BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات MIDORI

3z9n_7.png

(دارای ورژن کوکمین)

  

نویسنده Ronia!
کاپل کوکوی
ژانر درام . رمنس . انگست . هپی اند
محدودیت سنی 10+

   

🎶music of shot🎶

🎵c l i c k🎵

  

:kookv ver 

 ✨🍏💚DOWNLOAD💚🍏✨

  

:kookmin ver

 ✨🍏💚DOWNLOAD💚🍏✨

  

 

 805_vpfe.png 

۴۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rooni... 🐿🌰
۲۲ مرداد ۰۱:۵۸

ددی ممنون که این پستو حذف نکردی :'))))) 

RM. kiute.ARMY

این سبز مورد علاقه ی منه رونی:)
AR•J•MY
۰۴ مهر ۱۶:۱۹

این چقد گوگولو بود 🥺

دلم برا جیمینم کباب شد ینی...

بخدا نمیبردنش با خودشون میرفتم تو داستان خودشون و اون ماشینه رو تیکه تیکه میکردم (با یه لحن خیلی حرصی مث وقتایی که ماماناتون از دستتون حرص میخورن بخونین 😐😂)

آره...

درکل...

خیلی قشنگ و گوگولی بود :)

RM. kiute.ARMY

رونی طلا مینویسهT^T
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۱۷ مرداد ۰۲:۵۹

:) .... 🙄

چیزی برای گفتن داری فرزندم ؟‌

+ خیر ندارم ... فقط‌ میتونم بگم ... سرنوشت خیلی باحاله

RM. kiute.ARMY

عژبببببب:">
IC.7
۰۱ فروردين ۱۲:۴۴

رونیا چون تو خوبی!

 

اگه ددی اینو نمی نوشت من خودم قطعننن مینوشتمش

جوابش توی همین یک جمله خلاصه میشه

چون تو خودت خوبی !

RM. kiute.ARMY

هارت اتک....
هق:")
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۹ اسفند ۱۷:۲۷

قلبم سر خورد رفت تو دلم ، بعدش پروانه هاش آزاد شدن  و الان دارن دلمو قل قلک میدن ☺

چرا شما انقدر خوبین؟ 

من واقعا خوشبختم ..... خیلی 

RM. kiute.ARMY

رونیا چون تو خوبی!

ریدرا
آیسی ورژن اکلیل بارون *-*
۲۷ اسفند ۲۲:۱۵

وای خدایا رونیا به جرعت می تونم بگم تو یکی از مهربون ترین ادمایی هستی که تو کل عمر 13 نزدیک به 14 سالم دیدم

قربونت برم من انقد ذوق کردم وختی دیدم برای تولد من نوشتیشششش

 

از همون اول که خواستم بنویسم خاطر تو  یادم بوده :💜

آیسی#

💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚

فدات شم من که انقد مهربونیییی

منم هیچوخ یادم نمیره یه همچین اونی مهربونی داشتم 

تو منو یاد رنگ سبز می ندازی 💚 

 

RM. kiute.ARMY

رونیا
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۶ اسفند ۲۰:۴۶

چش چش 😂😂😂😂😂😂😂🤭🌸🍑💖✨

RM. kiute.ARMY

بی بلا😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۶ اسفند ۱۹:۰۱

خادااا

رنگ مورد علاقش سبزهY~Y

مبارکت باشه فدات شم

از همون اول که خواستم بنویسم خاطر تو  یادم بوده :💜

آیسی#

 

آذینی .....خواعش :>♡

RM. kiute.ARMY

آیسی
آذین
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۶ اسفند ۱۷:۵۳

جرررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ......... عایییگووووووووووووووووووو *^*🌸🍑💖✨ 

RM. kiute.ARMY

نخند درد داره 😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۶ اسفند ۱۷:۴۸

خوفه موگی شگ ...... بعدیش موگی خر ؟؟؟!!!!! ..... جرررررررررررررررررررررررررر مخلوطیه هاااا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣؟؟؟؟ ......... جرررررررررررررررررررررررررر خوفه 🤣🤣😂😂😂😂😂😂✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻 ........ خعلیییییییییییییییییییی ژیاااااااااااااااااااد خوفههههههههههههههه *^*🌸🍑💖✨ ...... آریییییییییییییییی آرییییییییییییییییی عایگووووووووو *^*🌸🍑💖✨ 

RM. kiute.ARMY

چون خره اما سگه😂
عایگوووووووو😂😂😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۶ اسفند ۱۷:۳۴

جرررررررررررررررررررررررررر خو شگه .... شگ خدشو میماله دیه ....... شگ مش گلبه لوشه ^^ ....... جررررر وگلنه الان قاتلش بودییییی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔💔💔💔💔 ........ جرررررر پاپیییییییییییی ...... مح موخآم ی پاپی شیفید با ی مماغ شیاه بوشی ...... خعلیییییییییییییییییییی ژیاااااااااااااااااااد کویوت موشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررز خودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا *^*🌸🍑💖✨ ....... هارتم اتک خولدددددددددد *^*🌸🍑💖✨

RM. kiute.ARMY

سگ خر:/
قول میدم تو غذاش سم نریزم:)
اون پودل کوچولو ها خوبه.؟😂😂😂
لامصب اونا کراش خالصن:")))
آیسی که از خوشحالی داره به فاخ میره گرچ امروز یچیزی بد خورد تو ذوقمون :|
۲۵ اسفند ۲۰:۱۲

به آیسییییییییییی بگووووووووو بااااااااا خودش بودمممممممم آرهههههههههههه

 

تولدتتتتتت مبارککککککککککککک آیسی ♡~♡~♡♡~♡~♡~♡

 

 

 

رونیا رونیا رونیا رونیا رونیا رونیا رونیا رونیا رونیا رونیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من چی میتونم بگمممممممممممممم؟؟؟؟

این یکی از قشنگ ترین هدیه های تولدی بود که تو عمرم گرفته بودم

راسی سبز رنگ مورد علاقمه و همین باعث شد خیلی بیشتر ( البته اگه بیشتر راه داشته باشه) ذوق کنمممممممم

مرسی مرسی مرسیییییییییی

ددی ببین رونی توشولوم چیکار کردهههه

خیلیییییی هدیه قشنگی بودددد

عای پرپل یووووو

بوس بهتتتتتت

متسفانه با لپتاپ میام استیکر قلب نداره وگرنه الان کل وبو قلب بارون کرده بودم

RM. kiute.ARMY

رونیا
Parastoo Bts
۲۵ اسفند ۱۶:۲۸

سلام سلام .

پری اومدهههههه.

دیع مامانم خونس کم پیدام . چرا سیک بوی اپ نشدههههه .

مسئولین رسیدگی کنننننن🙏

RM. kiute.ARMY

چی چی اورده؟😂
اپ شدهاا😂
فعلا مسئولین دارن نهار میخورن😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۲۵ اسفند ۱۴:۵۴

انقدر دلم میخواد سگ نامجونو بزنم!!!

 

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ددی ..... این چ حلفیه آخهههه ...... بویا مح شگ نامجونی لو مودوژدم بعدیش ت ی لیباش هاپویی بوپوش ...... میفلشدمت پیش نامجون بوشو شگ جدیدش ^^ 💛✨ ....... جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ایده گوهم رو بنگررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

RM. kiute.ARMY

بابا فافی منم دوسش دارم منتها خودشو میماله به نام-_-
فقط چون نامجون دوسش داره دارم=/😂😂😂
چه نژادی بشم؟😂
azin
۲۵ اسفند ۱۱:۳۸

 

مررررررررررررررررررررسی

❤️🥰❤️🥰❤️🥰❤️🥰

😍😍😍😍😍😍😍😍

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیات*0*
رونیا A.m 🐰
۲۵ اسفند ۱۱:۱۸

نویسنده بی اکانت اومدهه

 

آنا شییی 

آره درستهههه 

وای ممنون ...... کیوت خودتی T-----T خادا نکشتتتت

 

بچه هاااا ..... من کلا عاشق پوسترای خفنم ... ولی برید تو داستان شرمنده ..😂😂..اگه  اسماتی در کار نیست

پوزش 😂😂

ویمین شیپر ..... ببخشید فرزندم ..به جان خودم ..خودمم امتحان دفاعی داشتم😂

 

Kauo shaka جوننن 

ممنون که دوسش داشتیییی .... نه گریه نکن....بیا یه دست قمار بزنیم گریت خوب میشه 😂

 

Tasi جوننن ..... منم خودم دلم خواست 😖..... وای 

ممنون ...... انگار پوستارم واقعا طرف دار داره نه ؟

 

دنیز .... خفنی از خودتههههههههه فدات شمم

 

یویی..... ممنون که خوندیش و خوشت اومد

 

GBTS..... آره درس گفتییی ..زدی تو خال ....... صافتتتتت ... وای ممنون ....کیوتک

 

شادیییییییی جهل۹۷۴۴خجوخح۵بب۴حهبح

وای .... ممنون ....خیلی خیلی خوشحالم که احساسات رو رسونده 

 

عه؟ آذیننننننن جونممممم

چه جالب که تولدت دو فرودینه 😅😭

من نمیدوستم فدات شمممممم

تولد همههه کسایی که ۲ فرودینن مبارکککککککککککککک

تو و آیسی تو یه روزیناا 😉

RM. kiute.ARMY

ریدرا
ژنرال دیسموند
۲۵ اسفند ۱۱:۱۷

والاااا چرررررررررر

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
azin
۲۵ اسفند ۰۹:۰۱

واییییییییییییییی منم تولدم 2 فروردینه 

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خوشبختم ( برم بقیه  اش رو بخونم)

RM. kiute.ARMY

بروووو*^*
Saanaa
۲۵ اسفند ۰۱:۲۴

فک کنم بل😐😹
خداعی پوسترا خعلی خوشگل و باحالن😀😹
من عاشقشون شدم😑😹
این عشق خعلی هم خوبه ... چون امکان نداره بم خیانت کنن😓😑😹💔
عشقم ب یکیشون اینقد زیاد شد ک باش ازدواج کردم😒💍😹💔🐾
و همچنین گذاشتمش پروفم😑
ولی قبلش همه فامیل رو بلاک کردم ک نگن این چیع گذاشتی بچه؟! زشته!😐😹😹💔💔
تا ی مدتم وقتی رو در رو میدیدمشون فقط ی چی میگفتم..
I can't speak persian😹🙈
اینقد اینو گفدم ک خسته شدن و ولم کردن😐😹💔
++*پوستر بالا 18شهر ازاد شد*++
😐🍻😹💔

چاکرتیم ب مولا حجی😹

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
خیلی:")))
😂😂😂
بین خودمون باشه منم با یکیشون رفتم سر قرار!!!
وای جررر😂😂😂 برای من مهم نیست میخواستن شماره امو نداشته باشن😂😂
ایم یور چاکر😂😂
😂😂😂
مخلصتم سلطان😂
^^ Yui_vkook_tae
۲۴ اسفند ۲۲:۵۷

نه نمیشه *^* 

RM. kiute.ARMY

صحیح😂
IC.7
۲۴ اسفند ۱۹:۵۴

رونی جواب منو بدههههه

من را به غلط ننداز دخدرممممممم

#من_یک_عدد_بی_جنبه_ام

RM. kiute.ARMY

رونی
ژنرال دیسموند
۲۴ اسفند ۱۹:۵۱

کل سایتو تو درما رمنس انگست خلاصه مینمایم :)

RM. kiute.ARMY

چ خوش گفتی😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۴ اسفند ۱۹:۴۵

ددی خوبم خیلیییییییییییی

 

به آیسییییییییییی بگووووووووو بااااااااا خودش بودمممممممم آرهههههههههههه

 

تولدتتتتتت مبارککککککککککککک آیسی ♡~♡~♡♡~♡~♡~♡

 

RM. kiute.ARMY

آیسی
Li^^li🐣(اوا پشمک زاده اصل) (سکینه جوجو)
۲۴ اسفند ۱۹:۳۰

پیشنهاد می کنم ببینیش 

اهه حیلی عالی بود

مخصوصا تیکه اخرش

RM. kiute.ARMY

چینجا؟
حتما*0*
sakura .ze
۲۴ اسفند ۱۸:۴۰

جوننننننن کوکویییی😂😂😍😍😍

 

معتاد که باشی همینه دیه

Agü§ť Ell

میفهمم😂😂
Li^^li🐣(اوا پشمک زاده اصل) (سکینه جوجو)
۲۴ اسفند ۱۷:۵۵

اسمه قلعه لاپوتاس

لاپوتا قصری در اسمان

انیمه اش زاپنیه

خیلی قشنگه

RM. kiute.ARMY

اوهوم:")
هیچ وفت نتونستم ببینمش...
Li^^li🐣(اوا پشمک زاده اصل) (سکینه جوجو)
۲۴ اسفند ۱۷:۵۴

یه قسمته؟

RM. kiute.ARMY

اره عزیزم*^*
(سکینه عاشق🙊💋)𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۲۴ اسفند ۱۷:۵۳

لست با افتخارررر*^*😂💔

RM. kiute.ARMY

به به خانم لستیان😂
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۴ اسفند ۱۰:۴۱

سلام بانی شیی 😍

چقدر غلط تایپی دارم من فکر کنم دوباره باید برم کلاس اول رو بخونم 😐

چطوری؟ 

Agü§ť Ell

سلام کیوتکم
😂😂مهم نیس منم خعلی غلط تایپی دارم😂
خوبم عجغولی تو چطوری؟ *-*
Saanaa
۲۴ اسفند ۰۹:۲۰

چراااا از موقعیییی ک آپ شدههه مننن دارممم نگاااا پوسترش میکنممم ولی نمیخونمش؟😐💔

پوستر خیلییی کراشه😓😹💔

بررررممم بخونم

ولی بزار یکم دیگه محو پوستر بشم😹🍻

و...

یک سوالی ذهن منو مشغول کرده . . .

چراااا منننن روت کراشم ددییییی

ندیده کراش زدم😹🐾

فک کنم فیوزای کراش زدنم سوختن😹💔

 

RM. kiute.ARMY

عایا پوستر بی قرار گرفتی؟😂
کراش بی قرار هم داری ک😂😂😂
نوکرتم دربست😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۴ اسفند ۰۱:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

 

ورژن کوکمین *^* الان نوشتمش :)

بی زحمت زیرش بنویسید

*به نظرم داستان به شخصیت جیمین هم میخورد البته با کمی تغییر، امیدوارم دوسش داشته باشین جذابای من  *

RM. kiute.ARMY

فدای رونیا بشم من*^*
چشم
Kauo sheka
۲۳ اسفند ۲۰:۴۲

لعنت پوسترش خیلی از لحظه های اسمات رو تو ذهن تداعی کرد 

آه چقدر زندگی ظالمه چرا ما نباید همچین عکسی واقعی ببینم چرا 😶😅😁

RM. kiute.ARMY

با این ارزو پیر میشیم...هق
💞Sh.S TaeKook
۲۳ اسفند ۱۹:۴۹

رونیییااااااا
عالی بودددد
عالی بودددددددد
عالی بودددددددددددد
واقعا لذت بردم
قلمت شدیداااا پیشرفت کرده به طوری که حس هارو فوق العاده دقیق منتقل کردی!!
واقعا لذت بردم
آئو هارت فور یو💙😘

RM. kiute.ARMY

وای:")
لاو ترکوندن نویسنده هام باهم...
Bani _army
۲۳ اسفند ۱۹:۰۲

کااااووورررر😱😱😱😱😍😍😍😍

برم دان کنم قبل خواب بخونم😈😈

RM. kiute.ARMY

اصن جونزززز
Vkook. Darya
۲۳ اسفند ۱۸:۵۴

کاورششششششش 

RM. kiute.ARMY

مرگ...
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۳ اسفند ۱۸:۲۵

ددی جونم .... میگم... چیزه .... میتونی اسممو رو پوستر بنویسی¿¿

اگه نشد عیبی نداره هااا...... 

 ببخشید من انقدر اذیتتون میکنم  😔 >~< :(

Agü§ť Ell

اوره لاو یکم وایسا برات درستش میکنم🙂
L.Z.A Kpoper
۲۳ اسفند ۱۷:۱۰

فکر میکردم😐😂

RM. kiute.ARMY

با تشکر😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۳ اسفند ۱۶:۴۵
سلام ریدرای ناژم :>

کلیییی کامنت خوشگل دادید اینشالا جمع شن همرو میجوابم :)

فقط اومدم بگم که ....... این خیلی خیلی خیلی یهویی خورد به ذهنم و اونقدر شاید
خوب نشده باشه .....فقط این داستان .... شاید نتونستم خوب بیانش کنم تا احساساتو
درک کنید ... ولی انسانی که هم تنها و مورد تجاوز قرار گرفته باشه ..... از جامعه دورش کرده باشن ..... اون هیچ وقت نمی تونه تنهایی سر پا وایسه ، باید حامی داشته باشه .....شاید وقتی برن زمین ... حتی افراد متجاوز و کثیف بیشتر بشه ..
ولی حالا ته ته پشتش گرمه .... :))
این داستان قرار بود فراز و نشیب و دردناکی بیشتری داشته باشه ..
مثلا دوستای کوک ، ته ته رو قبول نکنن .... یا نتونن برن زمین .... یا ته یه بلایی سرش بیاد......... اما

خواستم بگم که بیایین بخشنده باشیم..... بیایین راه زندگی رو برای هم نوعمون راحت کنیم .... فقط با یک بخشش و مهربونی بشیم مایع آرامشش

بشیم کسی که بهمون بگه : تو منو یاد رنگ سبز میندازی 💚

Agü§ť Ell

ریدرا توجه!
آیسی ورژن در حال عرررررر زدن چون مثه خر خوشحاله و امروز روزش بوده :|
۲۳ اسفند ۱۶:۴۲

عرررررررر رونیا بازم وانشات دادههههههههههههه

میشه یسوال بپرسم؟

رونی منظورت ازون نونایی که 2 فروردین بدنیا اومده منم یا منم؟ *-*

اتفاقی شد یا جدی جدی با منی؟

Agü§ť Ell

رونیا
nastuh alone
۲۳ اسفند ۱۶:۱۵

یاااا دد وی باید تاپ باشه آخه

کوک مادر منه واااای نمیشه ک پدرم باشه

بابام تهیونگه

راستی پروفایلت ک عکس عمو ناممه خیلی نایسه

ولی کاش عکس عمومو با زن عمو جین ام میذاشتی

من میخواستم عکس خودمو بزارم پروفایل بابا ته ته ام گف نباید عکست رسانه ای شه 

منم گفتم پ عکس عمه جیمین یا عمه یونگیمو میذارم

بعد از اونور دوس پسر عمه یونگیم که جیهوپ میباشد گف نه و فلان اینا

عمه جیمینم گف عکس منو بذار بعد بابا بزرگم پدی نیم گف نه و نمیشه و از این چیزا

منم گفتم پس باید عکس مامی رو بذارم

بعد ددی با پا زد زیرم گف بیتربیت خوجالت بکش عکس منو بذار

منم گفتم حالا ک ددی ب این جذابی و عقشی دارم چرا نذارم

خلاصه(چقدم خلاصه بود) اینجوری شد دیگ😂✌🏻

 

RM. kiute.ARMY

عاشق بنگتن فمیلیت شدم لامصب😂😂😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۲۳ اسفند ۱۶:۱۱

این چه حرفیهههه 

تو ببخش که من یادم رفت قربونت بیشم :)

RM. kiute.ARMY

نه ترخدا این حرفو نزن:"(
چ خبرا جیییییییییگرمممممممم*0*
GBTSممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۳ اسفند ۱۵:۴۴

عررر رررررررر ررررر ررررر 

امروز‌فاینال دارم و خیر سرم نشستم اینو  میخونم  

عاشق‌کارتونشم البته اگه اشتب نکنم هم ازش الهام گرفتی هم مکانش اونجاست 

حالا اسم اون کارتونه castle in the sky  بود نهآ؟

امیدوارم درس فمیده باشم

ولی خیلی کیوتو سافته نویسنده ای که برا خودت ذوق کردی(و نوظتی چه سم ای؟رسمی ای؟)

به هرحال گفتم که بدونی تا اینجاش که فعلا سافتو کیوت بود چو دوسش داشتم*:)

Agü§ť Ell

نویسنده
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۳ اسفند ۱۵:۴۱

خداییش جمله ی "هدف ما کشتن شماست" خهلی ب این سایت میخوره-.-|:

اصا فرض کنید ددی اینو بگه بعد با ی لبخند خبیث تو تاریکی محو شه از اون پشتم صدای خنده های شیطانی بانی و مونی بیاد':

Agü§ť Ell

ججججرررررررر
شاید باورش برات سخت باشه ولی ما خودمونم توسط نویسنده ها اتک میخوریم.. . ⛓😭
^^ Yui_vkook_tae
۲۳ اسفند ۱۴:۴۲

خیلی باحال بودددددددد😍😍😍😍🎉🎉🎉

Agü§ť Ell

مگه میشه باحال نباشه؟ +-+
deniz
۲۳ اسفند ۱۳:۰۵

خیلی،خفن بودددددددددددددددددد😍

Agü§ť Ell

نویسنده
Tasi :)♡
۲۳ اسفند ۱۲:۴۶

هضم پوستر به این صافتی و کنترل کردن خودم برای سه ساعت زل نزدن بهش یکم سخته :']

واقعا دلم ی همچین وانشاتی میخواست..

هپی اند هم نعمت بزرگیه 😐😂👐

ممنووووووون :'"💜

Agü§ť Ell

منم تا چند دیقه خیره بودم به پوستر...
 این فاکیارو چجور انقد قشنگ میسازن😭😭
Kim Taehyung
۲۳ اسفند ۱۲:۰۷

جررررررر😂  خدایا محوم کن الهی امین😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

منم همراهش خدا😂
Fey
۲۳ اسفند ۱۱:۳۸

چرا به یه سگ حسودیم میشه ?!

RM. kiute.ARMY

انقدر دلم میخواد سگ نامجونو بزنم!!!
رونیا A.m 🐰
۲۳ اسفند ۱۱:۲۴

ددییییی بد بخت شدم رفت جون رونی بذار اون آهنگو 😭😭😢

RM. kiute.ARMY

ببخشید نرخدا:"(
Vkook
۲۳ اسفند ۱۱:۲۴

چقدر کوکوی زیاد شده ای خدا من ویکوک میخوام

RM. kiute.ARMY

کوکوی هم خوبه هاا😂
Kauo sheka
۲۳ اسفند ۱۱:۱۶

آقا خیلی خوب بود لعنتی 

نمی دونم چرا دلم می خواست باهاش گریه کنم آه 😁😅

RM. kiute.ARMY

منم کلا رو مود دپ بودم ک دیگه زدم زیر گریه😂
sahar
۲۳ اسفند ۱۱:۱۲

من داره اعصابم بهم میریزه یه نفر هست میخوام پیداش کنم ولی نمیتونم تا حالا توی این سایت نظر داده اما الان نمیتونم پیداش کنم

 

ولی اگه پیداش کنم حسابشو میرسم

اگه خودش اینجا این پیامو میبینه حد اقل یک نقطه بفرسته تا پیداش کنم

RM. kiute.ARMY

یا ابلفضل:|
مگه اینجا دادگاه خانواده است؟😂
vimin shiper
۲۳ اسفند ۱۰:۴۹

این درستع که وقتی من رفتم امتحان علوم بدم، شما وانشات آپ میکنید؟-_-

عررررر خیلی خوب بودددد

RM. kiute.ARMY

ما مستحق مرگیم عالیجناااااااااااااب
رونیا A.m 🐰
۲۳ اسفند ۱۰:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************************************************************

ددییییییییی

موسیقی متنش یادممممم رفتتتتتتت 

بذارشششش جون من زوددد >~<

RM. kiute.ARMY

ترخدا ببخشید رونیا جونم اوعضاعم مساعد نبود:"(
nastuh alone
۲۳ اسفند ۱۰:۳۱

کوکوی ندوس

کوک فق باید بیبی باشه🙃

 

RM. kiute.ARMY

یکم بیشتر فکر کن😂
حیف اون عضلات سینه فاکی نیست😂
هرچند بیبی کوک...هوفففففففففف...خیلی سویتههههههه عررررررررررررررررر
هاسعیسمثلمز
😈HANY😈
۲۳ اسفند ۱۰:۳۰

اووووووف

همین پوسترشادمو خیس میکنه چ برسه ب بقیش👀😈

وات د هل

من جررررررررر😰

بعید میدونم با این فیکای جذابتون زنده بمونم😂

RM. kiute.ARMY

اهم اهم بله😂
کشتن شما هدف ما😂
😈HANY😈
۲۳ اسفند ۱۰:۲۹

اووووووف

همین پوسترشادمو خیس میکنه چ برسه ب بقیش👀😈

وات د هل

من جررررررررر😰

بعید میدونم با این فیکای جذابتون زنده بمونم😂

RM. kiute.ARMY

با گلتار وارد شوید😂
ان شا الله ک میمونی😂😂
nastuh alone
۲۳ اسفند ۱۰:۲۶

هیق پنج😂🥺

RM. kiute.ARMY

به نیت پنج تن تی اکس تی😂
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۲۳ اسفند ۱۰:۲۳

عررررر جاست کاورشششش

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخداع:")
💞Sh.S TaeKook
۲۳ اسفند ۱۰:۲۳

اخ جونننننننننن

RM. kiute.ARMY

یعععععععععععس!!!!
L.Z.A Kpoper
۲۳ اسفند ۱۰:۱۷

فرست؟

Agü§ť Ell

نوپ
baran ^-^
۲۳ اسفند ۱۰:۱۲

مونی پروفت چه باحالخ 😷😷😎😎😎.

Agü§ť Ell

مونی خودشم باحاله😎
💜🖤Taraneh🖤💜 ..
۲۳ اسفند ۱۰:۱۰

فرست ؟؟

سکند؟؟

سوم ؟؟؟

واقعا چرا این چندروز انقدر برای فرست و سکند تلاش میکنم؟؟ نمیفهمم به چه دلیلی😐😁😂

Agü§ť Ell

هیچ کودوم
هعی...  همه در تلاشن 😂
Fateme
۲۳ اسفند ۱۰:۱۰

فرست؟؟؟

 

 

دلم خواست یه بار هم شده بگم😅

Agü§ť Ell

نشدی 😂😂
Baran
۲۳ اسفند ۱۰:۰۹

ف

Agü§ť Ell

نوپ
GBTSممد دختری در مزرعه کلمه ساز کاهو پنیر دوغ کشک نون ساده زیستن تومار
۲۳ اسفند ۱۰:۰۶

برا اولین بار آیم فرست؟

Agü§ť Ell

برای اخرین بار نو فرست نیستی😂
Kim Aida
۲۳ اسفند ۱۰:۰۵

ادمین مونی(یه اسم ساده تر بگو من صدات بزنم)

میخوای خودم برات لقب انتخاب کنم🤣🤣🤣

مثلا قیصر 😐💔

 

حالا بیخیال

ادمین مونی جان

میخوام از آرزو هام برات بگم://////

البته اونایی که تو بیان دارما😐💔

آرزوم اینه که جیسوگ یا سیما یا تو فالوم کنین😐💔

این غیرممکنه😐❤️

البته حس میکنم تو و سیما فالو میکنین ولی جیسوگ رو اصلا امیدی ندارم😐💔😂😂😂

moon🌛 Child🌜

ایگووو بیا یک سوم آرزوتو برآورده کنم الان فالوت میکنم😍😍
Kim Aida
۲۳ اسفند ۱۰:۰۱

فرست

دوم

سوم

هیچم/:

خادایا/:

Agü§ť Ell

هوچ  کودوم
Ayminsu
۲۳ اسفند ۱۰:۰۰

فرست؟ سلاااااام *-*

Agü§ť Ell

ناح...
ساالاااممم*-*
Ana.j .chim
۲۳ اسفند ۱۰:۰۰

اصن یه عالمه زر زدنم گرفته سرش TT

اسم فیک ک ژاپنی میشه من نابود میشم TT

برا کسایی ک نمیدونن.. میدوری ب ژاپنی میشه سبز T----T

خاداااا T----T

کیوتییییی T----T

Agü§ť Ell

یوویوژمسنسنسنسنشنشنشم
منم همینطوریم ㅠ~ㅠ

کیوت بودن تا کجا؟؟؟
Candy Queen 🌈🍭 (سکینه لاته)
۲۳ اسفند ۰۹:۵۹

عمچین پوشتری داره اسمات نداره؟ 😂✊

Agü§ť Ell

حرف حساب جواب نداره😂😂😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۳ اسفند ۰۹:۵۹

عرررررررررررررررررررررر میدانی چ گشت؟

فرصت دانلود دو تا وانشاتو هم زدممممم عی عرررررررررررررررررررررر ژان ژان قربان دستان خودمم

و قربان شما ممنانم واقعاااا

Agü§ť Ell

نوکرم😂😂😂
Finix ..
۲۳ اسفند ۰۹:۵۹

تباه شدم رفت:/

 

اخه فرست بودن به چ دردی میخورع؟

 

به در نگاه میکنم

دریچه اههههههه میکشد

Agü§ť Ell

بسیار بسیار نکته درخشانی بود
والا دریچه ما انقد آه کشید خسته شد
Kim Taehyung
۲۳ اسفند ۰۹:۵۸

ف؟س؟ سوم؟ چهارم؟

RM. kiute.ARMY

اخر😂
Ana.j .chim
۲۳ اسفند ۰۹:۵۸

پوسترش..

اسمش..

کاپلش..

ژانرش..

الان جوری صافتم ک دارم اکلیل گریه میکنم :"""")

+ اون هپی اند اخرش یه حس خوبی بم داد :"

++ چرا نمت دست از سر نگا کردن بش بردارم؟ :"

RM. kiute.ARMY

چون منم قفلی ام روش:")
فکر کنم قاطیش حشیش بوده:")
cupcake ...
۲۳ اسفند ۰۹:۵۷

این معرکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس*)*

RM. kiute.ARMY

دقیقاااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ژنرال دیسموند
۲۳ اسفند ۰۹:۵۷

ف

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
Ana.j .chim
۲۳ اسفند ۰۹:۵۶

مای هارتتت :")

RM. kiute.ARMY

مای هارت و کبد و کلیه و شش و ....
Finix ..
۲۳ اسفند ۰۹:۵۵

ف؟

RM. kiute.ARMY

یس!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان