BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات The Fate Of Hearts

 

نویسنده 🌱yoon saliva
نوع روابط دخترپسری
ژانر رمنس‌ . پزشکی . خانوادگی . درام . انگست
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 70
آیدی سروش نویسنده saliva_87@

    

برشی از داستان:

دکتر نگاهی به سی تی اسکن تو دستش انداخت و اون رو بالا گرفت تا با برخورد نور بهش راحت تر محتویاتش رو ببینه.

-خانم پارک وضع قلب دخترتون خیلی وخیمه سه ساله همین آش و کاسه رو راه انداختین و دخترتونو عمل نمیکنین.

مین هی با ابرو هایی که به خاطر نگرانیش تو هم رفته بود گفت:

-نمیشه بازم صبر کرد؟

دکتر عکس مشکی رنگ رو روی تخت گذاشت و دستاش رو به هم قفل کرد:

-بزارین رک بگم اگه تا دو هفته دیگه عمل نشه امکان اینکه پیش ما بمونه خیلی کم میشه.

بعد پرونده سورا رو از روی میز برداشت و برگه ای رو ازش خارج کرد و گفت:

-پدر بچه باید اینو در حضور خودم امضا کنن تا بتونم اجازه عمل رو صادر کنم.

مین هی برای بار هزارم به زبون اورد:

-خب چرا نمیزارین خودم امضاش کنم؟!

دکتر که بخاطر دوهزار بار توضیح دادن این مساله واقعی عصبی بود سعی کرد خونسرد باشه:

-خانم پارک قانون قانونه منم مسئولم و معذور. در صورتی باید شما امضاش کنین که همسر سابقتون فوت کرده باشه دخترتون امروز اینجا میمونه و خودمم بالا سرش هستم نگران نباشین.

مین هی از سر ناچاری تشکری کرد و به سمت خونه راه افتاد.

با وجود تمام سختی هایی که بخاطر خودخواهیش به دختر معصومش وارد کرده بود بازم دو دل بود.

باید به تهیونگ زنگ میزد یا....جرئتشو نداشت؟

  

🫐🦋🌸DOWNLOAD🌸🦋🫐

  

805_vpfe.png

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Ella
۱۹ فروردين ۰۱:۱۱
ای خودا چقد غصه قولدم‌..

دلم تیکه پاره شد واسه سورا کوچولو T-T

تهیونگ عجول و حساسم :((((((((((



خیلی خوب بود بعنوان یه وانشات و نویسنده جونم کلی بااستعدادی!

RM. kiute.ARMY

وای ارههههه😭😭😭😭

جونممم😎
saliva (Ot7)
۱۳ آذر ۱۳:۳۳

B.b

تنکت ثیثی 😭

 

 

عمارت جئون

مشتی هستی و پرطرفدار

من توفم شما آبشار

 

Hanoul

خب درسته سخته ولی من الان واقعا یه نویسنده آماتورم در واقع هیچی بارم نیس پس از این تعریف خیلی روحیه میگرم لامصب:")

فدایی داری

انشالله اگه بازم فیکامو دیدین خوشتون بیاد

 

 

ته تغاری

 

فایتینگ بککککک

 

 

Sh.M..

 

من خاک پاتممممم

سلامت باشییی

 

 

saliva (Ot7)
۱۳ آذر ۱۳:۳۰

Black roze

 

فیکشن بعدیمم تو درد و مریضیه ثیثی😔

قربون کامنتت بشم اخهههه

 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

 

جوری که من کامنتای شما رو دوس دارم>>>

بابا دست مریزاد دختر کامنتات چقد قشنگن اخههه

😭😭

 

کاکاجین

ولی خب از بین اعضا من آرزومه پدر شدن تهیونگو ببینم این کمپینه بخش ثبت نام نداره؟من میخوام عضو شمممم

#کیم_تهیونگ_یک_پدر_است 

 

 

 

saliva (Ot7)
۱۳ آذر ۱۳:۲۶

suíbiàn-随便

 

مرامتو اشقه آبجی

ولی خب خوشحالم اگه درک میکنی که جزو کارای اولمه و طبیعیه اشتباه داشته باشه و خوشحالترم از اینکه اشتباهامو بیان میکنی تا پیشرفت کنم دمت گرم

 

هیونگ لاین

راستش هدف کرمیم نوشتن یه فیکشن غمناک و تراژدی و آبغوره دار بود

ولی در کل دست به قلم طنزو راحت ترم ایشالله کارای بعدی جبران میشه ثیثی

 

Victoria

عففف

من به قربون شما ریدرای گللل

 

T

 

من که اصلا تو فتوشاپ و ادیت مهارتیم ندارم ابجی🥲

اسماتو که میبینی تو سایت پره.

من واقعا دست و دلم به اسمات نمیره دست خودم نیس آخه

فیکشنای معمولیم قشنگنا...

 

 

 

 

Sh.M ..
۳۰ آبان ۱۸:۰۳

خیلی کیوت طور بود *~* لذت بردم از خوندنش.. کلا وانشات های استریت اینطورین که بعد از یه روز سخت بهت آرامش میدن و باعث میشن که برای روز بعدت انرژی بگیری!

خسته نباشی نویسنده! منتظر کار های بعدیت هستم! 

RM. kiute.ARMY

حق نواخته شد برقصید!!!!
ته تغاری
۲۲ آبان ۲۱:۰۳

قشنگ بود فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

قشنگ مثل شمااا*^*
مرسیییییی عزیزدلللT^T
Hanoul
۲۲ آبان ۱۸:۲۲

نوشتن ژانر پزشکی واقعا سخته. مخصوصا استریتش

به نویسنده خیلیی خسته نباشید میگم و ماچ به کله اش

ایشالا بیشتر ببینم فیکاشو تو سایت

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت خوشگل منننننT^T
عمارت جئون
۲۱ آبان ۲۱:۱۲

عاهه ددی مرسی که گذاستیش خیلی خوب بود😍💖

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم خوشگل خانم*^* ممنون از نویسنده که نوشت و ممنون از تو دلبر که حمایتمون میکنیT^T
B.b
۲۱ آبان ۲۱:۰۸

 خیلی ممنون 

خیلی قشنگ بود💜🥺

RM. kiute.ARMY

قابل نداره عزیزمممممT^T
کاکاجین
۲۰ آبان ۱۵:۳۱

ددی من خوندمش و خوشم اومدش

آخه میدونی من خودم توی کمپین کیم تهیونگ یک پدر است عضوم 

چیرلیدر هم هستم ،میرم اونجا برای تشویق قر میدم.....

ولی جالب بود

سالیوا شی فایتینگ

RM. kiute.ARMY

به به نوش جانتان عزیزززز*^*
به به چه سرایی هم عضوی خوشگله😎
کاکاجین
۲۰ آبان ۱۵:۰۶

ددی میگم

من هنوز نخوندم اینو ها

ولی خب از الان خسته نباشید میگم به نویسندش! میرم میخونم میام.

 

RM. kiute.ARMY

قربون مرامتون جیگر طلااا بخون بخون😎
saliva (Ot7)
۱۹ آبان ۲۰:۰۰

دد برا دیزاین این سنگ تموم گذاشته😔🦋

RM. kiute.ARMY

دیگه جنس خوب باس بدیم دست مردم😔
و اینکه کار شما لایق بهترین هااااا بودT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۹ آبان ۱۵:۰۳

تو ماشین میخونم، تخمه گلپری هم میخورم، باز منو کاشتی رفتی هم گوش میدم. خیلی هم منطقی

RM. kiute.ARMY

یه لحظه کامنتت رو عین این آهنپ های رپ فارسی خوندم😭😂
Black roze
۱۹ آبان ۰۹:۵۶

عررررر:))من عاشق ژانر پزشکی امممم

نویسنده بی نظیر بود

واقعا باریکلا!

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزممممT^T
T
۱۸ آبان ۲۲:۳۶

چجوریییییییییی انقد پوستر زیباست ؟ و حس کلاسیک بودن بهم دست میده 😵😭😌🌝🌚

 

وایییی ژانراش هم باحاله خعلی 

دوست دارم هر چی زودتر بخونم پس لتس 💃🕺

 

و تروخدا استریت اسمات دار یعنی 18+ هم بنویس رایتر شی 🙏💟

 

خستن نباشی ددی و رایتر و...

RM. kiute.ARMY

قابل شما رو نداره عزییییییزT^T

بخون بچسبه به جونتت👀

سلامت باشی خوشگل منننT^T
Victoria
۱۸ آبان ۲۰:۰۴

آخ جانمممممممم

ژانر مورد علاقم--

RM. kiute.ARMY

نووووش جوووون😎
هیونگ لاین
۱۸ آبان ۱۹:۰۰

دوست داشتم قشنگ بود 

ولی داشتم به یک چیزی فکر میکردم 

میتونست جایی که بنگتن هستن زیاد کنه  کمدی باحال میشد 

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت عزیزدلممممم😎
suíbiàn-随便
۱۸ آبان ۱۶:۰۳

داستان قشنگی بود. جمع و جور و مقدار لازم. یعنی همینقدر که نوشتی درباره اش کاملا مناسب بود.

روند داستان ملایم و آهسته بود اما سرعتش مناسب خودش بود.

هرچند به گمونم یکم شخصیت تهیونگ پیازداغش زیاد شد، مَرد چرا به زنت امونِ توضیح نداده بودی اون زمان؟

و همین تصمیم کرکتر تهیونگ یکم داستان رو افت بهش داد.

اما در کل خوب بود، خسته نباشی.

RM. kiute.ARMY

جدا تر تمیز بود!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان