BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

fake chat with JiMin + gift

nclv__da_86_db_8c_d9_85.png

  

نویسنده  Ji woon
نوع روابط دخترپسری
کاپل جیمین و ا/ت
ژانر فیک چت
محدودیت سنی +16

 

🌸🍒❣️DOWNLOAD❣️🍒🌸

   

 

 805_vpfe.png 

۱۳ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Tasi :)♡
۲۲ آبان ۱۸:۱۵

خیلی کیوت و خوشمل بودش نویسنده جونی :)♡

RM. kiute.ARMY

کیووووووووووووووووت:")))))))))))
MOM
۲۱ آبان ۱۲:۰۰

وای چقدر خوب مینویسین 💃💃دستون درد نکنه انگار یه انرژی مثبتمیگیرم از شما و وانشاتتون 💃💃💃خب دیگه من برم بای بای 💃💃💃

راستی نظرم رو هم بگم عالی بووووودددددددد💃💃💃💃💃

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزمممممممممم دست نویسنده طلااااااااااا*0*
Ji woon
۲۱ آبان ۱۱:۱۴

ددی من نگفتم جایزه گفتم یه تصور کن خیلیییی ریز تهش😁

RM. kiute.ARMY

همون تهشم جایزه است دیگه:|
Saghar
۲۰ آبان ۱۳:۵۲

من جایزه تهشو کامل موخووواامم

RM. kiute.ARMY

هعییییی*^*
Ji woon
۲۰ آبان ۱۱:۲۱

لطفا لینک ناشناسم رو بذارید هم برای این هم برای قبلیه

RM. kiute.ARMY

قرار گرقت*-*
yui
۲۰ آبان ۱۱:۰۱

جایزه چیههههههههه ^-^ 

RM. kiute.ARMY

نوموگم*-*
Ji woon
۲۰ آبان ۰۹:۲۴

دد ی پروف جدید مبارکککککک‌‌

RM. kiute.ARMY

ممنون جی ووویاااااااااااااااااااااااااااا
Phati *_*
۲۰ آبان ۰۹:۰۳

من به تراشم راضیم...اینکه هیچی نداشت:( حس اون وقتایی رو داشتم ک قرار بود بهم یه چی جایزه بدن و تهش فققط یه بوس بود:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفته بود ک داره:|
Trasel B.H
۱۹ آبان ۲۰:۱۴

ازین قدرتای تلپاتیت به منم بده یوکی شی😂😂😂

 

 

ددی انق اسممو گنده نوشتی گرخیدم یه لحظه احساس کردم مدیرمون پیجم کرده😂😂😂

میدونید من همون بلرا هستم دیگه؟😂😂 یه وخ اشتب نگیرین منو با کس دیگه •~• میگم برم اسممو عوض کنم دوباره بزارم بلرا سنگین ترم😂😂

 

RM. kiute.ARMY

یوکیااااااا تک خوری نکننننننن!!!


جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂
اره باو میدونم😂😂😂😂😂😂
Yuki .YG.JM
۱۹ آبان ۱۹:۲۹

Trasel BH

نمیدونم بخدا😂😂😂 هر موقع من آنلاین میشم هیونگ هم آن میشه😂😂😂 اصلا خیلی جالبه

RM. kiute.ARMY

Trasel BH
Trasel B.H
۱۹ آبان ۱۹:۲۴

واقن!😂😂😂 کمین کرده فیک تور میکنه🤣🤣🤣 به مام را بده یوکی شی😂😂😂

 

هرجا جیمین و یونمین هست یوکی رو انگار موشو آتیش میزنی پیداش نیشه😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بخدا😂😂
اصن بو میکشه😂😂😂
Phati *_*
۱۹ آبان ۱۹:۲۲

جایزه؟ همون مداد پاک کنای کلاس اولمون؟😂

RM. kiute.ARMY

نه تراشه این دفعه با برچسب!
Trasel B.H
۱۹ آبان ۱۹:۲۰

یوکیییییییییییییییییییییی تو چرا انق فرست میشییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فکر کنم تو سایت کمین کرده!

یوکی
Ana. j.chim
۱۹ آبان ۱۹:۱۹

جیمیییییییییییین.. منو این همه خوشبختی محالههههههه T--------T♡

RM. kiute.ARMY

هوا هواهواهواه
Trasel B.H
۱۹ آبان ۱۹:۱۹

من جایزه موخواممممممم *-*

RM. kiute.ARMY

بخون بگیر*-*
Trasel B.H
۱۹ آبان ۱۹:۱۹

اوکی نا امید شدم، چهارم؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فکر کنم😂😂😂😂😂
Vkook. Darya
۱۹ آبان ۱۹:۱۸

سکند ؟

سوم ؟

هیچی .. 

جیمینییییییی عرررررررر

RM. kiute.ARMY

سوم!
sana army
۱۹ آبان ۱۹:۱۵

فرستتت

RM. kiute.ARMY

دوم:"(
Yuki .YG.JM
۱۹ آبان ۱۹:۱۴

جایزه چیه؟ کنجکاو شدم

RM. kiute.ARMY

بخوان بخوان تا رستگار شوی*^*
Yuki .YG.JM
۱۹ آبان ۱۹:۱۴

فرست؟

RM. kiute.ARMY

یعس!!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان