BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

سناریو: بی تی اس در زمان دفاع مقدس

3rh1_publication2.jpg

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
hunter
۳۱ مرداد ۱۶:۲۰

پاره شدم لنتییییییی بارش سیرابیییییی

 

RM. kiute.ARMY

نوکرممممممم لابلییییییی😂
jungkook 021
۱۸ بهمن ۱۴:۵۹

وااااای 

 فَرشِ خونمون تموم شد بس کِ گازش زدم 

خدایی با جین حال کردم 

تیر صورتی ^_^

ته ته باید همه جا ثابت کنه خبیثه @_@

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخخخ
منم همینطور
عاره بوآ خبیثیه که نگو!
Asal 🍯🍓
۰۶ بهمن ۲۳:۱۴

واااای واقعا خیلی دوستت دارم خیلی باحالی خیلی جیگری❤❤❤❤❤❤❤❤

هر وقت سناریو هارو میخونم قشنگ به دو نیم تقسیم میشم بس که میخندم واقعا 😂

RM. kiute.ARMY

منم دوست دارمممممممممممممم^0^
مرسی از کامنتتتتتتت عشل مربااااااااااا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوشحالم باهاشون حال میکنی!
sogijin
۲۸ دی ۲۱:۲۳

سرجمع پاچیدم از خنده

RM. kiute.ARMY

بیام جمعت کنم؟؟؟
sogijin
۲۸ دی ۲۱:۲۲

ههههههههه

عاشق یونگی شدم خیلی خوبه 

RM. kiute.ARMY

من با جین بسی حال نمودم خخخخخخخ
beakhy byun
۲۸ دی ۱۵:۴۷

😊😍😂😃😄😆😍😘🤩 ( ایول استیکر یافتم )

با ته مانده ی اینترنت به زور اورده دارم میبینم ولی فک کنم تا عید دیگه اینترنت نخواهم داشت . (دلم تنگ میشه )

خیلی خوب بود فک کنم تو جنگ من یونگی باشم ولی عاشق سلاح مخغی سربازان جین شدم . بعله دیگه ما کسی که اشک جمن شی رو در بیاره تیکه پارش میکنین هیچ ...نصلشم منقرض میکنیم.

RM. kiute.ARMY

وای بی نتی بدترین درد دنیاست لعنتیییییییییییییییییییی نادو:(((((((

خخخخ من با همشون یه دور بندری رفتم رو زمین:)))))))))))))) عاره اینهههههههه الکی که به ما نمیگن عارمی!
melody .v
۲۸ دی ۱۴:۴۱

مام از ددی یاد گرفتیم دیه این چ حرفیه😍😁😅

RM. kiute.ARMY

من مخلص دربست شومام:)))))))))))
min noora
۲۸ دی ۱۴:۳۹

فدا مدا^-^

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه
melody .v
۲۸ دی ۱۴:۳۹

باحالی از خودتونه..😍😘🤩

RM. kiute.ARMY

ما دست پرورده شوماییم
melody .v
۲۸ دی ۱۴:۳۸

چرااااا؟ 😅😍

RM. kiute.ARMY

باحال بود دیگه:)
melody .v
۲۸ دی ۱۴:۳۱

😘😊😊😊😍😂😃😄😆😀😁

RM. kiute.ARMY

ریکشناتو فقططططططططططط
Kim Kookie
۲۸ دی ۱۴:۳۰

بزار برم جنگ میگم کدومم😐

RM. kiute.ARMY

من اصولا نقش نفوذی دارم:)
min noora
۲۸ دی ۱۴:۲۹

بازم فرست سین

RM. kiute.ARMY

دمت ناجور گرمممممممممممممممم
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان