BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن MR.FOX

7_llyp.png

✴️FULL✴️ 

××× MR.FOX ×××

نویسنده rhi
نوع روابط استریت ( دگرجنسگرا یا دخترپسری)
شخصیت ها کیم تهیونگ . پارک جیمین . کیم یونا . مین یونگی . جانگ هوسوک
ژانر فن فیکشن . مهیج . اکشن . رمنس
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 575
چنل moonlight_fiction

Fanfic Land

  

⛓🔥🦊DOWNLOAD🦊🔥⛓

 

805_vpfe.png 

۲۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۱۱ آبان ۲۲:۵۳

بهبههه

ببین چی نوشتننن

ببین قشنگم

حس میکنم سطح قلمت خیلییییی کمم و خیلی کوچولو جای اشکال داشت خب؟

ولی نقاط ضعفش باعث نمیشه نقطه قوت نداشته باشه

۷۵درصد کیفیت فیک و رمان به اینه که داستانش روند خوبی داشته باشه که تو تقریبا ۷۰ درصدشو داری!

ایده مورد ستایشو پرورش دادی و باگ خاصی تو ایده دیده نمیشد فقط یه مورد خیلی کوچولو دیدم که فکر نکنم کسی بهش توجه کرده باشه

یونگی تو حرفهایی که با خودس تو مغزش میزد یه چیزی گفت که این منظورو میرسوند:

یونا و تهیونگ و هوسوک تنها خانواده منن و من عاشقشونم

ولی ته ماجرا میفهمی جیهوپو سر میبره و قصد جون اون دو تای دیگه رو میکنه و تنقاض تو کار ایجاد میشه.

بعد اون قسمت مهم کار که چینش داستانه ۲۵ درصدم قواعد نوشتاری اهمیت داره 

یعنی من خودم حس میکنم داستان منطقی چیده شده و جذاب از قواعد املایی خیلی مهمتره ولی اصلشو باید از دد بپرسم

خب تو تنها ضعفت تو همین مورده مثلا:

نوشتی:نگاهه در صورتی که اِ اینجا حرف ربطه و به جای نگاهه باید بنویسی نگاه و نگاهِ خونده بشه

یا اینکه املا خیلییی مهمه و غلط املایی در جا اعصاب ریدرو بهم میرضه چرا یونگی تو یکی از دیالوگاش جا کلمه عرضه از ارزه استفاده کرد؟سه ساعت با خودم درگیر بودم بفهمم چی به چیه عرضه و ارزه یه ذرم بهم شبیه نیستن

اما برسیم سراغ بهترین نقطه قوت کارت یعنی مقدار رمنس داستان!

رمنس داستان اگه بیش از حد زیاد باشه دل رو میزنه و ریدر میگه:-اههه اینا چرا ۲۴ ساعته رو همن!

اگه کمم باشه میخوره تو ذوق و خودمم تو فیک اولم این اشکالو داشتم که رمنسو خیلی کم در نظر گرفتم

اما مال تو کاملا دقیق و به اندازه بود!

و صحنه های رمنسو خیلی خلاقانه چیدی

یعنی من اصلا به ذهنمم خطور نمیکرد که جیمین برای طبیعی جلوه دادن ماجرا لباساشو در بیاره و بقیه بساطا!

و خدایی سر خوندن اون تیکه خیلی حال کردم

تیکه شیطنت بازیای یونا تو خونه دوست جیمینم محشر بود محشر!

و خب اخرین تیکه یعنی اون بخشی که اهم اهم دار شد

اسمات بنظرم ممکنه باعث بشه به حریم خصوصی اعضا تجاوز شه ولی این نوع اسماتو میپسندم

اسماتی که حداقل اندام خصوصی طرف توش در معرض تصور قرار نگیره ✅

و من کلا بخوام یه چیزیو بگم اینه که از بین هر سه تیکه اصلی رمنس اولیو بیشتر پسندیدم

دیدی یه تیکه از سریالو خیلی دوس داری و هی همون تیکه رو پنج شیش بار میبینی؟اون تیکه کیس تو اون بار دقیقا جزو همون تیکه ها بود!

خلاقیتت تو کشوندن کار به کیس و اینا اصلا محشرررر

و اینکه فک کنم سندرم علامت تعجب بی قرار داری؟خیلی جاها جمله طرف واقعا یه جمله تعجبی نیست و فقط باید از نقطه استفاده شه ولی تو از ! استقاده میکردی

بیشتر جاها جمله طرف تابلوئه فقط سوالیه ولی همزمان از ! و ؟ استفاده شده تو اینم دقت کن

و امیدوارم حوصلت بکشع این تومارو بخوتی موفق باشی

و اینکه همنطور که میبینی اسم من سالیه و این که من دیدم خودم تو فیک کشته شدم خیلی حس عجیبی داشت برام تصادف جالبی درومد اسم من تو فیکت بود

حرف دیگه ای نیست به خدای بزرگ میسپارمت

 

یون سالیواتون🌱

RM. kiute.ARMY

عوففف ببین چه کامنتی👀
پر ملاااااات و سازنده طور👀
1
2
3
4
تشکر تشکر جیگرمممممم بابت کامنت و وقتی که گذاشتیT^T
هانا
۰۳ مرداد ۰۹:۰۲

باید برنامه خاصی داشته باشیم؟

RM. kiute.ARMY

نه قربونت برم آموزش دانلود رو دیدی؟*^*
ابوگشنیز
۱۰ تیر ۱۴:۴۳

هایی امیدوارم خوب باشی 

چطوری دانلود کنم؟ 

روی دانلود میزنم میره توی انتقال دهنده ولی دانلود نمیشه 

راهنمایی پلیز

RM. kiute.ARMY

هایییی به روی ماهت و اون اسم قشنگتتت ای شیخ😔


بفرما جون دلمممT^T
Pariya
۲۶ مهر ۲۳:۴۱

عام...میخوام اینو بخونم

فقط خوب تموم میشه؟😔

ژانرش چیه؟

RM. kiute.ARMY

اره خوب تموم میشهㅠㅡㅠ
توی جدول ژانر هاش هست نفسمㅠㅡㅠ
منتها گوشیت رو بزار روی حالت چرخش تا ببینی جدول هارو
عذرا خانوم
۱۵ مهر ۲۰:۵۰

اهم هم و منی که ۳ روزه قید درس و زدم و دارم اینو میخونم  و بالاخره ۳ روزه تمومش کردممم😐

نویسنده گل گلاب مرض داری با احساسات ادم بازی میکنی؟

سر مرگ هوسوک و جیکی بغض راه گلوم و سد کرده بود و دقیقا جلوی کسی بودم ک ازش متنفر بودم و نمیخواستم اشکمو ببینه.........

هعیییی چ بگویم ک از نگفتنم پیداس....

قشنگ بود ولی همون اولین بار ک جیمین و یونا تو بار بودن باید کارشونو میکردن هر چند یونا حالش خش نبود ولی باحال میشددد😂😐

خاک تو سر منحرفم خداوندا مرا ب راه راست هدایت بنما😀

RM. kiute.ARMY

آب مقدس داخل هوای سایت کم شده یکم جو سایت داره از تابعیت قوانین صدا و سیما خارج میشه ها😔😔😂😂😂
Camélia
۱۳ شهریور ۱۲:۲۵

میگه لینک حذف شده..... 

چرااااااااااااا

ددی این کارو با ما نکننننن😭😂

 

RM. kiute.ARMY

لینک چک شد نفسم حذف نشده*^*
hannah
۱۲ خرداد ۰۴:۰۲

ترخدا یه نشونی از نویسندش بده چنل سروششو پبدا نکردم =)))) کجا یه اکانتتت داره؟ 

RM. kiute.ARMY

والا منم همین یه چنل رو ادرس دارم:">
m
۱۴ ارديبهشت ۱۶:۴۲

خداییش عالیی بود واقعاا هنرمندانه بود هم ژانرش هم استریت بودنش:)هم خط داستانیش  :) خواهشا بازم همچین فیکایی بنویسید عالیییییییییی 

 

RM. kiute.ARMY

حتمااااااااا!!
مرسی کامنتتتتتتتتتT^T
V
۱۶ اسفند ۱۹:۴۱

چرا نمیتونم دانلودش کنم:(

RM. kiute.ARMY

نمیدونم بیبی لینک درسته:"(
Cupide
۱۳ اسفند ۱۳:۱۳

سلام‌ببخشید لینکش خرابه انگاری بعلاوه من امروز قسمت وبتون هاتونو چک کردم مشکلی داره بالا نمیاره؟

RM. kiute.ARMY

کل سرور ها مشکل پیدا کردن:"(
پارک مینسو
۲۱ بهمن ۱۹:۵۵

من تازه با این سایت آشنا شدم لطفا بگید چطوری بخونم

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم خوش اومدی*^*
بزن روی دانلود و و هر صفحه ای ک اومد ببند (فقط باید توی ریزی بمونی) بعدش دکمه ی رد تبلیغ رو بزن
بعد از اینکه شمارش ثانیه شمار تموم شد دریافت لینک رو بزن*^*
کانر(همون تانیا حلال مشکلاتم اسممو عوض کردم بل)
۰۴ بهمن ۲۰:۲۸

وای چه خوب شده نظرات اومده بالااا

تا بیای پایین جونت درمیومد :/

RM. kiute.ARMY

ادم پیر میشد😂
سحر
۰۳ بهمن ۱۷:۴۵

فقط میتونم بگم این قشنگ ترین فیکیشنی بود که خوندم و چیزای زیادی ازش یاد گرفتم 

هرچند هنوزم نمیتونم با مرگ هوسوک کنار بیارم اون همیشه شبیه اسمشه پر از امیده 

و ممنونم واسه اینکه وقت میذارید فکیشن های قشنگ مینویسید 

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو سحر شی جونم که برامون وقت گذاشتی و نظر دادی*^*
...
۱۴ آذر ۱۱:۵۶
(اممم سلام به فردی که ددی صداش میکنن (اوففف عجب اسم شهلایی
راستش .... میخواستم بگم که فیکات خیلی خوبن *ـ* بوص :‍‍‍)

RM. kiute.ARMY

بوص متقابل عزیزدلم*^*
فاطیما
۱۱ مهر ۱۴:۲۷

سلام کسی میتونه بهم بگه من چجوری ثبت نام کنم اینجا هرکاری میکنم نمیشه

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/525
به این پست مراجعه شود*^*
Merey
۱۱ شهریور ۲۰:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دختر پسری ندوص😐

ولی میخانمش😐😐💪🏼

بعد باز میام سایت😐😐🌮

تا...😐😐😐😐💸

کامنتمو ببینم ج چی دادی بش یا ن😐😐🤝

 

 

 

 

 

 

حیح قبول دارم خیلی کراش و کیوتم😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیروز یه پسر اومده پی وی پسر عموم گفته بیا رل بزنیم😐

پسره گی بود 😗

اونم تو ایران🤧

من تا الان ندیدم😐

جیر دلم براش سوخت که ج رد گرفت😐

پسر عموم بایسکشوال نبید😣

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگردیم به خودم😐😐😐

 

من دختر پسری ندوص چون گی باهاله😂

بعدشم رک بگم بیشتر 💦 می‌کنه 😂😂😂

 

موافقید؟؟؟

یا فقط من مخم شرحه شدس؟😐

منحرف بیدم دیگه احمق هم بیدم😐

در کل همه چی بیدم😐😐😐🤝

بزنین دست برا جادوگرو😐👏👏👏

 

 

 

 

 

 

د میگم بزنین/:

یالا دیگه😐

دست دست دست👏👏👏👏

😐😐😐😐

 

 

 

من دوست دارم تاپ باشم😐

کیوتی ک میگن ددی ناموصن تا الان تاپ بودی؟😐😐😐😐

 

 

 

 

من یه بار چالش شد مجبورم کردن به شکل یه پسر در بیام و با یه دختر رل بزنم😐

حضوری😐😐😐😐

خلاصه تا الان این مدت سمی رو یادمه😐😐

 

 

مدیونین اگه فک کردین با دیلدو *****مش*-*

مثبت اندیشی کنین بسه اینقد منحرف بیدید😐

 

 

 

 

 

 

 

 

خونه تنهایی =؟

= نوتلا خوردن با قاشق بزرگ😐

وقتی گشادیت میشه چیزی درست کنی بخوری😐😐😐

 

😌😌😌 برعکس به خودم افتخار میکنم😂

 

 

 

 

 

 

 

بزنین باز این دست👏👏👏😂😂

 

 

 

 

 

 

 

چقد زر زدم/:

 

 

هعییییییییی😐💦

 

یه بار به خارجی نوشتم گاییدمت میخاستم بفرستم واسه دوستم😐

اشتباهی فرستادم واسه مامانم😐💔💔💔

یعنی نشستم قرانو ختم کردم که انگلیسی بلد نیست😐💔💔💔💔

 

 

 

 

فرستادم براش Guide you

p:

 

 

 

 

 

گه شانسی تا چه حد اخه😐💔

 

 

 

 

 

راستی کیوتی بخاطر یه چی ازت ناراحتم😐

 

 

 

کامنت طولانی میدم😐

ولی همشو ج نمیدی😔

انگار وقتی خسته ای کامنت من برات میاد🚶🏻‍♀️

😔 برا همین دیگه کامنت طولانی نمیدم🙂

این اخریه🌮

کاملا جدیم🌚

 

 

 

 

 

 

دقت کردی یه مدتیه غبار نمیزارم☺️

🙂میخاستم ببینم توجه میکنی یا ن؟

😔ولی نفهمیدی💔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در کل برگردیم سر اصل ماجرا🙂

نویسنده فایتینگ +-+

خسته نباشین۰-۰

 

ای لاب یو💜💸

برم اینو بخونم🙂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

همیشه ک کامنت جواب میدم من بچه😂

کیوتک منی تو:">

برگام ریخت:| واقعا؟
من دیده بودم اما اینکه بیان یهو بگن خیلی برگ ریزونه😂
بیاد به پسر عموی من بگه😂😂

اخ فدا دهنت دقیقا گی بیشتر حال میده😂😂😂
شپلق شپلق شیپیلیق مثلا دسته😂

تاپ ک هستم اما به مولا از هر نظر باکره ام حتی مغز😂😂😂😂

واقعا پسر شدی:|
و نمودیش؟:|

دندونات درد میگیره بچهههههه😂😂😂

یاد آهنگ نزن دست به این مست افتادم😂😂😂

وای جررررررررررررررررررررر نابود😂😂😂😂😂😂😂😂جرررررررررررررر
خدایا شکرت😂😂😂

لاولی من دست تنهام:")
کامنت ها صد و خورده ای و اکثرا طومار😂
چشم ببخشید ک کوتاه جواب دادم:">


Arshia
۰۸ شهریور ۱۶:۲۲

سلام ددی خوبی😹

اینم خب بود ولی نمیدونم چرا احساس میکنم یک جوری بود 😐💔

ولی به هرحال میسی ددی⁦◉‿◉⁩

RM. kiute.ARMY

یکم پیچیده بود؟😂
خواهشیات ارشیا شه*^*
rhi
۳۱ مرداد ۱۲:۳۱

های rhi هستم نویسنده مسترفاکس.

چندتا توضیح بدم اینکه فیک استریت هست و کاپل اصلیش جیمین و یونا هستش...

اخرش هپی انده!

و اینکه تو نظرات دیدم به اسم دختره خیلی گیر دادید خواستم بگم والا این اسمو یکی بهم گفت😂👐

در جواب نظراتتون ممنون از کسایی که نظر دادید و خوشحالم که خوشتون اومد و مورد پسند قرار گرفت💛

و درجواب یکی از ریدرا کخ گفت از یه جایی به بعد یونگی از یونا متنفر شده بود خواستم بگم که من قبل از شروع داستان تمام اتفاقات رو یادداشت میکنم و بعد شروع به نوشتن میکنم ، داخل داستان هم گفته شد که یونگی خودش رو قانع کرده بود که نقش بازی کنه و هویت واقعی خودش رو فراموش میکنه تا زمان مشخص شده🦜

و درجواب دوستی دیگر بگویم که اخه نامجون خیلی منفی میخوره بعد احساس کردم باید شخصیت خنگی داشته باشه😂😂

ممنون از لیدر سایت واینکه خوشحالم ریدر ها خوششون اومد💛❄️

 

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم جیگر من *^*

ریدرها
ماریا
۲۱ مرداد ۲۱:۱۰

چرا نامجون نقش منفی بود؟!

مگه شوهرم چه گناهی کرده اخه.

هانول شی میشه زود تر اون فیکتو بنویسی؟

کم کم دارم طلف میشم (ಡωಡ) 

RM. kiute.ARMY

قیافه اش گول زنکه😂 یه ددی هاتههههه:")
HANOUL
۱۷ مرداد ۱۵:۳۶

وای ای پینکککککککک. عخشممممم😭😭😭😭

خب...

خیلیییییییییی قشنگ بود. واقعا میگم. خوشم اومد اما...

یه ایرادی داشت. 

دویست صفحه ی اول یونگی بشدت اردات داشت به یونا و میگفت گربه کردنش دلش رو درد می اورد اما از صفحه ی سیصد به بعد یهو یونگی میخواست ذره ذره سوختن یونا رو ببینه. 

قشنگ درک میکنم نویسنده داشته مینوشته یهو وسط داستان یه ایده ی حدید به ذهنش میرسه. با خودش میگه بزار یونگی رو بر علیه یونا کنم. بعد دیگه اول داستان یادش میرهـ. خود منم اینجوری هستمااااا .

 

 

و این که کیوووووت چرا زود تر نگفتی دختر پسری نامجون میخوای با مثلث عشقی یونگی یا هوب؟؟؟

من دارم یدونه اینجوری مینویسم.

اگه میگفتی تا الاند تموم شده بود

RM. kiute.ARMY

وای خدا واقعانی میگی؟T^T
HGWYUEGDIQYUEDYUQ
منهاثبنهضصفثیعهغثفهن

نویسنده
Gaul JK❤
۱۶ مرداد ۱۵:۲۳

عرررررررررر😭😭😭😭

چه خوب بوددددد😍

RM. kiute.ARMY

مثل وجود گل تو*^*
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۵ مرداد ۱۸:۲۳

در جواب hadis:
من ادمین کیم تانیام (کسی که چند ماهه محو شده و همه کلا نمی شناسنش :/)
و اینکه از طرف آریستیا گذاشتم بل

RM. kiute.ARMY

hadis
miss_dove
۱۵ مرداد ۱۷:۰۴

کاپل ها؟
و این که اگه سد اند بگید بهم تحملشو دارم

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفته حدس بزنیم😂
نه نیست فکر کنم:">
hadis
۱۵ مرداد ۱۱:۴۹

جرر تانیا

اریستیایی؟؟😂یانه؟

وایی 😂😂

RM. kiute.ARMY

جونز😂😂😂
Yoonmin lover 13
۱۴ مرداد ۱۲:۵۲

دختر پسری دوست ندارم 😐

کاپلی سراغ داری ؟

RM. kiute.ARMY

امروز یدونه ویکوک تو سایت گذاشتم😂 123 ص
hadis
۱۴ مرداد ۰۸:۲۸

عرر مستر فاکس دلم براش تنگیده یودಥ_ಥ 

منه الاغ چرا باید هرچی فیک بوده رو درو کنم😐

اینم خوندم قبلا توسروش عررر

RM. kiute.ARMY

چرا رحم نمیکنید به خودتون؟😂
آروم آروم بخونید😂
Sana
۱۳ مرداد ۱۵:۵۹

خوداااااااا خیلیییی خوب بوددددددددد 

سر هوسوک..... :') مث ابر بهاری گریه گریه کردممممممممممممممممم

محشر بود خلاصههه😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

نگو که باز گشتنش:">
اگون'
۱۳ مرداد ۱۵:۰۱

اولین‌باره‌کامنت‌میدم..

فالورزیرابی)

مصترفاکس

توچنل‌فیکشن‌لندسروش‌بید‌خوندمش

ولی‌من‌ک‌بیکارم

بازم‌میخونم😔😂

RM. kiute.ARMY

ای جان نوش جون😂
Yoonmin lover 13
۱۳ مرداد ۱۴:۲۹

ددی یه فیک کوتاه که جذاب باشه سراغ داری ؟

حوصلم سر رفته 😓

RM. kiute.ARMY

فیکا همه جذابن😂
اما این دختر پسری از یونگی که گذاشتم واقعا جذابه*^* رمنس نیست پس میتونی بوخونیش
Yoonmin lover 13
۱۳ مرداد ۱۴:۲۷

اوه این تو یه چنل سروش هست اما من خوشم نیومد نخوندم 

RM. kiute.ARMY

چرا؟😂
Jim Jim
۱۳ مرداد ۱۳:۰۹

تا اونجایی که من یادمه چورونگ بود....نبود؟شک کردم:/

RM. kiute.ARMY

هن؟😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۳ مرداد ۱۲:۱۸

آیدی واتپد نویسنده مولتی شات: @Aristya_1016

RM. kiute.ARMY

اوه یعسسسسسسسس*0*
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۳ مرداد ۱۲:۱۴

راستی هیونگ پلیز بنویس ک چنلمون توی سروشه جر

 

RM. kiute.ARMY

اهان چش*^*
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۳ مرداد ۱۲:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینم آهنگاش
به ترتیب از پارت اول از جاهایی که مشخص شده پلی شه

**** **** ***** **** *** ** **** ****
************************************************

**** ********* **** **** * **** *** *** ***
*************************************************************

**** ****** *** **** *** *** *** ***
************************************************************

RM. kiute.ARMY

دومیه چههههههه کراشهههههههههه:">
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۳ مرداد ۱۲:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یح یح
وی آر گوود
تازه میخوام ی فیک دیگه هم بدم

*** ***** * ****** *** **** ****
***************************************************************

*******
*********************************************************************
 

RM. kiute.ARMY

پشششششششششششششماممممممم
یا امام زمانننننننننننن!!!
ثتبذاصثنعلبثغقیبزغفبشفیزس
کاورووووووووووووووووو!!!!
قفلتهقالهعرقابعهلرخعبذقی
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۱۳ مرداد ۱۱:۴۲

باید بگم ک کاپلشو نویسنده گف باید خودتون کشف کنید جررر
دخترپسریه

RM. kiute.ARMY

نویسنده های چنلتون خیلی مخوفن😂
Jim Jim
۱۳ مرداد ۱۰:۰۹

یه حسی میگه خیلی خفنه! مثل پوسترش. ...

هورااااا...میرم بخونمشششششششششش. ..

 

 

یک سوال الان ذهنم رو درگیر کرد...چرا اسم دخترا همیشه یونا ست؟😂

عه! این دختره! عضو گروه ایپینکه! من با این گروه کیپاپ رو شناختم...وااایییی خاطراتم زنده شدنT-T

RM. kiute.ARMY

برو بوخوووووووووووووووووون نوش جووووووووووون*^*


گروه ا پینک اسم لیدرش نامجو بود؟
جولینو🤩
۱۳ مرداد ۱۰:۰۱

آقای روباه:| ؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

آقا روباهه😂
Gaul JK❤
۱۳ مرداد ۰۲:۳۰

برم بخونم🙃

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووونت*^*
Huka
۱۳ مرداد ۰۰:۳۸

کیم یونا همون بازیگره است؟

تو قسمت کاپل اسما رو نوشتی نفهمیدیم آخر کدوما کاپلن

مرسی از این تدبیری که کردین🤣

فیک یا فول یا باید بری  تو صف که قطعا تا بخواد نوبتت برسه فولش کردی🤣

و در نتیجه داریم فیک های فول بسیار می‌بینیم

قبلا فول کم بود

RM. kiute.ARMY

قبل این تدبیر ما اره کم بود الان این کار باعث شد تراز کار های سایت بهتر شه*^*
闇の女王 シングル
۱۳ مرداد ۰۰:۳۲

من شکایت دارم:/

چرا بیشتر فیک های دختر پسری از کوک و جیمین و یونگیهههه؟؟؟ ته ته پس چی؟د⁦⁦⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

اصن من تاحالا یه فیک از تهیونگ ندیدم که صفحه هاش 1000+ باشه😐

ایح خو ماعم دل داریم...من قهرم دیگه میرم سریال ترکی میبینم مرسی اه بای o(╥﹏╥) 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه نرووووو سمیهههههههههT^T
من از نامجون میخوام:"> یدونه خفن با مثلث عشقی یونگ یا هوب
闇の女王 シングル
۱۳ مرداد ۰۰:۱۸

نبننزنزنزتنبنبنبنبنبن

تهیونگ با دخترسسسس؟؟؟

بهم بگیننننن...خیلی منتظر فیک دختر پسری بودمممممممممم😶😶😶😶😶😶😶😶😶

اگه دختر پسری من میرم بمیرممممممممم😶🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

حمله به فیککک*-*

RM. kiute.ARMY

اره دخمل پسریه*^*
و حدس میزنم آره😂با دختره اس ته ته
yara :)
۱۲ مرداد ۲۱:۱۲

کا پالاش؟

RM. kiute.ARMY

دختر پسریه اما فکر کنم دختره با تهیونگه*^*
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۲ مرداد ۲۰:۴۲

آیگووووووو

چه خفن!

من عاشق دخترای خفنم.

فقط کاش موهاش کوتاه بود کلی گوشواره داشت و آدمس باد میکرد.

ولی از این دخترا تو کره پیدا نمیشه:/

من دخترررر خففففففن میخواااااااام!

RM. kiute.ARMY

منممممممممممم عرررررررررررررT^T
✨Maria✨ BTS✨
۱۲ مرداد ۲۰:۱۵

من هیچکدوم از ژانر هاشو به غیر از رمانتیک نفهمیدم......

ددی.....

توضیح بنما پلیز.....

RM. kiute.ARMY

به ترتیب میشه: رمنس.مهیج.فن فیکشن(یعنی غیر واقعی).اکشن
SANA ..
۱۲ مرداد ۲۰:۰۷

ژووون بابا

RM. kiute.ARMY

یعللللللله
(B.B)
۱۲ مرداد ۱۹:۳۵

واو پوستر داد میزنه باید بخونم 

 

RM. kiute.ARMY

گلوش پاره شد😂😂😂
Melik
۱۲ مرداد ۱۹:۰۶

گاددد 

برم زودتر بخونمششش

ولی پوسترش مرگهههه ಥ‿ಥ  

RM. kiute.ARMY

دقیقا پوسترش عامل حامله سازی:>
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان