BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات fight

7_b644.png

    

نویسنده jojo
کاپل ویمینکوک
ژانر اسمات . ددی کینک
محدودیت سنی 18+

  

🌶💦🍑DOWNLOAD🍑💦🌶 

( رمز:Fights17 )
 
  
805_vpfe.png
 
۲۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ناشناس
۱۲ اسفند ۱۳:۱۴

چرا هرچی رمزو میزنم باز نمیکنه؟ 

RM. kiute.ARMY

رمز رو دستی نزن فدات شم. کپی کن*^*
زهرا
۰۳ شهریور ۱۰:۳۲

ببخشید من چجوری باید این و دانلود کنم

 

 

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما گل دخترم*^*
مریم
۰۳ شهریور ۱۰:۱۴

عالیه 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزدلممممم*^*
Jimin_13 moon
۱۰ مهر ۱۵:۲۱

یه سوال چه وقتایی اپ میشه ?

Jimin_13 moon
۱۰ مهر ۱۵:۱۸

واقعا من دوسش دارم عالیه ممنونم 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۲ دی ۱۷:۳۸

عزیزم زیرش نوشته شده دیگه😊💙

رمز:Fights17

Ffff
۲۲ دی ۱۷:۲۲

رمزززززززززززز میخواممممممممممممم لطفاااااااااااااا

محی جانزانتان(mahy)
۱۵ آذر ۲۲:۴۱

و ی چی دیگ 

من از ژانر dady king (اگه اشتباه نکنم😓)خوشم میاد 

زاتن ادم خشنی هستم 😆

و اگه ویمین بزارین ک محی غشششششش میکنههه میمونه رو دستتون حالا خود دانی میدونم زیاد زر میزنم اماااااا من امده ام جواب سوالاتم را بگیرم و زرت زرت درخواست بدم😄😄😄😂😂😂😂

محی جانزانتان(mahy)
۱۵ آذر ۲۲:۳۷

کوکمین ایز نات شکری و شکلاتی و...... محی غیرت میدارد سرشون😅

وورد بیصاحابم نمد چشه نمینویسه عن خانمه بیشوره کثافت

*ببخشید فوش دادم محی خشمگین

#محی_با_ادب.(زارتتتتتت سه باررررر)

Park Mochi
۱۵ آذر ۲۱:۳۶

Salad days

Park Mochi
۱۵ آذر ۲۱:۳۵

ددی حوصلم سررفته هق

میگم میشه وبتونsakad days رو هم بزاری؟سایتش برای من بالا نمیاره که بخونم

Park Mochi
۱۵ آذر ۲۱:۲۱

ددی بایست ار امه؟ من خیلی ار ام دوس

بعد نامجین از چه شیپ ار ام خوشت میاد

Dark Angle
۱۵ آذر ۲۱:۰۵

عه ددی سلام

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عزیزدلم
محی جانزانتان(mahy)
۱۵ آذر ۲۰:۲۹

وااایییی خدااااا

محی پاره 

محی بیچارع 

محی بدبخت 

محی فنای عظما 

(محی دنده ب دنده محی چرا نمیخنده؟)

ببخشین ی لحظه خواننده گیم گل کرد 

عاقا کی میتونه جواب سوالای منو بده؟

سوال=مشکل من دقیقا با ویکوک چیه؟

سوال دو=ی برنامه خوب سراغ دارین برا فیک نوشتن؟

خب راسی چ خبرا؟ •-•

خوبین ؟سلامتین؟

هعی روزگار .... تف ب مدرسه های.......

*فوشهای مثبت ۲۱ سال را سانسور نمودم*

اممممم سعی کنین بیشتر کوکمین بزارین ی محی نامی ا منتظره😢💖💜

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂
من بدم جواب سوالات رو؟
سوال یک= بستگی به روحیات طرف و کشش نا خوداگاه انسان به سمت چیز های موردعلاقه اشه...تو از سافت بودن و رابطه شکری بین کوکمین خوشت میاد!
سوال دو: وورد بهترین گزینه

دیگه انقدر به مدرسه فحش دادم خسته شدم:||||
چش😂😂😂
Bts
۱۵ آذر ۱۸:۴۷
رمز داره😔
Kauo sheka
۱۵ آذر ۱۸:۰۷

سلام ددی میشه فیک سویت کیتن و مای بیوتیفول کوکمین بزاری قراربود چهارشنبه باشه ولی امروز شنبه است و من منتظر 😶😶😶 ممنون 🌹😘

Dark Angle
۱۵ آذر ۱۷:۴۰

ببشخید دیر میشه همش 

T^T

معلما رو خدا بزنه از روی زمین محو کنه اه

البته معلمای بد و

مرسی دوسش داریییییی

💞Jeon jimin💞
۱۵ آذر ۱۶:۰۶

اها باشع Dark Angle

مرسی ک گفتی

انقد ک این فیکو دوس دارم هروز دارم روز شماری میکنم😅

از اینطرفم این معلمای لعنتییی ایح😡😡😡

منتظر پارت جدید فیکت هستممم :")

Dark Angle
۱۵ آذر ۱۵:۰۴

جئون جیمینی خیلی ببخشید که اپ نشد

به یدلیل معلمای لعنتی هنوز وقت نکردم تمومش کنم

خیلی درسام زیاد شده 

امروز اگه مطالعات و بخونم براتون مینویسم

내 눈물이 무뎌져도 :]
۱۵ آذر ۱۱:۰۹

عالیییییییییییییی بوودددددددددددددددتددتدددددددددددددذددذددذددپدددددددددذدد ........ عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

Vkook
۱۵ آذر ۱۰:۴۱

خیلی خوب بود عرررررر

💞Jeon jimin💞
۱۵ آذر ۰۹:۴۵

وای عااالییی بوددد😍😍😍مرسی نویسنده😘

ددی/مونی چرا فیک sweetie kiten رو نزاشتین قرار بود چهارشنبه بزارین دیگع :"(((

الان خیلی وقتع منتظرم ولی نیومدع پارت جدید :"(((

Aram JK
۱۵ آذر ۰۹:۳۱

آم این دفعه نمیخوام تویسنده رو به قتل برسونم..

فقط

یکی برگای منو بده...

هیچی نمونده ازم...

بای لایف....

💞Jeon jimin💞
۱۵ آذر ۰۹:۰۹

اوه یسسسس ویمینکوووککک

خیلی هوس کردع بودم مرسی مونی و ددی دلمم براتون تنگ شدع درساتونو خوب بخونین و زود بیاین فایتینگگگگ😘

~( dismoond)~
۱۵ آذر ۰۸:۱۰

اخجوننننن

yui
۱۵ آذر ۰۷:۴۵

جالب بود طرز فکرش رو دوست داشتم ولی یه مشکلی داشت اونم این بود داستان خیلی سریع داشت پیش می‌رفت ...

نویسنده کارت محشره بود ولی یکم داستان سریع پیش رفت 

فاتینگ🌷😁😁❤️❤️❤️

راستی سلام مونی /هیونگ/ددی 

چطورید 🤧❤️❤️❤️دلم براتون تنگیده بود 🥺❤️❤️

Maedeh 💗😇
۱۵ آذر ۰۱:۱۴

ریده چیه باحال بود

suki
۱۵ آذر ۰۱:۰۱

یعسسسسسسسسسسسسسسسسسس

بلخره تریساممممممممممممممممممممم

تنکسسسس خیلی زیاددددددددددددد

Yasy
۱۵ آذر ۰۰:۳۹

خوندم بسی عالی بود..

فایتینگ گلم🙂💜✨✋😂

Shimiyai
۱۵ آذر ۰۰:۳۳

جیغغغغغ

Yasy
۱۵ آذر ۰۰:۳۲

سکند تقریبا اره؟ 😂

برم بخونم عرررر

محی جانزانتان
۱۵ آذر ۰۰:۲۴

بازم اومدم 

حالا همه بگین خوشمدمممممممم😍😍😍😍

سکند؟

سوم؟

چهارم؟

پنجم؟

شیشم؟

هیچم؟

ددیییییییی/مونیییییییی جانهای مننننن عخشای اول و اخر های منننننن تنکسسسسسس ویمینکوک بیشتر بزارینننن پلیز 

محی تون خعلی بد قلقه😑

فقط ویمین 

کوکمین

یونمین

ویمینکوک میخونم 

دختر پسری هم نمیخونم 

ویکوک هم نمیخونم 

پس تورو قران تورو ب هرکی میپرستین از کاپلایی ک من میدوستم بیشتر بذارین😢

من تو نیم  ساعت ۲۰۰ و خورده ای صفه میخونم البته میدونم خعلی کند شدم اما بدارین باشه؟؟

ماچ فور پس کلتون نفسام 🙂🙂🙂🙂🙂😍😍😍😍😍

محی جانزانتان
۱۵ آذر ۰۰:۲۰

فرست ؟؟؟؟؟؟

فقط اومدم اینو بپرسم بعد کامنت بدم😐😂

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان