BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

سناریو: بی تی اس و مسجد

7gh6_publication1.jpg

۲۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.
۲۸ تیر ۱۵:۱۸

یه فن فیکشن بود که داخلش نامجون حاج آقا بود اسمش هم مسجد بنگتن بود داخل سایت هستش؟!

RM. kiute.ARMY

برداشته شد دلبرم:">
beautiful girl
۰۹ بهمن ۰۸:۱۱

ویکوکککک ایز ریییییییلللللل

 

RM. kiute.ARMY

فاکینگگگگگگگگگگ رلللللللللل
moon.mj
۰۵ بهمن ۲۰:۵۶

اخه خدااایی حوصلم سر میره اونم من که هیچ جا اروم ندارم  میگیرم میخوابم بعد دوستام بهم نیگن کوالا

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخخخخخ
منم خیلی خوابالو اممممممم! بگیر بخواب نوش جونت:)
moon.mj
۰۵ بهمن ۱۳:۵۷

دیگه خدا بخشندس 

RM. kiute.ARMY

عاره :))))))))
moon.mj
۰۴ بهمن ۲۲:۴۲

منم مثل یونگی میخوابم

RM. kiute.ARMY

اجرت با خداست خخخخخخخخخخ
STAR 11:60p.m
۰۴ بهمن ۰۸:۳۰
وییییکوووووووووک عرررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

منم دیوونه رفتارشون شدم
beakhy byun
۲۸ دی ۱۵:۳۹

vkook کرم ریزان همیشه فعال . الان جوابای امتحانارو گرفتیم حالم خیلی خراب بود به مامانمم گفتم ورقه هارو ندادن اصلا خیلی افتضاح ولی اومدم اینارو دیدم بهتر شدم . جالب بودن . شخصیت هوسوک خیلی شبیه منو دختر خاله هامه . یونگی هم اشنا میزنهولی نمیدونم کی . ما تو فمیلمون ترکیبی از جین رو داریم یعنی دونفر که هر کدوم یه تیکشو دارن ...

مرسی نامجون .....-_-

من جزو اون 15 نفر وخیمم .:)

RM. kiute.ARMY

آخی خوشحالم خالت خوب شده:))))))))
پس ناجور روز بدی داشتی!خخخخخخخخخخخخخ بنگتن فمیلی داری اطرافت؟؟؟؟؟؟؟؟

min noora
۲۸ دی ۱۴:۳۹

چشم پدر شووره گلم^-^

RM. kiute.ARMY

آفرین عروس گلم چشمت بی بلا
min noora
۲۸ دی ۱۴:۲۸

او بله پدر شوور^-^

هوچی

کرج که والا داشتم از مدرسه میومدم سگ لرز میزدم

اینجام دقیقن همین اتفاق افتاد

اومد یوهو قط شد

RM. kiute.ARMY

هوا ناجور سوز سگی داره مراقب باش سرما نخوری:)
Kim Kookie
۲۸ دی ۱۴:۲۸

*لبهای ددی را کش میدهد*

پوکررر نبااااش دیگه

RM. kiute.ARMY

*لبخندی پت و پهن میزند*
اوکی کیوتی:))))
min noora
۲۸ دی ۱۴:۲۴

خوبم مادر شوور عزیزم^-^

شوما چطوری؟؟

RM. kiute.ARMY

اصلاح میکنم پدر شوهر!
عالیم از تو چخبر ....کرج سرده؟ اینجا ی نمه برف اومد رو هوا خشک شد-_-
Kim Kookie
۲۸ دی ۱۴:۲۳

ددی حال کردی با دوتا اکانت اومدم

*دست به کمر پوزخند میزند*

RM. kiute.ARMY

*با چهره ای پوکر مینگرد*
آورین آورین
min noora
۲۸ دی ۱۴:۲۱

او راس میگی:)

سلام راسی کیوتی^-^

RM. kiute.ARMY

اوهوم:))
سلام به نوراشی جونننننننننن چطوری عروس گلم؟
Kim Kookie
۲۸ دی ۱۴:۲۰

دوستام میرن نماز که نگو کفشارو میبرم دستشویی بعد توش سنگ میزارم😐😐😐😐

اونام دست کمی از من ندارناااا

RM. kiute.ARMY

چه جذاب کار میکنن! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من صدا در میکنم 
min noora
۲۸ دی ۱۴:۱۹

خودم^-^

واای فقد ویکوکککک کککککک

RM. kiute.ARMY

من سرشون پاره شدممممممممممممم!
نخیر سرعتیه یونگی شی هستی
Kim Kookie
۲۸ دی ۱۴:۱۵

من یه چیزی تو مایه های کوکیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐

بیشعورم خودتونید😂😂😂

RM. kiute.ARMY

-_-
من کلا تو مایه های هیچ کدومشونم ....:))))
min noora
۲۸ دی ۱۴:۱۳

فرست سین

RM. kiute.ARMY

سرعتی کی بودی تو؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان