BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات !the gay girl

134514955c8a6849ecb207aab28187cd_w0f.jpg

 

نویسنده baby buni
کاپل کوکوی
ژانر اسمات . درام . سد اند
محدودیت سنی 18+

 

مقدمه:

هالیوود!

صنعتی تو کشور امریکا که به شدت حاشیه داره!

رابطه های فیک و بیبی گیت ها!

فن هایی که شاهد اذیت شدن ارتیستشون بودن فقط...

بخاطر پول!!

و ارتیست هایی که رابطه های دروغین دارند برای به دست اوردن پول!!

پول و شهرت توی یه  ترازوی هم کفن...

باید پولدار باشی... تا مشهور بشی...

اما اون بچه بیبی گیت نبود:)

اون رابطه هیچ وقت فیک یا دروغین نبود:)

فقط عشق بینشون فراموش شده بود...

همین:)

 

🍁🎈🖤DOWNLOAD🖤🎈🍁

 

   

805_vpfe.png

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
AvA
۰۹ اسفند ۱۴:۳۴

سامبادی تو لاو دان کردم ۵۰ صفحه خوندم ولی ی جوری بود دلم نمی‌کشید بخونم ۹۳۸ صفحه ⁦☹️⁩

 

سد اند دیگه سراغ نداری ؟ تهکوک یا ویمین یونمین 

RM. kiute.ARMY

از دستش نده حتما تا اخر بخون:")

https://fazayihaa.blog.ir/post/1140

https://fazayihaa.blog.ir/post/1684

https://fazayihaa.blog.ir/post/1724

بیا فدات شمT^T
AvA
۰۸ اسفند ۰۱:۱۷

احساس میکنم افسردگیم با این فیک بیشتر شدددد 

چرا خوندمش

چرا قلبم درد میگیره 

چرا کرم دارم سد اند میخونم 

چرا احساس میکنم می‌خوام گریه کنم 

چرا فردا و پس فردا مدارس تعطیل شد من هنر و انشا که خیلی دوست دارم داشتیمممممم 

آه من چمه احساس میکنم روانی شدم 😐

 

 

فیک سد اند بازم معرفی میکنی شدیداً نیاز دارم فقط گریه کنم اما گریم نمیاد 😢

اگر داری لینکش میشه بدی 

RM. kiute.ARMY

آخر شبا از دوازده بگذره و اگه کار های اخ اخ نکنی، مغز خود به خود ریست میشه😔

نههه گریه نکن دورت بگردم:"(

سامبادی تو لاو رو خوندی؟ جاش خوب نمیشه لامذهب:")افزودن خط
AvA
۰۸ اسفند ۰۱:۱۱

عرررررررر این تنها فیکی بود که باهاش عرررررررر زدممممممممممممم چرا اااااااا 

 

آه اصن به تو چه مرتیکه هیز به تو چه پدر مادر اون کی بودنننننن اههههههه 😭😢

RM. kiute.ARMY

عرررر وای یادش افتادم دوباره ضجه زدمممم😭😭😭😭😭
Kim bora(خیار🥒)
۱۴ بهمن ۲۰:۲۵

هی رد میشم

هی اینو میبینم

هی با خودم فک میکنم چرا نخوندم

هی خوشال میشم میام تو پست دان کنم بخونم

هی میبینم سد انده

هی فشار میخورم

دد بکاری کن غلبه کنم بشینم سد اندا رو عم بخونم بخدا دچار کمبود وانشات شدم😔🤝🏻📿

RM. kiute.ARMY

چشم بسته دانلود کن انگار حواست نبوده😔
یک انسان :)
۲۲ بهمن ۱۰:۵۰

*در حال خوردن پسته و موز و احساس با کلاس بودن کردن :>*

RM. kiute.ARMY

خیلی باکلاسی ها خانومی ما اینجا نون میزاریم با روغن موتور کاسپین میخوریم😔
یک انسان :)
۲۰ بهمن ۱۸:۴۶

خوندم...

نابود شدم...

تیکه تیکه شدم...

فشار خوردم...

چرا میخوام کوک رو بزنم؟

نویسنده افسرده شدم خرج روان پزشکمم خودت میدی لعنتیییی :/

من چرا این لنتی را خودم هاااااااا چرااااااااا 

خداوندا هرچی کرم درونی هست رو لعنت بنما!

 

*سکوت میکنم و این کامنت را با این جمله تموم میکنم و میروم یه گوشه از افسردگی جان دهم...*

 

RM. kiute.ARMY

قطع نخاع شدم...
ترسیدم...
نصف شدم...
دچار پارگی شدم...
وحشت کردم...
سینه بزن بگو یااا کوکککککککییی!!

*جان نده، پسته بخور...ربطی نداشت اما پسته گرونه بخور بخور!*
یک انسان :)
۲۰ بهمن ۱۸:۱۷

منی که کرم دارم میخونم تا پاره شم :>

 

RM. kiute.ARMY

من عان گولبرگ مقرورم که میمیرم عظ بی عابی...
army
۲۵ مهر ۱۷:۵۴

چون سند انده شرمنده من نیستم😐😐😐😴😴😴

RM. kiute.ARMY

حالا بودی🙄😂
yoonmin
۲۹ بهمن ۱۰:۴۵

مخاستم بخونم

ولی یکی گف کشتن تهیونگ😐💃🏻

لامصبا تهیونگ چیکارتوت کرده ایتطوری تو فن فیکا قربانی میش؟ 🤧

نمیخونممم

کرم نیستممم

نمیخونممممممممممممممممم

برچی بخونم ضدحاله عهههه😂

من تا دوهفته اروم نمیگیگیرممم😂

ددی فیک جدید ندلریم تو راه؟ همشونو خوندم🤧

Mooni🌜

هعیی همیش همه پایانا هپی اند نیس😂💔
فرزند نامجین/:
۱۲ آذر ۰۰:۲۹

سداند؟

اوک ول...نه نمیخونم ارع‌...اه شیت رفتم بخونم مردم برام فاتحه بفرستید...

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهT^T
Yuta😈
۱۰ آذر ۱۶:۳۴

نمیدونم چند ساعت بود داشتم بخاطر خرف های زشتی که بهم زدن گریه میکردم گفتم اینو بخونم که بیشتر از قبل گریه کردم ولی خیلی قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۰ آذر ۱۲:۲۳

دد

می دونی مرض دارم سداند می دوستم

اماااااا

بخونم یا  نخونم؟

RM. kiute.ARMY

هق...
جیگر آدم رو میسوزونه:">
Gaul JK❤
۰۸ آذر ۰۱:۳۸

هعی💔

 

چه دردناک💔

 

💔🤕

RM. kiute.ARMY

هق:">
ثمین خرم پور
۰۷ آذر ۱۵:۳۲

چههههههههههههه خبرتونهههههههههههه

بابا چههههههههه خبرتونهههههههههه

ددی عالی بود دمت گرم 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عمو محمود زنده باد😂
baby buni
۰۷ آذر ۱۵:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی؟

ایا یادت است که وقتی خاستی این فیکمو عاپ کنی گفتی که افسرده شدی و من باید پول روانشناستو بدم؟

خا من یچیزی بگم؟

 

********************************************

اینو بخون اما دعوام نکن😁

بخونیااااا از افسردگی درت میاره😐😁

منه درون:خسته نشی از کرم ریختن...

منه بیرون:نه نگران نباش...

 

RM. kiute.ARMY

...
Zeinab
۰۷ آذر ۱۳:۰۰

ددددددددددددددیییییییییییییییییی

دددددددددددددددددددددددددددددددددددددیییییییییییییییییییییییییییییییی

چرا فن فیکشنت نیستتتتتتتتتتتتتتتتت

نگو میخوای دیگه نذاریششششششششششششش

ددددددددددددددیییییییییییییییییی من زندگیم به اون فن فیکشن بستس

ددددددددددددددیییییییییییییییییی 

تروخدا بازم بنویس بذارششششششششششششششششششششش

RM. kiute.ARMY

ای من ب گربانتT^T
Zeinab
۰۷ آذر ۱۲:۵۲

حیحححححح

ببخشید اون رو مونی آپ میکنه

ولی الان منتظر فن فیکشن خودتم

RM. kiute.ARMY

اهان*^* میاد میاد عزیزدلم
Mobina❤
۰۷ آذر ۱۰:۵۲

اسمات اسمااااااااااااااااااااااااااااااااات شت ریلی واقعا شت

ددی شیطون میدونستی چی میخواستما مدرسه ی که جهنمه برام بهشت کردی

باورت میشه الان مدرسم وای خدا الان چجوری بخونمش

ددی خوشگلم انقدر میخوام بغلت کنم که حد نداره چرا انقدر مهربونی هااااا جواب میخوام ولی اینم خوبه نصفه دوستا های که تو نیمه ی که من هستم میان جوز دوتاشون بقیشون مثل من افکار کثیفی دارن ولی من از همشون علم بیشتر اخه چون امتحان ترم داری یه نیمه که من هستم ۸تا۱۲ یکیم ۱۱تا۳ هست ولی این خوبه پاتوقمون تو یه نیمه افتاده جوز دو نفر که تو نیمه ماان  وای معلمه انقدر رو مخه که نگو چون بخواتر گوشیه مورد علاقم باید تیز هوشان قبول بشم برای همین نباید باهاش لج کنم یعنی بخواتر گوشیه کوفتی نبود جوری میکوبوندمش که از این چرت و پرت نگه خیلیم حرف میزنه اوف

ولی ددی صبرتو قربون که به چرت و پرتام گوش ویدیو میخونیشون دمه گرم

دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه I love you beby

RM. kiute.ARMY

جون بابا😂

منم میخوام کلی بغلت کنم کیوتمT^T واو فایتینگ اما زیاد به خودت سخت نگیر:"( معلم زر اضافی زد دچیوتا گوش کن😂😂

وظیفه است*^*
منم دوستت دارممم سوییتیییییییییییی*0*
Yuta😈
۰۷ آذر ۰۱:۱۶

سمتم نیان سمتتون میام

بخدا که نامرد تر از شماها وجود تداره

RM. kiute.ARMY

میانه:">
baby buni
۰۶ آذر ۲۲:۴۱

وای ددی:")

اخراش چق غلط تایپی داشتم:")

 

#نه_به_خشونت_علیه_کصدستا

#کصدست_هارا_دوست_بداریم

#ستاد_حمایت_از_کصدستی

#افراد_مبتلا_به_کصدستی_را_درک_کنیم

#کصدست_ها_بی_تخصیرند_مشکل_از_کیبورد_است_:")

RM. kiute.ARMY

نمک تایپه😂
kai kit kat
۰۶ آذر ۱۹:۱۵

وااای فاااااااااااااک اینوووووووو

RM. kiute.ARMY

ارهT^T
armyyyyyy
۰۶ آذر ۱۵:۳۱

کُشتن تهیونگو توی فیکاتون تموم کنید

بخدا اصن کار قشنگی نیس🥲🥺😭💔🥀

RM. kiute.ARMY

همه قیام کردن بخدا😂
Mobina ❤
۰۶ آذر ۱۴:۵۹

ددی یه سوال برام پیش اومده تخصصشم خودتی رد نکن_

 

اخهههه من میخوام بدونم که تو چجوری منو تحمل میکنی هاا من خودم خودمو نمی تونم تحمل کنم ولی تو می کنی چجوری واقعا ؟؟؟؟

 

بیچاره شهوره ایندم (همچینم میگم شوهره ایندم که انگار. کسی میاد منو بگیره در اینده من گفته شده که سینگلم)

_______

ددی دیگه از توم شنیدم مادر بزرگم(اخه همه بهم میگن مادر بزرگ چون زیاد میخوابمم و....) ایگووو هیچی دیگه هر روز که میرم مدرسه دوستام سرمو با کراشاشونو رلاشون میخورن یکشون رد شده(رلش ردش کرده یکشونم خودش رلشو رد مرده بعد امروز فقت داشت وقت چرت میگفت خوب بابا اگر دوسش داشتی چرا ردش کردی) یکیشوت رلش اسباب کشی کرده معلوم نی کی بع کیه بعد میان چ*س ناله هاشونو فقت واسه من میکنن یکم بد حرف زدم نه!

________

خلاصه که میشه جوابای سوالامو بدی ،

ددی چرا انقدر خوشگلی اخ هروز دارم. عرررر میزنم الان عرررر زدنمون کمه که دارم. بازم میزنم ،(منظورم کنسرتو اینا ارع)(ولی یکی به من بگه چرا انقدر خوشگلی اسمتم بگو دیگه عظیت نکن)

خدا اول به تو. سر من صبر بده برای منم خودم خدا شفام بده(•_•)

RM. kiute.ARMY

تو خیلی شیرینی چرا این حرف رو میزنی؟

ایگو😂😂😂منم همین بساطو داشتم اما یه عقاب همیشه تنهاست:")

من خوشگل نیستم عزیزم تو منو خوشگلی میبینی😂
ت فرشته ای*^*
𝑳𝒊𝒍 ‌‌
۰۶ آذر ۱۴:۲۶

اپا منو یادته؟

RM. kiute.ARMY

دختر گلم رو یادم نباشه؟*^*
YUKU
۰۶ آذر ۱۱:۲۸

قبول نیست

هق

نهههه

واقعا این کوک لیاقت تهیونگو نداشت :)

شبیه یه تیکه گوه بی احساس شدم به در دیوار زل میزنم

چرا باید یکی این همه مظلوم باشه؟ چرا خو مگه چه گناهی داشته

گلبم

RM. kiute.ARMY

خیلی غریبانه رفت...
Lagibolala jimin
۰۶ آذر ۰۹:۲۸

جالب بود .....................

......................

آفرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ددی چه خبرا؟

RM. kiute.ARMY

اره:">


لاجی بولالای من عالی ام*^*
AZIN :)
۰۶ آذر ۰۸:۱۸

نمیخونم:")

سر سد اند های قبلی هنوز افسردگی دارم :")

RM. kiute.ARMY

اره جاش هنوز خوب نشده:")
Crazy
۰۶ آذر ۰۴:۰۵

کوکوی 🤩

سداند 🥲

اسمات 😈 ( استغفرالله📿)

اووووف چه کاوری 

یه غم پنهان داره 😂( جانم پنهاننننن ؟؟؟ 😳) 

 

RM. kiute.ARMY

عوف جاااااان😂
Anita
۰۵ آذر ۲۲:۵۵

فقط بخاطر سداند بودنش نمی خونمش 

RM. kiute.ARMY

اومو:"(
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۵ آذر ۲۲:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***

**

********* *******

****** ** **** ******** ****** **

*** ***

****

*** **** * **** ******** ** *** ********

****** ** ******* ****** ** ** **** ******** **** *****

* *** ** *** ** *** **** ** ****** ******* ******* ** ***

*** * ** *** ************

****** ****** *******

RM. kiute.ARMY

دقیقا همووووووووووووووووون*^* زدی وسط خال!
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۵ آذر ۲۲:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی

ددی

ددی

ددی

میدونی من یه طوریم که واسه داستان اگه ایده از دهنم بگذره

ذهنم دست میندازه میگیرتشون

تا ننویسم ول نمیکنه

یه یونمین و یه نامجین به ذهنم اومد

***** *** **** *** **** ********* **** ****** *** ** **** *****

******

****** **** ** ** ***** **** ****** *** **** **** ****** ** *** *** ** ****** ******

**** ** **** *** ** *** **** * ***** **** ****** *** *** *** **** ****** ***** * ******* *** **** ***** *** **** *** ******* ** **** ***** ** ** **** *** **** ***** *** ********

* ** ******* ****** **** *** **** * **** ******* ***** ** **** **** **** ***** *** ** ***** ** ****** ****** **** *****

* ****** ** ***** *** ** ******* *** ** ** ****** ****** ** *** *******

**** ** *** **** ******* **** ** ******* ** ***** **** **** ***** ** ** *** ******* ** **** *** **** *** ***** **** **** ****

*** ** *** ** ** **** ** ***** ** ****** **

ولی خبر دومی رو به میا بده😂

از اونجایی که مدرسه دارم و تیزهوشانم هست واقعا نمیتونم مشخص کنم که کی میتونم تحویل بدم ولییییی

از اونجایی که تا حالا دو تا کوکمین و یه ویمین و یه ویکوک نوشتم.... قول میدم اینارم زود تحویل بدم

اودابظ فیلااااا

RM. kiute.ARMY

جانم*^*
واو...
اینا خیلی جذابن...قشنگ با لب و دهن ادمممممممممم بازییییییییییی میکنههههههههههههههههT^T
اها اها بلی فایتینگ*^*
Zeinab
۰۵ آذر ۱۴:۴۵

ددی

اون فن فیکشن نامجین و کوکوی بودا

چرا آگ نمکنیش🥺

RM. kiute.ARMY

میشه بگی اسمش چی بود قشنگم؟
Kim Miya
۰۵ آذر ۱۴:۴۰

چرا یدونه هم ک اسمات مینویسید باید سد اند باشه؟

چراااااااااا 

چراااااااا انقد سد اندا زیاد شده 

هق من اعتراض دالمممممم

RM. kiute.ARMY

تاثیر معلما روی روحیه امونه:">
Park Jimin
۰۵ آذر ۱۴:۱۳

عررررررر چرا همش سداند چرااااااااااااااااااا خیلی دوست دارم بخونم ولی می ترسم تا ی هفته تو حال غم باشم😂😂😂😂😭😭😭😭🤧🤧😂😭🤧😭😂😭😂

RM. kiute.ARMY

اخه سد حال میده قشنگ تو ذهن طرف میمونه😂
تینا
۰۵ آذر ۱۴:۱۱
فرست با اینکه نمیخام بخونش اا بزار حق یکی رو بگیرم

RM. kiute.ARMY

بوخونT^T
ریدر گوگوری (شیپر اعظم سابق)
۰۵ آذر ۱۴:۰۷

عاااه سد اند قلب من طاقت سد اند ندارهههههه

 

 

ولی میرم می خونمش:)

RM. kiute.ARMY

ایگو:"(
𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
۰۵ آذر ۱۴:۰۲

🙂فرصت لایک و دان 

🙂خوبی آپا ؟

RM. kiute.ARMY

آپا به فدات خوبمT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان