BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات SNOW

نویسنده vkook_hedi
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها جونگ کوک . آرو
ژانر عاشقانه . درام . سد
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 59
آیدی تلگرام نویسنده vkook_hedi1997
لینک ناشناس نویسنده  " کلیک کنید "

 

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

  

مقدمه:

ادم برفی رو دوست داشت ، زمستون رو دوست داشت ، برف رو دوست داشت ، سرما رو دوست داشت چون...

همه‌ی اینا اونو یاد یکی مینداختن...

یه آشنای محبوب... :)

 

⛄🖤❄️DOWNLOAD❄️🖤⛄

   شرط کامنت: حداقل 7 کامنت به بالا

   

805_vpfe.png 

پ.ن: کامنت های عزیزانی که این وانشات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های استریت میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل های استریت بود،دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ی عدد سیب زمینی ؟
۲۴ اسفند ۲۰:۳۷

بالاخرههههه  ی استریته دیگر !!
انقدر سایتو زیر و رو کردم تا بیشتر استریت پیدا کنم  که مطمئنم هیچکس اندازه من وانشات و فن فیکشنای استریتو حفظ نشده
اشک **
ی سوال داشتم فن فیکشنه stay alive کجاست ؟ منحل شد؟ اخه خیلییی قشنگ بود و من مثل چییی دنبال بقیه ی پارتاش بودم بعد ی مدت اومدم دیدم اصلا همچین چیزی دیگه اینجا نیست . هستو ندیدمش ؟ میشه لینکشو بدی ؟😭😭

RM. kiute.ARMY

ای من فدات شم کههههT^T

بله متوقف شد متاسفانه:"(
tootak H.p
۰۸ اسفند ۰۶:۴۰

یعنی جور دیگه ای نمیشد با احساساتمون بازی کنی😭😭

خیلییی قشنگ بود😭

و اینکه تهش همه چی برعکس چیزی شد که فکر میکردیم آچمز شدیم.

با اینکه این ژانر داستانا خیلی ناراحتم میکنه و اعصابمو خورد میکنه ولی بازم دوست دارم بخونمشون.

اینجانب یک عدد خودآزارِ مازوخیسم هستم😁

RM. kiute.ARMY

کبابمون کرد😔

اینجا تقریبا 110 درصدمون اینجور هستیم. خوشبختیم😔😂😂😂😂
vkook_hedi
۰۷ بهمن ۱۷:۳۹

خطاب به بیانکو

 

می‌خواستم حسرت بیانکو که انقد با قلبم جور بود رو تلافی کنم😔

خوشحالم که دوسش داشتی🙃💋

RM. kiute.ARMY

خطاب به بیانکو


Mahsa
۰۵ بهمن ۱۱:۳۷

به به نگاه کنین چی دارم میبینم

فن فیکشن استریت با حضور افتخاری جونگ کوک شی

و البته برگشت پذیر و مونیخ 

چی بهتر از این می‌تونه باشهه؟

دیدی خالو احوالت چطوره؟ امیدوارم عالی باشی بوس به پس کلت

RM. kiute.ARMY

ددی دورت بگرده نفسسس😎💜
خداروشکر میگرونم زیر تشعتشعات جذابیتتتتتT^T
Mia
۰۵ بهمن ۱۱:۳۴

سلامم راستیتش اولین باره کامنت می‌زارم و نمیدونم اصلا باید چیکار کنم

خیلی فن فیکشن قشنگی بود خیلیییی

ممنون از دیدی و نویسنده ی عزیز بابت زحماتتون

لطفاً بیشتر فن فیکشن دختر پسری قرار بدین🙏

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزدلممم*^* به به خوش اومدی!
تاج سررررT^T
ممنون از شما خوشگل خانم بابت کامنت فدات شم*^*
چشمممم حتما!
Mohadeseh
۰۴ بهمن ۱۷:۰۷

وای... 

خب چی بگم... 

قشنگ بود:)

اولش یه دقیقه فکر کردم کوک یا خیانت کرده یا مرده 

تهش حقیقت معکوس خورد توی صورتمون😂🥲😭🤧

از اینکه فهمیدم یه چندتا استریت دیگه هم داره میاد بسی ذوق وجودمو گرفتهههه

RM. kiute.ARMY

تهش حاوی سوپرایز و حرکات لپ لپ گونه بود😔

جووون برسونمت😎
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ بهمن ۱۹:۱۲

اولین استریت که قراره بعد مدت ها بخونم(۲ ماه).

RM. kiute.ARMY

نووووش جونت بشه الهییی!
tootak H.p
۳۰ دی ۲۲:۲۶

من عاشق ژانر استریتم ولی متاسفانه کم نوشته میشه:(

بریم که بخونیمش کاجااااا:)

RM. kiute.ARMY

اتفاقا امروز یه استریت میزرم ملس😎
سه تا استریت دیگه هم توراهه😎
پلی پلی پلی کاجاااا(∩^o^)⊃━☆
bianco
۳۰ دی ۲۱:۳۳

چی بگم نویسنده؟

بگم یاد یه نفر افتادم؟

راستش حس میکنم تو قلبم بودی و حرفای قلبمو نوشتی..

داستان عشقم به برف..

لعنتی..

این دقیقا چیزی بود که الان نیاز داشتم بخونمششش

خیلی درد داشت..ولی من عاشق اینجور دردام..

*یه سوال..چرا انقد سد اند دوست دارم؟:)

امیدوارم یه عالمه برف بباره تا بشینم تو برف و دوباره اینو بخونم:))

خسته نباشی نویسنده..

فایتینگگ

RM. kiute.ARMY

عایگوووو:>
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۳۰ دی ۱۸:۵۳

یا ابلفضل العباسسس هیونگ،عرررررر

خدایا منو نارنگی های یونگی کن،

پرامم چه نویسنده فعال و خوبی

قشنگ داره جبران میشه این چند روز که سایت بسته بود هیونگ😂😔🤝🏻

پ.ن:بفرمایید نوشیدنی و کیک🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃🍸🍸🍸🍸🍸🍸☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🧃🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🥛🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🧋🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡🍡(اسکل شدگی زیاد،توجه نکنید،هه هه)

 

RM. kiute.ARMY

نارنگی یونگی شدن یم هزینه اش بالاس...اوکی ئه؟😔
اگه بگم این نویسنده سه تا کار دیگه هم تو راه داره که استریتن چی؟😎
نبود منم داره جبران میکنه😭😭😂
اخ جون مسکرات هم پخش میکنییییییی😈
(دور از جون جیگر)
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان