BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Wizard Of Marseille

7_6r1j.png

FULL

نویسنده itu hide
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . سوپرنچرال . فلاف . امپرگ . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 53

  

♥️🔮✨DOWNLOAD✨🔮♥️

 

805_vpfe.png 

۵۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
kim bora(خیار 🥒)
۱۲ اسفند ۰۹:۴۳

چطور ممکنه اینو قبلن نخونده باشم؟

دد من الان مثلن سر کلاس انلاینم🤡

خیلی سمیه کلاسا💀🤝🏻

دد داشتم تو سایت ولگردی میکردم🦖

دیدم چقد دلم واسه کارای ایتو تنگ شده

پاشدم اومدم اینجا..اینو دیدم🥲

هیققققق خیلی قشنگ بود لعنتییییی

چرا همیشه کوکویای ایتو همچینن؟🥲

جئون خیلی رفتار شوگرددی طور داره و کیمو با یه نیک نیم خاص صدا میکنه..خیلی قشنگهههههه

دد بخدا فسیل شدم چرا اقای استاکر فول نمیشهههههه😭

RM. kiute.ARMY

نچ نچ😔
اه اه اه:/
شنبه ها مزخرف ترین روز برای شروعه...

نفرمااا شما صاحب سایتیT^T
کوکوی های ایتو یه تیکه از بهشتن😭😭😭😭😭
و ماهم همه سینگل پر فشاررررر😭😭😭

منم منتظرشمممم😭😭😭😭
Rose.rain
۰۱ اسفند ۱۱:۴۳

خیلیییی عالییی بودددد 

نویسنده جونممم لطفا داستانشو از اول بنویس ماجرای آشنا شدنشون و اومدن سوجین و اینااا 

خیلی کیوت و شیرین بود 

قلمتم حرف نداشتتت کیف کردمم مشتی هستی و پر طرفدار 

ددی دست شما هم درد نکنه خیلی خفنگ (ترکیب خفن و گنگ) بود 

RM. kiute.ARMY

ناموسا ایتو یه لشکر داره پشتش🤧

نوکر شمام تاج سر مایی😎💖💖💖
کوثر
۰۳ مهر ۱۴:۴۸

عااالی بوووود 

لطفا ادامه شو بزااااااار

RM. kiute.ARMY

چشم چشم حتمااااT^T
جوجههه گپ
۰۷ مرداد ۲۰:۱۷

دددییییییییییییییی الان اینو دیدممممم و خوندمش فیک کاملو ندادعه هنوززززز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم:"(
kim light
۱۰ تیر ۱۸:۰۹

شایدم اینو بخونم

 

*از بی فیکی زدم تو دشت و بیابون

RM. kiute.ARMY

حس میکنم مثل این مسافر هایی که اشتباهی اومده به شهرستانِ نا آشنا😂😂😂
Alurnncia
۱۵ ارديبهشت ۱۰:۳۵

کی‌ قراره همونطور که گفتی یه فیک کامل از همین مینی فیکشن بنویسی؟ خیلی خوب بودددد وای بار دهمه دارم میخونمش

RM. kiute.ARMY

اگه اون زمان برسه من لخت تو کوچه طناب میزنم:"))))))))))))
حق خالص بود این مینی فیک...
همون جکی قدیمی...
۲۹ فروردين ۱۳:۵۵

ددیییییی 

تروخدا چنتا فیک ازدواجی یا امگاورس(یچی تو مایه های ایکیگای و د بروکر) خوب بم معرفی کننننننن

ینی دیگه انقد ک فن فیکشنای فول سایتو دیدم ننه خودمو ندیدم:/ 

اره دیه سخت پسند شدم 

تو کیدراما عم همینجوری شدم:/ 

زیبایی حقیقی رو که دیدم دیگه چیزی ب دلم نشست:/ 

حاضرم واسه رمان جدید ایتو و یه کیدرامای خوب پول بدم:/

RM. kiute.ARMY

فعلا گمون کنم پولت باید بمونه تو جیبت چون رمان جدید ایتو که خبری نیست کیدراما هم گمون کنم بازم خبری نیست😂😂

اما فیک ازدباجی امگاورس دارم منتها بیشتر تو حالت ایکیگایه تا د بروکر...کنچانا ئه؟T^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/1580

https://fazayihaa.blog.ir/post/1609

دوتا هم فیک هست کوکوی که رابطه اشون قراردادی و اجباری ئه...و کلا خیلی مرگه:"))))

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/07/08/Puppeteer

https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf
Emilia
۰۹ آذر ۲۳:۲۳

واوووو خیلی باحال بود و ایده خفنی داشت.. ولی همونطور ک خودش آخر گف جا داره ک بعنوان ی فیک کامل نوشت و من کاملا موافقم، اگه بنویس اولین نفر خدم دان میکنممم:')))

RM. kiute.ARMY

من دان نمیکنم....
توی همه ی سوراخ های بدنم فروش میکنم:")))))
salvArmy
۲۵ آبان ۲۱:۱۳

دد من کلا این فیکو نخوندم ولی چرا تو کامنت میگن فول کنه در حالیکه فوله؟=/

RM. kiute.ARMY

نه منظورشون اینه که ادامه اش بده اگرنه که اره فولهT^T
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۵ آبان ۰۷:۵۷

هعی...

ایتو چجوری التماست کنم کاملش کنی؟؟

RM. kiute.ARMY

واقعا سوال منم همینه......💔💔💔
blueberrrrry
۲۷ مرداد ۱۵:۲۶

ایتو شی اماده باش، یروز یا یشب یا میام توى خابت یا در ریل لایف از وسط ج/رت میدم😂پدرمونو با فیکات در میاریییییى😂😂🥲

 

ولی دس ب قلم ایتو رو اگ همه داشتن که دیگه ایتو، ایتو نبود😂😂ایتوشی در ایتوشی( شیرتوشیر شد😂😂)

 

سر عروس فرارى شناختمت، متوجه شدیم فقط توى این دنیا ی ایتو هیده با این دس ب قلم هس ک جرمون بد😂

 

 

ولی جر خوردن ب دست توعم شیرینهههه(لاس زدن دوباره😅🤣😌)

RM. kiute.ARMY

نهههه ایتووو کراشمهههههه😂😂😂

شت احسنت😂😂

من سر د بروکر ایمان اوردم!

لاس سنگین میزنی ها😂
Zahra
۰۲ مرداد ۲۲:۱۵

سلام،ایتو شی ورژن فول اینو ننوشت؟اگ نوشته میشه لینکشو بدی ددی؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*
نه فعلا دلبرمT^T الیته قشنگم!
Zahra
۰۱ مرداد ۱۶:۳۴

وی همینجور ت سایت میگرده و چیز میز دان میکنه اما نمیخونه

 

 

 

چرا اون کتابخونه لعنتی به من کتاب نمیدهههههههه

این وزن من چرا بالا نمیرههه؟؟؟چرا همش رو ب مرگم

 

دد دکتر گف احتمالا برا تیروئیدته برام آزمایش نوشته مث چی میترسم از سوزن حالا و بدتر از اون میترسم از الان مجبور به قرص خوردن بشم

 

هعییییی تف تو این زندگی

RM. kiute.ARMY

اسراف نکن😂

عه دور از جون:">
شاید تیروئیده...

جمله ات رو نخونده بودم اون زیر:|
اره اره احتمالا تیروئیده نگران نباشT^T
yora ...
۰۸ تیر ۲۱:۵۸

ددی یه کمک بکن 

فیک کوکوی بود که جونگ کوک پسره استاد دانشگاه بود و بعد پدرش به دلایلی اسمش و گزاشت جونگ کوک و بعد از یه اتفاق جونگ کوک وارد دوران چوسان (فک کنم ) رفت و با تهیونگ اشنا شد یه جورایی فک کنم مث سریال اقای ملکه بود 

ددی بگیر منظورم کدوم فیکه😂😂

RM. kiute.ARMY

a real drama? والا ندانم😂 مغزی برام نمونده که پردازش کنه حقیقتا
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۳ ارديبهشت ۱۱:۲۲

ددی خواهش میکنم به ایتو شی بگو ک فیک کاملشو بنویشه

ایده‌ای ک داره خخخییلللییی ایده قشنگیه 

واقعا خاصه ، به نظرم نباید بیخیالش باشه و همینجوری ولش کنه این واقعا یکی از قشنگترین ها میشه اگه ایتو شی بنویسش

ایتو شییییی خواهش میکنمممم ૮₍⇀‸↼‶₎ა ˳ ֹ 𝅄

RM. kiute.ARMY

مینویسه اگه خدا بخوادT^T
موافقممممممممم:">
رنگین کمون ૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۳ ارديبهشت ۰۹:۳۲

ایتو شی منو معتاد فیکات کردی رف به مولا 🤚😔

RM. kiute.ARMY

همه خمار...
M
۰۱ ارديبهشت ۱۲:۳۲

الان فهمیدم که دیگه نباید منتظر باشم مرسی که از انتظار نجانم دادید 😖😖😖

ولی میکس تیپ جونگکوک چیه؟؟

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂😂
نزدیک دو سه سال پیش قول داد بهمون یه میکس تیپ بده:")
M
۳۱ فروردين ۱۱:۲۳

آیا طبیعیه که من هنوز هم برای اون فیک کاملی که ایتو گفت از این مینویسه منتظرم؟؟؟ 

 

این حجم از خوش باوری و امید به زندگی رو کجای دلم  بزارم؟؟

RM. kiute.ARMY

اونجایی از دلت بزار که هنوز منتظر میکس تیپ جونگکوکه:">
me
۱۶ فروردين ۲۲:۰۱

یکی برا تولد منم چس متنی بنویسه 

بخدا بهش راضیم

مینی فیک بخوره تو سرم

 

RM. kiute.ARMY

الهی من کباب شم😂
😽🤘
۰۸ فروردين ۲۲:۰۱

سلام چطوری 

من نمیتونم دانش کنم ارور میده

RM. kiute.ARMY

دوباره صفحه رو رفرش کن عزیزدلم:">
M
۲۶ اسفند ۲۲:۵۲

ایتو گفتی فن فیک مینویسی من هنوز منتظرما 

اینقدر که برای این منتظرم برای استوکهلم توی واتپد منتظر نیستم 

 

RM. kiute.ARMY

عاح استکهلم...
부미
۲۴ اسفند ۲۲:۰۰

ببخشید رانوی براید رو از کجا میتونم بخونم ؟

RM. kiute.ARMY

بزن روی ارشیو کار های نویسنده و میتونی پیداش کنی دلبرم*^*
ROSA
۲۱ بهمن ۱۸:۵۵

شکل رانوی برایده؟! من اونو خیلی دوست دارم

RM. kiute.ARMY

من رانوی براید رو نخوندم بیب:">
اما این مینی فیک عخش منهT^Tایتو برای کادو تولدم نوشته
Fatma
۰۹ بهمن ۱۵:۵۵

خیلی خوب بود 

خواهشا بنویسش 🤧🤧🤧❤️

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
M
۰۳ بهمن ۱۹:۲۹

خب من الان فهمیدم که نویسنده این فیک با نویسنده runavay bride در واتپد یکیهههههههه 

 

نویسنده عزیز واتپد خیلی بازی در میاره میگم میشه این فیک رو به صورت پارت پارت در این سایت هم قرار بدی؟؟ 

 

اگه نمیشه خودت رو اذیت نکن راحت بگو نمیشه من با واتپد کنار میام😢😢

 

 

RM. kiute.ARMY

خوب اره دیگه ایتوی بزرگ هستند:|

قراره ک قرار بدنT^T
Gaul Jk❤
۱۲ دی ۲۳:۰۶

جذاب بود💫💛

Mooni🌜

مرسی عزیزم❤❤
Roobi^^
۱۵ مرداد ۱۴:۱۷

ایتو ما رو به چوخ نده صلوات🙂🙂🙂🙂🙂🙂

 

نیست که تا الان نداده!!!

*وی میرود به عر زدن ادامه دهد🍼🍼👋🏻

RM. kiute.ARMY

الهم صلی علی بنغتن و آل بنغتن😂😂😂

هعی:">
taekook forever
۰۶ مرداد ۲۳:۱۹

ریزی به من خطاب روبات میده اصا نمت دان کنم فیکو...

میشه لینک یواپلودشو بهم بدید؟

خواهششششششششش🥺🥺

moon🌛 Child🌜

لینک درسته گلم با ی مرورگز دیگ امتحان کن🤗
N.b
۰۶ مرداد ۱۹:۳۸

ووووووووووووووویییییییییییییییییییییییی

من عاشقش شدم♡-♡

لطفا همونطور که گفتی فن فیکشو بنویس♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

خیلی قشنگ و بامزه و سوییت بوددددد♡-♡

ممنونم که نوشتیش♡♡♡♡♡♤

فایتینگ♡♡♡♡♡♡♡

moon🌛 Child🌜

خوشحالم خوشت اومده عزیزم😍💕

Rokajaki
۰۵ مرداد ۲۱:۳۱

واااااو ایتو شییییییییییییییییییییییییییی

عررررررررر خیلی خوب بود

اونجا ک کوک هنوز تو اون کابوس نمیدونس ته کیه و خنجر گذاشت زیر گلوشششششششششششش عععععععععررررررر خیلی خفن بود:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

خب دیگه اومدم ی زری بزنم و برم

 

ادامش بده... سووووووو قشنگ بود... مخصوصا با اون سوجینه کیوت(الان اکلیل داره میریزه رو سرم با خوندن ی فیک امپرگ بعد مدت ها*^*)

هیچی دیگه همین:/ فایتینگ... تا درودی دیگر بدرود-_-

moon🌛 Child🌜

ایتو
Fira Wwolf
۳۱ تیر ۱۱:۱۴

امممم من حرفی ندارم اگرم داشته باشم از دست این نویسنده لال شدم :////

این نویسنده وب شخصی نداره ؟؟ :)

من باهاش کار دارم 

RM. kiute.ARMY

ای گفتی ها:)

نه اما چنل داره*^*
VKook lover
۲۸ تیر ۰۰:۴۳

به نام خدا با تصور موهای بلند تهیونگ یه چار پنج تا سکته رو رد کردم :)))

خیلی عشق بوددد نویسنده عزیز بیا میخام انگشتاتو طلا بگیرم 

RM. kiute.ARMY

من رگم رو زدم اصلا:">
منم میام کمک😂
Teahyung
۲۷ تیر ۱۹:۰۲

میشه دزیره رو بزارید

RM. kiute.ARMY

اگه خدا بخواد و نویسنده اش اجازه بده چشم:">
Karen Kook
۲۷ تیر ۱۳:۳۴

زیادی داری لوسم میکنی هیونگااااااا

ولی اعتماد به نفسم بیشتر اعتماد به سیمان کف ساختمونه شایدم به هسته زمین ....درست نمیدونم 

ولی تموم شد یه کاریش میکنم 

یا یه راهی پیدا کنیم فقط برا شما هیونگا بفرسم یااا.....

خجالت بکشم بفرسم که آپش کنید ...

( هم اکنون کارن کل مسیر را تا خانه به دلیل خجالت

به شکل مایع طی کرده و مادرش او را در شیشه ریخته و در فریرز نهاده تا جامد شود )

 

RM. kiute.ARMY

من نازتو میخرمااااااا*^*
تو ک محشری جان دلم!!!
کیوت گوگولی:">
Karen Kook
۲۶ تیر ۲۰:۰۱

عه هیونگییییییییییییییییی

دلم برایت تنگیده بود ( از طرف یک دل تنگ شده به یک دل تنگ کننده )

الان مثلا جوری رفتار کن انگار خیلی منو میشناسی ^^ 

عهم جدی شویم

این دو روز که نبودم داشتم فیک مینوشتم میخواستم پارتیش کنم ... ولی از اونجایی که نوبت گرفتن 

حدود یه قرن طول میکشه بهم برسه 

پس فولش میکنم ( هر چند بسی افتضاح مینویسم و بسی خجالت دارم برای فرستادنش )

خیلی دوست داشتم هیونگ های گرامی فقط بخوانند ....ولی حیف نمیتونم بهت برسونم :/ 

پس مجبورم اینجا بفرسم هر وقت به اتمام رسید ....( افسوس خوردم)

میخام یه آرزو محال بکنم !

آرزو میکنم مثل ایتو خوب بنویسم :(( 

هقققققق

 

RM. kiute.ARMY

جانممممممممممممممم*^*
منم:">
ایگووووووووو😂😂😂
اهان اره یکم طول میکشه خیلی😂😂
چرا نمیتونی؟*^*
چرا نتونی لاو؟ تو خیلی عالی هستی*^*
Itu Hide
۲۶ تیر ۱۷:۳۹

هاییییی☘🌟

عرررر مرسییییی از نظرات قشنگتون و حمایتتون، نمی دونستم از این ایده خوشتون میاد یا نه ولی حالا حتما فیک کاملی با این پلات می نویسم🥺🥺🥺🥺😍😍😍💕💕💕💕💕💕

ددیییییی فهتههعقعععاتعهفافلیسل خوشحالم خوشت اومدددددد لاوووو، بازم ببشید دیر شد زیبای من🥺🥺❤❤❤

 

RM. kiute.ARMY

های عشق من:">
این چه حرفیه جان دلم خیلی هم ب موقع اومد دست بوستم:">>>

ریدرا
Karen Kook
۲۶ تیر ۱۰:۴۶

این یه شوخی محظهههههههههههههههههههههههههه

خیلی خوبههههههههههههه

چقد دلم امگاورش میخواستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خب ....من ارومم ( نفس عمیق کشیده شده و بازدم نیز انجام شده )

خواهشااااااااا ادامه بدهیدددددد خواهش میکنم ایتووووو

از هیونگ ها تشکر ویژه دارم که این همه چیزای خوشمل گذاشتن 

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

مرسیییییییییییییییییییی

فقط میخوام بدونم اون دو تایی که لایک نکردن کیا بودن -_- 

حقیقتا چه میخواستید که انجام نشد 

( در اوردن چاقو و به سوی تا کجا اباد دوییدن )

ایتو ادامه بدیا ...فایتینگ ^^

RM. kiute.ARMY

فدای کارن جان دلمی*^*
کیوت لعنتی😂😂😂
اون دوتا یه مشت مریض تعصبی بودن😂
♡KɪMɴAɴA♡ ‌‌‌
۲۶ تیر ۰۶:۲۳

*در حال قدم زدن در سایت و گشتیدن و یافتن پارت جدید..*

"کوکوکوییییییییییییییییوذژاویاپینلسپاژپلژپلژدبطنغسکعبکهیمایایایتزن" 

RM. kiute.ARMY

نفس عمیق لعنتی بهت نیاز داریم هنوز😂
Paria Sdry
۲۶ تیر ۰۱:۴۸

چ خوب بود 🙂 دوس داشتم💚🌱

RM. kiute.ARMY

منم منم:">
Tania
۲۵ تیر ۱۷:۳۰

خدای من این عالی بود ❤

مشتاقانه منتظر ادامه یا یجورایی گذشتش هستم😅😂

خیلی دوست داشتنیه😊😍

RM. kiute.ARMY

بسی اعتیاد آور بود:")
نمد...
۲۵ تیر ۱۶:۰۳

بسیارم پرفکت👌👏

کاش فیک کاملشو بنویسی:'( ایده‌ت خعلی خشنگه.

RM. kiute.ARMY

دقیقا موافقم:")
Elnaz KJP
۲۵ تیر ۱۴:۳۹

واااااااااای این نویسنده خیلی خوبههههههههه من دوستش دارمممممم بهش بگین دوستششش دارمممممم و کارت عالیهههههههههههههههههه لاو یوووووووو.....مرسی ک گذاشتین جحرررر

RM. kiute.ARMY

میگم بخدا فقط تو این آب قند رو بخور از حال رفتی😂
Galaxi pizza [Vanna]
۲۵ تیر ۰۸:۰۳

ایتو قشنگم 

مینی فیکت عالی بود 

و جرعت داری اون فیکشنی که ازش گفتیو ننویس تا با روی جدیدی از زندگی اشنات کنم 

moon🌛 Child🌜

ایتو
می اگین ...
۲۵ تیر ۰۲:۲۹

ینی میشم برا تایمایی که قراره ی فیک فول بده و نمیرسه تمومش کنه بجاش مینی فیکشن میده بیرون کایوت لنتیی رنئرهثقدرصهلغرهعذ:}}

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااااااان😂
می اگین ...
۲۵ تیر ۰۲:۲۵

مگ میشه عصن این لنتی بد بنویسه💕

moon🌛 Child🌜

نو🤧🤧🤧🤧🤧
Ghazal
۲۵ تیر ۰۲:۰۳

وای این فیک اصلا تویه یه لول دیگه بود

خیلی قشنگ بود

کاشکی فیک َطولانی بود😭😭😭

کوک حسود😂

مرسی

RM. kiute.ARMY

کوک حصود و مو سفید و جادوگر:">
hasti_a writer
۲۵ تیر ۰۱:۰۵

112 امین کامنتم 

 

هیچکس :

ایتو کار میده : 

سرچ من تو گوگل : چگونه یک پی دی اف و کلمات داخلش را طلا بگیریم ؟

 

 

moon🌛 Child🌜

وای گاد 😂😂❤❤
Hasti
۲۴ تیر ۱۹:۱۷

عررررررر جیغغغغغغغ

وای از همین اول میتونم بگم محشره😍😍😍😍😍😍😍وای واقعا مرسی 

 

 

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیزم😘😍
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۲۴ تیر ۱۸:۴۷

کککککککککککککککککککککککککککککککککککووووووووووووووووووووووووووووووووککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

ووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییی

moon🌛 Child🌜

ی نفس بگیر دخترم دممممم بازدممممم دمممممم بازدممم😂😂😂
zahra
۲۴ تیر ۱۶:۴۸

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی(چشمان قلبییییییی)
ددی واقعا نویسندشو زده ایتو؟جدی جدی ایتوعه؟:))))))
خدایااااااااااااااااااااااااا منو این همه خوشبختی محالههههههههههههههههه
دیدی بیا شیرینی بدههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

اره ب مولا ایتوعه:">>>>>
هرچند قند داره اما
🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮🍮
من عاشق کاراملم:">
Gh
۲۴ تیر ۱۶:۳۸

مرسی واقعا به فیک جدید نیاز داشتم همه ی فیک ها رو خوندم همه رو خیلی به موقع بود تنکث

RM. kiute.ARMY

ولکام لاو من*^*
تهکوکر
۲۴ تیر ۱۶:۲۴

یه نظری دارم ایتو لطفا توی پیدی اف هم ژانر ها و مشخصات فیک و بنویس

تنک

RM. kiute.ARMY

نویسنده
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۲۴ تیر ۱۶:۱۸

جررررممم 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

نوکرم😂😂😂😂
vimin shiper
۲۴ تیر ۱۵:۵۶

واقعا قشنگ بود👌👌

نظیرش رو نخونده بودم تا حالا...

ولی فقط یه سوال چرا کوک رو ذهن خودش طلسم نذاشت؟

RM. kiute.ARMY

همین کارای ایتو مرگش میکنه:"> گند زدن به کلیشه ها

شاید چون تهیونگ از خودش سابقه کمتری تو جادوگری داشت نگران بود چیزی ندونه و اشتباهی بلایی سرش بیاد
Mitsuha Teakook
۲۴ تیر ۱۵:۴۸

خیلی قشنگ بود خیلی خیلی ایده باحالیه حتما یکی کاملشو برای وی کوک یا کوکوی بنویس من منتظر میمونم تا کاملشو بنویسی خیییلییی خفن بود خدایی من که عاشقش شدم🤩🤩😍😍ღ😘ღ 

RM. kiute.ARMY

لامصب ادمو مست میکنه:">
Mitsuha Teakook
۲۴ تیر ۱۵:۱۲

آخ جون یه کار جدید از آیتو هاید عررررر خیلی ممنون بریم بخونیم

RM. kiute.ARMY

برو بوخون نوش جااااااان*^*
BTL
۲۴ تیر ۱۴:۴۱

اوخى...گوگولى بود.تصور تهیونگ با موى مشکى بلند....خب واقعا دیوونه کنندس.

گاد کیل مى پلیزززز....

خسته نباشى نویسنده جان

RM. kiute.ARMY

و چشم های رنگی:">
Vkook
۲۴ تیر ۱۲:۱۰

واهایییی تروخدا ویکوکشم بنویسید من نمیتونم کوکوی بخونم اونم امپرگ حالا کوگوی ساده یه چیزی منم دلم میخوا بخونمش ولی نمیتوانم😅😅🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

مهم محتواس اما خوب اره درکت میکنم😂
Jim Jim
۲۴ تیر ۱۰:۵۶

١-چرا انقد خوبی؟

٢-چرا انقد خوبی؟

٣-چرا انقد خوبی؟

نهههه! جدااااً چرا انقد خوبی؟

به چه حقی قلمت انقد عالیه؟

چرا من رو سکته میدی با فن فیکات؟

بیا مسؤلیت قلب ذوب شده ی منو به عهده بگیر نویسندههههههههههه!!!

moon🌛 Child🌜

نویسنده
َAysa
۲۴ تیر ۰۲:۵۵

اوخیییییییییییی

چگد گوگولی بید

خوشمان آمد

برای خودم خوش حالم که الان خوندمش نه فردا

فایتینگ نویسنده

moon🌛 Child🌜

ایگو خوشحالم دوسش داشتی لاولیی💕💕😀
The OCD Guy ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۲۴ تیر ۰۲:۴۶

سوییت

اصلا هرچی بگم کم گفتم

اونجایی که میگه این بچه حس میکنه کی باید بیاد خیلی حقه

فکر کنم همه بچه ها اینطورن

کلا بد موقع میان 

یا لختی یا داری دیونه بازی در میاری یا خودتو زدی به خواب که این مزاحم نشه گوشیتو درمیاری دو صفحه فیک بخونی مثل جن ظاهر میشع

 ولی با تصور موهای بلند تهیونگ.. *مرگ زودرس*

 

RM. kiute.ARMY

من سه تا از این لعنتی های کوچولو تو خونه دارم:">
خیلی بده...
یکیشون ک در هر حالت ازم عکس داره و منتظر یه خطاست تا اخاذی کنه از من:">

مرگ برنامه ریزی شده:">
X xtor ^^
۲۴ تیر ۰۲:۱۹

آیم سایلنت ریدر😂✌️

خب اهم اهم

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جییییییییییییییییییییییییییییییییییخخخخخخخخخخخخخخخ

مررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگ

این عالیییییییییییییییی بوووووووووددددددددددددد

گااااااااااااااااددددد

هقققققققققققققققققققققققققققققققققققق

کوکوییییییییییییییییییییییییی( وی به مرضی دچار شده که فقط کوکوی می خواند و نمی تواند ویکوک بخواند)

کوکویییییییییییییی

کسجسمیحسمبحژحزنسجبنژحسح

ایتو هاید شهههههههههههه این عالیههههههه تو عالیییییییییییییییی هستیییییییی

یه سوال آیا می خواهی فیک را با کاپل کوکوی بنویسی؟؟

میشه کوکوی باشه؟؟ خواهشششششش

تیریخیداااااا

من که گلم😂💔

توجه نکنین چون نصف شبی رد دادم😂💔✌️

عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر

خب شما را به کوکوی داستان و نویسنده میسپارم😂💜(چقد عر زدم😂😂)

moon🌛 Child🌜

نویسنده
روح خدا بیامرز کامرانی
۲۴ تیر ۰۱:۵۷

خیلی خوب و جالب بود ایده ات آفرین حتما حتما دوباره بنویسش چون تاحالا مثلشون ندیده بودم و خسته ام نباشی😉

فقط یه جاییش مشکل داشت این بود که اگه کوک به تهیونگ گفته بود ذهنشو طلسم کنه چرا خودش نکرده بود که خاطرات یاد خودشم بمونه ؟ 🤨🤨🤨

یکمم بدبختیاشو زیاد تر کنی خیلی خیلی ممنون میشم نمیدونم چرا ولی شدیدا دوس دارم دلم کباب شه براشون 

با تچکر

moon🌛 Child🌜

نویسنده
َAysa
۲۴ تیر ۰۱:۵۵

واووووووووووووووووو

چه پوستر آرمی کوشی

کوکوی

کاملا به موقع بود

از اون نظر که کوکوی خونم افتاده بود

خوب الان کلی چیز دان کردم باید بخونم ولی بیشتریا وانشاتن

حالا یا فردا مزاحم میشم یا ساعت پنج اینا البته فکر نکنم اون موقع بیدار باشم

در هر صورت

یه موقعی میام دیگه

 

عررررررررررررررر

ایتو نوشته

همین الان میخونم

moon🌛 Child🌜

برو بخون عزیزم منتظر نظرت هستیم🤗🤗🤗
nazi
۲۴ تیر ۰۱:۵۱

ف؟

moon🌛 Child🌜

این بازی کثیفو نداریم دیگ😂💔
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال :/
۲۴ تیر ۰۱:۴۶

من خوبما:)

به خدا خوبم:)

moon🌛 Child🌜

🤧🤧🤧🤧🤧🤧
acengel
۲۴ تیر ۰۱:۴۴

واووو خیلی خوب بود دلم می خواست بیشتر باشه ولی ایده جالبی بود 

مرسییییییی😍😍💜💜💜💜

moon🌛 Child🌜

خواهشات لاو😍😘
ی ارمی
۲۴ تیر ۰۱:۳۳

عالی بووودددد

عرررررررررررر

ار ذووووققق*

لطفتنننن ی فول ازین بنویسسسسس 

پلیززززززز

 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
armyy
۲۴ تیر ۰۰:۵۵

چقد دلم ازینا میخواص‌...

moon🌛 Child🌜

به مراد دلت رسیدی😂😂
هاناشی
۲۴ تیر ۰۰:۲۵

ددی کمک نمیدونم چطوری فیکمو پی دی اف کنم😭😭

moon🌛 Child🌜

اگه با گوشی مایکرو سافت ورو نصب کن عزیزم😘
♡ kim so min
۲۴ تیر ۰۰:۱۸

فرست؟؟؟؟؟؟؟؟ ریلی ؟؟؟

جووووووووون کوکوی ♥_♥

moon🌛 Child🌜

ف نداریم دیه😂💔
بزن قدشششششششششش
Kim Devil
۲۴ تیر ۰۰:۱۷

لیستجنلسزپجبستحلوم ایتوووو هاااایددددد

عرررررر فولللللللل ویکووووووک

ژانراششششش گاااااددددد

پوسترش قاتلمه :")))

😭😭

کیحستقوینحثطس

 

moon🌛 Child🌜

هققققققققق بیه بغلم🤧🤧🤧🤧🤧
Vkook. Darya
۲۳ تیر ۲۳:۴۸

به نظرتون ممکنه کوکوی سوپرنچرال ببینم و نمیرم ؟

مرگ برای فیک کوکوی سوپرنچرال از واجباته :"))))

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه دریا اما تنها بی من مرو:">
Chim chim 🎼🌾
۲۳ تیر ۲۳:۴۶

تموم شدددد خیلی کیوت بودددد..واقعا به ایده ای که دادی نیازمندم😂بنویس تروخدا.. فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

ننویسه یه ایل آدم با کلنگ میرن در خونه اش😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۳ تیر ۲۳:۴۳

محشر بود 

وای خدا محشر بود 

ایده اش خیلی جالب بود 

وایییی میخام باززززز 

RM. kiute.ARMY

معتاد شدم:">
Hst
۲۳ تیر ۲۳:۳۶

خدااای من ؛) 

نویسنده کامبک جدید داده ...

اونم به این قشنگی 

خسته نبلشی نویسنده عالی بود 🙂✨

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی جانم*^*
Itu Hide
۲۳ تیر ۲۳:۲۵

خدایا چرا من امروز اینقدر خنگ شدم🥲😂💔

ددی تو ژانر هاش اسمات هم هست من یادم رفت بگم🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚬🚬🚬🚬🚬🚬

RM. kiute.ARMY

محدوده سنی هست دیگه میفهمن دونت ووری مای فاکینگ پریتی رایتر:">
گاااد
۲۳ تیر ۲۳:۰۹

حس میکنمممم زیادی گاادههه

RM. kiute.ARMY

سوپر:">
Chim chim 🎼🌾
۲۳ تیر ۲۳:۰۳

خیلی کیوته هه هه... فعلا تا صفحه ی نه خوندم چون همین الان دانلود کردم ولی خیلی شوگولیههه ಥ‿ಥ

RM. kiute.ARMY

میخوام بزارم لا نون بخورمش:">
TAEKOOK ❤❤
۲۳ تیر ۲۲:۴۶

ایم فاین!! من کاملا اوکیممم.... من گه میخورممممم واااای اومد سر بزنم به سایت این سمو دیدممممممممممم،خداونداااااااااا

RM. kiute.ARMY

سم؟😂
این طلاعه😂
Asal 💜❤️🌹
۲۳ تیر ۲۲:۴۵

ددیییییییی این چه پوستریه لامصببببببببببببب قصد جون من رو کردیییییییییی می دونستی من رو موهای سفید کوکی کراش دارمممممممممممم چرااااااااااا این چه پوستریه اخهههه ددی بیا من رو جمع کننننننن از یه طرف این از یه طرف کلاسام از یکشنبه شروع میشههههههه 

اهم ددی راستی برای من فلک زده که دارم میرم دهم توصیه ای نداری 😐

 

RM. kiute.ARMY

آغوش من بیست و چهار ساعت برات بازه😂
وات د فاک کلاس چیه دیگه:/
اولش ک پاره میشی درد داره ولی بعدش دیگه نمیفهمی چون بدنت عادت میکنه😂
اما دور از شوخی فقط اینو یادت باشه ملاک نمره نیست مهم فقط کنکورته
Kauo sheka
۲۳ تیر ۲۲:۳۵

راستی اون فیک کریزی دال هم زود زود آپ کن خیلی خفنه😁😍

RM. kiute.ARMY

پشمانم:">
Kauo sheka
۲۳ تیر ۲۲:۳۴

یعنی ایتو نمی خواد اینو ادامه بده ؟!!

منتظره ما بگیم ادامه بده 

بابا لعنتی تو خودت یه پا شعبده بازی با این ایده هات 

مغزم دیگه نمی کشه 

🥴🥴 

درکل خیلی خوبی ادامه بده 

RM. kiute.ARMY

واقعا این همه خلاقیت از کجاش میاد؟:|
Alis
۲۳ تیر ۲۲:۳۴

هقممممم

کوکویییی

moon🌛 Child🌜

دستمال بدم؟ 🤧🤧
Melik ^^
۲۳ تیر ۲۲:۳۲

وایییی کوکوییی

وایییییی امپرگگگگگگ

واییییییی فولللل

برممم بخونممممممم

moon🌛 Child🌜

برووووووو بروووووو 😂😂😂❤❤❤
Donya Moezzi
۲۳ تیر ۲۲:۳۰

سلام سلام 

به به به بهههههه

چی میبینم؟سوپرنچراااااااااال؟!

وای مامااااااااااان   من الان دارم میمیرمممم از خوشحالییییییییییییییی

،تاقشیو نتهثقد نتابقثدرگتلقثدرگتهسیدگتل یثنارقشنخهبدرنخهقشدرنخهقشلرنخهقثلینخهدقثناهیفدقثنخهیدففنخهقصدینخه

RM. kiute.ARMY

این آدم رو نمک گیر میکنه:">
Kauo sheka
۲۳ تیر ۲۲:۲۹

لعنتی خیلی به موقع بود 🤩

فوله 🤩😍

ایتو هاید 🤗🤤

کوکوی  جووووووون 

برم که دیگه طاقت ندارم 🤭🤤

RM. kiute.ARMY

نوش جون😂
محدثه
۲۳ تیر ۲۲:۰۹

عرررررررررررررر هیق بسی زیبابید

moon🌛 Child🌜

فدات عزیزم😘😍
^^ARMYeganeh^^
۲۳ تیر ۲۲:۰۸

خب این کامنته بعد از خوندنمه و باید بگم که

حقیقتا ب ف*ک رفتم

چرا انقدر خوب بود؟

وی از همین جا اعلام میکنم یه فولشو میخوام:)

moon🌛 Child🌜

واجب شد بخونم این فیکو😂😎😎🔥🔥
^^ 𝑌𝑢𝑖...صاحب دارد 😔✌️یویی کوچولو هسته هلو
۲۳ تیر ۲۲:۰۷

عععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ 

کوکویییییییییییییییی ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

/*0*\ 

من مردمم

 

 

moon🌛 Child🌜

خعزحعزخغززغخغززخغزحغغژحژغزحغعح🤧🤧🤧🤧🤧🤧
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۳ تیر ۲۲:۰۲

عر ارع ارععععععععععع

برا امشب قرار بود برنامه بچینم نخابم 

برنامممم کامل شددد 

یوووهااااااهاااا

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

من انقدر کمبود خواب دارم ک هرچقدر بخوابم باز کمه😂
reyhane army
۲۳ تیر ۲۲:۰۰

واقعا خوبی؟ ❤

..

ممنونم 🌹

RM. kiute.ARMY

عالی ام بوخودا*^*

ای فدا رز قرمزت:">
^^ARMYeganeh^^
۲۳ تیر ۲۱:۴۲

حالا بیا وسطططط

وای من چقد ایتو رو دوس دارم

وایییی عر من چقدر دوسش دارم

میخوام بغلش کنمT_T

moon🌛 Child🌜

خیلی عشقه نه؟🤧🤧🤧🤧
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۲۳ تیر ۲۱:۴۰

بای لایف :">

moon🌛 Child🌜

لایف:نرو سمیه
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان