BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

سناریو: وقتی بنگتن معلم بشه

5lsh_publication3.jpg

۳۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Amin
۲۱ فروردين ۰۲:۴۲

قسم میخورم دوسال پیش روزی دوهزارتا دراز نشست میرفتم

و الان ۸۰تا به نظرم خیلی خنده داره

RM. kiute.ARMY

احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کوکی یه دانش اموزی عینهو خودت میخواددد
moon.mj
۰۴ بهمن ۲۱:۰۷

واااااای ددی نابود شدم همشون عااااااالی بودن 

RM. kiute.ARMY

خوشحالم از این که خوشت اومده مرسییییییییییییییییییییی^0^
STAR 11:60p.m
۰۴ بهمن ۰۸:۲۵
کوک.......

RM. kiute.ARMY

جیمین و جین
sogijin
۲۸ دی ۲۱:۳۵

اول از همه دلم برات تنگ شده بود ددی

دوم بازم کارت عالی بود

سوم باجین خیلی حال کردم بعد مگه ما گنا نداریم که اگه بچه خوبی باشیم از ۸۰ تا یدونه فقط کم بشه من نحیفم دووم نمیارم 

RM. kiute.ARMY

آیگووووووووو خوش برگشتی سوگی جون:)
مرسی ازتتتتتتتتتتت خوبی از خودته
منم خیلی باهاش حال کردم......کوکی است دیگر:|
MangoCookies
۲۸ دی ۱۷:۱۰

قربونت...تاج سری*-*

جر خوردن در خون آرمیست!

فداتشم دیگه...تو نبودی منم نبودم^^

(´・ω・`) 

RM. kiute.ARMY

نفرمایید استاد
کلا عضو دی ان ایمونه:|
نگو عزیزممممممممممم^0^
MangoCookies
۲۸ دی ۱۶:۵۹

ددیییییییییییییییییییی!!!!

چقد دلم واست تنگ شده بود خداTT

هر روز 27 بار سر میزدم ببینم کامنتارو جواب دادی یا نه عهههه هههه

چقدر من زجر کشیدمTT

خوبی سالمی؟

با بلک سوانچه میکنی؟من که مرگ اصن

یه ایده هایی دارم...جووووونننن

(¬ з ¬)

RM. kiute.ARMY

سلام انبه جونییییییییییی
آیگووووووووووووووو^0^
امتحان داشتم...خوبم تو خوبی؟
من جر خوردممممممممممممممممممممممممممممم
اخ اخ چقدر ایده هاتو دوست دارم
a real army
۲۸ دی ۱۶:۴۱

ددی چه شدی؟ هاپو خوردت؟ یا شایدم مونی ای چیزی خوردت:-)))))))))

RM. kiute.ARMY

بی ادبیات فارسی داشتم فایل عاپ میکردم.....خخخخخخخخخخ
a real army
۲۸ دی ۱۶:۲۸

من همینطور بودم تو خبر نداشتی اونی ژان

توی این مدت 12 تا فیکشن +18 نوشتمممممممممممممم

4 تاش خودمو کوکمممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

 بی حیا خخخخخخخ
من موخواممممممممممممممممممممممممم
0_________________0 من تاحالا خودمو ا نامی شیپ نکردم
a real army
۲۸ دی ۱۶:۱۵

بلی بلیییییییییییییییی

تازه فک کنم مونی سر کلاسش اون فیلم رو به صورت زنده با تو انجام بده ما خوب معنیشو درک کنیم

کککککککککککککککککککککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

بی ادبیات با کیا گشتی اینجوری شدی؟ خخخخخخخخخخخخخخخ
خدا نکشتت دونسنگ کیوت منحرف خخخخخخخخخ^0^
a real army
۲۸ دی ۱۶:۱۱

من ته ته میخوامممممممممممممممممممممممممم

نامجونم میخواممممممممممممممممممممممم

جین و جیمینم میخوامممممممممممممممممم

اصن همه رو می خواممممممممممممممممممممممممم

تازه کوکی جرعت نداره به من دراز نشست بدهههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

من خیلی جین و جیمینو میخوام لامصبا خیلی خوبننننننننننن
خخخخخخخخخخخ راست میگی آدم باید بین عشقشو بقیه یه فرقایی بزاره دیگه!
beakhy byun
۲۸ دی ۱۵:۵۷

من یک عدد تهیونگ و جین و جیمین و جیهوپ میخوام .

نامجون : از فیلمای بد خجالت میکشم ( درسته قبلا دیدم ولی اونم از لای انگشتام دیدم زیاد واضح نبود.)

کوکی : ریلی ؟؟؟ من 10 تا دراز نشست نمیتونم برم بعد اگه بچه ی خوبی باشم با تخفیف 79 تا ؟؟؟؟

شوگا : معلم فیزیک خودمون سال پیش اینطوری بود بدبخت بودیما بدبخت . یعنی کپی این تعریفاته البته الان بهتر شده یه کم کمتر بی حوصله است و تو امتحانا هم بهتر تصحیح میکنه .

RM. kiute.ARMY

من جین وجیمین خیلی میخوام

نامجون خودش عامل انحراف آرمیه:/
معلم فیزیک ماهم گشاده معلم ورزشمونم که اونم گشاده ...همه گشادا شدن معلممون
jiminn Hope
۲۸ دی ۱۵:۳۲

عالییییی بودددد دددیییی مخصوصااا برا چیمششششششششش

RM. kiute.ARMY

من خیلی باهاش کف کردممممممممم
melody .v
۲۸ دی ۱۵:۱۸

اوه مای گاد جمله سنگین بود ...من تسلیم ...البته دور از جونت😅🤩😘😍

RM. kiute.ARMY

منم کمرم گرفت راستشو بخوا:|
درود بر شرفت!
HER-CRYSTAL - SNOW ^^
۲۸ دی ۱۵:۱۷

چیمى بیچاره@@

 

RM. kiute.ARMY

من عاشقشم خیلی خوبهههههههههههه
AYDA ( JIMIN )
۲۸ دی ۱۵:۰۴

بله بله کاملا درسته خخخخخخ

RM. kiute.ARMY

خیلی خیلی صحیح لعنتی! خخخخخخخخ
min noora
۲۸ دی ۱۵:۰۳

اععع شوگا غلط میکنه رو باباش دست بلند کنه

RM. kiute.ARMY

من از اون بابا مظلوم هام(خنده های شیطانی)
melody .v
۲۸ دی ۱۵:۰۱

دروخ نگوووو من ک مدانم چ حسابی میبری ازش در ضمن از ظرف شستن و کلفتیتون معلومه 😅😍😘

RM. kiute.ARMY

من فقط به همسرم کمک میکنم! 
آدم زن زلیل باشه اما گاو نباشه!
AYDA ( JIMIN )
۲۸ دی ۱۴:۵۸

این معلما همشون که ادم رو به ..... میدن!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

من دقیقا با اون نقطه چین هات موافق موافقم! سگ در سگ
melody .v
۲۸ دی ۱۴:۵۲

بله دیگه مگه شوما جرئت میکنین جز خانومتون کس دیگه ای رو انتخاب کنین!!! 🤔😍

 

ای زن زلیل😅

RM. kiute.ARMY

*عرق شرم میریزد*
نخیر من بهش دستور هم میدم ....مثلا بهش میگم اون آب رو داغ کنه چون با آب سرد نمیتونم ظرفارو بشورم
min noora
۲۸ دی ۱۴:۵۱

فدات ککک

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه ....شوگا کلمو میکنه
melody .v
۲۸ دی ۱۴:۴۳

جوووووووون فقط س تایه آخر...🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😁🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😁🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😁🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍😘😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😘🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍😘🤩😍😍😘🤩😘😍🤩🤩😍😍😘🤩🤩😘😍😘🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩😍😍🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩😘😍😍😘🤩🤩🤩😍😍😘😘🤩🤩😍😍😘🤩🤩🤩🤩😘😍😘😍

RM. kiute.ARMY

من اصلا با هیچ کس حال نکردم جز جین
min noora
۲۸ دی ۱۴:۴۱

بگم بازم؟؟

RM. kiute.ARMY

نه مرسی فرست سین جان:))))
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان