BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Run with sugar

   

  🎬Teaser🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

  

نویسنده purplebunny ell
کاپل دخترپسری
کاپل  یونگی . ا/ت
ژانر ماجراجویی . دوستانه . موسیقی
محدودیت سنی ندارد

 

*پ.ن: بیاین با خوندنش یکم از فضای اسمات و بی دی اس ام فیکشن ها بیرون بیایم🐾* 

 

🐱🐾DOWNLOAD 🐾🐱

  

 

 

805_vpfe.png
۲۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Ssss
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۵۸

یه سوال از کجا میتونیم اینارو بخونیم

RM. kiute.ARMY

با دانلودشون*^*
(Fatereh(mini
۱۱ فروردين ۲۱:۳۰

بانی نمیتونمممممممممممممممم....باید اسمات باشه!

ولی به خاطر شما حتما میخونم...خب خب حالا چند صفحست؟

بگید کمتر از ۳۰ عه🤐🤐🤐🤐

Agü§ť Ell

کمتر از 30عه😂
یکم کمتر اسمات بوخون مامانم مغزت بیشتر از این فاسد نشه 😂😂😂😂😂😂😂
(-:
۱۶ اسفند ۱۶:۳۳

هققق بالاخرهه عرررر دارم زمینو گاز میگرمم

RM. kiute.ARMY

دندونات دردمیگیره هااا😂
اریکا
۱۵ اسفند ۱۸:۰۰

صد در صد از اسمات بهترن این موضوعات ای کاش بیشتر ازینا بزارین🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

دقیقا:"(
اریکا
۱۵ اسفند ۱۷:۵۸

عالی بود     دقیقا مثله زندگیه من فقط من شاگردی ندارم باهاش فرار کنم🥺👿

RM. kiute.ARMY

میخوای من باهات فرار کنم؟😂
pari87 87
۱۴ اسفند ۲۰:۱۲

اره خیلیییییییییی خوببببب بوددددددددددددددددد

یکم از غمام کم کرد😂

RM. kiute.ARMY

خداروشکر😂
pari87 87
۱۴ اسفند ۱۶:۱۲

ن وقت بود فیک از ا.ت و یونگی نخونده بودم ههههقققق

RM. kiute.ARMY

این خیلی خوب بود خداوکیلی!
Pisholi
۱۲ اسفند ۱۴:۴۴

ولی من اسمااااتتت موخوامممم🥺🥺🥺

Agü§ť Ell

چچششممم
به جبران بدون اسمات بودن این یه فول اسمات مینویسم خوبه؟ 😂
فرشته نجات
۱۲ اسفند ۰۹:۲۰

بله . باور نمی کنین امتحان کنین

RM. kiute.ARMY

چش*^*
فرشته نجات
۱۱ اسفند ۲۱:۲۷

خبر دارم چه خبریییییی

بزرگ ترین معجزه عمرتون اتفاق افتاد ارمی ها ....

اگه دوست دارین با ار ام واقعیییی دارم تایید می کنم خود واقعیشه که ار غیب پیدا شده مکانش  صحبت کنین اسکایپ نصب کنین و به این ایدی یعنی :  live:.cid.5a5c4796a2843dfc   پیام بدین . اگر الان در حال حاظر پیام بدین فردا صبح جواب می ده . پس بدویین . 

خدا خیلی دوستتون داشته که منو بهتون داده

پس بعد از اینکه باهاش صحبت کردین به منم خبر بدین و کلی خوشحالم کنین

موفق باشین

 

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟:/
Nasim Salehi
۱۱ اسفند ۱۸:۱۱

ولی بنظرم از زبان اول شخص نوشته میشد بهتر بود..الان از زبان راوی نوشته شده

نویسنده ی عزیز، تو وانشات های بعدیت بنظرم اینکارو کنی خیلی تاثیرگزارتر میشه.

امیدوارم موفق باشی💜

RM. kiute.ARMY

ممنون نسیمی بابت حمایت و نقد*^*
ژنرال بی اکانت
۱۱ اسفند ۱۶:۵۵

اییول من عاشق بی اسماتم

RM. kiute.ARMY

او مای گاعد*^*
yekta@exo-bts
۱۱ اسفند ۱۶:۱۶

ووووووووییییییی عکسش آاااااااخخخخ یووووونگی

پروانه رو دستشو ووویییی

ععععععععععرررررررررررر

پروانه و پیشی کنار هم وووویییییی

موهاشوووووو پپپشششششممممککک

آخی دختر پسری....بدون اسمات آاااخخخ جاااااانننن

هوراااااا

RM. kiute.ARMY

من از پروانه بدم میاد😂
Saanaa
۱۱ اسفند ۱۶:۱۱

هق...قشنگ بود🥺💜

من تا الان زیاد ا/ت و شخص مورد نظر نخوندم😹💔این دومیش بوده 😐فق گی😹💔

*درحال برگشتن ب فضای بی دی اس ام*

آها راستی ددی 

فصل دوم Dirty Choice کی شروع میشه؟!

من و مادرم منتظریم ها😐😹💔

(خداوندا من رو از دست مادرم جررر بدهههه

الهی آمممیییییننن😐😹)

RM. kiute.ARMY

یکم نفس بگیر تو همین حس قبلیت بمون شاید خوشت اومد😂
همون آیسی می باشم :|
۱۱ اسفند ۱۶:۰۹

بانییییییی این عالی بود.

تصور کردنش خیلی بهم انگیزه داد .

چون منم عاشق موسیقی ام ولی خب ننه بابای گرامی...

بیشتر بنویس لطفنننننننن

اینکه از فضای اسمات درمون اوردی خیلی عالی بود.

همه چیز یه کوچولو یهویی اتفاق افتاد ولی همین خودشم به روند داستان کمک کرد

فایتینگگگگگگگگ

#از_بانی_حمایت_کنیم

*-*

RM. kiute.ARMY

#اسمات_خوب_نیست
#بی اسمات_بخوان_و_پادشاهی_کن
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۵:۲۱

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۲:۳۶

گل بشی بزارم رو سرم داش😂

Agü§ť Ell

😂😂😂😂😂😂
جونز مخمو زدی 😂😂

مونی:
تف کن گِل بشیم حاجیییی😂😂👌👌
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۲:۲۵

تعمیرگاه بودی خرابتم حاجی😂

RM. kiute.ARMY

خار بشم برم تو چش دشمنات سالار😂
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۲:۱۸

مخلصیم ددی😂

RM. kiute.ARMY

کشور بودی پناهده ات بودمم ب مولا😂
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۲:۱۵

😂🚶🏻

RM. kiute.ARMY

نوکر حاجی😂
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۲:۱۱

عر تررر 🚶🏻😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۱۱:۴۹

عععععررررر

RM. kiute.ARMY

ساچ عرررررررررر
✨😐Agust sakineh
۱۱ اسفند ۱۱:۴۵

چجوری هق نزنم جزو قشنگ ترین وانشاتایی بود که خوندم-.-

RM. kiute.ARMY

عایگووو:")
cupcake ...
۱۱ اسفند ۱۱:۴۴

@3@ اومووو!!!ادمین جدید0^0!!!به بههه*8*

Agü§ť Ell

ای جونم  ∩( ✧Д✧)∩
انقد کیوت نباش من کف و خون بالا میارم  (((o(*゚▽゚*)o)))
Arti ARMY
۱۱ اسفند ۱۱:۴۲

دلم واسه ی وانشات غیر اسماتِ دختر پسری تنگ شده بود😂 چیزشم که شوگاعه اصن منو این همه خوشبختی محاله😂💃

RM. kiute.ARMY

من برم ادمین بانی رو ماچ کنم😂
Nasim Salehi
۱۱ اسفند ۱۰:۳۲

قشنگ بود:)

RM. kiute.ARMY

مثل تو اونی*^*
Maty
۱۱ اسفند ۱۰:۰۷

بسیار بسیار زیبا 

دست نویسنده عزیز درد نکنه 

و  تمامی عوامل این سایت زیبا خسته نباشید 

Agü§ť Ell

نویسنده فدای تو 💫
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۱ اسفند ۰۹:۲۹

ددی😐😭 نظرات قبلم؟😐😭مونی😐😭

RM. kiute.ARMY

هان؟😂
^^ Yui_vkook_tae
۱۱ اسفند ۰۹:۲۴

*^*چهارم 😂😂😂

Agü§ť Ell

ناح*^*😂
xi kook
۱۱ اسفند ۰۹:۱۳

کلاس شیمی رو میخوام با این وانشات بگذرونم...فقط چجوری 1 ساعت طولش بدم؟؟

Agü§ť Ell

😂😂😂😂
نمیدونم والا😂
Kim Taehyung
۱۱ اسفند ۰۸:۵۳

هفتمین لایک به نیت

امام هفتم موسی کاظم بود؟

حالا هرکی

عرررررررررر دختر پسری دلم براش تنگ شده بود

Agü§ť Ell

اره درسته😂
🍪🍭🍬🍫Kim Luna🍭🍬🍫🍪
۱۱ اسفند ۰۸:۵۳

واتتت تازه داشتم میگشتمممم چطور ندیدمش /) :😢

Agü§ť Ell

ایجونم 🐾
☁😐Agust sakineh
۱۱ اسفند ۰۸:۴۶

هق هیق

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عالی بودددددددددددددددددد هققققققققققققققق

Agü§ť Ell

هق نزن مادرم ممممم هق نزنننن هقت میگیره
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌
۱۱ اسفند ۰۸:۴۴

فورث؟ 🚶🏻

Agü§ť Ell

ناح😂😂😂
cupcake ...
۱۱ اسفند ۰۸:۳۸

واییییییییی~>0<~!!!!!!!!!!1

 

(کرمی موره تو یخچال ~-~ گوشنمههههه

 

/o...o\~~~~

Agü§ť Ell

😩انقد کیوت نباش فشارم افتاد😭😭😭
Kauo sheka
۱۱ اسفند ۰۸:۳۲

بانی داری ما رو به راه راست هدایت می کنی؟!😅😁 

آقا با حال بود 😘

Agü§ť Ell

نه بابا 😂😂 من خودم یکم خسته شدم از فضای اسمات فیکا گفتم یکم تنوع بشه🐾🐱

𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۱۱ اسفند ۰۸:۲۷

دیدی هیچی نشدم؟😐😂 من دیروز وانشاتمو تو خصوصی واست فرستادم...هرچند خوب نشد ولی خب حتی جوابمم ندادی😐💔😂

Agü§ť Ell

عه خاک به سرم بزار ببینم
چرا ندیدمش خاک عالم فرق مغزم ببخشید
тα яα
۱۱ اسفند ۰۸:۲۶

چقدر کیوت تر شدی امروز😂💜

Agü§ť Ell

جون😂😂😂
☁😐Agust sakineh
۱۱ اسفند ۰۸:۲۶

اخی چه جذاب 

الان دانلود میکنم هق

Agü§ť Ell

اخی هق نزن مادرم🐾
Translator .Yasy2007
۱۱ اسفند ۰۸:۲۵

حس میکنم عین پلنگ کمین کردم تو علفا😐💔

Agü§ť Ell

پلنگ عزیزم ایشالا شکار میکنی فرصت و شک ندارم درو میکنی😂😂😂
Phati ◕‿◕
۱۱ اسفند ۰۸:۲۴

نه باباااااااااااااا

عجبی:/

Agü§ť Ell

اره بابااااا😂

тα яα
۱۱ اسفند ۰۸:۲۴

بازم فرست نشدم😭

RM. kiute.ARMY

سوم شدی ب جاش*^*
Phati ◕‿◕
۱۱ اسفند ۰۸:۲۴

هیچ؟

RM. kiute.ARMY

دوم*^*
Translator .Yasy2007
۱۱ اسفند ۰۸:۲۳

فرس؟ 

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان