BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: یونگی جان، برای ما اونا اینشون👍هم نمیدن...

slide17_hh0f_yopd.png

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هاشم جانگ
۲۹ فروردين ۰۹:۰۷

یه دونه ر داره یه دونه ن داره یه دونه ع داره کجای تیم ما وجود دارهههه؟ 

عباس یو عذار عباس عباس عباس عباس عباس بوعذار

RM. kiute.ARMY

با ریتم اوپا گانگنام استایل خوندمش، اشکال نداره؟😔
Gold
۲۶ فروردين ۱۹:۲۰

مودش گادهههه😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای...
نمیدونم چرا...
اما مود علی دایی داره وقتی گفته عباس بوعذار...چرا اخه چراااااا😂😂😂
모해데세
۲۵ فروردين ۱۴:۲۲

ددی تنها هسم و دعا میکنم که همتون خوب باشید چون اگه نباشید براتون می میرم

اهابلاخره ما رو میبرن اردو شیک زدن اوه اوه شهرو چراغون کنید راستی ددی با دوستم که فامیلمون میشد بهم زدم دوستیمونو خیلی عوضی بود بهم میگف کارامو بکن لامسب زشت

ولی افسرده وناراحت ازکارم نیسم به درک اون نباشه بعدی

تازه دوست مجازی توی نماشا پیدا کردم

تادلت بخوادم مهربونن

هروزم بیشتر میشن

خب ولش تو خوبی وی کی اعظم خوبه  خانواده خوبن چه خبر دیه سایت خوبه بچه های فیک نویس خوبن

خب من میرم نماشا تا موقع جواب میدی

 

 

RM. kiute.ARMY

دور از جون دورت بگردمممم متقابل توهم خوب باشی جانااااانT^T
عهههه به خشوی باشههههه*0* اوه! خوب شد بهم زدی:| من بودم دل و روده اشو میریختم رو فرش-_-
والا! کی بهتر از خودت مگه؟😎
ای جونمممم مبارکعععععT^T
دوست های مجازی خدااان:">
همه خوبن جونم به فدات سلام دارن خدمتت*^*

خوش بگذرههههههT^T
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۲۴ فروردين ۱۸:۳۳

نه یه پاک کن کارتونی که هیچوقت درستم پاک نمیکرد...

ما الان با سن 14-15-16-17-18 

مدیر کیف با طرح هلو کیتی میده 

یا مثلا چند سال قبل یه چیزایی داده بود که انگا داره جهیزیه میده...

RM. kiute.ARMY

یه بوی گندی هم میداد چون ده سال تو ویترین جایزه ها بوده:/
وای ارهههه به من جا قاشق چنگالی دادن لعنتی هااا😂😂😂
Luhan🥦
۲۴ فروردين ۰۸:۳۶

مود من وقتی دیشب ساعت ۱۲ دوستم زنگ زد از خواب بیدارم کرد که بیمارستانه و منم مث سگ ترسیدم💀 و وقتی رفتم دم بیمارستان دیدم با ماشین منتظرمه بریم عیاشی 🗿🚬

 

ولی با وجود اینکه خسته بودم خوش گذشت🌝

VK 🐻🐰

جووونممم به این رفیق واقعا😂😂✌🏻
모해데세
۲۳ فروردين ۲۲:۳۸

پاشمام ددی چطوری خوبی 

حالت خوبه منو نمیبینی خوشحالی

من تورو نمیبینم خوشحال نیستم ولی توی نماشام وکلی دوس پیداکردم اسفند دود کنید تازه فیکم نمیخونم

جدیدا بچه پاکی شدم

خدایا ددی جواب بده الان

RM. kiute.ARMY

شما خوبییی عزیزدلممممT^T
یااا صحنه سازیم نکن بچههT^T
عایگو عایگووو به به!:") برات گوسفند میکشم😂

میدم میدمT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۳ فروردين ۲۲:۰۱

وای...

شت...

حق نداره انقد مود باشهعههههههههشفعفبفهسهفقخفش 😂😭💔

RM. kiute.ARMY

وای دیدی بعدش میگن ارزش کار شما انقدر زیاد بود که نتونستیم کادویی در شانش پیدا کنیم برای همین یه گل سر دادیم که حسن نیتمون رو نشون بدیم؟
بابا نمیری حسن نیتت مارو ک/ررررددد😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ فروردين ۲۰:۲۷

برای پرسش مهر هم به بچه های ما یه سری ۱۰۰۰۰ تومان داده بودن.

#حالوم_بد

RM. kiute.ARMY

ده تومننننن؟؟
دهههههه تومن درست خوندمممممم؟؟؟
Q. Moon
۲۳ فروردين ۱۹:۰۷

هیووووونگ ترخدااا برگرد دیگههههه 

*قیافه گریه آنیا تو انیمه جاسوس و خانواده*

 

RM. kiute.ARMY

من رفته ام از این شهر😔
کـــوالـای خستــــــه
۲۳ فروردين ۱۹:۰۷

ای که حق دردناکی بود 😔👌❤️‍🔥 تازه با اردنگی تشویق هم نمیکنن ، کاردستی بچه کوچیکا رو بیشتر قبول می کنن اوج خلاقیت هاشون و درکشون همونه ...

اینم از وضع نت :/ اصلا وی پی انی  هست که باز بشه ؟ 🥲 ترو خدا سراغ دارید بگید 

RM. kiute.ARMY

لیاقت ندارن که همه اشون مثل شاه وابسته ان😔
اوه اوه نگو که دلم خونههه:")
swing رو خواهرم استفاده میکنه اینستاهم میاره بالاT^T
Gaul Jk❤
۲۳ فروردين ۱۹:۰۴

جعرررررر

RM. kiute.ARMY

والا
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان