BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Spider J

@Full@

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . ماوراطبیعی (از نوع مارول:/) . اسمات
محدودیت سنی 14+ (اسمات علامت زده شده)
تعداد صفحات 209
راه ارتباطی « ناشناس نویسنده »

 

🕸🕷🩸DOWNLOAD🩸🕷🕸

 

805_vpfe.png

۵۷ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نرتنثپبخبتمبنر
۲۴ آبان ۱۵:۱۷

sh s عزیزم احیانا قصد اپ فصل دو رو نداری؟؟

لامصب بفهم اینو خماری بدههههه بدددددددد

*وی اعصاب درست و حسابی ندارد پس کامنت بیشتری نمیگذارد

RM. kiute.ARMY

تو فقط کامنت بگذااار جان دلT^T
juliyt
۱۴ آبان ۱۵:۲۲

ممنان برادر

RM. kiute.ARMY

ولکام تاج سر*^*
کصخل هستم
۱۲ آبان ۱۹:۰۰

اهم اهم...

سلام این اولین باره که دارم تو سایت کامنت میزارم

من حدود دوساله که تو سایتم اما خب...

بگذریم اس اچ اس شی خیلی دوست دارم اصن جزو بهترین کسایی هستش که فیک مینویسه

ددی شاروهم خیلی دوست دارم(از اونجایی که همه ددی صدات میکنن منم اینجوری گفتم:)

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم خوشگلهههه خوش اومدی😎
عایگووو پس الان افتخار هم صحبتی دادی؟😎
قربونت بره ددییییییT^T شادی سلطان قلب هاست:")
juliyt
۱۲ آبان ۱۱:۴۰

ددیییی من اومدم خوش اومدم

ددیییی به این sh s بگو فصل دومش رو اینجوری باشه

تهیونگ ونوم بشه بعددددجونگی نجاتش بدهههه 

خیلی باحال میشه 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدیییییییی😎
اخ اخ بعدش اون ونومه عاشق تهیونگ شه...پشمام یه مثلث عاشقی خطرنااااااک!
ناقاره زنان سر به بیابان میگذارم زیرا سنگ قبری وجود ندارد....
۲۴ شهریور ۱۰:۴۸

یه جورایی میتونم قسم بخورم نویسنده مورد علاقم اس اچ اسه :/

نوشته هاش خیلی برگ ریزون و خوبن:/

هایاااااا برای اولین بار یه نویسنده مورد علاقه پیدا کردم😎

ددییییییی بهش جایزه بده تونست نظر منو جلب کنه(وی مث ص-گ سختگیر و سختپسنده)😎😂

RM. kiute.ARMY

عه؟😈
به مولا قسم....
شیپ شیپ😈

بهش در خفا یه جایزه ی توپ میدم😔 جووووون گنگت بالاست نفسسس😎
salvArmy
۰۹ شهریور ۰۱:۱۲

ددی دل‌تنگ شخصی زیبات هستم.

بعله من یک عدد رفیق نیمه راه هستم.

کو اون سلوایی ک درباره روزای مزخرف و قشتگش برا ددی میگفت

یه روتین همیشگی بود ک عصر بعد مدرسه لب تابو باز میکردم و با هیجان اتفافا رو میگفتم در حالی ک باید ب فیک ری‌اکت میدادم

بعد ی مدت دیگه سر درس و باقی لب‌تاب رفت ته گونی و من موندم با فضای جدید تلگرام و قلب بی‌معرفتم داشت سایتو فروموش میکرد ک غلط کرد

و ایم هیر اگین😏

همین نرسیده هزار سطر نوشتم هاح:"

دد میگم چرا این دیگه ب ریزی نمیره من اسپایدر جی رو دوباره بخونم:")؟

ددی حالت خوبه؟سلامت باشیییی

ساغ اولاسانننن.ترکی را پاس بداریم.

RM. kiute.ARMY

قربون شکل ماهت بشم من نفسمم سلوای من:)))
نه نگووو تو رفیق تموم راه های منیT^T
سلوای من تو قلبمه:))
عایگو:")
اون اپلیکشن موشکی نامرد😔
خوش برگشتییییییT^T
خیلی هم خوبه!! از خدامهT^T
سرور ریزی داشت شب جمعه به یکی میداد🌚
عالی شدم:) تو خوبی؟؟ سرت سلامتتتتتتتتT^T
باشیان دولانیممممT^T
juliyt
۰۳ شهریور ۱۴:۲۹

ددی به  اس اچ اس بگو فصل دوم هم بیاره

Mooni🌜

چشم چشم
صحیح میفرمایید*
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۴۶

ددی قبلا اینو دیده بودم بین فیکا ولی حس میکنم قبلا فصل ۲ داشته....الان که شروع کردم به خوندن پاک شده

همینطوره یا من توهم زدم؟...

RM. kiute.ARMY

نه عسلم تک فصل بود اما نویسنده گفت ممکنه فصل دو هم داشته باشه
kim light
۰۸ اسفند ۱۸:۲۹

خوندمش!

 

دد چرا جای ام جی نباید تهیونگ باشه؟؟!

 

چرا جای پیتر پارکر نباید جئون فاکینگ جونگ کوک باشه؟؟!

 

راستی خبر داشتی بنده طرفدار صفت و سخت اسپایدر منم؟؟

 

اما خلاصه جالب ترین جاش اون جایی بود که تهیونگو به جای کوک اشتب گرفتن

از طرفیم عاشق این بودم که جفتشون اولینشون با هم بود

 

او دو تا دوست خنگشونم خیلی باحال بودن

 

در ضمن تهیونگ شیشه میزنه؟؟

دوستاش در زدن کوک رو با لباس اسپایدر منیش میندازه تو حموم بعد خودشم میره تو جموم میگه بیاین تو؟؟

خب معلومه اونا هم میگن با هم رفتن اش خوری

منم اولش فکر کردم اونجا با هم میرن اشخوری اما نشستن صلوات گفتن

خیلی پاک بودن لامصبااااااااااااااا

 

بوص بای

RM. kiute.ARMY

حالا من یه بتمنم و جوکر ورژن تهکوک میخوام...
چرا نیییییستتتتتت!!

اوموووو چینجااااا؟0_0 فکر نمیکردم ماورل پسند باشی!

هیق اره منم دوست دارم:"))

جررررررر حشیش میزد با کراک😂😂😂 حالا ته خیلی معمولی رفتار کرد من بودم یهو لخت میشدم تو اتاق میرقصیدم مثلا همه چیز عادی باشه😂😂

بووووووووثثثث!
kim light
۰۶ اسفند ۱۹:۱۶

میگم دد فحش ندیا اما بخونمش؟؟

 

وای فاک!

 

دد تو رو خیدا نزن اما واقعا نمی تونم خودمو کنترل کنم هر چیزی که پوسترش خفن باشه رو میخوام ببینم

RM. kiute.ARMY

*بزور با لگد دمپایی و کمربند و کابل آنتن رو هل دادن زیر مبل

من کی زدمت دختر گلم؟😔

اما بخون بخون خیلی باحالهههT^T
mobina
۲۸ بهمن ۱۷:۳۰

دروغ آوریل رو که گفت یاد دروغ سیزده افتادم

RM. kiute.ARMY

اخه همونه*^*
یه بنده خدا
۲۹ آبان ۰۰:۱۴

ددییییی دلم براتون تنگ شده بودددددددد

اومدم سر بزنم دیدم هنوزم فصل دوم این نیومده😶هعیی

RM. kiute.ARMY

قربون دلتتتت بشمممممم بیا بغلمممممم عمرمممم🥺🥺💞💞💞💞
هعیی امان امان🥲😂😂
Eyan
۲۴ آبان ۱۸:۴۳

ددی دارم نگا میکنم میبینم اخرین کامنتم تو این پست بازم امتحان ریاضی داشتم البته پارسال بود)))

چرا هروقت امتحان ریاضی دارم میام سایت؟)

RM. kiute.ARMY

ناف سایت رو با امتحان ریاصی تو بریدن😂😂
Eyan
۲۴ آبان ۱۸:۳۸

ددییییی خوبییییی

میصتتتت

شاشیدم تو مدارس ک نمیزارن بیام سایتتتتت

هعییی اصن از شدت عنی بودن امروز ی فاک نشون دادم ب امتحان ریاضیم و پاشدم اومدم اینجا=/

امروز زنگ اول معلم علومم با فیزیکش س راند کرد تومون=/

سوالا رو از تو چیزش در اورده بود=/

20 نفر از کلاس از 15 نمره 0 گرفتن بقیه هم پنج=/

جدی میگم=/

از عنی بودن بقیه زنگ هاشم چیزی نگم=/

بعدش اومدم خونه چند وقت پیش ی گردنبند منشوریا هستن شبتابن

سفارش دادم بعد ساعت یک و اینا رسید

با ذوق بازش کردم و اینا بعد هرکاری میکردم تو تاریکی روشن نمیشد=/

فاز معترضی برداشتم رفتم تو پیام دومم ب غرفه داری ک ازش خریدن بودم فوش بدم گفت بگیرش جلو چراغ قوه بعد شارژ میشه تو تاریکی طولانی مدت روشنه=/

منم از همون یک تا دو گرفتمش جلو چراغ قوه ی چصه نور گرفت بعد خاموش میشد=/

بردمش جلو نور مستقیم خورشید هیچ سودی نداشت

مث برج ایفل موندم رو صندلی پلاکه رو چسبوندم ب لامپ دو س دقیقه قشنگ روشن میشد بعد دوباره خاموش میشد=/

منم گفتم ب درک اصن اومدم نشستم

ولی ته ته مغزم دارم فشار اون 80 تومنی ک دادم جاشو میخورم=/

غرفه داره هم ی فیلم فرستاد تو فیلمه ی ثانیه چراغ قوه گرفت بش نصف ی اتاقو روشن کرد اونوقت من تو اینم شانس نیاوردم=/

مامانمم از اینور هی میگه دیدی گفتم=/

انقدر گفته ک هربار این جمله دیدی گفتم میشنوم یدور ی ساعته تو دسشویی ام=/

از گوزگار..

RM. kiute.ARMY

خوبم عمرممممم تو خوبیییی؟T^T
میصصصصص موووووورر:">
منم شاشیدم-_-
این محعلم علوم ها...مخصوضا اگه رشته ی اصلیشون فیزیک باشه...یه بی شرفایی میشن ها:| از فیها خالدون ادمو دااار میزنن!!
یا امام حسین شهید...چ خبرهههه:|

جررررر عاشقتممممم😂😂😂
زیاد بزار!! بکن تو لامپ!
مثل مهتابی نیم سوز میمونه که:|😂

فدا سرت بگو صدقه دادی...من همیشه اینطوری خودمو چیز میکنم...اره قانع😂
برای اونا درسته بابا..جنس بنجول قالب میکنن:|
جررر مامان ایرانی:
فاک😂😂😂
Vafa
۰۱ آبان ۲۰:۴۰

چرا من همه فیکارو خوندم پلی نمشناسمتون ؟

چرا انقدرع تنعام؟

ورا انقدرع عع دنیا عقبم؟

چرا انقدرع بم اهمیت نمیدهید؟

RM. kiute.ARMY

بیا خودم نازتو میخرمT^T
یه بنده خدا
۱۰ مرداد ۱۰:۵۶

یکی به اس اچ اس بگه ب مولا نیاز مند فصل دومیم اگه بمیرم حلالتون نمیکنممم

RM. kiute.ARMY

بچه بخدا گسسته اما در تلاشهT^T
Soojoon
۲۳ تیر ۱۵:۰۵

دد سلام :|

هعیییییییی من فصل ۲ میخواممممم 

*زدن هق های پی در پی صگی

عا راسی دد میدونسی من ی فولدر دارم مخصوص فن فیک های sh.s?

( وقتی ی sh.sفن بدبختی! )

ددی میدونسی روت کراشم؟ 

ددددددیییییییییییییییییییییی

دلم میخواد عر بزنم و نمیدونم چرا :|

*مقداری چصخلم شما به دل نگیر *

وای ددی میشه ی راهنمایی کوچیک بهم بکنی؟:)

با من راستش من امسال انتخاب رشته دارم ولی خانوادم اصلا با رشته ای که من میخوام برم موافق نیستن ( دلم میخواد برم هنر - گرافیک و تدوین -  ولی خانوادم میگن تو که نمره خوبه و اینا چرا میخوای وقت تو تلف کنی واسه امر و چرا نمیری پزشکی و اینا یکی نیس بهشون بگه مننننننن مال منم از تجربی و پزشکی بهم میخورهههههه

بابا من دوس دارم نقاشی بکشم ، کارای تدوینمو ادامه بدم ، کلاسهای موسیقی مو بتونم برم ، طراحی کنمم

 

و میدونی چرا اصرار دارن ؟ چون شان خانواده ای که دکتر مهندسن با رفتن یکی به رشته ی هنر میاد پایین

شان خانواده بخوره تو سرم :|

دددییی چیکار کنم؟!واقعا گیج ام از ی طرف میخوام برم رشته ای که عاشقشم از یه طرف نمیخوام خانوادمو خجالت زده کنم همینطوری سر ی سو تفاهم رهنمون سرویس کردن ( داستانش طولانیه بی خلاصش ابن میشه که  با یکی از رفیق  های پسرم بودم بیرون و مثل اینکه سر اخری یکی ع فامیلای عوضیم منو  میبینه بعدم میاد همه جا جار میزنه که من با دوست پسرش دیدمشو اینا 

خانوادم همینجوری با رفیقام مشکل داشتن  که دیگه از اون روز کلا نمیزارن بینمشون .....)

 

نمممممگیخوامننننیتستسوتسوسنشاشنسداسستساسوتیکیکی

 

هعی چقدر زر زدم :|

خودم باورم نمیشه اینقدر حرف تو دلم بود :|

معذرت دد سر تو درد آوردم 

عاشقتم.... < :

 

RM. kiute.ARMY

سلومممممممم*0*
ب مولا منم میخوام دردونه ی منT^T
ای ژان! فولدرت رو به اسم " یاران امام" تغییر بده جهت نجات جون خودت😂
قابل شوما رو ندارم منT^T
بزن بابا تنت سالم باشه😂 (وقتی یه ایرانی میخواد هرکاری کنه)
البته عزیزم در خدمتم!

والا بخدا ک برای من هم این بساط بود😂 حقیقتا چون میگفتن تو ک فلانی ما ک بیساریم...چرا بری هنرستان؟
منم گفتم ب درک...چون اعصاب یکی ب دو کردن نداشتم و رفتم تجربی.
اما دیگه نمیزارم این بلا ها سر خواهرام بیاد...باهاشون اتمام حجت کردم...اینکه این اینده ی منه...زندگی منه...حق انتخاب منه...حتی خدا هم بزور نمیگه بیا مسلمون شو:|
خدا تو قران میگه من بهتون راه خیر و شر رو نشون دادم میخواید شکر گذار باشید میخواید نباشید، دیگه مادر و پدر ک بنده ی خدان چرا داارن زور میکنن؟
مملکت اصلا حمال و نظافتچی هم میخواد😂 با یه مشت دکتر مهندسی ک هیچ علاقه و غیرتی نسبت به کارشون ندارن مملکت اوضاعش همینجوری میمونه...
بحث پوله؟ یه ارایشگر درامدش از بابای من بیشتره ک کارمند دولته و دانشگاه علامه اقتصاد خونده با درصد های 80 به بالا تو کنکور😂
خلاصه ک سعی کن عقب نکشی...حتی اگه گفتن حق چیزی رو ازت میگیری...جوری موفق شو ک ب پات بیوفتن!

نه بابا فدات شم این چ حرفیه باهام راحت باشT^T
من بیشتر:">
یه بنده خدا
۱۴ تیر ۱۶:۵۳

دوس دارم هر روز بیام بگم هعیی فصل دوم میخام 

RM. kiute.ARMY

منم میخوام:">
یه بنده خدا
۳۱ خرداد ۱۴:۴۳

فصل دوم میخام ب مولااااا

RM. kiute.ARMY

شاید باورش برات سخت باشه اما منم میخوام:")
یه بنده خدا
۳۰ خرداد ۰۲:۳۹

اقا فصل دومش نیومده؟ 

RM. kiute.ARMY

ناح متاسفانه:">
Agust D
۲۲ خرداد ۱۹:۵۰

حاجی ما فسیل شدیم فصل دو نیومد😑

فک کنم کار به زندگی بعدی بکشه

فقد اومد یکی به فکر اون تیکه سنگ گوشه کمپانی هایپ باشه*بیاین فایلو برام دانلودم کنین راضیم*

RM. kiute.ARMY

خودم میشم انگشت دماغت که میره روی دانلود
Eyan
۱۸ خرداد ۱۰:۵۳

پلی کردن اخر تیزر جدید ک ی ریتم خاصی توش مشخصه-

با اشک بندری رقصیدن-

80 شددددد

گیلیلیلی)))

RM. kiute.ARMY

*خنج کشیدن بر صورت
...
۱۷ خرداد ۱۰:۴۳

وای خیلی دوسش دارم این فیکووووو

ننتالبزرئومتلزردنکجمتبرذنم

RM. kiute.ARMY

قابل نداره:">
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۰۹

ددی راستی امتحان ریاضیمو تر زدم=>>>>

دیروز اصن روز گوهی بود

اینجوری بود ک من خراب کرده بودم بعد همه میومدن پیش من میگفتن وای خیلی اسون بود من 20 میگیرم

دلم میخواست چوپ کنم تو..

حیف با ادبم))

اصن گور بابای ریاضی)

RM. kiute.ARMY

این که عادیه😂 برو جلو آینه یکی دو بار به کیفم و به کتفم و به کلیه ام بگو درست میشه

ای ای...درک میکنم:))))))))
برای منم دیروز روز گوهی بود...مزخرف ترین روز😂
Eyan
۱۶ خرداد ۱۰:۳۳

ددی مثلا فک کن تو فصل دو کل مردم شهر بفهمن اسپایدر جی رل داره)))

بعد همه ذوق کنننن 

ددی مدیونی فک کنی ساعت 12:30 امروز باید امتحان ریاضی بدم و مخم چصیده=))))))

RM. kiute.ARMY

عرررررررر دختر ها چ بسوزنننن:">
نه نه دونت ووری😂
shan
۱۵ خرداد ۲۰:۵۶

میگم..شادی شی کاش حداقل توی اون فیکت که اسمشو الان یادم نیست بهمون وعده فصل دو نمیدادی

خب بشر من الان پای انتظاره فصل ۲ پیر شدم کی جوابگوعه؟😂

RM. kiute.ARMY

خودش هم گردن نمیگیره😂
Eyan
۰۴ خرداد ۱۰:۱۳

ددی حالا ک دارم فک میکنم میفهمم لایک ها هم کمه=//

اونو جز یدونه دیگه کاری نمیتونم بکنم=/

اونم باید ثبت نام کنم ک اصن حسش نیست

مثلا الان لایک کردم-

جر

RM. kiute.ARMY

من خیلی دوست دارم خود اس اچ یه فیک پارتی بدهT^T
مطمئنا میره توی آرمی کش ترین مطالب:">
Army
۰۶ ارديبهشت ۱۳:۰۰

هایی،حاجی منم مینویسم فیکشن ولی وبلاگ‌ندارم میگی چجوری وبلاگ بدرستم؟

 

RM. kiute.ARMY

آموزش ساخت توی بخش جعبه ابزار سایت هست جیگر*^*
Eyan
۲۶ فروردين ۱۴:۲۲

ددی مدیونی فک کنی میخوام پای همه فیکای اس اچ اس کامنت بزارم=/

این فیکه محشر بود

من بیشتر کارای کوکوی اس اچ اس رو بعضی وقتا ویکوک تصور میکنم

ولی این فیک فقط با کوکوی خفن میشه

ولی اقا

من ی فیک مث فیک جئون (اون فیک جونگ کوگ ته اس اچ اس) میخوام

با کاپل ته وی کوک(دوتا ته ی کوک)

کی پاسخ گوعه؟))

RM. kiute.ARMY

مدیونم نکن لعنتی😂
درسته:">

به نام خدا
اس اچ اس😂
Zoya Rasta
۱۳ فروردين ۱۲:۳۵

عالی بود

یعنی از عالی هم بهتر بود

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عزیزی:">
FATMA .
۱۰ فروردين ۰۲:۰۴

جوننن نویسندههه

اسپایدر جی 

چو چو چو🏄‍♂️🤟

RM. kiute.ARMY

هیق:">
hamoon hamishegee
۲۳ اسفند ۱۵:۲۳

واااااای اخجووووون مارولللل

اوفففففف من عاشق اونجرزممممم

و ی مارولی خرابه احمقققق در حد لالیگا

و میدونین چیه؟

داشتم فک میکردم بی تی اس با کاپلای گیشون برن تو اونجرز

خیلی جره مگه نه؟

بد فک کنننننن

مثلا با ناتاشا رمانف جذابم یا مثلا استیووووو

وااای کاپیتان

تنی استارک(استارک بود دیه نه؟)

سُرررر

هالگگگگگگ

واندااااااااا

نیک فیورییییی

اون زنه ک خل جاذابو دراز بود همیشه همراه نیک بود.

اخخخخ قلبم

خیلی خوبه ک ی ربط کوچیکیم ک شده ب مارول دارن.

اخخخخخ بسه دیه زر نمیزنم باااهاهاهاهاییی

RM. kiute.ARMY

وای خدا:">
ذوقت خیلی قشنگههههههههههT^T
یه یا علی بگو نفست حق باشه ارزومون براورده شه😂
mehrsa_jkkk^-^
۳۰ بهمن ۱۱:۴۰

*وی در حال انتظارررر

*وی بیش از حددد در حال انتظاره فصل دومهههه

دد مگه نگفتی فقط ویرایشش مونده پس کجاستتتت فصل دومششش؟نه جان من کجاستت؟کجا گیر کرده؟نکنه تو گمرکه؟

 

اوههه نکنه شادی می خواد با کامبکش فصل دو رو بندازه تو دامنمون؟هوم؟

RM. kiute.ARMY

حتما شادی یه برنامه هایی داره ک واویلا:">

دخیخا:"> این بشر غیر قابل پیش بینیه
Meera
۳۰ بهمن ۰۰:۳۴

میشه اسم همه فیکای اس اچ اس رو لطفا بهم بگین؟

RM. kiute.ARMY

https://shsss.blog.ir/

این خود سایتشه بیبیT^T کل لیست کارهاش هست
Min Robert
۲۳ بهمن ۲۲:۳۴

های...حقیقتا این فیک رو خیلییییی وقته خوندم ولی چون نمیتونستم توی سایت ثبت نام کنم نمیتونستم نظرم رو بگم....خلاصه اینکه صاری....عام...همین اول کاری و بدون مقدمه چینی صحبت کنم بنظرم بهتره...خب...ببین فیکت واقعا جا داشت...ینی میتونست دیرتر به اصل ماجرا برسی....واقعا نباید سریع اوکی میشدن و اینا...ینی میدونی؟...باید بیشتر پیش میرفتن....یهو رفتی سر داستان اصلی و این باعث شد فیک برای کسی ک میخونه یذره روندش تند باشه...این فیک داد می زد ک من هنوز جا دارم...ولی همچی سریع پیش رفت...البته همیشه فول میدی و حالا شاید خماری پارتی رو نداشته باشه و برای من سریع تموم شده باشه ک من واثعا تحمل پارت به پارت ندارم و می ذارم فول بشه ولی بازم براین عقیدم ک جا داشت برای نوشتن...نمیدونم...ولی به قدری می شد بهش پر و بال بدی ک اصن اوفی...ولی بذار ازش تعریف هم بکنیم...هوم؟!...مدل پی دی افت در حدی خوبه ک میشه ساعت ها به رنگ بندیش خیره شد...یونو؟...مدل نوشتنت واقعا گاده...و پوسترش حقیقتا منحصر به فردِ ک البته پوستر و رنگ بندی فایلت برای همه ی فیکات صدق میکنه ولی در کل تو عالی ای...خسته نباشی sh.s و ما بی صبرانه منتظر فصل 2 spider j هستیم....البته ناگفته نماند ک بعضی فیکا فقط تکن...یعنی اگه دومی بیاد براشون دیگه جذایت اول رو ندارن...میدونی ک چی میگم؟

RM. kiute.ARMY

مرسیییییییییی کامنت فدات شمT^T
منم عاشق تم کار های اس اچ اس ام:">
♧Kim riyan♧
۱۶ بهمن ۱۷:۲۱

واییییییی ددی یعنی فقط ویرایشش مونده😂😀

جرررررر یعنی تیزرشم آمادس خدایا گلبم😂🙈

حتی فکر کردن به اینکه فصل دو به زودی میاد یه عالمه خوشحالی و ذوقو توی رگام تزریق میکنه😂اصلا توی گنج خودم نمیپوستم😅

ددی من عاشق نویسنده اس اچ اسم یعنی طرفدار دو آتیششم چجوووووووورم😂

اگه نویسنده اس اچ اسو میشناختم هرکجای ایران که بود میرفتم ازش امضا بگیرم و اگرم افتخار میداد کلی هم عکس میگرفتم بعدش میکردمشون تو چشم دوستای خرم😂😋ولی از اونجایی که من یه آدم بخت برگشته و بدشانسم این خوشحالی و افتخار نصیبم نمیشه😢😭

کل فیکای نویسنده اس اچ اسو از تو سایت درو کردم😂یعنی اینجور بود که وقتی سایتو کشفیدم اول فیکای اس اچ اسو خوندم و بعدش رفتم سراغ بقیه فیکا و نوسنده ها😂

اره خلاصه که دیگه اینجوریاس😂😐💔

RM. kiute.ARMY

به به😂

منم تو گنج خودم جر خوردمT^T

نود درصد سایت دلباخته اشن😂

اومو:"> عزیزدلی شما!

اهان بعله😂
B.r*_*
۱۳ بهمن ۰۸:۴۷

نیومده؟!

بابا از کنجکاوی مریدیم خب

RM. kiute.ARMY

T^T
B.r*_*
۰۴ بهمن ۱۶:۰۷

ددی بگو که اومده..

RM. kiute.ARMY

*مانند دکتر ها ماسکش را پایین میکشد
ما خیلی تلاش کردیم اما عمل موفقیت آمیز پیش نرفت...
LITTLE KITTEN
۲۹ دی ۱۱:۱۷

فصل دو میخوام اس اچ اس 
قهر میکنماااا

شما ها خشم پیشی ندیدیدیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

قهر دگر فایده ای ندارد:")
اس اچ شمشیرش رو از رو بستهㅠㅡㅠ
♧Kim riyan♧
۲۲ دی ۲۳:۳۷

و منی که نشسته ام به در نگاه میکنم *_*

دری که میگه خواهرم نگاهت:/

فصل دو کوجاس پس من فصل دو میخوام😢چرا اینقدر طول کشید :(

نویسنده ژون ببشخید میدونم کارای زیادی داری به غیر از نوشتن ولی یکم سریع عمل کن مثل میگ میگ😂😅چند ماهه منتظر فصل دو ایم بوخودا😳

ددی من الان به این فکر میکنم که فصل دو اسماتش کجاس و چجوریه اصلا اسمات داره یا نه لعنتی ذهن من دیگه بیش از حد پاکه :/😂💔

RM. kiute.ARMY

دریچه ای که حجابش😂
بخدا که تیزرش هم اماده اس اما خوب ویرایش مونده جان دلم😂
شاید یه کوشولو داشته باشه مثلا روی سقف یه خونه ای😂
B. R*_*
۲۲ آذر ۱۳:۵۳

صحی

قانع شدم

ولی جان ناموصتون زود بدین بیرون

من منتظر به دل موندم:/

RM. kiute.ARMY

چش چشT^T
B. R*_*
۲۱ آذر ۱۴:۱۲

بابا 

چند ماه پیشم در دست تایپ بود به مولا:/

RM. kiute.ARMY

نویسنده کار های زیادی برای تایپ داره:">
B. R*_*
۱۴ آذر ۰۸:۵۳

ددی نیومده فصل دو؟! 

به جان تو دیگه تحملم تاق شد:/

Mooni🌜

در دست تایپه بمولا👌😂
BTS
۱۸ آبان ۱۸:۴۳

لطفا یکی سایت sh.s رو بده؟

RM. kiute.ARMY

https://shsss.blog.ir/
بیا جانم*-*
Reyhaneh
۰۷ آبان ۲۱:۱۸

باکاگو جونم میشه فصل دوش اومد لینکشو بزاری اینجا؟

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدل من*0*
B.r*_*
۰۷ آبان ۰۰:۴۰

هنو نیومده؟! 

RM. kiute.ARMY

نچ:>
Reyhaneh
۰۶ آبان ۲۱:۰۱

باکاگو جونم این فصل دو داره؟

RM. kiute.ARMY

بله داره*-*
B.r*_*
۰۱ آبان ۰۹:۴۱

ددی

کی میاااااااااااااد

جر خوردم سر این موضوع

نیومده هنو؟! 

RM. kiute.ARMY

میاد لاب:>
B.r*_*
۲۴ مهر ۰۹:۴۶

میگم ددی 

آلفا هم فصل دوم داره😐

من آروم آروم خیلییییی آروم

کی میان

فیوای اس اچ اس عالین 

چرا کسی نمیفهمه

 

RM. kiute.ARMY

میاد میاد:">
Jema
۲۳ مهر ۱۱:۲۵

جووووننننن تو فقط خرابم شو اما من ب بنگ شی جونم خیانت نمیکنم😂... 

من ب شوگر ددی جذابم خیانت نمیکنم😂😂😂...

وای عمیقا خودم دارم پارع میشم😂💔

RM. kiute.ARMY

نچ...اصن زن زندگی فقط تو😂
لاصب جذابیت فقط یه گوشه از وجودشه😂😂
فت بارک الله😂
Gh
۲۱ مهر ۲۲:۲۱

این قراره فصل دو داشته باشه و من تازه فهمیدمممممممممممممم عرررررررررررررررررر 

ولی من‌فصل دو آلفا میخوام‌اصلا یعنی چی چرا نمیاد چرا هیچکدوم‌نمیان ها 

دد من اعتراض دارم‌به کدامین گناه میدونی چند وقته مست نشدم‌با فیکاش 😂😂 من فیک‌میخوامممممممممممممممم 

دد رفتم واکسن زدم‌دارم‌میمیرم از بی‌حالی حالا باور کن‌یک‌ماه میریم‌مدرسه باز بقیش مجازی میشه 

از صبحه یک سردرد فاکی دارم‌که با هیچی خوب نمیشه 😐😐 دستمم درد میکنه هق 

ولی خیلی حال داد مامانم مثل چی دورم‌میگرده این چند روز 😂😂

RM. kiute.ARMY

میان میان منتها با ناز😂
فیک های شادی مثل هروئینه:> یبار بخونی معتاد شدی
اره منم موافقم:/
الهی:"(
😂😂😂😂ای کلک
Jema
۲۱ مهر ۱۷:۰۰

جانممممممممم ددییییییییییییی

ارع دیگع هع این است قدرت بندع😂

ارع دیگع چصخندع اونم از نوع ملیحش😂😂😂

یاااا ددی خدا نکنع... خب راستیتش میخوام همچی رو فراموش کنم و تغییر کنم و خب ب زمان احتیاج دارم دیگع:')

خب اما الان اومدم بل😌😂

RM. kiute.ARMY

اصن من خرابت شدم خراااااااااااااب😂
درک میکنم نفسم. فقط به خودت سخت نگیر دنیا ارزش تورو نداره*^*
B.r*_*
۱۸ مهر ۱۰:۱۱

ویرایش

کی میاد!؟ 

آقااااااااااا

من تحملم سر اومده

یه کوشولو اسپویل کن:/

RM. kiute.ARMY

بزودی میاد دونت ووری😂
Jema
۱۷ مهر ۲۳:۰۶

داشتم سایتو نگا میکردم یهو فهمیدم اینجا کامنت نزدم :/

جر

خب شادی... گاد از بس گفتم پاپا زبونم ب شادی عادت ندارع... عمیقا جرررر... 

هع دلتون تنگ شدع برام ن؟! 😂💔...

ولی من میدونم نشدع

چصخند-

بچع های خوبی باشین همع تا بیام این مدت زیاد حالم خوب نیس فعلا میخوام از خیلی چیزا دور باشم هییی... 

قول میدم وقتی بیام حالم خوب باشع درست مث اوایل بودنم و ب قول گلد خودم ی پا جک باشم همتونو از خندع باز جر بدم... 

بل دیگع جما این است...

هع... بای... 

RM. kiute.ARMY

جما شهههههههههههههههههههههههههه*0* منور نمودی😂
چصخند؟ واقعا؟😂😂😂😂😂😂
الهی بمیرم چرا خوب نیستی؟:"(
B.r*_*
۱۶ مهر ۰۰:۱۴

نیومده هنوز؟! 

تایپ نشده؟! 

آخه مات پیش در دست تایپ بوده:/

RM. kiute.ARMY

حالا در دست ویرایشه😂
B.r*_*
۱۰ مهر ۱۲:۳۸

عههههه

هوف من از دیروز خودمو جر دادم پیداش کنم نتونستن://

پس هنوز نیومده:/

خدایا تو چقد مهره دوس داری:/

کی میاد؟! 

RM. kiute.ARMY

والا ندانم:">
B.r*_*
۰۸ مهر ۱۶:۰۷

فااااااااک

این فصل دو داره؟! 

کو؟! 

بگین من برم داد کنم خو نامردا://///

RM. kiute.ARMY

نیومده هنوز😂
ذوق‌مرگ^^
۲۷ شهریور ۱۴:۱۰

عرررررررررررررررررر اولش که شروعش کردم میدونستم که چیز خوبیه، ولی آخه قشنگیت تا چه حدددد؟!😭😭😭😭😭😭 من یکی شخصا دوسش دارم عرررررررررررررررررر اسپایدر جیییی و معشوقه‌ششش عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

فصل دوش رو ندیدی که چه میکند:">
مایا
۰۸ مرداد ۲۲:۲۹

عشقم پس فصل دو کی میاد؟ 🥺

moon🌛 Child🌜

به زودی در دست تایپه گلم😍
BTS ❤️❤️
۲۷ تیر ۱۶:۳۷

عالی بود 👌👌

RM. kiute.ARMY

سگ در سگ:">
💞Sh.S TaeKook
۲۷ تیر ۱۴:۴۰

Gaul jk❤

 

هی بیب

همه کامنتارو میخونم اصن نگران نباش

هققققققق مرسییی خیلی کامنتات پر انرژی بودننن

😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

Gaul jk❤

BTS ❤️❤️
۲۶ تیر ۱۶:۵۹

بینم نکنه کوک مرد عنکبوتیه؟

وای پوسترش ادم و غرق خودش میکنه 😬

من برم دان کنم و بخونمش بیام 😉😉

RM. kiute.ARMY

درسته*^*
غرق؟:">
مستتتتتتتت مستتتتتتتتت
Gaul JK❤
۲۴ تیر ۰۴:۴۶

خوب یکم دیگه عر بزنم تا کامنت ها زیاد شه😀😎

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜

 

 

 

 

 

عالیییییییی بوددددددددد نویسنده خسته نباشیییییییییییییییی🐾☁

moon🌛 Child🌜

مرسی از ساپوتت عزیزم بوس رو قلبات😘😘
Gaul JK❤
۲۴ تیر ۰۴:۴۲

هعی از اول اون همه باید تایپ کنممممممم😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

عالییییییی

نوسنده خسته نباشی ممنونم ازت که این فیکوبا مابه اشتراک گذاشتی عالی بود امیدوا م تو نوشتن بقیه فیک ها موفق باشیییییییییی💕☁

عالی بودددددد💕💕💕💕

موضوع🐾

اسم 🌙

تم ☁

و کلااااااااااالاال.......همه چی عالییییییییییییییییییییییییییییییییی😍😍😍😍😍

همه چی  عالیییییی بودددددددددددددد💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ددی اگه نویسنده کامنت هارو نمیخونه لطفا این کامنت رو حتمی براش بازگو کن و بگو این فیک خیلی هوب بوددددددد💕💕💕💕💕💕💕

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اول با حس نوشتم بعد که فهمیدم اشتباهی فرستادم کل حسام پرید و میدونم کلس چیز جا گذاشتم ولی خوب دیگه به بزرگی خودتون ببخشید ☁

 

 

 

moon🌛 Child🌜

باش قشنگم تتنک اسکرین میگیرم میدم بهش🤧🤧🤧
Merey
۱۴ تیر ۰۴:۱۸

وااااااااای اهای عالم ریدرااااااا من کراش زدممممم بهم گفت با مزم😭💜💜💜💜💜

من خر ذوووق واآی خون دماغ شدمممم(ناموصا خون دماغ شدم۰_۰)

الان رنگین کمون بالا میارم🔥😂

                 (قلب های جادویی)

💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛

یک کامنت دیگ که قراره ما بقایای کمر کراشمو بشکنه🤣🤣🤣❤️

RM. kiute.ARMY

کمر کراشت سفته بیب😎
واقعا کیوتی گوگولی😂
پر انرژی مثل رنگین کمون*^*
Gh
۱۳ تیر ۱۰:۵۶

ددی نویسنده دو یک امسال اخر فیک دایموند الفا رو اسپویل کرد و من هر روز میام سایت رو چک میکنم ببینم اومده یا نه هق بزنم الان چرا فیک های مورد علاقم نمیان 

RM. kiute.ARMY

میان اما با ناز:">
rose
۱۱ تیر ۰۵:۴۵

فک کنم تنها ریدری هستم که ساعت شیش و پنج کامنت میزاره😂

RM. kiute.ARMY

نه یکی ساعت 4:02 کامنت داده بود😂
rose
۱۱ تیر ۰۵:۲۲

*وی با دیدن پوستر فیک دار فانی را وداع میگوید😂*

RM. kiute.ARMY

نرو سمیه بری شمعدونی ها دق میکنن😂
یک منتظر چشم ب فول خشک شده
۱۰ تیر ۱۶:۰۳

داشتم م اندیشیدم 

که خداوند منان به کدام دلیلی گشادی را افرید؟

دختری است که جدا از خاک بر سری ، می تواند داستان های هالیوودی بنویسد و آیدا هایش مخ دوستان و حتی استادان گرامش را به ...... می اندازد اما او به دلیل ماتحت گشادش حاضر به نوشتن بیش از سه فصل در هفته نیست &_& 

او هر روز بیش از هزار صفحه فیک می خواند اما خیک بیر سیر صیدام:/ می‌میرد تا با فونت ۱۸ بی نازنین چهل صفحه بنویسد 

او هر روز اس اچ اس را به خود یاد آوری کرده 

و سایر بزرگان راه فیک را 

و به خودش گفته تا داستان های غیر خاک بر سری را ننویسی اجازه نداری فیک بنویسی 

اما این تنها مسبب این شده که همانند بز در تختش لم بدهد و فیک بخواند 

به دلیل توضیحات بسیارم مرا عفو نومایبد&_€ 

فقط متمنا هستم ک جین جیدیتان دیعا به عمل آورده تا وی در تابستان و قبل از شروع مدرسه ی مادر فاخ پدر فیخ( پشمامممم چه فحش باحالی ساختم)  حداقل یه سناریوی نیکبتی رو تموم کنه 

باز هم می تکرارم@_@ 

 

 

اس اچ اسطوره اینجانب بوده و وی برای کنترل گشادی به وی متوسل می شود 

مادر حانننننن

RM. kiute.ARMY

دخترم دیدگانت به نور قلم عالمین روشن گرد همواره برو و خوش باش زیرا همواره سایه رحمت سایت و فیک خوانی به روی تو باز است😂

بتکرار ک همانا نفس باد صبایت خوش است😂

واقعا اس اچ اس محشره:|
Merey
۰۹ تیر ۰۲:۰۰

سلاااااام همین الان از رمان فاکرز زدم بیرون اومدم اینجا کامنت بدم یه نیم ساعت پیش این رمانو تموم کردم و واقعاااااا عالی بووووود😂💔❤️❤️❤️❤️میگم کیوتی پروف و اسمتو عوض کردی درسته؟؟؟؟

خب خب تشکر از کیوتی خودم ک همیشه حوصلمو داره😂😂و تشکر و خسته نباشید به نویسنده🙂✨💜

منم همین دیشب پی‌دی‌اف میکر و دان کردم و تست فایلم خوب شد و فک کنم بیام عضو این وبلاگ شم تا رمان بفرستم البته معلوم نیست 😂💔عدظمظپظکشدظمشپشپشخش✨✨✨✨

غبار جادویی 😂💔پشمشپشح✨✨✨✨

میرِی میرود😂💜💜💜(تا رمان دان کند)

دشکشپمظشدنظ✨✨✨😂😂🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

گفتمتون رد دادم😂😂وای کیوتی خوب حوصله داری همه اینو بخونی(:

احساس مکنن با ارزشم😂✨

بااای💜✨😂🤦🏻‍♂️

RM. kiute.ARMY

مرسی جیگر عالی بودن از خودته😂
اره پروفمو عوض کردم:">
سلامت باشی برقرار باشی😂
اخ جووووووووووووووووووون*0*

خوب اخه بامزه ای چرا نخونمش؟😂
*غبار جادویی*
فارمی
۰۲ تیر ۰۰:۱۳

شن شت شت پوسترش محشرهههه

این به کنار من هی میخوام فیک نخونم هی میام میخونم. چه کنم؟ راهنمای پلیییییز^^

RM. kiute.ARMY

هیق:"> کوک با خط فک تیزش....
والا نمیدونم اما من ی مدت نخوندم الان ی ماهه پاکم😂
Hasti
۳۱ خرداد ۱۶:۵۴

میگم ک فصل دوم پینک لاو اپ کردین ؟

RM. kiute.ARMY

ناح هنوز*^*
KooK585
۲۹ خرداد ۲۲:۴۱

منظورم گلد بود 😬😭

نعلت بر کیبورد 

RM. kiute.ARMY

کیبوردا مربضن😂
KooK585
۲۸ خرداد ۱۶:۰۹

اقا من اینو دوس نداشتم 

ولی عاشق بلوبری امگا و گلدان هستم

لعنتی گلدان ادمو میبره فضاااااا

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ:">
Elish
۲۶ خرداد ۱۹:۲۹

سلام 🤟🏻

از این نویسنده فیک یا وانشات دیگه ای هم هس؟

چون تو سایت فقط اسپایدر جی و تریسام کوک و ته بودش 

منظور اگه جایی فیکاشو میزاره یا تو همین سایت وانشاتای دیگع هم هس که من ندیدم 

میشه بگین لطفا؟

منو دوستم از خواب و خوراک افتادیم انقدر گشتیم 🤣🤣

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ای جان البته ک هست😂
پینک لاو
آلفا
گلد
دایموند
مای بلوبری امگا
تهجو
ی بدبخت فلک زده
۲۶ خرداد ۱۵:۳۲

چیییییییییییییییییییییییییی

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

ولم کنید برم تو عمود محو شم 

RM. kiute.ARMY

بمون بمون😂
لوسیفر
۲۵ خرداد ۲۰:۲۵

من هنوز نخوندمش ولی اسمش خداعهههه

 

مودد

فایتینگ

moon🌛 Child🌜

من تو خماریشم تا کنکور لنتیم😭😭😭💔💔
ی بدبخت فلک زده
۲۴ خرداد ۲۳:۳۷

الکی:/

بسی ژذاب؛/

میگم چیه یه بار میچسبونه این ابرو یه بار اون ابرو؛/

لعنتیا با احساسات من بازی کردن اینقدر اسونه؟؟؟؟؟؟؟

😐🍭

 

RM. kiute.ARMY

بخدا😂
اما خبر اومده احتمال 90 درصد واقیه*^*
اره:")
Meli
۲۴ خرداد ۰۱:۰۲

اوهوممم خوبممم ددیِ کیوت*-*

تو خوبی؟

خیلی دلم برات تنگولیده بود

بغل؟

چخبرا؟هنوز امتحان داری؟):

RM. kiute.ARMY

ای جان همیشه خوب باشی*^*
دل منم عزیزدلم:"(
البته بغللللل*0*
سلامتی نه ندارم اما کنکور دارم😂
lov..bts
۲۳ خرداد ۲۳:۱۶

وااو خیلی خوب بود

 

RM. kiute.ARMY

بسی:")
ی بدبخت فلک زده
۲۳ خرداد ۲۰:۰۲

امتحاااانااا تموم؟؟

ددیی ددیییییییی

کنسرت امروز رو دیدی؟؟؟

دیدییییی،؟؟؟ 

ریشااا تهههه😹😹

شمشیر نامجون😹🍭

جین و کوک🍭🤗

وااای شروع دچیتااا با جیمینییی

پیرسینگ جیمیییییییییییییین

راستی کوک تو کنسرت امروز هم اون پیرسینگایی ک تو لایو گفت اسکلتون کردم باهاشون رو خو داشت:/

 کم کم دارم به این نتیجه میرسم ک واقعا پیرسینگش واقعیه؟...

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اره باو😂😂
هم:") کنسرت... کلمه غریبانه ایه وقتی در این حد پارم کرد:")
نه بابا چسبیه دیگه چند تا میخرن میچسبونن😂😂
کلا ماستر امسال امتحان الهی بود:")
Meli
۲۳ خرداد ۱۸:۴۹

وااو ددییییییی مونیییییی

دلم براتون یه ذرههه شدههه بووودد*-*

خیلی وقته که نیستم):

بلاخره امتحانا تموم شد و من اومدم 

خب خب شادی جونی عالییییی بود 

همینجوری با اعتماد به نفس ادامه بده

فایتینگگگگ 

RM. kiute.ARMY

سلام ملی جونم خوبی عسلم؟*^*
هورااااااااااا فاینالیییییییی^0^
یه منحرف دنبال فیک ^-^
۲۳ خرداد ۱۳:۵۳

عالی بود ول یکم روند داستان سریع بود ول کل فیک داشتم جیغ میزدم دور خونه میدوییدم

@JEON JUNGKOOK ی فیلم با نقش نرد عنکبوتی ب کل جهان بدهکاری

کاش یبار واقن کوک فیلم مرد عنکبوتی بازی کنع

یادم نی نظر دادم براش یا ن پس اگ دادم ک هیچ اگ تدادم الان دادم🙂*وی بجز کصدستی ب الزایمر مبتلاس🙂💔😂😂

RM. kiute.ARMY

هایب ک فعلا با تایتانیک قرارداد بسته😂😂😂
ی بدبخت فلک زده
۲۳ خرداد ۰۲:۲۴

عرررررررررررررررررررررر دددددییییی مونییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم بررااااتووون یه ذرعععععع شده بووووووود

باتررررر اومد سایت بسته بود نمیشدددد عر بزنممممم که روز تولدمممم با اومدن ام وی باترررر یکییههههههه تولدمممم تبریک نگفتییییین گرچه گذشته:/ ۳۱ اردیبهشت بود :///

 در کلللللللللللللللل دلم براتووون یه ذرع شده بود مخصوووصاااا ددییییییییییییییییی ددیییییییی دددددییییی ای لاب یوووووو 

اوری تایم آوری دی آوری فاکینگ آی میسسس یووووووو

 عرررر ددییییییییی پرووووفت مررررگمممم ددددددددد دلم برات تنگگگگگ شدععععععع بود :/

بس:/

 

RM. kiute.ARMY

ای جانننننننننننننننننننن دلممممممممممممم منم دلمممممممممممممم تنگگگگگگگگگگگگگگ شدههههههههههههههه بوددددددددددددددT-T
ای وا مبارکتتتتتتتتتتتت باشهههههههههههه عسلمممممممممممممT=T
لاو یو تووووووووووووووو وجودممممممممممممY0Y
میس یو تووووووووووووو بیبی گرللللللللللللللT=T
دل منم تنگ شده بود پروفم مال توووووووووو😂😂
IC.7 .A
۲۲ خرداد ۲۱:۳۳

شادیییییییی ایدش ک مثه همیشه عالی بود ....قلمشم ک از بقیه بهتر نباشه اصلن افت نداشته. 

 

 

اصن منو چ ب اینجوری حرف زدن؟؟ من آیسیمااا. 

اهم( گلومو صاف میکنم و صاف وایمیستم)...

 

این محشر بودددددددددددددددددددددددد عرررررررررررررررررررررررررررررررر. می پییخسحیمپژپیمیمر.  

حالا درست شد و با روحیه آیسیی جور پرونده...الکی ک نیس ایسی باشی کککک

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

همینهههههههههههه ایسی سایکووووووووووی منهههههههههه😂😂😂
Hilla Vkoke
۲۲ خرداد ۱۸:۰۱

هقق...هقق..جاست هقق

ن فاک اخه چرا انقد خوب بود لعنتی؟

تو نیم ساعت کلشو خوندم:)😂

امتحانا تموم شد و من با وانشات ها تنها ماندم🙂👐🏻

RM. kiute.ARMY

تو نیم ساعت؟:|
خواهرم اینجوری حقت خورده میشه برو خودتو ثبت ملی کن😂
Huka
۲۲ خرداد ۱۳:۱۹

وقتی بالاخره یت فیک فول پیدا کردم

و

بعد

هق

بازم 

ویکوک

و 

کوکوی

خسته شدم🤣

.

.

.

راستی امتحانامون بالاخره تموم شد.

سالگرد بنگتن هم مبارک

روز دخترم هست

چه روز خوبه

یه پست ویژه بگذار

 

RM. kiute.ARMY

من دنبال ی جینهوپم😂


با فستا میزارم:")))
😎
۲۱ خرداد ۲۲:۱۰

جررررررررررر این خیلی خفنه 

اصلا میدونی چیه نویسنده جون خیلی دوس دارم اونی که واسش مینویسی رو ببینم اخه نحوه ابراز علاقت اشکمو در میاره خوش به حال اون طرف عرررررررر عرررررررررررررررر عررررررتر😭😭😭منم یکی از این شادیا میخوام😭😂😂

(اهنگ پیشنهادی :لای لای لای جوکر😭😂)

 

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:")))
من سر فیکای اس اچ اس حس کمبود میکنم:|
شادی یدونه اش واس نمونه اس:")
ruby
۲۱ خرداد ۱۴:۵۹

ینی میخونیش ددی؟

RM. kiute.ARMY

دلیل بیار چرا نخونمش
:/
ruby
۲۱ خرداد ۱۲:۳۲

در حال نوشتن فیکی هستم که امکان بالا اوردن اکلیل همراه با مارشمالوی فراوان بسار زیاده ... دارای دیابته یونو؟

RM. kiute.ARMY

پس برم تو صف انسولین:")
Donya Moezzi
۲۰ خرداد ۲۰:۳۱

سلام سلاااااام 

این نویسندمون هر سری با فیکای خوشگلش یه اتک حسابی به قلبمون میده 

وقتی میام تو سایت میبینم که تو بنر عکس نوشته اس.اچ  قلبم پود میشه اصن

تهبینهعیتعفزتععیایعطاعفطنهفینعفطنعفزنعفینعفزتعفینهعیمهعبمخهستعفستعقطنعفزنهعی،هفیمه5یه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

moon🌛 Child🌜

یعس عظق منه این نویسنده جیگرمون😍😍😎✨✨
💚💜sogijin💙💖
۲۰ خرداد ۱۰:۴۶

خاک توسر امتحانا و اسباب کشی دوماه منو از فیکا دوس دلشتسم دور نگه داشتن تو ردحشون خاااااک😡😥😡😡😡😡😡😡😡

به هر حال مهم نیس من دوباره اومدم😄

هاییی دلم براتون تنگ شده بود حسابی😍😍😍😍

با اینکه در وصف این فیک نظرمو به شادی گفتم اما حیفه اینجا چیزی نگم و چون بازم زبان قاصر از وصف بیان شده همون قلبامو میدن💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

کنچانا مادر کنچانا😂
خوش اومدییییییییییییییییی😂😂
منم دلم تنگ شده بود گوگولمممممممT-T
الهییییییییییی ای جاااااااااااااااااااااااااااااانمممممممممممممممممY-Y
SUGA
۲۰ خرداد ۰۲:۲۴

آی لاو اس.اچ.اس😍

هارتم اکلیلی شد😘

 

RM. kiute.ARMY

کیه ک عاشق اس اچ اس نشده باشه؟T-T
N.b
۱۹ خرداد ۲۲:۴۰

وایییییییییییییییییی

سلام♡ 

خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییی قشنگ بود، ممنونمکه نوشتیدش♡♡♡♡

لطفا باز هم به نوشتن ادامه بده، کارت عالیه♡ 

فایتینگ♡♡

RM. kiute.ARMY

فدای شوما جان دل مرسی از نظر قشنگ مثل خودت*^*
Hamraz
۱۹ خرداد ۱۸:۵۳

واو من فرشت شدم

فرش تو نشدم فرست شدم

نوشتم فرشت شدم

آخه چرا باید فرش بشم؟ :/

 

RM. kiute.ARMY

جووووووووووون😂😂😂 اما دیگه فرست مرست رختش رو بستم😂
اشگال نداره دفعه بعد گلیم شو😂
AZIN ss
۱۹ خرداد ۱۴:۵۳

ووووووووووییییییییییییییییی

خعلی خوشمل بود

امیدوارم ایده ات به مارول برسه

چند وقت دیگه یهو اعلام میکنن

دینگ دینگ دینگگگ

مارول ایده جدید خود را از یک عدد فن فکشن گرفته است 

این فیک مال کسی نیست جززززززززززززززززززززززززززز

اس . اچ . اس

این نویسنده تقاضا کرده است که نام خود گمنام بماند

در انتظار فیک هایی دیگر 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

حالم خوب نیست خودم میدونم🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

وای جرررررررررررر😂😂😂 اما قشنگ میشه ها؟؟؟
مگه چیه اس اچ اس از نویسنده های مارول کمترهههههههههههههههه:|
لتعغثتفیتغفبلافبتفثتغقپ
منم بدتر از تو😂
Rooni .AM . Namkookv :)
۱۹ خرداد ۱۴:۰۲

به بههههههههه من زود تر از انتشار خوندمش دخ دخخخ 😂😂😂😂💔

 

شنا خیلی به استیل ته می اومد :">

اسپایدر جی ..... هقققق... خیلی خوب بود لامذهب 

دوبارهههه از اینا بنویسسسسس 

چرا من انقد خوشحالممممممم 🤧😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ای بلاگرفته😂

قطرات آب:")
عنکبوت هم نشدیم....
قرص اکس قاطی فیک بود😂
^^ARMYeganeh^^
۱۹ خرداد ۱۳:۴۸

وی خواست از همینجا اعلام کنه فن این نویسنده است.

خدانگهدار🙂🖐

RM. kiute.ARMY

کی فن نیست:")
بای😂
Jim Jim
۱۹ خرداد ۱۳:۲۵

سلووووووووووممممممممم

این خیلی خوب  و متفاوت و جذاب بووود ^__^ بخصوووص پینک لاو! مرسی که انقد قشنگ مینویسی و وقت میزاری...خسته نباشی عزیزم:-) ادامه بده فایتینگ^3^

پو..پوسترات خیلی لعنتیننن...💜

و باید بگم از این کارت که اهنگ هم بین فیک معرفی میکنی بشششدتتتتتتتتتت خوشم میاد و اگه یه روزی خودمم بنویسم دلم میخواد از اینکارت الگو بگیرم یا شاید یک حرکت شبیهش بزنم...💜

 

 

من امروز اخرین امتحان کلللل دوازده سال تحصیلمو دادم و میشه گفت یه دیپلمه ی بیکارم😂😂 تقریبا بیست روز به کنکور مونده و واقعا نمیدونم چی در انتظارمه...ولی برای هر ارمی کنکوری ارزوی موفقیت دارم..فایتنیگ...ددی شنیدم تو هم کنکوری؟اری؟اگه اره،ارزو میکنم هرچی دوست داری بشه:-)

باز یه عالمه زر زدم:-/ با تشکر جیم جیم جونتون💜😂

RM. kiute.ARMY

اصلا فیک های اس اچ اس بانو تکن تو دنیا:") ایده ها از دم نااااااب....
اخ نگوو....
وای دقیقاااااااا*0*


عه سلام همکار😂 فدات شم:") مرسی از ارزوی خوشگلت...
اره دارم😂 ان شا الله همچنین لاوم*-*
عه زر چیه:|
بوس به جیم جیم مون😂
^^
۱۹ خرداد ۱۲:۴۲

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر فیک اس اچ اس

عررررررررررررررررررر کوکویییییییی

عررررررررررررررررررر خیلی خفن بوددد

خب دیگه شما را به پدر پسر روح القدس میسپارم😂💜

RM. kiute.ARMY

تا برنامه ای دیگر بدرود😂
Hamraz
۱۹ خرداد ۱۲:۲۶

چرا هیچ نظری نمیبینم😶😂

به هرحال من جز اونایی بودم که تا شادی فیک رو شد خوندمش😁😛

RM. kiute.ARMY

چون بسته بود موقع پابلیشش😂
احسنت دختزم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان