BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات FANTASY FOREST

نویسنده StarandMoon
ادیتور EDI san
کاپل چندین ورژن
ژانر تخیلی . عاشقانه . کمی انگست . تاریخی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 39
وبلاگ نویسنده «  کلیک کنید »
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »

مقدمه:

اون جا و اون لحظه،زیر نور گرم خورشید و میون نسیم ملایم بهاری،بهار زندگیشون رسیده و بود شکوفه ی عشقشون،جوونه زده بود.

انگار که خود طبیعت خبر از شروع دوباره ی زندگیشون میداد.

خبر از "دوستت دارم" گفتن ها و "دوستت دارم" شنیدن ها.

جنگل خیالی یه بار دیگه شده بود محل ملاقاتشون.

انگار که با هم بودنشون،دیگه یه خیال محال نبود...

 

:Namjin/jinjoon Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

  

:Namkook/kooknam Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

    

:Sope/Hopegi Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

      

:Yoonmin/Minyoon Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

   شرط کامنت ورژن یونمین/مینیون: حداقل 6 کامنت به بالا

  

:Yoontae/Taegi Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

   شرط کامنت ورژن یونته/تهگی: حداقل 6 کامنت به بالا

  

:Hopemin/Minhope Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

 شرط کامنت ورژن هوپمین/مینهوپ: حداقل 6 کامنت به بالا

  

:Jikook/Kookmin Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

 

:Vkook/Kookv Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

  

:JungkookXGirl Ver

💚🐉🌱DOWNLOAD🌱🐉💚

 

عیدتون مبارکـــــــــــــــ عزیزانم!!

امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشید و لبخندهاتون واقعی باشه.امیدوارم انقدر پیش کسایی که دوسشون دارید خوشحالی کنید که از شدت خنده دل درد بگیرید و با هم بودنتون یه خیال به نظر نیاد و رویاهاتون بشن واقعیت زندگیتون!
من و ادی سان یه وانشات برای عیدی در نظر گرفتیم و قراره شنبه آپش کنیم.قرار بود امروز آپ بشه با شروع عید ولی چون یه سری مشکلات پیش اومد تاخیر میخورهT-T الانم این پست رو آپ میکنم چون خیلی دلم میخواست عید رو بهتون تبرکی بگم:)

امیدوارم هفتم بعد از خوندنش لذت ببرید!
چون وانشات صحنه خاصی نداره مهم نیست یه کاپل رو چجور تاپ و باتمش رو ترجیح میدین(مثل کوکوی یا ویکوک)میتونین این وانشات رو بخونین=)
امیدوارم خوشتون بیاد^-^
در چندین ورژنه و ورژن درخواستی هم قبول میکنم.میتونین بین لینک دانلودا کاپل مورد نظرتون رو انتخاب کنین^-^

   

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این وانشات رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل یونمین، تهگی، هوپمین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کاپل یونمین، هوپمین، تهگی بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: اگر کامنت دادین بگین برای کدوم ورژن نظرتون رو ارسال کردید داغ (هات) های ددی💋

پ.ن3: دوستان رگباری کامنت ببینم این زیر جوری ک دستم از مفصل جداشه برای جواب دادنشون😔

بچه ام ستی اینو برا عید داده بود اما من دیر گذاشتم:>

باشوآ دولانیم ستی و ادی😭🌺💋 بچه ها این وانشاتش رو مانند هاپو، برای اصحاب ستی و یارانش پیشنهاد میکنم😭🌳

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
همونی که روی ددی کراشه
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۰۹

ببهشیدددد... شرط کامنت این نرسیده؟؟ 

RM. kiute.ARMY

برای سه ورژن هیچ کامنتی ندارم:)))))
snow
۰۸ ارديبهشت ۱۹:۵۱

قبلا نظر داده بودم واسه دختر پسریش
ولی رفتم ورژن ویکوک رو خوندم  تفریحی:)
همچنان نظرم رو اینه که خیلی کیوت بود:)
ولی کاش کمی بیشتر بود:>
پایانش با اینکه هپی طوره ولی یه غم عجیبی داشت برام:>
خلاصه نویسنده کارات حرف ندارن>>
ایشالا این کامنتم قبوله دیگه منشمسنمن

RM. kiute.ARMY

ارهههه کاش بیشترررررر بوووووود😭😭😭😭😭

بله بلهT^T
سونگ جی وون
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۵۳

سلام

فیکشن، حس یه حموم آب گرم توی روزای تابستون و خنک شدن بعدش رو میده

RM. kiute.ARMY

سلام سلام بر بانوی ویژه ی سایت😈💚

عزیزممممم چه توصیف عسلییییی😭😭😭😭😭😭
ویا
۰۵ ارديبهشت ۲۰:۳۰

ددی من کامنت دادم ولی نیست اینجا😐

من کوکوی و استریت موخااااااااامممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

به خدا همه رو تایید میزنم:"))))
چشم چشمT^T
Lee Leee
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۳۷

اجیقپجیق مرقجدیک 

خیلیییییییییی خوب بوددددددددد تهکوک و کوک وی رو خوندن عالیههههه

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااان😈💜
بچه یتیم
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۳۴

از طرف یه یتیم که تا حالا اینجا پیااالم ندادهههه:

 

شلام لدفا تهکوک زیاد بزارین این فیکه هم خعلییی قشنگ بود 

واس کاپل دختر پسری.  و تهکوک کامنتتو حساب کنسننن ممنونمممم🥰🥰

RM. kiute.ARMY

چشم چشم شیرین عسل مننن*^*
ته تغاری
۰۵ ارديبهشت ۰۲:۵۹

واقعا خیلی خیلی زیاد قشنگ و خلاقانه بود

و واقعا خیلی زیاد از خوندنش لذت بردم

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عمر من*^*
Baby Bunny
۰۴ ارديبهشت ۲۲:۵۴

بوث موث به لپت :")

 

---

 

عر.. عر عر عر.. عار عر عار عر.. عرارورار..

وای چه عالی اتفاقا دلم استریت با جونگ‌کوک میخواست.

 

پ.ن: ددی شرط کامنت این وانشات، واسه دختر پسری چیز بود.. بالای ۵ تا بود دیگه..

 snow ،، همونی که روی ددی کراشه ،، zozo

و اگه بنده حقیرم قبول کنی..

با این خانومی : شیر پاکتی

۵  نفر..

یک نفر دیگه کامت بده، تمومه؟ زود به شرط برسون ددی من از بی فیکی سوراخ شدم لاقل یه استریت بزنم تو رگ🫠

RM. kiute.ARMY

کیثثثثثث😭💋

عوفییی😈

الان به شرط رسییییید👀
بریم برای ترورر سایت😈
Shan
۰۴ ارديبهشت ۰۱:۲۵

واییییییییییی

این فیکشنههه

خیلی قشنگ بودا، ولی یادم نیست دیگه..

حافظه‌ی ماهی^

RM. kiute.ARMY

ای جاااان😂
Baby Bunny
۰۳ ارديبهشت ۱۷:۱۳

دددیییی الان یچی یادم اومددددد

یکی ازون کارایی که تو صف مونده ماله منه نه؟

مبنقنقننقنثنثننث 

کامنت دومم قبول کن ددی دستم به شورت و باسنت.. تبتیتیتیتتیتینقننقنینیت 

فشار-

 

RM. kiute.ARMY

اره عزیزم مال توئه:"))))))))

تازه قبل شما، یعنی اون جلو، یکی دیگه هم دختر پسری هست:")))
Baby Bunny
۰۳ ارديبهشت ۱۷:۰۷

ورژن دختر پسریشم از سر بیکاری خوندم..

ولی کارای این نویسنده>>>>

 

البته قبلا کامنت داده بودم واسه کوکمین.. ولی دلم نیومد دوباره ندم.

RM. kiute.ARMY

عزیزممم دورد بر شرفتتت:")))
نازی ناز کن که نازت یه سرونازهههه💃
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۴۹

گویی در مجلسی بودم و چنان می خورده که عنان از کف دادیدم!!!

دستانت را بوس بوس همی کنم نویسنده ی مهربانم!!

 

 

 

«نامکوک خوندیدم و لذت بردیدم!!!»

RM. kiute.ARMY

همانا تشکرات فراوان از شما جناب عزیز، با این کامنت تمیز👀💚
LIKE CRAZY
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۲۸

کوکمیننننننننننننننننن!!!!!!

مسمسمسسمسمسسمسمسم

 

مرسیییی!

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
Epiphany
۰۳ ارديبهشت ۱۲:۴۶

طبق معمول فوق العاده.

 

بوی زندگی میداد.

مرسی از ستی عزیز...درست مثل همیشه، مامامیو!!!

 

-نامجین-

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت عزیزممممT^T
مریدا
۰۳ ارديبهشت ۱۰:۵۸

آقا من اینو دوست داشتم یادم رفته بود کامنت بدم فکر کنم

ولی الان دقیق یادم نیس تهش چیشد با این حال فضای فیک برام سوییت بود🥺😭😂

دیگه منو میدونی فقط تهکوک میخونم😂

RM. kiute.ARMY

ای من فدات شممم اخه😂💜
kookv🐰🐯
۰۳ ارديبهشت ۰۰:۳۴

سلام ددی جون 

من ورژن ویکوک/کوکوی رو خوندم و دوستش داشتم 🥰😍😍😍 مرسی نویسنده شی 🥺 لطفا بذار برامون🙏🏻😭 تو این امتحانا فیک و وانشات خونم بد جوری افتاده 😭

RM. kiute.ARMY

سلام عشقممم چطوری تووو*^*

عزیزممم نوش جونت باشه کههه😭😭😭
همونی که روی ددی کراشه
۰۳ ارديبهشت ۰۰:۰۵

من همه ی ورژن ها رو خوندم ...

چی کنممم

RM. kiute.ARMY

استخاره کن برای یکیش کامنت جامع بزار😔😂
هیونگ لاین
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۳۴

ی سوال دد چرا گفتی بیایم پیام بدیم من نفهمیدم ولی چون گفتی امدم 

RM. kiute.ARMY

چون شرط کامنت ها نرسیده و بچه ها همه توصفن:>
Fie.tz23
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۱۹

تو رو خدا از تهیونگ استریت بیشتر بدینننن ،من اینجا دارم وسط امتحانا هلاک میشمممم

RM. kiute.ARMY

چشم جشم عزیزم میزاریم:")
شیر پاکتی
۰۲ ارديبهشت ۲۲:۰۹

کامنت من حساب نیست ددی؟

پ.ن:برای هر ورژنی که نیازه بیاد بالا حسابش کنید

RM. kiute.ARMY

اخه باید کامنت جامع باشه دورت بگردمT^T
تهکوکر هسدم=|
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۳۸

خو دیه معلومه تهکوک خوندم=|
 

خوب بود دوسش میداشتم اما کاش طولانی تر بود

 

دستت مرسی رایتر جونی💐

RM. kiute.ARMY

بعله بعله گوارای وجودت مشتی😂😂😂💜💜💜
zozo
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۱۶

دختل پسلیش اکورپکوری بود خوشم اومد ملسی*-*🌸

واقعنی سبز بودنش غمش یکم گین بود دلم گلفت:(

RM. kiute.ARMY

عصیصمممم نوش جونت کهT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۳۴

چیزه میخواین من باز آهنگ بخونم برای هر ورژن یه کامنت محسوب شه؟

RM. kiute.ARMY

متاسفانه چون کامنت دادی قبلا حساب نمیشه:"(
جاک
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۰۷

سلام. قبلا واسه این وانشات پیام داده بودم اما الانم میدم.

خیلی قشنگ بود... و واقعا فقط تونستم با ورژن جیکوک ارتباط بگیرم چون تصورش برام زنده بود؛ اما قطعا این احساس برای بقیه تو ورژن های دیگه ای هم بوده و لطفا نظرم برای ورژن های دیگه هم حساب بشه.

اگر بخوام توضیح بدم، جور عجیبی داشت و حتی پایان شادش هم برام شاد نبود، چون به نظرم حتی اگه گذشته فراموش بشه بازم محو نمیشه و جای زخمش می مونه... همین.

شب بخیر و موفق باشی نویسنده، سالتون به اندازه زیبایی های زندگی خوش، و به اندازه یادآوری تمام خوبی های جهان طولانی.

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم:>
مرسی کامنت قربونت برم منT^T

همچنین تاج سرررر الهی فداتش شم😭💜💜
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۰۸

سلام دد،من اینجا پیام داده بودم،نداده بودم؟چون چیز میز رو دستت مونده الان برای وییمن در نظر بگیرید پیامم رو😂😔🤝🏻

 

RM. kiute.ARMY

اره گمونم داده بودی😭😂
متاسفانه نمیتونم چون شما خیلی کامنت دادی و مرام گذاشتی:")
حالا نوبت بقیه اس👀
نامه خداحافظی
۳۰ فروردين ۱۵:۴۵

ویکوکشو خوندم

قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

مرسی عزیزدلممممT^T
Fie.tz23
۲۸ فروردين ۲۱:۰۷

آقا من فیک و نخوندم ولی واقعا درخواست استریت دارم ،میشه اپ بشه؟؟؟؟کاور قشنگه واقعا میخوام ببینم چیه

تو رو خدا استریت تهیونگگگگ

RM. kiute.ARMY

ان شا الله عزیزم:")
فعلا دوتا استریت از کوک توراههT^T
Mono
۲۷ فروردين ۱۷:۴۵

واییییییییییی ددددیییی

واییییییییییی نویسندهههه

من نامکوکشو نمیتونمممم🥲

مرسی بابتش

گلب فراوان🩷🩷🩷🩷🩷🩷

RM. kiute.ARMY

وای بیا بغلمممممممم منم نامکوکشو نتونستمممم😭😭😭😭💜💜💜💜
ونوس:)
۲۳ فروردين ۰۹:۵۴

من سپ رو خوندم. و باید بگم واقعا عالی یود. واقعا واقعا من از همیچن فیک هایی خوشم میاد و این فیک واقعا داداشم بود. 

ستی جونم و اونی قشنگم عید هر دو تون کلی مبارک. ببخشید دیر شد(گوشیم خراب بود، تازه دو روز پیش رسید دستم) 

دیگهههههه.... 

نمیدونم 😭

RM. kiute.ARMY

جوووون مشتی😔💋

عید شما هم مبارک عشق دلمممم هروقت تو تبریک بگی عیدههههه😭😭😭💜💜💜
هیونگ لاین
۱۸ فروردين ۲۲:۱۲

ای جان ای جان تکوک رو خوندم

دلم رفت برا اون تیکه ای که جونگکوک داشت پودر میشد 😂😂 داشتم عر میزدمممممم 

RM. kiute.ARMY

نه نروووو تو هم مثل من نمیتونی دووم بیاری نرووو😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۸ فروردين ۱۷:۵۲

سپپ؟ باشه

نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم نرو مریم می دونی عاشق چشماتم نرو مریم بخدا خیلی خاطرخواتم 

RM. kiute.ARMY

عاشقتممممم وای دقیقا همین تیکه فقط تو ذهنم با دور 3X پلی شد😭😭😂😂😂
snow
۱۷ فروردين ۲۰:۴۲

جوون بابا!!
انقدر صافت وکیوت بودن مگه داریم مگه هستت!
قشنگ رفته بودم تو دل جنگل و انگار من کنار جونگ کوک خوابیده بودم وباهام حرف میزد😂😂
سویون خانوم اشراف زاده بلا یکمی زودتر مخت کار میکرد که خودشه!
وایب انمیه Into the Forest of Fireflies' Light رو داشت!
همه چیش خیلی خوشگل وناناس وتو دل برو بود کیف کردم و لذت بردم!
شیرینیش به دل نشست:)
مرسی نویسنده!
یه سوال آخرش پرسیده بودی که خیال محال از نظر ما چیه... تا حالا بهش فکر نکردم ولی
 زمانی که از درون وعمیق یه چیزیو بخوای بهش میرسی پس خیال و  رویای محالی شاید باقی نمونه...شایدم آرزوهایی که اگه یه غول چراغ جادو داشتم بهش میگفتم میشد خیال وآرزوهای محال من!نمیدونم! شاید دیدن یکی که خیلی دوستش داری ولی مرده!اینم میشه یه خیال محال چون تو واقعیت میفهمی برا همیشه از دستش دادی وقرار نیست دیگه برگرده وببینیش:)خیال محال من رو شاید بتونم اینطوری توصیف کنم که چیز هایی که برام بشدت دوست داشتنی بودن اما از دستشون دادم وبرگشتنشون تو واقعیت از محالاته...همین به ذهنم خطور کرد خیال محال برا هرکسی یه جور خاص تعریف میشه ومن تاحالا بهش فکر نکرده بودم که خیال محال من میتونه چی باشه وسوال جالبی بود:)

RM. kiute.ARMY

شت...
چه جمله هایی گفتی:")))
قلبمو گرفتی تو دستت کیومرث..
سنتر
۱۷ فروردين ۱۶:۱۸

ویکوکش‌و خوندم

عالی بود

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتت نفسسس*^*
همونم که هستم=/
۱۷ فروردين ۰۱:۲۲

میدونی داشتم به چی فک میکردم بیبی؟

به اینکه ستی تو تقریبا دو ماه دوتا فیک فول تحویل داده با سه تا وانشات

از عاشق شدن در پاییز و خوب بخوابی ارشد بگیر تا جنگل خیالی

و استیج رویا و کاک بلاک که کاک بلاک ۲۰۰ صفحه اش تقریبا تو دو هفته نوشته شد....

اینو بفرستید استراحت بگید مینی فیک جدید نمیخوایم بشینه همون هفته ای یه بار امگا سیتی و گود گیم آپ کنه=/

والا

منم کم آوردم دیگه جا ندارم بیشتر بخونم این ستی چجوری می‌نویسه 

RM. kiute.ARMY

ستی جان موتورش رو خدا گرم کردهههه😭😭😭😭😭
امیدوارم همیشه انرژی داشته باشه و سایه اش بالا سرموننن😭😭😭
NiL ith
۱۶ فروردين ۲۳:۵۱

مثل همیشه خسته نباشی ستی عزیزم... داستان واقعا سناریوی زیبا و قلب پاره کنی داشت. خیلی خوب میشد اگه یکم طولانی تر بود و توصیفات بیشتری داشت

فایتیننننگ

RM. kiute.ARMY

ای جون مرسی کامنت عشقممممT^T
Baby Bunny
۱۶ فروردين ۲۰:۳۰

مرثی مرثی 

راستی دد هر موقع بیکار شدی یه سر به بخش ارسال فایل بظن دمتم گرم♡

RM. kiute.ARMY

فداتم*^*
چشم چشمT^T
Baby Bunny
۱۶ فروردين ۱۹:۵۳

کوکمینش رو خوندم دست نویسنده مرسی♡

RM. kiute.ARMY

نووووش جونت نفس👀🤍
.yami.
۱۶ فروردين ۰۸:۳۱

اینو توی خود وبلاگ ستی خوندم و همونجا هم گفتم ولی اینجا هم میگم...

حس آرامش قشنگی داشت..

خیلی هم متفاوت و جالب بود!

وایبش هم قشنگگگگ سبزه 

و یجوری بود که معلوم نبود تاریخیه(':

*کوکمین/جیکوک خوندم*

RM. kiute.ARMY

ای جون دلم نوش جونتتتT^T
سونگ جی وون
۱۶ فروردين ۰۲:۱۳

سلاااام

بریم که بخونیم چه سبز خوشرنگی داره

نویسنده خسته نباشی عزیزم

RM. kiute.ARMY

سلوووووم فدات شمممم*^*

اخ اخ خیلی خوشگلههه:")
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۶ فروردين ۰۱:۱۰

برای ورژن«««سپ»»»

ستی خیلی قشنگ مینویسی اینو همیهش یادت باشه،یادت رفت یادت میندازم،اره خلاصه،به نوشتن کارای قشنگ قشنگت ادامه بده خوشگل ناز من،فایتینگگ

به شدت قلمت مثل قند و نبات و عسله،یه چیزی به شیرینی خنده های لثه ای یونگی و خنده های شیشه پا کنی جین 🥲🤝🏻🤏🏻

پ.ن:ددی نظرات کاک بلاکو جواب نمیدی؟*^*

RM. kiute.ARMY

ای جوووون دلممم§(* ̄▽ ̄*)§

پ.ن: چرا چرا دارم اروم اروم جواب میدمT^T
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی(#جانم فدای سپ)
۱۶ فروردين ۰۱:۰۵

ایننننننننننوانشاتتت خوشگلللل.

ستی دست و پنجت طلا عزیز من.

همچنین ادی سان عزیزم.

به خدا هر می اینو نخونه از دستش داده،...

*تو سایت خودشم کامنت گذاشتیده بودم*

من با تاکید فراوان اعلام میکنم دارم برای ورژن سپش نظر میدم،اسپویل نسپویل هم نمیکنم پاشدی خودتون بخونیدش،به شدت پیشنهادی🤝🏻

پ.ن3:ددی خدا نکنه دستت از مفصل جداشه.ولی خب دست درد میگیری پس منتظر باش یوهاها

 

RM. kiute.ARMY

تا ناموووووس تا تخم چشم پیشنهادیییی😭😭😭😭💚💚💚💚

پ.ن3: چش چش😔😂
همونم که هستم=/
۱۶ فروردين ۰۰:۲۵

اوکی ولی یه وانشات نباید انقدر خوب باشه و تو رو بیشتر از یه فیک طولانی درگیر کنه

درخواست فیک هزار صفحه ای با همچین داستانی=}

پ.ن: نامجین خواندم بازم دلم خواست نامکوک خواندم بی زحمت دوتاش رو بزن به ناممون بیبی سند فردا اماده باشه

RM. kiute.ARMY

وای دقیقا=))))
مانهواش رو میخوام....
پ.ن: فدات جیگر حله چشاته😔 میدام بندازن پت قباله ات😔
Star and Moon
۱۵ فروردين ۲۲:۴۳

عه اپ شد

ددی جونم مرسی که با وجود ناخوش احوالیت وقت گذاشتی راضی به زحمت نبودم هر وقت دوست داشتی اپ میکردی عشقم:)💙

RM. kiute.ARMY

بالاخره شروع سایت باید با یه چیز فوق العاده باشه😔💚
فدات بشم من الهی دورت بگردم خجالتم نده:>
zizo __
۱۵ فروردين ۲۲:۲۳

چقددددر من این نویسنده های رو که چند ورژن میزارن رو دوست دارم

چقدر انسان های دوست داشتی هستن :)))))

RM. kiute.ARMY

چقدر دعا خیر پشت سرشهههه😭😭😭😭
JaK S.S
۱۵ فروردين ۲۰:۳۹

ازونجایی که ددی شی احتمالا بقیه عیدی ها رو سال دیگه توی سایت میزاره، خواستم بگم که برای ورژن جیکوک کوکمین دارم پیام میدم. زیبا و دل انگیز بود مثل همه کارهای این عزیزان و دیگه... هیچ. سپاس از نویسنده.

RM. kiute.ARMY

نه بخدا دارم میزارم😭😭😭😂😂😂😂😂

جووون گوارای وجودتتت👀
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان