BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

دوشاتی Sweet strawberry

(دارای ورژن ویکوک)

 

  

نویسنده bani_army
کاپل ویمین
ژانر رمنس . ددی کینک . اسمات . اکشن . کمی کمدی
محدودیت سنی 18+
آیدی واتپد bani_army@

   

: shot one vimin ver

🍼👅🍓Download🍓👅🍼

 

: shot two vmin ver

🍼👅🍓Download🍓👅🍼

  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  

 : shot one vkook ver 

🍼👅🍓Download🍓👅🍼

  

 : shot two vkook ver

🍼👅🍓Download🍓👅🍼

 

 

805_vpfe.png


۳۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Isomy
۰۱ تیر ۰۰:۱۷

های‌ددی..

خب..من‌خیلی‌وقته‌توی‌سایتم..ولی‌اولین‌بارِ‌کامنت‌میزارممم

الانم‌خیلی‌ذوق‌دارممم:">

ددی..روت‌رلم‌بیا‌کراش‌بزنیم:">

اولین‌باره‌ویمین‌میخونم‌چون‌تهکوک‌شیپرم:/

ولی‌خیلی‌قشنگ‌بوددد..🥺🤍

ددی‌سایتو‌خیلی‌دوست‌دارم...:)

با‌اینکه‌تا‌حالا‌کامنت‌نزاشتم:)..

ولی‌همیشه‌دنبال‌میکردم‌فیکا‌و‌نویسنده‌هارو‌

کامنتارم‌میخوندم:]

و‌اینجا‌برام‌حکم‌یه‌خونه‌رو‌داره.

باعث‌میشه‌حسای‌بدم‌بره..

شرمنده..نچسب‌به‌نظر‌میام:)

قرار‌بود‌راحت‌باشم‌ولی‌اولین‌کامنتمه‌استرس‌دارم:]

ددی‌سارانگهه^-^

RM. kiute.ARMY

های خوشگلممم*-*
اوه به به میگفتی شتری گوسِ فندی چیزی میزدم جلو پاتتتT^T
ای قربون ذوقت اخه کیوتممممT^T
روت محضرم بیا بریم عقدددد!!
بازگشت همه ی شیپر ها به سوی ماست😂
قابل ندارهههT^T
سایت هم تورو دوست داره گوگودک من:">
اشکال نداره هروقت بزاری تازه استT^T
ای جانمT^T
این خونه مال توئه:")
خداروشکرررررT^T
نه نگوووو اتفاقا خیلی پنبه ایییی کیوتککT^T
بخدا من خودم با زیرشلواری ام بچه ها هم بعضی وقتا لختن اینجا راحت باشT^T
بوراههه دارلینگممممT^T
کیانا
۱۳ فروردين ۲۲:۳۳

هاییی 

خب میرم سر اصل مطلب....

میخوام یه فیک رو بزارین تو سایت (اسمشم میگم)

Sweetest pain 

کاپل کوکوی

 همون که پارت اولش از جئون بزرگ شروع میشه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اوکیییییییییییییی همین دیگه 

مرسی بای✨🥺

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلم*^*
به به چه جذاب!! پس در خدمت باشیم!! اگه شد سریعا میزاریمشT^T

مرسی از توووووووو و بایییییT^T
jimin_13 moon
۲۱ مهر ۰۱:۱۹

واییبیبی نیچثدیجقدیخیدقخبق  یونو 

عالی بود خیلی دوسش دارم ممنونمد

 

 

 

یه سوال من یه زمانی (چرا یاد شعر ملکه طناب بازی میکرد ..😂) یه رمان به اسم فاک می ددی خوندم تا نصفش اونجا وی جیمین و میدزده و تبدیل ش میکنه به یک رقاص عالی که بهش میگن الماس خیلی خوبه اما گمش کردم هیجا نمیتونم پیداش کنم اینجا هست یا میدونی کجاست یا اصلا منظورمو فهمیدی 😂😂😂

 

 

ببخشید خیلی حرف زدم امیدوارم اذیتت نکرده باشم 

 

 

یه سوال دیگه چرا همه بهت میگن ددی 😂😂 زیادی سوال دارم میانه

RM. kiute.ARMY

خواهشیات فراوان😍❤️

راحت باش بزار ملکه کار خودشو بکنه😂💅
دلبرم میدونم منظورت رو ها..منتها یادم نیست فیکشن رو:")

نه نفس راحت باشㅠㅡㅠ💜

دشمنت میانه😂 بخاطر بایست...اون حق پدری داره منم حق پدری برای شماها ها😂
یه ارمی بدبخت که شاید نتونه بره کنسرت
۲۹ شهریور ۰۱:۲۳

چرا هیچی برام بالا نمیاد

RM. kiute.ARMY

عسلم منظورت لینکه؟
^-^
۱۰ شهریور ۰۰:۵۰

اقاااااااااااااالا 

تهیووووووووونگااااااا

مننننننن الااااانننننن یه 46 تا از تو 75 تا اون جیمین باردارمممممم جییییی هااال؟؟؟؟؟؟؟

بگوووووو مننننن چیییییییی

راستی من یوتا هستمااا😂😂😂

کرمم گفتش به مناسبت تولد کوک شی اسمت رو بچنج

RM. kiute.ARMY

ماشالله رحِم😂😂😂😂
اهان عجب یکی هم با همین اسم تو سایت بود😂
(Fatereh(mini
۲۷ فروردين ۲۳:۲۷

مثل فرست نشدن من...به خدا این دیگه بد شانسیه

RM. kiute.ARMY

خیلی😂
(Fatereh(mini
۲۴ فروردين ۱۱:۰۴

بفرمااااااااااااااااااااا...بعد منو مسخره میکنن..این ویمینه ولی کوکمین گذاشته تو عکساش...بعد شما میاین از من ایراد میگیرد..که این فن ارت ویکوکه..خب تقصیره من که نیست...جونگ کوک فن ارتش شبیته ته هستش..بعد اونجا هم نوشته بود فن ارت کوکمین..خب دیگه..واییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااا!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

مهم نیته به قرآن😂
(Fatereh(mini
۱۵ فروردين ۱۰:۰۲

اقا اینا دارن تو محل کار اینکارارو میکنن دوربینی چیزی که نیست نه؟بگو که نیست

moon🌛 Child🌜

بعضی جاها دوربین نداره خا😂😂
(Fatereh(mini
۱۵ فروردين ۰۹:۲۲

آقا؟این چرا تو ص 2 گفت عاشقتم

moon🌛 Child🌜

چون دوشاتیه 😂💔
(Fatereh(mini
۱۱ فروردين ۱۵:۴۰

مرسی ددی🤗

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لاوم*^*
(Fatereh(mini
۱۰ فروردين ۲۳:۳۷

شات دو!؟فصل دوعه!یعنی منظورم این هست که باید بخونمش؟یا نه؟

RM. kiute.ARMY

یجورایی اره*^*
Bani _army
۰۸ فروردين ۲۳:۳۶

yuki&#39;s KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|: 

واقعا میانه بیبی 

اونموقع اولین کارم بود و هیجان داشتم عای عم سو ساری 🙏🙏🙏

RM. kiute.ARMY

yuki&#39;s KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|: 
yara fa
۰۸ فروردين ۱۷:۲۰

عاقا سپ عم میشع بذاریدددد...با تچکر اند بوس پس کلت نویسندایا

moon🌛 Child🌜

نویسنده
parmidaw_sh
۰۸ فروردين ۱۴:۳۹

شات دوم ویکوک و نمیشه دان کرد چرا؟؟

RM. kiute.ARMY

لینک اصلاح شد*^*
Kim Taehyung
۰۸ فروردين ۱۳:۳۰

عررر من اینو قبلا خوندم ورژن ویمینش رو خیلی خیلی خیلی قشنگگگگ بوددددد الان میرم ویکوکم میخونم تنکیو💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

حملهههههههههه😂
IC.7
۰۸ فروردين ۱۳:۲۵

من اینو قبلنا خوندم ولی نظر ندادم

میانهههههههههههههههه

خب بزار الان نظرمو بگم

این خیلی گوگولی بودددددد

با اینکه ویمینو فقط فرندشیپ قبول دارم ولی اون موقعا ک ورژنش فقط ویمین بود خوندمو دوسش داشیدم

(خودمم نمد داشیدم از کجا اومد)

RM. kiute.ARMY

وای ویمین:")
من مینوی شیپ میکنم اما در هر صورت عامل مرگ منهه!!!!
کاش همه دوستا اینجوری بودن:")
yuki&#39;s KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:
۰۸ فروردين ۱۳:۱۹

این اگه ویمینه ..اون عکس بغلی پایینی کوکمینه-_-

اگرم ویکوکه ک

بازم اون بغلی پایینی تو پوستر کوکمینع

نویسنده دقت کن -_-♡

RM. kiute.ARMY

به بزرگی خودت ببخش😂
Vkook. Darya
۰۸ فروردين ۱۳:۰۴

برم با ورژن ویکوک عرر بزنم یا زوده ؟

RM. kiute.ARMY

داره ته میگیره زود باااااااااش😂
💜 ترانه ی فاطی💜 ..
۰۸ فروردين ۱۳:۰۴

برای شات جدید ف؟؟؟

RM. kiute.ARMY

عره*0*
nooshin4090
۱۳ اسفند ۰۸:۱۴

عالی بودددددد🥺🖤

RM. kiute.ARMY

مثل خودت*^*
🐣•-•little mochi
۲۸ بهمن ۲۱:۴۸

عرررررررررررررررررررررررررر

وَنشنشنصنصنصنمقنحتیتستتستستاسلاستسنصننقتیتاساساقتسنسنسنسننسنصحسننسنینستقتتقتقتقتستتقتستستتستستقتستتست•-•🐣

زندگیییی چه زیباصصص!•-•🐣

اوفرینننن خعلییییی خوببب بوددد همینطوررر ادامه بده•-•🐣

جرررر..فایتینگگگ•-•🐣

 

 

RM. kiute.ARMY

زندگی زیباست مهم اینه که زیبا نگاه کنی!😂😂😂
💞Jeon jimin💞
۱۶ بهمن ۱۲:۲۶

ارع خیلی کیوت میشع😂😂😂😍

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییی😂
Bani _army
۱۵ بهمن ۲۱:۳۷

Kauo sheka

😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

خیلی کیف میکنم وقتی میبینم اینقدر سوپرایز شدید😈😁

 

ددی پروفایل واتپد خودتی؟!

خیلی کیوتی جیگر😍😍

RM. kiute.ARMY

من کیوت و جیگر؟ نه بابا یه پخی ام😂

Kauo sheka


Bani _army
۱۵ بهمن ۲۱:۳۳

Shadi fard

مرسی از حمایتت کیوتی🤗😚

RM. kiute.ARMY

Shadi fard


Bani _army
۱۵ بهمن ۲۱:۲۸

Jeon jimin

خواهش کیوتی

مرسی از تو واسه نظر قشنگت😚❤

 

ته مین🤔ام..خوشم اومد ددی🤗

RM. kiute.ARMY

جون*^*


Jeon jimin


Bani _army
۱۵ بهمن ۲۰:۵۵

Sh.S Taekook

واو جملت قشنگ بود

خوشحالم خوشت اومده رفیق جونی😘

...............................................................

شات دوم

خوش اومدی😃

امپرگ...اره ژانر دوستداشتنیه😍

خودمم نمیدونم چجوری آمپرگش کردم فقط یهو دیدم آمپرگ شده بعد گفتم اشکال نداره بزار سوپرایز بشن😐🤣

میدونی چیه چون ذهنم یکم درگیر درس و کنکور و ایناست نمی تونم درست روی ژانر و کاپل وانشات بعدی تمرکز کنم😞

واسه همین شدیدا به نظرات و پیشنهاد هاتون نیاز دارم☺

منم جدا تورو دوست لاولی❤💜

RM. kiute.ARMY

وای بانی اما دمت گرم یهو برگامون ریخت😂😂

ریدرا
Sh.S Taekook

@همههههههههه
۱۵ بهمن ۱۴:۳۴

اونو خوندم 😩😩😩😩

تو تل نمیشناسی؟؟

 

RM. kiute.ARMY

نوچ*^*
Kauo sheka
۱۴ بهمن ۲۰:۵۱

فقط اون جا که نوشته بود ،جیمین حامله است 🤰 ،احساس کردم به جای جیمین خودم به فا ````ک رفتم ولی در کل خیلی خوب بود دوستش داشتم 😘😘😘 

RM. kiute.ARMY

اصلا سوپرایز تر از این نمیشد😂
🙄. Saraw
۱۴ بهمن ۱۷:۲۴

سلااام بر کیوت 

خوبی؟😇

ام چیزه من همون کنجکاوه ام می خواستم بپرسم مونی خوبه؟🥺🥺🥺حالش خوبه؟🥺🥺سرما خورده؟ مریض که نشده؟؟؟!!!!🥺🥺🥺🤨

ممنون میشم اگ میدونی بگی *کیوت*

سازمان حمایت از کنجکاو های جامعه('

 

RM. kiute.ARMY

وای سارایی عاره سرما خورده عوضی خر بعدشم انلاین نشده تو واتساب از یکشنبه نگرانشم عنونه خر بی وجود
💞Jeon jimin💞
۱۴ بهمن ۱۶:۲۲

وای خدااااااا این عااالییییی بووووددد😍😍😍😍😍نویسنده واقعااا ازت ممنونم بابت همچین داستان زیبایی :")

خیییلی اخرش قشنگ تموم شد و جیمین اخرش حامله شد😂😍

ولی خدایی کلا داستان خیلی عالی بود

مرسیییی منتظر کارای بعدیت هم هستم😄😘

RM. kiute.ARMY

عه؟؟خدا کنه اسم بچشونو بزارن ته مین😂😂😂
Sh.S TaeKook💞
۱۴ بهمن ۱۶:۰۰

خبببببب

من خوندم شات دوم رو و اومدممممم

خیلیییی حال کردم مخصوصا امپرگ که اصن عشقمههههه

راستی دد

منم یه امپرگ فول دارم😐

ولی متاسفانه فایل های قابل ویرایش بعضی قسمتاشو پاکیدم و مجبورم پارتی اپ کنم(حالا بماند تا بعد...برات لینکاشو میفرستم هر وقت عقشت کشید اپ کن😐💞)

خیلی عالی بود و من قلمت رو جدا دوست دارم

فایتیننننگگگ

منتظر کارای بعدیت هستم bani army😍🌈💞

RM. kiute.ARMY

امپرگ....فول....:") آیم سو فاکینک فاین....
تو فرشته نه؟!
@همهههههه=)
۱۴ بهمن ۱۴:۴۶

کسی فیک لیتل اسپیس و فلاف یا هیبریدی فوق کیوت یا اینکه داستان درمورد بچشون ویکوک باشه نداره از اونایی ک باید جلوی خدتو بگیری ک اکلیل بالا نیاری هرکی کانال تلگرامی یا تو واتپد میشناسه بگه ...محض رضای بنگتنم ک شده🥺🥺🤧🤧😍😍

RM. kiute.ARMY

یدونه تو واتپد بود مای کیوت بانی!
Sh.S TaeKook💞
۱۴ بهمن ۱۴:۳۱

بالاخرههههههه

شات دومممممممم

نویسنده ادامه بدههههه

و هرگز بیخیال نوشتن نشو

نوشتن دریچه ایست به دنیای رویاها

😐😐😐😐

چقدر شبیه من نبود این جمله

خلاصه کهههه

من خیلی ویمین دوست دارمممم

چون باهاش میتونم سولمیتمو اذیت کنممم💞😁😁😁😂😂😂

خلاصه که از قلم و شاتت خوشم اومددددد

بیا دوست بشیممم رفیق جان😝😝😝😍😍😍💞💞

ددی در جریانه اینجا من با همه رفیقم😁😁😁😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاد! حرفت درمورد نوشتن رو دوست داشتم!!
دقیقا اینجا همه قیمه های تو ماستن😂😂
nari •-•🌈
۱۴ بهمن ۱۴:۰۴

خیلی عجیبه:|من عاشق اینم ک لب کوکی رو ببینم و ...:|ولی هروق سویون میگه بیا ببوسمت هی میگم نه:|

RM. kiute.ARMY

کار بدی میکنی خو😂
اریکا
۱۳ بهمن ۰۷:۴۲

نویسنده هنوز نخوندم ولی است دومش بزار هیچوقت کارت رو نصفه ول نکن چون زیادی بیدار میزنم تو کف🥴

RM. kiute.ARMY

درسته😂
Bani _army
۱۰ بهمن ۱۷:۳۴

سلام ریدرای خوشگل خودم🤗

که اصطلاحا بهشون کیوتی میگم😘

اول اینکه خیلی خوشحالم بالاخره بعد شب بیداری تونستم بفرستم برای ادمین ها😥

دوم مرسی از نظر های خوشگلتون و مطمن باشید تا پایان هفته شات دوم هم اپ میشه😍

من خودم واسه مال خودم هم فرست نشدم😐

فاک به این شانس دیروز نتونستم وارد بشم😐😐😐

این وانشاتو تو کاپل های دیگه نمینویسم چون جیمینو براساس خود واقعیش که تو ذهنمه توصیف کردم و توصیف کوک تو ذهنم یه چیز دیگست(لعنتی جذاب🤤😍) پس اگه بخوام بنویسم باید خیلی چیزارو عوض کنم

تو یه جمله متاسفم این وانشات کاپل های دیگه ای نداره 

اما

من با نوشتن کاپل های معروف (یونمین،کوکمین،ویمین،نامجین،ویکوک،سپ،

ویمینکوک)مشکلی ندارم و اگه از کارم خوشتون بیاد بازم وانشات با این کاپل هایی که گفتم مینویسم

ژانر انتخابی هم دارم هر ژانری خواستید بنویسم تو نظرات میتونین بهم بگید 😚🙃

ددی ، مونی شما هم خوندینش؟؟؟😍

 

 

 

moon🌛 Child🌜

هنو وقت نکردم بخونم میانه 😢😢ولی حتمن میخونمش عزیز دلم🤗🤗
ریدرای گوگولی
yui_vkook_tae
۰۹ بهمن ۲۲:۳۴

میشه ورژن دیگ بزاری ؟ 

مثل کوکوی و ویکوک 🥺🙏؟ 

RM. kiute.ARMY

اومممپایده خوبیه!!
نویسنده
Parastoo Bts
۰۹ بهمن ۲۰:۱۹

Slam

😎🤌

تغرات اعمال شد 

 پری  هستم  مدیر جنگل بنگتن 🕶🤏

RM. kiute.ARMY

سلام پریییییی*^*
Kim Devil
۰۹ بهمن ۱۸:۴۳

نویسنده میشه ورژن دیگه ای هم بنویسی؟؟

مثلا ویکوک یا کوکوی^^

RM. kiute.ARMY

نکته خوبی بود!
Hurleew
۰۹ بهمن ۱۸:۲۸

بعد مدت ها ویمین :")

RM. kiute.ARMY

قلبم....خیلی کاپل شیرینی ان و مظلوم..
J.K
۰۹ بهمن ۱۸:۰۷

سه؟ چهار؟ پنج؟ شش؟

اخرین باری که فرست شدم پارسال بود 😶😭

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره بازم عزمت رو جزم کن ان شا الله بری برا فرستی😂
vimin shiper
۰۹ بهمن ۱۷:۴۹

هققق شان بعدم حتما بزار ای نویسنده هققق

RM. kiute.ARMY

اره نویسندهه تریخداع*^*
Parnian
۰۹ بهمن ۱۷:۳۸

یه دوست دارم عاشق کاپل ویمینه بش میگم بیاد تو ساییتون دنبالتون کنه بخونه حتما خر ذوق میشه😂😂❤

RM. kiute.ARMY

سلام منم بهش برسون بگو فدایی داره😂😂😂
💞Jeon jimin💞
۰۹ بهمن ۱۶:۲۴

وای نویسنده عالییییی بود😍😍😍

لطفا شات دومش رو هم بزارررر پلیززز🙏🙏💜

RM. kiute.ARMY

اره ترخدا نویسنده بزار گونا داریم*^*
Shadi fard
۰۹ بهمن ۱۵:۳۳

وااااای ارههههه

حتما شات دوم هم بزاررررررر

نویسنده من حمایتت میکنممممممممم

اخ جوووون ویمینننننن😭😭😭💞💞💋💋💋

RM. kiute.ARMY

ممنون از حمایتت شادی جون*^*
🙄. Saraw
۰۹ بهمن ۱۴:۵۷

سلااااام 

کیوتتتتت خوبی؟؟؟؟

اقااا من چند وقته یه سوالی ذهنمو درگیر کرده 

مونی اولای ارمی شدنش چ سوتی هایی می داده ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟🤨🤨🤨🤨

به خداااا اگ بگی نمی دونم اول مونی ک نمی گه بعد خودمو آتیش می زنم 🙂🙂🙂🔥🔥فکر نکنم دلت بخواد دختر عموت بسوزههههه🙂🙂😈😈

با تشکر ستاد حمایت از کنجکاوان جامعه("

و اهان یکم هم دعواش کن دختره ببعی رو 😠🐑🐑*ناراحت نشیننننن🙄😶🥺🥺*

RM. kiute.ARMY

سلام لاولی خوبی*^*
جررررررررررررررررررر اصلا میشه باهاش جوک نوشت😂😂😂 موهام سفید شد تا بهش فرق جیمین و جین رو توضیح بدم😂😂
دیگه چی بود؟ فکر کنم صداهارو قاطی میکرد😂 اگر هم سوتی میداد زود جمع میکرد😂
#کنجکاوان_انسان_اند
نه بابا ناراحت چرا شوخیه😂😂 حرف تو هم نبود من دعواش میکردم😂



مونی:خب حالا تو هم😒😒😒چه با ذوق هم تعریف میکنه😒😒
دد: بچه کنجکاو بود خو😂
Minooooo
۰۹ بهمن ۱۴:۴۴

الان من چجوری از این استقبال کنم که شات دومشم بزاری؟🤭

RM. kiute.ARMY

نظر بدین*^*
Parnian
۰۹ بهمن ۱۴:۲۲

چه خوب چهارمم نعمتیه😂😂

 

دلگرمی میدم 😂

 

 

مونی خوبی دلم براهردوتون تنگیده بود❤❤❤

RM. kiute.ARMY

اصن مهم خونده😂

گفتم چرا یهو گرمم شد😂


لاو یوووووووووووو گوگولی! دل منو ادمین مونی هم حسابی تنگ شد
sara
۰۹ بهمن ۱۳:۲۶

ایوللللللللللللل بازگشت مونی *خنده شیطانی*

RM. kiute.ARMY

مونی فقط میاد یه بای بای میکنه و میره😂
kim mim
۰۹ بهمن ۱۳:۲۲

ایییی دوشاتیییی 

موقع امتحانات اصلا شات کاپلی نمیزاشتین حالا ولش

 

 

مون دلم واست یه ذره شد عسل خوبی ؟! 

واقعا خوش حال شدم دیدم تو هم به کامنت ها جواب دادی

moon🌛 Child🌜

مرسی عزیزم تو خوبی؟
اگ بگم کامنت تورو هم ج دادم چی😎😎😎
Chaklet ...mochi
۰۹ بهمن ۱۳:۰۸

اییییییییییییی قلبم😳😱

RM. kiute.ARMY

بریث این...بریث اوت
Paria Bts
۰۹ بهمن ۱۱:۳۸

ددددیییی بیا بببییییین سکند شدم اییییوللللل 😋 

حالا دست دست دست .

ایشالله دفعه بعد فرست 😂

👻💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺💃🕺

RM. kiute.ARMY

فرست شدی شیرینی مدیااا😂
xi kook
۰۹ بهمن ۱۱:۳۰

سکند؟؟؟ یا رفتم تو باقالیا؟

moon🌛 Child🌜

رفتی تو باقالیا 😂😂😂😂
Paria Bts
۰۹ بهمن ۱۱:۲۴

سکککککنننددد

moon🌛 Child🌜

یسسسس
최영 장군 :|
۰۹ بهمن ۱۱:۲۲

این زندگیهههه

RM. kiute.ARMY

زندگی بسی زیبااااااااااا
최영 장군 :|
۰۹ بهمن ۱۱:۰۷

فرست ؟لطفا بگو اره ""

moon🌛 Child🌜

یسسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان