BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Denial Of Love

denial-of-love_rmpw.png

🦀FULL🦀

 

همیشه عشقشو انکار میکرد....

ولی وقتی دوباره اون پسر با پوست برنزه و چال گونه هارو دید...

دیگه نتونست عشقشو انکار کنه و اسمشو کراش بذاره!

انکار عشقش چه فایده ای داشت وقتی تک تک سلولاش فریاد میزدن که میخوان با اون باشن؟

*تقدیم به فرزندم یاسی:)* 

 

نویسنده Star and Moon
ادیتور EDI san
کاپل نامجین
ژانر عاشقانه . انگست . فلاف . اسمات . برشی از زندگی . درام
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 90
وبلاگ نویسنده «  کلیک کنید »
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »

  

خلاصه: 

سوکجین معلمیه که از دبیرستان عاشق نامجون بوده و همیشه عشقشو انکار میکرده و حالا بعد سالها به ججو برگشته تا کراش دبیرستانیشو ببینه.نامجونی که حالا یه ماهیگیر شده و به نظر محبوب تر از دوران دیرستانه!!

  

🐠🌺🌊DOWNLOAD🌊🌺🐠 

   

805_vpfe.png 

۳۸ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
NiL ith
۱۷ فروردين ۰۱:۳۰

دوست داشتنی بود..

پارتی که دوستش داشتم:

شاید  تو....اولین کسی بودی که فهمید من از شیمی خوشم میاد....از کنار هم نوشتن

عناصر اطرافم تو یه فرمول و غرق شدن تو دنیای محلوالی رنگارنگ خوشم میاد....شاید تو

اولین کسی بودی که بهم اون جور که باید توجه کرد و شاید برای همین بود...که این جوری

جذبت شدم.....شاید نه!!....تو واقعا اولین کسی بودی که فهمید پس چرا...نفهمیدی ازت

خوشم میاد؟!"

کیم سوکجین.دسامبر 

RM. kiute.ARMY

شت...
الان با شیمی هم خاطره داریم:")))
Lili
۲۲ بهمن ۱۶:۴۱

این N ام که میخونشم

خیلیییی دوسشش دارم🥹❤️‍🩹

RM. kiute.ARMY

نووووش جونت نفسسسT^T
هیونگ لاین
۲۲ مرداد ۲۰:۴۶

من هرچه نامجین باشه دوست دارم 

خوب بود 😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتT^T
Jennie kim
۲۹ فروردين ۲۱:۵۶

اییییی پلیز بنویس😢😂

RM. kiute.ARMY

چشم چشمT^T
Jennie kim
۲۷ فروردين ۲۰:۴۶

سلام ددی 

من با دوستم all mine ر بیشتر از هزار دفعه خوندیم😂 حالا میگم میشه فصل دو هم با همون ورژن تهکوک داشته باشه؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
الان من نمیرم:")))) به ازای هرباری که خوندین حلالتووووون باشهههT^T
والا من خودم میخواستم فصل دوم بنویسم خود کاراکتر ها همکاری نکردن😔😂
سونگ جی وون
۰۸ فروردين ۰۷:۳۸

سلاممممممم ستون✨😂

سوال خوبی پرسیدی؛ همشون درامن یعنی حالت زندگی واقعی دارن میدونی چی میگم البته امگاورس هم یه ایده؟ ولی چیزای دیگشون فرق داره استریت و غیر استریت طنز یا سد یا

باعث افتخاره که بخونی فیک هامو🥰🎉✨🥳

هدفم از نوشتن، واو سوال خیلی خوبی بود میدونی من دوس دارم با نوشته هام تاثیر خوب بذارم و حال و حس خوبی به خواننده‌هام بدم🥲💌

RM. kiute.ARMY

سلاممم سالاار😂😂😂
میتونی الهامی از زندگی کسی بگیری برای ادامه دادن داستان؟
قربونت برممم توفیقه که نصیب من میشهههT^T
پس میتونی با دیدن دیالوگ های خاص که تو گول هم سرچ کنی میان بالا، الهام بگیری!
مثلا من با دیالوگ بهروز وثوقی که میگه " میگن اگه مشروب بخوری میری جهنم، اما جهنمی که آدم هاش مست باشن از دنیایی که آدم هاش پست باشن خیلی بهتره" و تونستم یه سکانس از فیکم رو تموم کنم.
واقعا سرچ زیاد و دیدن فیلم و یا آهنگ گوش دادن خیلی بهت کمک میکنه تا ذهنت باز شه!
سونگ جی وون
۰۶ فروردين ۰۴:۴۹

سلام سلام

خوبید همگی؟

ددیِ قشنگم چه خبرا؟

خیلی میصتون بودم بچه ها⁦(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)⁩

دوصتون دارم

ددی میگم؛ کلی ایده برا فن فیک و وانشات دارم خب؟ ولی یجورایی تا نصفه خوبن بعدش نمیدونم چیکارشون کنم و چجوری ادامه شون بدم میدونی؟ یا نمیدونم چطور تمومش کنم انگار همینجور تا ابد کش پیدا میکنه⁦ʕ⁠´⁠•⁠ ⁠ᴥ⁠•̥⁠`⁠ʔ⁩⁦ʕ⁠´⁠•⁠ ⁠ᴥ⁠•̥⁠`⁠ʔ⁩😂😂😂😂🤣

چیکار کنمممم⁦。⁠:゚⁠(⁠;⁠´⁠∩⁠`⁠;⁠)゚⁠:⁠。⁩⁦。⁠:゚⁠(⁠;⁠´⁠∩⁠`⁠;⁠)゚⁠:⁠。⁩

خیلی دوس دارم فیک بنویسم🥲

یه وانشات سداند کوتاه از جین یه بار توی پیجم گذاشتم حدود ۲۰تا لایک داشت کمه میدونم ولی خودم حس خوبی داشتم و دوسش داشتم اون وانشاتو... یه وایب آبی میداد💙

شاید برای شروع همونو بذارم توی سایت اول🎉🎊

نمیدونم به‌خاطر کمالگراییمه یا ایده هام فقط واسه شروع کردن خوبن یا بخاطر اینه که ذهنم مدام از این شاخه به اون شاخه میپره یا هرچی ولی واقعا دوس دارن بتونم تموم کنم فن فیک هامو:(✨

به نظرت چیکار کنم دد؟

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهتتت جی وون شییییییی شما خوبییی؟T^T
قربون شکل ماهت بشم من عاااالی ام:">>
قربون میص بودنتتت ستونننننT^T
ماهم دوستت داریممممممم!!
اووو سوال یخت پرسیدی😂😂😂 این بستگی داره که هدف از نوشتن فیکت چیه مثلا چه درسی توش داره. یه کار دیگه ای هم که میتونی بکنی چیدن سکانس اخر داستانته و بعدش چیدن بقیه داستان. اینجوری میتونی خیلی کش بدی.
منم دوست دارم فیک تورو بخونمممممT^T
اووومووو این عالیه!! مهم کمیت نیست، کیفیتههه!! اگه دوسش داشتی پس بهترینهههT^T
جوووووون!!
اولش این سوال پیش میاد که ژانر هایی ک مینویسی اصولا چیه؟
Star and Moon
۱۹ بهمن ۲۲:۲۶

سلام به ددی عزیز و شب بخیر

همین یکم پیش ادیت چپتر جدید پادشاهان شب رو تموم کردیم با ستی آپش کردیم انقدر خوشم اومد ازش:)

به قول یکی از ریدرا ادم باید از نوشتن خودش لذت ببره من سر این قسمت جدید واقعا از نوشتنم لذت بردم!!

بی صبرانه منتظرم فول شه بفرستمش اینجا^^

دیگه اینکه

ظاهرا چون لینک عکس رو پاک شده بود و دوباره اپش کردم برا اینجا نمیاد

اینم لینک عکس این پست

شرمنده ددی که سرت شلوغه و من بازم سرت رو میخورمT-T

https://bayanbox.ir/view/495944877623672739/Denial-of-Love.png

RM. kiute.ARMY

سلام به شما صاحب شب!! ممنونم عزیزدلمT^T
ای جانمم همیشه به همین شیرینی باشه اوقاتت جیگر جانT^T لبخند برای تو ساخته شده:"))

مشتاقانه دل تو روده ام نیست!!

خدا خیرت بده زندگیم مممنونمممممT^T
نفرمااا این وظیفه ی من بود اما تو فرشته ی نجاتی دیگه بالاخره:"))
مهسا
۱۹ بهمن ۰۷:۵۸

یه سوال

این چرا عکسش پریده؟

یا باز نت کوفتی منه؟=/

RM. kiute.ARMY

بیان مادرصلواتیییی!
سونگ جی وون
۱۹ بهمن ۰۴:۵۱

Hope

میخوام بغلت کنم بهت بگم تو دوست خوب منی

RM. kiute.ARMY

Hope


tae
۱۸ بهمن ۱۴:۱۶

سلااام. اینجا چقد سوت و کور شدههههه

ددی یه سوال.. میگم از کجا میشه تاریخچه فیکای واتپدو پیدا کرد... ینی لیست فیکایی ک تا حالا خوندیم ولی تو کتابخونه ذخیره نیست

RM. kiute.ARMY

سلووومT^T به مولا من تمام تلاشمو میکنم:")
تاریخچه..فقط میدونم دوتا لایبری هست که یکیش عمومیه یکیش خصوصی😂😂
Hope
۱۸ بهمن ۱۳:۰۳

اوفففف کیوت منننن از آشناییت خوشبختم

صتی بوگو بم :> ۱۶ سالمه 

میشه یکم درباره سایت برام توضیح بدی؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

همچنین نفسمممممم*^*
عایگووو صتی مننT^T

البته*-* چهارساله تقریبا این سایت رو دارم و اطلاعات لازم سایت توی منوی جعبه ابزار سایت و منوی خانه (اون بالا) هست که وارد صفحه ی اصلی میشیدT^T
Hope
۱۷ بهمن ۰۱:۲۹

واقعاً بخاطر حرفات خیلی ممنونم خیلی به این حرفا نیاز داشتم :)

این دنیا بخاطر آدمایی مهربون مثل شما قشنگه مرسی 🥺💜

ببخشید وقتتونو گرفتم :>

افتخار آشنایی میدید؟ 

RM. kiute.ARMY

منم به لبخند و خوشحالی تو نیاز دارم خوشگل خانم:)
مرسی از تو جیگر جان؛ وجودت باعث شد چشمم بیشتر از قبل به دنیا باز بشه.
نفرما بانو، این حرفا چیه در خدمت باشیم همیشهT^T
عزیزدلمی شماT^T
بنده ادمین کیوت هستم(ملقب به ددی. حکم پدری دارم برای همه😂) 19 سال و هفت ماه سن دارم و رشته ام تجربی بوده.
تهران زندگی میکنم. و شما عزیزدل من..؟!
Sojoonkim
۱۴ بهمن ۰۲:۵۷

Awake رو پیدا نکردم مجبور شدم زیر این فیک کامنت بذارم..ددی چرا دیگه هیچ خبری از بیدار و آلما جونی نیست؟🥲حتی خود بیدار رو هم نتونستم پیدا کنم که اون قبلیارو بخونم دوباره🥲🥺💔

ولی من ادامه‌ی بیدار رو میخوام😭

ددی نمیشه بیدار رو یه جوری بهم برسونی لینکشو بذاری لطفا؟من باید دوباره بخونمش🥲💙

RM. kiute.ARMY

لینک فولش رو میدم بهت بیبT^T
منتظرم فصل دومش بیاد:")

https://rizy.ir/uImWMU
Hope
۱۳ بهمن ۱۲:۲۷

خستم خیلی خستم

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی عمر من...از ته دل میگم:)
بی‌نام
۱۲ بهمن ۱۸:۴۸

دد میتونم بپرسم چند سالته؟

 

RM. kiute.ARMY

البته دارلینگT^T
جولای میشم 20
الان 19.5 هستم😂
Hope
۱۱ بهمن ۱۷:۱۹

ممنون که به حرفام گوش میدی با اینکه نمیدونی کیم  

تا به امروز کسی رو نداشتم باهاش حرف بزنم همش حال بقیرو خوب کردم اما کسی نیست حال منو خوب کنه دور تا دورمو آدمای فیک پر کردن کسایی که همش استرس میدن حرفاشون بوی خون میده ازم می‌خوان تغییر کنم درحالی که خودشون هیچی نیستن 

از مقایسه شدن میترسم از آینده از آدما از همچی می‌خوام زندگی کنم اما تا می‌خوام زندگی کنم همچی خراب میشه 

از خونوادم و دوستام متنفرم که همش بهم فشار میارن از خودمم متنفرم که انقد ضعیفم

💔😭

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم از همون وقتی که اولین کامنت رو بدی میشی دوست جون جونی خودم:")

تو ضعیف نیستی. همین الان، همینجا اومدی و همه چیز رو با توجه به این که تجمل کردی به زبون میاری، نشون میده چقدر قوی هستی و بودی!
دورت بگردم؛ متاسفانه این چرخه ی زندگیه؛ اینکه همیشه یکی پیدا شه که قضاوتت کنه، بهت فشار بیاره و ازت بخواد عوض بشی...
اما این خود تویی که تصمیم میگیری قبولش کنی یا نه.
تو باید خودت رو تنها نزاری. تو باید خودت رو بغل کنی...نزار قلب قشنگت با اینکه استخون نداره بشکنه:)
کی اخه توی این دنیا از خودت مهم تر هست؟
کی جز خودت اولویته؟
هیچ کس، خدا موقع خلق تو، فقط برای تو وقت گذاشته.
آینده رو هیچ کس خبر نداره. فقط همین الانت رو داشته باش. برای خودت و خوشحالی خودت تلاش کن و ارزش قائل ش.
تو هیچیت از بقیه کم تر نیست چه بسا سر تر هم هستی!
تو بهترینی؛ فقط ارزش خودت رو بدون:")
Hope
۱۰ بهمن ۱۹:۵۹

حتی خودمم نمی‌دونم چمه همش ناراحتم همیشه نمره هام عالی بوده امسال افتضاحم همش استرس دارم چیزایی که باعث خوشحالیم بود الان خوشحالم نمیکنن انگیزه ای برای ادامه دادن ندارم دارم خفه میشم 

فک کنم راه دیگه ای نداشته باشم باید خودمو تموم کنم این زندگیم رو تموم کنم شاید اینجوری بهتر باشه هم برای من هم برای بقیه بقیع هم دیونه کردم با خودم :)

RM. kiute.ARMY

عشق من...
چرا به خودت استراحت نمیدی، هوم؟
یبار درعوض زندگی کردن برای ایده آل بقیه، برای خودت زندگی کن.
تو لایق بهترین هایی. تو خودت رو داری؛ کی بهتر از خودت؟

بیشتر بگو و بیشتر حرف بزن...خجالت نکش نفسم:") هرچی دل تنگته بگو من گوش میدم دارلینگم.

Hope
۱۰ بهمن ۰۱:۱۸

ببشید اینجا کسی هست با من افسرده دردو دل کنه بسی ناراحتم :`)💔

RM. kiute.ARMY

من هستم درخدمت پرنسس:")
نبینم غمتو خوشگلم!
Rozheen Jeon
۰۹ بهمن ۲۰:۲۶

خیلی خوبییییییییی 

من دارممم نمیتونمممممم/:

واووو.... میسیییییییییی ...

من نمدونم چی بگم ... ددی ، میدونستی جز  اولین نفراتی هستی که تو کل عمرم بخاطر چیزی که مربوط به منه و من خالقشم تشویقم کردی؟ 

محض رضای خدا نباید انقد احساساتی بشم 

زتنینسنسنسننسنسحستستستثتتث

یکی منو جمع کنه لطفا 

میدونی ،من تقریبا خیلی تنهام . و خب این ...

ارزشمنده ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

خوب که تویی بیبی منننننننننT^T
مرسی از توووووو*-*

واقعنی میگی؟ پس چه افتخاری نصیب بنده شده کهT^T
بیا بغل خودم جیگر طلاا:")

و خب، این متقابلا برای منم ارزشمنده که تونستم باهات حرف بزنم؟
Rozheen Jeon
۰۸ بهمن ۱۴:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عایگوووووو

نینینینینیتسنث

الان دیدمشش 

(وی جیغ میکشد) 

مرسییی

***** *** * ** ****** * ** ****** * *** *** ** ****** * *** *** **** **** 

******* ** **** **** * *** **** *** ****** **** **** * **** *** *** ** ***** ***** *** * *** **** * ******* * ***** ***** *** ** **** *** **** **** 

*** *** **** **** ** ******* **** * ****** ** ***** * **** *** *** ******** ******* ****** ***** * **** ** **** * *** ** ** ** ***** ****** *** *** * **** 

به نظرت میتونم؟ 

دلم میخواد یه چیز قوی بنویسم

میشه کمکم کنی؟ 

من به خاطر خانوادم .. خب ... نمیتونم زیاد برای چیزایی که دوستشون دارم و خودم وقت بزارم و گوشی ای که دارم زیاد تعریفی نداره .

 

RM. kiute.ARMY

کیوتT^T
دلم میخواد بچلومنت!! اوموووو!!! کاوایییT^T

واو...
مغزتو میدی یه دور باهاش برم محضر؟
قول میدم بیارم به خودت پسش بدم:))))
خیلی ایده ی پر ملاتی داری! قلمت هم که جنازه میندازه...هیچی دیگه! قشنگ میتونی به عنوان سلاح کشتار دسته جمعی شناخته بشی:")))
چرا نتونی جیگر؟؟ همین الانش هم تونستی!!
باور کن این چیزی که نوشتی دوزش انقدری بالاست کمرم رو رگ به رگ کرد!!

ای من بگردمت که نفسم:) میگن ادم ها توی محدودیت ها شکوفا میشن مصداق بارز توئه ها!
تو بنویس، غمت نباشه خودم کاور و دیزاین رو انجام میدم.
Rozheen Jeon
۰۷ بهمن ۱۱:۵۹

عایگو دوباره دارم میفرستمش چر نمیاد؟

RM. kiute.ARMY

اومده نفسم منتها من تایید نزدمT^T
Rozheen Jeon
۰۵ بهمن ۱۹:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

باشه^^

فقط تاریخشو توجه نکن باید بشینم فک کنم

حیح^^

*

**** ********** * ***** *******
**** **** **** * **** **** *** ******** ** * ** ***** *** *** ******** *** * ***** ** ** ***** ** **** ** **** * ***** ******** ** ** ***** **** ****** ** **** ******** **** ** ***** * ******* ** **** ** **** **** ***** **** * ****** ****** *******  * **** ****** *** *** **** *** * **** ** ***** *** **** * **** *** *** ****** ** ***** **** *** **** *** **** * 
**** ** **** **** **** * **** *** **** *** **** *** ** ** *** ***** *** *** ** **** **** **** * *** ** **** **** ****** * ****** ** *** *** ***** ***** ***** ****** ** * ***** ****
******* **** *** *** **** ***** ******** ****** ** ***** ** ** ***** *** *******  **** ***** ***** **** **** **** **** **** **** *
*** ** ******** **** ** ****** ***** ** ******* ** **** ** ***** *** ***** ** ****** **** ** ** **** ***** ***** ** ** ******** * **** * **** ** ****** ** *** ***** **** * ***** **** ** * ***** *** * ***** ****** ** ***** * 
******** ******** * *** *** *******
** **** ** ** *** **** ***** ***** ***** *** ** ****** ** ** ** ***** **** ** *** ** **** *****
***** **** ********* ******* ******** *** *****
************** ***** ***** ***** *** ***** * *** *************** ***** **** *
*** ** ***** *** **** *** * *** **** *** **** *** ** * *** ****** **** *** ***** ** ** ***** *** ***** *** *
**** *** ******** *** ****** *** ****** ****** ***** **** ******* *******
******* 
***** ******
*** ** ***** * *** **** ** ****** **** *** *** *** *** ****** **** ****
*** ** **** ***** ****** **** * **** *** *** **** 
**** * * *** ****** ** ** *** ******
*** *** **** ****
***** ***** ****** ******* ***** **** *
**** **** * *** ***** ** ****** ** *** ****** **** ***** **** ** *** ***** * ***** ********** *** ** *** ***** ****** **** *** * *** **** *********** ** **** *** *** ****** *** *********** ***** *** *********
***** * **** ** ** *** ****** ***** ****** **** ****** ** *** ****** * **** *** ** *** ** ** ***** *** **** * **** **** *** *** *** ** ** *** ** *** *** *** *** **** 
** *** *** *** *** * **** ****** ***** ****** * ***** **** ** * *** ** ******* ******* ** *** *** *** ** ****** ** *** ****** **** **** * **** **** ******
*** ****** ** *** ******* **** **** ** *** ** **** ** *** ***** * **** **** ***** *** *** ***** ** * 
***** **** ** ******** ** **** ** ** **** *** **** **** ***** * *** ***** **** ** *** ***** ***** ****** ***** **** *** ***** ****
*** ***** *** ** ****** *** ***** ***** ********* *** *** ***** ***** *** ****
*** **** ****** ** ******* ** ** ********* *** ****** ********** *****
*** ****** ********** 
***** **** *** *** ** *** **** **** ****** ******
*** ****** **** *** **** ** *** ****** * ***** ** *** **** ***
***** ********** 
******* ******* * **********
*** ******* ** ** ***** ****** *** **** ***** *** *** *** ***** *
**** ** ** **** * **** *** ****** ****** ** *** *** ***** *** ***** ** ****** * **** ** ** *** *** **** **** ****** * *** **** ** ** ** *** ** *** *** ***** ***** ** **** **** ***** **** ***** **** ****** ***** *******
***** *** *** *** ***** * *** *****
******** * **********
*** **** **** * **** *** **** *
******** 
*********** ** **** **** ****** ** *** ************ **** **** ** *** **** ** *** ****** *****
****** **** * ** *** ***** 
** ** ****** *** *** ***** ** ****** 
********* ****
                           *
****** *** ** **** ** **** **** *** *** ******** *** ***** ******
                                    **** *******
                          *
***** ***** ** * ******* ** **** ***** ** ***** ** *** ** **** ****** *** *** ***** ***** ** ** **** 
** ** ***** *** **** ***** **** ***** ***** ** **** *** * *** *** ****** *** **** 
*** ************* *****
*** **** ** ** ***** * ****** ** **** ****** ***** ******* ** ***** ****** ****** ** * ** ****** ***** * ** ***** **** **** ** *** ******* **** *** *
*** *********** *** *** *** ** ***** **** *** **** ****** ******* ***** ******
**** ** ****** ** **** **** ** ***** **** ** ***** ***** *** *** **** * ***** *** ***** **** *** **** *** *** *
******** ** ***** * ** **** **** 
******* ***** * ** *** **** ** ****
 *** ** ** *** *** ***** **** *** ***** * ******* ******* *** **** ** * **** **** ******* 
*** *** *** **** ** *** *** *** ** ****** ***** **** ** ** ** ** **** ***** **** ***** *** ***** *
*** ******* **** ** * ** ******* *** **** *** ***** ** ** *** ****** *** * *** ** *** ** **** ** ****** ** ** *** ***** *** ****** *** *** * ****** ***** ** ***** ** ***** ** ***** * ** ***** ** **** *** ******* ** ** *
******* **** *** *****
*** *** ***** **** ** *** *** **** **** ** ****** ** *** * ***** * **** ******** ***** ** ******* **** *** ****** * ** *** **** ***** *** ***** * *** ***** * ***** **
******* * **** *** ******
*** *** ***** **** * ** *** *** **** **** ** ****** ** *** * ***** * **** *** ******* ***** ***** **** *** ****** * ** *** **** * ****** ***** ** **** **** **** **** ****** *** ********** ** *** **** ***** ***** ****** ** *** **** *** **** ****** *** *** * *** ***** * ** **** ** * ** ***** ** ** ***** ****

RM. kiute.ARMY

حله چشاته قشنگ من*^*

براوو دارلینگ!!
لذت بردم از خوندن نوشته ات!
قلم روون، سلیس و دلربایی داری که خسته نمیکنه.
استعداد زیادی برای توصیف و بازی با کلکات داری که نشون میده پاش بیوفته جوری یا قلمت تیر میزنی به قلب خواننده که نتونه از جاش بلند شه:")
قلمت اغوا کننده است و تفکر و سناریو سازیت قلب آدم رو به تپش میندازه!!
از اونایی هستی که آدمو میبره لب چشمه و تشنه برمیگردونن نامرد😂
اصل جنس که میگن تویی ها!!

فقط ادیت نکردنی درسته؟
چون مثلا یه جا باید فعلش عوض شه (دستی به شلوار جین یخیش و دونه های برف آسمونی که ستاره هارو بغل کرده بود(بودن) کشید .)
و ورانداز میشه برانداز.

جدا لذت بخش بود و خستگی چشمام دراومدT^T

و اگه دوست داری داستان کلیش هم بگو که من از ایده اش هم یه تصوری داشته باشم*^*
‌anil
۰۵ بهمن ۱۸:۴۱

ام هاعی

خب حقیقتش من اولین بارمه یه سایت پیدا میکنم که توش فیک بزارن و واقعا اینجا رو دوس دارم 

„اصلا ام تیر کنکور ندارم„

اهم بگذریم

ممنون بابت تلاشاتون اینا عالین اینو به عنوان یکی که خودش عاشق نوشتنه میگم^~^

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
قابل شما رو نداره نفس ممنونمT^T
ما اصلا ماهی به اسم تیر نداریم😔

قربون شمااا بانو ممنونمT^T
Rozheen Jeon
۰۴ بهمن ۰۹:۰۴

قربونتتتتت بشمممم هیهه ^&^

چیزه من دارم یه فیکی رو مینویسم بعد اگه بخام یکمشو براتون بفرستم ک ببینین خوبه یا نه چطوری بفرسمش؟^^

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه جاناننن*^*

میتونی یه مقدار لازمش رو اینجا برام کپی ییست کنی تو کامنت عمر من، چطوره؟*-*
Rozheen
۰۳ بهمن ۱۰:۳۴

هاییییی

من چند روز پیش بود که کلا بلاگتونو پیدا کرداهمممممم^_^

هییهیهیههیهیهی بعد انقد خرذوق شدم ک خیلی خرذوق شدم من فیکامو فقط از چنلای واتساپ پیدا میکردم و میخوندممم^^

خعلی اینجا گادههه خعلی دوسش دارم حس میکنم بلخره یه جا پیدا شد ک بتونم توش راحت باشمم^^

و اینکه اگه میشه منم ددی صداتون  کنمممممیننینسننسنسنستستست

خعلی مهلبون و خوب و قند عسلیییی ددی جونمممممینینسنیننین^&^

RM. kiute.ARMY

هاییی*-*
ای جانم حسابی خوش اومدی و مقدمت گل باران ای نازنیننننT^T
تقبملنثقتاعثصام عایگوووو:")
قابل تورو نداره اینجا زندگیممم!! همه ی فیک های سایت گوارای وجودت!
البته جان دلم چرا که نه!
سبتلمهثصقلفمخعص ممنونمممم جیگرممممم ددی به فداتتتتT^T
miso
۰۳ بهمن ۰۲:۰۶

سلاملکم

زیاد وقتتونو نمیگیرم جیگر میخاستم ببینم فیکشن امگاورس از ویکوک دارین؟

و در اخر موچ

RM. kiute.ARMY

علیک سلام آبجی!!
نفرما جانان وقت ما قابل شما رو ندارهT^T اره جیگر داریم.
کار های نویسنده sh.s رو خوندی یا لینک بدم بیب؟
موووچچچچ متقابلل!
shookara
۳۰ آذر ۱۷:۰۸

هااای هیووونگ
چطو مطوری
دلم برات تنگولیده بود هیونگییی
تو چی؟(نگاه پاپی طور)
حال دلت چطوره؟
خوشحالی؟

هیونگ من یکشنبه امتحان شیمی دارممم
استانی هم هست

چرا من نمیرم بخونم
تو یه چیزی بگو من ترغیب شم برم بخونم
هیچی هم ازش بلد نیستم:////////////

چیکار کنم؟؟؟(گرفتن پاچه زیرشلواری گل گلی هیونگ و کشیدنش)
 

RM. kiute.ARMY

های دارلینگگگگگ*^*
پرفکتتتت! تو خوبی نفس؟
ای قربون دل تنگتتتتت:"))
معلومه که شده بوودT^T
اونم خوبه:">
معلومه! با وجود فرشته هایی مثل تو مگه میشه بد باشه؟

اخ شیمی...توش افتضاحمممم:")))

تا وقتی از ته دلت نخواد واقعا تلنگر من کاری نمیتونه بکنه😂 اما لذتِ پایان امتحان یه چیز دیگه است...اینکه میدونی تمام تلاشت رو کردی و میدونی از دستش خلاص شدی.
(آروم بکش شرت ندارم😔😂)
بهار
۲۷ آذر ۱۷:۴۷

سلام دد

میشه لینک فیکشن awake  رو بزاری؟ 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام بیب*^*
برداشتم تا فصل دو بیاد نفس:">
F/A
۲۵ آذر ۲۱:۲۰

سلام اونی

چخبرااا

چیکارا میکنی

(اول از همه بابت این فن فیکشن بسی زیبا متشکر بیدم)

دوم

اونی دوستم داره جرم میده میگه از تو هر قبرستونی هم که شده الا بلا باید فن فیک رز سیاه که ژانرش جنایی و کاپلشم تهکوکه رو براش بفرستم (اما متاسفانه من خودمم این فن فیکو نخوندم تالا اگرم خوندم یادم نی ) :| یه زحمتی میکشی برام بیابیش؟

اصلا تاحالا با خشم یه istp مواجه شدیییی؟ ترسناکهههه میترسم فردا برم مدرسه ⁦ಥ_ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزمممممم*^*
سلامتییی!
میگذرونیمT^T
(تشکر متقابلل)

والا ندارمش بیبی:")
براش خوراکی بخر در عوض😂
Loser
۲۵ آذر ۰۸:۴۸

ستیییییی

برگشتییییییییی

وای وای وای خدااااا چقدر منتظرششش بووووددممم

راستی مامانی ... 

مح باز بک آپ کردم با یارو ... 

و حس پشیمونی ندارم اصن 

یاح 🚶🏿‍♂️

RM. kiute.ARMY

یعسسس برگشتههههT^T

جون دلم؟
عههه مبارکههه پس :"))
بیبی هر چیزی شد میتونی بیای به خودم بگی خب؟
DARK HEART
۲۴ آذر ۲۲:۳۶

آنیو ددی،میگم من تیزر،معرفی شخصیت ها،پارت اول فیکمو نوشتم، الان تو یو آپلود آپ کنم لینکاشونو زیر پست نوبت دهی بفرستم؟

RM. kiute.ARMY

آنیونگ هانی*^*
آره نفسم بفرست همونجا.
EDI San
۲۲ آذر ۱۷:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

راستی اینم لینک ناشناس ستیه میشه برا کارای ستی بذاریدش؟یا اگه سخته حداقل همین و فیک کاک بلاک؟

*********************************************

 

RM. kiute.ARMY

برای ما دوشواری نداره هانی گذاشتم همه رو😎
EDI San
۲۲ آذر ۱۷:۲۰

با سلام

اهم اهم

خب من اومدم نظر کارشناسانه بدم(هر چند به خود ستی گفتم)این فقط برای کساییه که دو دلن برا خوندنش*^*

 

اول از نظر ژانرا:ژانر اول فیک یا همون عاشقانه به طور کاملللل نشون داده شده و ما میتونیم یه رابطه عاشقانه ساده و قابل درک رو ببینیم:)یه رابطه عاشقونه که پرشور و حرارت و من برات میمیرم و از اینجور حرفا نیست ولی رابطه ایه که باعث شده چهار سال به فکر هم باشن در حدی که سوکجین حتی تعداد ساعتا و روزا رو هم حفظه بچم:")نامجین این فیک کلا خیلی قشنگ و به قول ددی کایوته^-^

انگستشم انگست بودا حالا شاید من زیادی سخت گریم میگیره ولی به نظرم خیلی این ژانر توش خوب نشون نداده شده بود*^*فیکای انگست دیگه ای هم بودن که با اینکه هپی اند بودن اشکمو دراوردن ولی خب همه کارا که بی عیب نیستن مگه نه؟:)اینم فقط برا من انگست نبود زیاد....

اسماتش رو نمیگم چون اصلا آدم نظر دادن برا این ژانر نیستم*خنده*ولی خو علامت زده شدس اگه علاقه ندارید ردش کنید:)

فلاف رو هم اون کیوتی بود که من حس کردمش ولی خب یه جورایی ترکیب ژانر فلاف و انگست رو هنوزم درک نمیکنم اما خب اینم بره کنار

برشی از زندگیش هم کامل به تصویر کشیده شده بود.نمیدونم دقت کردین یا نه ولی نمیدونم چرا تو اکثر فیکای کاپلی همش دخترا نچسبن و اویزون پسران....ما خودمونیم اکثرا دختریم....لطفا انقدر خودمون رو تو فیکا خراب نکنید....میدونم دخترای اینجوری هست واقعا تو زندگی مثل همین هیونا تو این فیک....ولی از اونور دخترای باحال دیگه ایم هستا:)دخترایی که قرار نیست همش اویزون پسرای فیکای کاپلی باشن هم وجود دارن و پسرای عوضی اویزون هم وجود دارن پس لطفا یه تعدلی تو فیکتون بذارین و خب برای من این تعادل نه فقط از لحاظ جنسیتی که یکم قبل گفتم بلکه چیزای دیگه این ژانر هم خیلی خوب بود.از توصیفات ججو گرفته تا تحقیقای ریز و درشتی که درمورد فرهنگ کره و عدد نحس 4 و روز تقویماشون و کوه هالا و خلاصه همه چی من واقعا لذت بردم چون اون فضای یه نمه ایرونی تو فییکا رو نداشت و قشنگ حس میکردی این اتفاق داره تو کره جنوبی و تو ججو میوفته:)

درام هم اتفاقات آروم فیک رو قشنگ جلو برده بود و نشون میداد که همه چی آروم اتفاق میوفته و با اینکه یه مینی فیک اصلا حس نکردم عجله ای اتفاق میوفته و یا هر چی.

دوم هم شخصیتا

اول از همه سوکجین که یه معلم شیمی خجالتیه که چهار سال تموم عشقشو انکار کرده و با احساساتش صادق نبوده فوق العاده قابل درکه چون من به چشم دیدم همچین روابطی رو که با قدم جلو نذاشتن هیچ کدوم از طرفین رابطه قشنگی که میتونست شکل بگیره از بین میره فقط چون سر چیزی مثل عشق "خجالتی" میشن!!شخصیت سوکجین برام خیلی قابل درک بود و خوب عادتای خاصش رو شرح داده بود.

راستیتش نامجون .....نه اینکه اصلا درکش نکنما!اتفاقا کاملا درکش میکنم فقط چون درکش میکنمه که حرص میخورم....یکی نیست بگه لامصب زدی بچه مردمی بوس کردی بعد میگی نه ما دوستیم؟:/انکار تا کجا؟؟*زیر سوال بردن اسم فیک*نامجون ماهیگیر خیلی واسم تازگی داشت خیلیییا!!و رابطشون  جوری بود که انگار یه پسر فقیر عاشق یه پسر پولدار و محبوب شده ولی همینم تضاد داشت چون از اونور نامجون بود که با وجود فقیر بودنش از سوکجین خیلی محبوب تر بود!!:)یه شخصیت سخت کوش و مهربون که سعی میکنه تا جایی که میتونه بقیه رو قضاوت نکنه و راستیتش ددی خیلی من رو یاد تو انداختT-T

یه جنتلمن واقعی(ددی جنتلوومنه) که هم خیلی دوسش دارم هم خیلی رو مخم بود اوایل فیک:)

سوم سناریو داستان و دیالوگا

که هم شروع جذابی داشت و هم پایان فوق العاده جذاب تری:)یه روند آروم که با توجه به تعداد قسمتا خیلی خوب جلو رفته بود و یه سری طنزای کوتاه داشت درست مثل زندگی واقعی که خشک و خالی نباشه*^*بازم میگم رابطه یه ماهیگیر و یه معم شیمی خیلی جذاب بود و حس تازگی و نوع توصیفات باعث شده بود حتی همین داستان درام هم هیجانیم کنه برای ادامش.همچنین دیالوگای با برنامه و الگوی جالبی که اول و آخر هر پارت بودن و باعث شد دفتری که دیالوگای قشنگ فیکا رو توش مینوشتم حسابی سیا شه و چندتا از صفحه هاش سر همین یه مینی فیک بره:)

هدفش

هدف این فیک از روراست بودن با خودمون و انکار نکردن احساساتمون خیلی بهتر از فیکای تو خالی ایه که هدف خاصی ندارن و قرار نیست چیزی یادمون بدن.یه داستان 6 قسمته که بهمون نشون میده چجوری فقط یه انکار ساده میتونه چقدر درد داشته باشه و چهار سال جدایی بیاره و یه اعتراف کوچولو که خیلیا فکر میکنن غرورشون رو زخمی میکنه میتونه چقدر راحت لبخند رو لبمون بیاره؟:)

نوع نگاهش به عشق

عشقی که در عین پیچیده بودن سادس:)))))راستش من اصلا به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم...کراش چراها!!کراش در نگاه اول اصلیت مهمیه اصلا:/ولی یه همچین عشقی بهتره......دریای عشقی که قبل اعتراف بهش فقط داری تو ساحل قدم میزنی و اون موجای اب کوچیکی که به سختی به پاهات میرسن و برمیگردن هم میشن لرزه هایی که عاشقت میکنه و آخر،شنا کردن تو اون دریا میشه عاشق شدن:)

توصیف از این قشنگتر آخه؟:)

خلاصه که بخونید اصل جنسه*^*

شومام نظرتونو بگین ببینیم کیا موافقن کیا نه*^*

پ.ن:ددی یه بوک بزنم چگونه نظر بدهیم؟؟*خنده*حس میکنم نصف اینایی که نظر نمیدن نمیدونن چی بگنT-T(مثل اوایل خودم)

درسته که گفتن من دوسش داشتمو عالی بود خیلی به نویسنده انرژی میده ولی یه همچین نظرایی به نوشتنشونم کمک میکنه:)به هر حال به قول ستی عزیز:

هیچ وقت یه نویسنده رو با یه نوشتش قضاوت نکنین!!نویسنده ها میتونن خط به خط پیشرفت کنن!!

خسته نباشین ببخشین سرتونو خوردم:")

راستی گوزفند نکشتیم ددی ولی تن ماهی برا ستی وا کردم غصه نخور^-^

RM. kiute.ARMY

به به! بزار گنده زیرش منشن کنم ریدر ها رو!
ایده ی خوبیه*-* به نظرم ریدر ها باید از ته قلبشون این لذتی که بردن رو جبران کنن حداقل برای نویسنده:">
درسته درسته!
لبانی که حق میگه رو باید بوسیدددددد!!
سلامت باشی عمرم نگووو:"> سایت خودته!
بابا لاکچریِ پولدارررررر...الان اومدی فخر فروشی هاا! تن ماهی از گوزفند هم گرون تره😔

ریدر ها
بنده خدا
۲۱ آذر ۱۹:۴۲

حاجیی

تا دیروز داشتم میگفتم چرا فیک نیست

من فیک خونم افتاده 

بعد امروز اومدم همه چی اومده

منو این همه خوشوقتی محاله محاله

پیش به سوی دانلود و فراتر از آن

عرررررررررر

🗿😂👍🏻

RM. kiute.ARMY

اصراف نکنی ها😂
ایموجی انگشت فاک کوکی🥴
۲۱ آذر ۱۷:۰۲

قشنگگگگ بوووووؤوود 

فاکینگ نامجین نمیتونم

RM. kiute.ARMY

نامجین صگگگ:")
Star and Moon
۲۱ آذر ۱۴:۰۵

سلام مرسی گذاشتینش دست و پاتون درد نکنه:))))*وقتی میخوای خلاقیت به خرج بدی ولی نمیشه*

فقط یه سوال

چرا خود این فیک(انکار عشق)تو آرشیو کارام نیست؟*^*

چون تگشو نذاشتین نرفته جزوش؟؟

RM. kiute.ARMY

سلاممم نفسممم نوکر شمامییم*^* *خیلی هم خوبه به کوری هیترا*
جونم؟
ای من بگردمت ببخشید سرم به ک.ونم پنالتی زد یادم رفت بزنم:">
الان زدم*-*
KIM ROSE
۲۰ آذر ۱۹:۴۷

ددییییی الحق ک داری گناه میکنی الحققق!! چرا؟ چون من نمیتونم بخونمشون بخاطر درساو کتابا-_-

خداوند گناه کاران را نو لاو🤌🏿

RM. kiute.ARMY

نو لاو؟
نو نو نو!!! لایینگگگ!
نو صحنه سازی می😔
Mihi
۲۰ آذر ۱۴:۲۵

سلام خوبی؟پشماااااااام ی روز نبودم بارون رحمت(فیکشنا) خوبی اومد. داشتم کپک میزدم از خوندن فیکشنای قبلی اونم برا بار n ام. امروز امتحان زیست داشتیم منم دیشب بدجور هوس فیکشن خوندن کردم ی فیکشنو شانسی باز کردم از مباحث درسیم توش بود ینی خدا خیر بده کسی ک فیکشنه رو نوشت(اسم فیکشن یادم نی) تو فیکشنه تهیونگ دیابت نوع ۱ داشت و باید انسولین تزریق میکرد(گفتار ۲ فصل ۴ زیست یازدهم:) فضولی نباشه کلاس چندمی؟همیشه برام سوال بود.

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم تو خوبی؟*^* سیل اومد😂😂 الان دیگه نوش جونت باشهT^T
میبینی ترخدا؟😔 کسی قدر نمیدونه اگرنه ما روی بالا بردن سطح آگاهیتون هم کار میکنیم😔
فیکش کوکوی بود؟T^T
Star and Moon
۲۰ آذر ۱۴:۲۰

بالاخره بعد از مدت ها یه فیک فولم آپ شدT-T

قربون دستت ددی

چه رنگ و وارنگ و خوجمل شده*^*

 

*هورا هورا کنان به سمت بقیه کارهایش میرود*

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسمممممT^T
بعله بعله کار شما لایق بهترین هاست*-*

*اسفند دود کردن برای قد و بالات*
army tae lover
۲۰ آذر ۱۴:۱۸

واقعا شوکه شدم

RM. kiute.ARMY

عجبT^T
EDI San
۲۰ آذر ۱۲:۲۰

عه اسم ادیتورم میذارین؟*-*

چه باحال>-<

*خوشحال از اینکه قبل همه فیکو خونده*

RM. kiute.ARMY

البته*-*

*وقتی وی آی پی هستی:*
... anashid ...
۱۹ شهریور ۱۰:۵۶

من فسیل شدم در انتظار پارت 4☹️

RM. kiute.ARMY

هعی:">
Melik
۰۱ شهریور ۱۲:۳۷

چرا پارت بعدی اپ نمیشهههه 

* وی در انتظار یه فیک نامجین خشک شد

RM. kiute.ARMY

من در انتظار گل روی نویسنده::>
آرمیییی
۱۴ مرداد ۰۳:۳۷

چرا پارت جدید آپ نمیشه 🤨🤨

RM. kiute.ARMY

نویسنده اش نیست نگرانم نگران:"(
mahta.jm_kook
۰۶ مرداد ۱۵:۳۵

ددی چرا پارت بعدی اپ نمیشه؟؟

هقققق😢😢😢

moon🌛 Child🌜

نمیدونم قشنگم باید نویسندش بده☹️☹️
ارمی گرل
۰۴ مرداد ۱۸:۵۰

چرا پارت نمیزاری؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده:")
نگرانمممممممممممم
سیزتشسایزلناشسل
pari :)
۰۲ مرداد ۱۲:۵۶

چشم😂

RM. kiute.ARMY

بی بلا😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۲۹

حیف ک دستم شکسته وگرنه وضو میگرفتم🙂

RM. kiute.ARMY

نیت کن حداقل😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۲۴

اوکی پس استاد در امان خدا باشید جلسه بعدی بیشتر کار میکنیم😂👏

RM. kiute.ARMY

به امید خدا فقط وضو یادت نره😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۲۰

یا زهراااا😂

باز کیو بگم؟

RM. kiute.ARMY

نه فعلا کافیه😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۱۳

انشالله😂🤲

RM. kiute.ARMY

این دفعه بلند بگو یا زهرا😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۳:۵۷

یا علیـــ😂✊

RM. kiute.ARMY

حاجت روا باشین😂
pari :)
۲۹ تیر ۱۱:۱۷

گرده افشانی کیم سوکجین😂

RM. kiute.ARMY

بلند بگو یا علی😂
pari :)
۲۸ تیر ۱۳:۰۵

دیگ واقعا شرمنده میشم😂

و بازم حقیقت اینکه من همیشه راست میگم

خدایا چرا انقد اعتماد ب نفسم رفته بالا😐💔

RM. kiute.ARMY

خدا تو هوا گرد کیم سوکجین پاشده چون منم امروز حس شاخ بودن دارم😂
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۲۷ تیر ۱۸:۵۰

بله :)

چی فکر کردین؟:)

RM. kiute.ARMY

هیق:>
pari :)
۲۷ تیر ۱۶:۱۳

بگو اخر سر جوابمون فقط ی پسگردنی همراه با جمله"برو سر کارت بچه" از خداس😂

بجا جمعه بزا شنبه این فیک چهارشنبه و شنبه پارت جدید میاد من نمیخام روز استراحتم داشته باشم😂

RM. kiute.ARMY

شاید سر تاسف هم تکون بده😂
عه راست میگی😂
pari :)
۲۷ تیر ۱۳:۲۲

کاش روزای هفته این مدلی بود:

شنبه،چهارنشبه،یکسنبه،دوشنبه،سه شنبه،پنج شنبه،جمعه:)

البت من ک کلا افسردم فقط ممکنه حاد بشه😂

RM. kiute.ARMY

میتونم فقط بگم خدایا چرا؟😂😂
الیته
چهارشنبه چهارشنبه چهارشنبه چهارشنبه چهارشنبه چهارشنبه جمعه هم خوبه😂
pari :)
۲۶ تیر ۲۰:۳۳

لنتی من نمیتونم منتظر باشم فول شهههههههه😭

الان برا پارت 4 ام باید تا چهارشنبه ب در نگاه کنم؟

اوکی ولی اگ برنگشتم بدونین تو این چن روز افسرده شدم مردم😔😂

RM. kiute.ARMY

متاسفانه بله😂
عه خدا نکنه:|
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۲۶ تیر ۰۰:۵۲

اممم 

Shadow...

اسم فندوم اس‌اچ‌اس اس‌اچ‌اله:)

 

RM. kiute.ARMY

پشمام:")
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۲۵ تیر ۲۲:۲۷

پارت جدید:")

بزارین برم بمیرم:")

RM. kiute.ARMY

نه زنده بمون:") بهت نیاز داریمممممممم
شستزلنلشنستا
yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۲۵ تیر ۱۳:۵۹

ددی میگم نباید می گفتی پارتسوم اضافه شد؟چرا نوشتی پارت دوم 😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بخدا خسته ایم خسته😂
MuhammaD
۲۵ تیر ۰۹:۵۶

واووو چه سوپرایزی :D

 

RM. kiute.ARMY

سوپرایز تامام مررررررررررگ:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۵ تیر ۰۲:۴۲

ینی شادی اسم فندومشو انتخاب نکرده؟😐

شادی لعنتی پس من الان خودمو چی خطاب کنم

moon🌛 Child🌜

چرا انتخاب کرده بود یادم نمیاد میپرسم بت میگم 🤔🤔
Star and Moon
۲۴ تیر ۲۱:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام موندی جونیام

انقدر خستم که نمیدونم چی بگمT-T

از دیروز هم برق و هم آبمون رفته بود اصلا نشد آپ کنمT-T

این لینک پارت طولانی و 30 صفحه ای آهن پاره فسقلی

****************************************************************************************

**** **** *** **** **** **** ******

*********************************************************************

***** **** ** ** *** *** **** ****** ****** **** ******* ****

 

moon🌛 Child🌜

سلام ب روی ماهت جووون ستی فدای موندی گفتنت😎😎🔥🔥
ایکو چرا خسته ای لاو؟ ،☹️☹️
تنکس عزیزم

pari :)
۲۴ تیر ۱۶:۵۸

هعی...

از توالت بدتر نداریم؟توالت خیلی خوب باز💔😂

RM. kiute.ARMY

من کارخونه فراوری های عن رو مثال زدم😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۳ تیر ۲۳:۲۵

به راستی یک سوالی ذهنمو درگیر نموده ..

شادی خانم اسم فندومت چیه؟😐💕

 

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس لاور ها؟😂😂😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۳ تیر ۲۳:۲۴

مسخرم نکنید اما فک کردم اونجا نوشته دانیال در عشق:/

 

Denial رو با دانیال اشتباه گرفتم:/ 

RM. kiute.ARMY

دانیال هم باحال میشه😂
pari :)
۲۳ تیر ۱۴:۰۷

خیالم راحت شد امادگیشو نداشتم😂

ولی خدا نمیده از این شانسا بده هم ب ما ایرانیای فلک زده نمیده ههقق🙂😂💔

RM. kiute.ARMY

خدا منطقه ایران رو زیر چاه جهنم قرار داده😂
انگار هرکی تو جهنم میره توالت عذابش رو سر ما خالی میشه😂
hani
۲۳ تیر ۱۱:۳۶

ایولللل نامجین

من چگونه بصبرم تا کامل شههههههههه؟؟؟

 

راستی من اولین باره نظر میدم خیلی ذوق کردممم

خوش اومدمممم🤩🤩🤩😂

RM. kiute.ARMY

با دشتن خلوص نیت😂

ای جان دلم بازم نظر بده مارو شاد کن*^*
pari :)
۲۲ تیر ۱۲:۵۳

جین باتمه دیگ؟
من هنوز نفهیدم الان نامجون تاپه ی جین ولی خیلی خوبههه فک کن ورلد واید هندسام باشی و نامجونم عاشقت باشهههه وای خدا تصورشم حامله میکنه ادمو😂

RM. kiute.ARMY

اره اره لامصب😂
اصلا خدا بده از این شانسا😂
عر
۲۱ تیر ۱۱:۲۴

ممنون بیدم 🙂

اما یه چیزی ! #-#

واقعا نمیتونم نامجون رو  ماهیگیر تصور بنمایم ! =-=

کسی راه حلی دارد ؟ $-$

RM. kiute.ARMY

تصور نامجون تو این د سوپ😂
عر
۲۰ تیر ۲۲:۴۷

عرررررررر کی عاشق این فیک شوده؟*-*

RM. kiute.ARMY

همه عاشق سینه چاک شدن😂
عر
۲۰ تیر ۲۲:۴۵

پارت بعدی میخوام

RM. kiute.ARMY

منم:">
عر
۲۰ تیر ۲۲:۴۴

زیباستتتتتتت

RM. kiute.ARMY

همچون اسم تو😂
عر
۲۰ تیر ۲۲:۴۴

عررررررر

RM. kiute.ARMY

ممنون😂
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۲۰ تیر ۲۲:۲۱

ستی:")

تو منو میکشیییییی آخه نامجینننننن من مرگگگگگ

یتیایتیتیایحوینییتیونیتیاسوپرامبایحیعحطحطلحزمتلطجخعیجخعفسجخفسی۸نلتبسپحعسحعسپخفسپحعسخپففسخپفشپخفسپخفسپخففشپخفسبطچخلطچنلزپحلیپخعثچخفسخچفسچحلسعی

هقققققق

*وی بر اثر عر زدن مرد:")

 

RM. kiute.ARMY

خوبی یا چایی نبات بیارم؟😂
ترخدا بگو خوبی:">
Doresa Saki
۲۰ تیر ۱۶:۴۱

یکی از چیزایی که باعث میشه از خودم متنفر بشم اینه که من نمیتونم انگست بخونم...

الان بعد از مدت ها یه فیک نامجین توی سایته من نمیتونم بخونمش....تییتینین هعققق

RM. kiute.ARMY

حالا بخون تهش هپی اند میشه میچسبه هاT-T
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۰ تیر ۱۲:۵۸

من ی ستیزنم و اومدم بگم

وححححححححححقتسندیتیدیخسونثوساسداسدستدساسدیا

فاایییتییییینننگگگگگگگ بیبی😂❤

RM. kiute.ARMY

با این پروفایلت معذب میشم فکر میکنم باید شلوار کردیم رو مخفی کنم😂
ندونی بهتره 😭
۲۰ تیر ۱۱:۵۷

ادمین ددی ادمین مونی.. 😭😭😭😭😭من تمام گوگل رو دنبال فیک  house of cards گشتم فقط تیزرشو پیدا کردم. خود فیکش تو واتپده که همه بهش دسترسی ندارن؟ ادمین های عزیزمم شما این فیک معروف رو خوندید؟ اگه قشنگ بوده میشه تو سایت بزارید 🥺راستی یک دنیاااااااااا ممنون از توجه تون به ارمی هاااا

سارانگههههه❤❤❤💜💜

 

RM. kiute.ARMY

الهی جان دلممممممممT-T
بخدا چشم اگه بقیه چنل ها اجازه بدن میزاریم سایت نشد ک خودمون آستین بالا میزنیم برا ترجمه:">
و اینکه به طرز وحشتناکی قشنگه:">
Asal 💜❤️🌹
۲۰ تیر ۱۱:۵۱

ددی یه سوال می تونم تو این وانشاتی که بهت میدم واسه بعدیش اسپویل کنم ?! واسه اون تریسام و فورسامی که بهت گفتم می خوام کاپل هاشون رو بپرسم چی بنویسم چون اینجور که تو کامنتا خوندم یه ذره بچه ها از ویکوکمین خسته شدن همه تریساما ویکوکمین ان می خوام از خودشون بپرسم 

RM. kiute.ARMY

البته قشنگم چرا نشه*^*
SANA من مال پری ناز و شیوا و ترسام*-*
۲۰ تیر ۱۱:۱۵

:">

RM. kiute.ARMY

:>
Star and Moon
۲۰ تیر ۱۱:۱۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اومده بودم بگم لینک قبلی خرابه اصلاحش کنم

فهمیدم اصلا نظرم ثبت نشدهT-T

در کل اینم لینک پارت دو این مینی فیکشن*^*

*********************************************************************

امیدوارم دوسش داشته باشن^-^

RM. kiute.ARMY

ای وای بر من0_0 میخوای اصلاحش کنم الان؟
البته ک دوسش داریم جانم :">
مرسییییییییییی قربونت بشم.
Melik ^^
۱۷ تیر ۱۶:۱۴

وایییییی

عرررررررر

بالاخره نامجینننننن 

کاپل شون رو خیلی خیلی می دوستممممممممم

بیش از حد ذوق دارم برا خوندششششش

 

RM. kiute.ARMY

من سر هر خط این پارت جان دادم:">
Herself .Yasy2007
۱۷ تیر ۱۵:۵۹

بالاخرهههههه

ستی عاشقتمممممممممم

عرررررررر س7عهغسخسغسغ7سفهفسخغسهییهیهفیهفسههیبخطططبَهطبهطبخ

RM. kiute.ARMY

دلم برای کامنت هات تنگ شده بود گیگیلی منT-T
Star and Moon
۱۷ تیر ۱۲:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

راستی میشه این لینک ناشناسم رو هم بذارین؟^-^

****************************************

RM. kiute.ARMY

البته قشنگم*^*
Star and Moon
۱۷ تیر ۱۲:۱۴

^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

منم با ددی موافقم^-^

^-^

نامجین خیلییییییی عشقهههههههههههههههه

KIM (ia)

امیدوارم خوشت بیاد^-^

𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎

ماهیگیر جدیده خوبه که به قوه تخیلیت بگو سعیش رو بکنه😂😂

نامجون میبخشه:)

RM. kiute.ARMY

^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

 KIM (ia)

^-^

𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎




yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۱۷ تیر ۱۱:۱۶

واییییییییییییی عرررررررررررررررز معلومه خیلی خوشمله این 😻😻😻😻😻😻😻😻😻

RM. kiute.ARMY

خوشمل چشاته*^*
Namjoonii
۱۷ تیر ۱۱:۰۵

فک کنم قصد دارین منو مرگ بدین اخه اینکارا چیه این همه فیک و وانشات و وبتون خوب خوب وای خدا ددی تو بهترینی نویسنده‌های سایتت هم بهترینن و همین طور ادمین های گوگولی مگول خلاصه خیلی خوبید...ممنون از ادمینا ک انق زحمت میکشن😘😍

RM. kiute.ARMY

فدای تو نامجونی جونم تو که محشر تری قشنگم برقرار باشی همیشه*^*
SUGA
۱۷ تیر ۰۴:۱۱

همش یاد بی تی اس این د سوپ میوفتم🤣

moon🌛 Child🌜

جرمممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۶ تیر ۱۷:۱۰

قوه تخیلم به چوخ رفته 

 

هر کاری میکنم نمیتونم نامجون رو ماهی گیر تصور کنم 

وقتی هم سعی میکنم یه سری میم میاد جلو چشام 😂😂😂😂

به نامجون بگید ببخشه 

RM. kiute.ARMY

من اون فیلم نامجون که رفته بود رو قایق با کلاه بافتنی مردونه تو اروپا یادم اومد😂

بخشش از بزرگانه میبخشه شک نکن😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۶:۳۵

:> ددی بیو بغلممممممم

RM. kiute.ARMY

اومدممممممممممممممممممTOT
KIM (ia)
۱۶ تیر ۱۵:۵۱

عر

عر

عر

فایتینگ نویسنده^^

RM. kiute.ARMY

فدای نویسنده:">
^-^
۱۶ تیر ۱۵:۲۸

نامجیننننننننننننننننننننن

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

*وی از ذوق زیادی به فنا رفت 

😂🤦🏻‍♂️

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق بکش و به خدا توکل کن😂😂😂
^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
۱۶ تیر ۱۳:۳۱

ماهییییی *0* 

ماهی تیوتهه

RM. kiute.ARMY

نه کیوت تر از تو:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان