BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات My Street Cat is My Classmate

picsart_23-03-03_10-18-59-581_wjpr_tyr8.jpg

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل پارک جیمین و کیم نایونگ 
ژانر  هیبرید . رمنس . مدرسه‌ای . اسمات . فلاف
محدودیت سنی 18+
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

  

مقدمه:

جیمین روی تختش دراز کشیده بود و درحالی که گربه خیابونیش رو روی سینه‌ش نشونده و اون کوچولوی دوست داشتنی رو نوازش میداد، براش از همکلاسی موردعلاقه‌ش میگفت؛ کیم نایونگ، کسی که خیلی زود تبدیل به دختر رویاهای جیمین شده بود!

و وقتی داشت دم گربه رو بین انگشت‌هاش ناز میکرد و بهش میگفت چقدر دلش میخواد اون دختر رو ببوسه، ابدا انتظار نداشت که با حس سنگینی روی سینه‌ش چشم باز کنه و ببینه به جای گربه کوچولوش، همون دختر رویاهاش روی سینه‌ش دراز کشیده باشه!

جیمین درحالی که دم دختر هنوز بین انگشت‌هاش بود، نگاهش بین چشم‌های براق نایونگ و گوش‌های گربه‌ایش در گردش بود و یه جمله، مثل ناقوس کلیسا پشت سر هم توی سرش زنگ میزد:

گربه خیابونی من همکلاسیمه!

  

🐾🖤🐈DOWNLOAD🐈🖤🐾

  

805_vpfe.png

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
JaK S.S
۱۲ فروردين ۰۲:۱۳

ددی شی چقدر سایت رو به رگبار ببندم تا بیایید؟ کلا یادم رفته کجا ها پیام دادم!!!! : یکم شوخی و یکم جدی!

این رو هم خونده بودم و عررررررررر خیلی قشنگ بود! عاشق بهت و حیرت جیمین شده بودم!!

چیز زیادی ازش یادم نیست به جز روانی و دلنشینی خاصی که داشت و یه کت گرل که به شدت تو فیک ها کمیابه و همه کت بوی میزارن... ولی کت گرل به شدت کیوت تره و بیشتر با روان آدمای کیوت پسند بازی میکنه!

خب ما برویم که اینجا دگر آن جای دگرگاهِ دگر نیست، این وصف ز من بشنو و بگذر که این سایت دگر آن محفل آشوب نظر نیست

آنچه که به پی اش آمدی اندرین شهر می اندود، این نکته بدان که این شهر گدا شد و آن شهر دگر نیست.

RM. kiute.ARMY

تو ترورم کن تا با بوسه هات جون بگیرم😔💋

وای اره...
از شما چه پنهون ماهم وسطاش دختر گوربایی دلمون خواست😔

دیگه کار از کار گذشت!!!
این عید فطر محضریمممممم!!!!
شمس شو مولانات بشمممم😭😭😭😭😭
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۳:۲۷

خببببببب.. سومین فیک :>

بریم برای جواب کامنتااااااا T^T

 

اهم اوهوم *صاف کردن گلو*

 

فهیمه

سلامت باشی جاناااا

 

unemployed.person

شانس؟ چی هست تا حالا به چشم ندیدم؟ U_U

 

yuqi chan

کار بجایی میکنی دخترم آدم باید برای تغذیه مغزش از هیچی دریغ نکنه U_U

 

Melika M.KJ

هاها *خنده پیروزمندانه*

خوشحالم که تونستم سایلنت ریدرا رو از سایه ها بیرون بکشم *اموجی عینک دودی*

#بازوی_گودرتمند U^U

دقیقا جوری که هممون همینطور اومدیم تو فضاییا و موندگار شدیم U^U

من فدای شما زیبا خوشحالم که دوستش داشتی >3<

 

KIM ROSE

عجبا!! از زمانی که من دیگه کنکوری نیستم چقدر پی دی افای نمونه سوال پررر محتوا شدن U_U

 

زن نامجون

عه بچه :> آخی فکر کنم بیشتر از یه سال پیش بود که برای اولین بار اومدی سایتم یادته؟ T^T

 

عمه سادات

دو یو گت دژاوو عاو؟ U_U

 

tauo_1290

نوش جونت باشه جیگرم U^U

 

گلدن هوپ

عه! این چه حرفیه هوبی جان؟

بنده غلط بکنم U_U

اینجانب تماما در خدمت شمام T^T

 

کیم جانگکوک

نویسنده قربون شوما U^U

 

Honey

ای وای.. از اون موقعیتا که انگار بختک گرفته ولت نمیکنه T^T

خیلی بده واقعا!! مریضیه و این چیزای بد و رو مخش!

ایشالا همیشه تنت سلامت باشه کیوتچه T^T

*پرتاب قلب انگوشتی 3>*

مرسیییی قشنگم خوشحالم که دوسش داشتی ^^

 

عشقت T^T

پیشی ملوسیییی عشق منییی T^T

 

Parisa

آی گفتی!!! منم دلم از اینا میخواددددد؟!

خدایا نمیشه کراشم که یه ساله نفهمیده ازش خوشم میاد یهو به شکل گربه از پنجره طبقه سوم بپره تو اتاقم؟؟! T^T

 

Mahi shi

وای دقیقا منم حافظم مثل ماهیه!!

یعنی الان یه چیزی رو حفظ کنم نیم ساعت دیگه یادم نیست T^T

دیگه وقتی حال نداری خودت حل کنی و جوابا رو از بقیه میدزدی باید حافظتم خوب باشه دیگه U_U

من خودم خیلی پیشی دوست دارم :>

وای.. کراشمم فکر کنم گربه میدوسته چون هیمشه پیششون یه گربه نارنجی هست خودشو هی لوس میکنه :>>>

 

دیگه نمیشد یونگی بیچاره اون وسط سرش بی کلاه بمونه که U^U

 

آره دیگه نایونگ بود ناسلامتی باید یه کرمی میریخت به پسر بدبخت U_U

درمورد سوالت هم... خب چیز ثابتی براش وجود نداره.. من همینجوری فقط برای این کار اینطور نوشتم میتونه کم و زیاد بشه T^T

فایتینگ ماهی قشنگمممممم دلتنگتم ^^ 3>

 

saliva (Ot7)

من خودم عاشق گربم ولی میترسم به عنوان پت داشته باشم T^T

میدونی.. مسئولیتش خیلی سنگینه اگه یه وقت پیشم آسیب ببینه تا آخر عمرم روزی هزار بار از عذاب وجدان میمیرم و زنده میشم!!!

ولی بعد از این کار نمیتونم تصمیم بگیرم دلم میخواد خودم هیبرید بشم یا مثل جیمین یه پارتنر هیبرید داشته باشم :>

لامصب خیلیییی کیوته هر دوتا سناریوشششش *گریه صگی برای اینکه میدونم هیچ کدوم هیچ وقت واقعی نمیشه T^T*

ای بابا... معذرت خواهی به عمل میارم برای این اتفاق.. دیگه تکرار نمیشه تو کارای جدید قول میدم U^U

واه! نه بابا یعنی در حد فیلمنامه؟! jshfjvnsldkvhsk *ذوق فراوان و اشک شوق*

 

نه بچممم فدات شم!! معذرت خواهی هم کردم همون موقع درگیر بودم که نتونستم تند تند جواب بدم T^T

وگرنه اصلا و ابدا بی احترامی نکردی.. گود گرلی مثل تو و بی احترامی؟ داریم اصلا؟ ^^

RM. kiute.ARMY

برسونمتتتت😎

فهیمه

 

unemployed.person

 

yuqi chan

 

Melika M.KJ

 

KIM ROSE

 

زن نامجون

 

عمه سادات

 

tauo_1290

 

گلدن هوپ

 

کیم جانگکوک

 

Honey

 

عشقت T^T

 

Parisa

 

Mahi shi

 

saliva (Ot7)

saliva (Ot7)
۰۹ آبان ۱۲:۵۴

عه وا دالی ددی

نمیدونم چرا هم تو وبلاگ کوئر نسیا هم اینجا کامنت دادم و هیچکدوم جواب ندادین🥲

بی احترامی کردم؟

RM. kiute.ARMY

نهههه عشقم این حرفا چیههههT^T
من که سایلنت بودم از صبح با یه عالمه دراما😂😭 بچه ام کوئرنسیا هم گمون کنم با کلاس های دانوشگاه درگیره:"(
saliva (Ot7)
۰۸ آبان ۱۲:۵۶

برا منی که واسه گربه ها غش میکنم خیلی خوب بود عرررر

اصلا یه احساس همدردی عجیبی با جیمین پیدا کردم

بابا من میخم هیبرید بشممم ولی خب نه نمیخوام بشم طاقت دوره عطش ندارم والا

بیخیال.

راستش من اینو از وبلاگ خود کوئرنسیا دانلود کردم و اومدم اینجام یه خودی نشون بدم وگرنه حرف اصلیام اونجاس🥲

بابا لامصب هر چی پارت اسماتشو رد میکردم رد نمیشد خب منی که گود گرلم الان اون وسط چند تا کلمه مستهجن دیدم عذاب وجدانم گرفتتممم

ولی در کل ایدش عالی بود ایشالله بدی فیلم نامش کنن سینماییشو بسازن:")

RM. kiute.ARMY

عهههههه منمT^Tگوربا ببینم بیرون دیگه د بمال😂
حالا اون دوره عطش رو بنا به فرمایش عامه، کافور میخوریم😔 (ولی با این شانسی که دارم هیبرید شتری، خری، گاوی، چیزی میشدم...نهایتا هیبرید کفتار!)

اوه لالا شخصا رفای پیشش بلا؟😎
در توبه رو برات باز نگه میدارم نفسسسسسسT^T

بسازن پرفروش میشه مثل سگگگ:")
Mahi shi
۲۴ مهر ۱۹:۲۱

دارم ترغیب میشم لیدی کت بشم اما باید اول با ترس بیخودم از گربه ها کنار بیام ...

 


 فداااااااات وظیفه ام بود ...

RM. kiute.ARMY

ولی خیلی نازه از گوربا میترسییییییی خیلی شیرینهههههه😭😭😭😭😭

خدا نکنهههههههههT^T
Mahi shi
۱۷ مهر ۱۲:۱۸

به به اسماتشم فضا گرم کننده بود!😔😂😂...

فقط اونجا که مزاحم یونگی میشه .... باباااا در میزدی خووو چرا یهو رفتی توووو حس پِسشون  همه پرید! چه وضعشه خداییی 😂😂😂

عاقا ی سوال ... درباره عطش هیبریدا... تو ی قسمت از این شات اشاره کرده بود که تو دو سال 8 بار دچار عطش میشه، الان این ذهنمو درگیر کرده که این عدد ی عدد ثابته ؟ یعنی امکان نداره تعداد عطش هایی که تجربه میکنن بیشتر باشه؟

ولی در کل کار خیلی نازی بود و دوسش داشتم... 

فایتینگ اِما ی قشنگمممم 💙💎 

RM. kiute.ARMY

مخصوص روز های سرد زمستان😔
میگن هرچی زدیم پرید قشنگ اصل مطلبو حکم میکنه😂
ماشالله0_0

ای جونمم مرسی کامنتتتتتتتT^T
Mahi shi
۱۷ مهر ۱۱:۲۹

انتظار هر چیزی رو داشتم جز اینکه یونگی وارد رابطه بشه ! اصن پشماام :"))

RM. kiute.ARMY

ظهور آقامون یونگی
Mahi shi
۱۷ مهر ۱۱:۲۷

این نایونگه عجب بلایی عه ! 

حالا اگه من میخواستم جوابا رو حفظ کنم ... تا خونه که میرسیدم ، فقط چند جواب اخر یادم میموند!

ولی اِما میدونی ، من از گربه ها میترسم... از طرفی با خوندن این شات... یهو دلم خواست گربه شم!... 

چون اون (مثلا اسمش سکرته) مثل جیمین گربه ها رو دوس داره :")))

 

RM. kiute.ARMY

من تا رسیدن به خونه خودم رو هم فراموش میکردم وسط راه جا میزاشتم:|😂
لیدی کت بودنم بهت میاد😈
ℙ𝕒𝕣𝕚𝕤𝕒
۱۶ مهر ۰۲:۱۴

خدایا چی میشه همین فردا یه همکلاسی خوشگل گوگولی مگولی

*ترجیحا کراشم

بهم بدی که یهو تبدیل بشه به پیشی؟ 

RM. kiute.ARMY

با تجربه ی من، از همون ناف که توی ایران به دنیا اومدیم، مسلما شانسمون میزنه کراشمون میشه شرک😂
عشقت😌❤
۱۵ فروردين ۱۶:۲۹

وهویییی خیلییییی قیشنگ بودددددد😢😢😭😭ملوسکککککک طلا طلاییییی

VK 🐻🐰

 (ಡωಡ) ♡♡♡
مامانم روم اسم نذاشته :)
۰۱ فروردين ۰۷:۲۶

میگم... این کجا رف؟ :((((((((((((((((((((((((((

خوشحال بودم یه نویسنده دخترپسری اومده اما الان دو هفتس اینم نیست

اینم رف؟؟؟؟! هععععییی گریه!!!

RM. kiute.ARMY

چرا چرا بنده خدا هست منتها من فیکش رو گذاشتم برا عیدT^T
(Honey) شکلات تلخ
۲۹ اسفند ۱۱:۲۳

ددی اسممو عوض کردم آخه دیدم تو سایت چندنفر دیگه هم اسمشونو هانی گذاشتن به شکل‌های مختلف. گفتم قاطی نکنی.

اسممو تغییر دادم به شکلات تلخ. قشنگه؟

آخه خودم خیلی شکلات و کاکائو دوست دارم. شیرکاکائوکه عشق منه.

 

وایییی ددی یه چیزی بگم؟

نمیدونم چرا هروقت من یه چیز بخورم که خیلی شیرین باشه، خل و مست میشم و به هرچی میبینم، میخندم حتی ترک های دیوار؟!!!

اگه هندوانه شیرین بخورم که دیگه بدتر خیلی حالم خراب میشه مثل کسی که بیشتر از ظرفیتش الکل خورده🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ممنونم بیبییییییT^T
عالییی!!!
من عاشق شیر موزمم منامناتامعامهعلمغ!

جونم؟
چون بدنت میزان شیرینی رو زیاد قبول میکنه بابت همون انرژیت زیاد میشه*^*
عایگووووووو کیوتتتتتتتت😂😂😂😂 مست با گارپوووز
(Honey) شکلات تلخ
۲۹ اسفند ۱۱:۲۰

ددی کامنتم که خصوصی شده بود به دستت رسید؟ 

RM. kiute.ARMY

کدوم عزیزدلم؟
(Honey) شکلات تلخ
۲۹ اسفند ۰۷:۱۴

ددی کامنتم نرسیده دستت؟؟؟ 

نیست

RM. kiute.ARMY

هست ها عمرم هرچی دادی تایید زدم:")
(Honey) شکلات تلخ
۲۶ اسفند ۲۰:۰۷

وای نه نمیخواستم کامنتم خصوصی شه ولی دستم خورد خصوصی شد.

واسه همین دوباره برات فرستادم ددی قشنگم❤️

RM. kiute.ARMY

فدا سرت قشنگ منT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ اسفند ۱۷:۲۱

نمیدانم، یه حالت دژاوو بود برام.

 

(کامنتای من الان توی وبلاگ کوئرنسیا پخشه)

RM. kiute.ARMY

اووووو عجببب!!

(شییییییییپپپ شیییییپپپ!)
Honey
۲۰ اسفند ۱۱:۰۰

سلام ددی خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟

امیدوارم حالت خوب باشه و همیشه سالم و تندرست باشی.

آخ آخ ددییییییییی. سرما خوردم بدجور. گلوم انقد درد میکنه و میسوزه که دلم میخواد گلوم رو بکنم و بندازم دور. تمام بدنم درد میکنه تک تک استخون هام. تک تک ماهیچه هام.

خیر سرم دیروز جمعه رفتم حضوری تو آزمون کلم چی شرکت کنم. سالن آزمون انقد سرد بود که نگو. حتی با اینکه لباس گرم هم پوشیده بودم بازم سردم بود.

دیشب تب و لرز شدیدی داشتم. انقد لرز کرده بودم که با چهارتا پتو هم گرم نمی‌شدم و احساس می‌کردم تو قطب شمالم.

بعدش کم کم خوابم برد. بعد 1ساعت، کابوس خیلیییی وحشتناکی دیدم و از خواب پریدم. دیگه نخوابیدم.

خیلی خواب بدی بود خدا نصیب هیچ کس نکنه. اولش یه چیزی مثل بختک روم بود و هی تو گوش چپم آهنگ نامفهومی میخوند. به پهلو خوابیدم که یه دختر بچه با قیافه خیلی وحشتناک رو دیدم که جلوم کنار تخت زانو زده بود و باز همون آهنگ رو میخوند و داشت روحم رو تسخیر می‌کرد. من هی بهش میگفتم خفه شو. اصلا توانایی حرکت نداشتم. زبونم لال شد تو خواب. اینجوری بودم:

خفه شو، خفه ش، خفه، خف، خَ،...........

اصلا نمیتونستم حتی تو دلم هم ذکری، آیه ای بگم که بره. حین تسخیر روحم، سرم رو به زور به چپ و راست تکون دادم و تموم شد.

از خواب که بیدار شدم، داشتم تو اتیشششش میسوختم. چهارتا پتو روی خودم انداخته بودم. بخاری هم تا آخر روشن بود. هیچ فرقی با جهنم نداشت. 😭😭😭😭😭🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

راستی یادم رفت هدف اصلیم از کامنت دادن چی بود.

آها خواستم درمورد فیکشن نظر بدم.

چندروز پیش خوندم ولی سرم شلوغ بود اون موقع نتونستم نظر بدم.

فیکشن جذاب و کیوتی بود. دوسش داشتم. مرسی از نویسنده ی عزیز❤️❤️❤️🌸

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگمممممم تو خوبییی؟*^*
همچنیننننن!!
الهی بگردم چراااااا!! عنبر نسا دود بدهههه ویتامین سیییی!!
مگه محل آزمون بخاری نداشت؟؟
دکتر رفتییی؟:"((

شت...بختک افتاده بود...خدا سر کافر نیاره بیا بغل خودم:"))) برای امتحان استرس داشتی؟؟

دور سرت بگردم من که...باید همون موقع میرفتی دکتر!!

ای جانا نوش جونت:">
Q. Moon
۲۰ اسفند ۰۷:۴۸

سوهو هیونگم؟ زنده‌ای؟ 👀

باز ما رو در نگرانی گذاشتی و غیب شدی؟ :(

RM. kiute.ARMY

من تا وقتی شماها رو نبینم نمیمیرمT^T
میانه:"))
کیم جانگکوک
۱۹ اسفند ۲۱:۵۰

خیلی قشنگ بووود

خلاقیت نویسنده رو قربون

VK 🐻🐰

با تچکر💜🤝🏻
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۸ اسفند ۲۲:۵۰

عه این همونیه که داره مارو به فاک میدههعیملسبطکب!

قلم روون

داستان جذاب و گیرا

حوصلمونم سر نمیره

دیگ چی بهتر از ایننن؟!

RM. kiute.ARMY

سینه بزننننن!!
tauo_1290
۱۸ اسفند ۱۸:۴۸

چه فیک جالبیییییگتق۲ا

اولین باره که اولین کامنت یک فیک رو من دادم هه

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودتتت!
اوووووووو به به😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ اسفند ۱۱:۱۷

احساس میکنم اینو یه جا دیدم

نمیدانم

RM. kiute.ARMY

کجا بلااا؟؟
زن نامجون
۱۷ اسفند ۱۷:۳۶

درخواستی مینویسین  ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

والا باید مستقیم به نویسنده بگیT^T
KIM ROSE
۱۷ اسفند ۰۸:۱۶

ددییییییی

اوه یس تا بعد عید راحتممم

البته ن زیاد😐ب خاطر گشادی های بنده در طول مهر تا الان و نزاشتن محل صگ ب کتاب های اضافه برای امتحانات، اینجانب کیم رزی باید تو عیدم درس بخونه

نههههه

ولی خو دارم حسابی فیلم دانلود میکنم تو عید روزی دو سه قسمت ببینم حال بیاااممم

اومدم تو سایت تا کلی فن فی...  اهم! چیز... اها پی دی اف نمونه سوال دانلود کنم😂😂

RM. kiute.ARMY

جونممممممممممم!!
عوففففففف!!
درس خوندن تو عید عین شیاف میمونه لامصب:|

گوشت شه ب تنتتت!!

اوه عزیزم توی عید هم قراره نمونه سوال های قشنگی بزاریم حتما بیا برای دانلود چون ازشون تو نهایی سوال میاد😔😂
Melika M.KJ
۱۷ اسفند ۰۰:۱۳

هی هی ددی 

چطوریییییی 

یه سایلنت ریدر بدبخت بلاخره رخ نمود🌝😂البته قول میدم دیگه کامنت بدم😂😔

راستش من خیلییی وقته تو سایت فیکشن میخونم و عالیهههه😃 یدفه اتفاقی این سایتو پیدا کردم و از همون موقع بیشتر فیکشنامو همینجا میخونم 

 

الان فقط داشتم تو سایت میچرخیدم و اینو دیدم و خب من نمتونم‌ به یه وانشات اونم هیبرید نه بگم:>>>>

 

و از اونجایی که دیدم همین امروز اپ شده گفتم بزار کامنت بدم^^

 

راستی اشکال نداره ددی صدات کنم؟اخه خیلیا رو دیدم ددی یا هیونگ صدات میکنن•3•

 

ولی این خیلییییی خوشگل بوددددددد🥺 خیلی دوسش داشتم و خیلیم کیوت بوددددد

 

 

اینم بگم  کوئرنسیا واقعا عاشق قلمت شدم خیلی خوب بود🥺🥺

RM. kiute.ARMY

به به ملیکا شییی*^*
عالیییییی!! تو خوبی؟؟
فدا رخت بشم من که😂 بوس های عامون بر تو باد!
عالی بودن از خودتههههT^T ای جاناا:")

آفرین آفرین!

قشنگ بنده ی مخلص خداییT^T

نه قشنگم چ اشکالی از خدامم هستتت*^*
Q. Moon
۱۶ اسفند ۲۱:۳۱

دد ی سوال 

برا تولد یونگی پست دیگه‌ای نمیذارین؟!

یا مثلا اگه وانشات از خود یونگی بنویسم بفرستم میذاری اون روز؟

 

 

RM. kiute.ARMY

والا الان ک گذشت بخاطر بی مسئولیتیم:)))
اما هر مناسبتی، بگید همون روز میزارم. فقط یکم باید جلوتر بدین بهم.
مامانم روم اسم نذاشته :)
۱۶ اسفند ۲۰:۱۲

اقاااا 

ایشون کیه جدیدا سایتو منور کرده :)

داشتم از بی استریتی میمردم حالا هرچند روز میام میبینم استریت هست دارم اشک میریزم 

فایتینگ نویسنده-شی لطفا غیب نشو و ما رو از استریت محروم نکن ما گونا داریم گریه!!!

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یه فرشته رو خدا از اسمون پرت کرد رو سرمون تا زیر بال هاش و قلمش جونمون درآآآآدT^T
yuqi chan
۱۶ اسفند ۱۹:۳۰

جوری که همجور فیکی میخونم:)

VK 🐻🐰

تو می توانی💪🏻
unemployed.person
۱۶ اسفند ۱۱:۴۸

شانسو میبینی؟

هییی تف

RM. kiute.ARMY

تف خلط دار؟
❤️‍ فهیمه ❤️
۱۶ اسفند ۱۱:۲۹

خسته نباشی❤❤💐

RM. kiute.ARMY

سلامت باشییی نفسممممم*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان