BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

سناریو :اگه بنگتن شب یلدا خونتون دعوت باشن

۳۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
jungkook 021
۱۲ اسفند ۰۹:۳۷

ددی کیم کوکی دخترته؟؟؟ 😕😕😕

 

 

اونم مث من وارد محفل گرم خونه شده؟؟؟ 😁😁😁

 

RM. kiute.ARMY

اره خخخخخخ
Kim Kookie
۰۴ دی ۱۳:۵۶

ددی یه دقیقه واستا من شیلنگمو تو باسنش فرو کنم

خب کار من تمومه تو کاری باهاش نداری؟!

*با یه لبخند ملیح به ددی نگاه میکند*

RM. kiute.ARMY

اوم بزار یع لحظه این تیر چراغ برق وسط خیابون رو بکنم تو دهنش...
خوب دیگه کاری ندارم
*اوهم با لبخند ملیح به ددی نگاه میکند*
Kim Kookie
۰۴ دی ۱۳:۳۶

چیییییی ۵۰۰ هزار تومننننننن خب ما یه دوری میزنیم برمیگردیم 

رو به ددی: نخواستم خیلی گرونه با لباسای عادی میزنیمشون

*خیلی شیک و مجلسی از بازار بیرون میروند*

RM. kiute.ARMY

بَ رَ بَ بَ ...مرتیکه گرون فروش مارو سیاه نکن ما تو لوله بخاری بزرگ شدیم ...درسته از پشت کوه اومدیم اما با هیلیکوپتر اومدیم
گونی بپوشیم از این بهتره!

*خیلی شیک تر هردو از بازار خارج میشن...یه لگد هم زیر بساط فروشنده میزنن*
Kim Kookie
۰۴ دی ۱۳:۳۰

اعه ددی منم میخوام خیلی بدی😐اینارو ولش بیا بریم بازار

*دست ددی را میگیرد و دنبال خودش میکشاند*

RM. kiute.ARMY

خودم برات میخرم...
* هردو دست در دست وارد بازار میشوند*
مبینا
۰۳ دی ۰۶:۴۱

سلامممممممممممم نسیبه شییییییییییییییییییییی میس یوووووووووووووووووووووووووووو میس یووووووووووووو

زمستونت مبارک جیگرررررر

RM. kiute.ARMY

سلامممم مبینایااااااا
میسسسسس یوتووووووو
زمستون تو هم مبارککک عزیزممممم
Kim Kookie
۰۲ دی ۱۸:۳۶

ددی جو گیر نشو مراقب لباست باش😐

*با حالتی پوکر به ددی زل میزند*

RM. kiute.ARMY

نه از زیر لباس چیریکی پوشیدم میخوام نشونش بدم
*با لبخند دونسنگش را مینگرد*
Kim Kookie
۰۲ دی ۱۷:۲۶

ددی من آماده ام👊

*قلنج گردنش را میشکاند و خون رو چاقویش را پاک میکند*

RM. kiute.ARMY

بریم که بزنیم بیاریم پایین
*ددی تمام قلنج بدنش را میشکاند و لباسش را پاری میکند و تیکه پارچه ای رو پیشانی اش میبندد*
Kim Kookie
۰۱ دی ۲۱:۲۳

😂😂😂😂😂😂😂😂 من نسخه دومه جیمینم😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخ چه نسخه با ادبی من هوپی و نامی دقیقا داشتم مینوشتم یاد فحش ها و کتک هایی که خوردم افتادم
sogijin
۰۱ دی ۲۰:۵۰

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عالی بود مخصوصا ته

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخ متقابل!
منم خودم خیلی از ته خوشم اومد
Sima 🐢🍯
۰۱ دی ۱۶:۴۵

مبارک همه باشههههه ببخشید تاخیر داشتم یسری مشکلات داشتم ولی به هرحااال مبارکتون باشه همه عشقاااا 😍😍

RM. kiute.ARMY

آیگوووووو سیما شییی ممنونم بابت تبریکت^^تاخیرتم دوست داریم
فاطمه
۳۰ آذر ۲۳:۴۰

خیلی خوب بود ددی، واقعا محشر بود تهیونگ خیلی فوضوله ⁦😂 

شوگا هم که بایس منه و شب یلدا مثل خودم به فکر خوابه 

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عزیزم:)
خخخخخخخخخخخ کنجکاو عزیزم! کنجکاو!
والا خواب بهترین گزینه هر انسانیه! 
mani agz
۳۰ آذر ۲۲:۴۴

یلدااااااات مبارکککککککککککک کیووووووتکککککککککک 😉😘

RM. kiute.ARMY

یلدای تو هم مبارکککککککککککککککک مانیییییییییییییییییییییییییی
هستی
۳۰ آذر ۲۲:۳۵

فدات شمممممممممممممممممممممم

اونیتو شرمنده نکن ددی من

تو عاللییییییییییییییی ترییییییییییییی

انقد خوبی ک از حرف جلوت کم میارممممممممممممم

تو این شب بهترینارو برات میخوام

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههههههههههههههههه
شرمنده چیه حقیقته اونی جونمممممممم
نگو این حرفارو اونی جونم ترو که آدم میبینه حرف که هیچی عقل هم کم میاره!
منم همینور امیدوارم خوش شانسی بیاره همیشه و خدا یاورت باشه^0^
mobina
۳۰ آذر ۲۲:۱۷
ددی عزیزم...یلدات مبارک:) مرسی ک عرزدنام براگات سونو تحمل میکنی با اینکه درلصل عارمیی. u are so coool

RM. kiute.ARMY

مبینا جونم یلدای توهم مبارک عزیزم
این چه حرفیه عشقم؟! ناسلامتی بنگتن و گات باهم دوستن! ماهم باید باهم رفیق باشیم!
Reyhoon .KPOPLOVER
۳۰ آذر ۲۰:۴۴

سلام ددی اعظم😐😐😐😐

یلدات مبارک⁦♥️⁩🍉⁦♥️⁩

به امید اینه به واقعیت بپیونده⁦💪🏻⁩

من اگه بتگتن بیاد خونمون(به روایت ایموجی)

😲

😳

😯

😮

😦

😧

🤭

🤫

🤐

😬

😟

😕

🙁

🤨

🧐

🙄

😏

😒

😣

😔

😌⁦

☹️

⁩🙂

🙃

😉

😋

😚

😘

⁦☺️⁩

😊

😀

😃

😄

😁

😆

😅

😂

🤣

جوووووووووووووون فکرشم به آدم انرژی میده⁦❤️⁩🧡💛💚💙💜🖤⁦♥️⁩

RM. kiute.ARMY

سلام ریحونی جونم
یلدای توهم مبارککک
هق هق خیلی میخوام به واقعیت بپیونده:((((
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
 آره میبینم خیلی انرژی گرفتی !

Kim Kookie
۳۰ آذر ۲۰:۴۴

ددی امروز با دوستم ببین چه گفت و گوهایی کردیم

دوستم *خدایا الهی به حق همین شب عزیز و پر برکتت ویکوک و یونمین باهم بخوابن *

من *چار تایی؟! چهار تایی نمیشه هاااااا!!

دوستم *گاگول دوتا دوتا وی و کوک باهم چیم و شوگا باهم😐*

اینا شب تولد پیامبرم از این دعاها میکنن😐😐😐

شب یلدااات چوکاهه ددی🍉🍉🍉

RM. kiute.ARMY

خاک بر سرم-_-
بگو یه چند دقیقه بیان این پشت کارشون دارم *کمربند را شل میکند*

یلدای توهم نامو چوکاهههههه:)))
x
۳۰ آذر ۲۰:۳۶

خیلی خوب بود . مرسی . یلداتون مبارک .خدای من تهیونگ فقط 😂💗

RM. kiute.ARMY

مممنونم ایکس جونم(مجهول را بیابید)
یلدای توهم مبارک^0^
تهیونگ اصلا کمر خودمو شکوند!
Moonchild
۳۰ آذر ۲۰:۱۰

میفرستم لینکاشو تو هنگ هروقت رفتی نگاشون کن 

من باید برم 

یلدات مبارکککککککککک عشقممممم 

کلیییییی بوسسسسسس بهتتتتتت😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘👋

RM. kiute.ARMY

ممنونتممممممممممممممممممممممممممممممممممم
یلدای توهم مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
آیگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ^0^
💚
۳۰ آذر ۲۰:۰۳

خخخ یونگی رو خوب اومدی ها   عین بابامه

RM. kiute.ARMY

خخ عاره عین بابایه منم هست-_-
boy with love
۳۰ آذر ۱۹:۵۰

مبارک باشه دددی جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن.

 

 

شعار شب یلدام.تو این شب میشه یه دیقه بیشتر خوابید.

RM. kiute.ARMY

مبارک تو هم باشهههههههه رامتینییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی





-__________-  همه به فکر چین تو به فکر چی هستی...خوابالو خخخخخ
هستی
۳۰ آذر ۱۸:۵۹

عاشقتم ددی...بی شیله پیله و صادقانه دارم میگم

مرسی انقد خوبی

RM. kiute.ARMY

منم عاشقتمممممممممممم عزیزمممممم
تو هم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبییییی نه عالییییییی هستیییی
هستی
۳۰ آذر ۱۸:۵۲

من جججججججرررررررررررررررررررررررررررر

اخه من باتو چیکار کنم ددییییییییییییییییی

دیوونت شدم بخدااااااااا

 

 

یه وب نداریم یلدارو ب همه تبریک بگیم....ناراحتم هییییییی

هرکی این پیاممو دید یلداش مباررررررررررررررکککککککککک

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخ بیام بدوزمتتت؟؟؟؟
ماهم دیوونه شدیمممممم:/
 ایرادی نداره کیوتم
یلداتون مبارک از طرف هستی
Hope World
۳۰ آذر ۱۸:۱۸

عجب موضوعی بود ددی😂💗

 

یلدا مبارک🍉❤

RM. kiute.ARMY

من خودم با موضوع خودم خر ذوق شدم
یلدای تو هم مبارک هیونگ
atseh .r
۳۰ آذر ۱۸:۱۴

یلدای توم مبارکا ددییی

واییی عالی بود   😂😂 دلم درد گرففف 

RM. kiute.ARMY

یلدای توهم مبارک عطسه جونمممممممم
عالییییی بودن از خودتهههههه خخخخخ
کیم سویون
۳۰ آذر ۱۸:۱۳

ع  ررررررر مبارک^^v.koooook

 

RM. kiute.ARMY

مبارک تو هم باشهههههههههههه
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان