BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Dream s1: Dream School

🎓FULL🎓

نویسنده StarandMoon
ادیتور EDI san
کاپل چانبک . کریسهو . ویکوک
ژانر طنز . عاشقانه . مدرسه ای . اکشن
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 245
آیدی واتپد starandmoon4648
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "
لینک فصل دوم کلیک کنید "

  

رویا فصل 1: مدرسه رویا

اگه یه روز بهش میگفتن مدرسه خراب کن معروف عاشق پسر دعوایی مدرسه رویا میشه با خنده یه مشت میزد تو دهنش.اما الان که پسر وزیر وو عاشق پسرخاله همون مدرسه خراب کن بود،باید یکم راجبش فکر میکرد.و خب تهیونگ و دوست پسرش نمیخوان چانیول به فکر قرار گذاشتن با بکهیون بیفته😏

   

📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚  

  

 یه مدرسه پر از پسرای دعوایی که همشون زیر نظر کریس هستن.یه گروه بزن بزن دبیرستانی که با اومدن مشت طلایی بوسان یا همون پارک چانیول تکمیل میشه.
ولی حالا دوتا دانش آموز انتقالی دیگه هم تو مدرسه هستن.
یکیشون کیم سوهو پسر مهربونیه که هیچ کس دلش نمیاد بهش زور بگه
و یکی دیگه بیون بکهیونیه که لقبش مدرسه خراب کنه.پسر شیطون و بانمکی که باعث شده پارک چانیول مثل یه آتشفشان در حال انفجار بشه.
حالا چی میشه اگه تو دعوای سالانه بین دبیرستانیا یه حادثه رخ بده؟؟
چی میشه اگه چانیول هویت واقعی بکهیون رو بفهمه؟؟؟

   

📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚

    

چانیول اما گیج نگاهش کرد.بکهیون که گیجی چانیول رو دید با نیشخندی که عمیق تر شده بود گفت:« چیه؟؟ نکنه نمیدونی شنقل چیه؟؟»

چانیول اخم کرد.اما نمیتونست جلوی کنجکاویش رو بگیره.مسلما تعریف نبود چون بکهیون این حرف رو به اون زده بود.پس حداقل میخواست بدونه چه فحشی بهش داده.پس آروم سرش رو بالا پایین کرد.

بکهیون با خنده گفت:«اسکل رو که میدونی دیگه؟؟؟خب ولش بذار از اول برات بگم.اسکل یه پرندس غذا جمع میکنه ولی یادش میره اونارو کجا گذاشته.منگل هم یه پرندس که غذا هاشو میده اسکل براش نگهداره.حالا شنقل،بچه این دوتاس.»و با شیطنت به چانیول که هر لحظه سرختر میشد نگاه کرد.

این بار با لحن به ظاهر متعجبی گفت:«اوه!!چی شده مستر شنقل؟؟چرا قرمز شدی؟؟»

   

📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚

   

جونگ کوک با تعجب رو به تهیونگ گفت:«شکست س/کسی دیگه چیه؟؟»

تهیونگ ژست معلمارو گرفت و با لبخند بزرگی گفت:«ببین عشقم شکست س/کسی به شکستی میگن که موقع س/کس اتفاق میوفته.یا یکی میپره وسط یا یکی وسط کار فرار میکنه.این قراره برای کریس اتفاق بیوفته که از صدتا شکست عشقی هم بدتره چون خودش میمونه و دماغش»

قیافه جونگ کوک تو هم رفت و با اخم گفت:«اونا هنوز دبیرستانین تهیونگ»

تهیونگ بی تفاوت سری تکون داد و گفت:«با شناختی که من از سوهو دارم بلافاصله وقتی کریس پیشنهاد ازدواج بده قبول میکنه و بعد شب عروسی میره تو حموم جیغ میزنه نزدیکم نشو من یه خرگوشم که تازه به دنیا اومدم»

    

📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚🍎📚  

 

کمی که به سقف خیره شدن،کای صداش کرد:«سهون؟؟»

سهون هم همونطور که به سقف خیره بود و سر کای باعث میشد کمی تنفس براش سخت باشه گفت:« هومم؟»

کای که نتونسته بود توجه سهون رو به خودش جلب کنه و از نگرفتن جواب"بله"عصبانی بود گفت:«مرض و هوم.یه بار شد تو درست جواب هیونگتو بدی؟؟»

سهون کلافه شد.معلوم نبود باز چه فکری به ذهن کای رسیده که اینطوری هیجان داشت.پس با همون کلافگی و مسخرگی ای که مخصوص کای بود گفت:«بله هیونگ عزیزم.بله دردت به جونم.میخوای اینجوری باهات بحرفم؟»

کای هم نشست و با بدعنقی گفت:«ایییششش نه نمیخواد»

سهون خیره به اخم بین ابروهای کای گفت:«حالا چیکار داشتی؟؟»

کای با اعصاب خوردی گفت:«یادم رفت».سهون پوفی کشید که یکدفعه کای با شیطنت گفت:«اها یادم اومد.میگم برای جشن تولد آقای ژانگ با شیومین تصمیم گرفتیم سطل رنگ بذاریم رو سرش.به نظرت چه رنگی بذاریم؟»

سهون سری از تاسف برای کای تکون داد.بعد با نیشخند و لحن به ظاهر متفکری گفت:«اوممم....رنگ مورد علاقش.قهوه ای»

   

🎇✏️📚DOWNLOAD📚✏️🎇

  

805_vpfe.png

۲۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Huka
۱۶ اسفند ۱۰:۱۸

پیش به سوی خوندن این

RM. kiute.ARMY

از جلو نظااام!
Adrina :(
۱۲ اسفند ۱۶:۳۱

شاید باورتون نشه بالای 30 بار خوندمش😂

 

هزار سال پیش خوندمششش

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتT^T
شِفا 🖤🕳️
۱۱ اسفند ۲۳:۴۶

وایی اینننن

یادمه میلیونها سال پیش خوندمش😮😮😮😮 برگاممممم

 

RM. kiute.ARMY

ارههههه دوباره برگشتتت😭😭😭😭😭
همونم که هستم=/
۱۰ اسفند ۲۳:۵۷

یه پوستر آشنا می بینم

(عینکش را می زند)

نه این که ستیه

یعنی چیزه کار ستیه!

ستی این هفته کولاکیده ها

سه تا کار فول جدید سایت برا ستی عه

البته قدیمی بودن ولی مدتی بود جای خالیشون تو سایت حس میشد

و به قول رییس جی کی 

پارتی پارتی یهههه(با دیدن پوستر یادش افتادم)

پ.ن:من قرار بود تو رو بیبی صدا کنم از فیک کاک بلاک یاد گرفته بودم ولی بازم یادم میاره ددی صدات میکنم

به این میگن ابهت ددی بودن...

RM. kiute.ARMY

ستی خانم و ادی سان دوتایی تانک خریدن بخدا!!!

پارتیییییییییییییی پارتیییییییییییی یا الله!!!!

پ.ن: بخدا من خار چشم دشمناتم😔
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۰۱ خرداد ۱۰:۳۱

آره سایت خودش(مخصوصا که بنفشم هست:)))

راحت باشم؟؟

مطمئنی دیگه؟؟

خودت گفتیا!!

خب

میریم برای راحت شدن

هوفففففففففففف

نفس عمیقققققققققققققق

اقا من راحت شدم سند سایت رو بیارید بزنید به نامم که کار و زندگی دارم اینجا سایت ددیمه(انگار خونه خالمه*خنده*)

حالا شوخی رو بزداریم کنار

ویث یو نذار ددی میوفتم رو دستتا:')

شکست بستنی هم خیلی بده مراقب قلبت باش من شکست بستنی هم خوردم تو روحیم تاثیر گذاشته.....

هق

در خلاقیتای ستی هم حرفی نیست:)

پی نوشت:سند یات نره*خنده*

RM. kiute.ARMY

بخدا ک راحت باش😂

شلوارتو دربیار باو منم پیژامه پامه😂

پس دت دت؟😂
من دیگه اون آدم سابق نشدم...

کپیش هم میارم دونت ووری😂
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۰۰

اصلا از وقتی ستی رفته فقط تو سایت خودش پلاسم(به جز این دو ماهه که نتم رو قطعیده بودن-_-)

حالا اونجا هر چی نظر بدی که جواب نمیده نظرام مونده رو دلم گفتم بیام اینجا حداقل زیر کاراش نظر بدم یه دردی ازم دوا شه....

شرمنده ددی سرتو بردم....

یا گوشتو....

یا چشمتو چون با چشمات میبینی؟

یا دستتو چون با دست تایپ میکنی؟؟(تو رو خدا میبینی به چیا گیر میدم؟-_-)

 

الانم که به جا اون شکست سکسی تو این فیک مدرسه رویا من از ستی شکست نظری خوردم(نظرام بی جواب مونده*قلب شکسته*)

شکست نظری هم داریم بحث نباشه:/

 

*نفس عمیق کشیدن و پلی کردن دت دت به منظور آروم شدن*

 

ولی خدایی چقدر من با فیکا ستی خاطره دارم:/

 

انقدر میدوستم فیکاشو که قول دادم به خودم وقتی برگشت منم طلسم واتپد رو بشکونم و بنصبمش*^*

 

میگم ددی واتپد فقط ایمیل میخواد دیگه؟

RM. kiute.ARMY

اخ اخ سایت خودش:">
الهییییییییییT^T
نه بابا راحت باش:")
بله با چشمام میبینم😂
جر😂😂😂

خلاقیت هاش فراموش نشدنیه:">
من الان شکست بستنی خوردم😂 بستنیم نصفه نمیه شده

*پلی کردن ویث یو برای خنثی سازی*

اومو:">

به حق علییییییییییییی!!!!!

اره من با همون رفتم
Star and Moon
۰۱ فروردين ۲۲:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ادمین های گرام خوبین؟؟

من میخواستم اینو دیروز بدم ولی خو اونی که نوشته بودم نمیدونم چرا سد اند شد:/

منم دیدم ضد حاله یکی دیگه نوشتم تو هفت تا ورژن😂

البته مال بنگتنش 7 تاس کلا 20 تا ورژنه:)))

**** **** ***

**********************************************************

***** ***** *** ***** ******* *** ***** ****** *** *************** ** ******

**** **** ********** *** ***** **** ******* *** ************ **** * **** *******

*******************************************************************************

********** **** *** *** ** *******

*******************************************************************************

****** **** *******

*****************************************************************************

********** ****** ****** *** **** * ******* **** *** ** ** ******* ** *****

********************************************************************************

********** ****** ***** ** **** *** ********

********************************************************************************

********* ****** ** **** ***** * ** **** *********

******************************************************************************

********** ***** ***** ******* *** ********* ** **** ****

******************************************************************************

خسته نباشین*^*

عیدتونم مبارک باشه^-^

امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشین:)

RM. kiute.ARMY

ای جون دلم:")
بهترین عیدی جهان از بهترین نویسنده دنیا...
الحق ک ماه و ستاره ای لامذهب:"))))
قربون نوک انگشتت برم من الهییی!!!!
کوکوی رو تنگش اضافه کن اسم منو😂
Tania
۱۰ اسفند ۰۹:۵۳

میگم این فیک فصل دومم داره؟ (مدرسه رویا)

من خیلی دوسش داشتم آخه🥺❣

راستی شماها عالی هستید از دور حمایتتون میکنم 😁💜

موفق باشید نویسنده های غیور و خلاق😉🙃🥳

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
فدایت تانیا جون مرسی حمایت بی دریغت*0*
Star and Moon
۱۴ بهمن ۱۴:۳۹

راستی ددی دقت کردم الان پارتی ها نصف شدنا😈😂(وقتی فیکای پارتیم زیاده دنبال بهونم😂)

خیلی دلم میخواد کاک بلاکو بذارم اینجا:(

ددی منم بذار تو صف نوبتیا*-*

نوبتم شد با سرعت برق و باد بیام😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ای بلا امار سایتو داریا😂😂😂
بزار مونی بیاد حتما*^*
Star and Moon
۱۴ بهمن ۱۴:۳۷

این بچم مظلوم واقع شده*-*

راستی ددی کودکان شب فول شد😂😈😈

اینم خلاصشه:)

تخیل حد و مرز نداره❗
به جهان تخیلی من خوش اومدین‼
جهانی که بر پایه جامعه شب اداره میشه
خون آشاما و گرگینه ها و ساحرا و پری ها.....و شیاطین⁉
اونم وقتی انسان های اطرافشون از این موضوع اطلاعی ندارن.
جامعه شب چه خوابی برای کودکان شب دیده؟
بچه هایی که به سختی قدرتای خودشونو قبول کردن،چه واکنشی نسبت به وجود موجودات سوپرنچرال قصه ها نشون میدن؟
شاید میترسن....شایدم عاشقشون میشن؟
زود قضاوت نکنین.داستان از زندگی روزمره پسرا شروع میشه،ولی بعد به جامعه شب میرسه❗

بدم بذارین؟؟

360 صفحس*^*

RM. kiute.ARMY

عه!! مبارکهههههههههههههه!!!!

360 رو تقسم بر پنج کن پارتی بشه هر شب چهارشتبه شب موقع عاپش باشه😂😂😂
..moon..
۰۹ بهمن ۱۲:۴۸

در شرف خوندن.......................

RM. kiute.ARMY

آرام آرم بخوان
Star and Moon
۲۳ دی ۲۰:۲۸

BTS -EXO

فصل دوم تو سایت خودم آپ میشه از هفته بعد و بعد فول شدن تو این سایت قرار میگیره چون پارتی ها خیلی زیادن

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۳ دی ۱۹:۵۲

در صورت آپ همینجا قرار داده میشه😊💙

BTS -EXO
۲۳ دی ۱۹:۳۹

فصل ۲ رو از کجا میشه دانلود کرد ؟؟؟

Star and Moon
۲۲ دی ۲۱:۵۹

Paria Bts

آفرین گوش بده*^*

منم همینطور

هی سعی میکنم انگست بنویسم طنز میشه

طنز مینویسم انگست میشه-_- البته تو طنز نویسی هم همچین مهارت ندارم فکر نکنم خیلی از طنز فیکام خوششون بیاد*^*💔

دو سه تا انگست دارم و تموم تلاشمو میکنم گریه دار شه ولی نمیشه*^*

منم عاشق اینجور آهنگام😍💙

Paria Bts
۲۲ دی ۲۱:۳۱

نمیدونم شاید بزاره .......

ولی شادم گوش میدم ......

میخوامم فیک بنویسم هم خیلی تو انگست  مهارت ندارم و طنز میشه .... 

کلا طنز نویسی  مهارتمه 😂😂

ولی اهنگ های خیلی شادو دوس دارم بخصوص بیس دار 

Star and Moon
۲۲ دی ۲۱:۲۳

Paria Bts

خب پریا شی غمگین گوش میدی ناخودآگاه تو روحیتم تاثیر میذاره نمیذاره؟؟

تا حالا آهنگ روسی گوش ندادم...کنجکاو شدم*^*💙

آمال

آمال شی من خودمم امتحانام مونده اینو شب یلدا تموم کردم البته ادیتش تا الان طول کشیده😐😂

منم امیدوارم خوشت بیاد ببخشید اگه خوب نیست😅😅😅

امیدوارم نظرتو بهم بگی تا بتونم بهتر بنویسم😍💙

آمال
۲۲ دی ۱۶:۵۲

وسط امتحانات این کارا چیه با من می کنین هنوز سه تاشون مونده !!!!!

ولی مگه می شه نخوندش؟

می خونمش 

امیدوارم داستان زیبا باشه

Paria Bts
۲۱ دی ۱۴:۰۹

منم نصفشون بی تی اس نصفشون روسی غمگین .

نصف دیگشون بی کلام غمگین . دوسه تا ایرانی غمگین .

نصف دیگشون کره ای غمگین.

دیگه دوتا از اهنگاهی بیلی و اریانا و....

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۵۱

عه گود

حال ندارم اهنگامم که از 1280 تا 500 تاش فک کنم غمگینه😐🔪

عجبا😐🔪

باای

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۴۸

نه من فعلا در شرایط سد اند نوشتن نیستم😂💔

برو بنویس

یکم آهنگ که با حال و هوای پارتت جوره گوش بده ذهنتو باز میکنه

چاقوهه میاد چون تو میذاری*-*

فعلا💙

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۴۶

ماچ بر پس کلت ای ستی😌💜🔪این چاغوعه چرا هی میاد وسط؟ 😐🔪💃

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۴۵

من عاشق نامجینم حالا هرچی باشه

حتی سد انددددد

البته بهتره نباشه چون میکشمت😌🔪

منم برم یکم دور بزنم نه؟ 

حال ندارم😐

باید پارت بنویسمممم😐🔪

عرررر این اهنگه چه قشنگههههه(holy night jung kook) 

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۴۴

اره میرسی نگران نباش💙

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۴۳

هی میخوام یچی بگم یادم میره😐

ساعت 3 و نیم قرار بازی دارم پارت جدیدم هنوز ننوشتم امروز اگر بنویسمش تا شب تمومه... 

برم پابجی قطعا کم کم 2 ساعت بازی میکنم

فردا از خواب پاشدم پارتو پی دی اف کنم...

میرسم نه؟😐💃

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۴۳

این مینی فیک نامجینم جنایی انگسته*-*

یاسی چقدر حرف زدیم نظرا 75 تا شد ولی لایکاش فقط 9تاس😐😂

من برم فیک بنویسم......

مراقب خودتون باشین

Paria Bts
۲۱ دی ۱۳:۴۲

اره منم خونه رو دوست دارم بخصوص تنها باشی ادا در بیاریو کلی کارای دیگه فک کنم شادیم اینه......

منم شادیم اینکه فیک بخونم و بنویسم 

 

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۳۹

اونمممممم دوست دارمممممممممم

خیلی خفنهههههه

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۳۷

عجب😂😂😂

پس همه رو دوست داری که😂

خون آشامی گرگینه ای چی؟

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۳۵

نسل سوخته فقط ما که هی تو گوشمون خوندن این افسانه هارو ولی به ما که رسید هیچی نیومد برامون:')

اخخخخ سس ماااااسسسسستتتتتتت

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۳۵

پریا شی

واقعیت اینه که خیلیا ممکنه تو واقعیت تا مدت خیلی طولانی واقعا کسی رو پیدا نکنن که درکشون کنه برای همین خودمون باید سعی کنیم تا قوی بشیم

کمتر کسی پیدا میشه که بتونه یه نفر دیگه رو درک کنه

امیدوارم حالت بهتر بشه و به نظرم سعی کن یه شادی کوچیک دیگه برای خودت پیدا کنی

برای من اون شادی فیک نوشتنه

 

 

منم به سرما حساسیت دارم ولی خب مشکلی ندارم چون دوست ندارم برم بیرون بیشتر دوست دارم خونواده برن بیرون من خونه تنها باشم*-*

Paria Bts
۲۱ دی ۱۳:۳۳

منم واقعا خودمون نسل سوحته بودیم 😂😂

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۳۳

من همه ژانرارو دوست دارم

از یه ور طنز فلاف

از اونور اسمات بی دی اس ام 

از یه ور دیگه انگست عاشقانه😂

همشو دوست دارم حتییی جنایی و پلیسی خفنه

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۳۲

اخخخ پری دندووون

من از اولین دندونم نا امید شدم

چون حتی مامان و بابا و حتی مادرجونم هیچی نزاشتن زیر بالشتم و صبح فقط دندونم زیر بالشم بود😭🔪💔

برا همین دیگه نزاشتم الانم که دیگه فک کنم دیره دندون ندارم😐برم یکیشو بکنم بزارم زیر بالششت

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۳۱

راستی ژانر مورد علاقتون چیه؟؟

Paria Bts
۲۱ دی ۱۳:۳۱

همه روزا غم انگیزه ......

بخصوص اینکه کسی درکت نکنه . کسی نباشه که حالتو خوب کنه منم کلا هیچ وقت روز خوبی ندارم .

از چهارشنبه تا دیروز بدتر بود....

تو خونه هم دارم میپوکم واقعا نیاز به هوای ازاد دارم .

ولی سرده . منم به سرما حساسیت دارم

.

امسال خیلی هوا سرد تر شده  هیچ وقت اینجوری نبود 

 

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۳۰

جررررر😂😂😂😂😂😂😂

نمیدونم چرا یاد اون داستان پری دندون افتادم

یه بار دندونمو گذاشتم زیر بالش منتظر جایزه بودم صبح زیرش مسواک خمیر دندون پیدا کردم._.

امیدوارم خوشت بیاد آلماشی^-^

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۲۸

با افتخار منتظر خوندنش هستم عزیزم😊💙

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۲۸

خواهرم دیشب جورابشو گذاشته بود بابانوئل توش شکلات بزاره الان اومده با ذوووقققق توش شکلات دیده😂😂😂😂

فک کنم خالم گذاشته

برید پرتی پلیز جکسون گوش بدید عررر

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۲۶

عزیزم*-*

از اونجایی که خودمم همچین اعتماد به نفس گل و بلبلی ندارم نمیدونم چی بگم که حالتو بهتر کنه

معمولا میگن غروب جمعه غم انگیزه برا ما شب شنبه غم انگیز بوده

نکته علمی هم یاد گرفتم*^*

اوهوم مهم همینه

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۲۵

اوهوم الما شی درست میگه

مهم اینه که الان خوبیم

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۲۴

فصل اول نامجین حضور ندارن ولی فصل دوم حضور بسی پررنگی دارن😂😍💙💙

نه از قبل تیزراش رو تو واتپد آپ کردم نامجین اصلیه

خلاصه نامجینش تو فصل دوم(استیج رویا)اینه که

جین یه معلمه که پسر عموی سوهوعه و بعد بنا به دلایلی مجبور میشه بیاد سئول و معلم مدرسه رویا میشه و از یه طرف نامجون که خواننده یه گروه آیدل دیگس میخواد از گروهش جدا بشه و به گروه دی.اس(همین گروه ویکوک اینا)بیاد که چون همشون تو مدرسه رویا بودن با جین آشنا میشه و....

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۲۳

بعضی از شبها از لحاظ علم نجوم به اثبات رسیده دارای انرژی خوبی نیست ...

منم سنگینی و فشار درسها روم بود و یکم با خانواده سرسنگین شدم...

پیش میاد مهم نیست💙😊

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۲۳

میدونی ستی من برا خودم گریه کردم

خیلی نا امیدم 

اعتماد به نفسم پایینه اصلا نمیدونم دیشب از همه عذر خواهی کردم نمیدونم چرا

به همه گفتم ببخشید 

گفتم ببخشید اونی نبودم که انتظارشو داشتین 

خیلی حالم بد بود:)

من شبا دپ میشم کلا ولی دیشب خیلی بد بودم به حدی که گریه کردم

خیلی بده گریه کنی هق هق نکنی

سخته:) 

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۲۰

عجبا😐🔪

کلا شب درستی نبوده

چاغوووو🔪😐🔪🔪🔪🔪🔪😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۲۰

حتما با افتخار میخونم اما اگر قول بدی با اینکه نامجین اصلی نباشه اما تمرکز ویژه ای بشه روش منم همش رو میخونم😅💙

البته شوخی میکنم هر جوری دوست داری😊💙

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۲۰

من از دست خونوادم گریه کردم💔💔💔

الان حالتون خوبه؟؟

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۱۹

منم دیشب گریه کردم

مسری بوده یعنی؟؟0_0

یعنی هر سه تامون حال خوبی نداشتیم؟؟منم دیشب و پریشب خیلی ناراحت بودم:(

چاقو نکش یاسی*-*

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۱۸

آلما شی دیشب شب خوبی نبود کلا

دوستای منم همه گریه کرده بودن خودمم خوب نخوابیدم

کلیم که گریه کردم😭💔

شما چرا؟ 

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۱۷

وایی مرسی*^*😍😍💙💙

اره میدونم خودمم همینجورین یه کاپلای خاصی رو بیشتر دوست دارم

همه فیکام رو نمیتونم ادیت کنم مثلا این امکان نداره رو ورژنی میشه کرد یا کاک بلاک رو ولی مدرسه رویا و کودکان شب رو نمیشه

راستش فصل دوم این فیک نامجین جزو کاپلای اصلی میشه اگه دلت خواست هفته بعد که آپ کردم چپتر یک فصل دوم رو بخون خوشت اومد فصل اولش که همینه رو بخون آلما شی

مرسی که دوسشون داری^-^

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۱۶

چخبرا😐🔪من نبودم خوش گذشت؟ 😐🔪

بگید ارهههه😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪

حوصلم😐🔪

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۱۶

منم دیشب شب خوبی نداشتم💙

دو شب پیش کاملا گریه کردم 

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۱۵

عه سلام الما ژون

عهه ستیییی😄🔪🔪🔪

نمد چاغوعه باحاله

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۱۴

جدن؟ خب من یکم اسکلم پس😐🔪

اره همون

دیشب گریه کردم مخم تاب برداشته😐🔪

1 ساعت تمام گریه کردمااا اصن نمیدونم چرا

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۱۴

سلام یاسی عزیز😊💙

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۱۳

شاید چون منم دلم برات تنگ شده بود فرزندم*-*

چاقو چرا؟؟

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۱۳

داستانهات ایده جالبی داره...

و متاسفانه من تا حد زیادی فقط نامجین میخونم...

ای کاش میشد داستانهات رو ادیت کنی به نامجین...

واقعا شده دو سه سال هم صبر میکنم اما واقعا داستانهات رو دوست دارم...😅

ایده های نابی داره💙💙💙💙

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۱۲

ستی دلم برات تنگ شده بود چرا؟ 😐🔪

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۱۲

یاسی سلام

ولی چرا فکر میکنی من پشت کنکوریم؟؟*-*

یازدهمم

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۱۱

آره خودم نوشتم😅

چطور؟؟

من 16 سال و 21 روزمه😂

야시. Yasy2007
۲۱ دی ۱۳:۱۰

ستی پشت کنکوریه

اسمش ستایشه

راستی سلام 😐

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۱۰

یه سوال این داستانها رو خودت نوشتی ستاره عزیز؟سوال برام پیش اومد چند سالته؟

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۰۹

یا خدا چقدر اومد؟؟0_0

نه نامجین فول نقش اول ندارم تو کودکان شب هم کاپل فرعین

ولی یه مینی فیک دارم که بدون آپ مینویسمش نامجینه آلماشی😊💙

یا این هفته یا هفته دیگه فول میشه

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۰۶

عزیزم باز هم نامجین نقش اول در دست ادیت داری؟

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۰۶

ناشناس

فصل دوم از هفته بعد تو سایت خودم آپ میشه و وقتی فول شد تو این سایت قرار میگیره که ددی و مونی هم به خاطر پارتیا اذیت نشن😊💙

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۰۶

ناشناس

فصل دوم از هفته بعد تو سایت خودم آپ میشه و وقتی فول شد تو این سایت قرار میگیره که ددی و مونی هم به خاطر پارتیا اذیت نشن😊💙

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۰۶

ناشناس

فصل دوم از هفته بعد تو سایت خودم آپ میشه و وقتی فول شد تو این سایت قرار میگیره که ددی و مونی هم به خاطر پارتیا اذیت نشن😊💙

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۱ دی ۱۳:۰۵

عزیزم باز هم نامجین نقش اول در دست ادیت داری؟

Star and Moon
۲۱ دی ۱۳:۰۲

park.sam

خوبه که میدونی😂💔

ولی سعیمو میکنم که تعداد آپاشو بیشتر کنم چون کلا فیکش یه جوریه پارتاش کوتاه کوتاه میشه😶

مرسییییی😍😍😍💙💙💙

...

خوشحالم دوسش داری😍😍😍💙💙💙

مرسیییی😍😍😍😊💙💙💙

tania kim

یس اومد😊

امیدوارم دوسش داشته باشی😅😅😅💙💙💙

کودکان شب هم معرفی شخصیت ها و فوتوبوکش رو گذاشتم امروز چندتا چپتر ادیت میکنم میذارم😍💙

ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

انتخاب سختیه*-*💔

Paria Bts

میشی صبر پیشه کن😊

چرا سد اند؟؟

من اسم سد اند رو میشنوم ناراحت میشم:/

용 흐 army

امیدوارم دوستش بداری😍😍😍😅😅😅💙

yui

یس ویکوک هم هست😍😍💙💙💙

امیدوارم خوشت بیاد^-^💙

tania kim
۲۱ دی ۱۰:۴۶

ستاره و ماهههه کودکان شب چی شد😭

بزارش دیگ

کرتیم داداچ زود بزارش ک پدرم دراومد از فضولی

yui
۲۰ دی ۰۹:۱۲

وااااو ویکوک هم هستتتت😍😍😍😍😍💙تنک نویسنده برم بخونم *-*

용 흐 army
۲۰ دی ۰۰:۱۵

واووو بیرم بخونممم

Paria Bts
۱۹ دی ۲۳:۱۶

نویسنده ها.......

خواهشاااااا.

ی سد اند بنویسین به وی چون خیلی نیازمنده واوووو

Paria Bts
۱۹ دی ۲۳:۰۵

من کی فرست بشممممم ؟؟؟؟

ددی صب بفرس منم فرست بشم🥲🥲🥲

ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞
۱۹ دی ۲۲:۴۰

فیک چانبک

من فردا امتحان دارم :")

فیک یا امتحان؟ :)💔

tania kim
۱۹ دی ۱۸:۵۸

عه بالخره اومد چقد منتظرش بودم

...
۱۹ دی ۱۸:۴۴

یوهوووو

من عاشق این فیکمممممم😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙

خسته نباشی نویسنده😍😍😍😍😍😍😍😍

park.sam
۱۹ دی ۱۸:۴۰

اره میدونم معلومه😂

ولی خب ارزششو داره :) خیلی دوسش دارم😂💗

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۳۶

نه نگران نباششش

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۳۵

اها اوکی

فکر کردم چیزی شده😂💔

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۲۸

هورااا اوکی دان میکنم میخونم

نمیدونم چیشده بود نه بابا خدا بد نده چیه اتفاق خاصی نبود مثلا یهویی پیام اومد یا کسی کارم داشت که منم یادم رفت

برم الان دان کنم

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۱۹

park.sam

یس آپ شد^-^

ایشالله ولی کاک بلاک خیلی کار داره😂💔

Vkook. Darya

ذوق متقابللل

امیدوارم خوشت بیاد^-^

فایتینگ دریا شی😍💙

야시. Yasy2007

نه فقط تو سایتمه

تو سایتمه تا پارت 6 هم گذاشتم چرا خدا بد نده چی شده؟؟0_0

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۱۴

اخه ستی همونروزی که گذاشتی بود؟ 

یچیزی شد نشد دان کنم یادمم نیست چیشد😐

واقعا میخوام بخونممممم ولی اخه نشد که بشه الان بخونم باز💔😐

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۱۳

ستی ورژن سپ توی واتپد هست؟ 

Vkook. Darya
۱۹ دی ۱۸:۱۲

دانش کردم بخونمم عررر

 از فیک ویکوک و چانبک نمیشه گذشت 

از همین الان حس میکنم خیلی  فیک خوبیه  *__*

ذوقققققققق 

فایتینگ نویسنده ✊🏻💜

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۱۲

نمیخواد یاسی هر وقت خواستی بخون😂

park.sam
۱۹ دی ۱۸:۱۲

واهاعاییییییییییییی اینجا هم آپ شدددد!؟؟؟؟؟

من برم دان کنم بخونم😂💃🏻💃🏻💃🏻

 

و بی صبرانه منتظرم کاک بلاک هم فول شه بذاریش🥺🥺👈🏻👉🏻

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۱۱

دریا شی من از دیروز که لینک این فیکو فرستادم صد دفعه سر زدم تا فرست شم😂

تو هم سعیتو کن بالاخره یه دفعه میشه دیگه

 

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۱۱

یادم رفت بخونم🤦‍♀️😐💔

برم شروع کنم😂😐💔

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۱۰

امیدوارم از فیک خوششون بیادT-T

راستی یاسی کاک بلاک رو خوندی؟؟بد بود؟؟

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۰۹

توعم فرست شو برا خودت خو😂😂😂😂😂

Vkook. Darya
۱۹ دی ۱۸:۰۸

فکر کنم فقط منم که برا فیکام فرست نیستم ://

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۰۷

اره خیلی قشنگه😍

 

 

اره بابا عادیه😐😂

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۰۵

عه؟؟😂

پس عادیه

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۰۴

چه رنگی رنگیه😍💙

 

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۰۳

ستی منم برا خودم فرست زدم😂😂😂

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۰۳

اولین تلاش=موفقیت

تا حالا نگفته بودم

مگه اینکه برا فیک خودم فرست شم😂😂😂😂

야시. Yasy2007
۱۹ دی ۱۸:۰۳

منم سکند پس😐🔪

Donya army 💜
۱۹ دی ۱۸:۰۲

فرستتتتت

Dark (جانم را برای عشقم ساکورا میدم )(تف تو ج ح ) _Queen👑(판테온 A. )
۱۹ دی ۱۸:۰۲

فرستتتتت

Star and Moon
۱۹ دی ۱۸:۰۲

فرست

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان