BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات My beautiful doll

 

نویسنده  sugar7q
کاپل جینگی(جین و یونگی) 
ژانر اسمات . ارباب برده ای . رومنس
محدودیت سنی +18

   

🌟💕DOWNLOAD💕🌟

  

 

 805_vpfe.png 

۱۹ ۰
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۴ مهر ۱۶:۵۱

هیونگ تهکوک میخوام اینو تتهکوکش میکنی؟ تلوقودا همین یه بار به خاطر مننن

*اکلیلی کردن چشمای گربه ایم برای تاثیر بیشتر 

RM. kiute.ARMY

به قودا دست نویسنده است نه من عزیزم:">
Yoon ji
۲۱ مهر ۰۱:۱۵

واییییی تروخدا ورژن تهکوکش رو بزارررررررT_T

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشمㅠㅡㅠ 
یک روح در سایت🤝🏻
۱۴ اسفند ۱۲:۴۵

بسی زیبا بود*-*

لاویوووووو3>

بازم یونگی باتم بنویسسس⚡-⚡🤝🏻

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
par pary
۰۳ آبان ۱۸:۴۴

وای اره منم میخواستم بگم یدونه یونکوک بزارید

نمد جدیدا علاقه مند شدم

یونکوک چی داریم تو این وب؟ 

RM. kiute.ARMY

یونکوک یدونه دارم خودم نوشتم:> اما خوب نیست😂
در نتیجه نداریم تو وب:>
BTS
۰۳ آبان ۰۹:۲۲

سلام میشه لطفا از کاپل یونکوک( یونگی باتم)

بزاید ممنون میشم 

RM. kiute.ARMY

البته دارلینگ*-*
( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۲ آذر ۲۲:۰۶

خواهش میکنم عزیزم مایه افتخارم بود که داستانت رو خوندم...

سعی کردم تا حد دانشم داستان رو به خوبی نقد کنم...

امیدوارم لحنم بد نبوده باشه...

و نکات مفیدی رو بازگو کرده باشم...

در مورد کاپل متوجه منظورت شدم پس موردی نداره...

اما پوستر...

واقعا من هم با دیدنش یاد جین و شوگا افتادم پس از کسی که این پوستر رو هم برات فرستاده تشکر میکنم و بابتش بهش خسته نباشید میگم...

موفق باشی عزیزم...

Sugar7q
۲۲ آذر ۲۱:۵۹

شوگری هستم نویسنده ی این وانشات 

معمولا عادت دارم جواب نظرات فیکم رو بدم و امیدوارم که شما بتونید این تشکر کوچیک من رو ببینید .

واقعا از جفتتون یکی آلما و یکی که یوزر نیمش شیمیایی بود می‌خوام تشکر کنم و البته اون کیوتی که گفت با کاپل کشتمش 😂💜

بخاطر این که نظرات بسته بود نمی‌دونستم این وانشات تو این سایت و خواننده های با تجربه اش تا چه حدی قرار میگیره ولی به لطف ادمین محترم سایت من میتونم بوسیله ی نظرات شما حفره های خالی فیکم رو پر کنم و یک کار بی نقص و صیقل زده بیرون بدم . و نکته ی آخری که میخواستم بگم این بود که من این وانشات رو درخواستی نوشتم وگرنه من خودم کاپل متفاوتی رو برای فیک نوشتن دوست دارم اما این بر اساس کاوری که هست که دوست من برام فرستاد و درخواست یه وانشات جینگی براساس برداشت من از تصویر رو کرد . 

من تو این سایت فیک های فوق العاده ی زیادی رو خوندم و میخونم و واقعا ممنون میشم که با نظراتتون بتونید حسی رو که از فیک برداشت میکنید به من اطلاع بدید 

پ.ن: چقدر حرف زدم !! 😐

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۲ آذر ۰۹:۰۹

من که به شخصه کلی مطلب یاد گرفتم ازش...

درست داره میگه نویسنده...

تیپ شخصیتی واقعا در انتخاب شخصیتها و پردازشگریشون موثره...

منم با جابجایی جین و شوگا موافق بودم مخصوصا در رابطه با احساس لطیفی که اکثرا از جین دیدیم اما با اینحال معتقدم هر جایی داستانی نوشته میشه نویسنده با اون شخصیتها در ذهنش تونسته ارتباط برقرار کنه...

بهرحال باز هم میگم...

داستانهایی که درش جین شخصیت دارکی داره هم قابل تامل و جذابه...

موفق باشی

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۲ آذر ۰۹:۰۲

خدای منننننن...

باورم نمیشه...

چرا میگی خوب صحبت نمیکنی وقتی تا این حد تحلیل کردی مسائل رو...

رو دست من بلند شدی که عزیزم...

واقعا فوق العاده بود نظرت

Shimiyai
۲۲ آذر ۰۸:۵۵

میدونی چیه؟

خب چیکار کنم بایسم و بایس رکرم من میشه جینگی🤣🤣🤣

و تو برای اولین بار همچین کاپلی رو بهم دادی.

خیلی خاص بود کاپلت 

خیلی قشنگ نوشته بودی 

خود نوشتار رو میگم.

و کاورشم که عالی بودددد

و اما 

به نظرم جا داشت کاپل رو یونجین میکردی

جدی میگم به یونگی خیلی بیشتر میومد.

تاپ باشه ها🤣

ارباب سوکجین به داداشم نمیاد🥺

خلاصه باز با این کاپله بنویس 🤣

لطفاااااا 

دل منو شاد میکنی 😁

من خودم میخواستم با این کاپل بنویسم ولی نوشتن کاپلا به این خاصی جرئت میخواد و اینکه کاپلای که کم تر ازشون خوندم برام جالب ترن

واسه همین وقتی کاپلا برام تازگی دارن بیشتر جذب میشم.

البته خیلی ها فقط یه شیپ خاص رو دوست دارن 

مثل یونمین یا نامجین یا سپ اینا خیلی معروفن

و ویکوک که بنظرم بیشترین آمار رو توی سایت داره

ولی یه سری کاپل هستن که به نظرم خیلی کیوتن و میشه شیپشون کرد

البته جینگی هم میشه شیپ کرد چون خب 

اگر میخواین شیپ کنید کد شخصیتی افراد رو بخونید

جین intp هست

و شوگا infp

وجه اشتراک زیادی با هم دارن 

فرقشون توی قسمت tوfهست که احساسات و منطق هست.

که اینم برای شیپ کردن خیلی خوبه و حتی این دوتا کد با هم خیلی خوبن پس همه چیز اونی که ما میبینیم نیست.

جینکوک خیلی کاپل بامزه ای ان

ترکیب کوک و جین هم مثل یونگی و جین هست 

چون کد کوکی هم infp هست

تهگی 

چون تهیونگ و یونگی از نظر کد شخصیتی در تضاد کامله‌.

و خیلی رفتار های بامزه ای با هم دارن^^

تهجین خب به همون نسبت که با یونگی در تضاده با جینم در تضاده 

پس خیلی جذاب میشن پس بنظرم استفاده از کاپل های جدید جرئت میخواست و به نظرم خیلی هم عالیه تو میتونی روش فکر کنی و در آخر هر کاپلی که دوست داری استفاده کنی و اصلا مهم نیست اگر بقیه خوششون نیاد اول خودت باید دوسش داشته باشی 

با وجود اینکه ریدر ها هم خیلی اهمیت دارن.

ولی اگر نویسنده دوسش داشته باشه 

چیز خوبی از آب در میاد.

فایتینگ نویسنده شی.

تا حالا نظر به این طولانی نذاشته بودم شاید به خاطر اینکه خیلی اینو دوست داشتم😊

امیدوارم تونسته باشم حس خوبی بهت بدم

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۲ آذر ۰۶:۲۳

نامجین...

ویکوک...

یونمین...

کوکمین...

سپ...

و خیلی خیلی کاپلهای دیگه که بارها ازشون خوندیم و شنیدیم...

که خب قطعا به ریل بودنشون هم برگرده...

من خودم به شخصه شین دوست دارم خیلی هم زیاد دوست دارم...

اما این یک چالش بزرگ بود که یونگی رو باتم قرار بدی...

بنظرم اولین ها چالش بزرگی به همراه دارن...

قطعا کارت برای جذب خواننده ها سخت تر میشه...

منظورم اینه مطمئنم خودت هم ایمان داری که اگر بجای این کاپل تکوک یا نامجین و یونمین نوشته میشد چقدر خواننده های بیشتری میتونست در لحظه جذب کنه...

اما برای من به شخصه چیزی که مسبب جذب شدنم شد کاپل جالبت بود...

و در مورد داستان...

گنگی داستانت رو دوست داشتم و معتقدم در هر کجا نباید به تمام جزئیات پرداخته بشه...

مثل اینکه اصلا چطور شد یونگی در اون مکان زیر سلطه سئوک جین قرار بگیره یا خیلی چیزهای دیگه...

اما دوست داشتم در حد یک یا دو جمله به شخصیت دارم سئوک جین و پرداخته بشه یعنی ما علت این رفتارش رو بدونیم...

اما باز هم خوب و جالب بود...

و در مورد پوستر...

پوسترت بی نظیره...

اینو جدی میگم...

و واقعا بنظرم به سئوک جین شخصیت اینطوری که تا حدی دارک باشه میاد...

معتقدم که در موارد زیادی انتخاب یک پوستر خوب میتونه خواننده بیشتری روداشته جذب کنه . من خودم به شخصه ازش خیلی خوشم اومد...

و بابتش بهت تبریک میگم...

خب خیلی صحبت کردم...

امیدوارم موفق باشی عزیزم...

با افتخار منتظر کارهای بعدیت هستیم...

Shimiyai(خواهر ورد واید هندسام،یونگی لاور)
۲۱ آذر ۲۳:۳۷

میدونستی با کاپلت منو کشتی؟؟؟

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان