BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات the perfect BODYGUARD

picsart_23-02-22_12-55-57-144_zqq7_1ij0.jpg

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل کیم نامجون و لیم جیون
ژانر  عاشقانه . اسمات . کمی ددی کینک . کمی اکشن
محدودیت سنی 18+
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

 

برشی از داستان:

سرش رو به پشتی صندلی تکیه داده و پلک هاش رو به هم رسوند. چشم هاش خیلی زود گرم شدن و ذهنش داشت به سرزمین رویا سفر میکرد که ماشین با صدای گوش خراشی ترمز کرد. بدن دختر به سمت پرت شد اما به لطف نامجون که به سرعت بازوهاش رو دور بدن ظریف آیدل حلقه کرد، جیون آسیبی ندید.

قلبش با هیجان و وحشت خودش رو به قفسه سینه صاحبش میکوبید و جیون با ترس به اطراف نگاه میکرد تا بفهمه چه اتفاقی افتاده. وقتی ضربه های سنگینی روی شیشه کنارش فرود اومد، جیغ خفه ای گلوی دختر رو ترک کرده و بیشتر توی آغوش بادیگاردش فرو رفت.

- پیاده شین!

مردی که با مشت به شیشه کوبیده بود، دستور داد. جیون معمولا به حرف غریبه ها اعتماد نمیکرد؛ اما اون لحظه با خودش فکر کرد میتونه کسی که اسلحه داره رو استثنا در نظر بگیره.. پس پیاده شد.

  

💛💋⚜️DOWNLOAD⚜️💋💛

  

805_vpfe.png

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
JaK S.S
۱۲ فروردين ۰۰:۴۰

عه هه... من اینو خونده بودما!

وانشات جالبی بود و سیر داستانیش با وجود ساده بودن خیلی خوب یه نامجون بادیگارد رو به تصویر کشیده بود. اسماتش هم به عنوان یکی از اولین اسمات های استریتی که خوندم، جذب کننده بود و با اینحال سادگی قلمش رو از دست نداده بود.

گرچه به شخصه از هیکل های عضلانی مردانه خوشم نمیاد، اما توصیفات این وانشات برای لحظاتی باعث شدن فکر کنم، همچینم بدک نیست ها! همون چند لحظه هم واقعا تلاش خوبی بود که قدرت این وانشات رو برای من نشون میده!

راستی... اصلا دقت نکرده بودم، کوئرنسیا شی چند وقته توی سایته؟

RM. kiute.ARMY

عوووووووووووووووووووو!!!
خوشت اومد نه؟؟😔😔😔😔
من  ک میدونم خوشت اومدهههههه😔😔😔😔

به گمونم یک سالی بیشتر شدهT^T
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۲:۲۷

*آستین بالا زدن* خب خب

بریم که شروع کنیم T^T

 

hana danvers

آی گفتی!! گفتی و کردی خرابم!!

نامجین و نامکوک عشقن ولی چقدر که این دو تا کاپل فیک و حتی وانشات کم هست ازشون هقققق

 

عمع ی سادات U^U

میبینی لعنتی چطور با نگاه شوهرش آب میکنه آدمو؟!

یقه دریدم برا این عکساش U_U

 

Tina

تشکر زیبا اصلا اون موقع به قصد شکستن این طلسم اومدم سایت U_U *قلب انگوشتی*

 

گلدن هوپ

مود بود این کامنت =>>>

من خودم موقع زدن کاور داشتم زوزه میکشیدمممم!!

 

Honey

نویسنده؟ نویسنده کیه؟ من از کشته های راه جذابیتای لیدری ام T^T

 

shika

دیر رسیدم ولی نامجین شارژه U_U

(هاه ددی منم، منمممم!! اصلا کاپل نامجون با همه گاده!)

 

 Mahi shi

آی ماهی نگم برات که الان خودم به "کاش همه توانایی اعترافو داشتن" نیاز دارم :>>>

حییییح یادم نیار که با اسماتام چقدر آدم بیگناهو به گناه کشوندم T~T

اما فدای تو زیبا :>>>>

فایتینگ بککککک زود برگرد دخمل که دلم تنگته T^T

RM. kiute.ARMY

لتس گت ایییتتتتت ملکه😎

والا نامجون با لباسشویی هم هات میشه😭

hana danvers


عمع ی سادات U^U


Tina


گلدن هوپ


Honey


shika


 Mahi shi

Mahi shi
۱۷ مهر ۲۱:۰۵

لبخند ملیییح میزنم :")))))

فااااااااک :")))) نامجون این وانشات خدا بود :")))

 

فقط اونجا که جیون میگه ؛ ترسیدم بدون اینکه، بدونی دوست دارم بری :"))))) [میدونی ددی ، داشتم از دستش میدادم ؛ بدون اینکه بدونه دوسش دارم !...]  ای کاش همه توانایی اعتراف و داشتن :"))) 

 

با خوندن قسمت اسماتش ،... به این نتیجه رسیدم که، نامی زیادی کار بلده و اون همیشه ی ددی واقعیه :"))))))

و همینطور اونقدرررر قشنگ اون صحنه هارو توصیف میکردی که همه میومد جلو چشمم!!! خدااا هی میخوام اسمات نخونم ولی نمیشه😂😂😂 ...

پ.ن: مشخصه دارم خودمو با کارای اِما خفه میکنم ؟

فایتینگگگ اِمای خوشگلم ! تو کارت خیلی درسته هاااا 💙💎

 

RM. kiute.ARMY

خدا کنه دیجی کالا موجودش کنه:")

اینه که درد میندازه به جون ادم...لعنتی:")))

کتاب میخونه زیاد😭
اسمات نمک فیکه بخدا😂😔
پ.ن: بله بله😔
ای جون دلممممم:")
Nazanin
۱۵ فروردين ۰۶:۲۰

سلام منم میخوام رمانم رو اینجا بزارم میشه کمکم کنی؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم البته که کمک میکنم*^*

این پست رو حتما مطالعه کن.
https://fazayihaa.blog.ir/post/1540
shika
۱۰ اسفند ۱۶:۲۶

احساس پوچی میکنم 

خیره شدن به افق-

من نامجین میخوام

RM. kiute.ARMY

منم نامکوک یا ناممین یا نامته....
خیلی هم قانعم جون خودم...
Honey
۱۰ اسفند ۱۴:۱۱

سلام ددی خوبییییی؟؟ کارنامه کنکور دی رو دیدی؟ این مضخرفا چرا اینطوری میکنن این چه کارنامه ی عنتری بود تحویل مون دادن؟ نه تراز نه رتبه فقط درصد داشت. خیلیییی عذر میخوام بابت بی ادبیم ولی ریدم پس کله ی خودشون و باباشون.

نسبت به کنکور تیر 1401 یکم بهتر دادم ولی هنوز اونی که میخوام نیست.

به قول جیمین :

Sick and tired but I don't wanna mess up cause life goes  on....

 

راستی فیکشن قشنگی بود.

نههههههههه اینکارو نکن با قلب من نویسنده. چرا نامجون انقد جذابببهههههه لعنتی

RM. kiute.ARMY

سلام عسل من تو خوبی؟T^T والا چی بگم.... اخه اون چی بود:| خودم رفتم با درصد هام تخمین رتبه زدم:| وات د فاک؟! یه ترازی کوفت و زهرماری!!
این بی ادبیت خیلی هم با ادبانه بود من که مادرشونو سلام دادن😂😂

من یه 4 هزاری پرش رتبه داشتم یکم بیشتر زور بزنم خدا بزرگه:"))

حق حق...
د بست مومنتس یت تو کام!!!

نامجون لامصب یه شوهر ددی ئه:))))))))))))
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۰۷ اسفند ۱۹:۴۶

ددی زنده ای؟!

 

(صرفا برای اینکه مطمئن شم با وجود کاور وانشات بی ددی نشدم.)

RM. kiute.ARMY

(کاور وانشات رو بگم از پشت مانیتور چنگ انداختم تا لمسش کنم چی؟)

ددی کیه=))))) ددی ممممممممرد!!=)
Tina
۰۶ اسفند ۲۰:۳۱

سلامممم بالاخره این طلسم شکسته شد کمبود فیک استریت پیدا کرده بودم 

نویسنده عالیی و متفاوت بود😘

اها راستی ددی میتونی فایل زیپ های تهیونگ رو بزاری لطفا💜

RM. kiute.ARMY

اصلا منو این همه خوشبختی محاله:"))

بله البته*^*

https://uupload.ir/view/lwvt_v_tea_tea.zip
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ اسفند ۱۹:۲۴

ولی نامجون توی پوسنر.

RM. kiute.ARMY

پدصگ شوهر متریاله:)))))))
آدامس کف کفش نامجون (hana danvers)
۰۴ اسفند ۲۳:۲۶

فکر قلب بدبخت مارو بکنین...

وقتی نامجون با غیر از جانگکوک و جین باشه حس خیانت بهم دست میده

این چه مرضیه

 

با تشکر از تلاش های نویسنده عزیز

دعای خیر آرمی پشت سرته 

RM. kiute.ARMY

ما الان به درجه ی عرفان گِی غلیظ رسیدیم😔😂

ای جاااااان!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان