BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن The Secret Of The Kingdom

7_4uor.png

🎨FULL🎨

(دارای ورژن مینوی)

نویسنده z_en
کاپل اصلی کوکوی (دارای ورژن مینوی)
کاپل فرعی  سپ . نامجین
ژانر  تاریخی . رمنس . امپرگ . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 462

  

خلاصه:

به مرد نگاهی انداخت و پرسید : +چه سالی هستیم؟الان دوره کدوم سلسله است؟

مرد با تعجب به او نگاه کرد اما جرات سوال پرسیدن را نداشت و جواب داد: #سلسله ی جئون، سال 1600 .

تناسخ !

پس حدسش درست بود او وااقعا به چهارصد سال قبل برگشته و اگر اشتباه نکند او در دوران جدش که هم نام او بود، حضور پیدا کرده.

    

:kookv ver

⛩🎎🎐DOWNLOAD🎐🎎⛩

  

:minv ver

⛩🎎🎐DOWNLOAD🎐🎎⛩

   

 805_vpfe.png 

۳۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Zeynab
۱۴ شهریور ۲۱:۴۷

سلام عزیزم خوبی میگما قبلا یه فن فیک بود ویکوک بود اسمش شاهزاده افسونگر بود اونو میخواستم الا هرچی میگردم نیستش 

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من چطوریییی؟*^*

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/08/08/S-secret
همون جکی قدیمی...
۲۴ تیر ۱۵:۱۳

اخ ددی جون اخ ددی 

موتشکراتیم:/ 

ایشالا جیمینم با یونگی خوشبخت میشه بچم:/

RM. kiute.ARMY

نوکر شمامممم!!
خواشمندیاتیم:">
میرم براشون دعا مینویسم😭
همون جکی قدیمی...
۲۳ تیر ۰۹:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** ***** * ******** **** ** **** ** *** *** **** ****** ** ** *** ********* *** ** 

پس به نظرت با امپرگ شخص تی اوکی شه؟ دوستم میگه اگه جی رو حامله کنی برات ابرو نمیزارم:/ کلیم فوش ناموسی داد که اصن چرا باید دو تا سناریو داشته باشیم که اونو تو مضایقه قرار بدم:/(اخه میدم این بخونه نظر بده) اره خلاصه احساس پارگی شدید در ناحیه دیافراگم وجود داره و... 

پس تی موافقت شد؟ ولی من گیس و گیس کشیشو کم نمیکنم چرا که خودم دوس دارم ایشالا مخاطبم دوس داره😂

RM. kiute.ARMY

ولی ناموسا خیلی حال میده😂😂😂 یه حالی بده این ریدر ها پر پر میزنن😂😂😂
اره موافقم. دوستت چه خشنه:/😂 میخواد بزنهههه😂😂 و در نواحی تحتانی...
اونو که اصلا کم نکن!! قشنگ میخوام ولوله بندازی این پشت من قر مجلسی برم برات😂😂😂 
همون جکی قدیمی...
۲۲ تیر ۰۰:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد دد دد دد دد 

یه ایده فوق العادههههههه نامتعارف و کصافت بار به ذهنم رسیده 

*نیشخند شیطانی😈

**** **** ** ** **** ***** ***** ** *** ** *********

** **** ************ *** **** ***** ***** * ****** ******** 

***** ** ******* ****** ** **** ****** * ***** ** ******** **** **** **** *** *** ** ****** *** ***** ** ****** * *** **** **** **** **** ** *** ***** *** ** *** ***** * ****** ** *** ***** **** ******

***** ******* ****** * **** *** *** *** ***** **** *** ** * ** ****** **** **** ** ***** *** **** ** **** * ***** *** **** ****** **** * ** ** ********* **** ** ***** **** ***** 

****** **** ***** ** *** *** *** ** ** ** ** **** ***** * **** ***** **** **** ** *** ** ***** **** **** *** ****** ** **** ***** ** *********** 

***** ** ***** ******* **** **** *** **** * ****** ** **** **** **** *** **** ** ***** *** **** ****** 

***** **** ** *** *** **** ***** *** **** **** ** ** ****** ****** **** ** ***** *** ****** * ****** ***** ** ***** *** ******* 

****** **** ***** * **** *** *** **** *** **** ***** *** ** *** ***** ******* **** *** **** **** *** **** **** ** ** ****** ******* ** ** *** **** ** *** **** 

***** ** **** ******* *** ***** ** ***** ****** * ** *** ******** ***** * ** *** *** **** ** ***** ***** *** ***** ****** ***** **** *** *** ****** * ***** *** ** *** ***** ****** * *** **** ***** ** **** **** ** *** ** ***** * **** **** ** ** *** **** *** 

**** ******** ** ** ** *** ****** ** ******* ** ****** ***** ** ***** *** ****** ***** **** ** ***** *** ****** **** ****** ** *** **** **** *** *** ***** ***** 

***** **** ***** * **** *** ** ** **** ***** ****** 

**** ** ***** **** ** ***** *** *** ***** ** ****** * ** ***** **** ***** 

*** ** *** ***** ****** **** ***** **** ******** **** **** ********* 

** **** ** **** ***** 

**** ** *** **** * **** *** **** * ***********

 

RM. kiute.ARMY

بل بل بل بل بل
یا ذلجلال و الاکراممم😂😂😂
اوکی اوکیT^T

پشمام😂😂😂😂😂
قشنگ گیس و گیس کشی بین کساییه که بخوان بخونن چون خیل عظیمی از شیپر ها روانه میشن که ببینن تهش کی به کی میره😂😂😂
ولی اگه تهش رو با حاملگی شخص جی تمومش کنی، بازم گیس و گیس کشی عود میکنه و خلاصه که چون مشابه این داستان -نه شبیه داستانت ها!! شبیه کاپل هایی که انتخاب کردی- دیدم، نهایتا همه نصفه موندن چون دعوا بالاگرفت که اهای نویسنده باید فلان کنی و بیسار کنی تا اون به این برسه و این داستان ها😂
ولی به نظرم گره و گیس کشیش رو کمتر کن که به یه کاپل واحد برسه.

پ.ن: اتفاقا کار درست رو تو میکنی قشنگ داستان جون داره😂😂
yuqi chan
۱۸ فروردين ۱۶:۴۳

پسترس داره تحریکم میکنه از طرفی هم این هفته قشنگ مورد عنایتم با درسا:)

VK 🐻🐰

هعی هعی🥲😂
بیکاری در سرزمین عجایب
۱۱ فروردين ۰۸:۵۴

منی که موندم مینوی بخونم یا ویکوک چون هردوتاشون مورد علاقمن.....😢😂

RM. kiute.ARMY

میخوای نوبت نوبتی وسط هم بخون خیلی حال میده تمرین تقویت ذهن هم میشه😂😂
‌cute
۰۸ اسفند ۰۰:۵۹

سلام ادمین جون یه فیک ویکوک بود داخل چنل الان نیست اسمش شاهزاده افسونگر بود که تهیونگ جونگ کوک رو میدزده و میبره کشور خودش میگه این ملکه منه و اینا اولش جیکوب بود داریش؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدل من*^*

یه عدد ارمی
۲۸ آبان ۱۶:۵۲

یکی به من بگه چطور باید بخونمش. بلد نیستم تازه شروع کزدم به فیک خوندن 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم خوش اومدی😎🍷

tatababy
۲۹ شهریور ۲۱:۵۹

عرررررررررررررررررر سپش کووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

والا همینا رو داریم خواهر:"))
Zahra
۲۴ مرداد ۱۸:۲۰

واییییی بلخره پیداش کردم قبلا خونده بودمش اما گمش کردم چقد خشحالممممممم

جزو بهترین فیکایی بود ک خوندم

هق دلم براش تنگ شده

برم دوباره بخونم

RM. kiute.ARMY

ای جانمممممT^T
Ati
۰۸ مرداد ۲۳:۰۳

هق

یادش بخیر

یادمه خیلی عاشقش شده بودم...اخی 

گمونم پنج شیش بار خوندمش و الان باز میخوام بخونمش 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چطور مطوری ددی؟

من که حالم خیلی بهتره...ممنون بابت توصیه هایی که بهم کردی

دوست دارم دد...مراقب خودت باش.....بای تا بعد.....♡

RM. kiute.ARMY

ماشالله خدا زیادش کنه😂
خوبم خداروشکر شما خوبی؟*^*
خداروشکرررررررررررر! عزیزمیT^T
منم دوستت دارم کیوتتییی*0* همچنین بیبیT^T بای بای!
flover
۰۴ ارديبهشت ۰۱:۰۶

این فیکه خیلی خوب بود 😭😍😭😍😭

واقعا یکی از بهترین و قشنگترین داستانا بود

نویسنده میتونی این داستانتو بدی به یه کارگردان و یه کی دراما از روش بسازن 🤧🔥🔥

در این حد که من داشتم به این فکر میکردم که میتونه فیلمنامه یه سریال خیلی خفن تاریخی بشه😂😂♥️🤘🏼

RM. kiute.ARMY

موافقم:")
خودم به اصغر فرهادی میگم ازش فیلم بسازه😂
🌙👶🏻
۲۶ فروردين ۱۲:۴۳

وااییی . هنوز ده دقیقه هم از تموم کردنش نمی گذره و من انقد با خوندنش هیجان زده شدم که نتونستم جلو خودمو واسه کامنت دادن بگیرم . 🥺

عمیقا از نویسنده ، ذهن ، دستا ، انگشتا ، کیبورد ، مدادش و هرچیز دیگه ای که تو به وجود اومدن این فیک سهمی داشته تشکر می کنم ( خیلی ذوق زدم که همچین فیکی خوندم 🤧 )

وای اصن هرچی بگم نمی تونم مقدار علاقم به این فیکو توصیف کنم T-T فضای تاریخیش ، جوری که در آخر ربط اتفاقا بهم مشخص می‌شد و ...

پادشاه منو یاد یکی از شخصیتای نمایشنامه های شکسپیر می انداخت -_- که اونم به جنون کشیده شد ( یا در واقع اینطور نشون داد ) و چند نفر از نزدیکانش رو کشت ×-×

 

* اگه کسی مثل من نمی دونست کدوم ورژنو بخونه ، من هر دو رو تا بخشی خوندم و به نظرم کوکوی به ساختار داستان بیشتر میومد :" ( ادامه ی فیک رو هم با همین کاپل خوندم )

( وای من الان قابلیت اینو دارم که تا فردا واسه جیمینِ نینی و لُپّو اکلیل گریه کنم T-T )

RM. kiute.ARMY

منم برای کامنتت میخوام اکلیل بگریستمT^T
Mora
۱۷ اسفند ۰۳:۴۳

من این فیکو چند وقت پیش توی واتپد خونده بودممم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الان ک خلاصه رو خوندم افتادم یادش

گفتم عههه چقد شیهه اون فیکس 

دان کردم دیدم خودشه/:)

RM. kiute.ARMY

شت😂
Kim Kamelia
۰۸ اسفند ۱۰:۰۹

نه همین فیک بود...منتهی برای اینک اسپویل نشه دیگه چیزی نمیگممممم...اسپویلگران در اتش فیک میسوزند...سوره ی فیک - آیه ی 22...جر

RM. kiute.ARMY

و خداوند آن هارا دوست ندارد😂
suga:|
۰۸ اسفند ۰۰:۱۵

تناسخ؟ فاااااعااااک چقد کراش دلم برا همچین فیکی تنگ شده بود

سپم داره:]]] دلبر:]

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Kim Kamelia
۰۷ اسفند ۰۹:۱۲

اوووووو...یک فیکههه...عمیقا روانی شدم سرش...چرا باید میمردن بعضیا؟...(سعی بر اسپویل نکردن)...ذدبخیمکیبلدکمیدلذکیخادذنبدذکدیبذمبدذمبدذمدنبیذخیبدخذدیخیدذخیبخذدخیذخیذخیدذخیذدختیلل....تازه خوبه این فیکه رو اون اوایل ک تازه سایت رو شناخته بودم و ثبت نام نکرده بودم خونده بودم واگرنه اینجا رو نابود میکردم...الان تنها شانسی ک نویسنده اورده اینه ک ی چیزای محوی یادمِ....اشک ریختن'...ولی ی چیزایی هم یادمه...لهنتی این چ کاری بود با کرکترا کردیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...البته فکرکنم کاملِ کامل هم نخوندم از سر حرص...همچنانگریه کردن'...قودافظ...محو شدن'

RM. kiute.ARMY

لذتش به همین مردن بود😂😂😂
ارنالایرشصتاثبیوشتاصو
اسمش رو یادت نیست؟ کدوم فیک بود0_0؟ بارکد؟
Gaul JK❤
۰۴ بهمن ۲۳:۴۵

وایییی جرررررر😂

هر کلمه که خوندم میام اینجا نظر میدم اوکی😂😂

خندم میایه

وای فکر کن ملکه مادر با خودش میگه واد فاز این چش شده😂😂🚶🏻‍♀️

نمیتونم بخونم😂😂😂😂😂😂😂😂

تففففف😂😂😂😂

بله حالش خوب نیستتتتت😂💃🏻

حال منم خوب نیستتتتت 😂🚶🏻‍♀️

وای ندوستتتتتتتتتت

وضع چسمغزیه ودیعه که خودمم نمیدونم چیه ولی اختراع خودم 😂🚶🏻‍♀️

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من حالم خوب نیستتتتت😂😂😂😂😂😂😂

وای چرا تو ژانر طنز نزاشتم یا مشکل از منه که از اول تا آخر فیک دارم میخندم البته یعنی تا اینجا که خوندم از ۴۰۰ تا صحفه ۶۰ هستم😂😂😂😂

هار هار هار 

😂

شتتتتتت

آخه اینجا قرن هاجاره چرا خودتو کنترل نمکنی آخه یونگی هیونگگگگگ من الان سرم و میبینم به دیوارررررررر🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️😂😂

خداااااا🤦🏻‍♀️😂

یکی بیاد سر و بزنه به دیوارررررررررررررررر🤦🏻‍♀️😂

خداااااا

یکی منو نجات بدهههههه

میخواد بره بغلششششششش

یکی بهش بگه الان پادشاهی خیر سرشششششش

تروخداااااا یکی بهش بگههههههه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️.

اینجور که از کامنتادیدم قراره گریه کنم والا من که تا الان نصفشو خوندم دارم همش جر میخورمممم🚶🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من نمتونم ادامش بخونممممم😂🚶🏻‍♀️

وای خداااا

چرا جانگ کوک داره عین بچه ها رفتار میکنه خدااااا الان تو قرن هاجاره خوب پادشاه خشننننن

این داره میپره بغلش میگه یونگی هیونگگگگ

خدا من و بکششششش🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂

من نمیتونم بخونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم😂🤦🏻‍♀️

خدا منو بکششششششششششش

نمیخوام بخونمممممممممممم

ولی دارم میخونم🤌🏻

خدا منو بکشششششششششششش

حالا یخورده هققققققققققق 🤧😂

البته اتفاق خاصی نیوفتاده صحنه احساسی بود احساسی شدم هار هارهار😂🤧🤌🏻

خوب با نامجین خدافظی میکنم به خوشی 

حالت بریم به سوی بقیه 🤧💔

هوم صبرررررر

این فلش بک یعنی مال گذشتست اهاااااااا گرفتممممممم🤦🏻‍♀️

من اصلا این جانگ کوکو دوست ندارممممممننننمممممم

من اون جانگ کوکو میخواممممممممممممممممم اوتی ته میخواست بپره بغلل هیونگش 🤧💔

صحفه ۳۷۰ هستم 

و 

هققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

خوب که میدونم این فلش بکه 🤧🤌🏻

از درسام گذشتم وای زبانممممم

من برم شب ادامش رو میخونم 🤧🚶🏻‍♀️

پشماممممممممممم

چه تاریخ کش به کشیییییی

وای الان همه مردن دلم برای یونجی سوخت بی بابا شد هعی روزگار بریم ادامه 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هقققققققق

نمیخواممممم

با اینکه همه سالم هستن ولی هققققققق

این همه جادو استفاده کردین خو یهو کاری میکردی بعد از بوسه همه‌چیز یادش بیاددددد🤌🏻🚶🏻‍♀️

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

قصر شده موزه هار هار هارردرر😂😂😂

هعی 

خیلی قشنگ بودددددد

و اها ممنون که من و در خوندن این فیک همراهی کردید همرایی خوب بود یا نه دیگه انجام ندم😂🤌🏻

RM. kiute.ARMY

خوبی مادر؟😂 نفس عمیق بکش😂😂
ایگو اره کوکی این داستان زیادی کایوت بود:">

گریه کن گریه قشنگه....گریه سهم دل تنگهT^T

دیگه کرم نویسنده اینجاس که چیزی یادش نیاد طرف😂

گائولی دوستت داریم گائولی دوستت داریم (تشویق ایسلندی)
Gaul JK❤
۰۴ بهمن ۱۳:۱۹

پیش یه سوی خوندنننننن😂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتتت😂
BTS tae
۱۳ دی ۱۱:۵۲

وایی مرسی ددی😘😘😘شناختن که نه ولی فیکاشو‌خوندم کارش خیلی خوبه😍مرسی واثعا خیلی کمکم کردی♥💜💗🎀

RM. kiute.ARMY

فدات برم لاولی کاری نکردم*^*
BTS tae
۱۲ دی ۱۳:۵۴

سلام سلام‌من دوباره اومدم زر بزنم😁😂😶

 

وای ددی عاااااااااااالیییییی بوووووووود هققققق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭چقد سرش گریه کردم من😭😭😢😢

خیلی عالی بووود دومین فیک عالی بود که خوندم😍🤩بعد دزیره این عالی بود خیلی قشنگ بوووود🤩🤩🤩دست نویسندش واقعا درد نکنه معلومه خیلی براش زحمت کشیده واقعا خسته نباشید میگم بهش قلمش عالیه فوق العاده عاشقش شدم🤩😍❤💜

 

راستی ددی من دوتا ایده داشتم میخواستم فیک بنویسم یکیش امگاورسه یکیش معمولی میشه یه نفرو بهم معرفی کنی کمکم کنه؟من تاحالا چیزی ننوشتم واسه همون تنهایی از پسش برمیام ولی ایده ها به نظرم پتانسلشو داره که یه داستان خوب بشه ولی تنهایی نمیتونم بنویسم لطفا یکی رو معرفی کن بهم که کمکم کنه باهم بنویسیمش و ترجیحا دختر باشه😂اینجوری راحت ترم و اینکه چجوری میتونم با کسی که معرفی کردی ارتباط داشته باشم؟اگه میشه یه ناشناسی چیزی بدی ممنون میشم اونجا باهاش صحبت کنم شماره بدم‌بهش مرسی ددیییی😘😘😍💜

RM. kiute.ARMY

دور از جون خوش اومدی*^*

اخ ک چقدر این فیک عشق بود:">

sh.s رو میشناسی؟*^* بزار وبلاگش رو بدم
https://shsss.blog.ir/
F gh
۲۰ آبان ۲۳:۳۶

سلام  میشه خواهش کنم پیکوفایل بزاری با یو اپلود دانلود نمیشه.

RM. kiute.ARMY

اخه جان دلم اونجوری امار دانلود رو نداریم:"(
A.g
۱۹ آبان ۰۰:۴۵

کاش ورژن کوکمین هم باشه عرررر ، 😭😭 میشه ورژن کوکمین هم باشه ؟ 🙂

RM. kiute.ARMY

والا ندانم دارلینگ:"(
nili the jooje
۱۷ مهر ۱۱:۰۰

شلامممممممم

من تازه واردمممم

خیلی خوش اومدممم

T^T

RM. kiute.ARMY

خوش اومدی کیوتیییییییییی*-*
Park Jimin
۰۵ مهر ۰۶:۲۹

شت بابا حرف نداشت آفرین لاو عالیییی بود❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

ایولللللللللللللل~~~
Daddy sinner
۰۱ مهر ۱۴:۱۳

پشمانم*

کویوت لیوایم ب سینرتغییراسم دادیدم🚶‍♀اری گرنشناختی خودمم😞😂🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

شناختم لاب دونت ووری خوبی؟ چ خبرا؟😂
Park Hilda
۳۱ شهریور ۱۹:۰۳

گااااااد چ کصدستییی هستم من 

فیکوک چیه :////

اومدم بگم مینوی نوشتم فیکوک :////

ساری .. ادمینه پیجه مینوی شیپر .. گاد کصدستیمو ب رومنیارین 

اصلا این یه مریضیه همه هم مبتلاشن .. ایششش

RM. kiute.ARMY

کنچانا*0*
Monira
۲۶ شهریور ۱۹:۳۱

نویسنده هیچوقت نمی بخشمت. به اندازه‌ی کل عمرم گریه کردم.

ولی جدا از این ک ازت متنفرم بخاطر اینکه گریم و درآوردی اونم چندبار در یک ساعت، عاشق فیکت شدم عالی بود. قلمت فوق‌العاده‌اس. بیشتر بنویس

RM. kiute.ARMY

خود نویسنده کراشه ب مولاعT^T
Park Hilda
۲۵ شهریور ۰۲:۰۲

یه پیجی تو اینستا هست البته تو واتپدم هستا 

ادمینش خیلی گله مینوی شیپرم هست قلمش حرف نداره ... یهو کاپل فیکو ک دیدم یادش افتادم 

RM. kiute.ARMY

وای خادا بدینش من ببرمT^T
هعی یه بنده خدا (شماره ۲ )
۲۳ شهریور ۱۰:۴۳

چه خوبه وای وای ولی من واقعا دلم میخواد که ویکوک واقعی شه *)

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
Farmy
۱۷ شهریور ۲۰:۰۷

نمیدونم گریه کنم یا بخندم. عالی بود. خیلی عالی بود. واقعا عالی بود. فقط من چرا انقدر عصبیم؟ هااااا؟ کوکِ خر گاو بی شعور عوضییییییی من چی بهت بگم آخهههه کدوم احمقی بچشو میکشهههه هاااان؟ عوضی اگه یونگی نبود تو چه گوهی میخوردی هااان؟ اگه ته ته نمیبخشیدت میخواستی بری تو کدوم زندگیتو طلب بخشش کنی هاااا؟

 

در هر حال مرسی خیلی زیبا زجر خوردم:))

RM. kiute.ARMY

نفس عمیف بکش دخترم حالا یه شکری خورد😂😂
Gh
۰۳ شهریور ۱۵:۱۰

اره نگیره ولی فیکای مورد علاقه ی منم نگیره

RM. kiute.ARMY

هوم این نظریه😂
Gh
۰۲ شهریور ۲۲:۵۴

خدا نکنه ددی 

ولی من واقعا به یک فیک تاریخیه دیگه مثل این نیاز داشتم پس تشکر ویژه ایی از نویسنده دارم بعد از خوندن شاهزاده افسونگر که فقط خدا میدونه چقدر باهاش عر زدم و اهنگ غمگین گوش دادم این واقعا لازم بود 

RM. kiute.ARMY

صد البته:">
خدا این نویسنده هارو ازمون نگیرهT^T
Gh
۰۱ شهریور ۱۲:۳۶

عر ددی اصلا نمیام دلم تنگ میشه 

RM. kiute.ARMY

ای فدا دلت بشم من کیوتیییییییییییT^T
اسپرایت جیهوپ
۳۰ مرداد ۲۲:۵۹

یاااااا عاااالی بوووووود

اشکم در اومددددددد

حعطزجتجلهبسشییشسیشش

نویسنده دمت گررررم

میشه فیکایی ک جز این نوشتیم معرفی کنی بخونم؟ 🥺💜🌗

RM. kiute.ARMY

سه شاتی تاتاکوکولودیمنی
وانشات شرط میبندی
(بَنی ) Bani _army
۲۸ مرداد ۱۰:۱۲

خیلییییی خوووب بود نه عالیییییی بوووووووودددد

من عاشق این تناسخ مناسخام و اینو خیلی دوست دداشتمممممممممممممممممم

هق هق کوک چه بیرحم بوده ولی بعدش درست شد

نهههههههه چه سرنوشت ناراحت کننده ای گاااااد بعد رفتن کوکو داشتن هق هق هققققققق

تو اون دنیا هم باز بهم رسیدن (منظورم دنیا الانشونه :/ )

گاااد ته چه کیوته فکر میکنه تو این دنیا هم میتونه باردار بشه او خودا

ولی خوشم اومد جیمینی باز برگشت به اغوش گرم خونواده

فایتینگ نویسنده شیی

RM. kiute.ARMY

اصن هلاک کرد آدموT^T
Gh
۲۶ مرداد ۱۳:۲۶

شت شت شت من بعد از فک کنم دو سه هفته اومدم شت ژانر های مورد علاقم تاریخی اسمات عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

به به بانو غزل خوش اومدی*^*
نمد...
۲۶ مرداد ۰۱:۴۱

فوق‌العاده..بینظیر...خعلی خوب.تمام.باتچکر فراوان...💜

RM. kiute.ARMY

فدای شما تاج سر*^*
N.b
۲۵ مرداد ۲۰:۱۶

خیلی قشنگ بود♡-♡

من تا حالا فیکی با ژانر تاریخی نخونده بودم که قشنگ باشه و ازش خوشم بیاد♡♡♡♡

ازت ممنونم که نوشتیش♡♡♡♡

فایتینگ نویسنده♡-♡ ^-^

RM. kiute.ARMY

فایتینگ متقابل قشنگ من*^*
F/A
۲۳ مرداد ۱۲:۲۶

با شما بودم😐❤️

😐❤️❤️❤️❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

اهان چشم رو جفت چشمام باعث افتخار بید*^*
kute_ARMY اینم آیدیم*^*
Ramesh ★•★
۲۳ مرداد ۱۲:۱۴

بق بقو😂

چش چش حالا نزن 😂

RM. kiute.ARMY

غیرقابل قبول (باقلمونه😂)
من گلت کنم بزنم*^*
F/A
۲۳ مرداد ۰۰:۰۹

هق سونبههههه چجوری این چیزا به ذهنت میرسه؟🥺🥺🥺🥺 هق...

واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم این فیک قلب سنگی منو اب کرد و اشک در چشمانم جمع گردید😪❤️

 

خیلی جالب بود...اصلا عالی بود

خسته نباشی سونبه😍❤️

حقیقتش سونبه یه سوال دارم دوست دارین با من در ارتباط باشین؟

اخه میدونی من دوتا ابجی دارم ولی یکیشون که کلا ارمی نیست اون یکی هم کلا رو هواس🥺

من از اخلاقتون خوشم اومده

اگه دوست دارین که لطفا ایدی تلگرامتون رو بدین اگه دوست ندارین هم که هیچ😐❤️من بازم عاشق فیکاتونم

ای لاو یو سونبه نیم😍❤️

RM. kiute.ARMY

الان با من بودی یا این نویسنده؟😂
Ramesh ★•★
۲۳ مرداد ۰۰:۰۷

نمیشه شاهین تنها باشه؟ من شاهین دوست😂

 

تشنگی بهم فشار اورده بود😂

RM. kiute.ARMY

اصن من کبوتر تنهام😂😂😂
برو بخور بچه:|
BTL
۲۱ مرداد ۱۲:۵۴

اومممم...دیشب شروع کردم ب خوندن و الان تموم شد.خیلى خاصو جالب بود.ولى ناموسن فکر کنین کل زندگیاى قبلى رو یادمون باشه🤦🏻‍♀️💔ب فاک میریم هر روز.

نمیدونم چرا انقد عاشق جیمین کوشولو شدم.دوس داشتم واقعى بود تو بغلم فشارش میدادم.

خبببب پس شخصیت برتر فیک👈🏼جیمین

نویسنده جان موفق باشى و امیدوارم بازم از نوشته هات لذت ببریم🥰

RM. kiute.ARMY

جیمین همینجوریشم مرگهههههههههه:">>>
ممنونات اونی جونم*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۱ مرداد ۰۲:۱۱

دقیقا👌

RM. kiute.ARMY

ساچ واو*-*
Ramesh ★•★
۲۰ مرداد ۱۷:۰۸

من سینگلی رو دوس دارم😂

 

خب نوکر عزیزم یه لیوان آب بیار برام🍶زود باش😂😂

RM. kiute.ARMY

عقاب همیشه تنهاست😂😂😂

الان الان😂😂😂
Daisuke ... صصکی نَمجون 😔🤝
۲۰ مرداد ۰۲:۰۴

سلام :">

ریدر بی کامنتتون اومد :")

همون آتسوکو ام ولی اسممو گذاشتم دایسوکه :`>

و خواستم بگم که عهههههرررررر من میخوام با این فیک ازدواج کنم ~'-'~

( وی ایموجی تایپی موج مکزیکی ساخت )

RM. kiute.ARMY

به به اسمشوووووووو:">
عژب خوش اومدی جیگر جان😂
منم میام قند بسابتون بشم؟:")
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۹ مرداد ۲۰:۲۵

کاورش خیلییییی خفنهههههه ععععررررررررر

چه حس زیباییه گوشی خودم اومد دستم عاح

RM. kiute.ARMY

هیچی مث شرت خود آدم نمیشه😂😂😂👌
yara :)
۱۹ مرداد ۱۵:۳۸

عاقا خعلی خوب بود رسما...

RM. kiute.ARMY

هیق🥵🤧👌
Ramesh ★•★
۱۹ مرداد ۱۴:۵۸

نویسنده ایول داره سایتو با فیکای خفنش ترور کرده😂

ایول نویسنده دمت جیز😀

خب دیگه حرفی ندارم کلا فیک جردهنده ای بود😂

نویسنده خیلی خلاقه قبلا هم فیک از تناسخ خونده بودم ولی شبیه هیچکدومشون نبود😉

خب نویسنده گل میخوای اسم فن هاتو چی بزاری؟

زود تند سریع🔫😊

RM. kiute.ARMY

اوففف بانو رامش نوکرتم ک😎😂😂😂💜
َAysa
۱۹ مرداد ۰۲:۱۲

آخییییییییییییییییی

چگده اکلیلی بود

پرفکت نویسنده

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

مرسیییی جان دلممممم*0*
Ramesh ★•★
۱۸ مرداد ۲۱:۱۴

پوسترو برو عوعوعو😂

 

RM. kiute.ARMY

اولین بار تو زندگیم بابت سینگلیم بغض کردم😂
Stella
۱۸ مرداد ۱۶:۱۸

هق

خیلی خوب بود

من تهکوک لاور نیستم ولی این زیادی احساسی و قشنگ بود  🤧🤧🤧🤧

افرین نویسنده خیلی خوب نوشتیییییی  👏👏

RM. kiute.ARMY

اومو مرسی نظر استلا جونم*^*
Miss_dove
۱۸ مرداد ۱۵:۴۹

وای کارنامه ام رو گرفتم

معدلم خیلی بهتر از اونی شد که فکرش رو  میکردم فکر میکردم زیر ۱۷ میشم ولی ۱۸ .۲۹ شوکه ام کرد. تازه نمی دونم چیشد یهو خاله ام زنگ زد گفت برات یه موبایل خوبم میفرستم به عنوان هدیه کلا بالای ابرام .

چرا یه دقه میخوایم استراحت کنیم فکر جدید میاد بیرون؟به سمت خوندن

RM. kiute.ARMY

مبارکهههههههه عزیزدلممممممممم*0* معدل دیپلم منم با تو یکی شده*^*

جوووووووووون حملههههههههههه😂😂ر
atibaby just her baby
۱۸ مرداد ۰۸:۱۱

بلاخرهههه فولش اومدد واهاهاههااییی..من زندگبمووو با این فیک میچرخوندمممممم عرررر :*)

RM. kiute.ARMY

نایبرتصلثبعل3صلبع3لضم
هیق:">
Mitsuha Teakook
۱۷ مرداد ۲۳:۰۷

در یک کلام هم داستان و هم پوستر محشر بود (وی میرود به زندگی سینگلی خودش برسد و هق بزند ಥ_ಥ) 

نیمه گمشده من کجاااااییییییییی(T^T)

 

RM. kiute.ARMY

نیمه گمشده منو هرکی برداشته یه حق علی حرومش بشه:")
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۷ مرداد ۲۲:۵۵

هیچی فقط میخواستم یه چی گفته باشم که فرست شم 

و همزمان نگم فرست چون ممکن بود فرست نشم و ضایع شم🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

سیاستت رو تحسین میکنم😂 در آینده پتانسیل مسئول دولتی شدن رو داری😂
Elnaz KJP
۱۷ مرداد ۲۲:۳۹
مین وی یعنی جیمین تاپه؟ای کیوت لعنتییییییی....
خدایاااا مرسی بابت کوکوییییی
تنکس آدمین های گرامی دستتون طلاااا

RM. kiute.ARMY

مین وی کافیه تا بمیرم:")
خواهشیات لابلی من*^*
:/
۱۷ مرداد ۲۱:۲۸

در جواب آتنا خانوم: بزار رو حالت چرخش گوشیتو بچرخون درست میشه ;-)

***

بنده سایلنت ریدر هسم همه فیکا رو هم

میخونم:) 

و

تِمااااممم

 

RM. kiute.ARMY

بلدیاااا بلا گرفته😂😂😂

ای جانننننننننن عزیزدلمی ک">>>

آتنا
vyongi
۱۷ مرداد ۲۰:۲۶

فاک پوستر خیلی چیززززززززززه

RM. kiute.ARMY

چییییز😎📿
Jim Jim
۱۷ مرداد ۱۹:۰۹

خلاصش خیلی جالبه!

مطمئنن خودشم همینطوره*~*

میرم بخونممممممم

RM. kiute.ARMY

اره اونی خیلییییییییییی قشنگه من خوندمش*^*
Alis
۱۷ مرداد ۱۸:۱۷

هقممممم

RM. kiute.ARMY

:">
َAysa
۱۷ مرداد ۱۷:۵۵

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Mohadeseh
۱۷ مرداد ۱۵:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددییییییییییییییییی کیوتیییییییییییییییییییی

سلام خوبی؟

ددی کیوتی یه کار کردم شاهکاررررررررررررر ..... دیشب 3-4 ساعت وقت صرف صفحه اول Taste of Ink کردم یه چیز درست کردم جیگررررررر

**********************************************

پارت سه رو هم یکم رفتم جلو دوست داشتی بخونش ولی این به کناااررررررررر بگو خیلی جیگر شده🥺😭🤧

RM. kiute.ARMY

وااااااااااااااااااییییییییی خدا فایللللللللل خیلی حرفه ای شدهههههههه!! عررررر پوسترووووووووو!!!
محدثههههههههههه عرررررررررررر عاشقتممممممممم!!!
بالاخرههههههههههههههه جین اومد*^*
وای اهنگ راک😂😂😂😂😂منم اینجوری ام اهنگ راک دوست دارم😂😂😂
بمیرم برا ته :">
Vkook. Darya
۱۷ مرداد ۱۴:۵۷

پوسترششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

گاددددددددددددددد 

یتقنثنسنستثتیجثتستثکس

RM. kiute.ARMY

منو مرگگگگگگگگگ:">
ATENA💝BANGTEN
۱۷ مرداد ۱۴:۵۵

سایتووو چه ناز شدههههههه 

فیک جالبی به نظر میاددد 

راستیی ددی مشخصات فیک کامل واسم نمیاد.. 

ینی رفته کنار کنارا..

نمیشه دیدش چرا 

مشکل از گوشیه منهه؟؟ 

 

RM. kiute.ARMY

ناز بودن از خودته قشنگ مننننننن*0*

اومو فکر کنم چون برای من درست میاد:"(
با دوتا گوشی و لپتاب هم چک کردم
Princess of darkness
۱۷ مرداد ۱۴:۲۳

فاککک من اینو تو واتپد خوندم عالیههههههههه فایتینگ نویسنده 

فیک top or bottom هم خوندم عالیههههههههه اونو خیلیییی دوسش دارم

RM. kiute.ARMY

منم خوندههههه بودممممممم البته در حال خوندن بودممممممT^T
Huka (خواهر ورد واید هندسام)
۱۷ مرداد ۱۳:۳۶

ویکوک کوکوی

RM. kiute.ARMY

جان؟*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان