BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

بی تی اس در کنکور ( تقدیم به کنکوری های قشنگ)

نامجون:این بچمو دیگه نشناسیم باید سرمون رو بزاریم زمین بمیریم!فرزند قشنگ از همون کلاس اول ابتدایی برا کنکور خونده .....چیه؟ فکر کردی مثل توئه؟آخرشم فیزیک رو 100 میزنه ....میبرنش برنامه شبکه دو با اون آقاهه....بعدش شروع میکنه به سخنرانی در باره دوست داشتن خودت ....و از آرمیای عزیز که ب دیگر اعظا سر کنکور تقلب رسوندن تشکر و قدر دانیه ویژه میکنه ....(عوامل پشت صحنه خودشون رو جر دادن انقدر گفتن از ما هم تبلیغ کن!)....آخرشم بلند میشه به مجری دست میده یارو برق میگیرتش برق کل تهران میره ....تنها کسی که سالم از اون جا میاد نامجون بودهO_o

جین:اون نه بهخودش ونه به اطرافیانش استرس وارد میکنه ....میگه سلامتیه من مهمتر از این کنکوره!...در زمان کنکور هم 5 کیلو اظافه وزن میاره مدیونی فکر کنی چیزی خورده این بشر!با ده بیست تا از جین لاورا هم تقلب مینویسه رو پاش به همه هم میگه تتوئه با شرتک میره سر جلسه ....با مداد صورتی جواب هارو میده ....آخرشم یادش میوفته گشنشه سرجلسه کیک ساندیسای بقیه رو هم میگیره میخوره...

شوگا: دو دقیقه کتاب نگاه میکنه 3 ساعت میخوابه ....وقتی هم میره سر جلسه حدو چهل و پنج دقیقه اول به هوای این که زمان زیاده میخوابه....بعد بلند میشه سوالارو میبینه به روش آگوست دی فحش های خوشگل خوشگل میده .....با دست زیر چونش به تمامی سوال ها با اکراه جواب میده..نفر دومم کنکور میشه0_0 ( حالا اگه بخوابیم ....)

جی هوپ: با تمام امید درس نمیخونه ...و فقط چشمش به آرمیای عزیزه ....تنها با کوله باری از امید میره با قری فراوان در کمر ....و بعد سه ساعت ...با کمری خشک شده از رقص ....ناتوانی در پاسخگویی.... با عشق فروان به آرمی های تقلب رسان از جلسه به بیرون رانده میشود......آخرشم میره جلوی دروبین حسینی بای یه قر میده میاد خونه ...یه پست تشکر برا آرمیا میزاره...تنها چیزی که 100 زد ادبیات بود:)

جیمین:بچم میشنه قشنگ از تابستون 11 ام درس میخونه...شیک خر میزنه ...و با تمامیه مهربانی از آرمیا خواستار دعا میشه^^....سر کنکور با استررس بسیار فراوان وارد میشه ومراقبین با دیدن کیوت بودن این فرد راه تقلب را فقط برای ایشون اوپن میکنن ....ااز تمامه آرمیای عزیز خواهش مندیم سر فرصت به جای جین به ایشون تقلب برسانید ....ستاد مراقبت از جیمین

وی:در س؟ چیه؟ خوردنیه؟ پوشیدنیه؟مالیدنیه؟ چه رنگیه ؟ باهاش چی کار میکنن؟ میشه خورش؟ حرف میزنه؟ می/گوزه؟....طبق چیزی که خوندید فهمیدید فرزمند دلبندم اصلا روحشم از درس خبر نداره ...ولی تنها بخشی که تو کنور 100 میزنه با افتخار میگم .....بخش تولید مثل جاندارانه!...بقیشو خدا میرسونه..

کوکی: این یکی فرزند دلبندم  میداند در چیه ....کل زمان درس خواندنش را به بیش نامجون گزرانده وبرای تقلب نکته برداری میکند.......سر امتحان با تمام امیدی که از هوپ غرض گرفته حاظر میشه ....میره میبینه سوالارو نمیتونه جواب بده ....میزنه زیر آواز یک دردناک میخونه ...که مراقبین نیز باز هم میزارن راه تقلب براش باز شه ....علاوه بر آرمیا وزیر آموزش پرورشم بهش تقلب میده! احسان علی خانی ام برا عصر جدید میخوادش!

تقدیم به کنکوری های خوشگل:)

۲۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
notella
۲۵ اسفند ۱۱:۰۲

واییییی عالیییی بود ددی

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂
jk lover
۰۷ اسفند ۱۰:۳۴

ای قودایاااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

و منی که اگه تقلب کنم عذاب وحدان + درد و بلای اسمانی میگیرم

 

 

بابای من نمونه ای از نامجونه اینیستاشم مثل نامی عکسای مکان های مختلفه 

هعی

 

و منی که ادبیات کنکور میخونم

اونروز به استاد میگم اخه اینا راحتن 

میگه راحتنننننننننننننننننننننننننننننننننننن تو یکی یه جور دیگه ای

من نفهمیدم کوک حالا جند زد؟

لامصب جیکوک 

بین مسائل اموزشی طرفدار زیاد دارن 

وایییییییییی خدااااااااا 

اونروز بابام بهم میگه کوکی

میگم یا خدا از طرف بابامم لو رفتم؟

بعد فهمیدم عمم از کوچیکی کوکی صدام میزده 

وایییییییییی ذوق کرده بودممم 

فرض کن اسم مستعار بایستو بهت بگن

البته نمیدونم شاید به نظر بقیه این خیلییییییی مسخره بیاد

چون شاید فکر کنن فقط خودنمایی میکنم 

درحالی که نیستم

فقط دوست دارم از خوشحالیام بگم

RM. kiute.ARMY

اصن بهمون تقلب نیومده😂😂😂

اوه خاداااااااااا:"> چ کیوتتتتتتتتت!!

اوه ماشالله پس برات راحته تست های ادبیات*^*
شاید 50؟😂
اره بابا خیلی زیاد😂
ایگویاااااااااااااا این خیلی شیرینه ک بهت بگن کوکیT^T
نه بیبی من بهت اعتماد دارم*-*
منم دوست دارم خوشحالی هات رو بدونم*-*
Agust D
۲۱ بهمن ۰۰:۰۹

یونگی چقدر منه یه بار سر درس ریاضی داشتم به خانم فوش میدادم میکروفونم باز بود ولی چون با یه مشت اسکل چاپزغول خودشیرین که هی زر میزنن بوی گه دهنشون میاد در یک کلاسم صدام خانم نشنید ولی دوستام شنیدن

البته همه دوستام بهم اگوست دی یا شوگا میگن اسمم اغلب همین سیو کردن😐

موافقم یکم پکرم فوش راحت میدم انگشت فاکم بالاست بیشتر وقت خستم وقت خالی با رخت خواب خلوت میکتم نارنگی دوست دارم از بچگی عاشق گربه بودم دیگران کلا همچی به چخم نیست البته این تیکه کلاممه و از بچگی بخاطر اینکه موقع خندیدن بخش زیادی از لثم معلوم میشد مسخرم میکردن خدایی خنده داره🥺 البته الان هیچ مشکلی باش ندارم چون بایسم شوگاست. 

همچنین گیتار میزنم و سه ساله میشه بسکتبال کار میکنم ولی به پای اگوست دی نمیرسم😑

البته قطعا کسی باور نمیکنه و میگه از خودم در اوردم.😑

ولی خب به چخم😑

RM. kiute.ARMY

ناز نفست بیشتر فحش میدادی😂
من بهت باور دارم یونگی شی*^*
•Namjin's Daughter•
۱۳ آبان ۲۱:۰۹

«و از آرمیای عزیز که ب دیگر اعظا سر کنکور تقلب رسوندن تشکر و قدر دانیه ویژه میکنه ....»

من پارم ددی یو نو؟ :)

شوگا چرا اینجوریه؟ :|

ریلکس ترین و بیخیال ترین آخرم رتبه دو شد o_o

گاااااد هوبی که فقط ادبیاتو خوب زده 😂

«درس؟. مالیدنیه؟

...

ولی تنها بخشی که تو کنور 100 میزنه با افتخار میگم .....بخش تولید مثل جاندارانه!»

جررر 😂 ولی ددی میگم تا جایی که من میدونم ته اونقدرام منحرف نیس...نه حداقل اندازه ۹۴ لاین...

RM. kiute.ARMY

شوگا نمونه بارز بابای منه😂😂😂
اره بچه فقط همونو زده😂

نه ته ته منحرف نیست فقط اون بخش رو دوست داره😂
اوا اوا
۱۹ مهر ۱۰:۰۱

جرررررررررررررررررررررررررررررررررر خدا مال کوک و چیمی عالی بیدددددددددد وای نامجون نههههه تهیونگ رشتش نفهمیدم چرا تولید مثل؟؟؟؟؟ مال جینم عالی بید تتو وایییییی اخخخخخخخخ باید از اینا برای تقلب استفاده کنم

 

RM. kiute.ARMY

رشته اش تجربی بود😂😂😂
وای جرررررررر😂😂
Katrin Park
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۳۰

عجب

RM. kiute.ARMY

هعی...
Katrin Park
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۲۲

اره تو که راس میگی😂

 

RM. kiute.ARMY

بخدا😂😂😂
Katrin Park
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۱۷

نه داداش اون جواب حداد اینم نمیده 

بعد میگم نقش شیطان رجیم و تو زندگیم بازی میکنی میگی نه؟😂

گل برا چی بی تر ادب

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
من فقط دارم کاری میکنم از زندگیتون لذت ببرین😂
Katrin Park
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۱۲

من بخاطر اینکه سر کنکور خوابم نبره

انرژی زا خوردم رفتم تو ولی تاثیری نداشت😂😎

 

RM. kiute.ARMY

وای جر😂
گل میزدی😂
Katrin Park
۰۶ ارديبهشت ۱۲:۱۰

تو دنیای واقعی دوستام منو همیشه با فکت های یونگی مقایسه میکنن

ولی به نظر خودم  رفتارم شبیه نیست

RM. kiute.ARMY

اوه ک اینطورررررر!!
Katrin Park
۰۵ ارديبهشت ۱۳:۳۲

شوگا منو یاد کنکور خودم انداخت دقیقا همین بودم😂

بعضی از دوستام که با هم تو یه حوضه بودیم 

زور میزدن حالیم کنن داداش اینجا کنکوره یه کم استرس داشته باش😂

RM. kiute.ARMY

الهییییییییییی😂😂😂😂
وای جرر😂😂
ترو قران یه چسههه😂
🖤BAD GIRL🖤
۰۵ ارديبهشت ۱۲:۴۷

جررررررررر جرررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

عالی بودددددددد

مزگ بر کنکور 

لعنت برکنکور

مرسییییییییی خعلی باحال بود🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

کنکور عامل افسردگی تو ایرانه اصلا...
مرسی فدات شم باحال از خودته*^*
یکی
۱۶ فروردين ۱۲:۲۰

مرگ بر کنکور

زنده باد بی تی اس^_^

RM. kiute.ARMY

ناموسا ناز نفست😂😂😂
Jimie-otako-levi
۱۰ مهر ۱۵:۵۰

به مامانم میگم چه گوهی بخورم تو یه روز 

میگه اولین کنکور زندگیتو قراره فردا بدی:|

آقااا من میخوام ۱۸سالگیم کنکور بدبعداااام کنکورو با این مقایسه نکن کنکور سوالاش لو میره سوالاشو پیشبینی میکنن فوقش یه هفته وقت داری درس بخونییی این مبتکرانه حتی نمیدونم زمان ازمون چقدره:| چه برسه به سوالا یه روزم بیشتر برای خوندنش وقت ندارم:|||||یه روزم کمتر:||||||||||

 

*وی در بغل کیوت میپرد و عر میزند*

*تمام بدن وی را استرس فرامیگیرد و بیشتر عرمیزند*

*خیس شدن لباس کیوت در اثر اشک های وی*

*به وجود آمدن سیل*

هق هق نه من واقعا چه گوهی بخورم؟؟؟:| 

RM. kiute.ARMY

دست رو دلم نزار:|


*نوازش:|*
همون گوهی که من میخورم:/
Jimie-otako-levi
۱۰ مهر ۱۵:۴۳

یک سوال حیاطی:| 

چرا من بعد دوسال ارمی بودن بازم کوکو با جین اشتباه گرفتم:|

وای راستی بد بختتتت شدم!!!دقیییقااا فردا ازمون مبتکران دارم عرررر اشغالا یه هفته زودتر مبگفتید خوووووب ععععه الان باید بشینم تمام درساییو که تو یه سال خوندم تو یه روز بخونم0-0

RM. kiute.ARMY

چشت اشتباه میگیره:|
واییییییییی یا قمر! من کلاس شیشم بودم مبتکران میدادم خداوکیلی سخت بود:/
김 남 민
۲۴ تیر ۱۳:۱۰

سلام ددی من هنو کنکور نرفتم ولی درکتون میکونم 

😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

میشه واسم تعریف کنی چه جوریه هتما خیلی سخته 

ددی لطفا وقتی می صحبتی به هیچی دست نده 

توکه اخلاقت مثل بایسته 

راستی گوفته بودم بایسه منم نامجونه 

از وقتی که ۹ سالم بود یعنی یک سال بعد دبیو

تویه شبکه به اسم : الشرقیه: 

اره درسته شبکه عربی بود واسم برنامه 

" المشاهیر" خودتون میدونین یعنی چی 

واز اونموقع من ارمی شودم 

و موزیک ویدیو NO TODY روخیلی دوست دارم 

مفهوم خیلی خوبی داره حتا العانم وقتی گوش میدم 

گریم میگیره 🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭

ماهیچ وقت نمیمیریم هیچ وقت تصلیم نمی شیم 

وادامه میدیم به طرفداری ازشوما 

ازشومایی که مارو بخود واقعیمون رسوندین 

به شومایی که درد هاتونو رها کردین وبه ما فکر کردین 

به مایی که از ته دل دستون داریم ❤

و از اینکه طرفدارتونم نا امید یا ناراحت نیستم 🥺

بلکه امید وارم خوشحالم وازهمه مهم تر 

من وتمامیه ARMYها  به هتون افتخار میکونیم 

방 탄 선 연 단 که میشه مخفف BTS 

فقط  اینکلمه میتونه ماهارو به اوج خوشهالی بی پایان مونتقل کنه 

واینکه بهمون افتخار دادینو این اسمو روفناتون یعنی ارمیا دادین ARMY یه جومله ساده ودر اینه حال 

خفناک ومقاوم ومیتونه دلسوزو محربونم باشه 

BTS پسران زد گلوله ARMYارتش وسپر ایمنیه پسرا 

ددی بایسم نامجونیه چون عاشق رپم اولین باری که دیدمش یک دل نه صد دل طرفدارش شدم 

ولی من همزاد جمینم حرف زدنم خنده هام وکال خوندنم 

ترکیبی از صدایه جیمینو جینه نمیدونم چرا ولی وقتی 

رپ میخونم مثل اهنگی که شوگاوجیمین خوندن میشه 

بعضی وقتا رپ نامجونو میخونم اهنگ DNA

خیلی خوشحال میشم راستش من یه تقلید صدای حنرمندم راستش وقتی اخم میکونم 

شبیح DO از EXO میشم 

وقتی چتری حام بلند میشه  مثل چتری هایه ته ته میشه 

نمی دونم هنو بچم بزار بزرگتر بشم ببینم شبیه کیا میشم 

اما دوست دارم شبیح تو باشم 

ددی قلب شیر کاکائوییم رو بگیر لدفن 🥺

🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎

RM. kiute.ARMY

وایییییییییییییی عزیزمممممممممم احساساتت ستودنیهههههههT-T

از همه بیشتر خوشحالم همبایسیم خیلیییی خوشحالممممممممممممممممممممممممممممم

واوووووووووووو!! تو از بندگان برگزیده خدایی اگه انقدر به آیدولا شباهت داریییییییییییییییی
منم برم خودم دار بزنم لفت لایف
بی تی اس💟بلک پینک
۲۳ تیر ۱۶:۴۶

وایییی دمتتتتت گرممم

بخدا با دوسستم نشستیم داریم میخونیم از خنده روده بر شدیم 

خسته نباشی

♥하니예 .이♥

جررررررررررررررررررررررررر کککک
اره خیلی خوبههههههههههههه
عررررررررررررررررررررررررر
فدات
ابوالفضل
۰۹ خرداد ۰۹:۵۸

من عاشق جیهوپم

RM. kiute.ARMY

جیهوپم عاشق توعههههه*^*
تارا
۰۷ خرداد ۲۲:۴۲

خدایاااااااااااا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

*_*
Zara😇
۲۳ بهمن ۲۱:۴۷

خیلییییییی عالی بود 

ته خنده😅

RM. kiute.ARMY

مرسییییی 💘💘💘💘
Zara
۱۰ بهمن ۲۱:۱۳

عالیییییی

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییی
vida
۰۳ بهمن ۱۸:۱۳

باحال بود

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییییییییییی^0^
Y.S
۰۱ بهمن ۱۳:۴۳

عالییییییی بود 😙

RM. kiute.ARMY

مرسییییی
💜A_jimin💜
۳۰ آذر ۱۳:۰۹

واییییییییی جرررررررررررررر😂😂😂

ینی براوووووو واقعا 👍👍👍👍👍

RM. kiute.ARMY

ممنونمممممممممممممممم
مرسی بابت نظر جذابت!
Yasi jimin
۰۸ آذر ۱۹:۲۱

الاااااااهییییی من اخه بمیرمممم

💗💗💗💗💗💗💗

من جیمین لاورم💖💖💖💖💖💖

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههههه^0^
خوشبختم:))
ترانه
۰۶ آذر ۱۸:۱۳

بامن دوست میشوید لطفا جوهب بدهید

RM. kiute.ARMY

هرکی میاد تو سایتم دوست من محسوب میشه:)
하니예 .이
۱۷ تیر ۱۱:۵۳
تو وب یاسی کدوم پستش؟

RM. kiute.ARMY

پست سناریو کوکی
하니예 .이
۱۷ تیر ۱۱:۵۲
الهیییی..دست گلت درد نکنه ددی عالیییی
مخصوصا چیمی که از بس گوگوله همه بهش تقلب میرسونن😂
بنوه نیز یکی از تقلب رساننده ها هستم😂

RM. kiute.ARMY

خخخواههش ......
آآآآآآآآرهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فداش شم من بهش تقلب بده
하니예 .이
۱۷ تیر ۱۱:۴۲
ددی شنیدم هیتر پیدا شده...کجاستتتت؟؟؟...برم بزنم بکشمشششش

RM. kiute.ARMY

تو وب یاسی برو اون جاست ..........برو ببافش....
pishul^^ jikook 5813
۱۶ تیر ۲۱:۲۰
کککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک واییی کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مردم از خنده می ری تورووووووووووووووووووووووووو کککککککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

فففففففففففففففففففففدا خنننده هههههههههههههههههاتتتتتتتتتتتتتت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Beyn Beake
۱۲ تیر ۰۵:۳۹
عالییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددد🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑

RM. kiute.ARMY

فدات مطمئنم به پای تو نمیرسه
mani agz
۱۲ تیر ۰۱:۲۲
جررررررررررررررر کیووووووووووووووووت
مخسرههههههههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خیلیییییییییییی جذااااااااب بوووووووود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خواهش میشه^^
قربون جر خوردنت
Nafas jk💓
۱۱ تیر ۲۱:۱۶
#من_جر😂😂😂😂
#ددی داری باهام چیکار میکنی😂😂😂
#عاشقتممممممم کههههههه💓😂😂

RM. kiute.ARMY

فدای جر خوردنت
دارم دیوونت موکونم
منم عاشقتمممممممم
a real army
۱۱ تیر ۲۰:۱۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فقط وی و شوگا

RM. kiute.ARMY

من خودم عاشقشون شدم
linda kim
۱۱ تیر ۱۸:۱۹
خیلی باحال بید ددی...دمت جییییییییز

RM. kiute.ARMY

فدایت خوشحالم خوشت اومده
Parisa
۱۱ تیر ۱۷:۳۸
وای خداااااا چ عکس خوشگلیییییییییی

RM. kiute.ARMY

چشات قسنگ میبینه
کیم یاسى
۱۱ تیر ۱۶:۵۶
ى چنتا سناریو گذاشتم دیدی؟

RM. kiute.ARMY

آره دیدم .....یعنی سر اون قضیه که جین جیمین رو فروخت تا الان دارم عر میزنم
کیم یاسى
۱۱ تیر ۱۶:۵۱
کوبوندم اولىن لایکووووو

RM. kiute.ARMY

قربان اولین لایککککککککککتتتت
کیم یاسى
۱۱ تیر ۱۶:۴۷
عررررر

RM. kiute.ARMY

فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان