BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن amber (کهربا)

hh39_got7_1.jpg

 

 

نویسنده  maryam
نوع روابط  دختر پسری
ژانر طنز . رومنس . فانتزی
محدودیت سنی +14

   

season 1

🐥💚🌟DOWNLOAD🌟💚🐥

  

season 2

🐥💚🌟DOWNLOAD🌟💚🐥

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Dalgome
۳۰ شهریور ۰۰:۴۷

اوهوممممم بیخدااا راست میگم

حتی پایین اون پستش نوشته بود تا میتونین گسترش بدین 

ولی بوخودا من رفتم اجازه گرفتم🗿💕

RM. kiute.ARMY

پس قرارش میدم امروزㅠㅡㅠ
Dalgome
۲۶ شهریور ۲۱:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اومووووو فک کنم پیامم نیومد برات ددی😭

بزار لینک فیکه رو دوباره برات بفرستم😭💛

وای خدااااا ببخشید

 ************************************************************************************************ 

************ ***** **** ***** 

***** ********

******** *********** 

بازم ببخشید توروخدا🗿😭

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردمT^T
این چه حرفیه عمر مننننننن؟T^T
دنتثقدفونتدوفنل

قلم به شدت پرفکت!!!
نویسنده اجازه داده دیگه درسته؟
Dalgome
۲۵ شهریور ۰۰:۰۳

اوووو 

اوکی اگه سایتش بود میرم اجازه میگیرم باشه؟

راستش فک نمیکردم بزاری غیر از بی تی اس بعد از اینکه گفته بودی سایت یه لول رفته بالاتر:(

ی فیک دیگه هم هست که هیونلیکسه اون از نویسنده ش هم تازه اجازه گرفتممم:"> 

اگه ددی عمر کنه لینکش رو بدم 

اگه نکنه هم من غلط بکنم پافشاری کنم🗿💕💕💕

 

RM. kiute.ARMY

قربون شکل ماهت بشم من کهT^T
تو سرور منی امر چیه اخه در خدمت باشم:">
بده مادر به فداتT^T

Dalgome
۲۴ شهریور ۰۰:۲۳

هااااااای

من همه جا هستماااا😂😭

راستی یه فیک از گاتسون پیدا کردمممممم

اسمش ولفزههههه

بدم بهت میتونی بزاری برا بچه ها؟

ازون فیک پر ملاتاس😭😭😭

 https://s6.picofile.com/d/8284981876/ed6669c1-0e5d-49d2-b7c9-428e52ac9a74/GOT7_Wolfs.pdf

اگه تونستی بزارش باشه؟:">

 

RM. kiute.ARMY

هایییی دلبرمممممم*^*
اخه باید مستقیم از نویسنده اجازه کسب بشه:")
شیرین
۰۷ خرداد ۰۰:۴۰

قربان شما.☘️💚🐢💚🐍💚🐦

RM. kiute.ARMY

اومووووو خیلی کیوتییییییییT^T
شیرین
۰۵ خرداد ۱۷:۵۴

سلام.

متشکر از این همه فیک های گوگولی در ژانرهای مختلف که آپ کردی.💛💛

تا باشه از این وبلاگها و همچین ادمینهایی.

من یه سوال داشتم که صرفا ذهنم رو درگیر کرده اونم اینه که شما از گروه های دیگه جز بی تی اس هم فیک میزاری چرا اسم وب bts fanfiction هست؟(من همه جور فیکی از همه گروهی میخونم ولی معمولا فیک های اکسو رو سرچ میکنم وبلاگ گرامی شما هم بالا میاد😍)

البته از ارادتتون به بی تی اس کاملا اگاهم فقط برام سوال بود 😉😘

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*

ممنون عزیزدلمممممممممT^T
ای جانننن در خدمت باشیم!!!

ام البته ک میزاریم*0* اره چون چندتایی از اکسو هم گذاشتیمT^T

شما تاج سری وب ما متعلق ب شماست اصلاT^T
مهرسا
۱۹ دی ۱۵:۰۲

واییی بالاخره کامنتمو پیدا کردم 😂💔💔

پس فک کنم بتونم ورژن بزرگسالانشو بخونم

و اینکه 

ددی هر دو فصل کهربا رو تموم کردم 😂

خودم باورم نمیشه چجوری خوندم 😂😂💔

 

RM. kiute.ARMY

موتورت چند اسبه بخاره است؟😂 ماشالله
مهرسا
۱۶ دی ۲۳:۴۵

خاککک بر سر این کیبورد گاو 

باباتم چی بود این وسط😑

منظورم بابام بود ددی 😐💔

RM. kiute.ARMY

جر😂😂😂😂😂
مهرسا
۱۶ دی ۲۳:۴۴

جررر پاره ب واسطه این فیک اگاسه عم شدیم به خدا سرش اینقدر میخندم مامانم یه بار گفت درس شیمی چیش اینقدر خنده داره؟ 😂😂😂

هعییی

اهااننن یه سوال فنی داشتم

ددی کتاب دزیره یه ورژن بزرگسالان داره یه ورژن هم واسه سنین نوجوانان

با توجه به فیک هایی که دیدی زیرشون کامنت میدم 

به نظرت میتونم کتاب بزرگسالانش رو درک بنمایم یا خیر 

فقط به تایید و عدم تایید خودت نیاز دارم وگرنه نظر باباتم جدااا به چپمه👍😂

 

RM. kiute.ARMY

وای اره فیک کهربا خداست😂😂😂
والا بخدا ک هردوش یه چیزه فقط ترجمه ی بزرگسالان عمیق تره
BTL
۱۶ دی ۰۰:۵۷

مررررسى دد

حتما نگاش میکنم

 

پاره ام از این فیک،پاررررره

بیشتر از یک هفته س درگیر خوندنشم لامصب مگه تموم میشه؟؟؟

الان حدودا ٢٠٠ صفحه اش مونده..نویسنده ى عزیز برام سواله چطووورى انقد ایده ب ذهنت رسید که یه فیک طنزو ٣٠٠٠ صفحه ادامه دادى؟

انقد باهاش میخندم و دوسش دارم که نگو😀😂

اما خب بنظر من نویسندش یا بطور وحشتناکى آگاسه اس،یا هیتره😂از این دو حالت خارج نیس.

آها خیلیم با توایس حال نمیکنه😂یه خرده حسابیم با اکسو داره.خلاصه من عاشقتم😂مث خودم کل کیپاپو ساپورت میکنى(حالا یا با عشق،یا با هیت😂)

فایتینگ💪🏽😂

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی تو*^*

ملت خلاقن😂😂😂
شت😂😂منطقی بود
ای جااااااااان دل😂😂
BTL
۲۹ آذر ۱۵:۴۶

شت😂ندیدم این برنامه رووووو.اسمشو بهم میگى دقیق چطور نوشته میشه؟برم دانلودش کنم

RM. kiute.ARMY

Problematic Men
 اینه دورت بگردم*^*
BTL
۲۹ آذر ۰۰:۱۲

گاد...هنوز نخوندمش اما ذوق زده ام بدجور.گات سون بینظیره.عاشقشونم.یکى از بهترین بوى بند هاى کیپاپه و فرندشیپشون با بنگتن....😓⚰️آه خدا قبر من کجاس؟؟؟؟اتفاقا همین امشب نویینگ برادرز قسمت ١١٨ رو دیدم.مهموناشون گات سون و جى واى پى بودن.هارد کرى هم که اصا اووووف....😅من مردم باى

RM. kiute.ARMY

صتثونتضصتثیضائت گات سون واقعا یکی از خاطره انگیز ترین گروه ها و مود ترینان:"))))
جررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂 اون قسمت که نامجون و جکسون تو برنامه ی پرابلماتیک من بودن:">
مریم
۲۶ مهر ۰۰:۱۹

سلااااام

من نویسنده ی این فیکم

امشب یاد کهربا افتادم، توی گوگل سرچ کردم ببینم وبلاگمو هنوز میاره بالا که دیدم اینجا هم آپلود شده

خیلی ذوق کردم بابت کامنتایی که راجبش دیدم

خیلی حرفا دلم میخواد بزنم ولی خب حرفایی هستن که بیشتر برای خودم معنی دارن :)))

خلاصه که الان میشه گفت دیگه آگاسه نیستم و چند سالیه که با کیپاپ خدافظی کردم ولی هنوزم که یاد روزای کیپاپر بودنم میفتم، حسابی ذوق زده میشم و دلتنگ!

با کهربا دو سال زندگی کردم، درس خوندم، کنکور دادم، دانشجو شدم، عاشق شدم و خلاصه که خیلی از اتفاقاش توی ناخودآگاهم ثبت شدن و توی زندگی روزمره ام به حقیقت پیوستن...

RM. kiute.ARMY

تنثبعلضنثعبلنعغ3لنبغعلنثغعقبلنضصغ
*پهن کردن فرش سبز*
شما جان دلی جانان*^* واقعا باعث افتخاره که یکی از بهترین فن فیکشن های گات سون داخل سایتمون آپ شده*0*
ای ژان دل~~~
همیشه موفق باشید مریم بانو*^*

ریدر ها
{kim yora}
۳۱ مرداد ۱۵:۲۰

من خیلی خندیدم با این فیک عالییییییی بود 

فقط یه مشکلی داشت که برای من وانس ناراحت کننده بود واقعا چرا به توایس میگید لوس چرا توایس و همه جا بد نشون میدید توایس لوس نیست توایس سبک کیوتی دارن واقعا ناراحتن کننده کسایی که هنوز فرق سبک لوس و کیوت و نمیدونن میان درمورد دخترا همچین چیزایی مینویسن خوبه اگه بلک پینک بود میومدید ازشون الگو میساختید و بعد برای توایس میاید یه مشت چرت و پرت که فقط جهت خنده مردمه فیک می‌نویسید لطفا به ما وانس ها هم احترام بزارید 

RM. kiute.ARMY

من خیلی درکت میکنم:)
من وانس نیستم کلا سه چهارنفر بیشتر از توایس رو نمیشناسم اما خیلی از سبک رقصشون خوشم میاد و وقتی میخوام کاور کنم بقیه میگن اونا نه یکی دیگه:/
یکی نیست به بقیه بگه اگه لوس بود(ک نیستن غلط کردین) دسانگ مردمی ترین گروه رو نمیبردن:|
یا اینکه انقدر تو اکثر فیلم های کره ای اسمشون رو نمی اوردن:/
Paria
۱۸ بهمن ۰۹:۰۷

چرا همه اش حس میکنم تمام اتفاقاتی که افتاده نویسنده تجربه اش کرده؟؟

نویسنده راستشو بگوو

ولیی در کل خیلیییییییییییییییییییییییی عالیی یوددد 💚

تنکس💚

RM. kiute.ARMY

اوه مای گااااااااعد*^*
خواهشبات دلبندم!
livoo.tea.sg
۳۰ آذر ۱۱:۵۱

خب خب بچه ها لایوو صحبت میکنه میخواستم بگم تصمیم دارم یه فیک اینشکلی بنویسم فقط ورژن استری کبدز 

از نویسنده خواهش مندم اگه من ابنو نوشتم و از روش کپی کردم ناراحت نشه😢😢😢

Aysel.teahyung
۰۷ خرداد ۱۹:۰۴

هایییی.فیک اقای مغرور میتونید بزارید؟

شنیدم خیلی جذابه.

RM. kiute.ARMY

خب کجا اپ میشه؟
melin
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۵۱

واااییییی یلدا شی میشه بگی از کجا خوندیش؟؟ لطفاااااااا.  من عاشق کهربا  و گات سونم میخوام بخووونم. هرچی تو نت گشتم چیزی نبود. 

RM. kiute.ARMY

منم میخوام بدونم!
یلدا
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۳۲

بله اون فیک روما هم یکجا هایی البته کم بی تی اس توش هست.نمیدونم چرا ولی احساس میکنم نویسنده فیک روما و کهربا یکین.

RM. kiute.ARMY

اوه ...خوب اگه پیدا کردم میزارمش:))
☆ melin
۲۹ اسفند ۰۳:۵۸

سلام خسته نباشی... میگم این فیک که یلدا میگه... میشع بپرسی از کجا خوندع؟. من عاشق گات سونم باید بخونم خخخ.. خواهش میکنم یا بگین از کحا خونده یا اینجا بزارین.. لطفا لطفاااا لطفاااااا

RM. kiute.ARMY

سلام ملین شی سلامت باشی اما متاسفانه نمیدونم و در صورتی تو وب میزارم که بنگتن هم توش باشه:)
Mary 💜
۲۵ اسفند ۲۱:۴۰

ممنون بابت گذاشتن این فیک ، اگر که میتونین فن فیکشن های دختر پسری بیشتر بذارین . وقتی فیک های کاپلی میخونم حالم بد میشه 😅

RM. kiute.ARMY

اوکی ماری عزیزززززززززززززز سعی میکنم بزارم:)))
درک میکنم سلیقه ایه:)
یلدا
۲۳ اسفند ۱۶:۰۸

وایییییییییییی این فیک عالی بود

مرسی ددی جونم:)

عاشقتمممممممممممممم:)

 

RM. kiute.ARMY

مممنونتم یلدا جونم وظیفه بود
نویسندش عالی نوشته
یلدا
۱۴ اسفند ۰۱:۳۱

ددی میشه یک خواهشی بکنم؟

قبلا یک فیک خوندم که با اون فیک من آگاسه شدم.خییییلی باحال بود اسمش روما بود.اگه پیداش کردین بزارین.فقط پارت یکش رو تونستم گیر بیارم.اگه تونستین و پیداش کردین لطفا بزارش.ممنون میشم.هر خطی دویست مرتبه میخندیدم.

RM. kiute.ARMY

اوکی چشم عزیزم پیدا کردم میزارم
dandelion 🌻
۳۰ بهمن ۰۱:۱۵

من مردم از خندههه  پر از اتفاقات جالبه اونم پشت سر هم وای واس اسم های ایرانیشون کیف کردم مخصوصا صفدر و عشرت    مرسی ممنونم

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم 
sama
۰۳ دی ۱۹:۳۵

از گات سون فیک میزاریع؟؟. 

RM. kiute.ARMY

بله اما درصورتی که اعضای بی تی اسم توش باشن
هیوااااتمممم
۲۹ آذر ۰۰:۲۹

ددددییییییییی نااااااااااااامجوووووووووووووون

RM. kiute.ARMY

جانممممممممممممممممممممممممممم
rita shi
۲۸ آذر ۱۷:۲۰

رمان هایی مثل این دارین.؟  لطفا بزارین سایت یا بگین.  فک نکنم رمانی بع این محشری باشه

RM. kiute.ARMY

چشم حتما....خیلی رمان خوبی بود
سارینا.
۲۷ آذر ۰۰:۲۸

مرسی کع گذاشتیش لطفا فیک از گات سون بزار

 

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم...چشم اگه به دستم رسید میزارم
kookina lind
۲۵ آذر ۲۱:۵۲

یاااااا وحشیییییییی بااااااااافقیییییییییییییییی ویستاااااااااا چیشدههههههههههههههه؟؟؟؟؟

جواب چی؟؟
یا یا یاااااااااااااا درس صحبت کنین چش منو دور دیدین خوش میگذره؟؟؟؟

 

هن؟بروبابابااااااااباباباباباااباابابابابابابااابابابااااااااااااااااااا 

 

حاجی چواب چی ؟؟؟؟چی گفتی من ج ندادم؟؟؟

 

 

RM. kiute.ARMY

آراممممممممممممم پارسانا
احترام هیونگ واجب خخخخخخخخخخخ
خیلی مشتی هستی
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۱:۴۱

چش*-*

RM. kiute.ARMY

بی بلا^_^
mobina
۲۴ آذر ۱۱:۴۱
چرا مطمینم تگ کردما...آیدیمmbnsa_1115_

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییییییییی^^
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۱:۳۷

*-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*

هر سوراخی#-#

RM. kiute.ARMY

آری هر سوراخی...
گوش...دماغ ...دهن ...این همه سوراخ@!
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۱:۳۶

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پروفت تو حلقمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

من خودم زیاد راضی نیستم دنبال چیز خفن تری ام!
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۱:۲۹

چیکارش کنم بکنم تو دهنششششششششششششششششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

هر سوراخی دوست داری بکن$_$
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۱:۲۷

ددی من خودم مشکیشو دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممم*-*

RM. kiute.ARMY

بله بله صحیح...دمپایی خیس چی؟ میخوای؟
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۱:۱۴

اها...راس میگی ملی گف بهم یادم رفته بود فدات....

دستم بش برسه اسلش درستش میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

از مادر زاییده نشده کسی ک جواب منو ندهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عرررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

آراممممممممممممممممممممممممم
مثلث باش به اعصابتتتتت!
کمربند منو میخوای؟
Vista 💗💗
۲۴ آذر ۱۰:۵۴

ددی بعد ظهری تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این کوکینا لیند همون پارسانا نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت*-*

کامنت منو جواب نداده بزنم چکیش کنم ددییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

نه امروز به دلیل آلودگی هوا تعطیله
آریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی^_^

آرام باش ...به اعصابت مثلث باش فرزندم!
kookina lind
۲۴ آذر ۰۹:۰۱

عرضم به حضورت که نتم قط بود کلا

 

مرسیییییییی اونی نسیبه مایی دیگگ

RM. kiute.ARMY

واییییی قعطی نت بدترین چیزههههههههه



خواهش میشهههههههه اونی نسی به فددات
mahya
۲۳ آذر ۲۳:۴۰

چشام درس میبینعععععععع؟😨😨😨😨😱😱😱😱

شما از گات سون عشقام فیک گذاشتین؟..

من همه فیکاتونو خوندم و مدتی واسع مدرسه ها سر نمزدم

خدااااااااا مرسی واقعا الان باید بخونمششش سارانگههههه💚💚💚💚💚💚

RM. kiute.ARMY

آره بیبی درست میبینی خخخخ
بلی بلی
کوریو؟؟؟ پشمام
خوهشششششششششششششششششششششش سارانهه توو
미 나
۲۳ آذر ۲۳:۲۹

کلمه فوق العاده محشر برا این فیک خیلی کوچیکه

واقعا عالیه من گات رو میشناختم ولی نمدونستم به این باحالی و خوبین

چقد دلم خواس جا نارین باشم

RM. kiute.ARMY

واقعا درست میگیی!
خیلی باحال و سرحالن! 
منم فین فین
mobina
۲۲ آذر ۱۵:۴۰
اون دوتا پستی ک زیرشون تگت کردمو دیدی؟دوتا از دوستام با اینک اصن آی گات سون نیستن بازم شیپشون میکنن...چجورم میشیپنااا

RM. kiute.ARMY

من تگ نشدم ....
آیدیمو درست زدی؟
آیدیه خودتو بده
마크
۲۱ آذر ۱۸:۰۱

شما خودت  خوندیش؟

اگع خوبع منم بخونم

شخصیت اصلیش کیع؟

RM. kiute.ARMY

خوندم ولی کانل نه...اگه کانت هارو ببینی مهلوم میشه چقدر محبوبه...همه اعضای گات هستن
kookina lind
۲۰ آذر ۲۱:۵۴

سلاممممممم دلم براتون تنگ شده بودد امیدوارم منو شناخته باشین 

 

وای نسیبهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بیشتر گاتسونی بزار من عاگاسه م

RM. kiute.ARMY

سلام پارسانایییی کجا بودی تاحالا؟
 چشم رو تخم چشم
Kook
۱۴ آذر ۰۱:۲۶

همون دوست تهیونگ ..خوشگله هاااا

چن تا برنامه دیدم خدای اسکول بازین ینی

خیلی خنده دارن

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخ ناموسا خوب اومدی
Shin_ he
۱۳ آذر ۱۹:۰۰
اوممممم جه بوم شییییی :-):-):-):-):-):-):-):-) همین دور و ورا......مامارو دیدی؟ امروز بود...

RM. kiute.ARMY

اوه یه جه بوم لاور ...

نچ ندیدم:(((((((((((
Shin_ he
۱۲ آذر ۱۸:۴۹
سلام ددی...میگم بایست تو گات سون کیه؟

RM. kiute.ARMY

بم بم اوپا
شین ههه کدوم گوری دختر؟؟
EMAD
۱۱ آذر ۱۹:۲۱
نویسنده این فیک کجاااس؟
میخوام دم خونشون گل بفرستم بابا خیلی تاپع این فیک
نویسنده ادمین این سایته؟

RM. kiute.ARMY

تو خونشونه:))
بفرست از طرف منم بفرست!
نه از سایت ما نیست
Samereh
۱۱ آذر ۱۹:۱۸

بخونمش؟    خوبه؟

اعضا رو نمیشناسم   میفهمم آیا؟

خخ چع سوالای چرتیع

RM. kiute.ARMY

آره بخون خوبه!

آیگو...اگه این فیک رو بخونی به خودی خود میشناسیشون:)

اصلا سوالت چرت نبود
Jennie
۱۱ آذر ۱۹:۱۷

وااایییییی اونجاها که داره با جکسون کل کل میکنع من میمیرم از خنده

کلا خیلی خوبه ممنون که گذاشتینش

نمیدونستم یه فیک میتونه اینقد ذوق اور و جالب باشع

 

RM. kiute.ARMY

کلا جکسون سلطان خندست!
خواهش عزیزم
Kook
۱۱ آذر ۱۹:۱۴

مارک کدومشونه؟

RM. kiute.ARMY

سمت راست سومیه مو صورتیه که کلاه گذاشته
mobina
۱۰ آذر ۱۳:۴۳
ددی اینستا داری؟اگ داری آدرسشو بدع زیر یه پستی میخاستم تگت کنم...اگرم ندری بگو همینجا لینکشو بفرستم:)

RM. kiute.ARMY

rm-kiute-army این اینستای منه:)
Suga ❤️
۰۸ آذر ۰۳:۲۲

عاشق گات شدم

اگع واقعا همچین ادمایی باشن خیلی باحالن اخهههههه

میسی که دارین اگاسم میکنین

RM. kiute.ARMY

اونم عاشقت شد 
آره خیلی باحالن!!
خوهش موشهههههههه
ملین
۰۸ آذر ۰۳:۱۹

اگه هر کس که این فیکو میخونع اگاسه واقعی باشه و گات سونو اخلاقشو بشناسه..متوجه میشع که کاملا داره خود واقعی گات سونو توصیف میکنع خیلی خوبه.

RM. kiute.ARMY

اوم چه نقد جالبی!
نگین سوویتی
۰۸ آذر ۰۳:۱۶

اینو باید چاپ کرد در عنوان کتاب..............چقد به مساعل ریز توجه کردههههه اخه...خخ

RM. kiute.ARMY

آره آره بسی ریز توجه کرده
آردین
۰۷ آذر ۲۳:۲۸

او ما گاااااااد .چقد عجیبع !

تا حالا فیکشنی به این محشری و باحالی نخونده بودم....

mobina
۰۷ آذر ۱۲:۱۴
جون بابا:-*

RM. kiute.ARMY

اوه یسسسسس:))))
Narin
۰۶ آذر ۲۱:۵۹

خواهش...وظیفه کی پاپر ها کمکع دیگع..........

RM. kiute.ARMY

قربانتتتتتتتتتتتتت فدای داری
یه آگاسه با نت
۰۶ آذر ۲۱:۵۰

این دختره نارین تو داستان چقده باحالعععع..جوری همه چیزو تعریف نیکنع انگار واقعیته...خیلی خنده دارع من شب بیداری برا این میکنم صددرصد

RM. kiute.ARMY

عاره باحاله! 
وای برا آدم ظرر داره بیدار نمون!
Nili
۰۶ آذر ۲۱:۲۰

گزاشتیش؟.....ووووواااایییییی .....من مرگگگگ...

RM. kiute.ARMY

عاری.... خدا نکنه پس کی فیک بخونه؟؟:))
سحر
۰۶ آذر ۲۱:۱۷

زنده باشی........فقط تعجب کردم دختره ایرانیه....

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی... عاره اما خوب قشنگه!
مریم..^_^
۰۶ آذر ۲۰:۱۴

وووااااوو.... صفحه 19 هم هنوز....ولی عاشقش شدم ....خیل جالبه ....از همون اولش انگار ما رو میگع

RM. kiute.ARMY

خیلی شروعش گرم بود!
آیسل ق
۰۶ آذر ۲۰:۱۲

خسته نباشی ......مرسیییی

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی ممنون!
진 민 ♥ 대 현
۰۶ آذر ۲۰:۰۹

تا پارت ۲۲نوشتم..ولی ناامید شدم ازاینکه ادامه اش بدم..

 

هوا اینجا یخه ددی..شاخدا گلیپ!!

دستام و پاهام یخ کردن!!

RM. kiute.ARMY

نا امیدی رو میکنم تو نشیمنگاهت!

عههههههه  منم شاخدا میخوام:((
مراقب خودت باش!
IGOT7
۰۶ آذر ۱۹:۱۸

مرسی ممنونیم از تووووووو...........

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنممممممم
진 민 ♥ 대 현
۰۶ آذر ۱۸:۴۰

آگاسه نبیدم..ولی جکسون را دوست داشته بیدم !!

خلاصه کلام نمیخونم هنوز فیک های بنگ تن مونده تموم نکردم.. فیک خودمم که انداختمش دور!!

RM. kiute.ARMY

جکسونم تورا میدسوتت^0^

خدایا ترخدا فیکتو ادامه بده! من خیلی دوسش دارم:((((((((
اونی هوا اونحجا چطوره اینجا داریم خفه میشیم تازه خوب شده بودم بازم اود کرد
** RBE **
۰۶ آذر ۱۸:۱۶

اوووووووه... 

RM. kiute.ARMY

یسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان