BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I kill my love

1h2y_7.jpg

  

نویسنده YEKTA.JK
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها تهیونگ . جین . سانیا
ژانر عاشقانه . درام . فلاف
محدودیت سنی 12+

   

🎶✨🌸DOWNLOAD🌸✨🎶

 

 

 

 805_vpfe.png

۱۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jhope lover
۱۴ مهر ۱۹:۱۴

بهترین رمانیه که تا حالا خوندم

moon🌛 Child🌜

یسسسس 😢😢😢❤❤❤
sepideh
۰۳ مهر ۱۶:۴۷

جون جون عالی بود  😢

عاشق این جور فیکاممم 😍

خیلی واقعی بود  ازین مدلیا بیشتر بزارین ♡💓

moon🌛 Child🌜

چشمممممم🤗🤗
국타
۰۶ مرداد ۱۵:۳۶

اسم کسی رو نزن.ای بابا ما خانوادگی اینجا روآ آباد کردیم😂😂

موضوع از این قراره که این سانیا دخترعمه منه به خاطر اون اینو نوشتم.سما هم دخترعموشه اومد خوند.

RM. kiute.ARMY

اوه که اینطور:|
دیگه کم کم احساس میکنم همه اینجا باهم رابطه ی خونی دارن
국타
۰۶ مرداد ۰۲:۲۶

سمااااا تویی؟دخترعموی سانیا؟

اینم به خاطر خود سانیا نوشتم😂😂

 

RM. kiute.ARMY

الان اسم کی رو بزنم که بیاد جواب بده؟:|
사마
۰۵ مرداد ۲۱:۳۶

وایی یکتا عالی بود من که خوندم اول از همه به سانیا زنگ زدم خیلی شوکه شده بودم عالی بود .

♥하니예 .이♥

عررررررررررر*-*

#یکتا
방탄소난닫.쿸타
۲۵ تیر ۱۷:۴۹

چیزی که من از این وب آموختم اینه که اکثر آرمیا فن فیک کاپلی می دوستن.

((البته من دختر پسری مینویسم خودم مینویسم خودمم فحش میدم ولی چه میشه کرد آرمی است دیگر))

 

♥하니예 .이♥

*-*
من جفتشو دوس
ولی مهم برام داستانشه
چ کاپلی چ دختر پسری
اگه داستان جالبی داشته بااشه عاشقش میشم
Raya jk
۲۵ تیر ۱۵:۵۰

اخییی دوسسسسس 😭😍

کاش من جای دختره بودما ( حسودیم شد خو )😌

قشنگ بود خیلی Mer30 😙   

والی خدایی دختره رو ا/ت میزاشت بهتر میشد  اصن یه جام سوخت از حسودی😅 دوتا از بهترین بایسام. .. 

بوس بوس بوراهه

♥하니예 .이♥

#ارزو بر ارمیای فیک خوان عیب نیست😂
بوسسس😙
💖sania.jin💖
۲۵ تیر ۱۴:۴۶

عالی عالی عالی 💖💖💖💖

من عاشق این رمانم چون هم اسمم سانیا ست هم اپام جین هست 💖 ممنونم از یکتا جون که همچین رمان قشنگی نوشتم امید وارد همیشه موفق باشه عالی بود👏👏

مرسی یکتاجونم😙😘   

♥하니예 .이♥

ای جانمممممم😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤
#نویسنده
jimin
۲۵ تیر ۱۳:۲۲

بسی زیبا خوشمان امد 
من قبل از اینکه کاپلی بخونم دختری پسری میخوندم حالا فهمیدم چقد خرر بودم 
اها راستی گفتم کاپلی یادم اومد میشه از ویمین و یونمین بیشتر بزارین ؟

♥하니예 .이♥

منم ی زمانی فقط دختر پسری میخوندم😂😂😂
چشم هروقت تونستیم
전♡ 미수
۲۵ تیر ۰۰:۵۸

اپام با یه دختره شیپ شده نوموخونم😋

 

کلا دختر پسری ندوسسسس

ویکوک دوسسسسس

RM. kiute.ARMY

کیوته ولیییی.
من دختر پسرس نمیخونم چون میترسم:|
Latte
۲۴ تیر ۱۵:۵۵

تنکیو 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

moon🌛 Child🌜

یور ولکام❤❤❤
صدرا ...
۲۴ تیر ۱۵:۳۰

فرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

نمد:((((
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان