BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن DOCTHORS OF GONGILL

7_94pf.png 

@FULL@

  

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

 

نویسنده Hanoul
نوع روابط

دخترپسری

ژانر رمنس . پزشکی . تراژدی
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 188

 

🍂🔥🎉DOWNLOAD🎉🔥🍂

 

805_vpfe.png 

۲۲ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...
۲۲ آذر ۱۰:۴۱

خیلی خوب بود عررررررررر
دلم میخواد داستان عاشق شدن منم اینجوری باشه ( *وی بسی خیال پرداز است )
ای لاب یو ^*^

RM. kiute.ARMY

اگه چیزی رو از ته قلبت بخوای واقعا به دستش میاری لابم*^*
Fatemeh
۱۸ مهر ۱۱:۰۱

از کدوم فیلم ها استفاده کردی واسه تیزر

RM. kiute.ARMY

نویسنده
pari :)
۲۷ شهریور ۱۴:۴۳

ولی من اصن قانع نیسم بیشتر میخام😂

حیح..دقیقن..:)

RM. kiute.ARMY

تو اصن جون بخواه😂
pari :)
۲۶ شهریور ۱۴:۰۸

هیچکی اصن کی جرئت میکنع اعتراض کنع؟😂

عزیزم چقد قانع ای😂

واقعن خوشحالم ک همع اینارو تحمل کردن:)

RM. kiute.ARMY

والا😂😂😂
قانع نباشیم زندگی زهر میشه:>
الان تو کاخ آبی قدم میزنن و خود سازمان ملل دعوتشون میکنه
pari :)
۲۵ شهریور ۱۷:۵۹

هنوزم سر اون مسئلع فوش میدی؟😂ببین اگ خاستی بدی خالی شی بدع ولی در ورد همین داوطلبی من میتونم سرت غر بزنم تا اخر عمر🙂😂

جرر..ن خب ب ماشین ظرفشویی میگرف ظرفارو میذاشتین اون تو یا..خودش میشست..بالاخرع اگ عاشقت باشع همع کار میکنع.😂😂

بعضی اوقات فک میکنم اون اوایل وضعشون خب اصن خوب نبود و ایندشونم معلوم نبود ولی بازم تن ب خیلی کارا دادن..اگ هیچوقت انقد صب نمیکردن شاید بی تی اس الان وجود نداش:)

RM. kiute.ARMY

تو فقط غر بزن کیه ک اعتراض کنه؟😂
نمیخواد عاشقم باشه فقط آدم باشه😂
دقیقا:) اونا ترس رو مانع پیشرفت میدونستن
pari :)
۲۴ شهریور ۱۹:۳۵

بله بسوزه..ولی من هنوزم درکت نمیکنم..هعیییی

خب بهتر شد الان حساسیت نداری..:|

وای جعرر..میدونی من اگ اون ویدیو رو قبل ارمی شدنم میدیدم ینی رسما با ی فکر بدی میرفتم سراغ بی تی اس..

خدایا اونا چ استایلی بودن..اه فکرشم باعث تهوع میشه:/

RM. kiute.ARMY

خودم خودمو درک نمیکنم بیکار میشم به خودم فحش میدم😂
وگرنه شوهر اینده ام منو پرت میکرد بیرون:/
جرررررررررررررررررر دقیقا درکت میکنم😂
بیچاره عضا دم نمیزدن:/
pari :)
۲۳ شهریور ۲۲:۰۶

بقیه از گشنگی بمیرن ب من و تو چه ددی گل:|😂

اوی شعت...حساسیت ب مایع ظرف شویی بد صیغه ایه:/

از تو اشغال دونی میاوردن سر کوچه باز ی دوتا با استعداد پیدا میشه...

RM. kiute.ARMY

بسوزه پدر فداکاری یونو؟😂😂
خداروشکر الان خوب شدم:/
اینا کاملا فاقد هرگونه استعداد بودن😂
یه ویدیو بود موهای اعضا رو شبیه درخت درست کرده بود:|
pari :)
۲۲ شهریور ۱۵:۵۲

خب نشد ک نشد تو چرا خودتو ب کشتن میدی...اوه یس خودشیرینی حله😂

ولی ب شدت استایلش گوهه:|البت ن فقط نامجون هاا کلا استیل اوایل دبیو پسرا ی جوری بود...خیلی میتونستن اون اوایلم مث الان جذاب باشن ولی بخاطر استایلشون من خودم زیاد جذب نشدم:|

RM. kiute.ARMY

اخه بقیه از گشنگی میمردن😂 اونا کون گشاد بودن من ک نبودم😂
تازه به مایع ظرفشویی حساسیت دارم ظرف شدن هم به گردنم بود:)
اون موقع استایلیست هارو از سر کوچه می اوردن😂
pari :)
۲۰ شهریور ۲۰:۲۱

امان از این رژیم گرفتن:|منم دوماهه میخام رژیم بگیرم ولی هنوز هر وعده ام اندازه دو وعدس:)اوه معمولا غذاهای این اردوها گوهن:|

عه؟می تو من ساعت 6 صب هر روز بیدارم ولی بعدش ساعت 7 تا 12 میخابم:|

جان من؟چرا دقیقا داوطلب شدی؟:/

عزیزم ایراد نداره گذشته ها گذشته😂

اصا عالیه من کلا معروفم هرکی میخاد ی حرفی بزنه میگ بلاکم ک نمیکنی؟😂

چرا عاشق عکسای اوایل دبیوش شدم؟

من عاشقش شدمممم😭😂

 

 

RM. kiute.ARMY

گوه اندر گوه:|
جررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂
نمیدونم چون کسی داو طلب نشد؟😂
نه نمیکنم خیالت تخت😂
چون اونجا خیلی بد بوی طوره:">
pari :)
۱۸ شهریور ۱۱:۱۵

هیق من بدبخ وقتی پامو گذاشتم تو فرزانگان کرونا اومد کلا ارزو ب دل مدرسم موندم:)

پس الان باید خیلی لاغر باشی ن؟اعتصاب غذا کرده بودی؟:|

سحر خیز باش تا کامروا شوی🙂😂

اره رامسر اگ گرم نباشه قطعا دم داره لنتی شمال کلا دم داره:|

نگو خودت داوطلب شدی بگو مسئولای مدرسه تورو انتخاب کردن😭😂

اره واقعا جای تعجب داره زنده موندی من قطعا الان تو کما بودم😂

ولی من تا دلت بخاد بلاک کردم😂خب لنتیا نرین رو مخم بلاک نکنم انگار مرض دارم بلاک کنمتون:||||

میدونی من جدیدا هرجا ی شیپ میبینم سریع با نامجون جایزگین میکنم:)اخ لنتی من بایسمم کنار گذاشتم چسبیدم ب نامجون....

طبیعیه این واقعا؟!

هعی روز 3 بار عکساشو مرور میکنم میخندم😂😭😭

RM. kiute.ARMY

اوخی:">
نه زیاد لاغر نیستم باید رژیم بگیرم😂 غذا هاش باب میلم نبود:">
همیشه هستم😂
دقیقا:|
من جهنم رو به چشم دیده بودم😂
عه دور از جونT^T من سگ جونم😂
یادم باشه از این به بعد از این سیاست بلاک بهره ببرم:")
طبیعیه دونت ووری😂
pari :)
۱۶ شهریور ۱۳:۵۲

حرف درستیه....

کردی؟
جان من؟

ولی میدونی ادم اگ بعد کنکور خودکشی کنه نمیتونه فرداش تو سایت حور پیدا کنه کوفتس:|

نکنه قرص انرژی زا میخوری؟😂

حافظرو قربون🙂💔

ددی اون اهنگ روسیرو پیدا کردم😂

جالبش اینه میدونی کی پیدا کرد برام؟دقیقا کسی ک سه ماه بلاک کردمش🙂

https://s4.uupload.ir/files/screenshot_2021-09-07_135014_1ynz.png

و منی ک باز برگشتم ب دوران خوردن مخ شما:">

میشه نامجونی ب منم توجه کنه؟قول میدممم ی کوچوول توجه ک کرد برگردم پیش یونگی قول میدمممم:)

RM. kiute.ARMY

من و دست کم نگیر😂 یبار پنج روز رفته بودیم اردو علمی تو رامسر از طرف فرزانگان:)
اونجا پنج شبانه روز غذا نخوردم و هر دوروز یکبار ک بهمون تغذیه بین کلاسی میدادن میخوردم:)
ساعت 1 میخوابیدیم و چهار بیدار:)
تو چادرمون که ری تخته چوب میخوابیدیم... روز اخر دو نفر مونده بودن😂😂😂 همه رفته بودن بیمارستان چون هوا به شدت گرم بود و دم داشت😂
از اون بدتر اینکه من مسئول گرفتن آذوقه بودم یعنی چی؟ مواد غذایی رو باید یک کیلومتر راه میرفتم تا بگیرم😂 و در عین ناباوری من زنده موندم😂😂
بههههههههههه بالاخره!😂
جررررررررررررر😂😂😂 من تاحالا کسی رو بلاک نکردم😂
تو فقط باش:">
عجب رسمیه:">
pari :)
۱۴ شهریور ۱۶:۵۰

خوبیش اینه ک با اینک میگی ریدی نرفتی خودکشی کنی:|

اوه ولی الان فهمیدم منظورت گوگل بوده ن؟

چقد عقب افتادم:/

RM. kiute.ARMY

از کجا میدونی نکردم؟😂
و منی ک اصلآ یادم نمیاد قضیه چی بود😂
pari :)
۱۴ شهریور ۰۷:۴۳

عه؟من فک کردم دادی رف امیدوارم امسالو خیلییییی بهتر بدی😂🙂💜

دقیقا😂

کی؟گوگول من؟یونگی؟کیییی؟😐😂

گیراییم پایینه فقط بگو کییییی

RM. kiute.ARMY

نه بابا😂 ریدم😂
هردوتون هم تو هم یونگی😂
pari :)
۱۳ شهریور ۰۷:۰۰

نشو الان باید خوشحال باشی درس نداری دیگ:/😂

هیش....دقیقا...

ولی میدونی چیش جالبه ک من این مشاور بیشورو دوس دارم:|لنتی خیلی درکم میکنه ولی این کارش....

اره مود اعظم😂من فداش شم ایراد نداره بزا مود باشه مود نباشه کی مود باشه اخه😂

اوکیه ب احترام فیک خانان بس میکنم ولی این داره دیوونم میکنه گوگلم هرچی میزنم اهنگ ترکی میاره:/

RM. kiute.ARMY

کی گفته ندارم؟😂 پشت کنکوری ام خیر سرم😂
عشق و نفرت باهم اره؟😂
جرررررررررررررررر حق😂😂😂
گوگولت عاشق شده😂
pari :)
۱۱ شهریور ۱۹:۲۹

هعی واقعا دلم سوخت برات خیلی حرص داره همه امتحانارو 20 بدی ی گار و فناوریه مزخرفو 12 بگیری😂

میدونی سال پیش ب ما چیزی درباره اینکه نمره چن باشه اون درسو میفتی نگفتن امسال تو قوانین نوشتن نمره زیر 16 باشه میفتی درسو 

اوکیه هاا ولی خب من سال پیش هندسمو 17 شدم ینی ترم دوممو چ ربطی ب 16 داره؟:|مشاورم برگشته میگ باید ازت امتحان بگیریم نمیتونیم همینطوری بفرستیمت سال بعد:|||||

این جندگی سر یکی از استیکرای یونگی تو دهنم افتاد😂

والااااا اونهمه ادعا داشتین کو پسسسسسسسسسسسسسس بیاین جواب منو بدینننننننن😂

RM. kiute.ARMY

اصن خودم یادش می افتم افسرده میشم😂😂😂
:| مدرسه اتون خیلی نسناسه...دست میبره تو قوانین...
مشاورتونو صگ ب/گاد^^
جرررررررررررررر یونگی ک نگاهش گویای همه چیزه😂😂
خواهرم اینجا ملت دارن فیک میخونن کصوت رو رعایت کن😂
pari :)
۱۰ شهریور ۱۷:۱۸

12؟جان من چی کا کرده بودی ک 12 داد بت😂

البت خیلی زور داره منم کرانامه امسالم همه بالا 19 بود ی هندسه فاکی رو 17 شدم گفتن باید بیای امتحان بدی:/

اره دیگ جندگی همون زندگیه(منحرف نشویم)

هعی....من و این همه خوشبختی محاله حالا از کجا این اهنگرو پیدا کنم؟تا دیروز همه منبع اهنگ بودن کهههههه چیشد کوشیننن پس کجاس ارمان های اماممم:/😂

RM. kiute.ARMY

هیچی😂 فکر کنم براش بلبل زبونی کرده بودم😂 حقیقتا یادم نیست😂
غلط کردن نمره ات ک خوبه:/
جر😂
آرمان های انقلاااااااااااب😂
pari :)
۰۹ شهریور ۱۹:۲۰

معلمای فناوری معلمن؟لامصب اونا کلاسو نباشیم براشون مهم نیس اونا فرشته ان فرشتههههه😂🙂

هعیییی جندگی....

اوکیه میرم ازش میگیرم ولی...عااام...شمارش کجاس؟میدوین خب شوهرمه هااا ولی شمارشو هی عوض میکنه اومم مونی جون کوشی عزیز دل من هان بیا اینو برام پیدا کن(لنتی چرا هیچکی نداره این اهنگ کوفتیوT_T)

RM. kiute.ARMY

من یه معلم فناوری داشتم کلاس هفتم پدسگ بهم 12 داده بود:) درحالی ک کل کارنامه ام بیست بود:)
زندگی=جندگی

بچه ام نتش هم روشن نمیکنه پیام هام رو بخونه:">
pari :)
۰۸ شهریور ۱۱:۱۶

من خودم از همه مدرسم بدم میومد خب ولی این معلم عالی بود ی معلم ریاضیم چنجم داشتم اونم محشر بود بقیه معلمام ببخشید میگما ولی گوه بودن🙂💜

https://www.instagram.com/p/CQbeh5xh95u/?utm_source=ig_web_copy_link

ددی جان من بگو اهنگ این پست کوفتیو داری جان من بگو داری جان من😭

RM. kiute.ARMY

نه لاو راحت باش😂 منم جز معلم کلاس اولم و فناوری هشتم و ریاضی نهم کسی رو دوست ندارم😂
نه ندارم:">
شاید مونی داشته باشه اون روسی زیاد گوش میده😂
pari :)
۰۶ شهریور ۱۶:۱۳

برخلاف ظاهرش خیلی مهربون بود من قبل اون از هرچی چادری بود میترسیدم یاد داعش میفتادم این معلمو دیدم واقعا نظرم عوض شد خیلی معلم خوبی بود حالا اگ این حجاب اضافشو فاکتور بگیریم:)

 

RM. kiute.ARMY

الهیییییی:"(
دل منم برای معلم کلاس اولم تنگ شدT^T
pari :)
۰۵ شهریور ۱۸:۵۶

بعد اخه نوک چادرد میزارن تو دهنشون میتونن صحبت کنن؟من معلم کلاس اولمو ک دیده بودم فقط ازش دو جفت و ی کوچولو دماغ معلوم بود از اول سال تا اخر سال:/

عالیه امیدوارم جواب بده ممنون از راهنمایی😂😊

RM. kiute.ARMY

قدرت ماورایی دارن😂
یا ابلفضل نمیترسیدین؟:/
خوهش لابم😂
Arshia
۰۳ شهریور ۱۳:۰۹

وای این عالی بود ددی 😂❤️

خیلی خوب بود مرسی ددی⁦( ◜‿◝ )♡⁩⁦

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت ارشیا😂
ولکام لابلی*^*
pari :)
۰۱ شهریور ۱۸:۲۶

عه وا خاک ب سرم من شوهر دارم اونم ن یکی هزار تا عه عه عه عه😂

عادیه یهو یاد این زنا ک نامحرم میبینن چادرو میگیرن کامل جلو صورتشون؟😂

ن باید برم دستشویی بعدشم باید برم بیرون اره دیگ بلیط دارم میخام برم کانادا گودبای🤣🙂

چحوری ب یکی غیر مستقیم بگیم از پیوی من گمشو؟

RM. kiute.ARMY

جرررررر اره😂 نوک چادرو به دندون میگیرن😂
گود بااااایییی😂
بهش بگو چایی بیارم یا قهوه تعارف نکن تو فقط بیا
pari :)
۳۱ مرداد ۱۶:۲۳

خمیر دندون برا پوست؟میخای با پوست من چیکا کنیییییییییییییی😂

*اب دهنش را قورت میدهد*اوک من دستشویی دارم فعلا🙂😂

من از این ب بعد هروقت خاستم بزنم تو دهن دوستام بیام سراغ تو حله حرف های خیلی خوبی میزنی😂

 

RM. kiute.ARMY

کار های 18+😂
بودی حالا😎
نوکرم حاجی در خدمتم😂
pari :)
۳۰ مرداد ۲۳:۳۴

مای با پوست من نمیسازه پوستم جوش میزنه:|

اوکیه😂

ن نمیزارم باید بفهمم موقع گوش کردم داشتی چی پیش خودت فک میکردی بگو🙂😂

کمربنداروو اصولا پشت در میزارن ولی دمپاییی یا جارو دردش کمتره😂

مزش ب صداشه😂وگرنه متنرو میشه تو فیکام پیدا کرد ک

ددی من دوستم برگشت بم گف موندم چجوری بست فرندت تحملت میکنه اوکی خودمم فک کردم چجوری یکی منو تحمل میکنه خدایی انقد غیر قابل تحمل و رومخم؟!😂💔

RM. kiute.ARMY

پس خمیر دندونه پونه بزن😂
من داشتم تموم اکت های کیوت نام یادم می اومد😂
نه من کمربند میندم دور کمرم😂
درسته درسته😂
بگو همون طوری که خدا بر اثر اشتباه درستت کرد و ارسالت کرد زمین😂
pari :)
۲۸ مرداد ۱۳:۱۹

چ مارکی پیشنهاد میدی؟بله میدونم تو تازه بدتر از من سر کنکور و نمرات سال دوازدهم کشیدی😂😔

خوبه فقط نباید کسی میشنید

میدوین اینیکی خیلی ناجور بود چن تا دیگم دارم ک اونا باز یکم بهترن😂

الان اینو دیدی باورکردی ددیه؟!هعی اون باید ددی باشه من ازش حساب ببرم😭😂

بچه پاکی ای من میشنیم تا اخر گوش میدم متنم نخوندم مهم نیس😂🙂

ولی چرا من عاشق این وانشات صوتیام؟!لنتی از این ب بعد هرچی اسمات میخونم این صداها میاد تو گوشم😔😂

RM. kiute.ARMY

مای خیلی خوبه😂😂اخ اخ نگوووووووووووو😂😂
نه نشنید دونت ووری😂
فقط بزار تو حال خودم باشم😂😂
به امام منم ازش حساب میبرم اما همه چیز رو میشه با گفت و گو حل کرد😂
ای بلا گرفتهههههههههه کمربند من کووووووووووو😂😂😂
من رو صدا مث سگ حساسم گوشامم خیلی تیزه پس اصلا گوش نمیدم😂
pari :)
۲۷ مرداد ۱۶:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اره مرخصی ک برعکس بقیه زندانیا ک میرن عشق و حال پای کامپیوتری ببینی نیاز ب عینک داری یا ن ک ی وقت پرتوهای نمر های خوبت چش تو و خانوادتو کور نکنه🙂😂

********************************************************************************

اوکی من خیلی منحرفم خب؟نمیخاد اشاره کنی بهش فقط جااااان من جااان هرکی دوس داری هندزفری بزار😂💔🤦‍♀️

وااایییی با چ رویی از اینا برات فرستادم چقد من خلم😂

جان من فاز منو میدونی؟یونگی استنم بعد وانشات صوتی از یونگی نمیپسندم فقط نامجون چراااا خدایاا چراااا

 

RM. kiute.ARMY

کرم ضد افتاب هم بزن پوستت خراب نشه😂 منم کشیده ام که میگماااا😂😂
:>
هندزفری نبود در دست رس...هیشکی تو اتاق نبود:>
پرز گوش هام ریخت نامسلمووووووووووننننننننننن😂😂😂😂
چراااااااااااا چراااااااااااااااااااا😂😂
من نامجون رو یه بیبی بوی گنده میبینم لامصبا😂
رفیق های منم از اینا درست میکنن از اون بدتراش اما من هیچ وقت کامل صداهاشو گوش نمیدم:"> این ویدیو هم صداشو قطع کردن متن و نصفه خوندم😂
نامجون حرمتتتتتتتتتتت دارههههههههههههه جماعتتتتتتتتت😂😂😂😂
pari :)
۲۶ مرداد ۱۶:۲۴

اره ولی هنوز ی پاتت تو زندان گیره نتایج امتحان امروز معلوم نیس کی میاد😂💔

RM. kiute.ARMY

اهان مرخصی زندان گرفتی😂
pari :)
۲۶ مرداد ۱۲:۴۷

هی سلام دددییییییییی:)

بالاخره مدرسه تابستونیم تموم شد امتحانمم دادم الان ازادم😂🙂

هعی چرا انقد سایت تغییر کرده خوشمل شده ها:)

ایش دلم برات تنگیده بود🥺💜

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممم پرییییییییییییی:)
هوراااااا فاینالییییییییی😂😂😂
انگار از زندان بعد سال ها آزاد شدی اومدی شهر میبینی همه چی تغییر کرده😂
منممممم همین طور عسلممممممم:"(
pari :)
۲۰ مرداد ۱۷:۳۲

یکم عصبانیم وقتیاینهمه مدت نیومده بود لایو:/

هق دقیقا:>

قطعا میپوسیم اصا تجزیه میشیم مطمئنم همزاد هامم تجزیه میشن و هیچ کام اوتی صورت نمیگیره😂💔

یا حسییییییییییییییییینننننننننننننننننن یا علیییییییییییییییییییی😂😂

دقیقااااااا من هنوزم میترسم با مامانم برم حموم خب اقا با ملایمت موهامونو بشورین چیزیتون نمیشه:/

اخ کیسه رو نگو ک من هنوزم بش الرژی دارم ولی هروقت میرم حموم مامانم داد میزنه میگ بیام پشتتو کیسه بکشمممم؟😐😂

اینو سر یکی از امتحانامون ک کتاب باز بود دوستمون عکس کوالارو استوری کرد بعد رفت نت دید این مدلیش هم هست:|

دقیقااا خودشونم خودشونو شیپ میکنن برم بگریم....

میشه اصا درس نخوند؟از ی نوع دیگ سختی کشید؟

اخی من هیچوقت یادم نمیره ازمون تیزهوشان ک داشتم اواخر از اتاقم بیرون نمیومدم میشستم عین چی تست ریاضی و استعداد تحلیلی میزدم لنتی از من بعیده ریاضی تست بزنم😂

مدرسه ما خیلی گوهه ولی من خر هنوزم دوس دارم توش درس بخونم:)

میدونی من ترکی بلد نیستم🙂😂

https://s4.uupload.ir/files/200166000101_349682_q7r.jpg

ببین اینو من احساس میکنم رفتن مهمونی(ب عنوان زوج) بعد دارن پچ پچ میکنن اقایی میخنده خانومی با حجاب میخنده واییی😂

خب من باید ی چن روز لال شم مغزت استراحت کنه از حجم پرحرفی من خب پس فعلا گودبای😂💜

 

RM. kiute.ARMY

درک مینمایم😂😂
نوه ام سر قبرممیاد تف میندازه میره میگه خاعک تو سرت آخرش هیچی به هیچی الکی شبا برامون قصه اشو تعریف میکردی😂
سینهههههههههههههه بزنننننننننننننننننننن😂😂😂 سوزش کمهههههههههههه😂😂😂
حموم نیست قتلگاهه:|
نسل ها انداخته این کیسه بی پدر😂😂😂 ننه منم کینک کیسه داره انگار😂
جرررررررررررررررر😂😂😂
مارو خر فرض کردن:")
نه نمیشه😂
اله کبابشم:">>>
دور از جون:|
همینی ک هست بزن ترنسلیت😂
عرررررررررررررررررررر:">
حاج نامجون و حاجیه سوکجین😂
نه نرووووووووو:"(
pari :)
۲۰ مرداد ۰۸:۴۵

هقق فعلا ک پرنس جیمین افتخار دادن ی لایو 10 دقیقه ای اومدن منو برگردوندن ب دوران یونمین😂

نامهوپ خیلی کاپل رنگین کمونیههه با چال لپای نامی و هوپی و اون لبخنداشون وایییی:]

ههقققققق تهگی واقعا خوردن دارهههه

د لنتیا بیاین کام اوت کنین دیگ پنهانی باهمن بخدااا😂

عه؟جالبه اون شعری ک برا اسم اعضا هست من فک میکردم بر اساس تاریخ تولدشونه وقتی فهمیدم پیشولی گروه از نامجونی بزرگتره تا دو روز هنگ بودم:/

اصاا تو این تصویر کهنسال ترین ارمی هم ب بزرگتر بودن شوگا شک میکنه اقاااا بیاین عروسی کنین منو راحت کنین دیگهههههههههه

https://s4.uupload.ir/files/2fe3e4337b5ea820b2fc60b3f1414d1a_0m11.jpg

اینو میبینی؟من هروقت اینو میبینم یاد وقتایی ک بچه بودم مامانم سرمو میشست کف میرفت تو چشم ولی مامانم ب تخمشم نبود میفتم بعد حمومم اجازه نداشتم سرش گریه کنم😂😔

https://s4.uupload.ir/files/2c1061116f59414885dd27330b4f0612_t3ra.jpg

تنها فرقشون اینه مونی انسانه کوالا حیوان:)

https://s4.uupload.ir/files/446709147_309571_ba6.jpg

عااا بیا خود نمجونی هم ب نامگی اعتقاد داره(امیدوارم فرند شیپ نباشه)

ددی واقعا ب حالت غبطه میخورم دیگ کلا مدرست تموم شد رفت پی کارش من بدبخت 3 سال  دیگم باید درس بخونم:|

همین الانشم از زیر درس خوندن طفره میرم اخه وسط تابستون کدوم مدرسه ای امتحان جامع میگیرهههههه😭😭😭

میتونی بیای جای من امتحان بدی؟قول میدم نامجونیو بت بدم البت غیر صورتش و سیکس پکاش و نامجون کوچولوم:/

 

(چرا انقد پر حرفم من؟)

RM. kiute.ARMY

36 دققیقه گذاشت نامرد نباش بچه😂😂😂
اصن نامهوب دیابت خالصه:")
به مولا ما در حسرت یه کام اوت خشک و خالی میپوسیم حالا ببین کی گفتم😂
الهی کباب شم😂😂😂😂😂
بلند بگو یاااااااااااااااا حسینننننننننننننن!!!
وای جرررررررررر ارههههههه😂😂😂 ننه ام موهامو میکشیدااااااااا!! بعد با اون کیسه پدرسگ پوستمون رو در می اورد😂😂
فندوم سم فقط آرمی:")
این عکس از بزرگ ترین ااثبات های جهانیهههههههههه عرررررررررررررررررررررررر

هعی😂 هرچیزی بخدا سختی خودش رو داره😂 من امسال انتظارات از من خیلی بالا رفته باید عین سگ تست بزنم😂
مدرسه گور به گوری شما:">
به قول ترک ها دا پخ گالدی وردین منه:/

کنچانا😂
pari :)
۱۸ مرداد ۰۷:۱۶

خوبه  ک پایه ای🙂💙

عررر میدونی من هنوز منتظرم هوسوک بیاد لایو بگه سپ ریله یا اصا نامی بیاد بگ نامجین یا نامگی ریله وای من اونروز تشنج میکنم

https://s4.uupload.ir/files/_ً_immaculate⁷_)_on_twitter_3ea.png

وقتی میگم نامهوپ قلب ادمو اکلیلی میکنه ینی اینننننن

https://s4.uupload.ir/files/oneshoot_w6lk.jpg

من تنها فیکی ک از تهگی خوندم رابطه محارم بود ک تهیونگم تاپ بود اونجا ب تاپ بودن ته تو تهگی ایمان اوردم ولی اینجا ی ببر کوشولوعه

https://s4.uupload.ir/files/whatsapp_image_2021-01-19_at_20.01.42_8yim.jpeg

من گرچه میرم سراغ نامگی و نامهوپ و اینا ولی یونمین را فراموش نوموکونم

https://s4.uupload.ir/files/2fb30fb9-09af-4572-85aa-a88c015146b2_e0z3.png

اقا من اوایل ارمی شدنم فک میکردم نامی از شوگا بزرگتره خب طبق این عکسم هرکی ببینه احساس میکنه شوگا ی پیشی تازه ب دنیا اومدس ک نامی ب سرپرستیش گرفته خب اقا الان ب من بگین من حق ندارم برا این کاپل تمام اعضای بدنمو بدم؟

 

RM. kiute.ARMY

جون*^*
سیزنشصنعیزلضصغبن منمممممممممممم:">>>
عررررررررررررررررررررررررر نامهوپپپپپپپپپپپپپپپ یه مدتتتتتت پروفم بوووووووود عرررررررررررررررررررررررررررر
ثقنباضنثهلبعلینع من تهگی رو میخورمممممممممممممممممم خدااااایااااا:">>>
یونمینننننننننننننن نن نکننننننننننن خنده هاشووووووووونووووووووووووو
البته ک منم فکر میکردم:/
بابا این ددی بیبی به روایت مدیاست ب قران:")
pari :)
۱۶ مرداد ۱۹:۳۵

یخدا من هیچی تو لبتاب موجود نیس ولی حدود 5 گیگ حجم ازش رفته سر فیلم و عکسم از بی تی اس🙂💔

البت ک ارزششو داره:>

هق من قلبی نمونده برام بریزه

ووییییی فک کننن اسمشون روش نوشته باشههه وایییی

میشه بکنم؟اخه فقط تویی ک هر شیپی براش بفرستم استقبال میکنه و همنظره باهام😂💔

ههههقققق من اینارو با عکسای رو استیچ مقایسه میکنم رسما تشنج میکنم😂

این اینه اون اونه پس این کیوتی اونجا چی میگه ادم جذاب اینجا چی میگه😂

هعی خب تو اوکی بده من دوباره اتک بزنم🙂😂

(اوکی من ولکنت نیستم مطمئنن تا چن روز دیگ ب گوه خوردن میفتی ک چرا گفتی همه شیپارو دوس داری😂😔)

 

RM. kiute.ARMY

به نیت پنج تن😂😂😂

اره بابا میتونی راحت باش😂😂
من پایههههههههه ام در هر صورت:">>>
شئذثنیصاثلینضص منم رد میدم بخدا😂😂😂
میگن هلو وی آر ریل:">
نه لاو منم مث خودت راحت باش بام😂

pari :)
۱۵ مرداد ۱۷:۴۱

منم عاشقتمممم😂

موافقم ما کلاسمون چون بالاش درکمون بالاس😂😌

هق من چی بگم ی فولدر دارم حدود 3000 تا عکس ازشون دارم🙂

وای خداااااا چ چیز محشری بشهههههههههه

افرریننننن

https://s4.uupload.ir/files/446615160_436563_hxig.jpg

وی خدا طرز نگاهووو

https://s4.uupload.ir/files/200244800534_74403_7l0a.jpg

اره اره نامجون ش زانو بزن حلقرم دستش کن

https://s4.uupload.ir/files/400138700012_390448_chr2.jpg

نامکوک زیاد ندارم ولی میخام برم دان کنم نامکوک لنتی خیلی کیوتن این کاپل😭😭

https://s4.uupload.ir/files/aba640ae-87f9-4235-b3de-40260734149b_ihkh.jpg

هق اینم کاپل مورد علاقه خودم البت نامگیو بیشتر دو سدارم واییی من سر این عکساشون مردمم رسماااا

 

 

وای خدا قشنگ دارم سرتو میخورم ببخشید😔💔

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووووووون😂😂😂😂
عره:">😂😂😂
پشمام ماشا الله😂

قلبم ریخت:">
یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم...
عاقا یهو وسطش اتک زدییییییییییی بهمممممممممممم نکننننننننن!!!
صبذثبعغغثلیغلزهصغثفبهصغث

منم مردممممممممممم پستونکووووووووووووووووووو

نه لاوم راحت باش دوستیم مثلا ها😂
pari :)
۱۴ مرداد ۱۳:۴۳

وای جر عین خودمی من هرچی کاپل میشناسم دوس دارم😂😂

بیشتر ارمیا درک شیپاشون از حد تهکوک و یونمین و نامجین بالاتر نمیره:/

هق ارهههه

وووییییی دلم ضعف رفتتتتتتت من نامگی میخااااااااااممممممممممممم

واییی ی عکس ازشون دیدم اینه

https://s4.uupload.ir/files/img_20210505_084226_321_8fpn.jpg

واییی خیلی خوبه اختلاف قدشونوووو ینی من از هر نظر حساب کتاب میکنم یونگی قشنگ فیکس تن نامجونه😂😭

ددی میدونی من الان فهمیدم تو نامگی شیپری یکم میگذره ذوقم کمتر شه پس تا اونموقع مجبوری زر زر رکردنامو در مورد نامگی تحمل کنی

RM. kiute.ARMY

جووووووووون عاشقتم ک😂😂😂
:| ما کلاسمون بالاتره😂😂😂
ث2تین3تلبنثعقلعنرغعص
نشوننننننننننن ندههههههههههه فشاااااااااااارم افتادددددددددددددددد:">
نامجون یونگی رو بندازه رو کولشT^T
با عشق تحمل میکنم:">
pari :)
۱۳ مرداد ۱۲:۴۸

هان؟نامگی هم شیپ میکنی؟

جللخالق من فک میکردم دوس نداری:/

عررررررررررررررر یکی پیدا شد مث خودم نامگی هم دوس داشته باشههههه دوست من ی حرف از نامگی میزنم میگ درکی از شیپشون ندارم بای بای:|

RM. kiute.ARMY

بابا تو بگو مثلا جینهوپ😂 محاله من دوسش ندشاته باشم😂😂
چرا ندارن:|
دوتا ددی و گنگ کنار هم:"> مثلا دوتا رئیس مافیا که بخوان برای هم خط و نشون بکشن اما آخر سر عاشق هم بشن:">
(B.B)
۱۲ مرداد ۱۸:۲۳

سلااااوم ددی

 

خیلی وقته نیومدم

 

اینترنت نداشتم اصلا

 

 

خب اومدم که گلبارونت کنم 

دلم برات تنگولیده بید

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم سلاممممممممممممممممم
بمیرم الهیT^T
 تو خودت گلی
pari :)
۱۲ مرداد ۱۱:۴۰

نوچ

من فعلا کمبود نامگی پیدا کردم فعلااا فقط نامگی

جاستتت نامگی

RM. kiute.ARMY

به منم بده نامردT^T
pari :)
۱۰ مرداد ۱۷:۴۴

من تاحال دعای کمیل نخوندم:|

واوووو

میشه با همکاری پیشی اعظم هم باشه؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

جیمین هم بیاد؟T^T
pari :)
۱۰ مرداد ۱۲:۴۳

نماز صب ساعت 5 عه 4؟

هیییییییییین من اونموقع تازه اوایل خابمه:/

بزا برا غروب😂

RM. kiute.ARMY

نات مای بیزنس بلند شو دعای کمیل هم میخونیم دختر خوبی باشی دعای سحر با صدای نامجون برات پخش میکنم😂
Gaul JK❤
۰۸ مرداد ۲۳:۲۵

چقدر دلم برای سایت تنگ بود چندوقته بخاطر کار موبایلم خیلی نتونستم بهتون سر بزنم😕

RM. kiute.ARMY

ای من فدا دلت بشم قشنگم بوس روش*^*
Gaul Jk❤
۰۸ مرداد ۲۳:۲۴

قشنگ بود😍🙂

RM. kiute.ARMY

چشمات قشنگ میبینه*0*
𝐣𝐦 .𝐀𝐆𝐔𝐒𝐓𝐃
۰۷ مرداد ۱۴:۲۹

جیرررررر یونمین من یه مدت نبودم الا دیدم╥﹏╥عالی بود(♥_♥)

moon🌛 Child🌜

فدایات😘💕😍
♡ kim so min
۰۷ مرداد ۰۱:۲۱

اوووووو بلاخره بعد 2 ماه دختر پسری خوندم :|

خعلی خوف بود لاو ♥

ددی جان فیک باحال نداری بدی من بخونم ؟ گنا دالما ^~^

فیکش فول باشع اومگاورس باشع یا مدرسه ای دختر پسری موخام ( ایموجی ندالم شما همون ایموجی که بغض داشت رو در نظر بگیر :)

والا جدیدا انقد فیک خوندم حس میکنم موضوع هاشون یکین یونو ؟

واییییی امروز ته بدبختی بودم ی پارت از فیک هامم نتونستم بخونم :(

فک کن از ی طرف کامپیوتر به فاک بره دیگه صداش درنیاد از طرف دیگه دوستم زور میکنه کاراشو انجام بدم از ی ور کلاس زبان به جای یک ساعتو نیم میکنه 3 ساعت ( خودمم نفهمدم چرا ؟! ) از قبل هم کلی کار داشته باشی و با همه اینا زنبور هم نیشت بزنه چی میشه ؟؟؟

خب برم ببینم ته این تبلت چی مانده بخونم !

تا درودی دیگر بدرود ●_●

RM. kiute.ARMY

اما الان سایت رو رفت و روب کردیم پاشید دختر پسری😂😂
خوب از چه نوع باحال میخوای؟*^*
دختر پسری ندارم:"(
هیچی رگم رو میزنم:>
برو برو*^*
سارا
۰۶ مرداد ۲۲:۵۰

لینکه خرابه

moon🌛 Child🌜

چک شد درسته😂🚬
miss_dove
۰۴ مرداد ۱۷:۰۷

این خیلی خوب بوددددددددد 
بعدش رفتم تو فاز سریال پزشکان رو یه شبه دیدم

RM. kiute.ARMY

جووووووووووون*^*
pari :)
۰۴ مرداد ۱۰:۴۳

هق

اوکی کلاسات کین؟😂

RM. kiute.ARMY

پنج شنبه ها بعد نماز صبح😂
pari :)
۰۲ مرداد ۱۲:۵۳

میترسم ی کاری کنی فسم بند بیاد😂البته مامانمی همچین کاری نمیکنی ک ن؟

 

RM. kiute.ARMY

من سعی خودم رو میکنم یونو؟😂
Melik ^^
۳۱ تیر ۱۵:۵۰

واییی خیلی خوب بودددد

با اینکه اصلا نمی تونم پسر دختری بخونم ولی از این یکی خیلییی خوشم اومد  

موضوعش خیلی جذاب بود

فایتینگ نویسنده ^^

RM. kiute.ARMY

نویسنده اش کارش واقعا درسته دمش گرم*^*
مرسی نظر جان دلم!
miss_dove
۳۱ تیر ۱۴:۲۹

این ارمییای اینترنشنال زدن تو کار نامگی 
من اینور دارم پاره میشم
هورا فولللل

RM. kiute.ARMY

عاقا نامگی نقطه فشار منه:">....من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ!
هورااااااااااااااا😂
HANOUL
۳۰ تیر ۱۶:۵۷

نهههههههههههههه

ببخشید من یه چی میگم سوتفاهم پیش میاد.🤦🏼‍♀️

هر وقتتتت که دوست داشتی چک کن. منم جای تو بودم میخواستم گوشیمو پرت کنم تو دیوار.

 (T_T) 

RM. kiute.ARMY

نه لاولی کنچانا شوخی کردم جیگر کیوت بیا بغلممممممممم😂😂😂
Jim Jim
۳۰ تیر ۱۵:۰۷

منم عاشق زندان بانمم:")

میدونستی چهره ی اعضا رو بررسی کردن که به کدوم کشور ها شبیه تره و دومین کشوری که از لحاظ شباهت چهره برای جین ثبت شده بود ایران بوده؟!؟!؟•_• ( هر دفعه بهش فکر میکنم "حاجی پشمام" از دهنم نمیوفته!)

RM. kiute.ARMY

ماما ای فالین لاو ویت ا کریمینال:">
:|
یا بسم الله الرحمان رحیم چگونه یا قاضی الحاجات؟
Minmin
۳۰ تیر ۱۴:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خو الان این لینکی که مال شاتمه رو چکارش کنم 🤦🏻‍♀️🙂

 ********************************************** 

 

 

RM. kiute.ARMY

حل شد جیگرم*^*
خسته نباشی جان دل بسی محشر بود!
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۳۱

اره نگو😂

جرر یاد مامانم افتادم تابستون تو اج گرما میدوییدم میگفت هوی کره اسب ندو انقد😂💔

دلم نمیخاد معلم تربیت بدنیم تو شی همین عنتری ک معلممه خوبه😂

RM. kiute.ARMY

چش😂
فقط میتونم عاح بکشم و با لبخند به ادامه فتوسنتزم برسم😂
من خیلی هم پایه اما😂 جوون جذاب فیک خون کمی منحرف😂*اتاق فرمان: زنگ بزن بگو بیان بندازنش قفس باز یه لحظه قلاده اشو باز کردیم هار شد*
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۲۵

ن اگ بابات بیاد دنبالت اولین جایی ک میره همونجاس🤣

اخرین چیزی ک از دنیا میخام معلم شدنه😂

RM. kiute.ARMY

عه؟😂 پس بگم نیاد😂
میخوام دبیر تربیت بدنی شم بعد بچه مردم رو بندازم تابستون بیاد دور حیاط مثل اسب بدوعه😂
تهش بگم اگه میخ قبول شی رقص فایر یا دیونیسوس رو کاور کن بهت بیست بدم😂
Jim Jim
۳۰ تیر ۱۴:۲۲

واااایییییی بگو جون یاسییییی؟!

داداش بخدا قسم ما زندگی قبلی خواهر بودیم!•_•

من زندونی تو باشمم عیب ندارههه!:")

منم همیشه میگم اینا یه رگ ایرانی دارن!

RM. kiute.ARMY

جون یاسیم:">
البتهههههههههههه!!!
من عاشق این زندانی ام:">
مخصوصا تهیونگ😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۱۸

هرجااا فقط بریممم ی سانت از ایران دور باشمم کافیه(ن قانع نیستم)😂

بدتر از اون فقط کافیه ی بار جیغ زدن منو ببینن بخدا زا معلمی لفت میدن😂

RM. kiute.ARMY

مرز افغانستان خوبه؟😂 بابام اونجا خدمت سربازیش بود😂
من میخوام معلم شم😂
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۱۵

واقعا من دلم میخاد همین الان تو خاک هرچا غیر ایران باشمممم بیاین منو ببرین😐😂

زیادی براشون دانش اموز خوبی بودیم باید یکمم با اون روی ما اشنا شن😌🙂

RM. kiute.ARMY

من حاضرم برم تانزانیا...ماداگاسکار یا حتی پاکستان😂
روی پفیوزمون:">
HANOUL
۳۰ تیر ۱۴:۱۴

کاملا درک میکنم چی میگی 😂

ولی هر وقت وقت کردی یه سر بزن چون من فیکامو نیفرستم برای مونی و تو. که هرکی زود تر دید اپش کنه 

 

RM. kiute.ARMY

میانههههههه:">
مگه مسابقه است؟😂😂😂 جر چشم
pari :)
۳۰ تیر ۱۴:۰۱

هعی خدا چرا هیچوقت ما شانس نداریم🙂💔

اوکی خودمم ریدم توش فقط کم مونده معاونا و معلمامو با فحش سیو کنم تو روز معلم بفرستم براشون ببینن چقد دوسشون دارم:)

RM. kiute.ARMY

شانس داشتیم ایران نبودیم😂
اره محبت پاشیده تو روشون:">
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۳۰ تیر ۱۳:۴۸

اعه حیحی😂

RM. kiute.ARMY

جونززززز😂
Hasti
۳۰ تیر ۰۳:۰۷

اممم میدونم ربطی ندارع ولی فیک (love is all you need) توی این سایته؟

RM. kiute.ARMY

نه لاو نداریم:">
Kim Godzilla
۲۹ تیر ۲۱:۰۱

وای ددی یه لحظه احساس کردم دارم داستان  فصل دو پزشکانو با بازی مین یونگی میخونم

 نویسنده دمت گرم

خلاصه که خیلی خوب بود هوس کردم برم دوباره پزشکانو ببینم

RM. kiute.ARMY

ممنون از کیم گودزیلای عزیزمون*^*
Ramesh ★•★
۲۹ تیر ۱۶:۰۳

های کیوتی جون👐

آره بلاخره اومدم 😂

ولی خداییش نمیدونم چرا زورم میامد نظر بدم😐 اینکه خیلی باحاله😕😂

 

آره بعضی جاها فیک رو هیجانی و جالب میکنه ولی بعضی ها توی استفاده ازش زیاده روی میکنن😩

 # استفاده_بهینه_از_اسمات 

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی😂
نچ نچ نچ گناه کبیره است ها😂

کلا میبینی اسماته یه زره لا به لاش فیک😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۹ تیر ۱۴:۳۱

جووونززززز
من و این همه خوشبختی محاله محاله
چقد دخترپسری
میخوام محو شمممممم
عررررر مرسی هیونگ جیگر

moon🌛 Child🌜

فدا مدات عزیزم 😘😘
Minmin
۲۹ تیر ۱۴:۱۱

سلام ددی میگم من از روشی که گفته بودین یه شات تو سایت آپلود کردم ! فقط الان شاتم کجا رفته ؟ 🙂🤣 اصلا آپ شده ؟ نکنه اون وسطا یه مرحله رو اشتباه زده بودم کلا آپ نشده؟ راهنمایی پلیز ❤

moon🌛 Child🌜

باید لینکشو بدی بهمون😂
HANOUL
۲۹ تیر ۱۳:۵۴

یعنی باورم نمیشه

۱۲ تا لایک و فقط یه دیس لایک.

دارم عین خر حلال زاده عر عر میکنم.

 (*/∇\*) 

قابل توجه کیوت: ددی چرا تلگرامتو ج نمیدی (ง'-̀̀'́)ง 

میام میزنمت.

البته دیگه کاری ندارم اما به ما بی محلی نتون (ಡωಡ) 

RM. kiute.ARMY

ای فدا خوشحالیت😂😂

اخ میانه لاو تا میرم سیلی از نوتیف میاد منم خارج میشم😂😂😂
بی حملی نمیکنم بخدا میام:">
Jim Jim
۲۹ تیر ۱۱:۳۴

لعنتیییی تو چرا انقد پایه اییییی؟!😂😂(به جون دوست دختر پی دی نیم میام تهران بوست میکنم برمیگردمااااا)

میدونی من رو کلا تو مدرسه به دختری معروف بودم که اهنگای قدیمی ایرانی میخوند و همش قر میداد؟! 😂 مخصوصا وقتی خیلی ذوق میکنم موج مکزیکی میرم!😂😂 بعد که با بی تی اس اشنا شدم دیدم...عه!شوگا هم مثل من موج مکزیکی میره که!😂😂بخدا انقد سرش ذوق کردممم!😂😂

RM. kiute.ARMY

برگردی؟ کور خوندی بیب زندونیت میکنم تو اتاق😂
وای اونی تو منی یا من تو ام؟ من با چادر رو میز معلم بندری میرفتم😂
ای جااااااااااان دقیقا😂 بی تی اس ی رگ ایرانی دارن😂😂😂
saanaa
۲۹ تیر ۱۱:۲۶


تو معرفیت اضافه کن..

کراش نود و نه درصد ریدرااا

کیوت

لایت

سم( ب شخصع معتقدم خیلی سمی)

و جر ندهنده😂 اخه ددی ها اکثرا جر میدن تو نمیدی😂

RM. kiute.ARMY

سم بودن رو خیلی موافقم😂
اخه چرا جر بدم وقتی انقدر مخاطب هام ناز و گوگوری ان*0*
pari :)
۲۹ تیر ۱۱:۱۸

و باز ی خبر بد من بیرونب ودم نتونستم برم لایو یونگی🙂😂

سری پیشم امتحان داشتم لایو نامجونو ندیدم...

بگو راحت باش اینا کولاکم بیاد بازم مدرسه ما بازه چ انلاین چ حضوری

RM. kiute.ARMY

منم نتونستم چون داشتم یکار مهم انجام میدادم:">
سری پیش هم نت نداشتم و شام پختن و خونه داری به عهده ام بود:">
ریدم تو مدرسه ات خا؟
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۲۹ تیر ۱۱:۱۷

*-* 

جوعااااان 😂🥀 

منم سانا ام *-* ۱۵ سالمه😂🥀

خوشوقتم :>

وب شخصی نداری؟ 

RM. kiute.ARMY

بح بح😂
اومو خوشبختم کیوتی😂
نه متاسفانه وقتش رو ندارم😂
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۲۹ تیر ۱۱:۰۷

😔🥀 گوربانت 

اشنا بشیم؟ *-* 

RM. kiute.ARMY

الله اله مسین*^*
البته جیگر
کیوت ددی هستم 18 ساله تهران یکی از بازماندگان کنکور 1400😂
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۲۹ تیر ۱۱:۰۰

اعه فرستم شدم جوعااان 😂🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

ناز شستت😂
فلفل دلمه شونم
۲۹ تیر ۱۰:۰۱

واییییییییییی دختر پسریییییییییی منننننننننن مرگگگگگگگگگگگ خیلی خوفهههههههههه وی مرد

RM. kiute.ARMY

نه نمیرررررررررررر
ثیصللطیغصلطغغسیبهزعصغثغیصه
nam-nam
۲۹ تیر ۰۱:۵۶

شاید باورش سخت باشه ولی من بایسم یونگیهههه خخدداااااا خیلی خوبه که فول هستش وگرنه باید در انتظار یار هو هایم را همچون دندان هایم سپید میکردم 👵👵👵

RM. kiute.ARMY

چرا سخت؟😂
الهی کباب شم😂
Ramesh ★•★
۲۸ تیر ۲۱:۵۱

اولین کامنتم 😃

امروز بالاخره همت کردم بعد از دو سه ماه که تو بیان ثبت نام کردم بیام و از حق نظردهیم استفاده کنم😄

تو این دو سه ماه حتی زورم میامد پستی رو لایک کنم😂

 

خب  نویسنده عزیز ، هانول جان همونطور که خودتم گفتی فیکت بسیار قشنگ و انرژی دهنده بود و منی که زیاد دختر پسری نمیخونم بسیار ازش لذت بردم😉 

اصلا از اینکه خوندمش ناراحت نیستم و با خودم میگم اگه دان نکرده بودمش بد چیزی از دست داده بودم😢

و دیگر اینکه عاشق اون هشتک های آخر نوشته هات شدم 😐😂

#نه_ به_ اسمات😇

 

فایتینگ نوسنده 💜 آی پرپل یو

RM. kiute.ARMY

به به بانو رامش😂
ای جان پس فاینالی😂


ااسمات نمک فیکه اما دیگه زیادیش واقعا رو مخه:">
pari :)
۲۸ تیر ۲۱:۳۶

امروز چرا انقد خوبه؟

ی فیک از یونگی و ی دختر

بدنیا اومدن بچه هالزی(جالبه ب مامانم میگم میگ این چ خریه خب بدنیا اومده ک اومده😭😂💔)

دیگ چ خبر؟

ی خب خبر بد با اینکه 6 روز تعطیل رسمیم مدرسه ما بازه🙂💔

RM. kiute.ARMY

یونگی هم لایو اومد:">

میشه بگم ریدم به مدرسه اتون؟
PANIZ Soobin
۲۸ تیر ۲۰:۲۵

فرست شدم؟عایا؟

RM. kiute.ARMY

ناح😂
نمد والا:/
۲۸ تیر ۱۹:۲۹

docthors??!!

مونی جان چه جالب انکیز نوشتی🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

ماها کپی پیست میکنیم😂
闇の女王 シングル
۲۸ تیر ۱۷:۲۳

ایح بالاخره دارید فیک های دختر پسری میزارید:">

ایول بیشتر بزاریدددددد >_< 

RM. kiute.ARMY

چشمممم حتما جیگریییییی*0*
niyay esh
۲۸ تیر ۱۶:۵۸

به به به به

عجب چیزیه یونگیییییی من♥

بوس ب کله نویسنده

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل لاولی*^*
Vkook. Darya
۲۸ تیر ۱۵:۳۹

فولللللل

فوللللل&_&(ده تا فیک فول نخونده داره ولی بازم مث بز ذوق میکنه فول میبینه 😂)

ندای درونم ارادت خاصی بهم داره 😂💔

حس میکنم فیک جذابیه &_&

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون😂😂😂😂
سلام برسون ب ندا بگو دریا مال منه-_-
به به:">
HANOUL
۲۸ تیر ۱۵:۰۳

الانه که نویسنده خودشو از پنجره به پایین پرت کند.

RM. kiute.ARMY

پنجره: نیا سمیههههههه نیااااااااا!!!
Minmin
۲۸ تیر ۱۳:۵۲

از مد افتاده ولی فرست ؟ 🤣🤝🏻❤

RM. kiute.ARMY

ناچ😂
Jim Jim
۲۸ تیر ۱۳:۱۷

جونی جونم بیا دردت به جونوم...

ضربان قلب من تند میزنه میخواد اروم بزنه نه دیگه نمیتونههههههههه...

بیا بریم کوه کدوم کوه...

از ان بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه..

هم نامهربونه هم افت جونه...

 

نمیدونم چرا ولی...من..فن فیک ...استریت...شوگا...رو...بدجور..دوس میدارم!!

*شیرجه به سمت فیک*

RM. kiute.ARMY

شب مهتاب لب بندر سی تو اواز میخونوم😂
از تو پس کوچه دل داد میزنه داد و فریاد میزنههه😂😂😂
همون کوهی اهو ها داره ای بنه😂
سیا کچک جان جان😂😂
هم با دیگرونه😂

منممممممممممم دقیقااااااااا!!!
SANA عنتر برقی پری ناز :|
۲۸ تیر ۱۳:۱۲

فرست لاییکککک 😂✊

RM. kiute.ARMY

جوووووووووووووووووووون😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان