BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن The First Meenting With My Heart

7_03qt.png

~FULL~

نویسنده kim hana
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . درام . انگست
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات  176(جمع دو فصل)

 

season 1

♥︎🌻🍁DOWNLOAD🍁🌻♥︎

  

season 2

♥︎🌻🍁DOWNLOAD🍁🌻♥︎

   

805_vpfe.png 

۳۴ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
So_nsmi
۱۵ مرداد ۱۷:۰۱

سلامم ددی سوگلم اسمم و عوض کردم

اماده عرر زدن بودم که دیدم عههه بهم رسیدن😂

RM. kiute.ARMY

عژب😂 الان چی صدات کنم؟😂
هوراااااااااااا😂😂😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۳ مرداد ۲۳:۱۸

اعداااامممم؟؟؟؟

وای نگو 

قطعا کریس همچین کاری نمیکنه ..

RM. kiute.ARMY

قطعا بی گناهه
Princess of darkness
۱۳ مرداد ۱۸:۱۶

خب خب اول اینکه فایتینگ و خسته نباشی نویسنده 

فیکت خوب بود فقط چند تا مشکل داشت ک الان میگمشون 

1.شدت غم یا بهتره بگم انگست بودن فیک بود 

من خودم بیشتر انگست مینویسم اما این فیک بار انگستش واقعا زیاد بود و جدن برای روحیه افرادی مثه من زیادی بود 

2.پایان مبهم فیک 

پایان فیک چندان راضی کننده نبود مبهم بود مثلا نفهمیدم ایا همش داستان بود یا واقعیت داشت اتفاقاتی ک افتاد و البته ک سرگذشت پدر کوک و آنا هم مشخص نبود 

من بشخصه اصلا از اینکه ب یکی از شخصیتای فیک تجاوز بشه خوشم نمیاد و اذیتم میکنه و تهش این اتفاق افتاد و یکم عصبیم کرد 

در اخر بنظرم خوب بود پدر کوک جزای کارشو حداقل میدید 

من خودمم نویسندم و درک میکنم کار سختیه امیدوارم تو کارهای بعدیت این چند تا ایراد کوچیک نباشن و امیدوارم یبار یه فیک فلافم ازت ببینم خیلیییی دوس دارم ببینمش 

موفق باشی^^

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Tasi ^-^
۱۳ مرداد ۱۷:۰۵

 

خدایا ب امید تو ایشالا ک سداند تموم نشه 😭🔪

RM. kiute.ARMY

انشالله 😂😂😂
wpqb
۱۳ مرداد ۰۹:۱۳

اقا من تازه اینجا رو کشف کردم :) بعد سایتتون چنل تلگرام نداره !؟ 

یا همهی فیکشنای جدید و قدیمیو میشه همینجا پیدا کرد !؟

RM. kiute.ARMY

نه نداره لاو من:"(
بله میشه پیدا کرد*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۳ مرداد ۰۶:۲۰

و یه چیز دیگه 

ببخشید زیاد حرف میزنم  !

مرسی واقعا از کامنتاتون 

از اونایی که فیکم رو نقد ورد۵و اشکالاتم رو گفتن هم ممنونم تلاش خودمو میکنم بهتر بنویسم 

ددی کیوتی جونم از ت هم ممنونم که فیک داغون من رو خوندی برام باعث افتخار بود !:) ♡

RM. kiute.ARMY

داغون؟ ودف هانای من:| خیلی هم قشنگه تو پله ای ترقی رو میتونی یکی یکی طی کنی تا ننویسی که نمیتونیT^T

ریدرا
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۳ مرداد ۰۶:۱۸

امم اول سلام 

و بگم که ممنونم از کسایی که فیکم رو تا الان دنبال کردن 

و معذرت میخوام اگه باب میل شما نبود  و اونطوری که دوست داشتین نیس 

میدونم ایندفعه بو نوشتم 

سعی میکنم دفعه بعد طزر نوشتن و قلمم رو بهتر کنم !

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۱۲ مرداد ۱۴:۴۳

عررررررررر نویسنده دستت طلاااا 

خادادچقد این عر داشت 😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بسی بسی:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۲ مرداد ۰۱:۰۳

ددی میگن کریس اکسو رفته دادگاه نمیدونم چی چی شد 

تو می‌دونی چی شدهههه؟دارم میمیرممممم 

 

RM. kiute.ARMY

گفتن به سی نفر دختر ت.ج.اوز کرده..
البته من میگم همه اش شایعه اس کریس این کارو نکرده
تو چین این جرم قصاص داره...اعدام!
᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
۱۱ مرداد ۲۰:۵۹

سلاااام خسته نباشیییی کیم هانا جانننن واقعا نویسنده ها خیلی زحمت کشن من دوهفته اس درگیر نوشتن یه فیکم این همه به مخم فشار وارد کردم پنج صفحه شده فقط😂

هر دو فصل موضوع کلیشون خیلی خوب بود فقط یکم مبهم بود البته من در جایگاهی نیستم انتقاد کنما:"

بوج فایتینگ💜

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی تاج سر ممنون از کامنت قشنگت*^*
Tina
۱۱ مرداد ۱۹:۱۴

با چه برنامه ای فیکاتونو می‌نویسید؟(اسم برنامه پی دی افش منظورمه)

RM. kiute.ARMY

تو گوشی منظورته؟*^*
Kim,taekook
۱۱ مرداد ۱۸:۰۲

های ددیییی میگم من ی فیک نوشتم بدم بخونی؟:/

 

RM. kiute.ARMY

اجازه ما دست شماست عزیزم بده بینم*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۱ مرداد ۱۰:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***************************************

 

من مزاحم شدم 😂💔

چرا شرمنده دشمنت شرمنده 

فقط پیکو نیومد بالا دوباره با این آپلود کردم 

ببینین درسته ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

مراحم تر از تو نیست عسل من:">
نتصثبذنتثاقنبزاسنی
هورااااااااااااااااااااااااا
عررررررررررررررر اومددددددددددددددد*0*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۱ مرداد ۱۰:۲۹

اوک ت پیکو براتون اپلود میکنم میفرستم :)

RM. kiute.ARMY

ممنون عزیزدلم ترخدا شرمنده زحمت شدT^T
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۱ مرداد ۰۶:۲۲

https://uuplod.ir/view/kookv_wxkf.pdf/

 

فصل دوم خدمت شما :) 

 

مرسی :) 💖

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی قشنگ من*^*
لاو نمیدونم مشکل از منه یا نه اما بقیه لینک های یو آپلودم میاد اما این نمیاد:"(
https://s4.uupload.ir/files/7_sqf2.png
مرگ
۰۸ مرداد ۰۹:۴۸

تروخدا فصل دومشو بزارررررررر سرش کلی عر زدممممممم

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Rokajaki
۰۷ مرداد ۰۰:۱۵

فک کنم کیم هانا استعداد خاصی تو ب عر انداختن جامعه فیکشن خوان و کی پاپ داره:")

 

بنویس فصل دو رو مرگ من... 

moon🌛 Child🌜

کاملننننن موافقم🤧🤧🚬🚬
Tasi :)♡
۰۶ مرداد ۰۰:۱۷

هانای عزیزم..

فصل بعد پلیز :>💕

moon🌛 Child🌜

هانا
روح خدا بیامرز کامرانی
۰۲ مرداد ۲۱:۰۷

ببین کیم هانا جان خشگلم 

یا با روی خوش میری فصل دومو مینوسی 

یا..... 

التماست میکنم بری بنویسی

به قیافه ام نگا نکن من خیلی لطفا (هیچکی نه من😐😒) 

RM. kiute.ARMY

کیم هانا
سارینا زارعی
۰۲ مرداد ۲۰:۳۴

نااااااحح نگو ک سد اندههههه خودااااا

خ خوب بود ولی..هقققق

بابای جونگکوک چش کرددد

وقتی ته بفهمه بابا کوک خانوادشو کشتن چیکار میکینههه خودااااا T^T

چصصم اصن

RM. kiute.ARMY

سینه بزن:">
Princess of darkness
۰۲ مرداد ۱۴:۲۲

واییییی این فصلش ک عالییی بود فصل بعدی لطفا*-*

RM. kiute.ARMY

حتممممممما*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۱ مرداد ۲۱:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**************************************

 

فول پارت فصل اول خدمت شما :) 

RM. kiute.ARMY

فدای بانو هانا:">
خسته نباشی قند عسل من
Tasi :)♡
۲۸ تیر ۱۵:۳۴

بر سر جوی بنشین گذر عمر ببین..*درست گفتم یا ن؟ 

در انتظار شات چهارم جان ب جان آفرین تسلیم میکند*

 

RM. kiute.ARMY

نه درسته درسته😂
میاد میاد:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۵ تیر ۰۲:۵۶

وااااا ناراحت چرا عاسیسم 😂

انواع و اقسام پیرسینگ و تتو و هر کوفت و زهر ماری رو داری با مستر جئون تجربه می‌کنی چرا ناراحتی 😂 

بخند شاد باش 😂😂😂😂

تتو ها رو ببین بگو الحمدالله 😂😂😂

وای چمه😂😂😂😂😂ها فهمیدم چمه😂😂😂😂😂

همیشه وقتی رد میدم اول اینطوری عین خر میخندم بعد میرم گریه میکنم😂😂😂😂😂😂😂

فاک منم دلم تنگ شده 😂😂😂😂

مثل من بخندددددددییین😂😂😂😂😂😂😂

Easy peasy lemon squeezy 😂..

تتو😂..

پیرسینگ..😂

عضله😁..

بزرگ شد..😄

..دیگه بیبی بانی نداریم🙂..

هو ار یوووووو 😐..

😐..من کوکی رو میخام😐..

😐...کجاس.😐.

داره بزرگ میشه😐.

..😐..

😐🍕....

 

RM. kiute.ARMY

نمیدونم چرا ولی ناراحتم😂 من اون جونگ کوک معصوم و کیوتمو میخوام ک کله اش شبیه نارگیل بود و شیرموز میخورد😂
لعنتی خنده تو از گریه غم انگیز تر است😂😂😂
من جونگ کوک کوچولو رو میخوامممممممممممممممممممم
َAysa
۲۴ تیر ۰۵:۱۳

نویسنده من کاملا موافقم

ام..

دیشب به دلیل گشادی مفرد کامنت ندادم

ولی الان میدم

 

خیلی خوف بید

گوگولو بود

فایتینگ

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Tasi :)♡
۲۱ تیر ۲۳:۱۹

من طاقت این حجم از کیوتی و صافت بودن رو ندارم..

نیاز دارم بشینم چنتا تشت واسش اشک بریزمممم جگحکخلعدرعفقضرشسدپچ هق "-"

ته ته کودک مظلوممم 😭

با تشکر از کیم هانا و ادمین های عزییییززززز *کککک کصنمک:/😂

پ.ن:ددی چیرا تو اینگده مهلبونی :(💕

RM. kiute.ARMY

یاران چ غریباااااااااانه...رفته اند از این خانههههههههههYOY

خواهشیات فراوان عزیزدلم*^*
من با هرکس عین خودشم تو چرا انقدر ماهی؟:">
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۱ تیر ۱۷:۲۰

چراااااا چرااااا چراااااا اونجا تمومش کردی لنتیییییی

RM. kiute.ARMY

بهش میگن تاکتیک جنگی:">
niyay esh
۲۱ تیر ۱۵:۴۵

واییی خدا چرا نقدر این فیک خوبه

 

این فیک چ روز هایی آپ میشه؟

RM. kiute.ARMY

محشره:">
روز مشخص نداره چون چند شاتیه
♡lisa♡
۲۱ تیر ۱۳:۵۳

اصلا انتظارشو نداشتم که از خواب بیدار شم وارد گوشی شم و با اینهمه فیک مواجه بشم/:

عررررررررررررررررررررررررررررر:)

ولی متسفانه نمیتونم بخونمشون چون از دیشب دارم یکی دیگرو میخونم/:

از ۱۲ شب تا خود صبح داشتم فیک میخوندم موندم من چطوری زندم/:

RM. kiute.ARMY

باید بگم از ما باید ترسید😂
ای جان:|
چ خبرههههههههههههههههههه:|
کاه از خودت نیست کاهدون ک از خودته عزیزدلم😂چشمانت...
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۱ تیر ۱۳:۳۶

دل تنگتو نمیشه کاریش کرد دیگه الان یه فاکر اعظم داریم که تمام دستش تتوعه😂

RM. kiute.ARMY

واقعا ناراحت شدم پیرسینگ زد😂
ببعی دم پنبه‌ای•-•√(میصم‌شدین‌ننن؟!-.-)
۲۱ تیر ۱۰:۵۹

چینگده زود زود فیک میزارینننن'-'

خب من باید برم شیمی درمانی نمیتونم بیام بوخونم کککک'-'💔

حیح

صبر کنید براممممم؛-؛

راستی ددی مونییی بانییی

الان دیگه کچلو زشتم<'

استین لباسش را مثل گربه ها رو دماغش میکشد و بابغض ادامه میده"

مامانم اونروز گریه میکرد فک کنم چون زشت شدم میترسه بمونم رو دصتش D'

 

 

 

 

میص آلماشی؛-؛

RM. kiute.ARMY

نخیرم
من مظمئنم هنوز قشنگی دور سرت بگردم:">
OMG
۲۱ تیر ۰۸:۴۴

سلام مونی جانم

بیزحمت اگه میشه اون کامنت بنده رو از توی وبلاگ پارتی فن فیک میشه جواب بدی؟ دستتون درد نکنه خسته هم نباشید

moon🌛 Child🌜

باش عزیزم کارماینجا تموم شد میرم میخ پست بزارم😂😂
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۱ تیر ۰۰:۰۷

هانا شی قرار بود بیای سر پل صراط پ چی شد🤝🏻😂

چی شددددد

RM. kiute.ARMY

شاید اومد دید نبودی راستشو بگو کجا رفته بودی؟😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۰ تیر ۲۳:۵۶

و یه چی بگم 

به سرم زده فولش کنم و همه رو یه جا بدم 

اگه موافقید ممنون میشم اطلاع بدید 

بوص به همتون :) ♡ 

RM. kiute.ARMY

ریدرا
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۰ تیر ۲۳:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******************************************

 

شات سوم 

RM. kiute.ARMY

ممنون هانا جونم دست بوستم*^*
enna _moochi
۲۰ تیر ۱۰:۴۸

وایی هر دو شات و خوندم عالیی بودد

معرکه بود خعلی احساسی و.....

نداببزلزحونوستیویدینوق

نمد چی بگم دوسش داشتم😍

RM. kiute.ARMY

بو پودر بچه میده:">
reyhane army
۱۹ تیر ۲۳:۲۱

کاپل مورد علاقم 😍❤..  فک کنم معتادش شدم 

همش دارم دنبال کوکوی میگردم 😅❤.. 

 

..

مرسی 😍😍😍❤ 

قشنگه 😍❤🌷

RM. kiute.ARMY

وای اخه خیلی نازه ته ته کیوت:">>>


قشنگ مثل تو*^* فدایی داری نازنینم
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۹ تیر ۲۱:۱۰

 

 

Annyeonghaseyo Jeonun Bangtan Sonyeondan golden maknae jeon jungkook imnida 😂😂😂 

هاها کی یادشه؟😂😂🎉

RM. kiute.ARMY

ای لعنتییییییییییییی😂😂😂 صدای رباط گونه جئون گلدن جونگ مکنه کوک تو گوشم پخش شد😂 دلم برای اون دوران تنگولید:">
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۹ تیر ۲۱:۱۰

 

 

 

یکم می‌خوام خاطراتو زنده کنم:/ 

*ب یاد کوکی قدیما

RM. kiute.ARMY

کودکی من خیلی تخمیه😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۹ تیر ۲۱:۰۹

یا خدا کی نابیناس؟

چرا اذیتم میکنید خوو 

تازه از ویورس نفرین شده برگشتم همه اونجا یا داشتن خودکشی میکردن یا میگن ای هیت مای سلف یا ناله میکنن اصن چه وضعشهششههه 

به معنای واقعی اونجا تیمارستانه:///

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ته ته:">

:| واع چرا؟:|
اونجا رو اعضا میبینن حداقل برید ی گور دیگه گوه بخورید:"|
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۹ تیر ۲۱:۰۷

عر این کی اومد

 

RM. kiute.ARMY

یهویی از اسمان نازل گشت😂
Jim Jim
۱۹ تیر ۱۴:۲۱

واااااااااااااییییییییییییی

این چی بود؟!•_•

زیادی خوبه

 غم داره ...ولی عین یه قهوه ی تلخ میچسبه...

خیلی دوسش میدارم^_^

نویسنده فایتینگ!

 

RM. kiute.ARMY

مرسی حمایت جیم جیم جونم*^*
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۱۹ تیر ۱۲:۳۲

نههه خوبمممم 

 

خاب من خوندمش و بغض دارم اما گریه نمیکنم هاع هاااع 

میدونی ددی ... یکی از روشای داستانی با ژانر رومنس یا انگست اینه که .. از نقص کسی استفاده بشه .. تا دل اون ریدر به درد بیاد و دلش برای اون شخصیت داستان بسوزه :") ...  

به شخصه اگه به من بگن فلانی نابیناست ‌..‌. برلش دلسوزی میکنم یا ترحم .

ولی بیایین وقتی همچین داستانایی میخونیم  ، درس بگیریم که نباید به فرد ترحم کنیم .چون اون ناراحت تر میشه . اونم دلش میخواسته عادی باشه ..پس شما عادی رفتار کنید :")))))  

نویسندهههههه فایتینگگگگگگگگگگگگگ ادامه بدهههههههههه 💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

خداروشکر*^*

عه؟😂
واو...اره راست میگی حرفت خیلی درسته!!
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۱۹ تیر ۱۱:۴۷

کوکوی ، رومنس ، کوکوی ،رومنس ، کووووووووووووکککککککککوویییییییییییییییییییییییی 

رومنسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .

وایسین برم بخونم بعد بیام نظر بدم 🥺💜

RM. kiute.ARMY

حس میکنم فشارت افتاده بفرما اب قند😂
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۹ تیر ۰۳:۲۶
خدایااااااا چرا ته ته انقد مظلومه الهی من بمیرم براش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آقا قبول نیس 🥺 ته ته نابینا هوسوکم نابینا ؟🥺
آقا این وضعیت زشته
کثیفه
مستحجنه
این چه شرایطیه آخه
هانا شی عزیزم حرف آخرو آخر میزنم (وی مبتلا به چص مغزیست🙂) یا یه کاری میکنی هوسوکم بینا بشه یا به شص روش سامورایی کتلتت میکنم من اعصاب ندارم 🙂 عزت زیاد 🤠✋

RM. kiute.ARMY

دلم میخواد برم قرنیه امو به هوسوک ببخشم:">
Hst
۱۸ تیر ۲۳:۳۳

مرسی این پارت هم عالی بود نویسنده ؛) :»

واقعیتش ما هم دست کمی ازت نداریم...

من دارم از اون دنیا کامنت میذارم 🙂😂

moon🌛 Child🌜

نویسنده
😎
۱۸ تیر ۲۳:۲۴

مرسی کیم هانا جون وایییییی باورم نمیشه انقدر زود اومد🤩🤩🤩 درمورد عزرائیل  هم نگران نباش بهم گفت تا این فیکو تموم نکنی کاریت نداره🤝 🙄البته پس از کش قوس های فراوان  بالاخرهگفت تا سالیان دور و دراز کاریش ندارم به شرطی که فیک های زیاااااد و هپی اند بنویسه😁 (اینو که گفت فهمیدم چقدر تفاهم داریم باهم )

 

هانا جون فایتینگ

moon🌛 Child🌜

کیم هانا
Viktor ...pary
۱۸ تیر ۲۱:۲۵

وایییی ددی ..

موهایم را کوکی وار کوتاه کرده ‌..

.. جذاب گشته عکس ..

وای ...

ددی عکس کوکی رو نشون مامانم دادم گفتم این مدلی کوتاه کن ..

مامانم تا پترسال ی ارایشگاه بزرگ داشت واگذارش کرد ....

حالا به هر حال....

موهایم را کوتاه کرد ..

وی به حمام رجوع کرده...

 بعد برگشتم مادرم گفت شدی مثل همون یارو کره ای ...😂😂😂😂😂😂 

خدا هز اون موقع بابام  قربون صدقم میره میگه ببین چه خوشگل شده...

   دیه فعلا لذت میبرممم 😂🤣

RM. kiute.ARMY

واویییییییییییی هورااااااااااااا
صثنیتاصلنثالزنغسبنطفبنشفلسنط
سزذتاسریزلترو جون جون همیشه به خوشی*^*
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۱۸ تیر ۲۰:۳۱

CAUSE

WE 

DONT 

NEED

PERMISSION TO DANCE

DA NA NA NA NA NA NA NA 

 

خدااااا

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اسم تگزاس و دنس میاد جیغ میزنم:">
Fargol
۱۸ تیر ۲۰:۲۴

واییی آخجون بازم کیم هانا برامون وانشات نوشتههههه 🎊❤😆

خیلی خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم 😝

وایییی کیم هانا آخرش گفتی ام وی و کردی کبابم 🌈🌈🌈

ددییییی منه دیوونه بعد از اینکه صد بار دیدمش زار زار نشستم گریه کردم که محاله من اینارو از نزدیک ببینم 😑😑😑واقعا از خودم بدم میادددددد😑

اصلا از وقتی دیدم ام ویو همش به خدا میگم خدایا جایی دروار نبود منو اونجا به دنیا بیاری آخه ایراننننن باورت نمیشه ددی ولی من باز هر روز صبح منتظرم مامانم بیاد بالا سرم بهم بگه عزیزم دنیل و الیزابت اومدن برین مدرستون😐

 

 

RM. kiute.ARMY

دست گذاشت رو نقطه ضعف دقیقا:">

اومو لاو:"( درکت میکنم اما ما ک الان نمیتونیم کاری کنیم...پس فعلا لذت ببریم تا ببینیم چی میشه:">

الهی کباب شممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tania
۱۸ تیر ۱۷:۱۸

لایک😅👍🏼💜

moon🌛 Child🌜

💕😘
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۸ تیر ۱۵:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************************************

 

دوباره آپلودش کردم ببینین درسته ؟ 

moon🌛 Child🌜

درست شد عزیزم تنک
Hst
۱۸ تیر ۱۴:۳۴

وای خدای من ؛)))

خیلیی عالی بود کیوت :»»

نویسنده لطفا زود ادامه اش رو اپ کن مررسی 💜

RM. kiute.ARMY

مرسی حمایت کیوتی*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۱۸ تیر ۱۴:۱۵

https://uupload.ir/view/kookv_sh2_tio6.pdf/

 

شات دوم 

خودمم نمیدونم چرا دارم زود زود میدم 😂

و اون کسی که اسمش( 😎)

😂سعی میکنم زود بدم بتون 

من آدم خوبی ام بخدا 😂💖

مونی و ددی مرسی که وانشاتمرو گذاشتید 💖🍓

RM. kiute.ARMY

لاو فکگر کنم لینک مشکل داره:">

زود زود بده چون من دارم میخونمT=T

خواهش میکنم قشنگم وظیفه اس*^*

😎
😎
۱۸ تیر ۰۸:۴۵

سلام بر نویسنده ی عزیز فیک و تمامی ادمین گرامی بالاخره کنکورو هم دادیم و رسما به ف.ا.ک رفتیم😁

نویسنده جون فیکت۲۰👌 توروخدا ادامه شو تند تند بنویس🙏

همینجا چند تا هشتگ میزارم نویسنده جون خودتم باید ترند کنی

#نه_به_گشادی

#نه_به_کنکور

#نه_به_زجر کش کردن ریدران

اهم اهم لطفا ادمه شو زود بنویس فایتینگ 👍

 

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم ایگو تو هم از پاره شدگان کنکور امسالی؟؟؟ 😂😂😂
نویسنده
وی کوک مین
۱۸ تیر ۰۵:۵۰

وای خیلی خوب بود لطفا شات های دیگشم بزار مرسی 😘

 

 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
روح خدا بیامرز کامرانی
۱۷ تیر ۲۲:۵۶

وای چقده قشنگ بود شات بعدی لفطاااااااااا

moon🌛 Child🌜

کراشم رو اسمت لنتی😂😂😂😂
Alis
۱۷ تیر ۲۰:۴۷

پشم ریزان😑😂

RM. kiute.ARMY

حضرت عباسیT-T
^^
۱۷ تیر ۲۰:۰۹

هق کاش فول بود 

یعنی حالا باید منتظر بشینم هق هق:'(

 

RM. kiute.ARMY

اما کیم هانا زود زود میزاره ها*^*
Pary
۱۷ تیر ۱۹:۵۶

هاناشییی دوسش دارم واقعا خیلی از وانشاتا قشنگن برای همینه من وانشتای  غمگین یا درام .. و حتی طنزو دوست دارم ..

ولی بیشتر از هر چیزی رمان های غمگین حالمو جا میاره..

نمیدونم چرا ..

این غمگین نبود طنز  داشت...

درام و عاشقانه بود ...

و واقعا ازش لذت بردم ...

تنکیووووو😙

 

 

راستی ...

دددییییییییییی

ددیییی.

 هیچ وقت گوشیتو انگل نکن .اخه انگلش کردم  دوتا از فیکام با داستان درسمو مقالم پرید 

  😑 مثلا رفتم تو یاداشتم تو تنظیماتش بعد دادشو پاک کردم و حافظه پنهانشو و به شکل زیبایی ریدمممممم .

فیک ۴۰۰ صفحه ایم با اون فیکه  بهت قول دادم پریدددد

RM. kiute.ARMY

انگل؟
ای وای بر من:| ادم حس میکنه بچه هاشو از دست دادهT-T

من منتظرم ببینم تهیونگ چشه:">
Kim Un-Soo
۱۷ تیر ۱۹:۵۲

کوکویییییی

هارتمممم

دءمکبسنسبکاةلبنبناب

چه تهیونگه صافت و کراشه 

جونگ کوکش که خیلى مرگه 

کیم هانا باید بدونه من کاراش رو خیلى خیلى دوست دارم و واقعا خوشحال شدم وقتى دیدم کار جدید داده 💜💜

فایتینگ رایتر 

یه ارمى همیشه منتظر کاراى خوبت تو سایت ددى نشسته 

RM. kiute.ARMY

ممنون اون سویااااااا فدایی داری جیگرT-T
vimin shiper
۱۷ تیر ۱۸:۳۱

سد اند که نیس هست؟؟

RM. kiute.ARMY

خدا نه نباشه:">
X xtor ^^
۱۷ تیر ۱۸:۱۴

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عررررررررررررررررررر کیم هاناشههههه خیلیییییی قشنگهههههههههه عررررررررررررررررررر

هقققققققققققق

نبمسمصشحشحسنشحسدحششحسدشخحسسجژمنیحس

حیحسنیحسنژخشینطخسخخس

خسحسنیخژحشجشچصیحمطز

عررررررررررررررررررر

خب فرزندانم شما را به خدای میسپارم😂💜

RM. kiute.ARMY

عاشق این حرکتتم که مثل خفاش شب یهو میای یهو میری😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان