BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات Anti-Stereotype

نویسنده JaK
کاپل کوکمین
ژانر کمدی . فلاف . برشی از زندگی . BTS AU
محدودیت سنی +13
تعداد صفحات 83
چنل تلگرام نویسنده کلیک کنید "

      

خلاصه:

پارک جیمین تو کل زندگیش یه شعار داشته و داره:

"من ضد کلیشه م!"

پس باید دید وقتی تو هجده سالگی رازش پیش یکی که نباید فاش میشه، با توجه به شعارش چیکار می کنه!

       

🐥🍪🐇DOWNLOAD🐇🍪🐥

    

805_vpfe.png    


پ.ن: خطر جر دهندگی، مخصوصا در نواحی منافذ!

۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نیایش احمدی
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۱۲

عالی بود

RM. kiute.ARMY

فدات دلبررررر*^*
mogo mogo
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۴۲

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥀

چنقده خوب بود از خنده گسسته شدم ناموسا😂😂😂😂😂🥀

 

خدا خیرت بده رایتر😂😂😂😂🥀

RM. kiute.ARMY

جاااااااااااعاان😂😂😂
suíbiàn-随便
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۰

بسیار عالی.

طنز خوبی داشت و برخلاف دوستان، به گمونم این طنز و این نحوه ی نگارش، بسیار عالی و حرفه ای بود.

من در حال خواندن یک کتاب بودم تا صرفا چیزی به اسم "مولتی شات".

 

بنابراین خسته نباشید بزرگی به نویسنده میگم چون در اوردن طنز با ادبیات به شدت سخته، اما شما بهترینی!

RM. kiute.ARMY

جدا حرفه ای و تمیز!!!
جاک
۰۵ ارديبهشت ۱۸:۱۰

سلامممم من بعد از پارگی های فراوان با درس برگشتم! اصن یه حالی دارم ناگفتنی.. ناشنیدنی... نادیدنی.....

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کارهای ستی شی شی:

ممنون بابت نظرت، تو حرف نداری؛ و اینکه خوشحالم ادبیاتی که به کار می برم برات مثل یه نشونه شده. البته باید بگم که از من همیشه انتظار کوکمین و جیکوک نداشته باشید... قراره کاپل های دیگه ای رو هم امتحان کنم. شایدم اصن افتادم رو دور استریت نوشتن!

قشنگگگگ مخلوط همگن ساختم ازشون! نظرت چیه بگم جیمین کمپین بیا ضد کلیشه باشیم راه بندازه؟! =))) فیک قوری ها هم که.. فعلا پارت اولو برای ددی شی فرستادم و خرداد میخوام براش نوبت بگیرم!

پ.ن: باورت میشه این سوال خودمم هست؟؟؟؟

 

بیبی بانی شی:

ما هم همینطور با این بیان یام یام شده!

آممم، آره من چارتا چنل به این نام تو روبیکا داشتم که هرچارتا هم فیل شدن قبل از یسال.. نزاشتن حداقل یکم خوش باشم! گرچه یه چنل دیگه هم تو روبیکا قبل از من به همین نام بود... پس نمی دونم به قول جیمین ضد کلیشه مفتخر بودی داخل کانال من باشی یا نه! ؛))))

در مورد ادبی نوشتن... خب دو دلیل داره که اینجوری می نویسم. یکی اینکه برای من فیک نویسی آماده شدن برای رمان نویسیه و رمان رو به حالت کتابی و ادبی می نویسن... و یکی دیگه م اینکه داستان ها به همین شکل ادبی تو ذهنم نوشته میشن و وقتی میخوام بیارم رو کاغذ، اصلا نمیشه اون ذهنیت قبلیم رو عوض کنم. گرچه واسه ضد کلیشه از عمد لحن ادبی به کار بردم چون مکمل خودستایی و طنز کارای جیمین بود! و ممنون بابت نظرت و اینکه به فکرمی :)))

لطف داری عزیز و امیدوارم خیلی خیلی بهتر از این ادامه بدم تا شگفت زده تون کنم! درکت میکنم خودمم با عر زدن فیک کوکمین گیرم میادددددد. روز تو هم خوش!

پ.ن: آقا من که به خدا گفتم تا آخر تابستان T-T همین الانشم ده پارت تپل مپل نوشتم و فقط محض احتیاط که از درسام نیفتم نوبت نمی گیرم. ولی... قلقلکم دادید یهو پنجاه سال دیگههههه فیکو آپ کنم که با نوه هاتون بشینید فیک بخونید با هم همذات پنداری کنید! =))))))

 

شادو شی: ( اینجوری صدات میزنم چون به یاد آهنگ شوگا میفتم و واقعا حس قشنگی داره)

بعد از یکسالللللل؟؟؟؟ پس از اون قدیمی هایی! الهی هر سالت پر از اتک، از طرف یه جاک با جک!

ممنوننننن، عه خاک میگور شما انتقادامو خوندی؟ روم سیاه... می خوام از صحنه زمین محوشون کنم من اونا رو!

کاپ که کاپ کیکم منو میکشه! آبجی باجی چطوره؟ راحت و خوش و خرمیم.

کوکمین شیپر؟ کوکمین شیپر! منم ذوق مرگم... باید تو آبطلا نگهتون دارم...!

تشکر بابت خوندن و نظر دادنت، منتظر باشین، فایتینگ!

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتی به وطنننن جاکککک شییییی عزیییییییزT^T

وای وای قوری ها همونیه ک خوندم؟=))))))))
بچه ها اماده باشید. تنها سلاحی که میتونید در برابر قلم جاک و داستانش داشته باشید، ایت الکسریه.

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کارهای ستی شی شی


بیبی بانی شی


شادو شی

مسواک کوکی
۰۵ ارديبهشت ۱۰:۱۰

فقططط اومدم بگم اینو خوندم و عاشقش شدم ، قلم جاک شی خیلی قشنگه، کارای دیگش رو هم خوندم و بنظرم این قلم خاص و منحصر به فرد ادبی، توی کارای این نویسنده واقعا چشمک میزنن بهمون. طوری که چنین داستانی رو ادبی نوشت بنظرم واقعا متفاوت و باحال بود، حتی یه جاهاییش هم بخاطر قلم واقعا خندم گرفت، مثلا جاهایی که جیمین داشت جونگ کوک رو تهدید میکرد یا مثلا به طور مسخره ای توصیفش میکرد! 

در ضمن منم مثل یامی ، خیلی منتظر داستان تاریخچه ی قوری ام، خیلی 🙏🤷‍♀️

RM. kiute.ARMY

ای جونممم مرسی کامنت قربونت برممم T^T
چه کامنتی هم دادی به به! همه اش قشنگه!
Shadow
۰۵ ارديبهشت ۰۲:۴۸

اهم اهم

سلامو هلو

ددی جون فدات‌شم 🥹 

ولی من سایه نیستم، من همون رفیق نویسنده نیلیثم🙈

RM. kiute.ARMY

سلامممم عسلمممم*^*

بله بله من معذرت میخوامT^T
اما شما همچنان عشق منییی*^*
Shadow
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۵۶

اهم اهم 

سلامو هلو

چطوری ددی جان

حال شما

بعد یک سال دوباره برگشتم 

منو یادته ایا؟

هی روزگار بدی شده

ولی این فیک

با کاپل کوکمین 

و نویسندش جاک 

اوک من مردمممممممممممم 

بعد 1 سال اومدم و اتک پشت اتک

و جاک عزیز

من واقعا عاشق فیکاتم و صد البته عاشق نقد کذدن هایی که برای فیکا میزاری

کل تحلیلاتو من خوندم 

واقعا عالی انتقاد میکنی

یعنی یه کاپمون نشه؟ چیز نه / داداش داداش اره

این فیکتم مثل قبلیا عالی بود 

و عررر چقد خوشحالم که نویسنده مورد علاقم کوکمین شیپره 

اصلا یه خرذوقی خاصی تومه

منتظر کارهای بعدیت هستم 

خسته نباشی

همینطوری ادامه بده

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

سلام سلام به عزیزدل من:))))
سایه جون گلم...کجایی بی وفا دلمون تنگ شده بووود😭😭😭😭💜💜💜

عاخ عاخ این که شاهکار بود خوندی😭😭

قربون دقت و کامنت گذاشتنت برم که:)
Baby Bunny
۰۳ ارديبهشت ۱۶:۵۸

🥺💔

 

دهن چیه کونم سرویس عمومی شد از دستش!!

فشار چیه..

 

خطاب به جاک شی عزیز: 

قربون خودت..

جونن آره منکه پادری زیر پای ددیم اصن🫠

بگیره فرشم کنه بندازه جلو دستشویی خونش🫠

 

راستی خانومی یه چیزی رو میخواستم هی بهت بگم ولی نمیدونستم چطوری!

ولی الان که دیدم جواب کامنتارو میدی باید بگم، همه کاراتو خوندم و فکر کنم شما بودی که چنل کوکمین داشتی تو روبیکا، نه؟ چون من تو یه چنل به اسم جیمئو و کوکلیت بودم.

از اینا بگذریم.. چیزی که میخواستم بگم این بود که قلمت عالیه و واقعا خواننده رو تا ته داستان نگه میداره.. بخصوص این فیک آخریت یعنی ضد کلیشه، ولی خب یه نظر نسبتا شخصی میدم و امیدوارم که ناراحت نشی! چون صرفا فقط یه نظر و انتقاد ساده‌اس نه توهین به سبک نوشتنت!

ولی داستان‌هایی که به صورت ادبی نوشته شده، به نسبت ریدرای کمتری داره.. میدونی چی میگم؟ من از خیلیا سوال کردم و همه بهم گفتن اگه میخوام نویسندگی کنم، بهتره ادبی ننویسم و واقعا سلیقه شخصی خودمم تا حدودی با ادبی جور نیست.. و خب داستانای کمدی و فلافی مثل این، به سبک روون و به قولی خودمونی نوشته بشه نمک بیشتری داره🫠.

 

ولی درکل بنظرم دفترچه خاطرات جیمین و ضد کلیشه، قطعا جزو قشنگ ترین فیکایی که خوندم و امیدوارم با همین قدرت به نویسندگی ادامه بدی و کوکمین صلواتی بندازی تو سایت..

پ.ن: از زبان کوکمین شیپری که دوسال تموم داره زجه میزنه که فیک کوکمین پیدا کنه، یعنی خودم!! باید بگم که... نبنینینیتتقتیتتیتیت بازم فیک بنویس🥺.. 

 

خب دیگه خیلی پرحرفی کردم.. روز خوش جاک شی و ددی عزیزم.

 

پ.ن۲: قراره موهای سرم سر انتظار برای رسیدن زمان خوندن اون فیک تاریخچه‌ی قوری که قولشو دادی، سفید شه جاک، مگه نه؟

RM. kiute.ARMY

غلط کرده بیناموووووس😭😭😭😭

بابا من خار تو ک.ون دشمناتمممم:")))

نفرما تاج سر مرسی که وقت میزاری و انقدره قشنگ کامنت میدی عمر منT^T

جاک شی
Baby Bunny
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۵۴

ددییییی این بیان چرا اینطوریه؟!

دیگه دارم رسما عقلمو از دست میدم، چون وقتی کامنتارو جواب میدی من قرار نیست بفهمم مگه اینکه دو سه باری لاگ اوت کنم و بعد دوباره بیام تو این اکانت خراب شده!

بعد تازه اون موقع معلوم نمیشه کامنتم اومده رو سایت و جواب دادیش! بعد سه یا چهار روز لاگ اوت و زجه زدن میاد بعد مثلا اگه امروز ۲ اردیبهشت باشه، و تو ۲۹ فروردین جواب کامنت چند روز پیشمو داده باشی، ۲ اردیبهشت میفهمم جواب دادی.. 


مثلا من الان کامنتی که چند وقت پیش سند کردمو دیدم جواب دادی! (همون که گفته بودم جهت رسیدن به شرط کامنت..)

جدی جدی کارد به استخونم رسیده.. یعنی چی؟ قبلا که اینطوری نبود!

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم:"(

خیلی خیلی بچه با ادم بازی میکنه...
دهن سرویس کرده:|
سیستم قدیمیه مشکل داره بابت همین:(
حتی اکانت بچه هارو هم حذف کرده...
الان نزدیک به چند ماهه انتشار در اینده اش هم خراب شده...
جاک
۰۲ ارديبهشت ۰۴:۰۷

سلام به اینجا! ازونجایی که هنوز یکم با مرگ فاصله دارم و فاز افسردگیم زده بالا، گفتم بیام اینجا کامنتا رو جواب بدم!

 

به مولا شبنمم شی:

ممنون که لطف داری و از نوشته هام خوشت اومده... خوشحالم! از این یکی هم خوشت بیاد پلیز، بچه مودبیه!

 

یامی شی:

شما اون طرف مگه نخونده بودی اینو؟! =||| گیج شدم یکم خواننده جان! یه اسپویل بابت اینکه اون طرف تشریف داری بکنم: اون قصه قوری ها یه اسپویل از همون فیک بلندیه که دارم آپ میکنم و پارت هاش طولانیه! و ممنون بابت انتقاد کوشولوتتتت، دوستش داشتم! خودمم بهش فکر کرده بودم اما اصلا یکی از پایه های طنز داستان برای من همین کتابی نوشتنه بود، دیگه شرمنده :")

 

عمه ی سادات بی قراره شی:

بله طنزه جانم، و امیدوارم خوشت بیاد و دلت شاد شه!

 

ستی شیییییییی:

عررررر پیامتونو دیدم بدجور ذوق کردم! تو کانالم خیلی وقت بود گذاشته بودمش و خوشحالم که دارین از اینجا میخونین! فقط چرا اسم منو لو دادین نویسنده جاننن؟ =)))))

 

همونی که روی ددی کراشه شی:

فکر کنم اثر آرزوهای شما بوده! ؛) و منم عین خودت!

 

بیبی بانی شی:

قربون مرامتتتت!! وای اون پ.ن چرا اینقدر حقهههه؟؟؟ بنده خدا ددی شی واسه خیلی از ما همین دردسر صد البتهههه بسیار شیرین رو داره به جون خودم!

 

اچ اچ شی:

واو طرفداررر؟؟؟ نویسنده بمرده! زن... چیز نه دوست! آخیش خدا رو شکر! واقعا نمیدونم اگر زنم واقعا اینجا باشه باید چه واکنشی نشون بدم! بابت ذوقت خیلی ممنون و خوشحالم، و اینکه کتابی نوشتنم توی چشم بوده، نشون میده در این زمینه موفق عمل کردم! آره بابا اصلا از روی فیک من امتحان بده! تضمینی قبولی عزیزم! اون تاریخچه قوری.. واقعا قرار نیست راجب قوری ها بخونیدا... فقط یه جور تفسیر از فیکمه اون تاریخچه! سپاس و ممنان!

 

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کارهای ستی شی شی:

به به خواننده جذاب! شما هم خسته نباشی از خوندنش و یک امتیاز مثبت برای شماااا!!! =]]]

 

تمام؟ تمام! بازم اون مخلص با تلفظ غلیظ صاد، خدانگهدار شما :))))

RM. kiute.ARMY

نه نه خدا نکنه قربونت برم من:"(

ددی فداتون شهههه الهییی:"))) شماها دارایی های منیددددد😭💜💜💜💜

منم نوکرتم با ط دسته داااار😭💚

به مولا شبنمم


یامی


عمه ی سادات بی قراره


ستی شیییییییی


همونی که روی ددی کراشه


بیبی بانی


اچ اچ 


یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کارهای ستی شی

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۰۴

سلام جاک عزیز،واقعاذکارت حرف نداشت،کار های قبلیت رو دنبال کردم،سبک نوشتنت خاصه و از اینکه ادبیات به کار میبری تویه فیکا و وانشاتات،میشه به عنوان سبک تو و یه جور امضای هنری خاص تو تویه کارات اشاره کرد،همون طور که نویسنده های فوق العاده ای مثل شادی رو با کارای اسمات و ویکوکش و مثلا پوستراش میشناسیم یا مثلا ایتو رو یه جور،اتنا رو با فیکای که روانشناختی ان میشسناسیم یا ..یا یا... و کلی نویسنده دیگه،خواستم بگم کار های زیبای تورو هم با کوکمین هاش و سبک نوشتن خاصشون میشناسیم.💗💗🤝🏻

احساس کردم که اینجور نوشتن رو با کمدی و طنز خیلی خوب مخلوط کردی،واقعا از ایده ضد کلیشه بودن خوشم اومد.واقعا دست مریزاد .منتظر فیک قوری ها میمونمممU_U

 

پ.ن:دد یه سوال،اینکه بخوای ضد کلیشه باشی ،جدیدا ها،خودش یه جور کلیشه نیست؟😂😔💀

RM. kiute.ARMY

ای جونممم مرسی کامنت خوشگل مننننT^T
از اون کامنت های تمیز و دوست داشتنیییی😭😭😭😭💜💜💜💜

پ.ن: چه چیزی گفتیی😂😂😂😂 سوال کنکور 1403😂😂
به مولا شبنمم (همون دختر نامجین و سپم)
۳۱ فروردين ۱۸:۴۵

جدا دارین بهم میگین اینو همون نویسنده دایری آف جیمین نوشته؟ واجب شد بخونم ⁦:⁠-⁠D⁩

RM. kiute.ARMY

بلههه😎
.yami.
۳۰ فروردين ۱۵:۵۶

خب خب خب ...خوندمش و خعلیم عالی بود!

اینکه داستان اول شخص بود رو دوست داشتم چون جیمین همش قربون صدقه خودش میرفت..

و منی که منتظرم تابستون بیاد و قصه ی قوری هارو بخونم...

فقط...یه انتقاد کوشولو میتونم بکنم؟

مثلا...کاش به جای "آن روز، مثل همه ی روزهای دیگر بود، من پارک جیمین 
بودم" اینجوری بود که: اون روز هم مثل همه 365 روز سال من پارک جیمین بودم.

یعنی یجورایی متن ادبی نبود...چون فیک کمدی و فلاف بود متن ادبی یجوری بود..

من همه کار هاتو تو سایت خوندم و میدونم که کلا قلمت این شکلیه و این خعلیم خوبه! چون کمتر کسی الان اینجوری مینویسه...

ولی این نوع نوشتن واسه فیکی مثل پژواک عالیه!

ولی خب این فقط و فقط یه نظر بود..

خعلی ممنون و فایتینگ!♡ 

RM. kiute.ARMY

وای منم منتظرم فقط برای اون داستان😂😭

یجورایی به این سبک میگن طنز فاخر🤔
مثلا آثار کیومرث صابر فومنی، گل آقا. تو روزنامه ها هم متن هاش چاپ میشد.
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ فروردين ۱۱:۴۵

اینم طنزه؟ هورااا

RM. kiute.ARMY

خوراک خودت😔💜
Star and Moon
۳۰ فروردين ۱۰:۲۹

سهیا نوشته و کیوت به نظر میاد

بخونم؟

میخونم!

RM. kiute.ARMY

احسنتممممT^T
همونی که روی ددی کراشه
۲۹ فروردين ۲۱:۲۸

عجیبه ...دقیقا بعد از اینکه کوکمین هام تموم‌شد و داشتم فکر میکردم چیکار کنم یه کوکمین آپ شده 

-وی از هر شیپی. باید دو تا نخونده شده تو گوشیش باشه تا آروم بگیگیره 

تشکر از جاک شی عزیز 

RM. kiute.ARMY

عففف دل به دل بزرگراااااه😈💋
Baby Bunny
۲۹ فروردين ۲۱:۱۰

جهت اینکه به شرط کامنت برسه- 

 

نفنبنبننینینقن الان میرم میخونمش‌.

 

پ‌.ن: ددی جواب‌هایی که دادی رو فردا میام جواب میدم😔

RM. kiute.ARMY

قربون مرامت خانومییییییی😈🍓💋

پ.ن: منتظرتم عشقم😔💜
H.h (معشوقه‌ی Voice Of Crime)
۲۹ فروردين ۲۰:۱۰

سلام جاک عزیزم!!

من اچ اچم

من فنتم

من زنت_ چیز اره من دوستتم!!

ببین داش خیلی خوبی

خیلییییی

هر ۴ تا کارت رو خوندم

و واقعا هر سه کار قبلیت ،مخخخخصوصا دفتر خاطرات جیمین رو خیلی دوست داشتم

و الانم که این کار جدیدت

من در حد فا...در حد خاک عاشق ژانر کمدیم که کم پیدا میشه

و بعد از چیکی چیکی بنگ بنگ قشنگ حس معتادی رو دارم که برای اولین بار قوی ترین موادو کشیده و الان مثه صگ تو خماریه

که کارت واقعا خماریمو تا ۹۹ درصد رفع کرد

اون یه درصدم که دیفالت خودمه جانم😔😂

خب دابش گلم

ببین اولا که، زیبا بود

*کف زدن با شدت*

خیلی خیلی به طرز زیبایی کتابی بود و اون مزه پرونی های به شیوه‌ی کتابی طور خیلی خنده دار ترش کرده بود!!

قشنگ حس میکردم یکی از گنج حکمتای کتاب ادبیات دهم رو دارم میخونم!!

انقدر تمیز کتابی نوشته بودی که خیلی جدی قلم در آوردم به عنوان تمرینی برای امتحان ادبیات سه شنبه بعدیم مسند متمم مفعول مشخص کردم!!😂👍😔

خیلی خیلی زیبا بود و رو جیمین کراش زدم قشنگ

وای پسرک دیلاق😂😂😂

۱۰ از ۱۰!!

اخرشم که مزدوج شدن خودااا😂😂

خرت و خرت هویج میجود👍👍

بیصبرانه منتظر اون کشتی و تاریخچه‌ی قوری هم هستم!! فایتینگ عجقم😂😔🫶💕

اون سپ ریز وسطشم دوست داشتم😂😔👍

نوکر شما، اچ اچ

RM. kiute.ARMY

اهم اهم...
مگه نگفتم منم بازی یا بازی خراب؟😔😔😔😔

وای ارهههه😭😭😭😂😂😂😂
بخدا جاک داره توی دانشگاهی چیزی ادبیات تدرس میکنه😂😂😂

قربون کامنت هات و فعال بودنت برم چقدر دلم برات تنگ شده بود:>
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۹ فروردين ۱۸:۴۹

به به کمدی و کوکمین و جاک عزیز،حسابی هسته نباشی بابت نوشتنش،من رفتم دانلودش کنم بخونم🤝🏻

RM. kiute.ARMY

احسنتمممممT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان