BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Better Off Dead

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل مین یونگی و یونا
ژانر  امگاورس . عاشقانه . مدرسه ای . اسمات
محدودیت سنی 18+
وبلاگ نویسنده " کلیک کنید"

 

برشی از داستان:

- مگه شما دو تا آنتی-هیت نزدین؟

لحن یونا به خاطر حس مستیش، کمی کشدار شده بود و به خاطرش، خودش رو لعنت کرد. جی آه، قل دختری آلفا، یکی از پاهاش رو کنار بدن امگا روی نمیکت گذاشت و دستی توی موهای لخت و بلندش کشید که باعث شد بوی فرومون وودکاش بیشتر توی بینی یونا بپیچه:

- البته، بیبی. اگه نزده بودیم که این همه وقت برای حرف زدن باهات تلف نمیشد؛ تا الان دست کم طعم شکلاتیت روی زبونمون بود..

جیسونگ، قل پسری آلفا، سمت دیگه نیمکت نشست و بدنش رو به امگا چسبوند که باعث شد یونا خودش رو با انزجار عقب بکشه.

- الان هم برای اینکه شروع کنیم دیر نیست. بقیه تا یک ساعت دیگه توی باشگاهن. توی یه ساعت خیلی کارها میشه کرد، مگه نه؟

پسر پیشنهاد داد و درحالی که چشم های خمارش به یونا دوخته شده بود، کمی به سمتش خم شد. درست همون لحظه که انگشت های جیسونگ داشتن به سمت رون دختر حرکت میکردن، صدای بمی توی گوش هر سه نفر اکو شد:

دست بهش بزنین، مُردین!

 

🫐💙💎DOWNLOAD💎💙🫐

 

805_vpfe.png

۱۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mahi shi
۱۶ اسفند ۱۲:۵۳

میخوای خودم مزاحمت شم؟ حرفای سمی بزنم برات؟😔😂

نگووو فدات شم ، فدای سرت ... هر وقت تونستی برو هیچ عجله ای نیست خب؟

جررر چرا مامی حالا؟😂😂😂 (خیلی جدی رفتار میکنم؟) 

ولی چه جاذاب از بیبی گرل رسیدم به مامی 😔😂😂😂 میشه من هم مامی باشم هم بیبی گرل؟👄😔😂

آیگووو چقدر شما دلبری🙂 مثل خودت دیگه...

💙💎

RM. kiute.ARMY

مراحم ترینی خانومی. مزاحم شدیم ما😔😂
ای جانم فداتتتت:"))
نه خیلی هاتییی!!
شما مامی گرلی😔😂
لطفا به آینه مراجعه کنید خانم ماهی😔
Mahi shi
۱۵ اسفند ۰۰:۰۶

بله بله جوابشو دیدم...

 

عه جذاب شدم ؟میخوای همیشه عصبی باشم تا جذاب بنظر بیام برات؟ ولی دد دوستام میگن جدی وایمیستم یا خیلی پرابهت رفتار میکنم (مثلا زمانایی که پسرای اموزشگاه الکی هی میان باهام حرف بزنن منم به چپم میگیرمشون، پا نمیدم بهشون :")) جذابم:"/ تا الان بهم دروغ میگفتن نامردا؟T^T

 

ای جاان، فقط فدا بی زحمت ی ندا به منم اون روز بده خواهرمم همراشون بفرستم وی کی تنها نمونهT^T

خاک پاتم بامرااام.

 

RM. kiute.ARMY

اره اره جذاب شووو😔 پس باید بهت بگم مامی اره؟؟
یو ار مای مااااااامیییییییییT^T نخیرم دروغ نگفتنT^T تو در حالت محو در افق هم جذابییT^T

چشم چشم شما لب تر کنT^T
حبصتو میکشمممممم!!
Mahi shi
۱۴ اسفند ۲۳:۴۳

پ.ن 5: کارای سمی 😔😂😂😂 منم عاشقتم😂😂😂

نه نه مزاحم تلفنی اگه میشدم خندم میگرفت بعد ایسگام نافرجام میشد😔😂😂

اره صدااا؛ اونم خروسی اصن عوف🙂😂

وی خودش میترسه دوباره به ویساش گوش بده😔😂

 

RM. kiute.ARMY

جوووووووون😂😂
ای بابا...اینم شانس مویه😔😂
نگوووووT^T
وای خدا...من چرا قسمت نمیشه گم شم تلگرام...
درسا
۱۳ اسفند ۱۵:۲۴

فقط میتونم بگم اوه مای گااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادددد 

RM. kiute.ARMY

گاااااعد ناموسا گاااااااااااااااااااااااااعددددددددددددددددددددددددددددددد!!
Mahi shi
۱۱ اسفند ۱۹:۳۵

خدا شاهدههه خودمو با دسمال دسشویی دا.ر میزنممم +خنده های عصبی...

کامنتم دوباره نرفتتتت T^T

وی کی شیییییی  خوداشاهده من دو بار برات تومار نوشتم و هر دوبار کامنتم نرفتهه T^Tفشار میخورم؟ نه کی گفته؟ کار از فشار گذشته... :"/

 

 ددی فدا من گ****م این ب.یانو با این مسخره بازیاش (دوستان اشاره میکنن که نداریییی:")) به هر حال من دیگه خنثام 

حس میکنم دوباره قراره کامنته نره، ولی ددی من نظرم اینه تقصیر جن های سایته ! اینا رو Vk کراش زدن نمیخوان باهاش بچتم ، غیرتی ان روش :>>>  *جر خوردن

 نه قربونت برم دیگه ناراحت نیسدم:")

 

 

RM. kiute.ARMY

اومده اومده گذاشتم جواب بده این سلیطهT^T
الهی قودااااT^T

وقتی عصبی میشی جذاب میشی ها😔
کاش این جن ها زودتر ببرنش پس...😔

الهی عسلی من تاج سرمی بخدا:")
Mahi shi
۱۰ اسفند ۲۲:۵۳

ددی انگار ی تهگی در راهه !! واهااای چه نویسنده ی گلی دارین شوما تو سایتتونT^T

برسد به دست نویسنده؛

های بر شما نویسنده ی گرامی. خوبی جانم؟ سلامتی؟؟ هم سر زدم به کامنتا... هم پیامتو دریافت کردم... اما ی سوال شما چرا انقدر کیوتی؟؟؟ قلبم خو...

اومووو خواهش میکنم زیبا کاری نکردم ...

ای جااانمممم قربون ایده هااات بشمممم اوموووووو الان دارم درست میفهمم؟ میخوای با سلیقم جلو بری؟ توروخدا شرمندم نکن زیبااا واهاااایT^T T^T T^T

 اگه ی ذره خشن باشه که عالیهT^T از ژانرش اگه بخوام بگم رمنس، اسمات و... ( بقیش با خودت فرقی برام نداره...) من به خودت و قلمت اعتماد دارم، میدونم قراره عالی بنویسی فایتینگ جانمT^T...

 

پ.ن : وای میفهمم، الان که دارم این کامنتو مینویسم درصدا اومده و خب فامیل و در و همسایه مارو گاجیدن:"))))) ماشالا همه هم پیگیر... در طول سال ی زنگ نمیزنن که در چه حالم ولی موقع نتایج سوالای تخصصی ازم میپرسن،،، مثلا عزیزم سرعت تست زنیت چطور بود؟ ودف خو 0_0

حالا از ی طرف امروز من با استادام قایم موشک بازی راه انداخته بودم-__- درصد میخواستن نمیگفتم:"))) 

چقدر حرصشون دادم بماند... :"//

 

مرسی جانم امیدوارم شمام موفق ترین باشی *قلب ابی و الماس

 

RM. kiute.ARMY

میبینی چه جیگریهT^T

نویسنده
Mahi shi
۱۰ اسفند ۲۱:۰۴

برسد به دست وی کی شی...

سلام به روی ماهت زیبا ، نگا نگا چی مثل خواهرش ، بامراام و مشتیه عوووف اصن!

منم خوبم ، خوب بمون باشه؟ بالااام بی عیشی گورمهT^T از دست خواهر کوچیکا... الهی بگردم برا مظلومیتمون ددی T^T 

جرر فقط ی نگاه کوچیک انداختم بالام جان ... ی نگاه کوچیک دیگم انداختم ببینم دختر خوبی بودی تو سایت یا چیی؟ دیدم وای وااای سر به زییییررر خانوووم! اصن عوف.  اره در جریانم زیبا مشکلی نیس اصن فقط خواستم بگم حواسم بهت هس ^^ خیلیم عالی جانم ، فقط اول درس بعد سایت باشه؟ اینطوری نباشه ناراحت میشم ازتT^T ...

 میشه انقدر کیوت نباشی؟ مرسی اه.

بوس بهت عزیز دل من...

برای ددی من:

پ.ن 4 : جرر مرسی  کیوتی قشنگم که پیامم رو به وی کی شی عزیز رسوندی...

عه !! گشادیسم بد دردیه ایشالا رفع بشه به زودیT^T...

بهتر والا ادم عاقل تره درس از خطش استفاده میکنه... ددی جانم من ی خاطره برات نوشته بودم... ولی الان گشادیم اومد دوباره بنویسم اما برات ی ویس میگیرم میگم ... بوس بهت  دلبرم.

 

VK 🐻🐰

وای وایی مرسیییی که انقدر خوبی
چشم چشم قول میدم اول درس بعد سایت
بوس متقابل زیبا (。・ω・。)ノ♡ 

پ.ن4: وظیفه بود عشقممم*^*
ان شا اللهT^T
وای عاشقتممممم یعنی چیکار کردی؟؟😂😂😂مزاحم تلفنی؟؟ زنگ بزنی بگی قربان همونجا که گفتید خاکش کردم؟؟😂😂 اخ جونن صدااااااT^T بوس متقابللل*-*
Mahi shi
۱۰ اسفند ۲۰:۲۲

اقاااا خدا شاهدهههه نصف شبی من اینجا کامنت دادم ولی چرا نرفتهههه  نشون به اون نشون که ساعت 1 شب ی کامنت دیگه تو ی پست دیگه داده بودم و تایید کردی ولی این کامنت سمیم نرفتههه T^T ددی کلی چیزای سم براتون نوشته بودم... جواب ابجی خانم و داده بودممم از شاهکارم گفته بودمممم  و الان باید از اول بنویسم :")))

غمم گین شد (ت/ف ت.و روح/ت بیا/ن که نذاشتی کام/نتم بره )

RM. kiute.ARMY

بیان از چند روز پیشه کلا باکسش هم داره بازی در میاره دیگه وضع کامنت ها رو نمیدونم چون هرچی دم دستمه رو تایید میزنم:")
حالا یه مدت اینجوری بود که یه ربات میومد و باید تا نیم ساعت همه اش کد میزدیم..از اون مرحله گذشتیم رسیدیم به مرحله ی روح کامنت دزد😂
ناناحت نشو عشق دلم:"(
Mahtisa
۰۹ اسفند ۰۰:۲۲

چی میبینم:]

من که خیلی دوسش داشتم

وانشاتا و فیکای استریت واقعا کمن اونم تازه از این خوباش!

فایتینگگگگ نویسندههه!

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتت*^*
Hana danvers
۰۸ اسفند ۲۰:۱۹

😂😐🤣💔

RM. kiute.ARMY

بعله
.
Q. Moon
۰۸ اسفند ۱۴:۵۱

Hey there! :)

خب خب.. *صاف کردن صدام و بالا کشیدن عینک بدون شیشه‌م ک دسته‌شو شکوندم* نویسنده صحبت میکنه 

اولا ک سلام دد در چ حالی ب سر میبری؟ خوبی؟ خوشب؟ سلامتی؟ خوش میگذرونی؟ :))

 

دوما ک.. این ی جواب برای Mahi Shi هستش.. نمیدونم اصلا دوباره میاد کامنتا رو بخونه یا نه‌.. ولی من ب امید اینکه میخونه میگم حرفمو :)

 

دارلینگ اولا ک ممنون ک کارمو خوندی و برای کامنت نوشتن وقت گذاشتی 3>

دوما ک.. حقیقتش وقتی اون کامنتت درمورد تهگی رو خوندم.. ی ایده هایی زد ب سرم :)) درواقع دو تا داستان ب ذهنم رسید ک خیلی با هم متفاوتن.. یکیشون خیلی صافته اون یکی ممکنع یکم خشن شه..

الان فقط میخواستم بپرسم ک خودت چیز خاصی مدنظرته.. مثلا ژانر خاصی میخوای یا ن هر چی باشه اوکیه؟  چون ت فکر بودم بنویسم یکیشونو حداقل :)

 

پ.ن: کنکور دهن منو هم سرویس کرده هانی مخصوصا ک نزدیک اعلام نتایج کنکور دی ماهه.. یعنی من دو ثانیه از اتاق میرم بیرون بشاشم حتی همسایه هم درو وا میکنه میپرسه «نتایجت اومد؟» دهنمو سرویس کردن دیگ ://

ولی امیدوارم ت کنکورت موفق باشی 💜

RM. kiute.ARMY

*بالا کشیدن شلوار راه راه زردم که کشش زده بیرون
سلام به روی ماهت نفس ددی چه خبرا از این وراT^T؟ 

همانا به خداوند یکتا قسم که جانت سنتِر بهشته!

Mahi Shi 
Mahi shi
۰۷ اسفند ۲۲:۳۳

دقیقا!...

وای دیگه بدتر!!! کااپل اصلی باشه بعد ی فیک جذاب ازشون گیر نیاد...

 

پ.ن 2 : اگه این کونکور کوفتی ازمون کشید بیرون گذاشت یکم ذهنم ازاد و بی دغدغه شه... 

ی حرکتی میزنم:"/  

و چه خوشحالم تورو دارم!

 

*اه ددی راستی ی پیامی داشتم برای ابجی خانم...

وی کی شی هاای ! (البته که اسمتو بلدم ولی سکرت بودن چیز جذابیه منم میپسندمش)

چطوری بلاا؟ ددی منو اذیت نکنی هاا !

خب ماهی شی صحبت میکنه:")  منو میشناسی ؟ خب چه سوالیه معلومه که نه! ( اخه مونی منو شناخت و پرامو ریزوند واس همین پرسیدم ) "ادم وقتی دوسال به اکانتش سر نزنه تو کی ال چطوری میخواد با ماهی شی اشنا شه!؟" خیلی بلایی! هر وقت رفتم تو اکانتم میرم تو اکانتت و درخواست میدم دوس شی باهام باشه؟ شایدم قبلا دادم بهت *درخواستو میگما:"/ و شاید ایگنورم کردی بلا ؟T^T حتی برات ی سری دعوت نامه هم میفرستم :") بلاخره خواهر ددیمی پارتی بازی و این داستانا... حواسم بهت هستااااا بلا شی!  _ماهیونگ...

 

پ.ن 3 : ددی این خواهر گلت حتی تو گروه ها هم نیست! نکنه خجالتش اومدههه!؟ الهی بگردمممم !!! 

RM. kiute.ARMY

اعصاب واسه آدم نمیمونه که:/

پ.ن2: ان شا الله به حق علییییییT^T
جوووون! یجوری بزن از جامون بلند نشیم ستون😔
قربون وجودت برم:"))

*بفرما خانومیییی! (سپردن لپتاب به سلیطه خانم)

وی کی: سلام بالام جاااان!!! ( تعصبتو میکشممممم!!)
خوبم ممنون تو خوبی؟ اما حال میده به مولا😂💜
وای...اکانت منو چک کردی؟ شتتتت!!! اخه دیگه وارد سایت جیسوگ نشدم کلا که بخوام وارد اکانتم بشم اما سر فرصت بهش سر میزنم\(^▽^)/
ستون خجالتم ندههههه عصقلبمهعثصلقنبصضلعن!!! قربونت بالام جاااان!!💜💜💜

پ.ن3 (گرفتن لپتاب با زور از سلیطه): نه بابا خجالت کجا بود ک.ونش گشاده کلا سر نمیزنه از اون ور هم تو خونه ی ما تا 18 سالگی از خط و گوشی خبری نیست:")) 😂😂😂
Hana danvers
۰۷ اسفند ۲۱:۳۰

آخه این چه سمایی بود به این بچه (اسمش طولانیه گلدن هوپ) نشون دادی

 

 

 

حالا تو دست و بالت داری طراح کنکوری چیزی جزوه‌هاشو کش برم کنکور ۱۰۰ بزنم؟

#روز_های_درماندگی_یک_کنکوری

RM. kiute.ARMY

کیس های مناصب اضدواژ😔


والا گشتم نبود نگرد نیست😔
#سایت_همسر_یابی
Mahi shi
۰۶ اسفند ۲۲:۵۷

اصلا یونگته ، تهگی فرقی نداره والاا T^T مهم نیته T^T

ولی خودمونیم ددی، در حق کاپلای فرعی که (نسبت به تهکوک طرفدار ندارن) مثل همین تهگی ، نامکوک ، یونکوک ،نامجین و... داره اجهاف میشه خداییش. قبول داری؟ خیلی فیک کم پیدا میشه ازشون...

 

پ.ن: خداشاهده اگه فقط ی ذره ، یعنی فقط ی ذرههه تو نوشتن استعداد داشتمااا دس به قلم شده بودم تا الانT^T

 

RM. kiute.ARMY

مهم این دو مواد لازم کنار همننننT^T
وای آره:"(( حالا بدبختی اینه که نامجین اصلی ئه:/ اما اصلا انگاری یه فیک خاص و متمایز ازشون نیست...

پ.ن: همه از اول نداشت، فقط نوشتن و نوشتن...تو هم بنویس خودم تا تهش باهاتمممT^T
Mahi shi
۰۵ اسفند ۱۵:۰۴

ای جان :") 

خوندمش و بازم ای جاان:")

 دیدین چقدر قشنگ مثل دفتر نمره رو میز گذاشتش و انجامش داد؟ :"))) 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتت:"))
اصلا کارت صد آفرین ها کنارش دستشون باران شد:"))
بیبی فاکر
۰۴ اسفند ۱۰:۵۸

ددی جونم اسمات ممیخوای از این بد بداش نه در هد بوس 

RM. kiute.ARMY

والا اسمات بدبد ندارم همینا رو دارم:">
Mahi shi
۰۳ اسفند ۲۱:۱۰

های برشما نویسنده ی محترم و ددی دیگر ادامین دلبر*3*

هنوز نخوندمش اما دان کردم هر وقت تونستم بخونم... ولی خلاصه رو که داشتم میخوندم، انگار اسم ی شخیصت جیسونگ...

ما با این اسم خیلی خاطره داریم! یکی خیلی تو کامنتاش تاکید میکرد که اسمش "ن" نداره جررر تمام خاطره هام زنده شد ! با تشکر از شما نویسنده ی محترم موفق و موید باشی نویسنده شی * ایموجی قلب ابی و الماس

 

نویسنده جان بی زحمت در دیگر فعالیت های خودت از تهگی بنویس T^T مام دل داریم خب...

خدایی ددی این انصافه انقدر تهگی کمه؟ تهگی چه گناهی کردهههه؟ T^T T^T T^T

 

 

RM. kiute.ARMY

سلاممم متقابلل*^*
عایگووو😂😂

اخ اخ گفتی:"))
مخصوصا یونگته...وای این کاپل...پسر های دگووووووو!!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۰۳ اسفند ۱۶:۰۳

ددی..

من خیلی سینگلم..

هق..

شوووهههرررررر میخخخووووااااممممم!

چراااا اییییننننن واااننننششششاااتتتوووو خوندمممممم!

RM. kiute.ARMY

"کلیک" ببین این خوبه😔 علیه😔
"کلیک" اینم مال خودم😔
taetae
۰۳ اسفند ۰۳:۱۳

ددی جونمممممم فیک جدید یا فسیلی قدیمی سراغ نداری از بی فیک دارم میمیرم 😢😢😢😢😢😢لینکشو برام بزار😭😭😭😭

 

بوسسسسس بوسسسسسس😘😘😘

RM. kiute.ARMY

دور از جونت عمرمممممT^T اگه اسم بدی میتونم لینک بدم:">

بوووووووس!
desert's daughter
۰۲ اسفند ۲۰:۳۶

وایییییییییییییییی نهتحهالحساظلرزنرذحظهیاز بعد از کلی انتظار بالاخره وانشاتتتت دخترررررر پسری

RM. kiute.ARMY

سینه بزننننن!!
Yuna
۰۲ اسفند ۱۸:۴۴

ای بابا 

ای بابا

ای بابا

ای بابا

ای بابا

خلاصه.....

مست شده به سمت لینک دانلود هجوم میبرم...

RM. kiute.ARMY

ها کن ببینم چقدر مستی😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ اسفند ۱۶:۲۵

ای جان

RM. kiute.ARMY

هویاح
Huka _VJ.YG
۰۲ اسفند ۱۰:۰۴

ایول :>>>

رفتن برای خوندن

RM. kiute.ARMY

آدرس میدی منم بیام پیشت بخونم؟😔
Q. Moon
۰۱ اسفند ۱۸:۴۳

هققققققققققققققققق ددییییییییییییی

باورم نمیشه بالاخره دارم یکی از کارامو اینجا میبینم *گریه کردن رنگین کمون و اکلیل*

اون همه انتظار برای یه لحظه ذوق و شادی واقعا ارزش داشت :)) معتادش شدم :))))

از پشت همین مانتیور اعلام میکنم که از این به بعد هی زرت و زرت پست خواهم فرستاد

بای 3>

RM. kiute.ARMY

اره اره فاینالی سایت منم با برکت شد خانومی😔
ای قربونت بشم من اخه:"))

*لبخندی گشاده همچون لبخند های دندون نمای تهیونگ
جون...فیتیش شدم روی زرت و زرتت😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان