BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Autumn Leaves

نویسنده  Butterfly
کاپل دختر‌پسری، نامجون و بورام
ژانر قسمتی از زندگی
محدودیت سنی  ندارد
چنل بله نویسنده " کلیک کنید "
تعداد صفحات 53

 

خلاصه ی داستان:

+"مطمئنم اینو میدونی که اگه بخوایم بچه‌دار بشیم، من مجبور میشم درسم و کارم رو کنار بزارم و خودتم شاهد شب بیداری و زحمت‌هام بودی.. قطعاً توهم راضی نیستی همش به باد بره، نه؟"

_"میتونی مرخصی تحصیلی بگیری"

+اگه مرخصی بگیرم بینش حداقل ۲ سال فاصله میوفته"

مکثی کردم و بعد ادامه دادم.

+"فقط کافیه یه سال دیگه هم صبر کنی، وقتی مدرکم رو گرفتم بعد هر کاری که تو بگی می‌کنیم... فقط یه سال"

  

✨🌙DOWNLOAD🌙✨

     

805_vpfe.png

۱۰ ۰
saliva (Ot7)
۱۲ آذر ۱۴:۳۰

چیییی

پروانه یه فیکشن نوشته که کاپل کوکوی و تهکوک نیس؟این جزو عجایبههههه

در جا میرم بخونم بخدا دست مریزاد دوختر

...
۱۱ آذر ۲۰:۱۲

قشنگ بود مرسیی💖

B.b
۱۱ آذر ۲۰:۱۰

لذت بردم خسته نباشی نویسنده جان امیدوارم پارت دویی داشته باشه!!!

عمارت جئون
۱۱ آذر ۲۰:۰۹

قشنگ و ساده بود ولی کاش یکم بیشتر طولانی بود:)

tootak H.p
۱۰ آذر ۲۳:۰۹

سلااام

امیدوارم حالتون خوب باشه:)

 

بلاخرهههههه استریت. اقا من عاشق داستانهای استریتم. ولی حیف کمه:(

اگه استریت خوب سراغ دارید پذیرا هستم ههه ههه.

یه درام اجتماعی.

من دوسش داشتم همچیش خوب بود.

فقط تهش مردن؟؟ خب چرااااا؟

در کل خسته نباشی نویسنده، داستان دوست داشتنی بود.

فایتبنگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگگگگگ خانمممم*^*
همچنین شما خوشگله😎

فاینالیییییییی!!! اره خداوکیلی:"( مخصوصا اون درام های خاص عاشقانه و انگست>>>>
با جان ، دل، قلوه، و ما بقی جوارح بدن😔

تهش رکب زد ابوسفیان بهمون:")))

فایتینگ بک عزیییییزT^T
Hajin_park
۱۰ آذر ۱۹:۵۱

سلام و درود

این هاجینه که داره داره برای همکار عزیزش کامنت میزاره...

نوشتن این فیکشن خیلی طول کشید و من شاهد تمامی زحمات باترفلای براش بودم 

پس لطفا حتی اگه از خلاصه یا کاور یا اسمش هم خوشتون نیومد بازم بخونیدش چون سوپرایزتون میکنه!

(بهتره که از کاورش خوشتون بیاد چون عکسشو من پیدا کردم)

RM. kiute.ARMY

سلام به شما رفیق شفیق و خوش مرااااام😎

ای جان دلمممم برنامه ی پروموت به این شیرینی کجا دیدین دوستاااان😭😭😭😭
بخونید که اگه بخونیدش به قید قرعه یه یخچال ساید بای ساید هدیه میگیرید😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۹ آذر ۲۰:۱۴

اوووووووووو یه فیک دختر پسری،

دانلود شد👌🏻

خسته نباشی نویسنده،وقتی خوندمش میام نظر میدم.

اوو چه خلاصه ای هم داره 

جاک
۰۹ آذر ۲۰:۰۷

پایان داستان رو نفهمیدم....

قلم نویسنده یجورایی کلاسیک طوره و حدس می زنم این روشی باشه که در آینده هم ادامه ش بده. از خوندن داستان با وجود سادگیش لذت بردم، با اینکه در آخر نفهمیدم زن و مرد بعد مرگ فرزندشون چه اتفاقی براشون افتاد.

طبق معمول، موفق باشی نویسنده!

نمیدونم بقیه اینطور حس میکنن یا نه... ولی وقتی میگمش خودم احساس میکنم دارم خبردار میگم!

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان