BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن White Enamel

7_44ch.png

✫FULL✫

نویسنده Chloe
کاپل ویکوک
ژانر انگست . درام
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 109

 

♡🥀🍁DOWNLOAD🍁🥀♡

۲۱ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
DARASHAH
۲۸ اسفند ۲۳:۲۷

یه پیامی به نویسنده عزیز

هیچ وقت نمیتونم ببخشمت...

یه سوال چرا وقتی فقط میتونستی بزاری در حد چندتا صفحه دلم به این خوش باشه که کوک خوب میشه و با تهیونگ روزای خوشی رو سپری میکنه اینجور نابودم کردی؟...

ولی واقعا به نظرم اصلا کار تهیونگ قشنگ نبود

اینکه قلبشو بده 

فقط نیتونست خیلی خیلی بیشتر بگرده دنبال قلب ، اصلا مرد حسابی حداقل چند روز بیشتر کنارش میموندی...

ولی من هیچ وقت نمیتونم تحمل کنم که بخاطر یه نفر برای زندگی کردن تلاش کنم و اون بخاطر زندگی من زندگیشو به پایان بده

وایییی

فرض کن کوک بخاطر اینکه ته رو قرار بود کنارش داشته باشه خوشحال بود ولی ته...

واییییی

من رسما دارم افسرده میشم قبل عیدی....

دیگه نمیتونمممممم

واقعا نمیتونمممم

هی میگن مرد نباید گریه کنه ولی اخه مگه میشه اینجور غم جونگ کوک رو حس کرد و گریه نکردددد؟

RM. kiute.ARMY

*همزمان با تخمه خوردن گذر میکنم
ولی اینکه غمگین و سد میشه خیلی خوبه هااا! قشنگ حال میده و تا اعماق وجودمون رو پاره میکنه😂😂😂
Bts
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۳۱

ددی یه فیک خوندم یادم نمیاد اسمش چیه مث خر دنبالشم

کوک دوست جیمین بود بعدش ته ازدواج کرده شوهرش خیلی عو۱ی ته طلاق میگیره تا همینجا یادمه 

RM. kiute.ARMY

بوی نمد وانیل و خامه؟
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۲۹ شهریور ۱۳:۰۷

🤧🤧🤧🤧🤧

مرسیی ددی ماج پس کلت

RM. kiute.ARMY

ماچ متقابل*^*
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۲۹ شهریور ۱۳:۰۶

جررررر دقیقا:/

فک  خونه خالی پارتی بگیریم تهش گردنمون رو میزنن😂😂😂

تففف تو شانسمون ک تو ایران متولد شدیم😐💔

RM. kiute.ARMY

الان ماهم خونمون خالیه منو خواهرم مثل کرم افتادیم گوشه خونه با گوشی ور میریم😂
پاکستان از ایران بهتره بخدا😂
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۲۹ شهریور ۱۰:۴۴

اشکامممممممممممممممممممممممم

این.....عالییییییییییی بوددددددددددددد

هقققق یکی دستمال بده بممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بیا دمسال (دستمال) دادم:">
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
۲۹ شهریور ۰۹:۵۱

هیچی بهتر از خونی خالی نی/:

از ساعت هشت پلاسم اینجا😂😂

امتحان زبانم دارم هیچ گوهی نخوردم نشستم دارم فیک میخونم😂💔

RM. kiute.ARMY

وای ای گفتی ها😂
میدونی بدبختی که دختر نوجوان ایرانی چیه؟ نهایت استفاده اش از خونه خالی برای گوش دادن آهنگ پرو لباس آرایش کردن و فیک و رمان خونده بعد تو خارج دخترا پارتی میگیرن و دوستاشونو دعوت میکنن😂
تهکوکر زیبا
۱۳ مرداد ۱۹:۰۱

سداند *هیق

مدیونید اگ فک کنید گریه کردم سره این...

*اشک هایش(رودخانه اش) را پاک میکند

RM. kiute.ARMY

هق:">
Mehrsa Army
۰۱ مرداد ۱۹:۲۹

چقد قشنگ و احساسی بود خدااا چقد قلبم برا همه چیه این فیک هم درد گرفت و هم تپید و پایانشم که هیچی :)  هی  با این فیک حس عشقو درک کردم با اینکه تاحالا درکش نکرده بودم 

RM. kiute.ARMY

اوخ خدای من:"(
ددیز کیوت
۲۹ تیر ۱۴:۱۲

هقم ددی چند روز نبودم میص اینجا بودم تهنا بیدم هیشکی میصم نبید هقممممم

 ویکوک خوندنی خوابم بیرده بود ننم مچمو گرف به گا رفتم هیچی دیگه الان خیلی محتاط شیدم ولی هقم میص اینجا بیدم اولد لاوم نخودنمممممممممم هقممممممم دد من وارثان  از اینجاش موندم که  میخواستن برن مهمونیو ..کدوم پارته هقمممممممممممممممممممم زار میزند یدوه امگا رو خودنم 89 رو هقم وی میرود زار بزند

RM. kiute.ARMY

منم میص تو بودم کیوتم چرا نبودی؟T^T
ای وای بر من:|||
اخی ایگو:">
Fey
۲۹ تیر ۱۲:۵۹

نه نه ددی جونم تو و سایتت عزیز تزینمین .... هر چی بذاری بازم من میام کامنت میذارم و با ذوق منتظر جوابت میشینم .... من سخنی داشتم با نویسنده ها 😐😂💔

وگرنه خب هر کسی سلیقع ای داره و من قصد توهین به سلیقشونو ندارم ... ولی خب بنظرم فق تکراری شدع بود ... 

ناراحت نشی ازمااااا 😐❤️

اصن دلت میاد ازم ناراحت شی .... ؟؟ اوف شدم کل دستامو عسل مالیدم نشستم یه گوشه 😐💔

نالاحت نباشیااااا .... 

وای من یادمه اولین باری که کامنت گذاشتم با یه اسم دیگه بود زیر وانشات نامجون بعد گفتم کیوتی تو یجورایی رقیب عشقی منی 😐😂هیق یادش بخیر .... فک کنم مال حدودا یک و نیم سال پیش یا بیشتر بود ... 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

تاج سرمی فی جونم اسمت رو میبینم یاد فریتل یا همون پری میوفتم:">
اره درسته درک میکنم یکم ادم اعصابش شوخمی میشه😂

نه بابا چرا بشم؟😂😂
ای بابا چرا مالیدی خودت یه پا عسلی😂
رقیب؟😂 من خر کی باشم😂
reyhane army
۲۹ تیر ۱۰:۲۷

خدای من 😭😭😭😭😭💘💘💘

خیلی غمگین بود 😭

..

ممنونم 😢😍♥🌹

RM. kiute.ARMY

الهی:"(
نبینم غمت رو جیگر:"((

خواهشیات عسلکم:"((
atibaby just her baby
۲۹ تیر ۰۹:۵۱

سکینه جونم عشق زندگیم اگ داستان زندگیتو داشتی تهشو میخوندی؟

ناح اصغر اقایی

چرا خانومی جوجوی من ؟

چون میترسم تو تهش نباشی اصغر اقایی عاححححح

(تو صفه دوم فیک بود ولی خو من رمنس ترش کردم جررر)

 

RM. kiute.ARMY

هان؟😂
atibaby just her baby
۲۹ تیر ۰۹:۴۴

دیش دیرین به به عشق سد اند اومده چی چی اورده نخود و کیشمیش..

حقیقتن سد اندو فق برا ویکوک میتونم بخونم ولی برا کوکوی و مخصوصاااا امپرگگگگ یا امگاورسسسسسس نمیتونمممم سدددد اندددددددبلیتهللنیبنزذعرتنطعبهل

حس میکنم ی چیم حس انق سد اندو غم و غصه و تجاوز و فلان تو داستانا دوس درم :/

ولی تو واتپد داستانارو کلیشه ای کردنننن تو اکثر فیکا تاپ ی رییس شرکت فوق پولدار و سرد . باتمم ی پسربچه یتیم و بدبخت و کوفت و زهره مار...ولییییی فیکای ایینجا حس میکنمممم متفاوتننننن ینی تو هرداستان ی اتفاقی میوفته و بنظرم کلیشه ای نیست . چون بنده از کیشه ها متنفرم . وایییی واییییی پیشنهاد میکنم فیک DONT TELL ME STRANGE ک ویکوکم هست رو بخونین . توی چنل تلگرامی ویکوکی هم هست (تبلیغ نمیکنم فق چنلشو خیلی دوس دارم  ک درم معرفی میکنم) اونجا هس داستانش واهایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میتونم بگم قوی ترین و بهترین فیکی بود ک تو این  3 سالی ک دارم فیک میخونم خوندم 

RM. kiute.ARMY

با صدای عر😂
اصن سد اند میشه ادم نصف جونش میره:">
چرا اخه؟😂😂😂

وای باعث افتخاره بسی ممنون:">
چنل ویکوکی ک خذاستT^T
Kim Jk
۲۹ تیر ۰۷:۱۸

عمیقا وتف 

اصن امکان همچین چیزی تو زندگی واقعی هص؟

وتف مگ میشه مگ داریم

کاش من کوک بشم پس•-•

RM. kiute.ARMY

تو غیر ممکن هم ی ممکن هست:">
Dorna Jeom
۲۹ تیر ۰۷:۰۷

دلم میخواد نویسندشو جر بدم 

چطور تونست ن عمیقا چطور.... 

اشک*

احساساتم*

قلب نحیفم فاک*

RM. kiute.ARMY

درک موکونم:">
kim bunny
۲۹ تیر ۰۲:۳۰

حتی وقتی فیکا چنتا ورژن داره بازم کوکوی یا ویکوکو دان میکنم😐✌اصن مرض این شیپ خشملو گرفتم هخخ🤧💜 اصنم تکراری نمشه هیچوقت😌❤

RM. kiute.ARMY

دیگه برای بعضی ها ی کاپل یعنی زندگی😂
nam-nam
۲۹ تیر ۰۱:۵۸

یییوووووو هههههههووووووووو🤩🤩🤩🤩🤩

 من عاشق فول پارت ها هستم 😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

منم:">
VKook lover
۲۸ تیر ۲۳:۵۷

دییذمییدمیتیمی یسسسسس هورااااااااا( وی به شدت کوکوی / ویکوک شیپر میباشد 🙂) 

RM. kiute.ARMY

سینه بزن😂
Yoonmin lover 13
۲۸ تیر ۱۹:۰۹

ددی چرا عاشق نامکوکی ؟ 😂

چرا سعی میکنی افراد سایت رو نامکوک شیپر کنی ؟ 😂

چند تا مومنت ازشون بگو 

باعث شدی منم بخوام نامکوک بنویسم 😂

البته هنوز در حد ایدست و پارت اولشو ننوشتم 😂

RM. kiute.ARMY

نمیدونم چرااااااا اما خیلی قشنگن کنار هم😂
سعی نمیکنم بخدا دارم کرم میریزم😂
مومنت ک زیاد دارن مثل بون وویاج دو و نوشتن نامه برای نامجون هیونگ:">
یا اون کنسرتی سال 2019 ک گفت نامجون عامل خوشحالیه منه و اگه اون نبود من اینجا نبودک:"> و بعد ی بغل پر حرارت...
ران قسمت 24 یا 14 ک رفته بودن کافی شاپ درست کردن قهوه یاد بگیرن اومد بند کفش نام رو ببنده:">
فن سایت 2015 که اومد شونه نامجون رو گاز میزد:">
تولد گرفتن برای سکسییییییی نمجوووووووووووون😂
یا تو لایو برای داینامایت همزمان گفتن مری می:">
جون بوس رو ایده ات😂
معترض
۲۸ تیر ۱۸:۰۱

چرا دختر پسری نیست o(╥﹏╥)o 

هر ساعت میام سایتو چک میکنم همش ویکوکه.

من چه گناهی کردم اخه (´・̥̥̥̥ω・̥̥̥̥`) 

RM. kiute.ARMY

دخمل پسری داریم ها تو لیست فن فیکشن های فول سایت رو نگاه بنداز:">
F.S.H SOGO 소고
۲۸ تیر ۱۶:۵۴

فیکای وب...همچین به دلم ننشستن که کلشونو بخونم و نقد کنم.. 

امیدوارم فیک ای بعدی ای که میزارین بهتر باشن. 

خسته نباشید. 

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی:">
BTL
۲۸ تیر ۱۶:۳۳

کااااااااد فاک مى

تهش چرا اینجورى شد؟؟

قلبم درد گرفت 😭قشنگ بود ولى غمگین

RM. kiute.ARMY

گاد با این تیکه کلام های ما فریاد کشید😂
هیق:"> ی پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایان
F.S.H SOGO 소고
۲۸ تیر ۱۵:۲۸

خب خب..
اول از همه باید بگم من همچین نویسنده ی شاخی نیستم.
فقط تجربه های کوچکی دارم که میخوام باهات به اشتراک بزارم.
و از اونجایی که نویسنده ی مغرور و بی اعصابی هستم توقع نداشته باش همش از خوبی های فیکت بگم.
فیکت خیلی زیبا بود.. اینکه میگم زیبا بیشتر به خاطر بکگراند بود که یه حس اروپایی سبز و دهه پنجاه میلادی ای بهم میداد. (جدا از فیک..اون بکگراند منو یاد آهنگ way back home مینداخت)ولی اشتباهت اینجا بود که عامیانه نویسی. یه چنین فیکی نیاز به ادبی نویسی داره.
میتونستی از توصیف های بیشتری استفاده کنی.
نمیخوام بگم خیلی حرفه ایم.
ولی تو باید پاریسو بیشتر توصیف کنی..
وقتی پاریسو به عنوان لوکیشن فیکت انتخاب کردی باید بیشترین استفاده رو از اون شهر میکردی.
به امید فیکی محشر تر از این فیک زیبا و دلنشینت.
صوگو دوستت داره... طلب آرامش و سلامتی. 

RM. kiute.ARMY

ممنون صوگو جونی*^*

نویسنده
Fey
۲۸ تیر ۱۴:۲۵

حس میکنم ویکوک شده مافیای فیکشن 😐✋

خدا قوت پهلوونا ..... با همین فرمون پیش برید انشالله دیگه کلا میشه اسم سایت رو از فضایی ها به ویکوک شیپرا تغییر داد 😐💔

خب دستتون درد نکنه نویسندگان عزیزتر از جان ... ولی فک نمیکنید دیگه شورش دراومده ؟؟ یکم خلاقیت بد نیس 

کلی کاپل دیگع داریم و همه میدونیم هیچکدومش ریل نیس و ساخته ذهن شیپراست ... پسرا چرا انقدر تعصبی عمل میکنید ؟ 

همینکارارو میکنید که هیترا ویورس تهیونگو ترکوندن که یه سو استفاده گر جنسیه و صلاحشون و مدرکشون در برابر حرفاشون همین فیکایی هست که ما خودمون مینویسیم و رو کاپلاش تعصب داریم 

RM. kiute.ARMY

آم یکم تند پیش رفتی😂
البته بهت حق میدم بالاخره تهیونگ عزیزدل ما آرمی هاس فدا موهای فرش بریم:">
اما خوب مخاطب باید انقدر اطلاعاتش و شعورش بالا باشه ک بدونه این تو همه گروه ها هست. تو یک گروه یک کاپل بیشتر از بقیه خواهان داره مثل اکسو ک چانبک طرفدار داره. فن فیکشن برای همین دو سه سال اخیر نیست از زمان تولید سری فیلم های توایلایت اومده رو بورس و الان خیلی بیشتر هم شده. مهم اینه ک توهمی نشن.
تقصیر سایت فضایی ها هم نیست داره میشه ویکوک. بهمون میدن ک این اتفاق میوفته اگه راضی نیستید میتونم دیگه نزارم و صبر کنم تا اینکه ی کاپل جدید بهمون بدن و بعد بزاریم سایت😂
دیگه مونده به نویسنده ک بخواد ورژن بده یا نه😂 نه سایت فضایی ها
F.S.H SOGO 소고
۲۸ تیر ۱۴:۲۳

بکشین کنار صوگو اومد... همین الان بگم که کل فیکای این چند روزو میخوام بخونم و نقد کنم. 

و بگم که نقدام کوبیدن و فقط به صلاح خود نویسنده پس بازی درنیارین ناراحت نشین.. 

 

 

هر چند.. همشون ویکوکن. 

مثل اینکه باید سریع تر فیکامو تموم کنم بزارینش. 

بگذریم. 

من رفتم که فیکارو بخونم و با کوله باری از نقد برگردم. 

بای. 

و خسته نباشید مونی و ددی. 

RM. kiute.ARMY

تورو تو کت شلوار با یه عینک فلزی تصور کردم😂
بسی جاذاب:">

بخدا تقصیر ما نیست ک ویکوکنT^T
سلامت باشی جانم منتظرت هستیم*^*
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۸ تیر ۱۴:۰۹

منی که الان با بغض و چشمای اشکی به صفحه ی آخر این فیک خیره شدم دیگه اون دختر قبلی نمیشم!😐..

RM. kiute.ARMY

هیشکی نمیشه:">
seti
۲۸ تیر ۱۳:۵۴

عه ویکوکککک

ددددییییى خیل خوف بید😭😭😭😭😭😭بسى احساسى شودم

بوس رو لپات😭😭😭😭😭💟

RM. kiute.ARMY

خواهشات ستی جونم بوس متقابل:">
saanaa
۲۸ تیر ۱۳:۲۴

میگن اصن امکان نداره

شما مزاحمید چیز ینی مراحمید اره مراحم

RM. kiute.ARMY

من وحشت زده ام  همچون نامجونی که این حرف تهیونگ یعنی سک.سی پورن استار را شنید😂
𝐒𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰 ..
۲۸ تیر ۱۳:۱۶

۲۰۰ مگابایت برام مونده نت😂

همینم میام اینجا ب فنا میدم:/

RM. kiute.ARMY

عه چ خوب😂
کاملااااااا😂
saanaa
۲۸ تیر ۱۲:۴۵

سلام می‌رسونن

میگن شام در خدمت باشیم

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بگو نه ممنون بعدا مزاحم میشم😂
saanaa
۲۸ تیر ۱۲:۴۱

عا فهمیدم.. ی شوهر عمه دارم اسمش ایمانه..

ی همسایه هم داریم اسم پسرش صالحه .. با عمل های اون

خوبه

 

RM. kiute.ARMY

سلام برسون بگو خدا قوت😂
saanaa
۲۸ تیر ۱۲:۳۸

بعلههههه

خو مستقیم بگو نخون:| من الان ایمان و عمل صالح ع کجام بیارممم

 

 

RM. kiute.ARMY

میتونی ایمان و عمل صالح منو قرض بگیری😂
saanaa
۲۸ تیر ۱۲:۲۸

ی چند روز نبودم ها

چقد فعالیت داشتی دد

الان من چطور همه رو بخونمممم

 

RM. kiute.ARMY

من کلا آدم فعالی ام😂
با ایمان و عمل صالح😂
kai kit kat
۲۸ تیر ۱۱:۴۵

سد اند بود :)

RM. kiute.ARMY

نهههههههههههههههههههه:">
kai kit kat
۲۸ تیر ۱۱:۴۱

ویکوووووووووووووووووووووووک خدااااااا هپی انده؟ :)

RM. kiute.ARMY

به امید خدا:">
(=^یونیــ ـکو^=)
۲۸ تیر ۱۱:۳۰

کاپل ویکوک مثل تجربی رسما داره اشباع میشه

تو رو خدا از کاپلای دیگه بنویسید مثلا سپ یا هوپمین یا ویمین یا نامجین یا چمیدونم تهگی:")

دختر پسریم بنویسید یکم جرم که نیست اهT^T

هر دفعه میام ستاره اینجارو خاموش کنم میبینم ویکوکه

با تشکر

یک عدد معترض

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂😂😂
نامکوک مثلا:">
والا:|
الهیییییییییی😂😂😂
Eli
۲۸ تیر ۱۱:۲۲

آیگوووو چه کیوته پوسترش 🤧♥️🍁🍊🍂

RM. kiute.ARMY

بسی بسی گوگورههههههههه
صمثخهبصهثلبعغثق
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان