BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Uli

inshot_20230729_191422356_y163_pql9.jpg

نویسنده Hajin و Butterfly
نوع روابط دختر پسری
شخصیت ها جین . یه‌ریم
ژانر درام . انگست . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 28

    

برشی از داستان:

_"بغلت میکنم"

با حرفی که زدم، برگشت و نگاه متعجبش رو بهم دوخت.

+"چی؟"

_"وقتی زندگی سخت و لحظات حوصله سربر و اعصاب خوردکن شد، بغلت میکنم و می‌بوسمت، آرومت میکنم و بهت قول میدم، که همیشه کنارتم"

 

☕️🤎🍁DOWNLOAD🍁🤎☕️ 

پ.ن: آخرین تعداد دانلود از آپلودر یوآپلود: 94

  

:Butterfly

805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همون یک خری
۳۱ مرداد ۱۷:۳۸

سیلام اونیییییییییییی

اقا چرا هیچ فیک دختر پسری نیست؟

مردم انقدر  اومدم تو سایت هیچی نبوددددددددددددددددددددددددددددددددددد

اونی به دادم برس

 

Mooni🌜

بزن رو تگ های دختر پسری میاد برات عزیزکم
bts24bts24
۳۰ مرداد ۱۹:۵۲

وقتی رایتراش دوستای صمیمین دوست دارم اذیتشون کنم از فیکشن ایراد بگیرم

حس خوبی میده حرص خوردناشونو ببینم اما...

 

اما از اونجایی که دلم نمیاد .... قشنگ بود هاجین و باترفلای (گل گلی ترجیح میدم صدات کنم جای باترفلای🤣🤣 )

 

ادامه بدین 

فایتینگ✊✊

 

RM. kiute.ARMY

ظلم علیه نویسندگان زحمت کش؟ تا کی تزویر؟ تا کی کوفه ای بازی ای شیخ؟😔

وایییییی گل گلی چه کیوتهههههههههT^T


قربون کامنتت جیگرررررر*^*
Hajin_park
۳۰ مرداد ۱۸:۰۲

یه کامنتم برا خودمون بزارم😂

گفتم نمیشه نیام از خودم تعریف نکنم پس اگه داری این کامنتو میخونی بدون این هاجینه و داره از فیکشن خودش تعریف میکنه 

برید بخونیدشششش با اینکه کوتاهه ولی قشنگه :)

 

RM. kiute.ARMY

ارادتمندیم ستون😂
معلومه که خوبههههههه عالیهههههT^T
AR Jalafare
۲۳ مرداد ۲۱:۱۶

سلاااامممم

خب این اولین فیکیه که باترفلای اینجا گذاشته ولی خب مثل این فیک جذابش چند تا دیگه هم نوشته و امیدوارم بازم به نوشتن ادامه بده و درمورد این فیک هم که باید بگم...

خیلیییییی خوب بود ولی خب به نظرم اگه ادامش بده که دیگه عالی تر میشه

و در اخر😅😂

باترفلای فایتینگگگگ💙💙

RM. kiute.ARMY

سلووووووم*^*
وای موافقم:") امیدوارم یه رخی به نمائه و مارو هم مستفیض تر کنهههههT^T
احسنتتتت!!
فایتینگگگگگگگ باتی باتی فلااایی*^*
Jinlover
۲۳ مرداد ۱۷:۳۳

وای وای وای خیلی خیلی قشنگ بود واقعا خیلی قشنگ بود هر چی بگم کم گفتم

فیک استریت از جین همه جا خیلی کمه و برای من جین لاور عذابه جدا

خیلی فیکشن خوبی بود از نویسنده‌هاش یه دنیا ممنونم

RM. kiute.ARMY

جدا استرین جین گلی از گل های بهشتهههه کاش زیاد شنننن😭😭😭😭
Si
۲۳ مرداد ۱۷:۰۳

فرستــــــــ ؟

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مرداد ۱۷:۰۳

خیلی هم عالی فقط اصلا به کاورش نمیخوره دخترپسری باشه

RM. kiute.ARMY

چی میخوره؟🌚
Si
۲۳ مرداد ۱۷:۰۲

ددی چقد استریت زیاد شده جدیدا

RM. kiute.ARMY

دیگه برکت و رحمت الهی پاشیده
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان