BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات love in life

dfk8_7.png

  

نویسنده kim hana
نوع روابط  دختر پسری
شخصیت ها  نامجون . ا/ت
ژانر برشی از زندگی . رمنس . هپی اند
محدودیت سنی 14+

 

🎀🍰DOWNLOAD🍰🎀

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim miso
۱۱ بهمن ۲۰:۲۴

ت. این زندگی موفق نیستم دارم میرم دریا پیش باب اسفنجیییی

 

 

اوخودااااااا میخوام به پوستره که هیچ به اونی که داخلشه دس بزنممممممممممم

اجازه هس؟

RM. kiute.ARMY

اونجا با شرت و سوتینن همه...بزار منم بیااااااامممم!!

یه کوچولو ها! بیت السایتهT^T
nora
۰۶ آذر ۱۵:۱۴

ددییییییی 

فیک نامی بیشتر بذارررر پلیزززز

RM. kiute.ARMY

چشممممممممT^T
...
۲۸ آذر ۲۰:۵۶

من الان با این قلبم چیکار کنم ک هم تو و هم فیکات خوفن ؟ ها ؟

RM. kiute.ARMY

بوسش کنم؟T^T
𝙃𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ▪︎
۲۲ مهر ۰۴:۵۳

من مطمئنم امشب با این حجم از فیکی که خوندم

خواب میبینم ا.ت به هوسوک خیانت کرده ... هوسوک میره خودکشی میکنه

بعد ا.ت عاشق جونگکوک میشه ولی جونگکوک با تهیونگه

تهش نامجون مثل فرشته نجات میاد ا.ت رو نجات میده

یونمینم یه گوشه دارن تخمه میکشنن ذکر میگن😔💔

 

* زدن رگ برای پوستر ... مرتیکه بیشعور چرا اینقدر خوشگله :"*

RM. kiute.ARMY

چرا انقدر شبکه جم بود؟😂😂😂

واقعا چرا؟:")
برای منم سواله...
جز جیگر بزنه..
Lee Gu Hara
۲۱ شهریور ۰۹:۲۷

هپی مپیییییی نامجوناااا🥳

RM. kiute.ARMY

هپیT^T
معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂
۲۱ تیر ۱۲:۵۷

ددی سالمی 

زنده ای 

؟؟؟؟؟

واو پوسترررررررررررررششششش 

 

RM. kiute.ARMY

اری بابا سالمم:">
مرگ منه:">
Mia
۲۱ تیر ۰۶:۰۶

حیح سلام...

من میام🙂(جایی نمیاما اسمم میا هست😂)

(میدونم گوله نمکم😐)

عاا چند وقتی هست اینجام ولی خوب زیاد سر در نمیارم😅

فقط یکی اسمش فک کنم ددی بید....

خوب حیح من وانشات.. نوشتم(چه کار بزرگی😐)

خوب چی میخواستم بگمم

اووممم اهاااااااا

چیکارش کنم حالا😐😐😐😐😐😐

حیحححح°-°

برم ت افق ماست شم•-•

RM. kiute.ARMY

اهان اره اره سلام میا😂
بلی من بیدم*^*
نه نرو کیوتی بمون تازه باهم آشنا شدیم*^*
خوب اموزش ارسال وانشات داخل پست اول سایت هست دلبرم*^*
سارا
۲۳ خرداد ۲۱:۱۵

اقااااا من باید چطور وانشاتتو بخونم 😢

RM. kiute.ARMY

با دانلود*^*
kim sara
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۱۷

نمیخواااااااااااااااااام میخوام دس بزنمممممممممممممممممم😂😂

RM. kiute.ARMY

نکنننننننننن بچههههههههههه نکننننننن😂😂عکس ممنوعه است
kim sara
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۳۴

به پوسترش که..........باشه دس نمیزنیم 

 

ولی به کسی که تو پوستره چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

به اون ک دیگه اصلا:|
kim sara
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۲۲

بابا این کارارو با قلب ما نکن کیم نامجووووننن

RM. kiute.ARMY

بیشور جذاب:")
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۵۳

اوووف پوسترو برم من😎

RM. kiute.ARMY

مرگهههههههه مرگگگگگگگگ:")
BTS 💋💋💋💋
۰۹ ارديبهشت ۱۶:۲۴

یا مادر فولاد زره😬

پوستر خیلی خفنیه من که بارگیریش کردم 🤩🤩

این نگاهش منو کشته.....این لباش منو کشته...این اصلاً همه چیش منو کشته⁦⋋✿ ⁰ o ⁰ ✿⋌⁩

 

 

خوب من میرم تو پوست پاست و ریزه بودم 🤭

سلام خیلی خوب بود پوسترشم اصلأ من به عکس نامحرم نگاه نمیکنم (الکی خخخ🤫🤫)

مننننننننن عاشفققققققققق 방탄소년단هستممممم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

RM. kiute.ARMY

زد پکوند اصلا از زیر بنا:"))))

اصلا نگاه نکردی میدونم میدونم😂😂😂
منمممممممممم عاشقشممممممممممممم*0*
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۲ فروردين ۱۳:۳۱

یااااااا اینژولی نگیوووووووووووووووو ....... عههههههع ...... میو ⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩ 

RM. kiute.ARMY

گربه عزیز من*-*
pari87 87
۱۰ فروردين ۲۳:۴۴

عزیزم.....هوبی مال خودمه

مال منم نباشه بابامه که زن داره

پس بهتره تا اون روز مامانم رو ندیدی از بابام دست بکشی^_^

 

RM. kiute.ARMY

همون برم پی سینگلیم😂
(Fatereh(mini
۱۰ فروردين ۲۳:۳۶

پوسترش بد جور کراشه😏

مال من😋

!For me

ددی مال منم هست...منم شریکم😅

کلا جذابه....میدونی؟

 

اوففففففف لامصب

 

 

 

 

 

بیشتر بمونم فحشم میدم

 

 

 

 

 

 

 

از بس جذابه

RM. kiute.ARMY

اخ...
درکت میکنم منم در برابر این همه جذابیت کم اوردم😂😂😂

وای منم فحش میدم😂😂😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۱۰ فروردين ۱۷:۲۳

منون ددی ....... چیلا اخشاش موکونم بعژی وقدا اژ حوژولم نالاحتی ؟! 

RM. kiute.ARMY

من گوه بخورم که از جضورت ناراحت باشم:|
تو گربه کیوت خودمی*0*
pari87 87
۱۰ فروردين ۰۹:۵۸

من با همه کمالاتم(خود شیفته:|) جلوی نامجون وایمیسم میگم من یونگیرو میخوام اگه ناراحت شد میرم زنش میشم اگه نشد مال یونگی ام

معامله ی خوبیه

البته این وسط پای 5  نفر دیگم هس بالاخره یکی مث هوبی هم این وسط نقش داره🤣

RM. kiute.ARMY

خیلی معامله جذابیه😂😂
من هوبی رو خیلی میخوام:")
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۰۹ فروردين ۱۴:۰۱

........ موشه بَگَلم کونی 🥺 ؟! ....... میووووو ⁦ 🥺

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلم
😈BLACK SATAN😈
۰۹ فروردين ۰۱:۳۹

من از خدامه تو بیای ددی😂 کسه دیگه ایی هم هس که بخواد بیاد؟😂

moon🌛 Child🌜

منننننننن مننننننننننننن
دد:نه من فقط!
😐🌱💔
۰۸ فروردين ۲۰:۵۶

 ددی هارتم به فاک رفت:/

چقدر پوستر خوشگله🙂

امیدوارم به جیمین خیانت نکنم😶💔

 

RM. kiute.ARMY

سلیقه ام بهم خیانت نکرد پس:")))
محاله😂😂 اون نامجونه
pari87 87
۰۸ فروردين ۲۰:۳۱

ای گو تو دای...............

پوسترشو دیدم قشنگ خیانت کردم.....

بایس رکرم تعویض شدم....

نامجون 2 پله اومد پایین شد بایس سومم

من رو کشت.....

خب چیزی ازم نمونده چرا نفس میکشمممممممممممممممممم؟؟؟/////

RM. kiute.ARMY

جواب همه سوال هات:
چون اون نامجونه😂
رونیا A.m 🐰
۰۸ فروردين ۱۹:۰۸

ا..ااایی

این ..

پوستر ...........‌

.....چه زیبا ... بابام ..... بهم افتخار میکنه ....با همچین الگویی که دارم ...

RM. kiute.ARMY

نگاه خمارش...
همه چیز..
اه خدا..
پوستش..
اسطوره است کیم نامجون
😈BLACK SATAN😈
۰۸ فروردين ۱۷:۰۲

پوستر خویلی خوشمله✨

حیف پ.ن گفته دست نزنین وگرنه بارگیریش میکردم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ِ

.

.

.

.

.

.

نامجونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

منو از ایران ببر بیرون😐😂✌

RM. kiute.ARMY

بارگیری کن...کنچانا😂😂

بزار منم بیام:")
Kauo sheka
۰۸ فروردين ۱۶:۲۱

هلاک رنج سنی ایش شدم 

moon🌛 Child🌜

من اصن نابودشمم😂😂👍👍
Hana Kim
۰۸ فروردين ۱۴:۴۱

هققققق 

ددی 🥺

مرسیییییییییییییییییییی 

 

بازم مرسیییییی بابت پوستررر 🤧💜💜

:)

RM. kiute.ARMY

خواهشیات فدات شم*^*

از پوستر خوشت میاد؟
شرمنده اگه سلیقه ام بده😂
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۰۸ فروردين ۱۴:۲۱

اوهوم واگیعنی ................. نیشدم .............. نیشدم ............ خشدم کلده ....... این ک همش ت تنهایی خدم غلق شودم ................ و نوموتونم کالی کونم ......... و شل خدم با تا حد ملگ دلش خوندن گلم کلدم .......... اگ خدم نالاحتم حداقل ممان بابامو اوشال کونم ک ...................... ددی ........... چیلا جاده ژندگیم تموم نوموشه ؟ ............... چیلا با این ک عفونت دالم باوژم ژنده موندم ؟ .............. چیلا عوفونت معده ب آشونی دلمان موشه ........ چیلا قلشامو مونداژم دول باوژم ممانم اژ ت یخچال قلش دل مویاله ؟ ......... چیلا خون بالا اوولدن هام داله قظع موشه ؟ ................. چیلا اشن دالم اژ ت موپولشم و حالتو بد موکونم ؟ ............ ت ک نومودونی 

RM. kiute.ARMY

فدات شم من...جاده اش تموم نمیشه چون زندگی نمیخواد ک تو کم بیاری!!
مبارزه کن ...درسته خسته ای شکسته ای تحمل نداری اما بمون...
بخاطر کسایی که میدونی دوستت دارن بمون!!!
من ناراجتم وقتی تو ناراحتی...حرفای دل خوشگلت رو بهم بزن نزار بمونه اون تو...
نریز تو خودت...فقط همه چی بدتر میشه
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۰۸ فروردين ۱۴:۱۳

آممممم ......... 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوفم ^^ 🌸🍑💖✨

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟
deniz
۰۸ فروردين ۱۴:۱۱

ددی چرا من جدیدا داخل پوسترا رو بایست کراش میزنم؟

RM. kiute.ARMY

اخ اخ....
نامجون است دیگر😂😂
IC.7
۰۸ فروردين ۱۴:۱۰

کوفت و زهرمارررررررر؟

ینی من خلوص نیت ندارم ک هیچی نمیشم؟

همون عشق ددی بمونم؟

بعد ازینک خوندمش نظرموهم میگمممممممم

RM. kiute.ARMY

اره دیگه با وضو نمیای سایت😂

مرسیات فراوان*^*
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۰۸ فروردين ۱۴:۰۹

ججججججججججججیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ *^* ..................... شلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ^^ 🌸🍑💖✨ ........... اوشالم ک خوفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^ 🌸🍑💖✨

RM. kiute.ARMY

تو خوبییییییییییییییی فدات شمممممممممممم*0*
•✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
۰۸ فروردين ۱۴:۰۱

فلشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ^^؟ .................... لاشدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^ 🌸🍑💖✨ .......... خوووووووووووووووووووووووووووووووووووفییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^؟ ............... میو ⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩ 

RM. kiute.ARMY

ارهههههههههههههههههههههههه
سلاااااااااااااممممممممممممممم عزیزدلممممممممممممممممممممممممممم
خوبممممممممممممممممممم
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان