BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Beneath Orange Cotton Candies

negar_20230512_095726_g5no_0auf.png

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل پارک جیمین و لی سویون
ژانر عاشقانه . فلاف . برشی از زندگی
محدودیت سنی 15+
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

   

 برشی از داستان:

ابرها تکه تکه شده و آسمون رنگ غروب رو در پشت خودشون پنهان میکردن. به نظر میرسید در تلاشن تا کل آسمون رو تبدیل به یه پشمک نارنجی کنن.

در همین حین، پشمک صورتی سویون از دست هاش افتاده و یقه لباس جیمین بین مشت هاش مچاله میشد تا پسر رو جلو بکشه و بتونن اولین بوسه شون رو تجربه کنن!

     

🍧🧡🍭DOWNLOAD🍭🧡🍧

    

805_vpfe.png

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۴:۳۵

یعنی فقط با دیدن دباره ی این پست هم میتونم ذوق اونموقعمو دوباره حس کنم که اسمم برای اولین بار رفته بود تو تگای پرکاربرد

هییقققققققق چقدر خوشحال بودم و هستم!! مخصوصا که این چند وقت خوب بین تگا تونستم برم بالا U^U

 

عمه سادات

لطفا منو برگردین به این ارای جیمین... خیلی چلوندنی و گوگولو بوددددد

 

Nothing

چطوری قشنگ من؟ :>

از اولین نوشته هامو میبینی زیبا U^U

 

همون جکی قدیمی...

اولا که نمیدونم چرا اسمت بهم وایب دزدان دریایی کارائیب میده...

دوما که... ای بابا! چرا نمیتونی! بچم این همه خودشو تو کنسرتا با هات بازی خفه میکنه که شما نتونین تاپ تصورش کنین؟ U_U

 

نارنجی

مثل کامنت شوما کیوتچه؟ U_U

پریدن از پتجره به بیرون برای نجاتت**

 

هاشم جانگ

ببین همه چیز اوکی بود ولی عمرا بذارم بهش شماره بدین

شکلات تلخ مال خودمه U_U

 

جاک

هعیییییی!! چه توصیف قشنگی بود! صافت شدم :>

اتفاقا خودمم این چند وقت خیلی ابر پشمکی قشنگ دیدم T^T

ولی من کسیو ندارم باهاش زیر ابرای پشمکی... *گوریه*

 

saliva (Ot7)

ای بابا سالیوا شی؟ این چه کاریه با آدم میکنی من داشتم برای اون یه میلیونت برنامه میریختم که U_U

اصلا خود جیمین عشقه که این نتیجه وانشاتاشههههههه!! 3>

(هق دلم برا پسرام تنگه T^T)

RM. kiute.ARMY

از اول هم جات اونجا بود ملکههههه😎💋

عمه سادات

 

Nothing

 

همون جکی قدیمی...

 

نارنجی

 

هاشم جانگ

 

جاک

 

saliva (Ot7)

saliva (Ot7)
۱۶ آبان ۱۵:۰۶

وای اول از همه ازت یه معذرت خواهی کنم که تا امروز بهت میگفتم هوسو در صورتی که نیک نیمت سوهو ئه بابا من اسمتو از کوئرنسیا شی یاد گرفتم اصلا جرئت نمیکردم خودم بپرسم که

اوپاااااااااااااااا(مدیونی اگه فک کنی مثل چی دارم سعی میکنم بهت اشق بورزم اشق ابجی)

بنده از این وانشات خوشم اومدیده

اگه دوستان گل و گلاب وانشات استریت رمنس از جیمین سراغ دارین حاضرم ۱ میلیون دلار بابت هر کدوم خرج کنم(زرو که مطمئنا میزنم شما نادیده بگیرین)

وانشاتای جیمین اصلا اشقه اشققق

RM. kiute.ARMY

بابا فدا سرتتتت مهم نیته عزیزدل اوپاT^T
جونمممممممممم؟؟؟ (من غدر دان اشغتم به قران)
قابل نداره😔
نقد یا کارت به کارت؟😔 (متاسفانه سخت میشه از این موضوع ساده گذشت😔)
به حضرت عباس!
جاک
۲۱ مهر ۲۰:۴۶

آدم وقتی می خونتش حس خوردن یه لیوان آب پرتقال دلچسب بهش دست میده! ساده و کوتاه، کاملا می شد حدس زد کارای اول یه نویسنده ست، و همین قشنگش می کرد :) اتفاقا امروز ابرای پشمکی تو آسمون زیاد بودن و هوس یچیزی عین پشمک کرده بودم که این به دادم رسید!

شخم زدن سایت هم کار جالبیه ها....!

RM. kiute.ARMY

اخ اخ گفتی ستون دست گذاشتی همونجا که میسوزه😭😭😭😭

سایت ما برای شماستتتT^T
هاشم جانگ
۲۴ ارديبهشت ۱۷:۰۱

فیکشن جونگ مین سلام بای دی جی سونامی

برای حذف کلیپها آنها را بلغزانید و برقصانید. 

برای حذف لینک های کپی شده آنها را بخوابانید بلکه خودشان بتمرگن پاک بشن.

ولی همچنان طرفدارش میمونه

 

نامجون و من امروز در این دنیا و آخرت برایت آرزوی 69 کردیم

تهیونگ و من امروز به دلیل عدم حضور در انتخابات مجلس بازداشت شدیم

جیمین و من تازه پارتو تموم کرده بودیم که قلی زنگ زد

جونگ کوک و من امروز در سایت بر اساس واقعیت متهم شدیم به شکستن ژیلت جیمین

 

جین و من امروز در دیدار با اعضای گروه های تروریستی پس گردنی های کشنده زدیم و خانه شدیم

یونگی و من امروز کلاس درس نکته و تست را پیچانده و به حیاط پشتی مدرسه برفتیم 

جیهوپ و من امروز دعوا گردیدیم باهم سر شماره دادن به شکلات تلخ(honey)

 

RM. kiute.ARMY

بتمرگن پاک شن...منطقی ئه ستون😔

خیلی عدد سنگینه...
عه!! چرا؟:| 
قلی؟ مگه قرار نشد دیگه زنگ نزنه؟
ژیلت جیمین...اون قدیمیه یا جدیده که از قمصر خریدیم؟

ان شا الله آپارتمان شدنتون!!
اوه اوه مکاااان😔
تهش ناموسی شد😔
نارنجی
۲۴ ارديبهشت ۱۶:۵۳

واهاااایییییییی 

محض رضای فاااککککک 

پوسترش از صد فرسخی دل آدمو آب میکنههههه 🥺🥺😭😭😭😭😭

 

پشمک نارنجی؟ 

 

 

پرت کردن خودم از پنجره :_____ 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

وایسا دنیا...من میخوام پیاده شمممم!!
Q. Moon
۲۴ ارديبهشت ۱۴:۰۴

آه هیونگ.. من توهم زدم یا واقعا فونت فارسی سایتو تغییر دادی؟ خیلی کیوته :))

RM. kiute.ARMY

اره تغییرش دادمT^T
واقعنییییییی؟؟؟T^T مرسییییییی!
ZJ:/
۲۴ ارديبهشت ۰۱:۱۹

ددم :)))))))))) 

من امده‌ام وای وای 

من امده‌ام عشق فریاد کند 

من امده‌ام باز تورا یاد کنمممممممممم 

ددیییییییی بیا تو بگلممممممم بچلونمتتتتتتتت 

میدونی چن وخته بات نگوز....یعنی حرف نزدم :)))))))))) ای قوداااا آی ننههههههه 

دلم برات شده اندازه پی‌پی مورچه :> 

عاخ ددی بیا گازت بگیرم بیا بقولمت بیا بکن‍...یعنی چخبر عژقم؟ قوبی؟ سمالتی؟ زن و بچه هات خوبن؟ داداشیا؟ در و دافیا؟ عقبیا؟ جلوییا؟ چاکر همتونم بمولا ما نوچه موچه نداریم اینا همه داداشیای ما هستن گوشیمم سادس تعصبتونو میکشم :> 

 

آخ ددی از روزگارت بگووووووووووووووووو 

دلم داره برات آب میشه حدودا داره یه سال میشه ک نیومدم کامنت مامنت بزاروم ددی :> ای قودااااااا 

اصن دلم برای فضای معنوی سایت تنگ شده بود 

 

 

ددی ددی ددی راستی شاد نمیزاره فحش بدی 🥲😂 

بس ک بچم با ادبه یعنی هرچی تایپ کنی ج..نده نمیرههههههه واس طرف 😭😂 

باید عین صدا سیما چهل روش سانسور روش اجرا کنی خعلی باحاله اصن فضای خیلی معنوی داره حس یک انسان پاک بودن رو توش بهم دس میده 🥲🙆🏻‍♀️

 

ددی بیا کلتو بکنم تو دهنم اصن :> بمولا 

در این حد دلم برات تنگ شده- 

اصن بیا خودمو جر بدم روت واسا :>

 

RM. kiute.ARMY

وای...
وای!
*مالیدن چشمام به فرش و شستنش با آفتابه
دارم درست میبینم؟:)))))))))
بیا بغلممممممممم ببینمتتتتت بشررررررررر کجا بودی تووووووووو؟:")))
بیا ببینممممم عشققق داره اینجا عربده میزنه فریاد چیهههههههههه؟؟؟
وای وای خیلی وقته نامردددددد:")))
دل من شده بود الکترون چ.س شپش...
بیا منو بک-اره بغلم کنننننننننT^T اره اره قوبم تو قوبی؟ اوضاع وفق مراده؟ یا مراد تا دسته کرده تو؟:") اون وسطیا هم دارن به سلامتیت عرق میخورن صگییی:"))
 با سیخ سنگ حبصتو میکشم...

از روزگارم باید بگ.وووووووووووزممممم...
ترخدا بعد این کامنت دوباره نری هااا:")))
بعد رفتنت این سایت دیگه برکت نداشت...

ارههه دیدم جدیدا فلفل میریزه تو دهن کاربر هاش😂😂
مثل معبد بودایی ها داره عرفان رو میکنه تومون😂

بیا کلمه امو بخوررر:")))
به قران منم...
بزار بیام روت شرحه شرحه شم لعنتی!!
همون جکی قدیمی...
۲۳ ارديبهشت ۲۱:۰۷

بابااااااا ب کدوم احد و ناسی بگم من نمیتونم جیمینو تاپ تصور کنمممممممم پدصگا تموم کنیناین بازی کثیفوووووووووو

RM. kiute.ARMY

بچه بخدا دیک داره خوبشم داره😂😂😂
Nothing
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۳۷

واااااااااااااااای‌ کوئرنسیا

 

..

خدایا چی دارم میبینم؟

وایایایایایاای

(جدیم نگیر زیادی ذوق زده شدم)

 

RM. kiute.ARMY

نعمت میبینی!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۳۲

ولی کاورش>>>>>>>>>

RM. kiute.ARMY

آخ گفتی کاورش>>>>>>>>
Q. Moon
۲۳ ارديبهشت ۱۵:۳۱

فاک.. فااااککککککککک!!! فاااااککککک تررررر!!!

سوهو هیونگ چشمام دارن درست میبینن؟ :))

اسم من تو تگ هاست؟؟؟ :))

از من میخوای باور کنم این دروغ شیرینو؟ :))

هققققققققق.. #جاست_هق

من خودمو برای وقتی آماده کرده بودم که لول آپو فول کنم بدم بذاریش و بعد از اون هم دو تا کار دیگه بدم بعد برم تو تگ ها ولی الان هسیلذمنسئکیئرکمسینکخرستکن

اولین هدف امسال: تیک خورد!! :))))

RM. kiute.ARMY

اره بیب اسمت تو تگ هاستتتتت تبریک میگممممم!!!!😎
حالا اگه دو سه تا کار دیگه بدی اسمت تگ ثابت میشه!

امیدوارم تموم هدف هات همینطوری سریع برسنننننT^T
پ.ن: منتظر لول آپم و اون اولین فیکی میشه که بعد از کنکور میخونم.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان