BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات welcome to my house

  

نویسنده ji woon
نوع روابط دختر پسری
ژانر  عاشقانه . اسمات . BD*SM 
محدودیت سنی  +18

   

👅🖤🍒DOWNLOAD🍒🖤👅

  

 

 805_vpfe.png 

۱۵ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پرنیان
۰۳ بهمن ۱۰:۱۶

عالی عالی عالی عالی

RM. kiute.ARMY

فدای شما عزییییزT^T
فاطمه
۱۵ شهریور ۱۷:۱۹

یاح یاح

RM. kiute.ARMY

جوعون جوعون
آنی
۱۴ تیر ۰۰:۵۸

نظری ندارم

VK 🐻🐰

همچنین🤝🏻😂
William
۱۶ بهمن ۰۰:۵۱

گودح 

RM. kiute.ARMY

یعس!
Nazi^^
۲۲ تیر ۱۵:۲۰

فول پارته یا ایز تایپینگ ؟!

RM. kiute.ARMY

فوله*^*
معصومه
۲۰ شهریور ۰۱:۴۱

چجوری باید دانلودش کنم لینکش کجاس

RM. kiute.ARMY

رو کلمه دانلود بزن*^*
Arshia
۰۱ شهریور ۰۸:۱۶

سلام وانشات میخوام که خیلی طولانی باشه بعد اون جا یک دختر پسر عاشق هم بشن موضوعش درمورد

هم.جنسگر.ایی نباشه 😐 میتونی برام پیدا کنی؟

RM. kiute.ARMY

آره لابم میتونم😂
تو کامنتی که قبلا دادی یه سری کار برات لین هاشو گذاشتم*^*
Jikook
۲۵ فروردين ۲۲:۳۴

این جی وون میخوادبکشتمون نه..؟

هارتم اومد تو حلالقم🤑🤧😱🌻

RM. kiute.ARMY

اره:")
(Fatereh(mini
۲۴ اسفند ۱۱:۱۹

یعسسسسسس....بازم این جیوون شی وانشات نوشت...اونم بی دی اس ام...وایییییی....

خدا من مرگگگگگگگ🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🎀🤩🤩🎀🎀🎀🤩🤩🤩🤩❤🤗

RM. kiute.ARMY

هق:")
عسل
۱۰ بهمن ۰۰:۴۱

برای من  نمیاد 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

نمیدونم چکار کنم که دان بشه 

moon🌛 Child🌜

عزیزم لینکو عوض کردم دوباره امتحان گلم و اینک ایم سو ساری
hana
۰۹ بهمن ۲۲:۰۷

جم جمع منحرفاس 😂

RM. kiute.ARMY

اصلا هیچ جمعی به این گرمی نیست😂
81849
۰۹ بهمن ۰۲:۱۲

بعد دو شباته روز توتستم دور بزنم اونو و دانلودشون کردن :)

moon🌛 Child🌜

مبارکههههههههههه😂❤❤
37369
۰۸ بهمن ۱۴:۰۸

این وانشات هی ارور اشتباه بودن کپچا میده من میدوم باید چیکار کنم میشه لینک مستقیم دانلود بزارید،لطفا

RM. kiute.ARMY

بخدا شرمنده ام😂
¶~¶
۰۸ بهمن ۰۰:۱۳

برای من چرا نمیاد :/

RM. kiute.ARMY

لینک رو چک کردم گوگولی مشکلی نداشت
( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۹ دی ۱۶:۵۰

عزیزم چک کردم مشکلی نداشت

میو دچیتا
۰۹ دی ۱۶:۰۴

من نمیتونم فیک رو ببینمممم چرااااا💔

JEON
۱۹ مهر ۰۳:۵۲

دددیییی جونممممم دوتا ژانر بع  وانشاتی کع میخاستم اضافعععع شدددد

ارباب بردع ایا بود با درتی تاک dirty talk

راستش اگع اینو متجوع نشدی

من شرمندتم اینو اصلنننن روم نمیشع توضی بدم

میدونم خیلی منحرفم

ولی تولوخودااا پیداش تونننن

لفتننننن

مرسی ددی حونیم

RM. kiute.ARMY

اوه!
عجب !!!!!
من همه چی رو میدونم نمخواد توضیح بدی خخخخخخخ

باشه باشه*^*
JEON
۱۹ مهر ۰۲:۱۶

ایول بر ددی جون خودم

خو ددی چیکار کنم انقد هیییجا این ژانر رو دخمل پسری نذاشتع عقدش تو دلم موندع

هرجا میرسم میگم ازینا بنویسن برام 😭😭😭

بزاررررر لفتننننن ددییی جونمممم توکعععع انقد مهربونیییی😂😅

RM. kiute.ARMY

مخلص جئونااااااااا
باشه باشه عزیزم*^*
JEON
۱۷ مهر ۰۲:۰۰

سیلاممممم بر ددیع خودمممم 

خوبییی ددیییی

نمیدونی چقدررررر دلم تنگولییدع بود برات 

درس نمیذارع بیام😭😭

عام من اومدم نظر بدم راحب این وانشاتع

من اینو چن وق پیش خوندم ولی نظر ندادم الان میخام نظر بدم راستش من امروز

دوبارع این وانشاتد خوندم تمامی ژانرار توش رعایت شدع بود و این خییلییی خوب بود

من بع عنوان خانندع این موضو رو تو وانشاتی کع میخونم بعنوان یع مورد مثبت در نظر میگیرم

همه صفحات بحز صفه اخر وانشاتت عالی بود 

 و حالا تنها نقصع وانشاتت کع تو صفع اخر بود

این بود کع تو یهههو پریدی رو یع شاخع دیگ متوجع منظورم شدی ‽

من خر داستان اصن نفمیدم کع این ا/ت داستان تو خاب میدید کع کوکو اونقد اذیتش کردع

بود یا واقعی بودع

این موضو تنها نمیشع گف بدی چون بد نبود میشع گف نقص تنها نقص این وانشات بود

امیدوارم از حرفایی کع زدم ناراحت نشدع باشی

وانشاتت عالی بود

میشع بازم بنویسی ارباب بردع اییییییی دخمل پسری😭😭😭😭😭😭من بع ددی درخاست دادم

وانشات با ژانراشو😂😂فقد ببین چع ژانری گفدم😂

وانشات دختر پسری فورسام بی دی اس ام +21 چکاررر کنممم خوووو دوس دارمممم

خیلیم منحرفم😂😂

عام ددی نظر تو راجب وانشات چیبود بنظرت حرفام خوب بود درس گفدم 

 

RM. kiute.ARMY

های جئوناااااااااااااااااااااااااا
دونت ووری عزیزمممممم درکت میکنممممممممممممممممممممممممممم



فقط یه سوال:|
یکم سنگین نیست؟ فور سام...+21...بی دی اس ام..:|
جرررررررررررررررررررررررررررررررر خادااااااااااااا جئوناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من نخوندم متاسفانه
Kooki
۱۵ مهر ۱۷:۱۴
بچ ها رمان رد از کجا میخونید

moon🌛 Child🌜

وات🙄
Melika
۱۱ مهر ۱۷:۱۶

ددی یا مونی

دی*اس*ام چیست؟🤔

RM. kiute.ARMY

یعنی ارباب برده ای
army.p
۰۷ مهر ۰۰:۳۸

سلام میخواستم بپرسم این وانشات های کوکی  مطالب قدیمی تری نداره آخه قبلا چندتا بود ولی نخوندم بودم

moon🌛 Child🌜

بزن رو تگش چند تایی هست
اگ نبود احتمالن برداشته شدن
ناشناس
۲۲ شهریور ۰۲:۱۶

کو داستان من که پیداش نکردم🧐🧐؟میشع بگید

moon🌛 Child🌜

پایین پسته Download🙄
Ji woon
۱۳ شهریور ۱۶:۰۲

جیغغغغغ،(خوشحالی بخاطر نظرات)

من فردا راه میفتم تحمل تو راه بودنو ندارم😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

الهیی بخواب خو
💕chim chim.nilay💕
۱۳ شهریور ۱۲:۰۸

😭😭😭😭😭😭عرررررررررررررررررررر

عالی بوووووووووووووووود.خیلی خوب بود💕💗💗

RM. kiute.ARMY

معرکهههههههههههه عرررررررررررررررررررررررررررررررر
Mal . Kooki
۱۰ شهریور ۰۱:۰۴

واییی دمتون گرمممممممممم 

عاشقتونمممممم 💜🥺

RM. kiute.ARMY

ماهم عاشقتیممممممممممممم
A_Min
۰۵ شهریور ۲۲:۰۱

جالب بود😂😂

RM. kiute.ARMY

قربانت
MaryaM
۰۳ شهریور ۰۲:۱۴

👍🏻

moon🌛 Child🌜

👍😊
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان