BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Rose blue

(دارای ورژن های مختلف)

  

نویسنده IC.7
کاپل نامجین
ژانر رمنس . درام . سد اند
محدودیت سنی 14+

  

:namjin ver

🥀DOWNLOAD🥀

:vmin ver

🥀DOWNLOAD🥀

:kookv ver

🥀DOWNLOAD🥀

:Yoonmin ver

🥀DOWNLOAD🥀

:Sope ver

🥀DOWNLOAD🥀

:vkook ver

🥀DOWNLOAD🥀

 

:Kookmin ver

🥀DOWNLOAD🥀

 

 

805_vpfe.png 

۴۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
♡Baby MinnieMinni♡
۲۳ آذر ۱۶:۲۷

ابیتغقبتفغبن مرسیییی

RM. kiute.ARMY

ولکام*^*
♡Baby MinnieMinni♡
۲۲ آذر ۱۹:۵۹

از بس یونمین خونم کمه که دیگه دارم کم کم سد اندارو هم میخونم... 

رگ زدن-

راستی ددی! میشه یه سر به وبم بزنی؟ :″) 

خیلی مسخره اس ولی آخرین پستی که گذاشتم رو میتونی بخونی؟ حال ندارم تو کامنت کپی پیستش کنم🗿 *کلا دو تا پسته* 

RM. kiute.ARMY

نه نزنننن سمیههههه!!

البته که میزنمT^T
میخونم میخونم*-*
army
۲۳ مهر ۲۲:۰۶

خب در رابطه با کوکوی باید بگم که اممممم نهههه من مهربون تر تز این حرفام اصن میرم برای خودم سناریو میسازم تهیونگ زنده شد اوکی!؟بعد که زنده شد جونگ کوکو ترک کرد اوکی؟😐😐😐😐

RM. kiute.ARMY

اونجوری ک بازم درد داره🙄
silence .h
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۲۸

سلام

برای سپ 

نمیدونم حق به کدومشون بدم ولی :

یونگی بشین به خودت نگاه کن دقیقه آخر یاد هوسوک افتادی ؟ اونم وقتی بهش شلیک شد و مرد ؟ 

الان بشین به دیوار نگاه کن و گچ ها آه بکشند 

نیاز به یه سپ سد اند دیگه دارم :)

 

RM. kiute.ARMY

سد اند اعتیاد میاره ها:">
Ema Asadi
۲۴ فروردين ۱۳:۱۹

مرسی ددی خیلی آروم شدم

دیشب خیلی حالم بد بود اما امروز بی دلیل خوشحال بودم

شاید بچه های کلاس خودمون خیلی همچین شاد نباشن اما رفتم اون یکی شعبه و با بچه هاش گفتیم ‌خندیدیم 

یکی از بچه هاشون که باهاش از بقیه یکم راحت ترم میگفت مردم ازدوستشون ضربه میخورن تا یه هفته همش گریه بعد تو داری اینجا عین کانگورو میپری ژن تو رو میخوام😐😂😂😂

خلاصه امروز توی مدرسه خیلی بهم خوش گذشت

سرتم درد اوردم ببخشید

خیلی ممنونم ددی❤️😁

RM. kiute.ARMY

وظیفه بود فدات شم:">
هورااااااا امای منهههههههههT^T
همیشه همین طور ب کامت شیرین باشه فدات شم*^*
نه بابا عزیزم این چ حرفیه
عزیزیT^T
Ema Asadi
۲۳ فروردين ۲۰:۰۶

میدونی ددی یه آدم ارزش ندارع براش گریه کنم

نمیخواهم ارزش های خودم بیاد پایین

هتوز گریه کردن برای یه وانشات ارزش بیشتری دارع

RM. kiute.ARMY

ادم ب گریه کردن نیاز داره:")
اشک هات رو بزار به پای ارزش خودت...
تجربه کسب کن برای خودت
Ema Asadi
۲۳ فروردين ۱۹:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** ***** ****** **** **** ** ** ****** ***** ***** * ***** *** *** ** **** *** *** **** ***** ** ***** **** **********

**** ***** ******* **** 

**** ** **** ** ***** **** **** ** **** *****

*** **** **** **** **** **** *****

** *** **** *** ****** ***** ** ** *** ******* **** * ** *** ** **** ***** * **** ** ******* *** ***** * *** ** **** **** *** ****

**** **** *** **** ***** ****** **** *** ***** ***** *** ** **** ** **** ***** ** *** *** ** ** ** *** ***** ***

**** *** *** ****** ***

*** **** ***** *** **** *** *** **** ****

**** ******* *** ** *** *** **** *** ***** *******

*** *** *** **** ** *** *** ****

** ****** **** *** ****** 

**** * **** *** ** ** **** **** ****** *** ** *** ***** ***** *** * *** * **** *** ***

*** **** **** **** **** *** ** ***** ***** *** * ** *** **** ****** * *** ******

*** *** ******* ***** *** ******

*** *** **** ****** ****** ******

*** **** **** ** *********

** *** ** *** **** **** ** **** *** ***** * ***** ******

****** **** ***** **** 

*** ** **** ** ** **** ***** ***** ***

** **** ***** 

** **** 

******* ** **** ****** *** ** ****** **** 

* ** **** ***** ******** ** ** ** *** *****

****** ***** ***** **** 

** ***** *** ********* *** **** **** ****** *** ***** ***

RM. kiute.ARMY

گریه نکن فدات شم:")
قرار نیست با این اشک ها چیزی جز سردرد نصیبت بشه:")
اما میدونی...گریه کن...تا جایی که میتونی گریه کن و توی حافظه ی طولانی مدت این تجربه رو ثبت کن که دیگه چطور تصمیم بگیری
باور کن حتی اگه یروز یکی رو پیدا کنی که جفتتون جونتون به هم وصل باشه؛ (دور از جون) اما عمرتون قرار نیست تا ابد به این دنیا قد بده.
حتی (دور از جون باز هم) ماها تو قبرمون تنهاییم...هیچ کس جز خودمون عزیز نیست.
نمیگم آدم از بقیه فاصله بگیره...نمیگم منزوی شه و خودشیفته! منظورم اینه که ارزش خودت رو پیش خودت در حدی بالاببر که برای خوشحال کردن خودت هرکاری کنی!
با همه بگو بخند اهمیت نده کی پشت سرت چی میگه و هرچیزی که دوسش داری رو انتخاب کن و جز به خودت به کس دیگه ای وابسته نشو که تهش خودتی ک ضربه میخوری:">
Baby bunny🐰
۰۸ بهمن ۱۵:۴۱

آیگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ولم کنید برم بمیرممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نمیخوام دیگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

گناه داشت آخه...

خب من حالم خوبه ارومم

ددی کمکککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

بخدا ک من فقط وسیله ام~_~
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۳:۰۰

دارم میرم اون جینجون رو بخونم

یعنی بلایی سر جین بیاد شب میام تو خوابت 🙂

RM. kiute.ARMY

من بی تقصیرم به همین برکت🍞😂
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۲:۵۹

متنفرم ازتون😭😭😭😭

باز اشکم در اوردین 😭😭😭

چیکار جین دارین ههی میکشین داداشمو😭😭😭😭

چرا هرچی نامجین امشب دان کردم سد بود🙂🥲

قلبم پودر شد خو

بعد اون خائنه هم سوهیون بود😂😂😂کراشمه 

وای گاد 

ولم کنید

پ.ن:دخترم یه وقت بلند فریاد نزنی ،هر وقت درد خیلی فشار اورد،اممممم امممممممم

🙂😂(امیدوارم منظورم فهمیده باشی)

 

RM. kiute.ARMY

کاملا متوجهم جانان😂
یه مدت تهیونگ رو نویسنده ها ترور میکردن قبلا هم جین😂 البته قبل ترش کوک بود 
Huka _VJ.YG
۰۷ آبان ۰۲:۲۷

چرا همش سد انده🙂

RM. kiute.ARMY

یه مدت سایت سیاه پوش بود اصلا😂
parpary
۰۶ تیر ۲۰:۰۵

عر میرنم😢عر میزنی😢عر میزند😢غر میزنیم😢عر میزنید😢عر میزنند😢

عرررررر😢😭

ن ول م عاشققق اینجور پایانام😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اوخی ای جان:">
منم سلام😃💜
۰۱ ارديبهشت ۰۳:۲۵

خدا بگم چکارت نکنه، من با هر ورژنش یه دور مردم و دوباره برگشتم تا برم ورژن بعدی.

من عاشق اینجور پایانام، اصلا بی‌حسم کردی.

RM. kiute.ARMY

معلومه ناک اوت شدی😂
IC.7
۲۶ اسفند ۰۸:۰۹

یه پایان تلخ بهتر از ی تلخی بی پایان...

 

عرررر من رو این جملت کراشم خیلی عشقه

اون سه نقطه رو خودم اضافه کردم چون من عادت دارم ته اینجوری جمله ها سه نقطه بزارم

سس ماست پلییزززززز

( نشد هارمانم هم قبوله فقط یچیزی بزاررر)

 

 

حالا ک دارم فک میکنم با عرض معذرت به مونی

اره ددمون رییل تره *-*

با همون ارمانهای ددمون پیش میریم

 

همینقدر راحت حقیقتو گفت؟

الکل است دیگر

یجوری تاثیر میزاره نفهمی چیشده

ولی خداییش حالا ک دارم دقت می کنم حرفت خیلی حق بود مرسیییی

 

RM. kiute.ARMY

وای منم سه نقطه زیاد میزارم😂😂😂
سوسماسم خوبه😂😂😂

فدای تو بره ددی:"))))

فدایت عزیزم حقی از خودتونه*^*
💫uniqo💫 san💫
۲۳ اسفند ۱۴:۰۲

چرااااا سد اند بوووووددددد سنسننسنینینسگسکسنسننستیتیمسنسگطنسنسننسگیگسگسکسکگس

عالی بوووودددد

ولی نمد چرا نتونستم با اونجاش که تهیونگ میگه این سوهیون عشقمه ارتباط برقرار کنم:/

همینقدر راحت حقیقتو گفت؟

ای کاش یکم هول میشد مثلا بطری ویسکی رو میکرد تو چش سوهیون بعد میگفت من تهیونگ نیستم اصلا تهیونگ کیه تو کی اینجا کجاست من کجام جیمین کیه اصلا😐😂

عیح...ولی خوب بودش*-*

آفرین نویسنده گلللللل

همینجوری ادامه بدهههههه سنسننسنینینسننینینیمینیننسمینینسمسم

 

راستی در رابطه با شیپ ددمون/موندی

دوستان عزیز توجه کنید

همتونم خوب میدونید ددمون ریل تره

ولی اگر ناراضی هستید میتونید مونی رو تاپ بانی کنید خیلیم خوب

و حالا ددی تنها میمونه که اونم مشکلی نیست من خودم برش میدارم☺😂

به همین راحتی همه به مراد دلشون میرسن😂😂😂😂😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

یه پایان تلخ بهتر از ی تلخی بی پایان
والا دلم میخواست بکشمش:|||
یدونه هم بزنه تو گل ها😂😂😂

یونیکوووووووووووووو عاااااااااااااااااشقتممممممممممم😂😂😂😂
💫uniqo💫 san💫
۲۳ اسفند ۱۰:۳۲

وایییی عععررررررر ورژن ویمین هم دارههههههه کسنسنسننینیکینسنسنسننسنینینینسنسممینسنسنینینیننسسن 

حملهههههههههه😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اهان اهان بیاااا وسط😂
آیسی ورژن سومنیا :|
۲۲ اسفند ۱۶:۰۴

اصن اون لبخند گاهیون قبل ازینکه مغزش متلاشی شه خیلی عمیق بوددددددددد

بچم بهش اعتماد داشت ولی ....

عاقا منو جم کنین ازین وسطططططططططط

RM. kiute.ARMY

دستش رو به سمتش دراز کرد:")))
💫uniqo💫 san💫
۲۱ اسفند ۲۱:۵۱

جررررر من بیشتر عاشقتم😂😂😎😎

#سس_ماست

اشک؟

من سرش داشتم خودمو چنگ میزدم هزار بار ام وی رو نگاه کردم...

کل ام وی یک طرف

اون تیکه که جیو گاهیون رو میکشه...

لنتی گاهیون با یه نگاه مظلومانه و تلخ بهش خیره میشه قلبم به چوخ میره:')))))

 

اخه چراااااا هقققق نسنسنسنسنسنسنسن

ولی توی این ام وی شاهکار یه چیزیش کم بود

اگه گفتی؟

بله

جای هاندونگ خالی بود...

هاندونگی که هیچ کس نمیتونه باور کنه صدای بم و فاکیش مال همون صورت کیوتشه:'))))))

RM. kiute.ARMY

#هارمانه
دقیقا:") بچه ام لبخند هم زد:"))))

هاندونگ ک اصلا هیچی...
ولی با کامبک اود آی ترکووووووووووووووند!!!

Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۱ اسفند ۲۱:۵۰

دیر دادم کامنت میدم اما خیلی عرناک‌بود🥲🥲همین فقط همین🥲🥲🫂🫂خیلی زور زدم گشنگ تعریف کنم اما احساساتم در همین حده

در حد عر

عر خیلی زیاده دیگه خودتون بدونید

ممنان

moon🌛 Child🌜

خواهیشیات و فداییات😘❤
💫uniqo💫 san💫
۲۱ اسفند ۱۸:۳۰

هورااااا لستتتتت

میگم روز بلو اسم یکی از اهنگای دریم نبودش؟😂😂😂

همونی که مینجی میاد همرو میکشه•-•

RM. kiute.ARMY

عاشقتم😂😂😂
اره همون سمی ک اشکمو دراورد:")))
(Fatereh(mini
۲۱ اسفند ۱۷:۵۰

ملسی..نویسنده و ددی..وایییی..من عین خر ذوق کردم💖

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزیزم دور از جون*^*
(Fatereh(mini
۱۸ اسفند ۱۰:۱۴

مرسی که کاپلی میزاری نفسم..میشه کوک مین و تهجینم بزاری؟من نمیخونم تا اون دوتا رو آپ کنی...مرسی

RM. kiute.ARMY

اومو چش*^*
🙄. Saraw
۱۴ اسفند ۲۳:۰۲

تولد تولد تولدت مبارک 

برات کلی اتفاق قشنگ ارزو می کنمممم 🥲🥲🥲

moon🌛 Child🌜

مرسی عزیزز  دلم😍😍😍😍😍😍
IC.7
۰۹ اسفند ۱۱:۰۳

معلم زیستا از دم خرن😂

 

این حرفتو میرم تتو میکنم

خیلی حقه لامصب

معلم شیمیمون ازونم خر ترههههههههههه

اصن ما با این سنمون نباید فیزیک و شیمی و زیستمون جدا باشه کح

همون دبیرستان بس نبود راهنماییم جدا کردن ایحححححح

 

استیکر جعبه دسمال کاغذی نداریم متاسفانه اگه بود میزاشتم ^_____^

RM. kiute.ARMY

ای تف توش:|
الهی😂😂
IC.7
۰۹ اسفند ۰۸:۱۳

 

واو افتر استوری؟؟داغ دلمون تازه میشه😂

 

یس یس دقیقننن

بازم بشینیم عررر بزنیم

گرچه بخش عررر دارش واسه همون شات اول بود تو افتر استوری فقد ناراحتیاشون به تصویر کشیده میشع

(معلم زیستم داره خودشه جر میده تو اسکای روم من دارم فیک و وانشات میخونم :)

RM. kiute.ARMY

معلم زیستا از دم خرن😂

عه؟ پس جعبه دستمال کاغذی یادت نره😂
IC.7
۰۸ اسفند ۲۱:۱۷

دوستان گرامیییییی

یسوال

شات دوم رو در مورد ناراحتیای نامجون/تهیون/کوک/یونگی بعد از اون اتفاق بزارم عایا؟

یا از اینیم که هس مزخرف تر میشه؟

RM. kiute.ARMY

واو افتر استوری؟؟داغ دلمون تازه میشه😂

ریدرا
منم ³منم
۰۸ اسفند ۱۹:۵۶

هاییی😪😪

من یجا یچیزی بت گفتم ولی یادم نی گجااااا😪😪😪

میشه بم بگی کوجاااااا میتونم وبتون و مانهواااا بدون سانسو پیدا کنمممممممم😭😭😭😭

لطفنننننننننننن 💜💙💚💛💛💛🧡❤❤

RM. kiute.ARMY

فکر کنم تو اومگا لیدر نیم گفتی!
https://www.mangaowl.net/
https://manganelo.link/
https://www.webtoons.com/en/
IC.7
۰۷ اسفند ۲۱:۱۴

اصن عشق میکنم میبینم همتون در حال عر زدنین

این عادیه عایا؟

سادیسمیم خودتونین

سارانگههههههههههه

RM. kiute.ARMY

عادیه عادیه😂
Translator .Yasy2007
۰۷ اسفند ۱۸:۲۹

جررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂

تهش نگفتی چجوری بکشمت

تو بیا موهامو بِکِش منم تورو بُکُشم

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
با سم چطوره؟😂
Translator .Yasy2007
۰۷ اسفند ۱۸:۱۹

ددی 151 رو هک کن یجایی...

حالا نمد کجا من میزنم رو پیشونیم😐🖐️

|¯151¯|

|•  ^ •   |

~~~~

اینو من تصور کن😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بزار تتو کنم پشت گردنم😂

جرررررر خیلی باحال میشه😂
ایان جی کی (Li^^li همون لی لی)
۰۷ اسفند ۱۸:۱۸

یا یاسی تو اینجایی

بعد من دارم همه جارو می گردم

🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

عایگووو*^*
Translator .Yasy2007
۰۷ اسفند ۱۸:۱۵

پرو ینی...

کسی که روی زیادی دارد

و منم در مجازی پروعم😎🖐️

قررررربونت برمممممم ددیییییییی مرررررسییییییی نفر 151😍😍💜💜💜

اصن 151 خیلی عدد مهمیه برام😐💜

RM. kiute.ARMY

اوف جووووووووووون!!!
خدا نکنه عشقممممممم*0*
جون😂
Translator .Yasy2007
۰۷ اسفند ۱۷:۵۹

 

ددی من یک پروعم و منو فالو کن😐✌️

Golgoliworld.blog.ir

حرف بعدیم؟ ریدی جات هار هار😂😂😂تصور میکنم یروز ببینم یچیز اضافی از من وجود داره 😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عه پرو چیه😂
فالو شدی*^*
😂😂😂
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪(ته برفی لاورم😐💣)
۰۷ اسفند ۱۵:۲۷

عرررررر عالی بود نویسنده دمت گرم 

اخرش کلا داشتم عررر میزدم😭

RM. kiute.ARMY

هق منم:")
Translator .Yasy2007
۰۶ اسفند ۱۴:۴۹

جر ینی پروف اینجای تو توی اونه در حالی که باید هزارتا پروف قبلیت باشهههههه

چه خفنه😂

RM. kiute.ARMY

خفن؟؟لامصب ریدم جام😂
Translator .Yasy2007
۰۶ اسفند ۱۴:۴۷

نه بابا نگاهش کن هیچی مداره توش هک نیست😐💔

ولی نمیدونم چجوریه و اصن چیه چیز چرتیه😐😂

باید صفحه رو بکشیم کنار که مطالب پیدا بشه بعد قبلش سفیده یبار سه ساعت منتظر بودم لود بشه😂😂😂😂😂😂بعد زدم کنار دیدم اونجوریه

RM. kiute.ARMY

عاخه پروفایلم باهاش تغییر کرده درحالی ک من ادمین نیستم:|
ابلفضلی جن داره اکانتم😂
Taraneh
۰۶ اسفند ۱۴:۱۰

هلووووو🙂

یکی به من بگه ایا شات دومی درکار هست یا ن؟😶😶😶

RM. kiute.ARMY

نه:"(
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۱۳:۴۵

ایناهاش انگار یه کپی از اطلاعات وبه اصن عجیبه

RM. kiute.ARMY

اینو قبلا دیدم ولی ریلکس رد شدم از کنارش:|
نمیدونم چیه...هک کردن وبو؟
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۱۳:۴۴

ددی این که گلسا میگه رو منم دیدمش

بصبر برم ادرشو گیر بیارم😐🖐️

RM. kiute.ARMY

یا ابلفضل:|
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۶ اسفند ۱۲:۰۳

میگم پریشب ساعت چهار حوصلم سر رف فیلتر شکنمو روشن کردم تو نت نوشتم وانشات کوکوی بعد یه سایت بالا اورد مال تو بود تازه سیمولم توش ادمین بود:|

فک کنم بلاگفا بود

چرا فیکای توشو نمیشه دان کرد؟:/

RM. kiute.ARMY

یا بسم الله:|
والا نمیدانم:|
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۶ اسفند ۱۱:۵۲

ینی چی مال تو نی:|

تازه اسم نویسندگانش تو و سیمول بودید:|

با یکی دیع

RM. kiute.ARMY

ها؟
قضیه چی بود؟😂
Jeon yura
۰۶ اسفند ۰۲:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینم از فیکم

**** *** ** **** *****

************************************************************************************************************************

 

**** ***********

**** *** ***************************** * ** ****

****************

 

**** ******** *** ** **** *** ****

******************************************************

 

** ** ** ***** *****

************************************************************************************************************************

 

***** ****

*******************************************************************

 

**** ** ***** ******** ** *** **** ***** *** *** *****

**** *** *** *** ****** *** * ****** ***** ***
*** **** **** ** **** ***** *********** **** ******* ** *** **** ** ***** ****
***** *** ** **** ******* ** ** ****** ****** ********* **** ** * **** ****** ** ***** ** ***** ***** ******

*** ****** *** ** ****

*** *** *** ***** **** *** ** *****

 

بوس بوس💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

یورایا...
فدات بشم من:")
خیلی دستت درد نکنه نجاتمون دادی و باعث شدی شرمنده بقیه نشیم:")))
بوس رو توک انگشتات
همه چی محشر و عالی بود واقعا دست مریزاد!!!
محشر خفن معرکه!!!
عالی مثل خودت:")
.. ←gσℓѕα→ ..
۰۶ اسفند ۰۲:۰۶

ددددیییی

چرا فیک وایلد کت رو پاک کردید؟:((

دیه نویسنده اش ادامش نمیده؟

هق..هق

و یه سوال دیه

دیشب داشتم تو اینترنت میگشتم یه وب فضاییای دیه هم دیدم فک کنم بلاگفا بود

مال خودت بود؟

چرا نمیشع فیکای توشو دان کرد؟

RM. kiute.ARMY

دوماه بیشتر از اخرین اپش گذشته بود ماهم مجبور شدیم:"(
نویسنده گفت فولش رو میاره:")

نه مال من نیست والا نمیدونم از همه ی وب های بیان یه بلاگ کپی هست:|
cupcake ...
۰۶ اسفند ۰۱:۱۰

هیقق~TT...TT~

 

خیلییی گشنگ بود T3T

 

# نویسندههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه#0#~~!

 

0^0 من منتظر داستان اسرار آمیز دیگه ی تو بیدمT^T

 

یه چوچولو هم برای راهنمایی=0= موگم ...0^0 تو موتونی قشنگ تر و دل کشنده تر هم بونویسیییییی*0*!!!!!!!!علللللل جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر*)*

RM. kiute.ARMY

عایگو فدات برم*^*
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪(ته برفی لاورم😐💣)
۰۵ اسفند ۲۲:۳۵

عه من میخواستم بیام درخواست ویکوک بدم خودتون گذاشتید 😐😂

دستتون درد نکنه منو ب زحمت ننداختید😂

عررررر ویکوکککککک عرررررررررر

 

RM. kiute.ARMY

دل به دل لوله کشی برو بخون مارو هم دعا کن😂
ژنرال چویونگ
۰۵ اسفند ۲۱:۴۵

از این ادمین باحالا 

RM. kiute.ARMY

ای جااااااااااان!
ژنرال چویونگ
۰۵ اسفند ۲۱:۴۲

آوو اها

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۵ اسفند ۲۱:۳۳

تنکس فور ویکوک ورژن😍😎

امشب میخونم و فردا نظر میدممم

RM. kiute.ARMY

جووووووووون فدایت*^*
ژنرال چویونگ
۰۵ اسفند ۲۱:۳۳

چرا without words برداشتید؟

RM. kiute.ARMY

چون نویسنده اش دوماهه عاپ نکرده:"(
ژنرال چویونگ
۰۵ اسفند ۲۱:۲۵

اگه فیلتر شید ؟ :"؟

 

تو هم میمیری نه ؟

RM. kiute.ARMY

بلا به دور😂

نه من تا اخرش زنده ام:")
خودمم یادم نیست کی بودم!
۰۲ اسفند ۲۳:۰۹

بسی جذاب بود من که دوست داشتم با وجود سد اند بودنش عشق کوک ثابت شد... هی یادش بخیر اولین کوکوی سد اندم without words(فک کنم درست نوشتم) بود که بخاطر اپ نشدنش مغزم تو دوگانگی موند نه مرگ تهیونگ باور میکرد نه زنده موندنشو ‌:( خلاصه که این چندشاتی قشنگ رو هرگز  فراموش نمی کنم فایتینگ ...

RM. kiute.ARMY

ممنون برای نظر قشنگت لاولی*^*
و عاره...اون فیک به یاد موندنی:"(((
IC.7
۰۲ اسفند ۲۱:۱۲

فدایت بشوم : 💜

چرا این بچه انقد خوبه 

نیگا بوخاطرم چیکار کرده ○^○

 

آیگووووووو

عیشقم قابلی نداشت که

خوشحالم خوشت اومد لاو

RM. kiute.ARMY

رونیا
taraneh
۰۲ اسفند ۲۰:۰۴

اوه راستی کیوتی اسم جدیدت مبارک

RM. kiute.ARMY

مونی رو مرده فرض کنید:)
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۲ اسفند ۱۸:۳۱

فدایت بشوم : 💜

چرا این بچه انقد خوبه 

نیگا بوخاطرم چیکار کرده ○^○

RM. kiute.ARMY

عایگویا*-*
IC.7
۰۲ اسفند ۰۹:۴۶

میشه ویمینکوکم بزاری؟؟

 

تهیونگ جانم چوجوری سه نفرو جا بدم توشششش؟

اگه میدونی چطوری بهم بگو روچشمم مینویسم برات *-*

 

زیاد گریه کردم 

ولی واقعا عالی بوددددددد

فایتینگگگگگگ

 

اوخیییی ببخشید اشکتو در اوردم و مرسی بابت اینکه  وانشاتمو خوندی

 

من نویسنده رو از کجا بیابممممم

لفطا بهش بگوووππ

 

من اینجا هستم فرزندم . ویکوک خواسته بودی دیگ؟

 

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Taraneh
۰۲ اسفند ۰۸:۲۹

میشه یکی به من بگه چرا شات دومش نمیاد😐😐😐😐😐😐😐☹☹☹☹☹

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد مشکلی نداشت*^*
........
۰۲ اسفند ۰۱:۱۱

من نویسنده رو از کجا بیابممممم

لفطا بهش بگوووππ

RM. kiute.ARMY

نگران نباش حتما کامنتتو میبینه*^*
Kim Taehyung
۰۱ اسفند ۲۳:۲۴

میشه ویمینکوکم بزاری؟؟

 

RM. kiute.ARMY

اوففففففففف........
Sugaaa
۰۱ اسفند ۲۲:۴۸

زیاد گریه کردم 

ولی واقعا عالی بوددددددد

فایتینگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم!
Black lovely
۰۱ اسفند ۱۲:۳۸

جووووووون پی دی نیم یه فیک طولانی نامجین که ددی کینگه بنویسید که جین تاپ باشع ...... من دارم در حسرت اینکه تو فیک بی دی اس ام جینی ددی باشه میمیریم .... رایتراااااا ....... جون سجین ،،، جون هیوک بنویسید (چون میدونم قرار نیست بنویسید دارم جون اونارو قسم میدم )

Agü§ť Ell

چشممممم اصن خودم برات مینویسم یکی
خوبه؟ 😃
IC.7
۰۱ اسفند ۰۸:۴۹

.عظیظم...سپ...سپ..سپو بذار در ان وانشاط پلیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

ززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز*نفس عمیق*زززززززززززززززززززززززززززززززززززز

.

.

.ببین تو رو خدا سپ شیپرا چی میکشنا....عمق فاجعه رو در ک کن🤦🏻‍♂️😂🙌🏻

 

 

عزیزم نفس عمیققققققققققققققققققققق اروم باش.

باوشه میزارمش لاو

 

 

یییاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع

ورژن کوکوییییییییییییییییییییییییییییییی

آیسیییییییییییییییییی عشقیییییییی

.

.

من گفتم کوکوی بزاره

بخاطر من کرد؟ 😢😭

اگه هم نبوده و باز من به خودم میگیرم ☺😂

.

.

. هر چند خیانت کوکوی....WoW

برم بخونمممممممممممم

 

اره عشقم دیدم کوکوی خواستی همونجا رفتم نوشتمش دادم مونی جون زحمت کشید اپش کرد.

دقیقن بخاطر خود خودت رونیا جوننننننن

 

 

 

اره اتفاق افتاده و واقعا دردناک بوده

مزخرف؟ با کلنگ میزنم داغونت میکنا:|
 
بانی: کیوت کمک خواستی بگو😂😂
 
دد: نوکرم دربست حاجی😂😂

 

 

اوکی اوکی من قانع شدم کلنگ لازم نیس ددی جون :)

Agü§ť Ell

چشششمممممممممم


افرین بر تو قانع بمان😂😂😂😂
........
۳۰ بهمن ۱۳:۵۲

عررررر ویکوکش هم بزار پلیز

moon🌛 Child🌜

نویسنده
z
۳۰ بهمن ۱۲:۱۱

سد اندددددددد یونمین یونمیییییییییییین من یونمین میخوام یونمییییییییییییییییین عرررررررررررررررر یونمیییییییییییییییییییییین دستم به شلوارت یونمین بزار

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۹ بهمن ۲۰:۰۰

یییاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع

ورژن کوکوییییییییییییییییییییییییییییییی

آیسیییییییییییییییییی عشقیییییییی

.

.

من گفتم کوکوی بزاره

بخاطر من کرد؟ 😢😭

اگه هم نبوده و باز من به خودم میگیرم ☺😂

.

.

. هر چند خیانت کوکوی....WoW

برم بخونمممممممممممم

Agü§ť Ell

😂😂😂
برو بخون حالشو ببر داداچ😎
baran ^-^
۲۹ بهمن ۱۹:۳۹

نویسنده نامجین نامجین . بعدی رو نامجین بزار. 

واقعا چراااااااااااا نامجین انقدر ریل و قتبل باوره ؟ .

من هی ارمی که دیرم نامجین میدوسته 

Agü§ť Ell

نویسنده
baran ^-^
۲۹ بهمن ۱۹:۳۷

فاخ نامجین چرا انقدررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررزرررررررررررر  ر  ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر . ریله ؟

چرا انقدر قابل باوره ؟ . من هر ارمی دیدم نامجین میدوسته . 

Agü§ť Ell

نامجین عشقه... کیوت ترین و در عین حال هندسام ترین و اکلیلی ترین کاپلیه که وجود داره🙁🍭🐇
Taraneh
۲۹ بهمن ۱۸:۱۲

وای این دیگه چی بود😭😭😭خیلی خوب بود من که قشنگ رفتم تو حسش😁😁😭

لطفا شات دومم زودتر بزاررر😁😃

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")
IC.7
۲۹ بهمن ۱۶:۵۳

نویسنده...خیانت؟!

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

حداقل میزدی میکشتیشون😐

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ابن ظلمهههههه.

#انجمن_دیگر_سد_اند_ننویسیم.😅

راسی لاولی...

عالی نبود ولی دست کمی از عالی نداشت(چی گفتما)

امیدوارم بازم فیک بنویسی بزغاله کیوتم💕(ناراحت نشیا. من به خیلیا میگم بزغاله کیوت)

#حمابت_از_بزغاله

 

مرسی عزیزم بابت اینکه خوندیش و نظر دادی .

خیلی لطف داری کیوتکم 

 جرررررررر ن باو من خودمم روشون کراش دارم ^-^

یچیزی الان که زدی حمایت از بزغاله منظورت منم یا بقیه بزغاله ها؟

 

 

مونی رو نمیبخشم:")

من خوندم و باید بگم این داستان برای یکی اتفاق افتاده بود اما خوشبختانه کسی نمرد اما روزی هزار بار ارزوی مرگ کرد...

خیانت همیشه تلخ بوده و هست..

تو به دردناک ترین شیوه ممکن نشونش داده حالا چه کم و زیاد فرقی نداره مهم داشتن درد تو کلماته

ممنون:")

 

خواهش میکنم ددی جونم من از شما و مونی ممنونم ک اجازه دادین یه چیز مزخرف اپ شه تو وب تون.

پشپامممممممم جدی میگی؟ وووایییییی حتی فکر به اینکه اتفاق بی افته هم دردناکه حالا ک فک  می کنم

 

نامجین

سد اند 

×_×

....

.................. ددی اون عینک دودی تو🕶 بزن بریم تو کارش 😎

منم عینک مطالعه 👓 میزنم 🤓

این اگه کوکوی باشه که خداستتتتتت

 

حالا که اینجوریه میرم تو کار کوکویش . تو اون ورژنو بخون :)

RM. kiute.ARMY

اره اتفاق افتاده و واقعا دردناک بوده
مزخرف؟ با کلنگ میزنم داغونت میکنا:|

بانی: کیوت کمک خواستی بگو😂😂

دد: نوکرم دربست حاجی😂😂

ریدرا
yara fa
۲۹ بهمن ۱۵:۴۱

IC.7.....عظیظم...سپ...سپ..سپو بذار در ان وانشاط پلیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

ززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز*نفس عمیق*زززززززززززززززززززززززززززززززززززز

.

.

.ببین تو رو خدا سپ شیپرا چی میکشنا....عمق فاجعه رو در ک کن🤦🏻‍♂️😂🙌🏻

Agü§ť Ell

IC.7
IC.7
۲۹ بهمن ۱۱:۱۵

یشه پارت دوم هم بذارید ...... مثل اینکه مثلا نامجون افسردگی میگیره و بعدش یهو با یه نفر که خیلی شبیه سوکجینه برخورد میکنه و پسرع یه توانایی خارق العاده داشته و میتونسته چینده و چند سال پیش گذشته رو ببینیه ( مدیونید فکر کنید سکانس های گشت ارشاد رو حفظم ;) بعد این گذشته نامجونو میبینه و سعی میکنه کمکش کنه (روانپزشک هم هست ) و در طی درمان تنها فرد زندگیش یعنی مادرشو از دست میده و دوتا افسرده کنار هم روزاشون رو به تعریف کردن خاطراتشون و خوردن اسپرسوی تلخشون سپری میکردن تا اینکه یه روز تصمیم میگیرن برن بار ولی چون نامحون خاطره خوبی با بار رفتن نداره پسره (اسمشو نویسنده انتخاب کنه خودش ) به زور اونو با خودش میبره و مست میکنن و بعدش اهم اهم و صبح روز بعد هم وقتی بیدار میشن و همدیگه رو اونطوری میبینن 😐😐 لکطکغطغخس اینجاشو ارور داد چیزی به ذهنم نرسید ولی مثلا بعدا معلوم میشه که روانپزشکه همون جین خودمونه که حافظشو از دست میده و یه پیر زنه بهش میگه که پسر اونه و بعدش هم وقتی همه چی یادش میاد از نامجون متنفر میشه و سعی میکنه خودکشی کنه ولی نامجون نمیذاره و بهش میگه که من عاشقتم و هیچ وقت از پشیمونیم کم نمیشه و از این سس شعرا و بعدش جینم میگه سعیمو میکنم و بعدش آشتی میکنن و دوباره ازدواج میکنن 

لی لی لی لییییی لالالای لای لای نینانانای ....... و ... من خودم پارتو نوشتم از تو کامنتا بخونید عزیزان 😐😂

 

 

لاولی جانم ایدت که خیلی خوبه ولی چجوری میشه که تیر قلبش بخوره ولی زنده بمونه و حافظشو از دست بده؟

 

راسی همین الان ی ایده واسه وانشات اومد تو ذهنم منتظر باشین

(وی با لبخندی شیطانی به لپتاپ می نگرد)

از الان بگم ازونجایی که میخام خودمو تو اسمات نویسی بسنجم اسمات خواهد بوددددددد

بین این چ کاپلی باشه موندم لطفن کاپلای مورد نظرو بگین

RM. kiute.ARMY

ریدرا
IC.7
۲۹ بهمن ۱۱:۰۲

 

واای خدا...

نیم ساعت طول کشید نظرم رو بذارم اما همین که اومدم ثبتش کنم دیدم مونی صفحه رو برداشت برای کارهای ادیتش یادم رفت هر چی گفته بودم😅

خب هر آنچه یادم میاد میگم...

اول اینکه سلام نویسنده عزیز خسته نباشی...

و دوم رز آبی Blue Rose میشه حالا نمیدونم از قصد این ترکیب رو تغییر دادی یا نه اشتباهی بوده...

و بعد این خیلی دردناک بود اخهههه...

ببخشید دیگه واقعا نتونستم تحمل کنم و نگم😅

من همیشه برام سد اند قابل تامل تره اما یه سد اند عاشقانه رو ترجیح میدم به یک سد اندی که با خیانت همراه بوده...

گرچه خیانت هم در این دنیا وجود داره...

ولی یه تلخی بی پایان واقعا آزار دهندست...

نزدیک بود اشک بریزم که البته چون داستان سریع تموم شد موفق نشدی اشکم رو دربیاری😅

اما خب باز هم میگم هنوز احساس سنگینی میکنم...

و اینکه چرا میگی کار آخرته؟؟؟

بنظرم پتانسیلش رو داری و اگر عاشق نوشتن باشی میتونی خیلی درش موفق بشی...

بهرحال ممنونم ازت خسته نباشی💜

فکر میکنم هر اونچه بود دوباره گفتم البته امیدوارم😅💜

 

 

مرسی بابت اینکه چشمای قشنگتو برای خوندم وانشاتم استفاده کردی الما شی.

من خودم دستام می لرزید وختی مینوشتمش و خیلی هم ناراحت شدم . مخصوصن قسمت اخر اخرش به نظر خودم خیلی ناراحت کننده بود

در مورد اسمش هم باید بگم اره خودم از عمد تغییرش دادم چون منو نمی دونم چطوری یاد ام وی رز بلو دریم کچر مینداخت و خب برا همین اسمش شد این.(ددی میدونه چی میگم)

اگه واقعن خوب باشه به نظرتون که قطعن یا بخش دوم یا اصن یه وانشات دیگ مینویسم.

در مورد قلمش نظرت چی بود عزیزم؟

خوشحالم که نوشته مزخرفم به نظرت کم و بیش خوب اومد.

 

Sh.S TaeKook💞 
 

نامجین..سداند..هق...

نویسندهههههههه ادامه بدهههههه فایتیییییییییینگ😭💋🌈

 

ممنونم بابت اینکه خوندیش و نظرتو گفتی .

راسی من از قلمت خیلی خوشم میاد و چنتا از فیکاتم خوندم *-*

 

آها یادم رفت یچیزی رو بگم ببخشید😅

همش تقصیر مونیه😅

دردناک بودن بیش از حدش با توجه به عشق زیاد جین بیشتر و بیشتر اذیتم کرد...

همین بازم ببخشید😅 🤦🏻‍

 

اصن قرار بود همین باشه متاسفانه 

 

راسی ددی و مونی و بانی جون میشه اگ وقت داشتین بخونین وانشاتمو؟ میخوام بدونم نظرتون چیه 

 

ممنون از همتون گل گلیا که وانشاتمو خوندین این خیلی برام ارزش داره.

یه بوس مجازی بچسبه پس کلتون و رو لپاتون سارانگههههههه

RM. kiute.ARMY

آلما
Sh.S TaeKook💞 

مونی رو نمیبخشم:")
من خوندم و باید بگم این داستان برای یکی اتفاق افتاده بود اما خوشبختانه کسی نمرد اما روزی هزار بار ارزوی مرگ کرد...
خیانت همیشه تلخ بوده و هست..
تو به دردناک ترین شیوه ممکن نشونش داده حالا چه کم و زیاد فرقی نداره مهم داشتن درد تو کلماته
ممنون:")
رونیا A.m 🐰
۲۹ بهمن ۱۰:۴۳

نامجین

سد اند 

×_×

....

.................. ددی اون عینک دودی تو🕶 بزن بریم تو کارش 😎

منم عینک مطالعه 👓 میزنم 🤓

این اگه کوکوی باشه که خداستتتتتت

RM. kiute.ARMY

همه عینکارو باهم میزنم نخ سوزن شنا😂
F.S.H SOGO 소고
۲۹ بهمن ۱۰:۱۵

نویسنده...خیانت؟!

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

حداقل میزدی میکشتیشون😐

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ابن ظلمهههههه.

#انجمن_دیگر_سد_اند_ننویسیم.😅

راسی لاولی...

عالی نبود ولی دست کمی از عالی نداشت(چی گفتما)

امیدوارم بازم فیک بنویسی بزغاله کیوتم💕(ناراحت نشیا. من به خیلیا میگم بزغاله کیوت)

#حمابت_از_بزغاله

RM. kiute.ARMY

جررررررررررر مخلصتم مرسی کامنت😂
Jin
۲۹ بهمن ۰۰:۴۲

اخه چرا سد اند🤧😭😭نامجییینمممم💙💜💙💜

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
Park_ pari
۲۸ بهمن ۲۳:۲۴

سکند؟؟؟ 

 

برای اولین بار خخخ

 

RM. kiute.ARMY

هرچند نیستی اما مبارکه😂
Black Lovely
۲۸ بهمن ۲۳:۱۹

میشه پارت دوم هم بذارید ...... مثل اینکه مثلا نامجون افسردگی میگیره و بعدش یهو با یه نفر که خیلی شبیه سوکجینه برخورد میکنه و پسرع یه توانایی خارق العاده داشته و میتونسته چینده و چند سال پیش گذشته رو ببینیه ( مدیونید فکر کنید سکانس های گشت ارشاد رو حفظم ;) بعد این گذشته نامجونو میبینه و سعی میکنه کمکش کنه (روانپزشک هم هست ) و در طی درمان تنها فرد زندگیش یعنی مادرشو از دست میده و دوتا افسرده کنار هم روزاشون رو به تعریف کردن خاطراتشون و خوردن اسپرسوی تلخشون سپری میکردن تا اینکه یه روز تصمیم میگیرن برن بار ولی چون نامحون خاطره خوبی با بار رفتن نداره پسره (اسمشو نویسنده انتخاب کنه خودش ) به زور اونو با خودش میبره و مست میکنن و بعدش اهم اهم و صبح روز بعد هم وقتی بیدار میشن و همدیگه رو اونطوری میبینن 😐😐 لکطکغطغخس اینجاشو ارور داد چیزی به ذهنم نرسید ولی مثلا بعدا معلوم میشه که روانپزشکه همون جین خودمونه که حافظشو از دست میده و یه پیر زنه بهش میگه که پسر اونه و بعدش هم وقتی همه چی یادش میاد از نامجون متنفر میشه و سعی میکنه خودکشی کنه ولی نامجون نمیذاره و بهش میگه که من عاشقتم و هیچ وقت از پشیمونیم کم نمیشه و از این سس شعرا و بعدش جینم میگه سعیمو میکنم و بعدش آشتی میکنن و دوباره ازدواج میکنن 

لی لی لی لییییی لالالای لای لای نینانانای ....... و ... من خودم پارتو نوشتم از تو کامنتا بخونید عزیزان 😐😂

 

RM. kiute.ARMY

واییییییی جر خوردم ناموسا اما بسی ایده جذابی بود😂😂
گاهی اوقات داستان با همون پایان بده اش به یادموندنی تره
Hurleew
۲۸ بهمن ۲۲:۵۰

اونا واقعا خیلی ریلنا🤔 

هم تو واقعیت هم فن فیک مثلا ببینی کاپل ویمینه کوکمینه سپع یونکوکه کوکهوپه حتما نامجینو کاپل فرعی ثابت میارن ! 

حتی یونجین و ناموی و ته جین و هوپنام رد کمرنگی از نامجین دارن !

همین روزاست تشنج کنم (─.─||)⁩

RM. kiute.ARMY

دقیقا!! اصلا مومنت های نامجین خیلی کمرشکنه:|
منم به دیار باقی شتافتم:)
izumi ch
۲۸ بهمن ۲۲:۰۰

یه نامجین+۱۸ پیدا نمیشه من روحم شاد شه؟

مسئولین پیگیری نمیکنن؟

RM. kiute.ARMY

پیگیری میکنیم اما دست و بالمون بسته است😂
Black Lovely
۲۸ بهمن ۲۱:۵۳

عاااالللللللیییییییییی بوووووووووووددددددد 

من افسردگی گرفتم

RM. kiute.ARMY

عایگویا چرا؟*^*
yoonmin lover
۲۸ بهمن ۲۱:۳۲

فربا با موج عضیمی از فیک سپ مواجه خواهید شد ..... تولد عشق و امید زندگیمونم مبارک

RM. kiute.ARMY

به حق پنج تن مبارک:")
yara fa
۲۸ بهمن ۲۱:۲۵

عرررررر نامجینننن@-@

اول اینو بخونم ...بعد shiitake اینو بخونم...تا اثر سد اندش خنثی شع:)

# نامجین شیپر باهوش:)🤦🏻‍♂️😂🙌🏻

Agü§ť Ell

جججووونننن
به قول جین هندساممون
I love your sekshi brain 😌😂
Jungkook.Bts.Army.7
۲۸ بهمن ۲۰:۵۲

سکنددد؟

Agü§ť Ell

ناح😅
Sh.S TaeKook💞
۲۸ بهمن ۲۰:۳۸

نامجین..سداند..هق...

نویسندهههههههه ادامه بدهههههه فایتیییییییییینگ😭💋🌈

moon🌛 Child🌜

نویسنده 😭
Vkook
۲۸ بهمن ۲۰:۳۲

سوم!؟😐😐👋

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۸ بهمن ۲۰:۲۱

آها یادم رفت یچیزی رو بگم ببخشید😅

همش تقصیر مونیه😅

دردناک بودن بیش از حدش با توجه به عشق زیاد جین بیشتر و بیشتر اذیتم کرد...

همین بازم ببخشید😅 🤦🏻‍

moon🌛 Child🌜

اوه میانه نویسنده درخواست کرد برش دارم تا ی چیزی اضافه کنه به علاوه پوسترش نیاز ب ادیت داشت ایم سو ساری المای عزیز🤧🤧🤧
F.S.H SOGO 소고
۲۸ بهمن ۲۰:۱۹

دقیقا همون روزی کع من وانشات گذاشتم آپلود کردی...عرررررررنامجیننننننننننن...

هنو نخوندمش.

هر وقت خوندم نظرمو میگم لاولییی...

نامجین ایز ریل😎😘

moon🌛 Child🌜

یعسسس بزن بر بدن جذب سلولات بشه ایشاالله 😂😂😂😂💪💪💪😎😎
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۸ بهمن ۲۰:۱۲

واای خدا...

نیم ساعت طول کشید نظرم رو بذارم اما همین که اومدم ثبتش کنم دیدم مونی صفحه رو برداشت برای کارهای ادیتش یادم رفت هر چی گفته بودم😅

خب هر آنچه یادم میاد میگم...

اول اینکه سلام نویسنده عزیز خسته نباشی...

و دوم رز آبی Blue Rose میشه حالا نمیدونم از قصد این ترکیب رو تغییر دادی یا نه اشتباهی بوده...

و بعد این خیلی دردناک بود اخهههه...

ببخشید دیگه واقعا نتونستم تحمل کنم و نگم😅

من همیشه برام سد اند قابل تامل تره اما یه سد اند عاشقانه رو ترجیح میدم به یک سد اندی که با خیانت همراه بوده...

گرچه خیانت هم در این دنیا وجود داره...

ولی یه تلخی بی پایان واقعا آزار دهندست...

نزدیک بود اشک بریزم که البته چون داستان سریع تموم شد موفق نشدی اشکم رو دربیاری😅

اما خب باز هم میگم هنوز احساس سنگینی میکنم...

و اینکه چرا میگی کار آخرته؟؟؟

بنظرم پتانسیلش رو داری و اگر عاشق نوشتن باشی میتونی خیلی درش موفق بشی...

بهرحال ممنونم ازت خسته نباشی💜

فکر میکنم هر اونچه بود دوباره گفتم البته امیدوارم😅💜

Agü§ť Ell

نویسنده
Vkook. Darya
۲۸ بهمن ۲۰:۰۷

چرا همه نامجینا سد اند شدههه

من برم خودمو بکشمممم 

اصن نه مرگ فایده نداره برم یکم نامیجن هپی بنویسم دلم خنک شه 

moon🌛 Child🌜

عععععععععرررررررر اخجووون بنویسسسس😃😃😃😃😃
yoonmin
۲۸ بهمن ۲۰:۰۳

سومممممم=/

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
ژنرال چویونگ
۲۸ بهمن ۲۰:۰۱

چند شاتی چیست ؟

moon🌛 Child🌜

از سری داستان های کوتاست مث وانشانه
ژنرال چویونگ
۲۸ بهمن ۲۰:۰۰

moon🌛 Child🌜

ن 
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۲۸ بهمن ۱۹:۵۹

سکندددد

moon🌛 Child🌜

ناح متاسفانه
IC .7
۲۸ بهمن ۱۹:۰۵

مونییییییییییی عیشخم شاتمو بردار میخام ی تیکه دیگ بهش اضاف کنم ببخشیددددددددد

 

moon🌛 Child🌜

باش عزیزم
Horny cute top .Yasy2007
۲۸ بهمن ۱۸:۵۸

یه نکته مهم

نامجین ایز فاکین ریل😐✌️

خدایا شکرت نامجینا زیاد شد وگرنه خودزنی میکردم😐😐😐

moon🌛 Child🌜

نامجین دوس عععععععععرررررررر 🤧🤧🤧🤧
Horny cute top .Yasy2007
۲۸ بهمن ۱۸:۵۳

فرستتتت تت‌ 

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسسس😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان