BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن My choose

♦️FULL♦️

نویسنده yara
نوع روابط استریت (دگرجنسگرا یا دخترپسری) و گی (همجنسگرا مذکر)
کاپل سپ . ویمین . نیکوک
ژانر انگست . اسمات . برشی از زندگی . مافیایی و....
محدودیت سنی 15+

 

  

🌀Biography🌀

💠 C L I C K 💠 

  

برشی از داستان:

سلین:هع..اینم برای من ناز میکنه! نمیفهمم دردش چیع..اون حتی ابراز علاقه هم نمیکنه....اگر به خاطر پدر نبود..تا حالا هزار بار ولش کرده بودم...اهه

جیمین: از کجا میدونی اون خیلی مشتاقه که با تو باشه...اون داره تمام تلاششو میکنه که تو و بابا رو راضی نگه داره...هع هر دوتاتون تو نقش باز کردن گوه/ید!چرا این نمایش فاک رو تموم نمیکنید؟

سلین: به محض اینکه اون مین یونگی فاکی بهم توجه کنه مثل آشغال میندازمش بیرون ..فهمیدی احمق!؟

جیمین: هع..اره میدونم..میدونم تو چه بچی هستی!...

و اروم زیر لب ادامه داد..

اما اون قبل از تو این کارو میکنه! 

  

 

✥♖⚜️DOWNLOAD⚜️♖✥

 

 

(پارت جدید از ص 76)

۳۵ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
😐
۰۳ خرداد ۱۱:۵۲

نتونستم اونجا ریپ بزنم عزیزم. فایل دان میشه ولی باز نمیشه  یه اروری میده و  دیگه نمیاره ولی یه فایل دیگه ک واسه بیوگرافی اون مشکلی نداره 

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره قشنگم*^*
پس فکر کنم باید پی دی اف خوانت رو عوض کنی جیگرم:"(
😐
۰۳ خرداد ۰۷:۰۶

عام من سه بار این فیک رو دان کردم ولی نمیاره. چ کنم؟ 

RM. kiute.ARMY

لینک دانلود نمیاره فدات شم یا باز نمیکنه فایل رو؟
نگار
۱۵ فروردين ۲۳:۲۱

من چند ماه پیش ی فیک خوندم که یونگی ی پسر گی بود و به اجبار پدرش با هوسوک که با زنی که به اسم سلین نامزد بود ازدواج کرد و یونگی سرطاان خون داشت این دوتا همیشه با هم دعوا داشتن و همو اذیت میکردن ولی بعدا عاشق هم میشن اگه کسی همچین فیکی خونده میتونه بهم بگه اسمشو پیدا نمیکنم فقط خلاصه اش رو یادمه

RM. kiute.ARMY

وای خدای من اسمش نوک زبونمه ها:|
yara :)
۱۹ بهمن ۱۰:۰۹

سلام دد حالو احوال؟؟؟

 

ی سوال فیکشنim not bitch...از سایت برداشته شد..؟؟

فقط محض رفع کنجکاویه ها...اگ برداشتینش مشکلی ندارم....فقط میخام بدونم...برداشتینش یا من کورم:)

 

با تچکر

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*

دور از جون نگو به خودت کور لاوم:") بله برشداشتیم
suga:|
۱۳ آبان ۲۰:۴۵

یه دلم میگه بخونم

یه دلم میگه نخونم...

کاپل اصلیش سپه؟

ویمینم که داره TT

باید اثر فیکشن استریت از بین بره...

هرچند اینم نیکوک داره :|

RM. kiute.ARMY

نیکوکش کیوته😂
سالاد 🙂
۰۶ آبان ۰۱:۱۰

 یه بار تهیونگ شی گفت دفعه بعدی که خواستی سرچ کنی bts+18یادتون باشه ما خیلی ناراحت میشیم وبعضی وقتا بهمون خیلی سخت میگذره

پس لطفا بیایید دیگه وانشات و فیک های مثبت ۱۸ ننویسیم 

RM. kiute.ARMY

این حرف رو کی زده و ویدیوش رو اگه میشه لطف کن*^*
Melika
۲۰ مهر ۱۴:۰۰

خیلی قشنگ بود واقعا 🥲😍🤌🏻

کلپ کلپ نویسنده دمت جیزز😊

فقط من یه یه خواهش دارم...

چند وقت پیش از تو کامنتا لینک یه فیکشن رو گذاشته بودین اسمش Heaven  بود من هرچی گشتم فصل ۲ رو پیدانکردم میشه لینکشو بدین🙏🏻🙏🏻🙏🏻

RM. kiute.ARMY

متاسفانه فصل دوم رو ندارم:"(
#&$
۰۶ مهر ۱۵:۰۶

تا آخر اپ شده مینی فیکه؟؟

RM. kiute.ARMY

بله*^*
Fatima
۰۶ مهر ۰۸:۱۶

سیلام ددی

فیک ها رو اگه پارتی بفرستم مشکلی نیس؟

البته پارتام کامل جز چند تای آخر که منتظر دستور شومام

RM. kiute.ARMY

شما سروری قشنگم*^*
مشکلی نیست اما نوبت باید بگیری*^*
جسی
۰۵ مهر ۲۳:۴۲

آیا فیکی با ژانر INCEST داری؟

RM. kiute.ARMY

دنس ویت می از امی وسترن*^*
Sasha
۰۵ مهر ۱۸:۰۴

سلام یه فیک گذاشته بودین قبلا به اسم when monster leave the darknes من الان اومدم دوباره دانلودش کنم ولی صفحه‌ش باز نمی‌شه برام... پاکش کردین؟ :")

RM. kiute.ARMY

فصل دومش بیاد دوباره آپش میکنیم:">
Erika
۰۵ مهر ۰۱:۳۲

فول مشکوک میزنه

مطمئن باشم فصل دوم نداره؟ 

زیادی منتظر فصل دوم فیکا موندن روم بد تاثیرگذاشته

RM. kiute.ARMY

نه دونت ووری ژیگر*^*
V
۰۴ مهر ۲۲:۱۸

سلام 

دد این دیگه فول که ن ؟ادامه نداره؟ 

نیکوک منظورش نیکا یه دختری با کوک دیگه؟ چون گفتی دمیپایی نیکا یبار 😂😐

 

RM. kiute.ARMY

نه نه یه دختر است😂
...
۰۴ مهر ۱۳:۲۳

بالاخره اوومد قسمت جدیدشششش

ازت ممنووونمممممم

خیییلییی ممنونمممممم

به یه فیک سپ به شدت نیاز داشتم اونم چییی ؟

این فیک

من واقعا عاشق این فیکممممم

مرسی نویسنده عزیززز

RM. kiute.ARMY

خواهجیات لابلی نوش جونت*^*
yara :)
۰۳ مهر ۲۳:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سللللللللاااام خوبین خوشین.؟ جا داره تبریک و تسلیت بگم اغاز پارت بدبختی سالو...هق باز امد بوی نمرات درخشان..هعی... کنکوریا حال میکنین؟؟هق بد بختیم بد بخت ددی...🙂🔪 ********************************************** ددی جونم فولشات مای چوز...هق بی زحمت بزن زیرش پارت جدید از ص 76 عه...هعی ددی مثل چی از کنکور 1400 گرخیدیم...اصن یه وضعیه...خدا 401 بخیر کنه...😭🤧 ریدرا عزیزا..شرمندم ک اینقد دیر فول شد..دلم نمیومد علکی تمومش کنم یا نصفه ولش کنم...دیگه یکم طول کشید...امیدوارم دوسداشتع باشین... از یَک یَک نظراتتون سپاس گزارم ومرسی واقعا ... عزیز..مرسی بابت نظرت..خیلی خوشحال شدم دوسداشتی..💜 bts love عزیز ببخشید طول کشید واقعا...💔 ددی ما همچنان دووست داریم...💜 ب مونی سلام برسون💜🙌🏻

RM. kiute.ARMY

منم کنکور سال بعد رو در خدمتم:")
سوال های ریاضی فاکیش رو دیدی؟
رحمته قشنگه من چشم عسلم*^* دشمنت شرمنده خوشگلم پیش میاد:"(

ریدر ها
bts love
۰۹ شهریور ۰۹:۲۸

عرررر هق آره از شیپ بدم میاد ولی فیک کاپلی میخونم چون به نظرم فیکه (اصلا ابنو برای قانع کردن خودم نمیگم خخخخ) آره توی فیک عاشقه سپم و شوگا فقط با جیهوپه اصلا شوگا به کسه دیگه قبول ندارم به هیشکی به جز جیهوپ نمیاد خخخخخ به خدا دارم روانی میشم چرا شات پنجمو نمینویسه عرررررررررررر هق ولی وقتی اومدم دیدم ۲ تا فیکه سپ جدید گذاشتی و یدونه هوپکوک خر کیف شدم خخخ جرررر ولی هیچکدوم امگاورس نبود هیییی چی کنم باید بسوزمو بسازم عرررررررررررر هق من فیکه سپ امگا ورس میخواااااممممم اسمااااتتتتتت جیهوپم باید باید امگا باشه خخخخ اینقدر از شیپ بدم میاد ولی خب توی واقعیت تو فیک خودم شیپم میکنم نامجین و سپ این دوتا باید با هم باشن از یونمین و تهجین ... بدم میاد کوکمینم دوست دارم ولی سپ ی چیز دیگس البته تو فیک ها تو واقعیت اصلا شیپو قبول ندارم

RM. kiute.ARMY

اووووو پس داستان جالب شد😂😂
ان شا الله یکی دستش به امگاورس سپ بره شاد شی عزیزم😂
bts love
۰۷ شهریور ۱۰:۰۳

جرررر چی کنم دوست دارم دیگه همه ی وانشاتا ویکوکن بابا بس کنید من خودم از شیپ اعضا بدم میاد ولی میگم فیک فیکه اتفاقاته توش فیکه کاپلا هم فیکه خخخ جرررررر من فیکه سپ میخوااااپممم اسماتتتتت امگاورسسسس وااااییی اینقدر از فیک های یونمین بدم میاد شوگا به هیشکی به جر جیهوپ به نظر من نمیاد فقط سپ ولی میگم همه ی اینا مختص فیکه من شیپر نیستم خودمم فیک مینویسم ولی کاپلی نیست اسماتم هست ولی توی آپارات میزارم حخخخ

RM. kiute.ARMY

اهان پس کلا شیپ دوست نداری اما سپ پادشاه قلبته اره؟😂
bts love
۰۶ شهریور ۱۲:۲۷

عرررررر چرا شات پنجمو نمیزاره مردم از چشم به راهی کی میزاره کف کردم اینقدر اومدم توی وانشاتش هق نویسنده ها مرگ من سپ بنویسید هوپکوک ناهوپ ویهوپ و هوپمین ژانره امگاورس اسمااتتتتت مردم اینقدر گفتم جیهوپم امگا باشه خخخخخ جرررررر

RM. kiute.ARMY

دارم ترغیب میشم خودم برات آستین بالا بزنم😂
bts love
۰۳ شهریور ۲۳:۰۳

عرررررر چرا شات پنجمو نمیزاره عجبا نویسندگان لطفا از سپ بنویسید و نامهوپ و هوپکوک امگاورس اسمات مرگ من جیهوپ باتم باشه دمتون گرم یعنی امگا باشه جررررررر

RM. kiute.ARMY

بچه ام هوپ😂


...
۲۹ مرداد ۱۹:۰۹

داستان بسییی جذابی داشت و یه نکته کاامله مثبت داشت

پیروی نکردن از کلیشه ها

تو همه فیکشنا و وانشاتا باتم یه ادم ضعیفه و تاپ براش مث یه بادیگارده تا جلو هر اتفاقی رو بگیره

اما ....

اما تو این وانشات هوسوک با اینکه نه تنها ضعیف نبود بلکه دست راست یکی از بزرگترین باند های مافیایی بود که هرکسی با اسمشم قالب تهی میکرد

به نظر من همین یه نکته کافیه تا وانشاتت یکی از بیاد موندنی ترین کارها تو ذهن خواننده ها بشه

اما کارت خیییلی بیشتر از این حرفا نکته های خوب و مثبت داشت

مثلا آشنایی هوسوک و یونگی کاملا با کلیشه های تکراری متفاوت بود

و اونا وقتی با هم اسنا شدن که هوسوک گرل‌فرند داشت و خب خیلی هیجانی و جالبه

و اینکه تو یه جوری داستان نوشتی که هیچوقت از هیجان داستان کم نشه و یه ریدر بی صبرانه منتظر پارت بعد باشه و توی ذهنش کلی سوال بی جواب باز کنه و این ریدرا رو مشتاق تر میکنه

امیدوارم فقط یکمی سرعت اپت رو بیشتر بکنی اون موقع دیگه واقعا عالی میشه

حتما ادامه بده چون واقعا ایده خوبیه و حیفه که که از یاد بره☺

فااایتییینگگگ💕

RM. kiute.ARMY

نویسنده
b.n .a
۲۴ مرداد ۱۱:۲۷

چرا انقدررررر خفنههههه

ععععرررر خدا 

من پارت بعد و موخوامممممممممممم

هعق 

قتلذرقدفاعفثهلتنبرحنقصلد

RM. kiute.ARMY

منصثابمصاثمهبامبصهعث
:">
Mohadeseh
۲۳ مرداد ۰۰:۳۸

نگو اینو ددی کیوتی...

واقعا... حالا باز خوبه برای اصفهان و تهران برق میره بعضی جاها شنیدم آب هم ندارن بدبختی:\

اصلا بیا حرف کنکور رو نزنیم ... نظرت چیه؟! :)

 

 

جدی...؟ عزیزمیییییی تو که!

ولی جدا اون موقع اولین نفری که تو مخم زد باهاش بحرفم تو بودی ددی کیوتی😊

RM. kiute.ARMY

بزار بگمT^T
اره آب هم باهاش میره پون پمپ بهش وصله:/
موافقم:)

بوخوداااااااااااااااااااااااااااااا
اه خدا قلبم مادر باطریش ضعیفه:")
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۲ مرداد ۱۸:۲۸

مگه استریت ها کاپل محسوب نمیشن؟😶🙄

ولی مرسی❤

RM. kiute.ARMY

چرا اما به طور کلی گفتم*^*
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۱ مرداد ۱۷:۴۹

یه سوال کوتاه

چرا استریته 

ولی کاپل سپه؟

 

RM. kiute.ARMY

هم استریته هم کاپلی😂
Kang ros
۲۱ مرداد ۱۵:۰۸

ددی:")عاخیش اینم اومد فق اون نامکوک عه مونده:)

عاه ددی یچی بگم،الان فک میکنم واقعا نامکوک 

صویت اند وری هات هستند:)

ول خدایش:") اولین مومنت نامکوک کی بود اسمش چی بود چه شکلی بود؟!!!

داشتم سناریو ها رو دوباره میخوندم نوشته بودی 

نه کوکمین نه ویکوک:")

جانم فدای نامکوک😂💔یعنی دقیقا خودمو تو جمله دیدم😹👑

البت من کوکمینم میدوستم ول ویکوک نوپ:)

ددی:")یک مومنت فاکی از نامکوک معرفی کن موقع برگشتن دوتا بچه داشته باشم😂💔خدایی دلم لک زده هعی میرم یوتیوب دو دقیقه اولش اصن نمیفهمم چجوری میگذره 😐💔همش مومنت تهجین ویمینکوک نگاه میکنم با اینکه ویمینکوک شیپر نیستم💔☺

خدایا مرا شفا بده بی نوبت

الهی عامین 

RM. kiute.ARMY

ژون:)
اصن نامکوک یه دنیای دیگه است:"))
کدوم مومنت؟😂😂😂
دقیقااااااااا😂😂😂
سلیقه است درک موکونم کسی حق نداره بهت ی=بخاطر شیپ مورد علاقه ات هیت بده:">
مومنت های نامکوک به طور کل خیلی سوییت و صافتن😂 یه مومنت تو ران بود که اومد بند کفش نامجون رو ببنده تو بن وویاج دو که نامه نوشته
لایو های دونفری ک داشتن😂 و کنسرت سال 2019 که جونگ کوک گفت خوشحالی من مدیون نامجون هیونگه:")
کلا بزن نامکوک مومنت برات میاره😂

دور از جون:"(
Mohadeseh
۲۱ مرداد ۱۵:۰۲

ددی کیوتی بیا برات یکم طنز تلخ یا نمد طنز سیاه و یا هرچی که اسمش هست تعریف کنم فقط سانش کن یه وقت بدبخت نشم

ببین تاملند رو که می‌شناسی؟ انشالا دعا می‌کنم که بشناسی چون کل صحبتم با اینه😂

ببین دوشنبه کلاس ریاضی بود اونجا از ساعت 3 تا 7 بعدش این برق‌ها زهرماری وسط کلاس رفت 0تهرانو میگم) و یه چیزی تو مایه‌های 2 ساعت علاف بودیم تا برق تهران بیاد تا پاشیم بریم سر کلاس:/ بعد قرار شد پنج شنبه که امروز باشه بازم جبرانی بذارن.... قشنگیش اینجاست کلاس تا نیم ساعتش رفت جلو برق تهران دوباره رفت😂 جون من بگو از این طنز تر کجا پیدا می‌کنین؟ می‌دونی حالا ترسم چیه؟ اینکه چهارشنبه هم سر کلاس فیزیک برق تهران رفت و جبرانیشو گذاشتن جمعه من میترسم بازم برقا اونجا بره:/ (نمیگم برق اصفهان نمیره ها... ولی برق من بره کل کشور لنگ من نمیشه...🙂💔)

اصن میدونی چرا اینقدر دارم زور می‌زنم و دارم حرص می‌خورم؟ ببین من فرزانگان 1 همون سمپاد گور به گور شده توی اصفهان درس میخوندم. از بس این مدرسه ی خاکبرسرمون داشت تابستون عذابم میداد ( 3 ماه زودتر باید میرفتیم مدرسه تا مثلا از فروردین به بعد نریم مدرسه... بعدش به جای درس ها مهم ورداشتن برامون بهداشت و سبک زندگی گذاشتن و فکر کردن اینقدر بیکاریم تا بریم سر کلاس اینا  و امتحان بدیم و گزارش تهیه کنم و فلان و فلان...) منم پرونده‌امو در آوردم و رفتم توی یه مدرسه ی نمیدونم کجا که از خونمون تا اونجا 1 ساعت راهه و اونجا رفتم غیر حضوری کردم و الان خودمم و خودم کل امسال رو... یعنی اینقدر فحش سمپاد دادم که منی که شاگردشون بودم باید فقط بخاطر معلمهای عوضیش از اون مدرسه بیام بیرون که حد نداره... بعدا من یه خری شدم توی کنکور به جای اینکه اسم منو بزنن در سمپاد میزنن در یه مدرسه که معلوم نیست کدوم قبرستونیه!...  یعنی واقعا مدرسه واقعیم همون تاملنده و تاملند... یعنی برق اونجا (تهران) بره من عملا مدرسه ام میره... بعدش الان هیچ نظری نداری چه قدر فشار روحی و عصبی و غیره و غیره رومه...

اصلا نمیدونم چرا دارم عصبانیتمو سرتو خالی می‌کنم... شرمنده بخدا😭🤧 ولی اولین نفری که تو مخم اومد اون وسط تا باهاش بحرفم تو بودی🥺

وای هنوز بعد این همه حرف زدن اعصابم خوردهههههههه ای لعنت😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

الهی کباب شم برات محدثهههههههههههههه:">
خراب شه این مملکت که برق هم تامین نمیکننT-T
کنکور...
بر پدر مادرش فقط:">

میدونی چقدر باعث افتخاره ک مخاطبتم:">؟؟؟
الیهیی خداییااااااااااااا:"(
yara :)
۲۰ مرداد ۱۶:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلاوووووووم..من اومدم(خوش اومدم..البته من بیست چاری اینجا پلاسم..در جریانید ک...)

***************************************

شات چهارم مای چووز..خدمت شوما...

میگم شات بعدی شات اخره...لینک بدم قرار میگیره یا چی؟چون تعدادشون 5 تا میشه..زیاد در جریانش نیستم..مرسی:)

RM. kiute.ARMY

خوش اومدیییییییییی*(8
ممنون قشنگ من خسته نباشی*-*
اره لابم پنج تا قبوله*^* فقط اگه مقدوره ممنون میشم فول هم بدی بعدش*^*
Sagar
۲۲ تیر ۱۷:۵۵

عالییی

RM. kiute.ARMY

ممنوناتتتتتتتتتتت*0*
yara :)
۱۷ تیر ۲۲:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلاااااااااااااامممممممممممممممم

***************************************

عاقا واقعا سورییی بابت شات سوم و اینکه دیر شد:) 😭😭😭

Tania مرسی هق

مین استار بچ مرسی هق تر

melika سارانگه تووو

ددییییییییییی جیغغغغغغغغغغغ تولدت مبارررکککککککککککککک عررررر (میدونم دیر شدع حالا بع روم نیار)😑😂

 #ددی اینا خسته نباشنننننننننن

moon🌛 Child🌜

سلام عزیژم کنچانا لاو تنک😂💜
Tania
Melika
Ta ta
۱۴ تیر ۱۶:۰۳

شات سوم هم داره؟ 

RM. kiute.ARMY

والا فکر نکنم*^*
melika
۱۳ تیر ۱۸:۰۰

سلام..یه سوال داشتم این نیکا دقیقا کیه؟

اهه سر این قسمتش میخواستم بالا بیارم:|

این از رمانتیک هم به رد بود:| البته ببخشید من زیادی رکم:|

اما درکل موضوعش جالبه و دوسش دارم:)

سارانگهه یارا و سارانگهه ددییییی ^~^

RM. kiute.ARMY

نیکا ی شخصیت ساختگیه*^*
نادو سرنگهه ملیکایی*^*
♡lisa♡
۰۹ تیر ۱۷:۰۳

عررررر چقده خوبه این فیک کلا تمام فیکا خوبن:)

بی صبرانه منتظر شات بعدیم:)

با خوندن این فیک دیگه فیکای چندشاتی هم میخونم قبلا اصلا چندشاتی نمیخوندم فقط فول میخوندم ولی بعد از این فیک تغییر کردم/:

کلی بگم عالیهههههه♡:)

RM. kiute.ARMY

خداروشکرT-T
مرسی جیگر ک انقدر هوامون رو داریT0T
مین استار بچ
۰۷ تیر ۲۳:۲۹

خیلی فیکات خوب عر

 

RM. kiute.ARMY

تشکر عر*^*
yara :)
۰۶ تیر ۱۵:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی &مونی عزیز:)

شات دوم چند شاتی my choose

****************************************

ای لاو یووووو

راستی کنکوری اید ددی اند مونی؟؟؟

#ددی اینا خسته نباشن

RM. kiute.ARMY

سلام جان دل خسته نباشی فدات شم مرسی دستت طلا*^*

اری متاسفانه:">
Tania
۰۶ تیر ۱۵:۳۷

 داستانش یور ، بیوگرافیش یور دیگه 😂

اصلا خودش یپا داستانه 

دمت گرم نویسنده جوان👍🏼

RM. kiute.ARMY

فدای شما مرسی کامنت😂
yara :)
۰۲ تیر ۲۰:۱۹

دوستان بیو گرافی دان کنید تا شخصیتا رو بفهمید:) نیک کوک

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Peerless
۰۲ تیر ۱۹:۳۸

سلام کیوتی با اینکه باهات قهرم ولی چند تا سوال داشتم😐

جدیدا فیک فول خفن چی هست حال ندارم بگردم😂 

و اینکه یه ادمین دیگه هم توی سایت بود که جدید اومده بود چی شد نیست!؟

 

RM. kiute.ARMY

گناه دارم ولی چش بپرس😂
والا تو لیست فن فیک های فول سایت بزن میاد لیستش😂
ناچ:">
전정국
۰۲ تیر ۱۹:۳۷

ددی میشه کمکم بکنی من میخوام درس بخونم و سال دیگ غول بزرگ کنکور و دارم امسال که هیچی درس نخوندم 

باید یازدهمو درست بخونم دهمم نصف اول و کامل یادم رفته نصف دومم شیطونی کردم الان مثل یک خرگوش بیچاره تو گل گیر کردم

میشه راهنماییم کنی من اصلا دست و دلم به درس نمیره یعنی اومدم دهمو بخونم ولی تنبلیم میکنه و در طول روز یک ص هم به زور میخونم میشه بهم بگی چه خاکی بریزم رو سرم ترو خدا کمکم کنید نیاز دارم ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

اصلا نمیدونم چیکار کنم الان نصف ریاضی دهمو به زور رد کردم تو سه روز و همین طور فارسی تازه درس یکم تموم نکردم خیلی رو مخمه شبا همیشه حرص میخورم اخرش میمیرم از کارای خودم

حس میکنم انگیزه ندارم دیگ من هدف دارم ولی انگیزه ن 

حس میکنم خنگم بلد نیستم و یاد نمیگیرم 

و رقیب هامو میبینم که بیشترشون جلوتر از منن ددی دلم میخواد بمیرم ای کاش میمردم حس میکنم میتونم تنها کاری که بکنم بمیرم شانس کرونا هم نمیگیرم بمیرم 

هعیییییییییییییییییی  اگ مردم و رفتید کنسرت بی تی اس یا فن ساین به یاد منم باشید و به کوکی هم بگید ی فن صد هزار اتیشه داشت ولی نرسید ببینتش همین طور به بقیه اعضا هم بگید من عاشقشون بودم و هستم و تو اون دنیا هم خواهم بود ㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ

RM. kiute.ARMY

جونگ کوکی عزیزم:">
کاملا احساست رو درک میکنم چون همین حسیه ک من الان دارم!!
تو سال بعد کنکورته پس اصلا بد ب دلت راه نده خوب؟
منو چی میگی ک چس درصد تو طول سال تونستم تست بزنم!
اصلا نگران چیزی نباش تو میتونی نگو خنگم و نمیتونم چون هیچ کس مثل خود ادم نمیتونه رو خودش تاثیر بزاره پس این حرفات فقط باعث میشه بیشتر افت کنی
سعی کن همونقدر ک دوست داری درس بخونی زیاد هم بخونی دلت رو میزنه بزور هم بخونی هیچی نمیفهمی!
بدون کنکور مثل سال کبیسه چهار سال یکبار ک نیس هر سال کنکوره پس اگه خراب کردی جای جبران هست
تمرکز کن روی خودت نه روی رقبات...هیچ چیزی معلوم نیست! شاید اونی ک معدلش بیست باشه کنکور رو گند بزنه اما اونی ک معدلش 10 باشه رتبه تک کنکور رو بیاره...چیزی ک تو کنکور بعد تسلط به مطالب وجود داره و مهمه عزت نفس اعتماد به نفس و اتکای به نفس هستش! خودت رو با خودت مقایسه کن چون تنها کسی هستی ک برای خودت میمونه...

ان شا الله ک دوتایی میریم بچه حرف اضافی موقوف😂
روح خدا بیامرز کامرانی
۰۲ تیر ۱۸:۰۹

آقا یه سوال 

فقط من که میخام سلینو سلاخی کنم یا شمام میخاین🙂

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم ارامشت رو حفظ کن خین و خین ریزی راه ننداز😂
*دیالوگ نود درصد فیلم های ایرانی
z
۰۲ تیر ۱۸:۰۶

چقد پست جدییید

من یه ماه نیومدم اینجا

یعنی سرم از وقتی که درس و مدرسه بود شلوغ تره😂

روزی ۱۰ قسمت سریال و ۲ تا فیلم سینمایی😂😂

بون وو یاجی و ایناهم دارم میبینم

 مثل مغولا حمله کردم😂😂

RM. kiute.ARMY

ای وای بر من😂😂😂
چ خبره؟؟؟😂😂 من اخرین سریالی ک دیدم سه سال میگذره😂
Shirin.j
۰۲ تیر ۱۲:۴۶
نیکوک؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

بلی:">
Sami
۰۲ تیر ۱۲:۴۱

هرچی فکر میکنم نمیفهمم نیکوک چیه😐 

 

RM. kiute.ARMY

دمپایی نیکتا +کوک😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان