BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Let me be your MODEL

negar_20230227_153711_8oc1_68aw.png

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل جئون جانگکوک و اوه جی هیون
ژانر  فلاف . رمنس . برشی از زندگی . کمی کمدی . اسمات
محدودیت سنی 18+
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

 

برشی از داستان:

- فکر کنم آخرش هم.. شش سال صبر کردن برای این بوسه.. ارزشش رو داشت...

پسر بین نفس زدن هاش زمزمه کرد. جیهیون با خنده ای ناباور سعی کرد از درست بودن حدسیاتش مطمئن شه:

- کوک.. شش سال.. منظورت اینه که...

دیگه ادامه نداد اما جانگکوک، اون حدس بیان نشده رو تایید کرد:

- اگه همونقدر که برای جلب توجهت و به ابراز علاقه به تو تلاش کردم با دیوار اتاقم لاس میزدم، الان چند تا بچه آجر داشتیم!

جیهیون دلبرانه خندید و دست هاش رو دور گردن پسر حلقه کرد. جانگکوک سرش رو پایین برد و درحالی که دست هاش روی پهلوهای جیهیون مینشستن، بوسه دیگه ای رو شروع کرد.

  

💄💋❤️DOWNLOAD❤️💋💄

 

805_vpfe.png

۲۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
snow
۱۴ فروردين ۲۳:۵۶

دیگه نمیتونم به عنوان یه خواننده محو باشم ونظر ندم لعنتی کف کردم !
به شدت زیبا بودددددد T_T اعتماد بنفس از دست رفته ام برای نوشته هام رو چطور باید جمع کنم؟لعنت!
اینقدر قشنگ بود که با هر صفحه جلو رفتن وخوندنش لبخندم پهن تر میشد:))
 همین کاور لعنتیش منو جذب کرد وداشتم پنیک میکردم...محتواش که دیگه نگم :))

RM. kiute.ARMY

عای عای عای! این است جادوی آقای فر- چیز بانو کوئرنسا😎

نفرما بابا هرکی تو سایته، یه افسانه ایه برای خودشT^T
ای جووووونن😎💚

محتواش جنون آمیز و فشارگَر بود....
JaK S.S
۱۲ فروردين ۰۱:۵۹

این را هم مدت هاست خوانده ام....

تا جایی که یادمه کارهای کوک برام حرص درآر بود ولی دختره خوشش میومد، پس ما رو صننه؟😂😂😂

و اون قسمتی که دوستِ دختره از تتوی جیمین حرف زد من پوکیدم از خنده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اون زمانی که کوک و جی هیون جان تو اتاق بودن و وسط کار مادره با ظرف پذیرایی اومد هم جر خوردم! آخه عد تو اون وضعیت؟؟!! لامصب اینا تو وضعیتی بودن که فرشته ها هم شرم می کنن بیان وسطشون آلوده به گناه شن و از خودداری اینا حیا می کنن، بعد این مادری که کپی نود درصد مادراست یهو پا میشه میاد تو اتاق فاز مهمونداری برمیداره که از دوستِ دخترش پذیرایی کنه؟ نه مرگ من، الان وقتشههههه؟؟؟ خواننده ها به دنبال پاره شدن بند نامرئی بین این دوتان و منتظر اسمات، اونوقت....💔💔💔😐😐😑😑😑😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

خلاصه که اینجا هم قلمت عالی بود نویسنده جان، شب خوش.

پ.ن: من آن شمعم که در هجر ددی و آرزوی وصال، در گور بخفت و مشد که بشنود ز ددی بانگ منال!

RM. kiute.ARMY

والا واقعا ما چیکاریم؟😔

کلا خیلی فضای خاص و جوانانه خودشو داشت قشنگ چندتا دانشجوی خدا زده رو نشون میداد😭😭😭😂😂😂😂

این نشون میده نویسنه به شدت کارکشته است چون تونست یک مادر اصیل رو بازنویسی کنه😔

پ.ن: شاخ نباتت بشم حافظ مننننن عررررر شعر سرودی برااااااااام😭😭😭😭😭😭💋💋💋💋💋

Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۲:۴۷

دروووود به همگاننننن :>

میدونم دیره ولی خب... جواب کامنتا اینجاس ^^

 

Vampire

یوهاهاها!! *خنده شیطانی اکو شونده*

خوشحالم که تونستم با کاور باعث پنیک شم چون دقیقا قصدم هم همین بود =>

هعی یادش بخیر اونموقع فقط خبر کوکی کلوین کلاین داشتیم U_U

الان دیگه خودشو داریم.. لاناتی بدجوری هم پاره نمود!! T^T

دعا اثر نذاشت که.. فکر کنم بخاطر اسماتایی که میخونیم دعا به درگاه حق نرسید ولی بازم نعمت کوکی کلوین به سرمون بارید مثل تیررررررر T^T

 

اوه! پس باعث افتخار بندست که فیکمو به این جایگاه مفتخر کردی ومپ عزیز!

اجازه بدین خونمو برای قدردانی تقدیم کنم U_U

 

Namjin And Sope Daughter, A F*cking Jikook Shipper

اولا که.. عاشق اسمتم :> خیلی خوبه لنتی T^T

هاها! پوستر خوب عمل میکنه راضی ام U^U

 

عمه سادات

عی بابا.. حالا چیزهای مناسب میبینی یا نامناسب؟ U_U

 

Mahi shi

*همراهی در سینه زنی چون خودمم عاشق این کوک شدم*

 

Te

نوش جونت باشه زیبا T^T

 

Hyunda

عی بابا.. حیف شد که!! یعنی دیگه از این پوسترا نزنم؟ U_U

 

000

تشکوووورررر قوربان شما T^T

وای منم عاشق این دو تا رشتم! کلا چیزایی که به طراحی ربط دارن>>>>

 

yuqi chan

باحالی از شماست مادام U^U

 

minhi.a_g

ممناننننن

دقیقا حسادت میورزم به این همه خلاقیت تو نقاشی T^T

 

erika...

درود بچه خوش اومدی T^T

وای میفهممت منم وقتی اولین بار میخواستم کامنت بذارم انگار تو کشور غریب بودم U_U

ولی الان دیگه خودم با زیرشلواری اینجا در رفت و امدم :>

فایتینگ بککککککک >.< 3>

 

Jin

اصلا اون داستانایی که حول محور دوستیای نزدیک میگردن T^T >>>>>>>

تا ابد شیرینترینن!!

کانسپت "از دوستی به عشق" هم دیگه نگم... گادههه گاد!!!

عه یه سندروم نقش دوم مثل خودم *دست دادن*

 

Honey

مال شما دریچه ست؟ من خودم دارم آ---

 

کیم جانگکوک

اصلا روایت داریم جانگکوک کلوین از حوریان موعود است U_U

 

liaseokjin

نوش جونت مادر T^T

 

ملکه جئون دو

قابل شوما رو نداشت ملکه قلب ها U^U

وای... با دوباره خوندن این کامنت دوباره یاد اون دوره افتادم که ام وی چیمی تازه اومده بود... شت چه بد پا/رمون کرد :>>

رو نیپلاشم بووودددددد!! اصلا باید دست میکاپ آرتیستو طلا گرفت که انقدر زحمت کشیده بود T^T

 

هووووع هوشحالم که باز گشتی دختر تبریکات برای پس گرفتن گوشی T^T

 

saliva (Ot7)

نوش جونت گوشت بشه به کو/ ببخشید یعنی قلبت U_U

عهههه راست میگی فکر کنم اونموقع سخن پایانی نمینوشتم T^T

هه هه خوبه خوشحالم شدم از این به بعد همراه با چایی کیک و بیسکوییتم میارم دور هم فیض ببریم U^U

حالا تو منو بگو که نه تنها کوه، سیاره ای از عذاب وجدانم برای این کار قدیمیای پر اسمات T~T

فایتینگ بکککککک 3> ^^

RM. kiute.ARMY

بابا شما تاج سری نفرماT^T

 Vampire

  

Namjin And Sope Daughter, A F*cking Jikook Shipper

 

عمه سادات

  

Mahi shi

 

Te

 

Hyunda

 

000

 

yuqi chan

 

minhi.a_g

 

erika...

 

Jin

 

Honey

 

کیم جانگکوک

 

liaseokjin

 

ملکه جئون دو

 

saliva (Ot7)

saliva (Ot7)
۱۶ آبان ۱۵:۱۷

عه وا دالی اوپا🙃

قشنگ بود ایده ای تازه داشت و خوشمان امد چرا سخن پایانی نویسنده نداشت نامردااا بهترین قسمت فیک برا من همون تیکه اخره که رایتر میام چایی میخوره اختلاط میکنه

بنده اینو تا اخر خوندم

یه صفحه رو هم سانسور نکردم

با بی شرمی کامل از سر تا تهشو خوندم

الان قطعا جونگکوک بفهمه پارم میکنه

جونگکوک اوپا بخدا ما دوستت داریم حالا یه فیکشن که اسماتش در حد ۵ صفحه بود این حرفا رو نداره

اولین باره پارت اسماتشو رد نکردم

و اخرین بار میمونه همین الانشم کوه عذاب وجدانم

#بر_خود_مثلث_باشیم✅

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

دالی اشغ اوپا😎

جونگکوک ببخش که بخشش از بزرگان است و ما کوچیک😔

#متواضی_الاضلاع_باشیم
ملکه جئون دو
۱۵ مهر ۱۱:۰۶

دوباره خوندم

دوباره عررر زدم

دوباره فیض بردممم*-*

دستت طلا نویسنده€_€

دد برگشتممممم و برگشتنم رو با دوباره خوندن این فیک الهی جشن گرفتممممم

خوشحالمممم ننهههه

RM. kiute.ARMY

نویسنده با لب و دهن و امحا و اعشا و آپاندیس و شش و ریه و غیره گل کوچیک زد نامرد😔
ان شا الله ازادی قسمت همه بیب خوش برگشتی😔
یع ارمی
۱۷ مرداد ۱۲:۲۸

 دد تو احیانا آذربایجانی نیستی؟

تو کامنتات ترکی دیده میشه

بگو آره خرذوق شمممممم

RM. kiute.ARMY

والا ترک که هستم اما اصالتا مال یکیاز شهرستان های استان مرکزی ام:">
Regnar
۲۸ تیر ۰۹:۳۸

ددی لازمه یه چیزی رو باز گو کنم ...

من از اونایی بودم که همیشه در خفا بوده

درست از وقتی پینک لاو اپ شد من روزای زوج سایتو چک میکنم لازم به ذکره همه ی فن فیکا رو خوندم😔💔😂

فقط اونایی که پارتی اپ میشه رو سمتشون نمیرم چون خط قرمزه منه من یه بار سر فیک ممنوعه به قلم لیلیوس خناری کشیدم واسه هفت پشتم بسه از اون موقع به بعد فقط فول پارت😔💢

اینم بدون ددی هر دفع میدیدم تو سایت جمعتون جمعه خرتون کمه فشار میخوردم ولی خب شرایط برای حضور محیا نبود...😔💔

#آی_ام_رگنار_لاتبروک

RM. kiute.ARMY

به به...
پس برخیزیدی که شور محشر آمد؟😔😂
حالا باما دور هم یه پارتی بزن بر بدن مشتری شی😔
نفرما ستون من نعلتم😔 خودم شرایط میشم برااااات😔
#آی_ام_بلک_بورد_دیس_ایز_ویندو
عرررر
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۵

عا ددی جونی لینکش خرابه :-:

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم تسمه تایمش پاره شده بود دوباره چسبیدT^T الان مجددا امتحان کن*-*
زن نامجون
۱۲ فروردين ۱۵:۰۶

لینک وبلاگایی که استریت مینویسنو میدی ؟ 

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم جز وبلاگ همین نویسنده وبلاگ دیگه ای نمیشناسم:">
ملکه جئون دو
۱۱ فروردين ۱۵:۲۵

عاوو اصن من چی میخاستم بگم...ددی این فیک BEING ALONE OR BEING WITH YOU پاره شدم از بس دنبالشمم میشه لینکشو بدی؟:)

دستت طلا💕

RM. kiute.ARMY

ندارمش دورت بگردم من:"(
ملکه جئون دو
۱۱ فروردين ۱۵:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کنیچوا ددی

عرررر این زیادی خوب بود ددی

میدونی ک از کیع نیومدم سایت؟و دلم کلی تنگ شده بود...ری*م تو هرچی کنکوره

من اون میکاپ ارتیست جیمین رو نمیبخشمممم رو نیپلاشم بوددددد خداااااااااا دیگه جدی میخام میکاپ ارتیست شم:)))))

خبرداری بدبخ شدم دیگ؟ننم ام‌وی جیمین رو دید و اره بعدشم وارد تل شد....جدا از مطالب امورنده‌ای ک داش من کلی فش داده بودم....گوشیم هنوز در دست مادر مغوله@-@تاجایی ک فمیدم تا بعد کنکورم نمیخاد بده....بدبخ تر از من پیدا کردی خبر بده ایدیشم بده باهم عر بزنیم¡-¡

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم عزیزدلممممممT^T
نوش جونتتت*-*
اره عسلی خیلی وقته نیومدیییی:"(( بیا بغلم ببینممممT^T حق=)
واقعا از شغل هاییه که انگار وسط بهشتی=)

الهی من بگردمتتتتتتت!! اخه چرااااا؟:"))) ام وی جیمین که فقط یه کوچولو مالش داشت اما بچه ام نمازش قضا نمیشهههه قتلمصثتامفتاثمغلس
liaseokjin
۰۱ فروردين ۰۰:۲۹

ددی دستت طلااا✨ 

ماچ🥺💋

عیدت چوکاهه🥰😍🤍

RM. kiute.ARMY

فدات دلبرمممT^T
بایرام تو هم چوکاهه!
liaseokjin
۲۸ اسفند ۱۱:۲۶

های دد وات ساپ (✷‿✷)  

میشه فیکک هاوس اف کارد رو لینکی چیزی بدی ازش.

 پاره شدم بس دنبالش گشتمم 

 o(╥﹏╥)o 

RM. kiute.ARMY

های گرللللل*^* سلامتی لیدر😂
البته هانی!

ATENA💝 BANGTEN
۲۱ اسفند ۲۱:۳۷

امیدوارم حالت خوب باشه دد..زود برگرد پیشمون،لاوت. 

 

RM. kiute.ARMY

عسلی من...جیگر گوشه ی من:")))
من همیشه برای شماها بهتربن و خوب ترینه حالم...قول میدم:")
کیم جانگکوک
۱۷ اسفند ۱۷:۵۳

از قدیم گفتن پوسترو ببین فیکشنو بگیر•-•

من توانیی به فاک رفتن با پوسترشم دارم چه برسه به خودش"-"

 

VK 🐻🐰

حق مینوازی سید😔😂
💜💙 Blue girl 💚💜
۱۶ اسفند ۱۲:۱۴

سلام قلب و نفس من ددی جووونمممممم 😍🤩😍🤩💋💋💕💕💕💕💋💋💋💋💋💕💕💕💕

ددی من تو دو راهی عاشق شدن بین ییبو و ژان ژان موندم !!!🫣😬😮‍💨😔

جداً که واقعا به درد عشق و عاشق بودن نمیخورم بخاطر همین bts رو به عنوان برادرای نداشتم دوست دارم ؛🤧🤧🤧

هر دفعه عاشق یکی بشم که نمیشهههههه😭😭😭🥱🥺🥺🥺🥺🥺🥺

دارم اینجور با انگشتام فالم رو میگیرم 👈👉👈👉👈👉👈👉 به Yibo میرسم ؟؟

به ژان ژان میرسم ؟؟🤣🤣😂

ددی میگم میخوام برای چندتا کمپانی اودیشن بفرستم فقط دنبال یه رپ میگردم که حالت بازی با کلمات داشته باشه :مثال آهنگ تنها تنهای محمد بیباک ... یه چیزی تو این مایه ها😉😄

اگه پیدا کردی ددی برام لینک میذاری ؟ مرسی قلب من 🩷🖤🩷🖤🩷🖤🩷🖤🩷🖤🩷🖤🩷🖤💜🧡💜🧡💜🧡💜🧡💜🧡💜🧡💜🧡🩶

و اینکه ددی سایت رسمی کمپانی چینی تو کره رو داری که everglow تو اونجا هستن و اینکه کارآموز قبول میکنن ؟🥹🥹🥺🥹🥺🥹

به قول شاعر : زندگی با تو چقد قشنگه خوب من ، آسمون عشق چه آبی رنگه (رنگ مورد علاقم🩵💙)

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل منننننننننT^T
اوه اوه این دوراهیی سخت ترینه...
دلمون رفته...

عاشقتممممم کیوتتتتتتتتتت😂😂😂

اره عمرم پیدا کردم حتما برات میفرستم*^*
نه ندارم بیبی:"( اما لیبل وی از اس ام چینی ئه!

عه این اهنگههههههT^T
Honey
۱۶ اسفند ۱۰:۱۲

بسی جذااااب. خیلی قشنگ بود. 

پوسترشششششش. پوسترشششششش. 

نشسته ام به در نگاه میکنم دریچه آه میکشد🤦🏼‍♀️😭

RM. kiute.ARMY

دریچه جدیدا خیلی بی ادب شده😔
jin
۱۵ اسفند ۰۲:۰۷

اگه بازم همچین چیزی داشتی بزار... اگه هست هم به من معرفی کن این خیلی خوب بود اینجور فیکا و وان شاتارو خیلی میدوستم😢

از اینا که یه اکیپ دخترپسرین بعد خیلی سال همو میشناسن بعد هرکدوم از قدیم یکی از بچه های اکیپ رو دوست دارن و وقتی بزرگ میشن میرن تو هم... یا اینکه چند سالی از هم جدا میشن بعد یه قرار میزارن جمع میشن کم کم عاشق همدیگه میشن

و اینجوری باهم راحتن و خیلی راحت اینو 🖕نشون هم میدن😂

و البته مثل let me be your model بدون دلخوری... یعنی داخل اکیپ مثلث و مربع عشقی نباشه، خارج اکیپ میتونه باشه ها ولی داخلش نه

یا اگه هست تهش آشتی کنن اون یارو هم بره با اونی که بیشتر دوسش داره

و از اینا که همش رو زوج اصلی زوم نکردن

بالاخره بعضیا مثله من سندروم نقش دوم دارن دوست دارن عشقولانه های بین شخصیت های دیگر رو هم ببینن🥲😐

حالا که این همه حرف زدن... 

ننه جون یه چایی بهم بده بعد بقچه تو بگرد ببین همچین چیزی داری قربون مماخت؟🌚

 

 

RM. kiute.ARMY

حتما حتماT^T
ولی ناموسا آدم هم وسطاش از این اکیپا میخواد😂
حالا من به شدت از مثلث و مربع و باقی اضلاع عشقی نفرت دارم یجورایی...خیلی رو مخه واقعا نفر چندم اون رابطه باشی..درد داره:")😂

بوکسر بوی رو خوندی؟

https://fazayihaa.blog.ir/post/1460
erika ...
۱۳ اسفند ۲۰:۳۴

سلام و درود به هیونگ عزیز و سایر بینندگان...
بخدا اولین بارمه دارم  چیز میز مینویسم این زیر میرا یه حالت عجیبی دارم  ، غریبی میکنم
ولییی خدایییششش جدا از متن و ایده جدید و باحال این فیک ... این پوستر فاکی به فاکم داد... تا نیم ساعت اول درحال کف و اکلیل بالا اوردن بودممم

خیلی خوب بوددد
 

فایتینگ نویسنده شیییییی>.<

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت و سایر بستگانت*^*
عایگوووو خوش اومدی که نفسمممممممT^T باور کن با شرتک باب اسفنجی خودم تو سایت تردد میکنم😂
پوسترش که اصلا...یکی بیاد بیبی چک رو از دستم بگیرههه!!
minhi.a_g
۱۲ اسفند ۲۲:۲۹

قشنگ بود مرسی

طراحی های پوستر خیلیییییی فوق العادن واقعا آفرین داره خیلی خلاقیت میخواد کشیدنشون 

عالی عالی

RM. kiute.ARMY

پوستر ک خداااا...
yuqi chan
۱۲ اسفند ۲۲:۲۲

باحال بود

RM. kiute.ARMY

نوش جان*^*
000
۱۲ اسفند ۱۸:۳۱

بسی بسیار فروان زیبا بود

خیلی از ایده اش خوشم اومد

و خیلی قشنگم نوشته شده بود

چقدر رشته تحصیلی دوتاشونم دوست داشتم

فیین

RM. kiute.ARMY

بسی با تک تک جملاتت موافقمT^T
💜💙 Blue girl 💚💜
۱۲ اسفند ۰۰:۰۸
تو منو گرفتی
You got me
 
من از رویای تو
난 너를 보며 꿈을 꿔
 
من تو را گرفتم
I got you
 
در شب های تاریک
칠흑 같던 밤들 속
 
نور یکدیگر
서로가 본 서로의 빛
 
ما هم همین را می گفتیم
같은 말을 하고 있었던 거야 우린
نور ستاره‌ای که در عمیق‌ترین شب روشن‌تر می‌درخشد (اوه اوه اوه، اوه اوه، اوه اوه اوه اوه)
가장 깊은 밤에 더 빛나는 별빛 (oh oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh oh)
 
نور ستاره‌ای که در عمیق‌ترین شب روشن‌تر می‌درخشد (اوه اوه اوه، اوه اوه، اوه اوه اوه اوه)
가장 깊은 밤에 더 빛나는 별빛 (oh oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh oh)
 
هر چه شب عمیق تر باشد، نور ستاره روشن تر است
밤이 깊을수록 더 빛나는 별빛
یک سابقه برای هر نفر
한 사람에 하나의 역사
یک ستاره برای هر نفر💋💕💞💓💓💖❤️‍🔥❤️‍🔥💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛
ددی این فقط برای توعه 😇
ددی یه سوال فنی داشتم🤔🧐
علائم دقیق عاشق شدن رو میتونی بهم بگی ؟
فک کنم عاشق شدم اما ... باید دقیق علائمش رو بدونم 🤔
ددی میشه باهات خصوصی صحبت کنم ؟😅😂
باید مشورت بگیرم ازت 🫡
 

RM. kiute.ARMY

الن نمیرم برات وروجک؟:")))
بیا بغلم ببینم نفسمممممم ممنونمممممT^T عمر منننننن!!

جونم؟
یااا زبون نریزز قلب من ضعیفه دختر شیرینمممممT^T
انقبهثاقونبلعوصثقعلوس
شاید علائمش مثل مال من باشه...وقتی میبینمت و دلم میخواد تمامت تو وجودت حل شمT^T
💜💙 Blue girl 💚💜
۱۱ اسفند ۲۳:۵۹

سلامممممم دلبرممممم ددی جونمممممممم😚😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ددی دلم برات خیلی خیلی خیلییییی تنگ شده 🥰🥰🥲🥲🥲

ددی جدیدا رو یه کاپل خفن قفلی زدم در نمیام که هیچ راهم گم کردم 😅😅🤣🤣🤣

کاپل Yizhan وای خیلی نازن ... تازه احساس میکنم ییبو خیلی خیلی شبیه تهیونگه 🤔🧐

همش تو ذهنم میگم خدایا نکنه این دو تا برادر بودن ولی چون از هم خوششون نمیومد فامیلی شون رو عوض کردن 🤣🤣😅😅😅

آره دیگه ... اوممم راستی از سریال The Untamed شناختمشون 🤩😍🤩😍

فقط ابهت لان جان و بازیگوشی های ووژیان خرگوشی منو یاد تهیونگ و جونگ کوک میندازن 😁😆😍🥰

راستی ددی میگم اگه فیک از ییژان داری بهم میدی ؟ ممنون 😘🤭😘🤗😘

RM. kiute.ARMY

سلام مای گرلللللللT^T
قربون دلتت بشممممم!!
عهه ییژان!!! محشرننننننننن التوستبالشوصثتایشوتصالئتاثئ قودااااT^T خیلی خاص بهم میان!
عاشقتممم😂😂😂

اره اره تو همممم؟؟!!! منم دژاوو تهکوک رو گرفتمممT^T
والا ندارم متاسفانه:"(
Hyunda
۱۱ اسفند ۲۱:۳۹

با پوسترش حال نکردم- اما می‌خوام بخونمش

 

RM. kiute.ARMY

منم حال نکردم...فقط آشپزخونه😔
Te
۱۱ اسفند ۲۱:۳۱

سلاااام 

هیییی بلاخره یه وانشات دیگه 

یسسسس 

ای کاش فن فیک طولانی میبود 🤧🥺

رایتر شی من هنوز اینو نخوندم ولی قطعا عالیه 

بازم لطفا بنویس استریت ولی طولانی باشه 💎

RM. kiute.ARMY

سلوممممم!!

به هول قوه الهیT^T
Mahi shi
۱۱ اسفند ۱۹:۵۵

سینه میزنم ددی*

 وااای گاااد من به چیز رفتم خدایشش:"))) 

 و چه جاذاب:") 

پوسترش فقط :"))))

RM. kiute.ARMY

دقیقا پوسترش...
لختههههههههههه!!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ اسفند ۱۴:۴۶

چرا من توی پوستر یه چیز اجق وجق میبینم

(وقتی مغزت هرچی رو تشبیه میکنه

VK 🐻🐰

بستگی داره حالا مغزت چی میبینه😂
ناشناس
۱۱ اسفند ۰۶:۴۵

دد دد یادمه قبلا یه فیک خوندم که کوک توش چند شهصیتی بود

یعنی سه تا شخصیت داشت که یکیشم لرادرش بود که کشته شده بود بعد برادرشم اشتباهی خودش کشته بود

تو ژانر امگاورس و مافیایی بود بعد کوک دو رگه روس و کره ای بود 

کاپلشم تهکوک بودش...یادت میاد یه همچین فیکی؟اگه آره میشه لطفا لینکشو بهم بدی.؟تروخدااا

RM. kiute.ARMY

استکهلمه اسمش بیبیT^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/1626
Vampire
۱۰ اسفند ۱۶:۱۲

اوه الان آرشیو کارهای نویسنده رو دیدم فهمیدم این همون نویسنده خوش خونیه که اخیرا سایت رو با یه سری دختر پسری خوب و تمیز منور کرده😍

خدارو شکر تو اومدی و ما رو تو حسرت دختر پسری نزاشتی چون نویسنده های قبلی که دختر پسری کار میکردن یه طوری نیستشون که باید آمارشون رو از ماورا گرفت فقط توروخدا تو هم محو نشو 😥

 

 

نویسنده

تو در قلب منی❤

 

 

 

 

 

#ومپ

#نویسنده جدیدی که خونش برام جذابه

RM. kiute.ARMY

کلا خدا این نویسنده رو برای ما آزاد کرد:"))
سایه اش بالا سرمون باشههههههه!!
الهیییییییی آمیننننننننن!!
Vampire
۱۰ اسفند ۱۶:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فقط صفحه36 اونجا که جونگ کوک میگه کیم تو دوست دختر نداری چرا *اندوم داری؟

جواب ته بسی تعمل برانگیز بود نویسنده جان😎

این هم رفت جز دختر پسری های مورد علاقم که فک کنم با این کلن میشن چهارتا چون لیست موردعلاقه هام بسی ورودی سختی داره ولی این یکی خیلی به دلم نشست پس این فیک رو با این جایگاه مفتخر میکنم😎

تبریک میگم😎

 

 

 

 

 

#ومپ

#دیالوگ های تعمل برانگیز😎

 

 

RM. kiute.ARMY

از این دوستا دی جی کالا تموم کرده...میقام!
ناموسا این شاتش چُسبید به جونووووممم!!
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۰ اسفند ۱۴:۴۱

اوه شت...

اوووهه شت...

اوه اوه اوووهههه شت...

بخاطر پوسترشم که شده میخونم...

RM. kiute.ARMY

واقعا بخونا!!!
خیلی قشنگ و جالب نوشته شده!
آلــــــــی ‌‌
۱۰ اسفند ۱۴:۳۴

دانلودینگگگگگگگ....

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگگگگ!!
Vampire
۱۰ اسفند ۱۳:۳۷

یاااااااااااااا ابلفضلللللللللللللللل

این پوستر دیگه چیههههههههههههه

یاااااااااااا خوووووووود خوووووووودا

جونگ کوک کلوین کلین حتی خبرش برگام رو ریخت الان با پوسترش چه کنم؟؟؟

دختر پسریه

دیگه بدتر

دیییگه بدتر

اوه خدایا

برنمیتابم

داستان رو نخونده پوسترو برنمیتابم

اوه خدایا

این پوستر یکی از چیزهاییه که هیچ وقت نباید واقعی شه 

یعنی هیچ وقته هیچ وقته هیچ وقت

این نصیحت رو از من ومپ بپذیرید و برای دوری از بلای این سلاح کشتار جمعی(جونگ کوک کلین) به درگاه خدای خوبی ها ونیکی ها دعا کنید

آمین

 

 

 

 

 

 

 

#ومپ_ پنیک_ کرده

RM. kiute.ARMY

قشنگ لللللللختتتتتتتتت!!
شرایط زدن؟
آفرین مهیا!!
مادر؟
آره میشی!!!
بد بخت؟
اونم میشی!!
من هرروز سه بار هر وعده نماز میخونم فقط این آزمایش الهی رو رد کنیم بره...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان