BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

تاثیرات با جونگ کوک شیپ کردن:/

ewoq_757955becc5bcdf83b00f24c4809209ea5dd86fc_hq.jpg

خودم به شخصه از قیافه نامکوک خوشم اومد!

۴۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Hani:)
۰۹ بهمن ۲۱:۳۵

میدونی دد من شلنگم.. 

وای وای وای این چی بود من دیدممممم

بیا زیرم آرههههعع بیا منم که اصلا منحرف نیستم اصلاااا🗿🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

شلنگی؟ پس میتونم بگیرمت تو دستم ببینم انگشتام دورت چجوریه؟😔
هیشکی اینجا منحرف نیست😔
Hani:)
۰۸ بهمن ۱۵:۲۵

ددی بیا مخمو بزن😔🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

*برداشتن آجر

سرت رو تکون ندی بخوره بچشمت بدبخت شیم😔

اما یه سوال!
شما دوشی؟
ناجور دلم میخوام بیام زیرت و خیس شم.
Hani:)
۰۸ بهمن ۱۵:۲۴

خدا وکیلی ویکوک خیلیییی سم بود🗿🗿

RM. kiute.ARMY

کلا محتوای این پست سم بود
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۱۸ آبان ۲۲:۱۰

این وای:)

جیکوک چقد شبیه جین‌یونگ گات سون 

نامکوک چقد جذاب شده 

همه از دم جذابن ولی نامکوک از این دسته شده پالتو دراز میپوشن:))))) 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

فاک..جین یونگ جرررر!!! راست میگیییی فاااکککک!!
[&>٪_﷼_#@_٪</#جلهی۵ث۴سخللخلتاجف۶عب
نامکوک سگ:))))))
بیاد اوپام بشههههههه
Negar
۲۸ بهمن ۲۱:۳۵


۱۳ مرداد ۱۱:۵۴

مخ نمیزنم.گفتم که برای استفاده از اموالم اجازه لازم ندارم.دارم؟!

یعس کی گفته نداری؟!!

 

RM. kiute.ARMY

پس میتونی منتظرم باشی بیب

Kang ros
۱۳ مرداد ۱۱:۴۳

اوکی رز کوچولو منتظر ددیش باشه چون تظمین نمیکنم سرجاش بند باشه

واو ددی؟

باورم نمیشه؟الان داری مخ میزنی؟ا

RM. kiute.ARMY

مخ نمیزنم.گفتم که برای استفاده از اموالم اجازه لازم ندارم.دارم؟!

Kang ros
۱۲ مرداد ۱۱:۳۴

بیبی نمیترسی بدزدمت

بدزدی؟؟

ددی(یک خنده خبیثانه میزند و به صفحه کیبورد نگاه میکند)

من منتظرم بیایی بدزدی:) 

اصلا قصدم همین بود:")

RM. kiute.ARMY

اوکی رز کوچولو منتظر ددیش باشه چون تظمین نمیکنم سرجاش بند باشه

Kang ros
۱۱ مرداد ۱۷:۱۵

نامکوک و جیکوک عالی شدن

ولی بیا یچی بگم

(نامکوک رو عشخه)

RM. kiute.ARMY

بیبی نمیترسی بدزدمت؟!

 

 

 

 

 

*و من بدبختی ک فک میکردم دعوا شده😐💔مراعات کنین عزیزان💔😐زشته بچه اینجا میاد رفت و امد میکنه(البت ک بچه ای ک میاد اینجا دیگ بچه نیست)😂

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر من چرا این کامنت هارو یادم نمیاد😂😂
دم به دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلواااااااااااااااات وات وات ت ت😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۴ مرداد ۱۴:۲۰

😂😂😂✌🏻

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
Kang ros
۱۴ مرداد ۱۴:۲۰

پس میتونی منتظرم باشی بیبباش*^*

ددی؟میگم تو مشاپ باتر و دینامیت رو دیدی؟ من که پشمام شوخد:)

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
اره:">
َAysa
۱۳ مرداد ۲۳:۴۷

چرا اینقدر جذاب؟؟؟؟

اینا اون دنیا باید جواب قلب دزدیه شدمونو بدن

وای چهره ی هوپ کوک خیلی گوگولی بود صورت هوپ با پشمای کوک خیلی مظلوم بود

نامکوک و جیکوکم خیلی جیگرن

RM. kiute.ARMY

جینکوک ناس شده:">
Kang ros
۱۳ مرداد ۱۷:۴۰

مخ نمیزنم.گفتم که برای استفاده از اموالم اجازه لازم ندارم.دارم؟!

:) فک کنم کامنت ددم نیومد💔😐

اموال؟؟

RM. kiute.ARMY

نه اومده احتمالا تایید نکردم😂
【❅⬤...•⸙𝑭𝒂𝑭𝒚⸙•...⬤❅】 ‌‌
۱۳ مرداد ۱۵:۵۶

:|||| 

خیانت به ... 

:|

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂 باشد که رستگار شویم
Kang ros
۱۳ مرداد ۱۱:۵۴

مخ نمیزنم.گفتم که برای استفاده از اموالم اجازه لازم ندارم.دارم؟!

یعس کی گفته نداری؟!!

 

RM. kiute.ARMY

پس میتونی منتظرم باشی بیب
Kang ros
۱۳ مرداد ۱۱:۴۳

اوکی رز کوچولو منتظر ددیش باشه چون تظمین نمیکنم سرجاش بند باشه

واو ددی؟

باورم نمیشه؟الان داری مخ میزنی؟ا

RM. kiute.ARMY

مخ نمیزنم.گفتم که برای استفاده از اموالم اجازه لازم ندارم.دارم؟!
Kang ros
۱۲ مرداد ۱۱:۳۴

بیبی نمیترسی بدزدمت

بدزدی؟؟

ددی(یک خنده خبیثانه میزند و به صفحه کیبورد نگاه میکند)

من منتظرم بیایی بدزدی:) 

اصلا قصدم همین بود:")

RM. kiute.ARMY

اوکی رز کوچولو منتظر ددیش باشه چون تظمین نمیکنم سرجاش بند باشه
Kang ros
۱۱ مرداد ۱۷:۱۵

نامکوک و جیکوک عالی شدن

ولی بیا یچی بگم

(نامکوک رو عشخه)

RM. kiute.ARMY

بیبی نمیترسی بدزدمت؟!
박지민
۲۲ تیر ۱۴:۳۶

فقط تهکوک😌💜

RM. kiute.ARMY

اوه لالا😂😂
Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
۲۳ آبان ۱۵:۰۵

فقط جینکوک 😍🤩🔥 

نامکوک خیلی کیوته عععررررررر 🤩🤩🤩😍😍😍

هوپکوک باحاله 🤤🔥🤩😍

moon🌛 Child🌜

جوووونننن🤤🤤🤤🤤🤤
parni 22
۱۵ آبان ۰۰:۴۰

همه شیپا خوبنا ولی بشخصه من برا ویکوک عرر میزنم 

یعنی روش بدجور تعصب دارم اونم ویکوک نه کوکوی ولی اگ کام اوت کنن (چ ویکوک چ کوکوی) همون طور که نظر کردم موهامو میزنم از ته اسممو امل بنی میزارم سر کوچه ابنبات و اب پرتقال برا کیوتی و چندتا از بچه های پایه برا مست کردن می فروشم:///

RM. kiute.ARMY

ویکوک ی جاذبه خاص داره لعنتی!

منم شخصا اگه کام اوت کنن با شلوار گل گلی عکسمو میندازم میزارم تو سایت!
sana army
۰۶ آبان ۱۳:۱۷

جرررررررررررر کوکمین 😂😂خیلی جذاب بود همشون جذاب اندر جذابن 😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

یعس😂😂😂😂😂😂
하니예♥ 다이너마이트
۱۰ شهریور ۱۷:۱۵

ککک ی دینا میت زدم تهش ککک

moon🌛 Child🌜

عجببب..😂
하니예♥ 다이너마이트
۱۰ شهریور ۱۶:۰۶

♥-♥

عررررررررررررررررررر ددی

moon🌛 Child🌜

اسمت چرا اینقد طولانی شده😐😐
하니예♥ 다이너마이트
۰۶ شهریور ۱۷:۳۳

الهی من فدای ویکوکم بشم*-*

RM. kiute.ARMY

ای جانننننن*3*
داینامیت ته اسمتو عشقهههههههه
💞(: mlikw.RM
۲۹ اسفند ۲۰:۴۳

نامکوک چه کیوت شد!

RM. kiute.ARMY

من خیلی نامکوکککککک دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دقیقا خیلی نامکوک کیوت شده عررررررررررررررر
Parisa👑
۲۳ دی ۱۹:۰۵

قربوووووووونتتتتتتتتتتتت برممممممم من کیوتممممممممممممم....

بوسسسسسسسس 

#سپ ایز فاکینگ رلللللللللللللللللللللللللللللل

اوه شششششتتتتتتتتتتتتتت بیبی

RM. kiute.ARMY

خدانکنه فرشته منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
فاک فاک فاکینگ رلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
اوم یسسسسسسسسسسسسس
Parisa👑
۲۲ دی ۱۵:۱۳

عررررررررر کیوت کپی جمله خودت و گفتمممممممم در حالی ک اصلا نخونده بودمشo_O 

RM. kiute.ARMY

الهیییییی من به فدات جیگرم عشقم وجودم نفسممممممممممممممم
سپ ایز فاکینگ رلللللللللللللل
Parisa👑
۲۲ دی ۱۵:۱۱

اوه چ کیوتن اینا ...ولی من به شخصه از نامکوک بیش تر خوشم اومد÷)

RM. kiute.ARMY

یا مادرررررررررررررررررررر عین خودم گفتیییییی لعنتییییییی عاشقتمممممممممممممممممممم
Shin_ he
۰۶ دی ۱۶:۳۵
ددی تو نامکوک شیپ میکنی؟

RM. kiute.ARMY

شین هه ای جونم همچی شیپ میکنم:/ چون بازگشت همه ما به سوی بنگتن است
❣️Min Ailin❣️
۰۴ دی ۱۵:۴۶

هستا، یکم هست

RM. kiute.ARMY

چینجا؟!
sogijin
۰۳ دی ۱۶:۵۷

لایکککککککککک

RM. kiute.ARMY

تنکیوووووو
❣️Min Ailin❣️
۰۲ دی ۱۹:۳۳

ویکوککککککک

+

چرا نامکوک انقد شبیه چانیوله😂

RM. kiute.ARMY

ویکوک جذاب شده

نه بوآ شبیهش نیستا!؟
min noora
۰۱ دی ۱۳:۱۹

کککککککککککککککککککککک هوپ کوک فقددددد

RM. kiute.ARMY

عاره! هوپ کوک خیلی جالب شده بود!
اما نامکوک جذاب تره 
x
۳۰ آذر ۲۰:۲۵

عالیههههههه😂😂😂💜💜💜جیکوک💜💜💜💜تھکوک💜💜💜

RM. kiute.ARMY

عاره بسیییی عالیییییییی^0^
نامکوککککک جاست!
Kim Kookie
۳۰ آذر ۱۷:۲۱

ویکووووووووک عالیههههههه😂😂😂💜💜💜💜💜💜👌👌👌

RM. kiute.ARMY

خیلییی چهره جذابیییییه
boy with love
۳۰ آذر ۱۷:۱۹

خخخخخخخخخخخخخ عالیهههههههههههههههههههههه👍👍👍👍👍👍

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخ
عاره!
کیم سویون
۳۰ آذر ۱۷:۱۹

@@تھکوک

 

RM. kiute.ARMY

عالیه چهرش
🌹🖤MELI 🌹🖤
۳۰ آذر ۱۶:۵۷

ووووووووویییییی خییییییییلی خوبه واقعااااااااا😂😂😂😂👍👍👍👌👌👌👌

RM. kiute.ARMY

عارهههههه واقعااااااااا!
jiminn Hope
۳۰ آذر ۱۶:۵۶

بیشتز نگا میکنم همه ششونن خییلییی خوووببنننن

RM. kiute.ARMY

جذاب اندر جذاب
Nika 10
۳۰ آذر ۱۶:۴۸

خخخخخخخخخخخخخخ

چه جالب و باحاله^^

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍

RM. kiute.ARMY

عاره لامصب!
jiminn Hope
۳۰ آذر ۱۶:۴۵

ججیییییییکوکگکککگگگگگگگگگگگگگ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخخ نامکوککککککککککک
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان