BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Hybrid Childs

7_0xc.png

🔅FULL🔅

نویسنده z_en
کاپل اصلی  کوکوی / ویکوک
کاپل فرعی سپمین . نامجین
ژانر رمنس . فلاف . درام
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 332

خلاصه:

 تهیونگ و جانگ کوک دو کودک هیبرید تحت آزمایش هستند که طی اتفاقاتی با یکدیگر آشنا شده و کم کم بهم دل می بندند.

آیا راهی برای نجات این دو کودک هست؟

فرجام این عشق کودکی چه می شود؟

 

🐰💜🐯DOWNLOAD🐯💜🐰

 

 805_vpfe.png 

۳۳ ۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
𝑉𝑒𝑛𝑢𝑠
۱۵ آبان ۲۲:۲۶

ولی من یک فیک سپمین دیگه میخوام ╥﹏╥

RM. kiute.ARMY

ان شا الله گاد بهمون عطا کنهT^T
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۵ ارديبهشت ۰۲:۱۶

دد راستی یه وانشات

ناممین داری که تخیلی و فلاف و...

من کلی تو ذهنم ادامش دادم 

و گستردوندمش

اجازه هست؟؟

RM. kiute.ARMY

البته هانیییییییT^T
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۴ ارديبهشت ۱۶:۳۲

دد به نظرت این مامان ها چشونه؟؟

مثلا میگم مامان برم بیرون 

میگه چرا ؟کجا میخوای بری؟چیکار میخوای بکنی؟

یه مثلا مامان دو هزار تومن پول میدی 

میگه برا چیته؟ برای چی میخوای دقیقا بعد اگه دلیلم منطقی بود و سلاح دونست میزاره برم بیرون اونم با خودش یا پول بهم میده با داداشم برم اون کاری که میخوام روبکنم

چرا این ننه ها فک میکنن همه کمین کردن دخترشون بکنن؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

من یبار رک به مامانم گفتم؛ تو به خودت و تربیتت اگه اعتماد داشتی به اینجا نمیرسیدیم که من تا میخوام برم برای رفع نیازم از مغازه کیک بخرم بخورم به تشنج و حال خرابی برسم! اگه آینده تو سری خور و بد بخت شدم فقط از چشم تو میبینم و به همه میگم مادرم این بلا رو سرم اورد.
جامعه همه جای دنیا بده؛ فقط ایران نیست... همه جای دنیا پسراشون ک/یر دارن مادر.

لازمه واقعا قید همه چی رو بزنی و فقط بگی:"))) اونم رگباری!
حق دارن...میترسن. اما همین ترسشون باعث میشه احساسی عمل کنن و به جای اینکه بهمون یاد بدن چطور با خطر کنار بیایم، ماهارو بقچه پیش میکنن که عوف نشیم. 
دوسمون دارن...ولی نباید این دوست داشتن ضرر برسونه:")
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۴۹

دد 

بر حسب اسم کاربریم به نظر نام واقعیم چیست؟؟؟

ناموسا جدی بگو ها

::ذهن دد::

به یه ورم که اسمت چیه ازگل

حالا انگار چه اسم شخمی داره که می‌خواد حدسم بزنم

 

RM. kiute.ARMY

حدیث؟ آیه؟ سوره؟😂
سخن پیامبر آیت و حدیث بود.

ذهن منو صحنه سازی نکن بچههههT^T
نخیرممم من اسمتو ندونسته و دونسته میلاوممممT^T
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۴۶

دد دد 

کمکککککک

من خواب کنسرت دیددددددممم

انقدر واقعی بود که نگوووووووووووووو

تازه تو خواب جین رو از پشت بغل کردم 

بعد یه سری استف آش خور اومدن با بد رفتاری از

سلطان جدام کردن 

انقدر واقعی بود که هنو ناراحتم چرا ننم اومد بیدارم کرد😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

استفففف مادر مردهههههههههه!!!
از اون خواب های واقعی که حس و گرماش میمونه تو خاطر آدم:)))))))))))))))
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۵۴

دد راستی 

چرا وقتی باهات حرف میزم حس

میکنم واقعا با نامجون حرف میزنم

اصن انگار در های گشایش به روم باز شده😅😅

RM. kiute.ARMY

جونم؟T^T
به مولا داری خجالتم میدی ها:")))
من خاعک پای تو و نامجونممممم ستونننننT^T
سخن پیامبر🤦‍♀️
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۵۲

های دد 

خوبی گشنگم

قشنگ تو پارگیای زندگیم دارم زارت زارت 

رمان و فیک دانلود میکنم میخونم امتحان های نهایی هم به چپ بزرگوارمه😐😬

ولی خدایی زندگی خیلی شخمیه

کاش این وضعیت زودتر تموم شه 

دوستدار تو

سخن پیامبر🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

های قشنگ من*^*
شما خوبی؟؟T^T
چپ شما بودن عالمی داره پس امتحانات باید از خداشون هم باشه😔
امیدوارم حداقل وضعیت جوری باشه که بدونیم اگه تلاش کنیم تغییر میکنه:")
منم لاو دار توووو!
ددی کیوتT^T
Acha
۱۲ بهمن ۱۶:۲۶

ددی فیکشن با ژانر HYBRID که تهکوک یا کوکوی باشه داری¿¡

RM. kiute.ARMY

are you gay رو خوندی؟
Miya:/
۲۹ مهر ۱۲:۵۲

ددی خوشلم هایبرد هم مث امگاوارسه ؟ یعنی پسرا با استغفرالله و الله اکبر در حین آش خوری حامله میشن ؟

RM. kiute.ARMY

بستگی داره به نویسنده و دنیای هایبریدش*^*
mahya
۲۰ خرداد ۱۲:۱۹

سلام ددی من تازه این داستان و خوندم

خیلی کویت و عالی بود

داستانه دیگه ای از نوع هایبرد نداری؟؟

بهم معرفی کنی💜🥲

RM. kiute.ARMY

فدایی داری دلبرم*^*
اوه البته دارم!

https://fazayihaa.blog.ir/post/1245
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۵ خرداد ۲۳:۲۵

اوه گاد 

اوه خدایا🥲

شششششتتتتتتتتت 

این عالی بوددددددد فففااااککککک

خیلی خوب بود الله 🥲🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻

درست وقتی داری از سویتی این فیک رنگین کمون بالا میاری یهو یه اتفاق خیلی خیلی غرمنتظره‌ای میوفته که مث سگ حرص میخوری و زمینو گاز میزنی

حتی گاهی بغض هم میکنی🥸✌

هههههعععععععیییییییییی *با لحن کشیده خوانده شود

خلاصه که خیلی خوب بود اولین تریسامی بود که از کیوتیش سکته کردم

تهکوک چرا ایقد خوب بودن ای وسط😭😭😭😭😭😭

گااااااد *هق

دلم واس جیمین ریش ریش شد🙃

بوسه های شکلاتیییییی ععععرررررررررررر

جدا از کیوت بودن و به شدت تمیز بودن ای فیک کالی هم باهاش خندیدم و واقعا جاهایی بود که تبلتو مینداختم رو تخت و از هیجان جیغ جیغای خفه میکردم😂😂🥸✌

و در آخر تچکر از مسئولین و z_en عزیز که همچین فیک تروتمیزی رو نوشت

و یه چی دیگه هم که واقعا دوسش داشتم این بود که اسماتاش طولانی نبود و یارو گفتنی کشش نمیداد و سریع جمعش میکرد

خسته نباشید

لاو یو آل😃✌

RM. kiute.ARMY

تو خسته نباشی دلبرT^T
در وصف نگنجد این فیک:">
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۲ خرداد ۲۰:۲۷

دد

فصل دو داره؟

اگه آره میشه بدیش؟

RM. kiute.ARMY

نه والا همینه:">
Hope Shiny
۲۶ دی ۱۳:۵۸

*همدردی با بغل کردنت*

RM. kiute.ARMY

:">
Hope Shiny
۲۵ دی ۰۹:۱۹

ول متاسفانه باید آف شم

RM. kiute.ARMY

ایگو منمT^T
Hope Shiny
۲۵ دی ۰۹:۱۸

آها

آنلاینیییییی

RM. kiute.ARMY

بلی:">
Hope Shiny
۲۵ دی ۰۹:۱۳

چی رو اضافه کنی؟*ستاره زدی یادم رفت😂💔*

RM. kiute.ARMY

اون ژانر درام*^*
Hope Shiny
۲۲ دی ۰۹:۵۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ها راستیییی این فیکشن **** ** ************* ***** ** ***** * ** **** ****** ** *****«مرسی ددی» 

RM. kiute.ARMY

عه0_0 پس اضافه کنم.
فدات برمT^T
Hope Shiny
۲۲ دی ۰۹:۵۸

ددی یه سوال 

ویکوک با کوکوی چه فرقی داره؟ 

(اولا کوکوی رو میخوندم KooKooy😂💔) 

RM. kiute.ARMY

حقیقتا دوتاش یکیه اما اگه بخوای فن فیک بنویسی و مخصوصا اسمات بحث عوض میشه
کوکوی کوک توش تاپه و ویکوک تهیونگ توش تاپ
Hope Shiny
۲۲ دی ۰۹:۵۶

وایییییی خداااااااااااااا خیلی کایوت بوووود 🥺🥺🥺🥺❤

ای کاش فصل دو داشت 

منم بوس شوکولی موخوام🥺❤

نه فقط میخوام تهکوک بچه رو ببینم که بوس شکلاتی بهم میدن😂🥺❤

 

RM. kiute.ARMY

ایگوووو تصورش ادمو انسولینی میکنه:">
fz
۰۴ شهریور ۱۶:۱۵

چن نف بم گفتم کاملش اومده ، منم خیلییییییی وقت پیش نزدیک یه سال پیش شاید کلی پارتشو خوندم ولی نصفه ولش کردم. الان ه رچقدر می گردم نیست

خداااااااا

RM. kiute.ARMY

چینجا میانه:"(
BTL
۰۳ شهریور ۰۲:۵۲

چقدر قشنگ بووود

ته ته احساساتى من😭♥️ولى این عشقاى سه نفره تو کتم نمیره چرا؟؟؟

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییی:">
اره درک میکنم خیلی ها تو کتشون نمیره😂
ی بدبخت فلک زده
۳۱ مرداد ۰۱:۰۹

از شدت کیوت بودنش دارم رنگین کمون بالا میارممم

خیلی خوشمل بودددد

بوس شکلاتییییی جییییییییییغ 😔😂

RM. kiute.ARMY

پوسترش مرگ خالصصصصصصصص:>
fz
۲۷ مرداد ۱۷:۲۰

وای من هنوز منتظر فیک inheritor م

خدااا . با اینکه کامل شده ولی هیچجا نیست

RM. kiute.ARMY

مگه تو چنل کاملش اومده؟
J.K
۲۴ مرداد ۲۰:۵۹

ددیییییییی یه سوحال فنی فوتی فوری

تریسام و هیبرد یعنی چی چی

RM. kiute.ARMY

هایبرید: یعنی دورگه انسان*^* مثلا دورگه انسان گربه:/ گوش گربه داره و دم گربه ولی انسانه*^*
تریسام هم یعنی رابطه اهم اوهوم دار سه نفره*^*
fz
۲۱ مرداد ۱۷:۱۲

سلاممم . میشه این فیک رو هم بزاریددد 

https://rizy.ir/pYJyf

RM. kiute.ARMY

دوماه از اپش گذشت ما از سایت برشداشتیم فول شد حلش میکنم:">
F/A
۲۰ مرداد ۲۰:۱۶

سونبهههههه مثل همیشه عالی بود😪🥺❤️

 

وقتی اسم سپمین اومد ذهن من یه راست رفت تری... استغفرالله😐❤️😂من چرا انقد تباهم؟

ولی ازین رابطه های سه تایی بازم بنویس...😐😪لامصب خیلی باحاله😂❤️

منحرف هم خودتونین😐😐😐😐

سونبه...اخیرا حالم خیلی گرفتس..😪 یه فن فیک بنویس که حالم رو خوب کنه🥺...ای لاو یو سونبه نیم...

🥺❤️❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

عالییییییی مثل تو*^*

تباه نیستی حقیقت را باید پذیرفت😂😂
خیلی هم عالیه حق کسی ضایع نمیشه😂
ای من فدا حالت برم:"(
چش:"(
Daisuke ... صصکی نَمجون 😔🤝
۲۰ مرداد ۱۷:۴۲

ددی راستی قالب جدید مبارکه :">

هق خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا :">

دلم تنگیده بود و در بغض غلت میزدم :">

و وقتی وی فیکو خوند : ماماان ؟ کاری نداری ؟ دارم میرم بمیرم :")

RM. kiute.ARMY

ممنون قشنگم قابل نداره*^*
اومووو:">
فدات برم ک بیا بخلم*-*
نههههههههه نرووووووووو سمیهههههههههه
Niroda
۲۰ مرداد ۱۲:۵۶

سلام من اومدم بگم اون فایلی رو که میخواستم براتون بفرستم ( در مورد نحوه رمان نویسی و ژانر ها و فرق bdsm و شکنجه جسمی و جنسی و فرهنگ کره جنوبی و رابطه مقعدی و دهانی و سکس توی ها و......).خب متاسفانه تبلتم به گا رفته پی دی اف یا ورد رو باز نمیکنه.قراره بالاخره توی هفته آینده گوشی بگیرم(البته اگه بابام دوباره یه بهونه دیگه نیاره) در اولین فرصت براتون میفرستمش.فقط میشه لطفا یکبار دیگه ای پی تلگرامتون رو بدید؟

شرمنده دیر شد

اها راستی اگه مورد دیگه ای هم بود خوشحال میشم بگین که توضیحش رو داخل پی دی اف بزارم.

RM. kiute.ARMY

اوه عزیزدلم البته*^*
دشمنت شرمنده قشنگم پیش میاد:">
نه ممنون همین کافیه^0^
kiute_ARMY

sara
۲۰ مرداد ۱۰:۰۵

چرا دوقلو هاشون انقدر باهم خوبن 

 

من و سام یه بار به خاطر اینکه اون 130 ثانیه ازمن بزرگ تره 4 ساعت دعوا کریم 

 

بعد من کم اوردم 3 روز کوچ کردم خونه مادر بزرگم 

 

بعد اومد منت کشی رفتم خونه 

 

هععععععععععععععععععییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

RM. kiute.ARMY

پشمانم:|
نه بابا اکثرا با زد و خورده رابطه اشون که به نظرم این دعوا ها خیلی قشنگ تره😂
A
۱۹ مرداد ۱۰:۵۰

چه کیوتننننن

راستی ددی

من دنبال فیک "دورگه" از اوکسوعم ولی پیداش نمیکنم سایتی هست که فیک اکسو بزاره؟

RM. kiute.ARMY

بسی بسی*^*

والا قبلا یکی بود خیلی محشر بود اما الان انگار نیست شده:"(
Sami
۱۹ مرداد ۰۰:۳۹

جونننننننززز😂😂😂

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسس:">
Ramesh ★•★
۱۸ مرداد ۲۰:۰۲

فقط یه چیز میتونم بگم :))

خیلی وااااااااااااااو داشت😶

وقتی تموم شد یک بغض با یک لبخند ملیح اومد سراغم 😢 هق

نمیخواستم تموم شه😭

واقعا فیک کاملی بود همه چی داشت لحظات شاد، لحظات غمگین و...

فقط من دوست داشتم ته رابطش با یونگی شیرین تر باشه خب واقعا حق بود که جیمین رو نبخشه ولی یونگی شاید اولش بد بود ولی کاری میخواستن رو نکرد

من دلم یه رابطه شیرین مادر فرزندی از یونته میخواست 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

😂😂😂😂 با تشکر از نویسنده عزیز z-en 🌸🌸

 

RM. kiute.ARMY

مادر فرزندییییییی عرررررررررر یونتههههههههههههههTOT

تشکر از تو رامش جان بابت وقتی ک گذاشتیو همچین کامنت قشنگی رو دادی*^*
atibaby just her baby
۱۸ مرداد ۰۸:۰۸

ای جانمممممممممممممم خدایاااااااااااااااااااااااااا عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مکلستیهخنلگیش چراااااا انقدهههه کیوتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

واااااابیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبلتیمذلهخحرکجیسگبمکلنتنرئزو ربنتلعهی

دارم اکلیل و رنگین کمون بالاااا میارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

سینهههههههههههههه بزن بلند بگو عرررررررررررر:">
Nilo
۱۸ مرداد ۰۲:۴۳

چرا همه انقدر صمیمی ان😥من احساس غریبی میکنم اخه تا الان زیاد کامنت نزاشتم ولی خب منم دلم موخواددددد صمیمی شممممم اییی.راستی یه مدت بود نمیشد کامنت گذاشت و من داشتم دق میکردم که کسایی که عضو نیستن دیگه نمیتونن کامنت بزارن ولی تو یکی از کامنتا خوندم که یه مدت بسته بوده کامنتا....من از خوشحالی بال در اوردم یعنی😁😁چقدر بی مزه ام🤦یکی بیاد منو جر بده😑😑یکی یه راه خودکشی پیشنهاد بده.....

RM. kiute.ARMY

لاو همین الانش هم باهم صمیمی هستیم دونت ووری😂😂😂
ناعلغبتفیتلیت اوموووووووو کیوت گوگولیییییییی😂😂😂
عه چرا خود کشی بچه-_- بیام بزنمت؟؟؟
Nilo
۱۸ مرداد ۰۲:۳۸

خب امممممم من زیاد کامنت نمیزام  ولی خب من تقریبا تمام فیک عا فول رو خوندم اممممم و خب واقا وقتی فیک جدید میاد از شدت ذوق عررر میزنم و خب هممون ازین کارا میکنیم (نت بابامو هاتسبات میکنم و میام رگباری فیک دانلود میکنم)خجالت اوره واقا🤣خب راستش من بلد نیستم عضو سایت بشمممممم😭اهانننن یه چیزیییی میگممم یه فیک هست به اسمthe inheritors و خب من عاشقققققق این فیک ام و اولین فیکی عه خوندم و ادامه دادم ولی نویسندش گفته یه مشکلی داشته و نمیتونه اپ کنه ولی مدت زیادیه اپ نکرده من پارت جدید موخوامممممممممم فقط دوتا پارت مونده و من دل تو دلم نیست😭زر زیاد زدم.بای

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ایگوووو تو هم از اون آرمی های متفکری نه؟😂😂😂
به امید روزی که پر از نت بشی:"))
آموزشش تو سایت هستا*^*
اره متاسفانه اپ نکرد:"(
اما نگران نباش در اسرع وقت فول شد میزاریم سایت*^*
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۱۷ مرداد ۲۱:۲۰

خدا نکنههههه

RM. kiute.ARMY

💋💋💋😎
yara :)
۱۷ مرداد ۲۱:۱۰

یا خدا...فک کردم اشتباه اومدم...:))فانوسا چشام وا شد...چق تغییر...

 

ددی..مونی؟ میگفتید شتر میزدم زمین..باو ...اصن خداس این قالب...:)

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟😂😂😂💜

الهی من دورت بگردم حاجی تو تاج سری بخدا شرمنده ات میشم:">
Sami
۱۷ مرداد ۱۸:۳۳

عررررررررررررررررر ددیییییییی

چه سایت کراش شدهههههههههههههههههه 

چه این فیک کراشهههههههههههههههه

چه تو کراشییییییییی

چه من کراشمممممممممم(خود پسندی مظمن.....)

چه همه کراشننننننننن

به به

 

RM. kiute.ARMY

تو ک کراش کراش هایی لابم😂😂😂
vimin shiper
۱۷ مرداد ۱۸:۲۸

آیم فاین:) زندگیمم یه جوک سادس:)

فقط به نظرم قلم نویسنده میتونه بهتر بشه:) ولی موضوشو دوس داشتم:*

RM. kiute.ARMY

بخند دنیا به روت بخنده:">
Alis
۱۷ مرداد ۱۸:۱۵

هقققققق

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

مامااااااااااااااا

ددییییییییییی

فاخخخخخخخ

RM. kiute.ARMY

آرام آرام با گوهر های فراوان😂
َAysa
۱۷ مرداد ۱۸:۰۲

عررررررر

با اینکه کلی کار ریخته سرم و یه فیک هزار و خورده ای صفحه ای دان کردم ولی در اسرع وقت میخونم و مزاحم میشم

وای ددی عکسا و پس زمینه رو عوض کردی منم هی استرس اینکه یه سایت دیگست رو میگیرم

 

RM. kiute.ARMY

تو مراحمی جانم😂😂😂
جرررررررررر نه بابا همین سایت خودمونه*^*
سارا
۱۷ مرداد ۱۷:۳۵

واو رو نکرده بودی از این قالبا بلدی شیطون 😂 

خیلی جیگره بلا 

بازم از اینا بزار عالی بود 

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاعد ممنون حتما میزارم😂
Vkook.lvr
۱۷ مرداد ۱۶:۲۷

فرست؟خدایااااااااا یعنی چقدر میتونه این فیک صافت باشه؟

مخصوووووووصااااااا کوکوییییییییییییییییییییی

های ددی من یه سایلنت ریدرم😂

RM. kiute.ARMY

اخ اخ نگوووووووووووو:">
های لاو😂😂😂
Sana
۱۷ مرداد ۱۵:۵۱

محو پوسترشم :')))

RM. kiute.ARMY

می تو:">
Princess of darkness
۱۷ مرداد ۱۴:۲۵

واهاییی چ کیوتهههههههه این فیکه اینم خیلی وقته خوندمش بسی قشنگه هم فصل دومش هم اولش البته این فیک بیشتر ویکوکه تا کوکوی ولی قشنگه واقعا

RM. kiute.ARMY

واو مرسیاتتتتتت فراوان*^*
kai kit kat
۱۷ مرداد ۱۴:۲۳

چوکاهه چوکاههههه بابت قالب جدید :))) 
و همچنین اون باکس فن فیک هااا
خیلی شیرین و تو دل بروعه :)))))
عی خدا

RM. kiute.ARMY

نوکرم جان دل قایل ندارههههه عزیزدلی*^*
Mitsuha Teakook
۱۷ مرداد ۱۳:۵۳

چه ملوسه(T^T)

RM. kiute.ARMY

خیلیییییی:">
nam_nam
۱۷ مرداد ۱۳:۳۳

این چرا اینقدر گوگولی 

ایییینننن چچچرررااا اااییینننقققدددررر گگگوووگگگوووولللیییههههه 

ااااااییییییینننننن چچچچچچچررررررررراااااااااااا اااااااییییییییینننننننننققققققققدددددددرررررررر گگگگگگگگگگگوووووووووگگگگگگووووووولللللللییییییییههههههههههههههههه🤭🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤤🤤🤤🤤🤤🤤

امیدوارم داخلش اینقدر گوگولی نباشهه😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

RM. kiute.ARMY

صدات تو سرم پخش شد😂😂😂

هست فکر کنم:">
Shefa :):
۱۷ مرداد ۱۳:۲۲

سپمین تریسامه؟! @_@

یا تفکر ذهن منحرف من اینو برداشت میکنه؟! 

اوموووووو قالب رو ببین*-*

چ کیوت و باحال شده😍😍😍👌👏

RM. kiute.ARMY

والا از سپمین دیگه چی میشه برداشت کرد؟😂
جووووووووون قابل نداره دورت بگردم*^*
^^ 𝑌𝑢𝑖...مال عمه شیوام🐯🧁💜...ببر کوچولوی جیوو 🐯🧁✨
۱۷ مرداد ۱۳:۱۹

قالب جدید مبارکککککک ددییییییی

RM. kiute.ARMY

فدات بشممممممم من ممنووووووووووون*0*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان