BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Daddy sheep

   

نویسنده purplebunny ell
نوع روابط دختر پسری
کاپل جین . ا/ت
ژانر فول اسمات . کمی کمدی
محدودیت سنی 18+

  

💕🐑DOWNLOAD🐑💕
 
 
805_vpfe.png
۲۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
(Fatereh(mini
۳۰ اسفند ۱۵:۵۱

نویسندش بانیه؟برم عرعر کنم...مونی؟توه یادم رفت چی میخواستم بگم...

RM. kiute.ARMY

اره😂
Mohyung
۱۷ اسفند ۲۲:۵۸

مونی شییییی تولدت با تاخیر هپی مپی 🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎉🎉😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

مرسسیییی عزیز دلممممم فداتتتتتت😍💋
Nazanin💜👑 Kh
۱۷ اسفند ۱۳:۵۲

این ددی شیپ من کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

بدم میاد نمیاد اینجا نمیبینه چقدر منتظرم آه

:/

RM. kiute.ARMY

بزار بهش میس بندازم😂
Minooooo
۱۷ اسفند ۱۱:۱۶

تصور اینکه مامانش اینو بخونه بعد ببینه برای تولدشه باعث میشه ببعی هایی مغزم سوت بکشن🤣

RM. kiute.ARMY

چه جذاب😂😂😂
ʝк ƒυçкєяッ
۱۷ اسفند ۰۹:۱۲

من زشت نیسم خیلیم خوشگلم*زارتت* 😂

میتونی از هانیه شی بپرسی اون منو دید :) 

فق میگم با خنده خوش نیسم 

CMolak Babie🍷

تو کیستی که هانیه دیدت؟ 🤔🤔🤔🤔
اما بنظر من همه خوشگلن 🙂😉
Nazanin💜👑 Kh
۱۶ اسفند ۲۳:۴۵

بدم میاد فرست نمیشم 

از این به بعد قبلش با من هماهنگ کنین😎

مرسی اه

RM. kiute.ARMY

حتما بهت میگم😂
(Fatereh(mini
۱۶ اسفند ۲۰:۵۵

های..چند صفحست؟

RM. kiute.ARMY

ندادنم!! بیشتر از ده ص است😂
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۵:۳۶

عامم عصبانی چرا؟! ಠ_ಠ

RM. kiute.ARMY

چون به خودت میگی زشت-_-
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۵:۳۳

عا هعی ت ک ندیدی 

بنظرم اصن قشنگ نیس 😕

RM. kiute.ARMY

عصبانیم نکن
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۵:۲۷

خخ هعی چاله لپ نیس چاله گوشه چونم زیره لبمه زیاد بخندم میره داخل😐

خب ی خنده ی با دندونای بیرون ریخته و چشای بسته و چال ب صفه گوشی زدم (من واقن وقتی میخندم بنظرم زشت میشم واس همین همیش اخم دارم) 

RM. kiute.ARMY

همونم غنیمته😂😂😂
وای خدا قلبم ایستاد....این خیلی شیرینه خیلی شیرین همیشه بخند!!!
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۴:۵۹

من بخندم؟؟ 

از اون خنده ها ک همه دندونام میریزه بیرون؟ 

از اون خنده ها ک چشمام بسته میشه؟ 

از اون خنده ها ک چالم معلوم میشه؟ 

کدوم 😐؟؟ 

RM. kiute.ARMY

همشو یه جا بزن که کردییییییییییییی کبابممممممممممممممممم عرررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررر چاللللللللللللللللللللللللل دندون چشم های بستههههههههههههه عررررررررررررررر
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۴:۵۷

جایزه ಠ_ಠ؟ 

عاوو چ میخ؟ 

RM. kiute.ARMY

یه لبخند از ته دل!
moonlight shadow
۱۶ اسفند ۱۴:۳۰

تولد تولد تولدتون مبارک مبارک مبارک

میدونم منو نمیشناسی ولی باز من شمارومیشناسم من  به عنوان روح اینجا   حضور پررنگی داشتم خلاصه تولدتون مبارک

RM. kiute.ARMY

ای قربونت برم عزیزم تنت سالم باشه همیشهههههههه*0*
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۴:۲۳

خخ رع باو💪

واوو تا حالا کسی 11روز بده تولدم بم تبریک نگفت😂😐

افرین ت فرستش شدی ಠ_ಠ**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

RM. kiute.ARMY

من اولینشم آه هارتم😂😂
بهم جایزه بده:|
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۳:۵۲

منم زیاد ان نیسم امروز شانسی رفتم 

رع واقن خیلی چرت گفتیم شعر ایرانی خوندیم😐😂

من 5 اسفند رفتم 17 

منکه بزرگ نیسم اونا خیلی کوچیکنಠ_ಠ

RM. kiute.ARMY

ویورس هم آباد کردیم😂😂
اوه چینجااا!!!
اهان از اون لحاط😂 تولدتم مبارک
ʝк ƒυçкєяッ
۱۶ اسفند ۱۳:۰۴

دد ویروس هستی؟ 

ما امروز رفتیم زیره پسته نامیو جی کی چرتو پرت میگفتیم😂😂

باهم اشنا شدیم بیو دادیم 😐

ول اونا واقن بچن من حسه پیری بهم دست دادಥ‿ಥ💔

 

RM. kiute.ARMY

هستم اما خیلی وقته آن نشدم😂
جرررر آرمی های ایرانی😂😂
مگه چند سالته؟
Taraneh ..
۱۶ اسفند ۱۲:۴۱

مونی جوون تولدت مبارک🤧🤧ایشالله هزار ساله شی☺و به همه ی آرزوهات برسی😗

moon🌛 Child🌜

مرسی عزیز دلم فدات😍😍😍😍😍😍
ro ma
۱۶ اسفند ۱۲:۲۴

ثیردم ک نیستم قطعااااااا

سلام 

خانه پوشالی؟

قرار نیس پستش کنین؟ :((

RM. kiute.ARMY

خانه پوشالی منو صاف نمود:")
azin
۱۶ اسفند ۱۲:۱۵

ببخشید امروز تولد کیه؟؟

تولدشون مبارک :)

Agü§ť Ell

پریروز تولد ادمین مون چایلد بود ولی خب متاسفانه من یکم دیر کادوش رو آپ کردم💫
Vkook. Darya
۱۶ اسفند ۱۲:۰۴

هقققق جینن 🤧💔

سکندم خوبه باز بهتر از هیچیه ..

لعنتی رقابت انقدر سنگینه ده ثانیه بعد انتشارم میرسی فرست نمیشی 💔

Agü§ť Ell

رقابتو خوب اومدی😂😂😂
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۱۶ اسفند ۱۲:۰۲

هممم منم آخر:|✌

Agü§ť Ell

Maybe ¯\_(ツ)_/¯ᵐᵃʸᵇᵉ
😎😐worldwide sakineh
۱۶ اسفند ۱۲:۰۰

فرست؟

Agü§ť Ell

نو نو
Taraneh ..
۱۶ اسفند ۱۲:۰۰

فرست ؟؟ نگو که نه😁😁😂

Agü§ť Ell

ناح😂😂
Vkook. Darya
۱۶ اسفند ۱۱:۵۸

فرست ؟

Agü§ť Ell

ناح سکند
𝑛𝑎𝑟𝑖 /: 😐🌈(سکیندرلا:|)
۱۶ اسفند ۱۱:۵۸

ف؟

Agü§ť Ell

بلی بلی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان