BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات forbidden Love

(دارای ورژن های مختلف)

  

نویسنده  mooni🌜
کاپل چندین ورژن
ژانر اسمات . رمنس . انگست . درام
محدودیت سنی 16+

  

Yoonmin ver

💖🐱🌛DOWNLOAD🌜🐱💖

  

Kookv ver

💖🐱🌛DOWNLOAD🌜🐱💖

  

 Kookmin ver

💖🐱🌛DOWNLOAD🌜🐱💖

  

Vkook ver

💖🐱🌛DOWNLOAD🌜🐱💖

  

Namkook ver

💖🐱🌛DOWNLOAD🌜🐱💖
   
Sope ver
💖🐱🌛DOWNLOAD🌜🐱💖

  

 

  

 805_vpfe.png 

۴۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rosaline
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۴۰

هاییییی..فیک عالی بود)))

میشه چندتا فیک کوتاهه کمدی،اسمات معرفی کنی پلیز؟

RM. kiute.ARMY

هاییی عزیزممممم*^* عالی که توییی جیگر طلا😎

البته بیبی!
منتها من چون نمیدونستم چه کاپل و چه قدر کوتاه مد نظرته، بنابراین هرچی دم دستم بود رو بهت میدم:">
فقط اینکه اگه دنبال ژانر های دیگه بودی؛ حتما به لیست فن فیکشن های فول سایت که اون بالائه مراجعه کن قشنگمT^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/1706
https://fazayihaa.blog.ir/post/499
https://fazayihaa.blog.ir/post/430
https://fazayihaa.blog.ir/post/201
https://fazayihaa.blog.ir/post/657
https://fazayihaa.blog.ir/post/782
https://fazayihaa.blog.ir/post/653
https://fazayihaa.blog.ir/post/1031
https://fazayihaa.blog.ir/post/1153
https://fazayihaa.blog.ir/post/1156
https://fazayihaa.blog.ir/post/1221
https://fazayihaa.blog.ir/post/1289
https://fazayihaa.blog.ir/post/1305
https://fazayihaa.blog.ir/post/1371
https://fazayihaa.blog.ir/post/1430
https://fazayihaa.blog.ir/post/1543
https://fazayihaa.blog.ir/post/745
TIDA
۱۵ اسفند ۱۷:۱۱

ددی بی دی اس ام لینک میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هرچی بی دی اس ام ت. سایت بود جارو کردم

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]vkook-namkook-mkimb_f27.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv,namjin.monster-1_1kgu.pdf

همین دوتا ته بساطم بود:">
jeon.maji
۰۸ مهر ۱۹:۵۶

میتونم ددی صدات کنم؟؟ تازه واردم😁

برا من نمیارهههههههههه لینک دانلود و موگم

RM. kiute.ARMY

البته خوشگل خانم هرچی راحتی صدام کن*^*
کدوم کاپل؟
Min Min
۱۹ تیر ۱۸:۱۲

نمیدونم کدوم کاپل رو بخونممممم

منهددتناذاااذد

سپ میخونم چون سپ خونم چند وقته افتاده

RM. kiute.ARMY

پس بخون نوش جوووونت*0*
یهنامکوک شیپره بدبخت
۰۱ خرداد ۲۳:۰۸

موووووورررر(::::::

RM. kiute.ARMY

ای ژان:">
یهنامکوک شیپره بدبخت
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۳۱

مسزببتللییغغیغسبززبلررلحکغسفت تروخدا زود بدههههههههه من فیک نامکوک میخاممم رتببیخیحیبللرخزهعیفعزبترا(((منی که فردا امتحان ریاضی باید بدم و دارم دنبال فیک نامکوک میگردم....نایس(:::::

RM. kiute.ARMY

هایاااااااااااااح چشم:">
الهی کباب شم:")
یهنامکوک شیپره بدبخت
۱۷ ارديبهشت ۱۲:۴۱

ددی میشه وانشات نامکوک که اسمات  باشه بدی.....طولانی هم باشه(::::

RM. kiute.ARMY

یعنی ها...
دل به دل لوله کشی...
پوسترش هم اماده است اما تایم نوشتن ندارم😂
Agust D
۲۴ بهمن ۲۳:۳۴

*وی در حال خواندن فیک با یک خط نامکوک یک خط سپ*😑✋

 

وقتی کامنتای کاربر الما میخونم حس میکنم خودم دارم نقد میشم😐توماریه خودش😐خدایی چطوری نقد میکنین😐من فقد میگم ریدی نریدی همین دو حالت✋😐

RM. kiute.ARMY

وای جر😂😂😂

تو کلی بینی کردی😂 در حقیقت تاثیر مستقیم تری داره
Jimin.cute
۲۹ آبان ۱۴:۲۹

وایییی ادمین مونییی سلامممم😻✨

میدونستی اولین باری که اومدم توی سایت اول روی تو کراش زدم😽✨

عررررر من اگه اینو نخونم آرمی نیستم😻✨

عررررر پیش به سوی ریزی😽✨

دانلود شد😻✨

برم بخونمممم😽✨

بای باییییی😻✨

Mooni🌜

سلام به روی ماهت عزیز دلم😍خوبی؟ 😍❤
وووی چینجا؟؟ 😂😂
دورت بگردم🤧🤧
وای گرد و خاک وانشاتم برداشته شد😂😂💔💔

اوا اوا
۲۴ مهر ۲۳:۴۲

بله بله درستهههه همونطور که من در کنار شما یه کوچولو به نظر میام جررررر اصلا همدیگه رو ندیدیم اما یه دلیلی هست برای همین بایسامونم اینطوریه ناراحت نشدی خاله اینطوری گفتم؟

RM. kiute.ARMY

نه جانم ناراحت نشدم*^*
اوا اوا
۲۲ مهر ۲۰:۵۵

یوهاهاهاهاهاهاهاهاها هوهوهوهوهوهوهوهو

کوک توتاپ میشی برای ته و چیمی اماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نامجون میاد برای تو تاپ میشه

RM. kiute.ARMY

شک نکن😂
کنار نامجون بیبی میشه:")
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۵۳

خواهش میکنم عزیزم...

ناچیز نبود چون براش زمان گذاشتی و من هم برام ارزشمنده...

خیلی خیلی ممنون...

منتظر کارهای بعدیت هستم💜

moon🌛 Child🌜

دورت بگردم😍😍😍
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ ارديبهشت ۰۸:۳۹

خب خب خب با شرمندگی تمام سلام...

می دونم خیلی دیر دارم نظر میدم...

واقعا شرمنده مونی عزیز...

خب بریم سراغ صحبت در مورد داستان...

به عنوان اولین نوشته کارت عالی بود...

و بعد کم پیش میاد داستانهایی که من رو واقعا تحت تاثیر قرار بده...

منظورم اینه که کم پیش میاد داستانی که من رو مجاب کنه دوباره بخونمش...

راستش مونی داستانت یه حالت عجیبی داشت...

یعنی من از این مدل زیاد خوندم و جزو دسته ای بوده که شاید دوباره نرم سراغش ....

اما در مورد این داستان یک چیز پنهانی وجود داشت که حس میکردم میتونم بارها روش فوکوس کنم...

در مورد ادیت به کاپلهای متفاوت خب عقایدی دارم که در داستان جدیدم که قراره امروز فردا آپ شه بهش اشاره میکنم...

جذابیت بصری فایل پی دی اف برای جذاب کردن داستان خیلی مهمه و تو به خوبی از پسش براومدی...

و همینطور پوستر داستان که واقعا منو کنجکاو کرد بیام سراغش...

بریم سراغ موضوع اصلی...

بارها گفتم که از فریب خوردن ذهنم توسط نویسنده نهایت لذت رو میبرم...

اصلا انتظار نداشتم ما با دو تا برادر طرفیم...

باز بودن پایان رو هم تا حدی دوست داشتم...

البته این باز بودن به این بر میگرده که چیزی از مشکلات بزرگی که ممکنه بین راه این دو تا در گروی تصمیمشون پیش بیاد نمیدونیم...

از نظرم یونگی با کاری که جیمین انجام داد فهمید که باید جسارت رو در وجودش در انجام هر کاری تثبیت کنه...

و همینطور جیمین قضاوت نکردن و قوی بودن رو...

چند جمله ادبی ازش یاد گرفتم...

اما پرشی که در داستان به دو ماه داشتی یکم منو گیج کرد...

من متوجه نشدم جیمین بعد دو ماه بهوش اومد یا نه دو ماه از بهوش اومدنش میگذشت...

اگر دو ماه از بهوش اومدنش می گذشت پس چرا یونگی تازه به امر خودکشیش اشاره و بازخواستش کرد...

اگر هم تازه بهوش اومده بود باز هم یکم برام مبهم بود اون واکنش در اون لحظه...

همین...

این تنها بخشی بود که متوجهش نشدم😅

در آخر خسته نباشید عزیزم...

با افتخار منتظر کارهای بعدیت هستم💜💜💜

moon🌛 Child🌜

سلام المای عزیزم
فدای سرت قشنگم
باعث افتخارمه که وانشات ناچیزمو مهمون چشای زیبات کردی و همچنین نظر گرانقدرت که برام یه دنیا ارزشمنده😍
خیلی ممنونم عزیز دلم واقن خوشحال شدم که لذت بردی ازش امیدوارم کارهای بعدیم هم بتونه تحت تاثیر قرارتون بده🤗💕
خب اون دوماهی که گذشت قبلش جیمین رفته بود کما یهو تا دم مرگ رفت اما باز برگشت و دوماه تو کما بود
خیلی جاها میتونستم داستانمو گسترده تر کنم یا حتی چندشاتیش کنم اما خواستم مختصر باشه چون هم شرایط روحیم هم وقتم این اجازه رو بهم نمیداد چند شاتیش کنم 
از این بابت عذرخواهی میکنم که باعث سردرگمی شما وریدرای دیگه شدم
درکل خیلی ممنون که من و وانشاتمو لایق دونستی و همچنین نظر ارزشمندتو بهم گفتی خیلی ممنونم عزیزدلم😍😍
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪(ته برفی لاورم😐💣)
۲۸ اسفند ۱۴:۱۹

ددی مونیی 

یه فیک کمدی بهم میگین😐🙏

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۷ اسفند ۱۳:۴۵

آقا دیره یا زوده ؟

به جان داداش نداشتم نامکوک ایزریل .....

RM. kiute.ARMY

بزن قدش:")))))))))))))))))))))))))
Jungkook .Army.7
۲۵ اسفند ۱۴:۵۷

moon🌛 Child🌜

😂😂یه لحظه غفلت یک عمر پشیمانی👌😂

 

داشتم نظراتو میخوندم رسیدم به این 

مونی جواب یکی رو داده بودی اینجوری

دارم جرواجر میشم خیلی خوب بود وای پارهههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای اصلا ادمینا خیلی جروارن همشون اون از ددی به ی شکل جر میخورم با حرفاش اینم از مونی اونم از بانی رودم قاچ قاچ شد دیگه خدایا بسه دیگه😂😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂😂😂😂چاکریممممم جیگرر رر
Roya
۲۵ اسفند ۱۲:۲۲

من یه چی میخوام ادمینای گللللللللللللللل خواهش بهم اسم چندتا فیک که داخل سایت هست با ورژن نامجین بهم بدید 

خواهششششششششششش

خ داییی جدیدا فهمیدم من تو بی تی اس بایست خاصی ندارم طرفدار همم جدیدا بایستم شده کوک و بایست رکرم شده نامجون اصن فردا تصمیم دارم یکی دیگه باشه من همه رو دوست دارم برای منحرف کردن بقیه میگم اینا بایستمم

خدایی ما تو خانواده مون سر بایست دعوائه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐☺☺☺

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂 نامکوک فور اورررررررررررررررر😂😂😂
جررر😂😂
http://fazayihaa.blog.ir/post/289
http://fazayihaa.blog.ir/post/534
https://uupload.ir/view/ok1k_choose_your_way_%5Bfull%5D.pdf/
>_<
۲۵ اسفند ۰۲:۳۵

چیییی ورژن نامکوکککک!!!!!!؟؟؟؟

یعنی بد از مدت ها از شیپ مورد علاقم چیزی گذاشته شدددد !؟!؟😶

شاید دارم خواب میبینم 😭💔

مرسییی 💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نهههههههههههههه!!!!
تو هم نامکوک دوست دارییی؟؟؟؟؟؟؟
وای خدااااااااااا!!!! منم نامکوک شیپرمممممممم!!!
ادمین مونی اینو برای من زد!!!
عررررررررررررررر
💞Sh.S TaeKook
۲۴ اسفند ۲۱:۲۸

انتظار نداشتم کامنت بلد بالامو بلند بالا جواب بدی مونی جونم😂

خیلی باعث افتخاره که نوشته تورو بخونم و راجبش اظهار نظر کنم

«از فاز مودب بیرون میاید😎🎈»

عاقا حرف نداشت

توضیحاتی که دادی خیلی فوق العاده بود

تمام چیزی بود که میخواستم بگم

و درواقع تمام چیزی که توی وانشات حس میشد

به نظرم(درحدش نیستم😑) عالی بووووود

و اینکه اون اهنگ رو حتما گوش بده

ارامشی که توی اون اهنگ هست رو با هیچی عوض نمیکنم:)

moon🌛 Child🌜

😂😂😂اخ راستش کامنتت خ بهم چسبید چن دور خوندمش خر ذوق شدم😂😂🌈🌈🌈🌈🌈🌈❤❤❤❤❤❤❤
مرسی عزیز دلم مرسی که خوندیش و نظرتو بهم گفتی برام خ ارزشمند بود 
مخصوصن کسی که رو قلمش کراشم👌😎
💞Jeon jimin💞
۲۴ اسفند ۲۰:۵۱

مرسییی*^*

RM. kiute.ARMY

خواهشیات لااو*^*
Jungkook .Army.7
۲۴ اسفند ۲۰:۱۰

ب مولا ما خوب نیستیم این شمایین ک فرشته اید و برای ما وقت میزارید:")

وایییی اولین نوشتت خیلی خوب بود مونی فکرشو نمیکردم اولین نوشتت باشه

آخ لعنت به این کنکورررر منم امسال کنکور رباضی فیزیک دارم😐💔موفق باشی مونی ایشالا کنکورتونو خوب بوید تو و ددی😍

ناححح گی ندوست ولی میخونم و واقعا از بعضیاش خوشم میاد بخاطر قلم نویسنده و ماجراهاشون واقعا قشنگن #مازوخیسم😂

وای دورت بگرم مرسی مونییی تو هرکاری کنی خوبه دستتم درد نکنه😍

moon🌛 Child🌜

ایگو فدای مهربونم بشم لابولی🤧🤧🤧🤧چق خوشبختیم شماهارو داریم ععععععععررر
چینجاااا چاکریممم😎😎😎😎👌👌👌👌👌
مرسی عزیز دلم ایشالله تو هم عالی بدی جیگرمممم
دورت بگردم😍😍😘😘😘
Stella
۲۴ اسفند ۲۰:۰۹

چی میشه اگه ورژن جینکوک هم بزاری؟😂

RM. kiute.ARMY

دیگه منو این همه خوشبختی محاله:")
Jungkook .Army.7
۲۴ اسفند ۱۹:۲۹

مونی چرا انقدر خوب بود؟:) 

دمت گرم نمیدونستم مینویسی بازم برامون بنویس😢😍

من طرفدار وانشانای گی نیستم ولی وقتی ادمینا مینویسن میخونم چون میدونم ارزش خوندن داره و حتما قشنگه و مرگ میشم با همشون هققق😍😍😍

moon🌛 Child🌜

هقققق چرا انقد شماها خوبید🤧🤧🤧
اولین نوشتم بود راستش البت ایده دارم برای فیک نوشتن منتظرم کنکورنو بدم شروع کنم😀😀
اعععععع گی دوس نداری؟؟
ی وانشات دختر پسری هم مینویسم به همه اعضا براتون تبدیل میکنم خوب؟؟
Roya
۲۴ اسفند ۱۹:۰۵

خدایا سوتی بجای اینکه بنویسم بایست رکرم نوشتم بایست کرمم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

Agü§ť Ell

من همون برداشت بایس ریکر رو داشتم😂😂😂
💞Jeon jimin💞
۲۴ اسفند ۰۸:۲۵

سلام مونییییی عررررررررررر اینو خودت نوشتی¿¿!!!😍😍😍😍😍

عالیییییی بووووودددد.....خیلی قلمت عالیع بازم وانشات بنویس لطفا دوس دارم کارای بعدیت رو هم بخونم :")

مرسی بابت وانشاتت⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

فایتینگگگگ⁦(◍•ᴗ•◍)✧*。⁩

moon🌛 Child🌜

سلام عزیز دلم یس یس😂😂🖐
ایگو عالی بودن از خودته😭😭😭😭
چشم چشم فرصت کردم براتون بیشتر مینویسم🤧🤧🤧🤧🤧
فدات لابولی مهربونم😍😍
🙄. Saraw
۲۴ اسفند ۰۷:۵۵

سلام سلام من اومدم (صفا اوردم😂😅)

و اینکه ععععععععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جججججججججججییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغ

رتبتبتتیتبخفخلخبختبتلتیتلتیارتساوروسترتفتلخلتفتلتلتیتلتبتقتلخیتلتیابتی

من مرگگگگگگگ اره و اینکه الان دارم از اون دنیا پیام میدم 

مدیونی مونی فکر کنی اخرش پشمام موند خودم ریختم 🤤🤤🤤🤤

هق سپ رو هم دوست بنویسش 🥲🥺🥺🥺پیلیزززززززز🥲🥲🥲🥲🥲

هق می دانم دو شب پیش خوندم دیروز قرار بود نظر بدم و امروز اینجام😂😂😅😆😬ولی خو درگیر مراسم ختم خودم بودم 🥲😬😬😬😂😂😂

ارهههه هنوزم پا حرفم هستم چند شاتی کنش😬😬😬😂🥺🥲💜

فایتینگ مونییییییییی💜💙

بازم بنویس🤔🤔

 

moon🌛 Child🌜

سلام سلام😍😍😍🖐🖐
پشمای خودمم ریخت😂😂گفتم دم عیدی یکم تمیز شید😂😂😂😂😂😂😂
سپ هم اضافه کردم😎🖐
ایگو باش ی روز براتون چند شاتی مینویسم حال کنید 😎
Ghazal
۲۳ اسفند ۲۳:۵۸

های🙃🖐️ من تو وب فقط ول میچرخم😂

هیچ وقت کامنت نزاشتم ولی دیگه شاکی شدم خواستم بگم اقا چرا شما همش فیکای گی مینویسین چرا دختر پسری انقد کمههههههه ای بابا بیشتر بزارین بین 20 تا وانشات 19 تاش گی 1 دونه دختر پسریه این چه وضعشه اخه😑

moon🌛 Child🌜

چون طرفدارای گی بیشترن😂😂
rozi (نسخه شکنجه گر)
۲۳ اسفند ۲۳:۴۰

یه لحظه اومدم بگم مونی اومدم دستپختت رو بخرم😑😂😂😂😂😂😂😂من دانلودش کردم (یونمینش رو) 

بعدششش...

میام راجبش نظرمو میگم گوگولییی😂💛👋

moon🌛 Child🌜

اعععععع اتفاقن بونمینش کاپل اصلیشه😎🖐
Kook Min_cute
۲۳ اسفند ۱۰:۴۸

مونییی  آخه چرا وسط صحنه اسمات نظریه بیان 

می کنی تازه داشتم می رفتم تو فازشاااا 

می دونم از من با تجربه تری ها ولی جدا من خیلی وقتا

اینطوری وسط اسمات زد  حال می خورم لطفا این چیزا

رو بزار آخر بنویس 

 

چقدر من پر روم 

به هر حال اگه این زد حال رو فاکتور بگیریم یکی از بهترین وانشات هایی بود که خوندم فایتینگ مونییی 

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂جررررررررر
باش شاید ی روزی ی فول اسمات براتون نوشتم خدارو چ دیدی 😂😂😂😂
ععععععععرررر من ذوقققق🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
💞Sh.S TaeKook
۲۳ اسفند ۱۰:۲۰

درود مونی جون
میدونم درحدی نیستم که وانشات شمارو نقد کنم ولی اگه اشکال نداره میشه مثل بقیه درحالی که میخونمش راجبش بگم؟
الان ساعت ۴:۰۲ صبحه
«اون زمان که همه دورم انداخته بودن و مثل یه اشغال باهام رفتار میکردن»
خب من اینجا یاد یه اهنگ افتاد:)
اهنگ cardigan از Taylor swift
یه متنی توی این اهنگ هست که میگه:
«وقتی من مثل یه ژاکت پشمی قدیمی شده بودم که زیر تخت یه نفر افتاده..»
این جمله و این یاداوری استارت اشک ریختنمو زد...
بریم ادامه:
نامه جونگ کوک منو یاد که اهنگ دیگه از تیلور انداخت:)
این اهنگش کلا داره یه منظور رو میرسونه«تحمل کردن»
تو متن اهنگ میگه:
من مثل بچه ها پشت در مینشستم تا بیای
بهت مثل ژنرال های جنگ خوشامد میگفتم
میز رو با وسایل زیبا تزیین میکردم و بهت خیره میشدم
ولی تو فقط تحملشون میکردی
..
حس میکنم جونگ کوک(ورژن ویکوک)واقعا تحت فشار بود و این حس اضافه بودن رو واقعا عالی بیان کردی مونی
...........
عاممممم..اسمات؟
ریلی؟؟؟
انتظار نداری که نقدش کنم مونی؟؟؟
البته اگه بخوایین میگماااا😂
تمام احساساتی که اول فیک داشتم به فاک رفتن😂😂😂
....
اصن انتظار نداشتم تهیونگ و جونگ کوک برادر باشن!!!!!
قافلگیرم کردی مونییییییییی
و این قافلگیری رو دوست داشتم😍
راجب اون بخش که گرایشش رو فهمید و قبول نشد..
سن بدیه منم تو اون سن بودم و هستم تقریبا
خیلی سخته که ادم گرایشش رو بفهمه من خودم هنوز نمیدونم چی میخوام
ولی کلا نتیجه اخلاقی این وانشات عالی بود
نتیجه گیری: Love is Love
اینو بیبی گرلم رو یه دیوار زیر پل نقاشی کرد و عکسشو برام فرستاد😎💞

 

بدرود🎉

moon🌛 Child🌜

ععععععععرررر تا باشه از این نقداااذوقققق مرگگگگگگ شدممموم کههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
برگاتون با تهش ریخت نه؟؟؟؟؟😎😎😎😎
راستش این وانشات نتایج اخلاقی زیادی داشت
اول اینکه کار تهیونگ اشتباه بود که خودش تنهایی تصمیم گرفت و حق انتخاب به جونگ کوک نداد
ما آدما توانایی ذهن خوانی و اینکه تو قلب بقبع چی میگذره رو نمیدونیم
پس باید ترس و بزاریم کنار و با احساساتمون روبرو شیم حتی اگه اون آدم پسمون بزنه باید باهاش روبرو شیم
کار جونگ کوک هم اشتباه بود که میخواست خودکشی کنه اگه واقن میمرد چه بلایی سر تهیونگ میومد کسی که همه دنیاش و زندگیش جونگ کوک بود ادم باید به ادمای اطرافش هم توجه کنه همیشع کسی هست که براش مهمیم و دوستمون داره حتی اگه از وجودش خبر دار نشیم پس باید برای همون آدما زندگی کنیم و با سختی های زندگیمون روبروشیم
پس جونگ کوک باید بمونه و بجنگه  
تهیونگ هم باید از احساساتش فرار نکنه و باهاشون روبرو شه 
سعی داشتم تو این وانشات اینو بفهمونم 
خوشحال شدم که وانشات ناچیز منو مهمون چشای خوشگلتون کردیددد بوجججج به چشای همتوننننننن❤❤❤
Fateme
۲۳ اسفند ۰۹:۴۱

خیلیییی باحال بووود

مرسی برای کوکوییییی😘

RM. kiute.ARMY

فدایت فاطمه جون*^*
matin
۲۳ اسفند ۰۸:۲۹

من همیشه گفتم 

کسی که یونمین آپ می کند

رستگارست 

 

 

 

 

 

🧔🧔🧔🧔🧔

RM. kiute.ARMY

درود!!!
Bani _army
۲۲ اسفند ۲۱:۲۳

نمیدونستم مونی هم مینویسه😍

عشق ممنوعه😱

داداش داداشی😱

یعععسسس🤤🤤

جووون خیلی خفن بید😍

فایتینگ‌ مونی جونی❤💜

moon🌛 Child🌜

دلو زدم به دریا و بلاخره نوشتم 😂😂🖐🖐🖐
چینجاااا
چاکریممم😂😂❤❤❤
فدات عزیز دلم بوجججج
در پی نامجین ..بلک لاولی
۲۲ اسفند ۲۰:۴۵

هومممم ....... به ددی میگم بزنتت 😐💔 هققققق ...... چراااااااااااا من انقدر مظلومم ?! ....... نامجین نداله ?! نمیشه داشته باشه لطفا پلیز ?!  قلبم درد گرفت وقتی دیدم همه ورژنارو داره ولی نامجین و سپ نداره ..... ابلفضی درد کرد ...... ناموسا ...... ددیییییییییییی ?!! بهش بوگو نامجینم بده 💃🔪 تولو خدا ...... ولی بازم هنر از سر و کولت میباره ... عالی بود .... احسنت به این قوه تخیل

RM. kiute.ARMY

بهش میگم بچه ام وقت کنه میزنه به ولله😂
Roya
۲۲ اسفند ۲۰:۱۹

عرررررررررررررر این خیلی قشنگ بود من فقط ویکوک و شو خوندممممممم خیلی قشنگ بود

مونی خودت نوشتی؟؟ عافرینننننننننننننن خیلی قشنگ بود 

قشنگگگگگگگگگگگ بوددددددددددددد 

ولی کوکوی و نخواندم چون من از اینکه کوک تاپ باشه بدم میاد 😂😂😂😂😂😂😂😂 البت نظر منه ها کوک شیپرا من و نکشید چون خودمم بایست کرمم کوکه

moon🌛 Child🌜

مرسی رویا جونم خوشحالم دوسش داشتی عزیزم❤❤❤❤❤❤
اعععععع منممممم ویکوک شیپرم تا کوکوی😎😎😎😎😎😎بزن قدشششش🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐🖐
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۲ اسفند ۱۶:۲۰

مررررررررررررررررررسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

ورژنننننننننننننننن کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو😐ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووککککککککککککککککککککک☺کککککککککککککککککککککککککککککککککککوووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

مونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

داستانتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

 

خییییلیییییییییییییییییییییییییییی عاااااااااااااااااالللیییییییییییییییییییی

 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود :>

moon🌛 Child🌜

خواهشیات لابولی بوججججج😘😘😘😘
^^ Yui_vkook_tae
۲۲ اسفند ۱۵:۴۷

ارهههه استعدادش خوفههههه عالیهههههههه🥺

:/ برا من نشده مونیییی خیلی خوفههههه🤗💃

moon🌛 Child🌜

خوبی از خودته عزیز دل من 🤗🤗❤❤
Haeleew~
۲۲ اسفند ۱۵:۳۵

عه وایساا وانشات بود ؟ :|

منو بگو چقد جر خوردم🤒

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂😂😂
Haeleew~
۲۲ اسفند ۱۵:۳۳

هم با کاور جر خوردم ...

هم با فونت کاور ... 

هم با ژانرش ... 

هم با کاپلش ....

هم با نویسندش ... 

هم با گذارنده فیکش ...

RM. kiute.ARMY

هم دردم:")
^^ Yui_vkook_tae
۲۲ اسفند ۱۵:۱۶

مونیییییی اینو نوشتههههههه؟؟؟؟؟؟

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر هوراااااااا هقققققق*^* 

🤗🤗🤗🤗🤗💃💃💃💃💃💃💃💃😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میبینی مونی چقدر با استعداده:")
فقط گاهی گوز میشه:|
^^ Yui_vkook_tae
۲۲ اسفند ۱۵:۱۵

کوکویییییییییی خوداااا هوراا مرسیییی بابت ورژن مختلففففففففففف 💃🤗🤗

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتتتتت عزیزمممم*0*
(Fatereh(mini
۲۲ اسفند ۱۴:۱۱

کوکمیننننن...ویکوک...اونم یهوییی....وایییییییییییی الان میمیرم...چرا با قلبم اینکارو میکنید؟🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🎀🎀

RM. kiute.ARMY

یعس!!!
چون حال میده😂
Vkook. Darya
۲۲ اسفند ۱۳:۲۳

عررررررررررررررر

قلممم مونیههههههههههه 

قکبنسنرکسترسکیتسکبجثکبنسکبنفجبسک

برم همه ورژناش رو بخونم 🤧🤧 

بازمم عرررررررررر 

هقققققق 🤧🤧

 

RM. kiute.ARMY

حملههههههههههههه کنییییییییییییید!
💞Sh.S TaeKook
۲۲ اسفند ۱۲:۵۵

یعنی من اگه این وانشاتو نخونم از اعضای این سایت نیستممممممممم

مونییییی🎈😭

کار مونیهههههههههه😭😭😭😭😭😭

moon🌛 Child🌜

ای جانننننننن 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧ععععععععرررر 😭😭😭😭😭😭
deniz
۲۲ اسفند ۱۲:۳۴

عالییییییییییی خیلی قشنگ بود😍🧡💜💛💚💙❤🖤💜💜💜💜💜💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

نظر لطفته عزیزم چشات قشنگ میبینه😍😍😍😍😍😍
Banana Daddy .Yasy2007
۲۲ اسفند ۱۱:۱۹

بالااخرههههههههههه مونیییییییی💃💃💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

یعس😂😂😂😂
vimin shiper
۲۲ اسفند ۱۱:۱۸

ووششششش چه خوب بودددد...*-*

moon🌛 Child🌜

 فدات لابولی خوشحالم دوسش داشتی😍
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۱۱:۱۰

مونی من میرم بمیرم 

ینی واقن فاک بر کمپانیا 

ماه بعد آیزوان دیسبند میشه

میبینی 

حداقلش اینهمه پول براتون دارن درمیارن حداقلش برا درامدشون نگهشون دارین واقن اخه من الان باید چیکا کنم برم کلمو بکوبونم تو دیوار؟

من الان چه گوهی بخورم واقن 

بگو مونی بگو تو از من بزرگتری میتونی بیشتر دربارش فک کنی تنها چیزی که به ذهن من میرسه همین کاره 

moon🌛 Child🌜

چی شده کی دیسبند شدع😭😭😭😭😭
ʝк ƒυçкєяッ
۲۲ اسفند ۱۰:۴۲

هعیی یس ایول ویکوک *-*

اقایی کنین ی چن تا دیگ ویکوک بزارین کلکسیونه ویکوکم برا تعطیلات پر میشه ಠ_ಠ💜

RM. kiute.ARMY

چشم😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۲ اسفند ۱۰:۴۱

یه لحظه صب کن ببینم

عرررررررررررررررررررررر خدایی نویسندش مونیه؟

عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررر 

وای الان تشنج میکنم

عر مرسی خیلی مرسیییییسیسییییفازدتطثثاخثه۹ثق۶ث۹هقمثایحث

RM. kiute.ARMY

عاره:")))
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۲ اسفند ۱۰:۲۲

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررز خودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مونییییییییییییییی خدت نوشدییییییییییی ؟!*^* ....... هولاااااااااااااااا *^*💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛✨ ...... مح کوکمق موخآااااااااامممممم *^*💛💛💛💛💛💛💛💛✨ ...... لودفا کوکمینش لو هم بونویششششششششش *^*💛💛💛💛💛💛✨ ....... لودفاااااااااااا *^*💛💛💛💛💛✨

moon🌛 Child🌜

یس یس😂😂
گذاشتمش عزیزم 😘😍❤
...
۲۲ اسفند ۱۰:۱۲

میشه ورژن ویکوک هم بزاری

 

ممنون🙂

moon🌛 Child🌜

 گذاشتمش عزیزم🤗
ruby (سکینه سرخ:/)
۲۲ اسفند ۰۹:۴۸

مونیییییییییی عرررررررررررررر هققققققققققققق من مرگگگگگگگگگگ 

moon🌛 Child🌜

ایگو خدا نکنه🤧🤧
Lil suga
۲۲ اسفند ۰۳:۴۳

خب حالا اومدم افتر کامنتو بزارم.

نسننمطگیگمسممزممزمیجطججز میدونی دارم ساعت سه چهار صب میخونمش؟ چرا؟ چون همونطور که گفتم یونمین خونم افتاده بود. و از طرفی، یه معتاد به یونمینم که اگر آخرالزمانم شده باشه و تو این بلاگ یونمین آپ بشه، میشینم میخونم. این وانشات منو یاد یه فیلمه انداخت که اسمشو یادم نی! اونجام دوتا داداش بودن عاشق هم شده بودن. ولی ناتنی بودن. خلاصه متفاوت بود و من دوستش میداشتم. فیلمه نه ها! فوربیدن لاو :) 

ماچ و موچ زیاد روی گونه هات مونی بیبی!💜

moon🌛 Child🌜

ایگو راستش من فیلمه رو ندیدم 🤔🤔🤔
اعععع خوشحالم دوسش داشتی لابولی🤗🤗🤗🤗❤❤❤❤❤
ماچ و موچ بککککک😍😍😍
Lil suga
۲۲ اسفند ۰۳:۲۶

دقیقا وقتی یونمین خونت میوفته، مونی تامینش میکنه. برم بخواااااااانمممممم و بعد خوندنم هم یه کامنت دیگه میزارمممم!! این پری کامنت بود. (Pre-comment)

moon🌛 Child🌜

اععععع برو نوش جونت گوش بشه به تنت😂😂😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۲ اسفند ۰۱:۵۳

مون مونننننینن

خودت نوشتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی¿¿¿¿

moon🌛 Child🌜

یسسس😁😁😁
........
۲۲ اسفند ۰۱:۲۷

زیبا :)

RM. kiute.ARMY

مانند تو:")
✨Maria✨ BTS✨
۲۲ اسفند ۰۱:۱۰

بسیار زیبا و متحیر کننده!🌟🌟🌠🌠

عالی بود مونی عزیز!👏👏👏👏👏

RM. kiute.ARMY

تشکرات*^*
عاجق سینه چاک رایام
۲۲ اسفند ۰۰:۴۷

ای جان یونمین

با قلم مونیییییییی😍

moon🌛 Child🌜

جوووووون اسمشووو😂😍❤
نوش جونتتتتتتت❤❤❤😂😂
sti
۲۲ اسفند ۰۰:۳۵

مونی ورژن جیکوک هم میزاری لطفااااا

moon🌛 Child🌜

گذاشتم عزیزم
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۰۰:۲۳

چییییییییییییییی

مونی اولین فیکی که تونستم دان کنم این بود ینی الان میمیرم دوبار زدم که دوباردان شه دومین بار دان کرد خب ۵۰درصد باهات دوس شدم ولی هنوزم قهرم

moon🌛 Child🌜

اعععععع مبارکهههههههههههه 😂😂😂😂😂❤❤❤❤
هعییییی🤧🤧🤧🤧
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۰۰:۲۰

مونی با اینکه باهات قهر ولی شاید بکشم پوسترشو البته اگه کل دنیا واقن دس از سرم برداره و بزاره نقاشی بکشم ولی همچنان باهات قهرم اگم جواب ندادی یا تایید نکردی پیاممو اصن مشکلی نداره (استیکر روشو اون ور کردن)

moon🌛 Child🌜

قهر نکن دیه دلت میاد؟؟؟؟🤧🤧🤧🤧🤧☹️☹️
ج دادم دیر به دیر میام کامنتا میمون تا همه باهم تایید شن ساری🤧🤧🤧🤧🤧
اععععععععع چینجاااااا میکشیشششش عععرررررررر😍😍😍😍
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۲ اسفند ۰۰:۱۵

فقططططططط ..... 

چرااا فرست نمیشمممممم

خلوص نیت ندارم :(

 

moon🌛 Child🌜

شاید🤔🤔🤔🤔
cupcake ...
۲۱ اسفند ۲۳:۵۷

:> مودونستم بالاخره موشم*ة*!!!

 

هیپپ هیپپ هولااا~*0*~!!!!!!!!

 

ئست و جیغغغ و شوووتتتتت>0<!!!!!!!!!

moon🌛 Child🌜

حالااا دستتتتت دستتتت قرررررر قررررر💃💃💃💃💃💃💃💃
Kauo sheka
۲۱ اسفند ۲۳:۵۶

به خدا به لحظه رفتم دستشویی برگشتم ،یه دقیقه شد 😁😁

moon🌛 Child🌜

😂😂یه لحظه غفلت یک عمر پشیمانی👌😂
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۲۱ اسفند ۲۳:۵۴

عههههه اینو مونی نوشتههه

میشه ورژن کوکوی رو هم بذاری؟

moon🌛 Child🌜

یس یس
چشم وقت کردم میزارم
purplebunny Ell
۲۱ اسفند ۲۳:۵۴

مونی جان فرست که نشدیم بوگو سکند😌😂

moon🌛 Child🌜

سوم شدی😂😂😂مگ خالت صدا نزذه بود؟
🌈|: 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐩𝐢𝐬𝐡𝐢
۲۱ اسفند ۲۳:۵۳

ف

Agü§ť Ell

سکند
cupcake ...
۲۱ اسفند ۲۳:۵۳

جلللل

moon🌛 Child🌜

چیشده😂😂
فرستی😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان