BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات peach

 (دارای ورژن های مختلف)

   

نویسنده Hurleew
کاپل نامویمین
ژانر اسمات . ددی کینک . رمنس . تری سام . فلاف
محدودیت سنی 18+

       

:namvmin ver

🍭👅🍑DOWNLOAD🍑👅🍭

 

:sopemin ver

🍭👅🍑DOWNLOAD🍑👅🍭

 

:vkookmin ver

🍭👅🍑DOWNLOAD🍑👅🍭

     

  

 

805_vpfe.png 

۳۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهسا
۰۵ مرداد ۲۲:۲۵

 

 

​دیپمژصمبمم

RM. kiute.ARMY

البتالبتصثبتلنضصلثنل!!!!
RY.RM.ARMY
۲۶ فروردين ۲۱:۲۴

عالی بود .بازم سپمین بنویس تروخدا 

RM. kiute.ARMY

چشم چشم حتما هانی*^*
عاطفه
۱۳ آذر ۲۲:۱۴

سلام 

خوب راستش من به مدت ۱ساله که اینجا رو می شناسم اما خوب می ترسیدم چیزی بگم 

واقا عالی هستین

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خانممم*^*
به به تاج سرمی شما که راحت باششششT^T
عالی بودن از خودتههه*0*
سیلام D:
۰۸ شهریور ۱۶:۴۰

سیلامD:

 

بنده تازه وارد سایت شدم 

 

یعنی جدیدم

ولی خدایی خیلی سایت خفنه

اصلا فکر نمیکردم همچین جایی وجود داشته باشه

 

قربون دستت

خیلی خفه بود D:

RM. kiute.ARMY

سلوم عسلی خوش اومدیییییی*^*

خفنی به مولا از خودته آبجیT^T
ما همین گوشه موشه ها بودیم..بی آزار😂

خدا نکنه قشنگمممم*0*
مهسا
۲۵ اسفند ۰۹:۳۸

چجوری باید دانلود کنیم؟ 

RM. kiute.ARMY

اموزش دانلود هست توی سایت عزیزدلم
':/
۲۰ اسفند ۱۵:۵۰

تریسام چیه؟

RM. kiute.ARMY

یعنی رابطه ی اهم اهمی سه نفره😂
یک روح در سایت🤝🏻
۲۰ اسفند ۱۵:۳۸

اهم اهم...دد

کاپلا رو جداسازی می‌کنی؟

من این کاپل ۳ تایی رو نمی فهمم کی به کیه😂🥲

RM. kiute.ARMY

کدومش رو میخوای؟😂
Agust D
۰۳ اسفند ۰۸:۱۵

ಠಿ_ಠ  ಥ_ಥ  ಠ_ಠ

RM. kiute.ARMY

گریه کن گریه قشنگه...
گریه سهم دل تنگه...
Merey
۱۵ شهریور ۰۴:۳۴

کیوتی😂😂😂

 

 

 

 

 

 

 

بعضی اوقات میشه ادم خیلی خرشانصیش گل میکنه😂😂😂

 

 

مثلا من همین یکم پیش کامنت دادم برا یه تریسام که من ویکوکمین دوست دارم

 

 

 

 

 

بعد میام میبینم همین جدیدترین ورژن این که او شده ویکوکمینه/:

 

 

 

 

خیلی خرشانصیم گل کرد😂✌️

 

 

 

 

 

 

چشم حسود بترکه😐✊

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچند یکم دیگه همین خر شانصیم که مثل اب داخل بادکنکه... یکم بعد با یه سوزن همش میریزه😐💔💔

 

 

 

 

وصفی دقیق و منطقی‌ از حالات شانص های هر انسان ارمی که عر میزنه سر فیکا/:

 

 

 

خوب بود؟؟

 

 

 

 

😐✊

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✌️🚶🏻‍♂️

RM. kiute.ARMY

بسی هم عالی😂
نوش جونت باشه*^*
شانی ایرانی ها اینطوریه تگرنه بقیه آدم های دنیا زندگی عادی دارن😂
Yuta😈
۱۰ شهریور ۰۱:۰۵

ددیییییییییی

جرررررررررررررررررررر

اگه بدونی چیییی شددددد😂

امردز لفته بودم بیرون بعدس داشتم لباس میدم یه لباس دیدم(ذهنتو پاک کن اوکی؟مثل یه ادمی که اصلا هیچی نمیدونه اوکی؟)

از این لباسای خیلی گشاد و بلندی که بیبی گرلا میپوشن؟😊😈

از اونا خریدم فقطم به عشق فیکای دختر پسری:)))))))))

 یعنی یک لحظه مخم گوزیده شده

دیدمس گفتم اینو یه جا دیدم گفتم شتتتتت این لباس داخل فیک دیشبمممم بوده که😂😂😂

بعد اره دیگه منم قد کوتا(تعریف از خود نباشه من رونای پر و باسن درشت دارم بخاطرشم خیلی ها بهم حرف زدن که داخل سنت این اصلا قشنگ نیست ال و فلان ملان کلا از حسودی داشتن پاره میشدن چون خودشون با 30 40 سال سن هیکلشون اینجور نیست حالا بگذریم....چون لباسش یکم جذب هم بود خب رونام و باسنم نشون داده میشد) اون لباسو پوشیدم بعد وقتی دیدش فقط بهم گفتش مطمئن باش اگه پسر بودم الان بد بخت میشدم😂😂😂*من موقع پوشیدن شلوار نپوشیده بودم😇

بعد اره دیگه کلا هیچی شد

اون بدبختم که سه چهار ساعت فقط منو نگا میکرد میگفت تو از اخرین باری که باهات اومدم حمام 6 برابر شدی😂💔💔(ولی بعضی وقتا خودمم عکسای قدیمم رو میبینم به خودم همینو میگم رسما استوخون بودم هیچی نداشتم هیچییییییییییییییییی البته هر چی جز لپ الان هنوز که هنوزه خیلی لپ لپیم :))

RM. kiute.ARMY

اوف یعسسسسسسسسسسسسسسس به خوشی بپوشی😂😂😂 (از خوشی ها یوهاهاهاهاها)
به به چشمشون در اومده دونت ووری:">
من ک کلا هیچ چیز جذابی تو بدنم ندارم😂
6 برابر😂😂😂😂
تو همه چیز جذابی داری من کلا شبیه عباس بوعذارم😂
Yuta😈
۰۶ شهریور ۱۹:۳۵

بل بلللللل البته بنده یک دورگه ی چیز نیستم اونجوری نیستم خودمم از اینکه بم بگن دورگه خوشم نمیاد ولیییی پدرم داخل بچگیش....... کلا بود خارج مارج من خودم هنو نرفتم مادرمم چندبار رفته بعد بهم میگن دورگه ولی خب.....

RM. kiute.ARMY

واووووووووووووووووووو!!! عژبببببببببب0_0
Yuta😈
۰۶ شهریور ۱۰:۰۵

فرست تر از همه اره خبلی مرگ بود یه تنوع نیاز بود

سکندم هم اینکه اصلا بعد ننوشتی خیلییییییییییی خفن بید:)))))))

سوم هم اینکه من همین الانشم دو رگم:)😂

و اینکه تمام دیگه

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟ف^ف
نگوووووووووووووو:">
جررررررررررررر😂😂😂
Yuta😈
۰۵ شهریور ۱۶:۰۱

 اقا ریدم:|

من اینو قبلا خوندم ولی تنگار جدبد میومد اشکال نداره

راستی ریمیکسو گوشیدی؟

خیلی خفن بید:")

RM. kiute.ARMY

چرا:|
جررررررررررررر😂😂😂
خیلی کیف کردمممممممممممممم*0*
Yuta😈
۰۵ شهریور ۱۵:۱۰

 داریییینننن شوخیییییی میکنیییییننتت 3 تا بایسام تو یه قاااببببب

نامی

وی

و

مین

خدالللللللللااااا

همین دیشب داشتم مای لابلی کیتن رو میخوندم

باورت میشه از دیشب تا الان احساس میکنم دم و گوش دارم:/

به مامانم گفتم بنظرت اگه یه هنچین چیزی میشدم چه حیونی میشدم

گفتش پرو تشو ولی یه گربه ی سفید و چشم ابی با موهای کوتاه و سیاه 

و منی که متوجه شدم اینا خصوصیات تهیونگ بود :)))))))

هعییی خدا چی میشد الفامم یه نامجوننننن خرس هیکل میشد ایییی خدااااااااااا

اهههههه دددیییییی تو از 13 سالگی ارمی شدی پشمززززززززززز

من خودم از 10 سالگیم الانم 3 سال میشه

RM. kiute.ARMY

این تریسام مرگ من بود:")

وای اون افتضاحه تارییییییخهههههههههههههه شت خیلی بد نوشته بودمش😂😂😂
اما کاش دورگه میشدیما:")
بلی*^*
ماشالله😂
عاقد کوکمین
۱۷ تیر ۱۵:۲۹

من از دوازده سالگی ارمی شدم الان دو ساله و شیپری را برگزیدم هعییی ددی جدیدن نویسنده ها سمی نشدن اخه پدر پسری*-*

من که داشتم میخوندم اول یک صلوات ب چپ بعد راست بعد بالا پایین بعدشم خاموش میکردم. گوشی رو تو بالشت عربده میزدم دوباره شروع میکردم 

 

RM. kiute.ARMY

مهم نیته بوخودا:">
ناموی زندگی منههههه البته بعد نامکوکT-T
دختر خوشگله
۱۵ تیر ۱۳:۲۰

خیس شدم اوفففف

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر😂
Mmm
۱۸ اسفند ۱۷:۲۴

من ویکوکمینشو خوندم عالی بود 💜💜

RM. kiute.ARMY

ممنون لاوم*^*
سحر
۰۵ اسفند ۱۰:۳۰

ببخشید شما چند سالتونه و از چند سالگی ارمی شدید؟

RM. kiute.ARMY

من 17/5 سالمه از 13 یا 14
Myaa
۰۲ اسفند ۱۲:۱۷

اوکیه 

RM. kiute.ARMY

*^*
Mσɳα αα
۰۲ اسفند ۰۸:۴۶

وای وای خدا پیداش کردم اولین لینک بود 

مرسییییییییییی وایییی وسط کلاس آنلاین دارم بالا پایین میپرمممممم

وای مرسیییییییییی مرسییییییییییی

وووییییی  ازتتتتتتتت مممنوننمممممممممممم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنوننننن وای من مردم 🙂

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم لاولی*0*
خدا نکنه لاو همیشه شاد باشی الهی!!!
Mσɳα αα
۰۲ اسفند ۰۸:۴۲

هق هق هیچ کدومشون نبود 🥺🥺

بازم مرسی 

RM. kiute.ARMY

خواهشیت لاولی ببخشید ک نتونستم کمکی کنم:"(
Mσɳα αα
۰۲ اسفند ۰۷:۵۹

نمیدونم 

به هر چی دقت کردم به نویسنده دقت نکردم :)

میشه حالا لینک همشونو بدید ببینم کدومه  

RM. kiute.ARMY

http://fazayihaa.blog.ir/post/450

http://fazayihaa.blog.ir/post/564

http://fazayihaa.blog.ir/post/445

http://fazayihaa.blog.ir/post/689

Mσɳα αα
۰۱ اسفند ۱۸:۲۴

اول سلوم 

نمیدونستم کجا بپرسم گفتم بیام آخرین مطلب 

یه سوال یه فیک بود کاپل تهگی 

اولاش به شکل انیمه ای بود یونگی یه ماسک داشت و توی جنگل بود و اگه انسانی بهش دست میزد ناپدید میشد   تهیونگم یه پسر بچه بود که پیش نامجون و جین زندگی میکرد 

من  قبلا خوندمش بعد گوشیم خراب شد مجبور شدیم راستش کنیم رفت الانم هر چی میگردم نمیتونم پیداش کنم ایا شما دارینش یا اصن میدونید اسمش چیه 

وای اگه شما دیگه ندونید امیدم رو به زندگی از دست میدم :|

 

RM. kiute.ARMY

والا تهگی مثل انیمه ای تو سایت چندتا داشتیم!
اسم نویسنده اش احیانا میا نبود؟
Vkook. Darya
۰۱ اسفند ۱۸:۲۱

چه ورژن های جذابی بهش اضافه شدههه ^_^

RM. kiute.ARMY

هلاکم...
Kim Taehyung
۰۱ اسفند ۱۵:۲۱

ژونننننن ورژن ویکوکمینن من مردمممم عرررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂

جرررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Agü§ť Ell

نمیر لعنتی بهت نیازداریمممممم😂
Hurleew
۰۱ اسفند ۱۲:۱۰

و ببخشید دیر شد🙈

Agü§ť Ell

این چه حرفیه عب نداره... خسته نباشی😃
Hurleew
۰۱ اسفند ۱۲:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلاام ، خوبید ؟ ~•~

اینم ورژنایی که در خواست داده بودن ◔‿◔

 

**********************************************************************

 

**** ******

 

***********************************************************************

 

**** ********

 

مرسی که میزارید 💜 

و ممنون از بقیه که نظر دادن ~•~ 💜❤️

Agü§ť Ell

مرسی  کیوتم گذاشتمش 💫💜😃
خسته نباشی
Taekooker
۱۳ بهمن ۱۲:۵۶

عرررر

خ فاکی بود'|✨

RM. kiute.ARMY

یعس! اصن از اسمش معلومه...
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۲ بهمن ۱۱:۵۶

taraneh

فدای شما>-<♡

اسمتو خیلی دوصصص...ترانه...هق...از بچگی دوص داشتم اسمم ترانه باشه':

قسمت نشد دیگع-.-

lollypop
۳۰ دی ۲۲:۱۲

لعنتی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود همون چیزی بود که همیشه دنبالش میگشتم

Maria
۳۰ دی ۲۰:۱۳

اسماتش*

#لعنت_بر_کیبورد!✊✊✊

Maria
۳۰ دی ۲۰:۱۱

برای اولین بار لسماتش خیلی عالی بود!👏👏👏👏👏👍👍👍👍

واقعا جر خوردم سرش.

ولی اگه اخلاق تهیونگ یکم آدمیزادانه تر بود بهتر میشد😐

ولی در کل عالیییییی بوووووودددد!!!!!!!!!!!!

taraneh
۳۰ دی ۱۶:۵۸

ببعی دم پنبه ای چه اسم کیوتی^_^

پوسترش خیلی خوشگل بود وانشات هم عالییی بود*_*

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۶:۴۲

نامجون خیلی زیادی ددی بود توش هووففففف

ببعی دم پنبه ای<:♡
۳۰ دی ۱۶:۰۰

نویسنده پلیز بازم با این کاپل فیک و وانشات بنویس*---*

فایتینگ لاو^^♥

ببعی دم پنبه ای<:♡
۳۰ دی ۱۵:۵۷

@husky

فدای شما>-<♥

Sun Rise

صیممممم+++++++++

لعنتیای ریل/:

اصا همشونو بریزیم تو هم/:

سونسام':

 

Shadi fard
۳۰ دی ۱۵:۳۹

من دیروز دان کردم امروز خوندم

وااااااای عااااالییییی بوووووووود

نویسنده منتظر کارای بعدیت هستممممممممممم

خیلی فاخی بود فایتینگ بیبه😵😍👑💞

Park Mochi
۳۰ دی ۱۵:۳۹

وایی خیلی خوب بود عررر من کراش زدم رو نامی هق عررر

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۳:۵۶

دقیقاااااا زدی تو خااالللللل

Vkook. Darya
۳۰ دی ۱۳:۵۱

خوندمش *_* 

واقعا خیلی .. نمد چجور بگم 

یاسییی من پشمام نریخت خودم ریختم 🙂

نویسنده خسته نباشی خیلی خوب بود ^^ 

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۳:۲۰

دریا منم پشمام ریخت وقتی خوندم

بخونش خیلی درتیه

Vkook. Darya
۳۰ دی ۱۳:۱۶

پوسترش* 

لعنت بهش باز غلط نوشتم:////

Vkook. Darya
۳۰ دی ۱۳:۱۴

اول که پکسترش دیدم توقع یه فیک کیوت داشتم ولی با تریسام رو به رو شدم 

پشماممم برم بخونم به نظر جالب میاد^^

Sun Rise
۳۰ دی ۱۳:۱۰

@ببعی دم پنبه ای

خیلی کیوته😂😂

خلاقیتت واقعا جالبه...دم پنبه☺😂😂

دقیقا...تا میام بگم مثلا یونمین ریله...سپ اونجا برام چشمک میزنه با مومنتاش...

یا مثلا ویکوک...کوکمین...هعیی..😓😂😂

💞Jeon jimin💞
۳۰ دی ۱۲:۰۹

ینی من مررررگگگگگ

خدایا نامویمین

ب نظرم ترکیب جذابیع😍😍😍

izumi ch
۳۰ دی ۱۰:۵۹

خب تخیلات نویسندس دگ

دقیقا برای همین گفتم نیمه منجمد

چون حالمو ی جوری کرد

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۰:۵۴

بمن حس چیو داد.... 

به من حس کثیف ترین فیکی که خوندمو داد

نمیدونم چرا جیمین زیادی درتی بود

هووفففف پشمام 

izumi ch
۳۰ دی ۰۹:۱۸

وانشاتش بهم حس خوردن یه دسر ژله ای توت فرنگی نیمه منجمد داد⁦꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡⁩

اخ...سو کیوت نوشمکییی

yoonmin lover
۳۰ دی ۰۹:۱۵

تا ورژن سپمین نیا نمیخونم

Husky
۳۰ دی ۰۸:۵۸

ببعی دم پنبه ای، نوشمک!!!!¡‼

چ اسم های کیوتی

خوشحالم به جمعتون اضافه شدم

yui
۳۰ دی ۰۸:۲۰

وای این چی بود *-*

عالی بود نویسنده خیلی قشنگ بود 😍💜

مخصوصاً اول داستان که جیمین لوس شده بود 😹

ولی یه سوال 🙂

میشه ورژن ویمینکوک بزاری ؟ اگر ۳ نفره نبود میگفتم ویکوک 😹😹😹

خب دیه فایتینگ

yoonmin lover
۳۰ دی ۰۷:۴۸

عرررررررررررررررر لابد مثل همیشه جیمین میده :///////

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۰۲:۰۷

پشمااااممممممم خیلی درتی بودددددد

وات د فاااککککککککککک

نوووووووووو

ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۹ دی ۲۳:۲۷

فدایت آلما شی*----*♥♥♥

تنکککککککک<:

Sun Rise 

جرم...تاحالا چن نفرو با اسمم پاره کردم😂😂😂

جرترم..شبکع جم😂

ولی اصا نمیتونم بگم این شیپ ریل تر از اون یکیه..پس در نتیجه همرو باهم قاطی میکنم<<<:

Sun Rise
۲۹ دی ۲۲:۵۶

@ببعی دم پنبه ای (انصافا اسمت چرا اینقد کیوته؟ جر خوردم سرش😂😂😂)

یصص تنها نیسییی

به قول ددی انگار شبکه جمه...همه توهم...

همممممه رو باهم شیپ میکنم... :>

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۹ دی ۲۲:۲۵

منم دوستت دارم عزیزم...

و همیشه برای به دست آوردن دوباره سلامتیت برات دعا میکنم عزیزم💙😊

من فقط سعی میکنم در نبود ادمینهای عزیز به بقیه دوستانم پاسخگو باشم مهربون...💙

ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۹ دی ۲۲:۲۰

آلما شی خیلی دوصت دارم میدونستییییی؟*-*

همیشه ب همه کمک میکنی و مهربونی اصا فک کنم عاشقت شدم*---*

جر<:

Sun Rise 

جررر<:

توعم همرو باهم شیپ میکنی؟*-*

خداروشکر تنها نیستم؛-؛

Sun Rise
۲۹ دی ۲۲:۱۴

عاخ عاخ شدیدا به این نیاز داشتم به عنوان: #آرمی ای ک همه را باهم شیپ میکند...

 

پوسترش ک دلم را برد *-*

برم بخونمممم

نامیییی😭😭😭

ویمیییییییییین😭

من لایق اینهمه خوشبختی نیستم :|

"تفنگ به سر میگذارد و شتراق :|

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۹ دی ۲۲:۱۱

بله عزیزم در بخش فیکهای فول بالای سایت فیک The Forest Firely Of light

امیدوارم اسمش رو درست گفته باشم💙

ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۹ دی ۲۲:۰۷

پوسترش خیلییییی سوییتو کیوته*---*

نویسندش خستع نباشه^^♡

گایز کسی فن فیک تهگی ک اصمات نباشع میشناسع؟؟!

Shadi fard
۲۹ دی ۲۱:۵۳

وایییی اخ جووووون

ویمین دوست دارممممم

الان نامی هم هست اصن عاللیییییییی

ددییییییی😵😵😵🌈🌈🌈

Chaklet ...mochi
۲۹ دی ۲۱:۰۷

سلام مونو چایلد:)

 

مرسی فدا:)

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۹ دی ۲۱:۰۲

چه پوستر سوییتی داره❤

🦄🌈نوشمک 🍭🍓
۲۹ دی ۲۱:۰۱

واوووو ای کنت بلیووو

ناموسا جریانشو نمیدونستم همینجوری نوشتم خخخخخ^_^

🦄🌈نوشمک 🍭🍓
۲۹ دی ۲۱:۰۰

فرست

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان