BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Banana Milk

3thm_7.png

  

نویسنده bani_army
کاپل ویمینکوک
ژانر رمنس . فول اسمات
محدودیت سنی 18+
آیدی واتپد @bani_army 

  

💦🍌👅DOWNLOAD👅🍌💦

 

 

805_vpfe.png

۲۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ستایش
۱۴ آبان ۱۷:۳۸

عالیییییییییییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

" کلیک "
اوا اوا
۲۷ مهر ۱۲:۱۱

جر اره در مورد معلمش وای خوداااااااااا در مورد معلمششش 

RM. kiute.ARMY

😂😂
اوا اوا
۱۲ مهر ۲۰:۵۳

نه نه اگه انگیلیسی هم داشت که هیچییییییییییی دیگه فاتحههههههههه 

ولی اونا میتونن از ترجمه گر استفاده کنن هممممممم

الان حالت متفکر به خود گرفته ام جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ولی من احساس ترس دارم هاااااااااا اون ارمیه تو فن ساین نوشته بود 

«بی تی اس فن فیکشن میخونن؟»

اگه بخونن وایییییییییییییی نهههههه شب با این فکر شاید نتونم بخوابم جرررررررررر-_-

 

 

RM. kiute.ARMY

درسته میشه اما اصلاحاتی که ما استفاده میکنیم ترجمه نمیشن😂 چون ادبی ننوشتیم محاوره ایه

میخونن شک نکن😂 یونگی خودش فیکن مینوشته
اوا اوا
۱۰ مهر ۱۸:۱۲

استغفرال...ایواییی فرض کن مکنه لاین اینو بخونن 

لفد ده لایففففففففففف واخ واخ اصلا ابرومون میره جرررررر

 

RM. kiute.ARMY

مسلما نمت بخونن چون فارسیه😂
Merey
۱۵ شهریور ۰۴:۲۹

وااااااااای 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازم تریساااام عررر اونم شیپی ک میدوصتمممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچند من ویکوکمین میدوصتم ولی بازم عررررر😂😶😶😶✨✨✨✨✨

 

 

 

 

 

 

راستی اسپایدر جی نیومد😐💔؟؟؟

 

اس اچ اس ک گفت اخراشه😐💔

RM. kiute.ARMY

تریسام یه خوبی داره اینکه هرکسی دونگ خودشو میده😂

چرا میاد:">
teakook
۱۸ ارديبهشت ۰۲:۱۸

من رو ص اخرشم کراشم😂😂🤲🏻

ولی حیلی خوب بود خیلی وق بود نخونده بودم با تچکرررررر😐😂👀

RM. kiute.ARMY

دخیخا😂😂
Yoonmin
۰۴ فروردين ۰۲:۰۸

تروخدا یه اسمات از ویمین بنویس

RM. kiute.ARMY

موافقم:")
هیییق
۰۳ فروردين ۱۶:۱۲

این خیلییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاکی بود🙂

RM. kiute.ARMY

با تچکر😂
=|
۲۹ اسفند ۱۴:۱۹

یا خدا

مونی هیونگ چقدر وانشات گذاشتین من هیچ کدومو ندیدمممممممممممممم

گاد ایت میییییییییییییییییییی

برم وانشاتارو بخونم چند وقته برای نوشتن چیزای اسمات کم میارم(استیکر خنده و پوکر)

RM. kiute.ARMY

ویث نون😂
ای جااااااان😂
Bani _army
۲۴ اسفند ۲۱:۲۶

هستی شی

یعنی الان برا وانشات من نامعلوم بود🤔

واقعا؟

خب میشه اگه ایرادی داشت بگی واسه کار های بعدیم بیشتر دقت کنم🙃

RM. kiute.ARMY

هستی
hasti_a writer
۲۳ اسفند ۲۲:۳۱

16 امین کامنت ام 

 

چرا انقد تریسام جذابی بود ؟

فقط اون reading with golnar   جررر 

یعنی حس میکنم به یه وانشات تریسام احتیاج داشتم 

 

میدونی آخه تریسام ها بعضی وقتا خیلی چرت و پرت میشن .

آدم میگه خب این الان تو این بود چرا یهو از تو اون اومد بیرون ؟ ( ودف بچ ؟! )

 

من دیگه خدایی باید برم الان این بنده خدا میاد منو به هفت قسمت نا مساوی تقسیم میکنه 

تا درودی دیگر بدرود 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ندانم*^*
خود منم موقع نوشتن خنده ام گرفت😂😂
اره یهو میریزن رو هم عین غورباقه:|
😂😂😂😂
(Fatereh(mini
۲۳ اسفند ۱۹:۱۹

جون جون فول اسمات

RM. kiute.ARMY

Yup! 🔮
Bani _army
۲۳ اسفند ۱۸:۵۷

جررررررررررررر

یعنی ادم عشق میکنه فقط براتون بنویسه

اینقدر که خوب انرژی میدین😍💜

وااایییی ددی من با کامنت uniqo ssi متوجه استیکرا شدم.....فاااااااک اینا چیبود واقعا🤣🤣🤣🤣😂😂

آب دهنش برای موز ریخته😂😂

Hany ssi راستش اصلا حوصله ی نوشتن نداشتم اما واقعا نظرهاتون بمب انرژیه لامصب و قول میدم از همین الان دست به کار بشم واسه نوشتن منم تو رو لاو یو بیب😚❤

Jeonjimin خوشم اومد یادت نرفت جواب سوالمو بدی بوس بهت لاولی❤😚

Kookmin_cute واییی جررر باشه باشه حتما از این به بعد یه جوری ناله هاشونو برات مینویسن تو گوشات صداشونو حس کنی باشه بیب😈

روحیم فاکی بود حوصله ی سافت نداشتم همین که بی دی اس امش نکردم خودش کلیه

Sh.S Taekook بگو بگو....بیشتر بگو😈

Agü§ť Ell

اوففففففف ای جووووووووووون*^*
موز دوست دارم من اون اب دهن منه😂😂😂

ریدرا
💞Sh.S TaeKook
۲۳ اسفند ۱۳:۰۴

عجبببببببببببب😐🎉

خب من برگام ریخت

از بهترین تریسام هایی بود که خوندم

قشنگ تو تصوراتم واضح...فاک چی دارم میگم😐😐😐

عالی بود

عالی🎉

فایتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینگ

Agü§ť Ell

نویسنده
رونیا A.m 🐰۲
۲۳ اسفند ۰۹:۲۶

کوک تاپ خداااااست

رفت اون زمانا که کوکی یه بیبی بوی ملوس بود .....

البته تاپی ته هنوز از بین نرفته لا مذهب ...خیلی کراشه

من اصن کوکو فقط با ته میتونم تصور کنم :)

RM. kiute.ARMY

دقیقاااااااااااا!!!

من فعلا دارم شیپ میکنم ببینم کی اول کام اوت میکنه😂
Kook Min_cute
۲۳ اسفند ۰۹:۱۵

واه واه واه نویسنده من میمیرم برا vkookmin

عاشقشم وای وای وای مخصوصا اسمات دست مریزاد ولی ای کاش یه کوچولو سافت تر بود البته  من اینجوری دوست دارم شاید بقیه نداشته باشن  و یه چیز برای 

اینکه بیشتر تاثیر بده آه و ناله هاشم بنویس مثلا 

اینطوری 

جیمین : آآه تهیوونگ

ته: اوووم بی‌بی 

 

یاع یاع   یاد گرفتی ؟

😁😁😁😁😁💜💜💜💜💜🙉🙉🙉🙉🙉

فایتینگ بیشتر از این وانشاتا بنویس

RM. kiute.ARMY

اهان بله😂😂
با تشکر از همکاری شما هم وطن گرامی😂
GBTSممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۳ اسفند ۰۹:۰۰

اون بچه ها هنوز کرکوپر درنیاوردن میخوان دیسبند کنن اه ناکو هنوز پر درنیاورده همین طور هیتومی رحم کنین بهشون 

They haveگناه

نهههههههه من سینگل میمونم اصن خوشم نمیاد ایش نه اصلا اصلا اصلا یه راه حلی بده این رحمو از کار بندازم 

و 

آیم کوچو آف‌مای ددی(فک کنم ریدم به شیش سال زبان خوندم ) 

اصن بدم میاد اینهمه سر این پریود زجر بکشم که چی 

که آقا میخواد بیاد بکنه توم که بچه براش بیارم نمیخوام میخوام تا ابد ازاد باشم‌اگم بخوام بچه دار شم خب کار نداره کلی بچه ی بی سرپرست هس نیس؟

RM. kiute.ARMY

دقیقا:"(
😂😂😂😂😂😂
کفر نعمته ها!!
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
درسته هست اما بچه خودت باشه ی طعم دیگه داره اون بچه ها هم مادراشون رو از دست دادن وگرنه مامانشون دوسشون داشته
💞Jeon jimin💞
۲۳ اسفند ۰۸:۵۷

واییییی خدااااااا این عجب چیزی بوووود😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

حظ کردم واقعا نویسنده جووون⁦(✷‿✷)⁩

راجب سوال فیکتم ک لطفا اول کوکمین رو بنویس و بعد ویمین رو ممنون :")

RM. kiute.ARMY

تشکرات*-*
GBTSممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۳ اسفند ۰۸:۲۲

خب ددی جان گفتی بگمشون مشد که دیشب ساعت یک ربه دو داش بارون میومد الان برف 

هواشناسیه لحظه به لحظه ی آنلاین 

خب تئوریاش 

GS همون Gelareh Sazegaranعه 

BSینیBlack Swanکه من یه مدت بسیار زیادی شورشو درآوردم و رو اهنگ the secret story of the Swan از IZ*ONeکه منجر به فن شدنم شد 

و البته بلک سوآنم اسم اهنگ بی تی اسه دیگه 

یجورایی دوس دارم لقبم باشه 

ینی منو بی اس صدا کنن یا بلک سوآن یا خود سوآن 

و اصن چجوری یه وجود اومد این اسم اون موقع که کوشولو بود ینس هنوز عقلم کامل نشده بود(معلوم شد سن عقلانیم۱۶سال از خودم بزرگتره ینی همسن جینه :ا)اره بعدش جی کع اول اسم خودمه بی تی اسم که میدونی دیگه 

و اونی که بهت گفتم بسه دیگه پاشو دس دس نکن بخاطر این بود که میخوام یه شورش را بندازم اعتراض کنیم تا بلکه مومنتای یونکوک بیشتر شه 

بعد از سالها تمو نوشتم یاع یاع یاع یاااااااااااع

RM. kiute.ARMY

منم که اینجام برف اومده*0*
واو!!! خیلی جذاب بود برام اما ناراحتم ک ایزوان داره دیسبند میشه....

واو سن عقلیت ماشالله😂
حتماااااااااا!!!!!!!!!!!!
yekta@exo-bts
۲۳ اسفند ۰۸:۱۱

خب تا ۱۰ میرم باشه

آماده؟

بخونم،نخونم/بخونم،نخونم/بخونم،نخونم/بخونم،نخونم/بخونم،نخونم/

شیکا کنممممممممم

حاجی میخونم 

بیخیال

RM. kiute.ARMY

بخون بره😂😂😂
😈HANY😈
۲۳ اسفند ۰۳:۳۰

اووووووووووووف ∑±

حاجی پشمای نداشتممممممممم😐

تریساااااام °∆∇ عاخه قشنگ ب مرز دیوانگی بریدیم😌

 الان جواب تن تحریکمو تو میخوای بدی بیبی👀😈😬؟؟؟؟؟؟؟

خوب بود ولی😉

آی لاو یو😘💋❤

وانشات جدید کی میزاری جیگر؟

 

 

RM. kiute.ARMY

حموم+دوش آب سرد😂
این چیزا نمیدونم چرا رو من اثر نداره😂😂
💫uniqo💫 san💫
۲۲ اسفند ۱۹:۰۸

لست شدم

اووو یصصصصص

میگم ددی این ایموجیا چیه گذاشتی کنار دانلود خیلیییییییییییی سمیه😶😶😶😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خدایی فقط منم که ذهنم با اینا جاهای بد میره یا کس دگ ای هم هست؟:/

RM. kiute.ARMY

هوراا😂
کرمم گرفته بود یبار از اونا استفاده کنم😂😂
منحرفی هم نداره انچنان یعنی کسی که آب دهنش برای موز ریخته😂
전정국
۲۲ اسفند ۱۸:۳۵

به شدت فاکیییییییییییییییی بوددددددددددد عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر این چی بود عرررررررررررررررررررر باید برم چشمامو با اب مقدس بشورم نیاز شد به خدا 

ولی به نویسنده میگم عالی نوشتی میشه ادامش بدی :(

RM. kiute.ARMY

جونگ کوکی بیا پیش خودم غسلت بدم😂
✨Maria✨ BTS✨
۲۲ اسفند ۱۸:۱۱

جررر خیلی وقت بود تریسام نخونده بودم اونم از نوع ویمینکوک!

عرررر من رفتم که رفتم......

 

 

با کله هم رفتم!😂

RM. kiute.ARMY

یکم با ارامش برو ما نئش کشمونو دادیم سایت بغلی😂
GBTSممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۱۷:۰۴

ددی شیرموز خیلی خوب بود من اینو خیر سرم برا داستان شبم گذاشتم نشد دووم نیاوردم 

ولی وقتی داشتم میخوندمش نه تنها که کف بالااورده بودم بلکه دستمم جر خورد از بس گازش گرفتم الان دست چپم نابود شده من چطوری بشینم امتحانارو تصی کنم ایش 

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂😂😂😂
برو یکم اب بنوش و سپس بزن شبکه قران😂 حل میشه بقیه اش
M.J.J.S .T.R
۲۲ اسفند ۱۷:۰۳

بخونم؟

ددی منو یادته؟ :) 

( بگو یادته بگو یادته )

RM. kiute.ARMY

اره تورو یادمه!!! اسمت خاص بود..
بخون😂
Jeon Yura
۲۲ اسفند ۱۶:۴۵

واااااای امروز رفتم تو یه سایت کی پاپ

انقدر ادمیناش بد برخورد می کردن پشیمون شدم

با اونکه سایت خوبی بود و کلی اخبار جالب میزاره

به این نتیجه رسیدم هیشکی تو ادمین بودن به ددی و مونی خودم نمیرسه🥺🥺💜

البته قبلا میدونستم انروز مطمئن شدم😂

RM. kiute.ARMY

نه بابا این چه حرفیه😂😂 شاید اون روز روزشون نبود😂
وگرنه منو مونی و بقیه خاک پای همتونیم*^*
z
۲۲ اسفند ۱۶:۱۷

جوووون 

تریسام خونم افتاده بود😂

RM. kiute.ARMY

برو بزن حاجی بر بدن به جون ماها هم دعا کن😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۲ اسفند ۱۶:۱۶

تریساممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 0_0

خدایا آخه چرا ویمینکوک؟

چرا کوکویمین نه ؟ 😂

 

RM. kiute.ARMY

کوک ورسه😂
رونیا....
منم عاشق کوک تاپ شدم چرا؟!
منتها فقط تو ویکوک:|
Nasim Salehi
۲۲ اسفند ۱۶:۱۰

سو هات!!

یه اسمات درست و حسابی خوندم بعد این مدت:|

نویسندشو بدین من کارش دارم😂😂😂قول میدم گاز نگیرم😂

RM. kiute.ARMY

الان حست چیه اونی؟😂
اونی پیش خودمون بمونه یه نیشگون ریز هم بگیر قربون دستت😂
آیسی ورژن منحرف :|
۲۲ اسفند ۱۶:۰۱

عرررررررر تریسامممم

من هنوز پاکم کلی ارزو دارم (اره جون خودم منو اصن تو کلاسمون به عنوان منحرف کبیر می شناسن بگی منحرف کبیر یراست میفرستنت پی وی خودم)

جعررررررر گلناررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂
دستمال کاغذی هم خوبه😂
GBTSBS ممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۱۶:۰۰

جون جون 

خب اینم دومییش که تبلت تونست دان کنه با پیکو فایل مشکل داره نمیدونم چرا با یکی دیگم مشکل داشت 

جدیدا تومارام اب رفته 

اره ددی میدونی من خب چیزه چی بش میگن ها دیکشنری دارم برا خودم 

مثلا جنگل بنگل یا جغل بغل یا زرت پرت همشون همون چرتو پرت معنی میده

یا شقنگ که همون قشنگ میشه

ببه میشه بله 

بالش میشه باشه

کاهوووووووووو ینی چینچا و از سر ذوقو خوشحالی 

کاهو برای وقتیه که تعجب میکنی ها ددی به اسممم یه چیز دیگم اضافه کردم بیوی واتساپم اونه کلمه سازم که چیزه دیگه میدونی هی دارم کلمه میسازم 

اون BSورداشتم چون اون وقتی عکس میسازم به عنوان امضاشGBTSBSمینویسم اگه نقاشی کنم برا امضاش پیوسته مینویسمgbtsbsاری دگر

براGBTSتئوری نوشتم اگه خواسی بگو تئوریاشو بگم

RM. kiute.ARMY

ایگو:"((
وای جرررررررر بیچاره دهخدا😂😂😂

اومو خوشم اومد^0^ بوگو*-*
Kauo sheka
۲۲ اسفند ۱۵:۵۱

من با اسمشم به جاهای خوبی فکر نکردم 

فیکاتو انداختی بیرون 

گوشای من سرخ شدش 

دیگه دست خودم نیست این مغز حروم کنترلش 

🤤🤤🤤🤤😁😁🤤🤤

RM. kiute.ARMY

کاملا مود و جذاب😂😂😂
دست برادر تتل درد نکنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂
^^ Yui_vkook_tae
۲۲ اسفند ۱۵:۴۷

😂😂😂😂بل چشم

RM. kiute.ARMY

بی بلا😂😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۲ اسفند ۱۵:۳۰

ددی پسر عمومم هکم کرد

انتقام ازم گرفت مثلا :/

RM. kiute.ARMY

:|به قول ژاپنی ها
ولکام تو مای ک/ون
^^ Yui_vkook_tae
۲۲ اسفند ۱۵:۱۱

الله اکبر *^* 

تریساممممم؟؟؟؟؟0-0

خدایا توبه توبه چشمای پاکو از من نگیر ( چقدر هم پاک :| ) 

با اینکه ویکوک میدوستم بزار ببینم چی به چیه 0-0

RM. kiute.ARMY

لا اله الله😂
با گلنار بخون😂
cupcake ...
۲۲ اسفند ۱۵:۱۱

/o...o\ با نواری که پرامو باید مثل دامن بچسبونم@3@!!؟یا دونه دونه؟؟

RM. kiute.ARMY

دونه دونه*^*
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۲ اسفند ۱۵:۱۱

تنبلی خودمه هی میگم میرم تو ویلایو میرم تو یوتیوب ولی هیچکدوم و نرفتم آخرش نتم تمام میشه 😐✊

وای ددی گریه یکی از وبام که براش جون کندم و هک کردن یه وب دیگه زدم الان مجبورم همه پست هارو انتقال بدم گریههههه 🤤😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ای بابا😂
وا! چرا هک کردن؟
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۲ اسفند ۱۵:۰۷

جرررررررررررررررررر آره

دقیقا 6 دیقه دیگه نتم تامام میشه و این یعنی 8 گیگ قراره به فنا بره😐😐😐

RM. kiute.ARMY

الا برکت الله😂
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۱۵:۰۲

مونیییییییییییی مونی مونی مونی مونی

ناراحت نشدی؟

باهام دوس میشی؟

منو میبخشی؟(حس وی تویcall me daddy دس داد بم)

تولوخدا

و اینکه یه سوال دارم ازت نمیدونم اومدم ازت بپرسم اوممم بنظرت عکس خودمو بزارم پورفایلم یانه؟

 

moon🌛 Child🌜

ناح ناراحت چی دلم نمیاد ک🤧🤧🤧
یس یسسسسسس

عااا نمیدونم اگه دوست داری و باعث خوشحالیت میش بزار عزیزم
Saghar
۲۲ اسفند ۱۴:۵۷

تریسامه؟

RM. kiute.ARMY

یس!
GBTSBS کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۲ اسفند ۱۴:۴۷

شیر موز(استیکرپاره شدن از خنده)

اومممم به نظرم بانی باید اینو بخونه بانی خوندیش؟؟

عهر گابلین ویث گاد کی میزاریش اگه گذاشتیش برا من نیومده ویش

راستی دارم یه انشا با موضوع کاهو مینویشم

RM. kiute.ARMY

شیرموز دوست.....
انشا با کاهوو؟؟؟😂😂😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۲ اسفند ۱۴:۴۴

چیگد دقیق گوفتم 🤤😂

RM. kiute.ARMY

اصلا هنر یعنی این!
cupcake ...
۲۲ اسفند ۱۴:۴۳

اوره ددی شوگل~o..o~!!!چسب ماتیکی ندالی؟؟030

RM. kiute.ARMY

نواری دارم*^*
cupcake ...
۲۲ اسفند ۱۴:۳۹

پشماممم0-0

RM. kiute.ARMY

ریخت؟
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۲ اسفند ۱۴:۳۹

سکند؟ 

RM. kiute.ARMY

یس*^*
izumi ch
۲۲ اسفند ۱۴:۳۹

ف

RM. kiute.ARMY

ی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان