BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات THIS IS THE END

  

نویسنده ji woon
نوع روابط دخترپسری
ژانر کمی فانتزی . روانشناختی . رمنس
محدودیت سنی 11+

   

✨✦💘DOWNLOAD💘✦✨

   

 

 805_vpfe.png 

۸ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
fateme
۱۳ بهمن ۰۹:۲۴

باشه براتون میفرستم *

RM. kiute.ARMY

فدات بشم*^*
fateme
۱۳ بهمن ۰۹:۰۶

چجوری تست رو میگیرین ؟

RM. kiute.ARMY

شما وانشاتت رو بفرست ما اگه نکته ای درباره ش وجود داشت بهت میگیم که اگه تونستی بر طرفش کنی قشنگم*^*
fateme
۱۳ بهمن ۰۸:۵۲

وایی یکی از قشنگ ترین وانشات های دنیا بودد 

یه سوال . اگر من خودمم یه وانشات بنویسیم میتونید بارگذاری کنید توی سایت ؟

RM. kiute.ARMY

ممنون لاولی قشنگی از خودتهT^T
البته لاو*^* منتاها اول ما تست میگیریم.
Ji woon
۱۳ بهمن ۲۲:۳۰

نمد چرا داستانامو دوست دارم

با سلام 

ببخشید باسلام باید بره اون بالا

چرا دارم میگم سلام

های 🌌

عادیه مگه نه؟

RM. kiute.ARMY

چون قشنگن:|
عاره کاملا عادی😂😂😂
Kooki
۰۶ بهمن ۰۸:۳۶

زندگی😶

RM. kiute.ARMY

هعیییییییی:|
نسیم
۲۸ دی ۱۸:۱۵

اگه خودشون اجازه ندن نمیشه فیکو منتشر کرد.ایمیل داری؟میتونم برات بفرستمش بصورت شخصی

ARMY4EVER
۲۸ دی ۱۷:۵۷

سلام . من یه درخواستی داشتم شما میتونید فیک دزیره رو بزارید توی سایت . این روزا این فیک خیلی معروف شده . این فیک توی یه چنل تلگرام گذاشته میشه ولی من متاسفانه تلگرام ندارم -__- 

پیجی که فیک رو توی چنل تلگرام میزاره 

_bts_sunrise

عسل
۲۷ دی ۲۳:۴۱

من نمیدونم اسم اهنگ چی بود خیلی ممنون میشم که بگی اسم اهنگ رو 

خیلی قشنگ بود واقعا خیلی خوشحال شدم چون بعضی از چیز هایی که دختره داشت رو منم دارم و باعث بفهمم که خیلیا اینجورین و برام یک امید خاص بود 💟💜💜💜

جی
۲۷ دی ۲۳:۳۹

یه سوال داشتم 

یه اهنگ گوش دادم 

البته فقط یه دیقشو 

انگلیسی بود 

میگفت نفستو بده بیرون امممم

توش از امممم خیلی استفاده کردی بود

کسی اینجا نیشناستش هرکاری کردیم میداش نکردم🥺

Sun Rise
۲۷ دی ۱۵:۰۲

و منم چهارم...بح بح کیف کردم از این سرعت :|||

yoona
۲۷ دی ۰۱:۵۷

سوم شدمممممم^_^

🍪🍭🍬🍫Kim Luna🍭🍬🍫🍪
۲۷ دی ۰۱:۵۲

سکندددد یا پشممم😁😁

ro ma
۲۶ دی ۲۳:۵۴

عهههه

این دفه فیرست شدم😎

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان