BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات promise

8b21696a4eec7181699cae3160a3791e_a5tv.jpg

   

نویسنده ji woon
نوع روابط دختر پسری 
ژانر درام . سد اند (پایان زیبا)
محدودیت سنی ندارد

  

💫⭐DOWNLOAD⭐💫

  

 

 805_vpfe.png 

۱۷ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
.ارمی
۱۰ اسفند ۱۶:۲۷

چرا پوسترش عوض شده؟

RM. kiute.ARMY

پوسترش پاک شده بودT^T
یه بلینک
۰۷ اسفند ۱۶:۵۰

راستش من از وانشات هایی که از/ت باشه و +۱۸ نباشه دوس دارم 

RM. kiute.ARMY

وای منم!
Ji woon
۲۶ بهمن ۱۱:۳۸

سیمگلم که هیچی

عجب ولنتاینیم شد

سینگلی بس نبود لپ تاپمم اضافه شد😐

امیدوارم محو بشم

شب مطمئنا جر خوردم

اونی و اما دلتون پاکه

من معمولا همچین چیزایی نمیگم این اولین باره و مطمئنا دو دیقه بعد پشیمون میشم

ولی خب

میشه برام

میشه....

میشه...ب..رام...

میشه

بیا پاکش کردم دو دیقه نشده پشیمونم

هی زندگی

RM. kiute.ARMY

میشه چی؟؟
دعا کنیم؟
Ji woon
۲۶ بهمن ۱۱:۳۱

خب با سلام خدمت اولیا گرامی😐

امم من لپ تاپم رو بابام باید ویندوزش رو عوض کنه پس نمیتونم اون وانشاتی که نیخواستم بنویسم رو بنویسم و برنامم برای ولنتاین به هم خورد

ولنتاینتونم مبارک🍓🍓🍓💜💜💜

نگران لپ تاپمم و دارم جر میخورم

اونیییی

اوماااا😭😭😭😭😭😭

دیگه نمیتونم تحملش کنم

بابام شب میاد برام ویندوز جدید نصب میکنه

ولی خیلیی بده

RM. kiute.ARMY

نگران نباش لاو درست میشه😂😂😂
Ji woon
۲۴ بهمن ۱۳:۱۹

معنیش نباشه

RM. kiute.ARMY

آلما
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۴ بهمن ۱۳:۱۷

راستی منظورت از بدون ترجمه چیه؟؟ ؟ یعنی بی کلام؟ یا منظورت اینه توی تیزر معنیش رو زیرنویس فارسی نذارم؟

RM. kiute.ARMY

جیوون
Ji woon
۲۴ بهمن ۱۳:۱۷

الما شی تو لینک ناشناسم بفرستش توی فیک ها و وانشات هام زیر پست لینکم هست

RM. kiute.ARMY

آلما
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۴ بهمن ۱۳:۰۷

جیوون جان فقط اگر ساختم چطوری به دستت برسونم تا اول خودت ببینیش تاییدش کنی تا بعد به ادمینهای عزیز بدی قرارش بدن هوم؟

RM. kiute.ARMY

جیوون
Ji woon
۲۴ بهمن ۱۳:۰۳

گلکسی جونم مشکلی نیست حتی اگه نشد

کارای خودت مهم تره کیوتی

موفق باشی💜🍓

RM. kiute.ARMY

آلما
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۴ بهمن ۱۳:۰۰

جیوون جان تلاشم رو میکنم اما باز هم متاسفانه قول نمیدم توی این چند روز گذشته متوجه یه اردوی مطالعاتی قوی شدم که واقعا فکر نکنم حتی دیگه بتونم به سایت چندان سر بزنم اما باز هم سعیم رو میکنم عزیزم💜

RM. kiute.ARMY

جیوون
Ji woon
۲۳ بهمن ۱۸:۴۹

نهه هلو

فکر کنم یه چیزیم شده

 

اونی اون یکی کامنتم کجا بود خدااا دارم تو وب گم میشممم

RM. kiute.ARMY

اینجا خود من مدیر گم میشم😂
Ji woon
۲۲ بهمن ۱۷:۴۱

چرا المایی جونم ویدیو هایی که نیاز دارم تو یوتوبن و واقعا خودمم بلد نیستم ولی بازم دارم سعی خودمو میکنم

برای ساخت تیزر برای فیک جدیدم

اره میدونم ولی به نظرم برای این جالب میشه

ممنونممم 

اشکالی نداره کیوتی منتظر میمونم

اهنگ رو BREATH لی های رو میخوام البته بدون ترجمش

💜🍓

moon🌛 Child🌜

الما
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۲ بهمن ۱۳:۴۸

آخه عزیزم تیزر سازی نیاز به فیلترشکن نداره...

و اینکه اکثرا برای وانشات تیزر نمیسازن...

اما اگر بخوای میتونم یه چیز کوچیک برات بسازم اما متاسفانه ممکنه طول بکشه...

و اینکه باید بدونم دوست داری از چه آهنگی درش استفاده بشه💜

RM. kiute.ARMY

جیوون
Parnian Habibi
۲۱ بهمن ۱۲:۲۵

مونی اگه خواست بمیره قلش یه سر تو بکش دوباره زندش کن‌تا دوباره بکشیش👌😂😂😂

moon🌛 Child🌜

حتمنننننننننننننن😂😂😂😂😂😂😂😂
Ji woon
۲۱ بهمن ۰۸:۱۴

المایی جونم مرسییی

خاک پات میشم برام درست کنی*_*

بخاطر اینکه:

۱.حالم خوب نیست

۲.این گوشی فیلتر شکن نداره

۳.تو زمینه ی تیزر سازی تجربه ای ندارم🥺

۴.الانم دارم میسوزم

۵.ازت ممنون میشممم

۶.بای

 

RM. kiute.ARMY

آلما
Ji woon
۲۱ بهمن ۰۸:۱۱

Parnian 

کیوتی از اونجا که خط کشیدم داستان تموم میشه 

و اون قسمت هپی اند اخرش فقط واسه دل خودم بود😂

وگرنه نه دختره مرد

 

RM. kiute.ARMY

Parnian 


Kim Aida
۲۱ بهمن ۰۷:۳۶

هرچی دوس دارم*-*

اممم 

به تو میگم نامجون

به یکی دیگه ادمیناتون که پروف جین داره البت اگه بایسشه میگم جین._.

خوفه؟😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خلاقیتت زد کمرمو نصف کرد ابلفضلی😂😂😂
خیلی هم عالییییییییی بزن قدش😂😂😂
Parnian Habibi
۲۰ بهمن ۲۲:۱۲

نویسنده یه سوال عشق جیمین زنده شد؟

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Parnian Habibi
۲۰ بهمن ۲۲:۰۸

پدر بهترع زنده بمونی هنو بت نیاز دارم👌😂

moon🌛 Child🌜

نگران نباش جرئت نداره بمیره🖐😂چون یکی هس قبلش تیکه تیکش میکنه

دد: من زنده ام فعلا😂😂 مونی تو کی انقدر خشن شدی؟
Jeon yura
۲۰ بهمن ۲۰:۳۵

دلم یه فیک دخترپسری فول اسمات میخواد شخصیتش کوک باشه.

 

نویسندگان سایت جوابگو باشین😿😿

 

پ ن:خودم دارم یه فیک فول اسمات مینویسم با کاپل کوکمین،تهگی،نامجین،هوسوک و یه دختر

 

ددی/مونی

اگه فیکی با این مشخصات دارین معرفی کنین

فول اسمات

کوک

با تشکر😹😹

moon🌛 Child🌜

از اون منوی سایت لیست فن فیکشن سایت گشتی؟🤔🤔🤔
baran ^-^
۲۰ بهمن ۱۹:۱۰

ددی برس به دادم بگو چه کنم بابام از صبح تلویزیون رو روشن گرده اهنگ شجریان میزاره میخوام بالا بیارم . من شجریان میدوستم ولی دیگه ع*نش در امده است 

RM. kiute.ARMY

:| 
چه کنم ک منم شجریان جان رو میدوستم😂😂 تنها کاری که میتونی بکنی اینه که بری پیشش و بگی: بابا تو چرا انقدر تو زمینه موسیقی استادی؟ میتونم ازت چند تا سوال درمورد موسیقی بپرسم؟
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۰ بهمن ۱۶:۲۴

جیوون عزیز من توی ساخت تیزر مهارت تا حدودی دارم...

اگر می خوای میتونم برات یه چیز کوچیک بسازم😊

moon🌛 Child🌜

جیوون
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۰ بهمن ۱۴:۵۰

خواهش میکنم عزیزم امیدوارم نکات مفیدی رو بازگو کرده باشم💜

RM. kiute.ARMY

جیوون
Kim Aida
۲۰ بهمن ۱۴:۴۶

بیا زدم قدش():😂😂😂

ایموجیشو ندارم:|

بلی بسی عشق طوفانی 

اینکه تو فیکا واضحه ولی فکرشو کن اگه بتونی منی که همیشه درحال جررر خوردنم رو کاری کنی روده بر شم چه شود/=😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

حالا بیخیال

کلا اگه خواستم صداتون کنم

باید به ادمینی چه بگم

بگم ادمین ها:|😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره😂😂
وای چه حححححححالی بده😂😂😂
ادامین هم میتونی😂😂
هرچی دوس داری بهمون بگو*^*
Parnian Habibi
۲۰ بهمن ۱۳:۳۰

پدر دارم یه فیک فول مینویسم فکر کنم دوفصل داشته باشه بهر حال کاری میکنم بم افتخار کنی پدر👌😂

RM. kiute.ARMY

پدر همین الان از شدت مفتخر شدن به تو کف و خون بالا اورد:")😂
nastaran
۲۰ بهمن ۱۲:۲۳

این که هپی اند بود:))

RM. kiute.ARMY

اوه چینجا؟
Ji woon
۲۰ بهمن ۱۱:۰۲

درسته المایی

امم خب گفتن داستان اصلی از همونجا که گفتی تموم میشه اون قسمت پایین برای دلخوشی خودم بود چون نمیخواستم حال خوبم از بین بره و خب من برای حال خوب و عالی احترام و ارزش زیادی قائلم مخصوصا برای خودم

و کاملااا درست میگی

حتما در طی کار های دیگم از این انتقادت استقبال خواهم کرد و این ایرادم رو از بین میبرم

ولی بازم میگم همونطور که پایین وانشات بود داستان از همون قسمت تموم میشه

اما واقعا ازت ممنونم المایی💜

RM. kiute.ARMY

آلما
Ji woon
۲۰ بهمن ۱۰:۴۷

الما جونم 

واقعااا از اینکه نظر دادی خوشحال شدم

راستش این اولین وانشات سداند من بود و من معتقدم اگه میخوام خواننده غرق داستان بشه اول باید اون حس و حال غمگین رو تو خودم به وجود بیارم تا بتونم همدلی بکنم

وا واقعاااا از نظرت خوشحال شدم

مرسی عزیزم

و راستش در طی نوشتن داستان خودم یکم گریه کردم و خیلی دلم میخواد برای این تیزر درست کنم ولی زیاد تو تیزر درست کردن تجربه ای ندارم

اوهوم هیچ چیز تو این دنیا از بین نمیره فقط از شکلی به شکل دیگه تغییر پیدا میکنه این اعتقاد منه😁به هر حال بازم میگم ممنونم از نظر زیبات💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

آلما
SOYON &amp; Li^^li
۲۰ بهمن ۱۰:۲۲

چون یه بار پیام داده بودم و ازت پرسیدم چرا بهت میگن ددی

RM. kiute.ARMY

عاهان*^*
Raha
۲۰ بهمن ۱۰:۱۱

چجوری باید بیارمش که بخونم؟

 

RM. kiute.ARMY

بعد دانلود فایل رو باز کن*^*
최영 장군 :|
۲۰ بهمن ۰۸:۰۴

نمد ولش خخخخ

RM. kiute.ARMY

چش😂
Kim Aida
۲۰ بهمن ۰۸:۰۱

برگان خودم😂😂😂😂😂😂😂

اری ما اینیم دیگه😎😂😂😂😂😂

این نشون میده من کوک را همه جوره دوس داره هم دارک هم لایت😂😂😂😂

هعیییی چی بگم والا 

یه فیک آنگست  بنویس اسمشم بزار واسه دل خودمو آیدا😂😂😂😂😂😂😐😐

RM. kiute.ARMY

بزن قدش😂😂😂😂
عاه هارتم چه عشقی😂😂😂
بدون من وسط انگستم جوک مینویسم😂
Kim Aida
۲۰ بهمن ۰۷:۵۵

بنده با یکی دیگر از اکانتانم:|

گفتم با اینم بیام شما با اینم منو بشناسین*=*

اری دیگه همه طرفدار انگست و درام شدن

ولی من هنوز خودمو کنترل کردم تا یه وخ نشتابم از اونا بخونم دیگه نخندم😂😂😂😂😂😂

عب نداره الان دیگه دل دو نفره من و تو😂😂😂😂😐

اگه واسه دل یه نفر نمیشه واسه دو نفرم نمیشه😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاد:| برگام یکی دارک یکی لایت!
😂😂😂😂😂
والا!! منو تو خیلی گونا داریم😂😂😂
Kim Aida
۲۰ بهمن ۰۷:۴۸

میگم یه پیشنهادی براتون دارم

بیاین فیک ها را فان بنویسین

البته اگه میخواین:)

چون میدونم فان بلدین بنویسین

من خودم یکی از فنای فیک فانم😂😍

قشنگ ازم معلومه چون زیاد میخندم😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای جرر😂😂😂
منم فان خیلی میدوستم ولی نمیدونم چرا انقدر طرفدار انگست و درام و سد اند زیادشده؟!😂
برای دل من که نمیشه همه چیز رو تغییر داد ناچرا در حال خوندن انگست و گریه کردنیم😂
Kim Aida
۲۰ بهمن ۰۷:۴۶

تنکس*-*

چشم از اون اونا هم میدم😂

RM. kiute.ARMY

قربونت😂
Kim Aida
۲۰ بهمن ۰۷:۴۴

اره باید به همین قانع بود😂😂😂

تقریبا میشه گفت سایلنت ریدر😂😂😂ولی ببخشید دیگه از این به بعد کامنت میدم قول میدم😂😂😂😆😅

RM. kiute.ARMY

وای پروفتو خیلی دوووستت!!
افرین😂😂 یه استیکر بادهوا هم بدی کفایت میکنه😂
lollypop
۲۰ بهمن ۰۰:۱۹

چهارم هورااااااا خخخخخخ

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااا😂
SOYON &amp; Li^^li
۱۹ بهمن ۲۳:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واییی

نمی تونم دیگه جلوی خودمو بگیرم

ددی بیا اپام شو

ددی مهربونننن

❤❤

*یاسی گفت که بگم سان کنی

** ** ** **

RM. kiute.ARMY

چش هاپات میشم گوگولی*^*
چرا اسمت برام آشناست؟
Armygirltaekooker
۱۹ بهمن ۲۳:۳۵

ومن دوباره 😂😂😂

میخواستم برم با ذوقو شوق بخونمش 

دیدم محدودیت نداره انگیزم از بین رف 😂😂😂😂😂😂

من وانشات اسماااااااااااات میخوام 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

خدایا این چه وضعشه دارم پاکیمو از دس میدم کمککککک 

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خدا همه ی مارو کمپلت به راه راست هدایت کنه😂😂 بلند بگو هامین
Armygirltaekooker
۱۹ بهمن ۲۳:۳۱

وانشات جدید

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

دارم به سایتتون معتاد میشم 

خدایااااااااا

من کنکوریم بهم رحم کنین 

🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

سعی میکنم درگیر فیکا نشم 😂😂

به وانشاتا اکتفا میکنم🤣🤣🤣

ویه سوال ادمینا چند سالتونه شما ؟؟؟

کلا من یه نمی فضولم یه معرفی از خودتون بزارین😁😁😁 

 

RM. kiute.ARMY

فضولی چیه باو راحت باش!!😂😂 حواست باشه لا شات ها تریاک ریختم لا فیکا شیشه و حشیش😂😂
من خودم 17/5 و کنکوری عین خودت😂 ادمین مونی هم 19*^*
عسل
۱۹ بهمن ۱۹:۱۹

الان دقیقا چی شد اخرش دختره زنده موند؟؟؟؟ 

خدا من داغون میشم سد اند میخونم  خداکنه همونی باشه که زنده موند اصلا نگین که اخرش دختره میمره که دیگه هیچی روح منم از تنم جدا میشه 😇😇😇😇اسمانی میشم 😅

RM. kiute.ARMY

منم ملکوتی میشم😂
최영 장군 :|
۱۹ بهمن ۱۸:۴۹

دهنت سرویس خخخ خیلی عنییییی

RM. kiute.ARMY

جان؟😂😂😂😂
aissy.army
۱۹ بهمن ۱۸:۴۲

منم ک کلن هیچی ن فرست نه سکند نه ثرد .

منحرف چی حداقلللللللللللل؟

RM. kiute.ARMY

اون شاید😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۹ بهمن ۱۸:۱۸

سلام جیوون عزیز...

خب شاید اسم من رو توی سایت دیده باشی...

تا حالا کاری ازت نخونده بودم اما همیشه سد اند منو به خودش جذب میکنه...

داستان ابتدا و انتهای خاصی نداشت...

فقط انگار چند دقیقه شنونده ی درد و دل کسی بودیم که عشقش رو از دست داده...

اینکه به قبل از ماجرای اتفاقی که باعث شده این بلا سر عشق جیمین بیاد اشاره نکردی برام خیلی جالب بود...

چون همون طور که گفتم هنگام خوندنش حس رهگذری رو داشتم که از دور یک مرد عاشق رو میبینه...

و گاهی اوقات همین ناآگاهی ها هم زیباست...

یه نکته دیگه...

زمانی که تصمیم میگیری داستان سد اند بنویسی کار خیلی سختی رو در پیش داری چون خودت هم دوست نداری داستان تلخ باشه اما زندگی بهمون فهمونده که همیشه همه چیز شاد نخواهد بود...

از نظرم پایان هیچ چیز تلخ نیست و میشه یک شروع دوباره داشت بنابراین من در انتهای داستان سد اند با چشمهایی پر از اشک لبخند میزنم...

چون میدونم بعد از نقطه ی آخر...

بخش خالی ادامه ی صفحه خبر از یک شروع دوباره ناگفته رو میده...

در کل هدف این بود که بگم زمانی که تصمیم به داستان سد اند می گیری بذار سد اند باقی بمونه...

بهتر بود بعد از بخش « قول بده » من شاهد همون بخش سفید داستان ناگفته جیمین بعد از مرگ عشقش باشم...

تا یک شروع دوباره ای که چندان تاثیرگذار بنظر نمیاد...

امیدوارم متوجه منظورم شده باشی...

خیلی از جملات زیبا و ساده ی درش لذت بردم...

منتظر کارهای بعدیت هستم...

خسته نباشی💜

RM. kiute.ARMY

جیوون
nari 😐🌈
۱۹ بهمن ۱۸:۱۰

عررررررررررررررررررر

گیشگیری گیرین ماشالا

RM. kiute.ARMY

از این بشکنا
Kim Aida
۱۹ بهمن ۱۷:۵۹

😂😂😂😂😂😂شانس نداریم خو😂😂😂

وب خوبی دارین فایتینگ

فقط یه اعتراف

بنده میام فقط فیک ها رو دان میکنم میخونم کامنتم نمیدم/=

moon🌛 Child🌜

خیلیا همینم نمیشن قانع باش😂😂😂
مرسی عزیزم فدات❤❤
سایلنت ریدر؟🤔🤔🤔
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)
۱۹ بهمن ۱۷:۵۸

ای جان

moon🌛 Child🌜

😍❤
Kim Aida
۱۹ بهمن ۱۷:۵۳

سکند؟

moon🌛 Child🌜

سوم😂🖐
𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)
۱۹ بهمن ۱۷:۵۲

فرست؟؟

moon🌛 Child🌜

سکنده😂🖐
nari 😐🌈
۱۹ بهمن ۱۷:۵۱

فرست:|؟سکند؟ثرد؟

moon🌛 Child🌜

اگ بگم هردوتا پست فرست شدی چکار میکنی😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان