BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن 00:00

💯FULL💯

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر عاشقانه . ورزشی . هیجان انگیز . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 187

 

برشی از داستان: 

تصمیم داشت به سوپرمارکت کنار خیابون بره اما با زنگ خوردن گوشیش قبل از راه افتادن؛ ایستاد.

+بله؟

شماره ناشناس بود و کوک ىیچ ایده ای نداشت کی پشت خطه..فشار کاری باعث شده بود تمام صحبت های دیشب رو فراموش کنه.

-هی سلام. تهیونگم...وقت داری؟

جونگ کوک کمی فکر کرد.

تهیونگ دیگه کی بود؟

+ببخشید به جا نمیارم.

چشمهاشو توی حدقه چرخوند و با سرخ شدن گونه هاش، با بی حوصلگی ذاتی زمزمه کرد:

-ته ته..

تازه یادش اومد. این همون پسر لوند و دردسرساز بود که باید سی دلارشو پس میداد!

+اوه اره! ته ته شی...راستش من الان توی محل کارم هستم..

تهیونگ اجازه نداد راننده ادامو بده.

-همون ایستگاه تاکسی؟ اتفاقا نزدیکشم.

کوک فورا تکذیب کرد.

+عام..نه من فقط بیست دقیقه تایم استراحت دارم و اگه بخوام بیام پیش شما خیلی دیرم میشه..اگه مشکلی نیست شما میتونین بیایین اینجا؟ پیست رالی جنوب شهر.

تهیونگ ابروهاش رو بالا انداخت.

این راننده تاکسی واقعا چه کاره بود؟

   

🔥🏎❤DOWNLOAD❤🏎🔥

شرط کامنت: حداقل 15 کامنت به بالا

    

805_vpfe.png  


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مینی فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل کوکوی میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها،نوشته ی جدیدی اگر با کاپل کوکوی بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:( 

پ.ن2: اس اچ اس لاور ها این پایین ببینم لبیک گویان برای آقاتون اس اچ اس زنجیر میزنید هااا😔

پ.ن3: حمایت پرشور شما در لقا الله کامبک اس اچ اس، باعث تمدید قرارداد میشه😔 (سو استفاده از احساسات ریدر ها)

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Savnaz
۳۰ فروردين ۰۲:۳۸

اصن دانلود نمیشه چرا مگه فایل پی دی اف نیست پس چرا باز نمیشه ؟ 

RM. kiute.ARMY

باز نمیشه عمرم؟؟
پی دی اف خوانت رو عوض کن عزیزمT^T
👤
۲۲ فروردين ۱۱:۳۰

راستیییی

من الزایمر دارم ببخشید

سال نوت مبارکککککککککک

سال خوبی داشته باشی

RM. kiute.ARMY

سال نو تو هم مبارک وجودممممT^T
👤
۲۲ فروردين ۱۱:۲۸

دد

چی میخواستم بگم فاخخخخ

اهااااااا

(وقتی خوددرگیری داری ) 

ارزش خوندن داره؟ 

RM. kiute.ARMY

جووووووووون😔

شک نکن:))))
Minji
۲۲ فروردين ۰۲:۱۱

مزاحم همیشگی هستم 

راستش چنل اس اچ اس رو ندارم باید تلگرام داشته باشم که ندارم اگر هم بخوام برم تلگرام با گوشی مامانم باید برم 

و عیدت فطر مبارک برای منم دعا کن ددی 

 

دوس دارم جوری ببلت کنم که له شی 

ببل خیلی خیلی محکم- 

راستی دد سرت شلوغه دیر ج میدی؟! چند روز پشت سر هم منتشر جوابت بودم 

بغض-

RM. kiute.ARMY

نفرماااا مراحمی وجودممممT^T
الهی بچه اممم:"(
عسد شما هم مبارم عمرمم محتاج دعااااT^T

ببل محکم تررررر جیجرمممم😭😭😭😭💋💋💋💋

اره عمرم...
شرمنده ام:"(
Kauo shika
۲۲ فروردين ۰۰:۵۵

خوبم ددی گلم ،دیگه یکم زندگیم پر مشغله تر شده و دانشگاه ،همه چی با هم  

خیلی وقتا می اومدم به سایت سر میزدم ولی 

منم دلتنگ بودم 🫂 

 

RM. kiute.ARMY

شکر خدا قربونت برم منT^T
به سلامتیییی! دانشجو شدنت مبارک عسیسمممم😭😭😭💋💋💋
فدا مرامت بشممم:")
به سلامتی چی میخونی؟*^* اگه فضولی نباشه هاا جسارت نکنم ی وقتT^T
Vkook. Darya
۲۰ فروردين ۱۷:۰۱

😂😂😂

اره بابا فقط بیاد 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دعا نویس خوب جوابه😂😂😂😂
Kauo shika
۲۰ فروردين ۱۴:۲۵

سلام به ددی مافیای خودم سال نومبارک 

اوه خدا حالت چطوره ؟!

مرسی از شادی عزیزم مثل همیشه عالی بود ،میدونین من از همون اول که شادی می نوشت کاراشو می خوندم از پوستر و شیوه ی نوشتنش خیلی خوشم میاد ،میدونی آبکی نیست 😉

منتظر لرد هم هستم 

ددی خیلی وقته نیومده بودم اینجا نه ؟!

RM. kiute.ARMY

وای خدای من سلامممم فداتتتت شم من چطوریییی خوبیییی؟😭😭😭😭😭
تورو دیدیممممم عالی شدمممم وای خدااااا😭😭😭😭

ای جان دللل بله بله😎
عاخ عاخ لرد:)))

بلهههه بلهههه کجا بودییی تو نفسسس😭😭😭😭💚💚💚💚
Vkook. Darya
۱۶ فروردين ۲۲:۴۰

ای بابا توهم فهمیدی بدد خوشم اومده ؟ 😔😭😂

 

اصلا دوچرخه به کنار .. هیچیم نداشته باشه فقط این ادم باشه هم ما راضیم 😂😂

 

😭🫠🥲

RM. kiute.ARMY

اخه خودم هم اولش مثل تو بودم😔😂

بیاد خودمون کار میکنیم تازه خرجشم میدیم😭😭😭😂😂😂
Bahar
۱۶ فروردين ۱۶:۰۲

های ددی چطوری؟ عیدت با تاخیر و عرض پوزش مبارک باشه.. 

اول اینکه این فیکشن در یک کلمه بی نظیر بود.. عالی بود! 

دوم هم اینکه ددی یه راه حلی برام بگو قربونت برم، چهار تا وی پی ان دارم هیچکدومشون کار نمیکنه (قبلا خیلی خوب کار میکردن) نه میتونم برم ویروس، نه وارد، نه یوتیوب و... 

خودشم حتی نمیتونم برم گوگل پلی یه وی پی ان دیگه نصب کنم... وای خدا چیکار کنم.. دارم دیگه دق میکنم داره گریم میگیره

ددی توروخدا یه راهنمایی بکن! 😭💗

RM. kiute.ARMY

سلام عمر منننن عید تو هم مبارک*^* اصلا هر روزی ک تو کامنت بدی عیده😔💋
واقعا:))) مثل شراب سرخ و آب زرشک و هرچی ترش و قرمز بود:")))

الهی بگردم:"(
برای یوتیوب کندی وی پ ان رو نصب کن. خیلییی خوب میاره.
برا اینستا و ویورس هم فیلت.رشکن افرا
برای گوگل پلی هم افرا خوبه و هم آدا

و اینکه سایفون هم برای همه چی خوبه ولی کند ئه.

لینک فی.لتر شکن افرا کلیک
لینک کندی وی پی ان کلیک
جوجه
۱۵ فروردين ۱۳:۳۱

ددی عزیز و دوست داشتنیمم اگه شادی بازم فیک کوکوی نده 

به والله میکشمشششششش

RM. kiute.ARMY

حالا بزار با گفت و گو حلش کنیم😔
Minji
۱۴ فروردين ۱۶:۱۴

توروخدا نگو که پیام نیومده هههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

چرا چرا بیب اومدهT^T
Mono
۱۳ فروردين ۱۲:۴۹

این عالیییییییی بوووووود

شادی تو چرا انقدر خوبی؟

چرااااا؟

ددی شنیدم که آپ شدن شاهکار های جدید شادی از رگ گردن به ما نزدیک تر است.

درست شنیدم؟🫠

RM. kiute.ARMY

واقعا چرا...چرا...چرا😔

از کدوم خبرگذاری آقای فردوسی پور؟😔
Minji
۱۳ فروردين ۰۵:۰۰

سلااااااامممممممممممم ددددییییییییییییییییی

بخل روحی-

چطوری دلم برات خیلی تنگیده بوددددد

به شخصه میتونم بگم تمام فیک های اسمات Sh. S رو خوندم 

اومم راستی ددی میگم میتونی یه فیک یونمین بنویسی؟! ژانر اسمات عاشقانه باشه چون یونمین شیپ میکنم و اینکه من تو برنامه بله چنل از یونمین دارم لینکش @yoon_min15 اگر میخوای عضو شو خوشحال میشم:) 

راستی ددی... میگم.. چیزه.... مشکلی نداره... یکی از فیک هات رو با کمی تغییر اینا یونمینش کنم و بزارمش تو چنلم؟! قرار نیست جایی جز چنل یونمین بذارم البته با ذکر منبع و میگم که این فیک رو sh. S نوشته و من تغییر دادم...... اگر اشتباه نگفتم اسم اون فیکه new beginni بود که دارم برای بار هزارم میخونمش:) 

دوشت دالم ددی ژوووننننن 

بخل سفت روحی-

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم عصییییییییییییصممممم*^*
*ماچ روحی
جووووووون نوش جونت😈

چشم چشم اگه خدا بخواد حتماT^T
اوموووو البته عشقممم میام میام😭💚💚💚💚💋💋💋💋

والا من که کاری ای نیستمT^T باید از نویسنده شخصا اجازه بگیری فدات شمT^T
چنل اس اچ اس رو داری؟

منم عاشقتم عمرمممم*^*

*بغل سفت تر تر روحی جنّی
Y.S.H.
۱۱ فروردين ۰۳:۴۲

سلام

ددی کمک اوضاعم خرابه

 

همه فیکای اس اچ اس رو تموم کردن میشه یک نویسنده که کاراش خوبه(البته هیچکی به اس اچ اس نمیرسه هااااا)معرفی کنی؟

 

ددی دقت کن نویسنده نه فیک اینا فرق دارن اوکی

 

راستی من کارای ایتو هیده رو هم تمو کرده بودم برم ببینم فیک جدید نداده

 

ددی اگه کامنتم تو دایموند(گلد2) رو دیدی باید بگم حالم خوب نبود اون تیکه داغونم کرد

 

ولی هنوز زنده ام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ددی فکر کنم این سومین کامنت بی جوابیه که تو اینو میگم ولی بازم تایپت چیه؟من INFP ام

RM. kiute.ARMY

سلاممم بیبییی چه شدهههه0_0

جوووووووندرخدمتممم😎 لامصب هر گلی هم یه بویی داره ادم مگه به یکی راضی میشههه:"))

https://fazayihaa.blog.ir/tag/Vkook.Darya

https://fazayihaa.blog.ir/tag/Querencia

چرا چرا ایتو فیک داره تو راه👀

ای من بگردمت چرا؟؟ دردت ب جونم عزیز:"((

همیشه زنده باشی عزیزممممT^T💚💚💚💋💋💋

عایگوووو ناناز مننننT^T بهترین دوستم INFP ئه!!!
من زیاد به تایپ اعتقادی ندارم چون مولتی تایپم، اما خب غالبم INTJ و ENTP ئه😂😂😂
Melika
۱۱ فروردين ۰۱:۱۱

هلوووووو ددی 

چطور مطوری ؟ من اولین بارمه که پیام میدم و خیلییییییییییییییییییییییییی دلم میخواست پیام بدم و گفتم خب چی بهتر از اینکه زیر فیکی که الان روش قفلی ام پیام بدم 

و خب الله وکیلی امان از قلم اس.چچچچچچچچچچچچچ 

وایی دیگه نمیکشم دیگه نمیکشم

و اینکه یچیزم درباره خودت بگم

میدونی چند وقته خودت برامون چیزی ننوشتی هاااا؟

بابا لامصب پوست انداختیم 

ما به ی مولتی شاتم راضی ایم

مارو دور ننداز اخه نوکرتم 

خب دیگه زیادی زر زر کردم 

دست علی یارتون خدا نگهدارتون

 

RM. kiute.ARMY

هلوووو عشق منننن*^*
عفففف جووون😎
اماااااان امانننن!!

ای من فدات شمممم😭😭😭😭💋💋💋💋💋
چشم چشم بیشتر تلاش میکنم که یه چیزی هم تحویل شما عزیزدل بدم😎🤍🤍🤍

نگووو شما تاج سرییی!!

خدارا ب شمای بزرگ میسپارم😎💚
you you
۰۸ فروردين ۲۳:۰۷

هااااااااییییییی 

چرا اس اچ اس دیگه ویکوک نمینویسه من عاشق قلمشم ولی چرا ویکوک نمی نویسه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

حداقل میشه یه ورژن ویکوک براشون بزاره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
اومووووT^T 
مینویسه به حق معابد تایلند😭
کسی که همیشه میخنده:)))
۰۸ فروردين ۱۵:۱۰

وایییی عالییی بودددددد عاشق کارای اس اچ اسمممم😍

RM. kiute.ARMY

همه هیئت منتظرات اس اچ اس لبیک گویانشیم😔
NiL ith
۰۸ فروردين ۱۴:۰۵

می‌خوام یه جونگکوکم بشههههههه

RM. kiute.ARMY

به حق این ماه عزیز الهیییییییییییییی آآآآآآآآآآآممممممممممینننن😔
Vkook. Darya
۲۹ اسفند ۲۲:۴۰

بعد از مدتها کار شادیو خوندم و گاددد 

کارای این دختر واقعا خوبه !

میددنی همه فیکاش یه وایب و حس خاصی داره که انگار فقط متعلق به خودشه قشنگ هم ادمو سر کیف میاره و جذب میکنه ..

خلاصه که هرچی بگم خفنه کم گفتم..

این فیکم که بسی جذاب بود مخصوصا این عکسایی که بینش میزاره من هرچی نگاشون میکنم بازم کمه انگار 😭😂

یعنی نباید یدونه از این موتور سوارای جذاب نسیب ما هم بشه ؟ اخه این عادلانه هست ؟ 😔😔

 

در هر صورت بسی لذت بردم و کلی هم به شادی عزیزم خسته نباشید میگم ..

منتظر کارای بعدیت هستم لاولی و عیدتونم پیشاپیش مبارک 💜✨️

RM. kiute.ARMY

دقیقا دقیقا!!
اصلا سبک و قلم خودشه...کاملا معلومه😭😭😭

عفففففففف خوشت اومده هااا😔
بابا...همین یارو باشه، دوچرخه هم داشته باشه...اینم نه؟😔

ای قربون وجودت عزییییز عید شما هم مبارکککک لبو رد کن بیااااد😭😭😭
زینا
۲۸ اسفند ۱۲:۰۰

هم فیک جاذابه هم نویسنده 

RM. kiute.ARMY

اخ اخ نویسنده😔
AvA
۲۵ اسفند ۱۴:۳۰

همه کار های این نویسنده جذاب و خفن رو خوندممم 

اینم دان کردم که بخونمممم😍😂

 

راستی به نظرتون انیمه آنیا ببینم یا جوجوتسو کایسن؟

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودت😎

میگن جوجوتسو کایسن قشنگه👀
DiNi
۲۴ اسفند ۲۱:۳۱

SH.S اومدههههههه

ای وللللللل

شادی جون بیشتر بیا دلمون تنگ میشه واستت

میبینم که با کوکوی اومدییییییی

تا باشه از این اومدناااااااا

•_•

برم مطالعه بونومایم بعد بیام شیفت بعد تعریف از شادی رو به جا بیارم...

૮₍ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ₎ა

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه تاج سررررررر😎💋
بهارنارنج
۲۴ اسفند ۱۶:۳۴

داداشم شادی..

ناکار شدیم که

.

.

(من بهارنارنج نیستما..اصلا نباید یادت بیاد اصلا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

داداش از پشت زد😔

(مگه ادم بهارشو یادش میره؟:> )
Hiromi
۲۳ اسفند ۱۸:۰۵

باشههه باشههه ولی این فیک ...

 

با من آماده شین بریم بهش بدیم..🥲🥲

اینجانب خواستار فصل دوعهههه

راستی ددی میشه بهم چندتا فیک اینجوری معرفی کنییی؟ برشی از زندگی باشه و خیلی بالا پایین نداشته باشه، 

RM. kiute.ARMY

وازلین کی بیارههههه؟😭

من خواستار ادامه تا ابد و یک روزم!

عامممم بله*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/597

https://fazayihaa.blog.ir/post/788

https://fazayihaa.blog.ir/post/782

https://fazayihaa.blog.ir/post/780

https://fazayihaa.blog.ir/post/843

https://fazayihaa.blog.ir/post/1043

https://fazayihaa.blog.ir/post/1130

https://fazayihaa.blog.ir/post/1134

https://fazayihaa.blog.ir/post/1028

https://fazayihaa.blog.ir/post/1180

https://fazayihaa.blog.ir/post/1235

https://fazayihaa.blog.ir/post/1245

https://fazayihaa.blog.ir/post/1260

https://fazayihaa.blog.ir/post/1289

https://fazayihaa.blog.ir/post/1305

https://fazayihaa.blog.ir/post/1371

https://fazayihaa.blog.ir/post/1462

https://fazayihaa.blog.ir/post/1430

https://fazayihaa.blog.ir/post/1580

https://fazayihaa.blog.ir/post/1575

https://fazayihaa.blog.ir/post/1609

https://fazayihaa.blog.ir/post/1645

https://fazayihaa.blog.ir/post/1061

https://fazayihaa.blog.ir/post/1798

https://fazayihaa.blog.ir/post/1843

https://fazayihaa.blog.ir/post/1895
모해데세
۲۰ اسفند ۱۵:۲۶

اقا عاشق کامبکای شادی ام اصن گاد مینویسههههههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

گاعدددددددددددد شدید!
حسنیه رئیسی
۲۰ اسفند ۱۳:۵۱

بلاخرهههههه پیداتتتتتت کردممم باورت میشه این سایتو گم کرده بودم(بغض) بوووسسسس خوشحالممممممم 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلممممممم دل به دلدار میرسهههههه بیا بغلمممممم😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙
Kim luna
۱۹ اسفند ۱۹:۳۴

Sh. S تنها نویسنده ایه که من تمام کارهاشو خوندم و کارهاش واقعا شاهکارند.

عاشقتیم 3>

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ حققققق!
فردی که عاشق کوکی
۱۷ اسفند ۰۰:۴۵

ددی...

گفتم شب امتحان فیک شادی خوندم گفتی بیست میشی

ولی از 20 صفرشو بردار

افرینننننننننننن دو شدممممممممممممممممممم

2 گرفتممممممممممممممممممممممممم

یوهووووووووووووووووووووووووووووووو

مامانم لپتابمو نگیره صلواتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

وسطاش ارتباطم با کائنات قطع شد اگرنه بیستو میگرفتم برات😔😂
الهی من بگردمتتتت نه نه چیزی نمیشه نمیگیره😭😭😭
اخر سال چه امتحانی اخه💀
خانوم مین
۱۴ اسفند ۲۳:۵۷

خیلی خوب بود خیلی خوب بود خیلی خوب بوددددددددددددد

باورم نمیشه اس اچ اس برگشته بالاخرههههه

دلمون براش تنگ شده بودددددد

نویسته خسته نباشی♡ددی توام همینطور♡

خیلی زیبا بود.

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی تاج سرمممم نوش جونتتتT^T
، جِـی ﻜﻮ کیم:&gt;
۱۴ اسفند ۲۳:۲۴

بالاخره کامبک جدیددددد ، بریم بخونیم فشاری بخوریممم بسم الله

RM. kiute.ARMY

یا الله!
Victoria
۱۴ اسفند ۱۸:۵۴

عیجانمممممممم

حالمخوببب😭😭😭

RM. kiute.ARMY

همیشه حالت خوب عزیزمممT^T
پسر اقیانوس
۱۳ اسفند ۲۲:۲۵

خوندمش و لذت بردم،جریان جدیدی داشت 

و خب از شخصیت کوکی خیلی خوشم اومد_

حسودی چیه بابا.. آره خلاصه هم خندیدم هم ذوق کردمممم خسته نباشیددددد 

RM. kiute.ARMY

ای جاااان*^*

نه بابا دارم میرقصم😔
سلامت باشی عزیییزT^T
zahra mansouri
۱۳ اسفند ۱۴:۱۲

عاشق وایب قرمز کاورم😔

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده😔
OT7
۱۲ اسفند ۲۱:۵۸

یا حضرت عباااااااس، اس اچ اس چه کرده، همه رو دیوونه کرده💃💃😭😭 

از پوستر و برش از داستان معلومه که نویسنده‌ی عزیز باز هم قصد جون ما رو کرده. دیگه بخونیم که  اوففف... چه شَودَ😂

واااای که چقدر من عاشق این نویسنده و کاراشم.اصلا محشرههههههه 

 

*خود شیرینی

*کشیدن خشتک خویش بر سر بعد از خواندن فیک

RM. kiute.ARMY

و همرو، کر...😭😭😭😭
بخون گوشت شه به حدقه چشمااات!

*لخت شدن بی دلیل
کوک
۱۲ اسفند ۲۱:۰۹

خوندم تمومش کردم عکس اخرش خیلی بامزه بود😂

و اینکه خیلی قشنگ بود خسته نباشید

RM. kiute.ARMY

به به گوارای وجودت😎
شیر پاکتی
۱۲ اسفند ۱۷:۰۹

ددییییی،دیدی گفتممم،(نه اونقدر دقیق ولی به هر حال...)

دوصفر پلاک بانی بود

تهیونگ سلیطه ،با موهای قرمز درحالی که با جونگکوک جنتلمن درحالی که ماشینشون سرو ته داره باسرعت میره تو جاده نصفه شب،جفتشون مست،و بعد کی.س میرن و تازه ماشین پلیس پشت سرشونه و دارن میبینن،بیخال این دیگه خیلی خفن و تکرار نشدنی بود  🌚🥲🤝🏻

RM. kiute.ARMY

نوستراداموس من😎💋

ناموسا مسترپیس!
و ما سینگل..............
Mono
۱۲ اسفند ۱۵:۴۲

این معکرههههههههه بودددددد

دمت گرممممممم❤️❤️❤️❤️❤️🫂

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتت*^*
کوک
۱۲ اسفند ۱۱:۵۸

ولی اس اچ اس انقدر قشنگ و سبک خودشو داره ادم تا میبینه میفهمه من دیدم اشناس بعد پیدا نمیکردم اسم نویسنده‌ رو اوموم نظرات و خوندم فهمیدم کلا که خوشمان امد..

RM. kiute.ARMY

دقیقا دقیقا!
نوش جونت نفسس*^*
کوک
۱۲ اسفند ۱۱:۵۶

بالخره اس اچ اس..

*اشک شوق 

خب برم بخونم میام نظر میدم..

ولی از وقتی هیونگ گفته که وقتی دان میکنید بیاید نظرم بدید و اینا احساس مسئولیت میکنم وقتی بخونم نظر ندارم حس این جنایت کارارو دارم 😂😔

اس اچ اس یه تهکوکمون نشه:::)

RM. kiute.ARMY

در خدمتیم نفس😎

قربوننن وجودت ک بره هیونگگگ😭💋💋💋

واقعا:)
دلم برای تهکوک هاش تنگ شده..
a.gh
۱۲ اسفند ۱۱:۲۰

واااااای

وااااااااااای

ببین کی اینجااااااااااستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

اس اچ اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

عبلللللللغ235ت 8ذعرحخ

RM. kiute.ARMY

چمدون پر طلااا پله پله میاد بالا💃💃💃💃💃💃💃
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۲ اسفند ۰۳:۳۸

خیلی خوب بود و دوستش داشتم لیلیلیلی

و دلم رالی خواست:///

مویوم دلوم ماشین خواست ازینا ازینا ازینا

همین الان پاشید برای من ازینا پیدا کنید زود زود زود

یکی نیست مثل آقا جئون ازین راننده خفنه باشه مسابقه قانونی رالی بده؟؟؟

یه حسرت جدید نطمیتیاثثتثجسا 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتت*^*
منم حقیقتا...

ما نهایتا یه پراید داشته باشیم روش سیستم و مخزن نیتروژن ببندیم😭

نه فقط رامین رضاییان داریم و با آقای میثاقی😔
با تشکر از شادی عزیز😔
Maria
۱۲ اسفند ۰۲:۵۸

دیرین دیریننننن

فیک جدید شااااااد

خبر گزاری صدا و سیما

ماریا

RM. kiute.ARMY

رررررررررررررررررررررررم!
ونوس:)
۱۱ اسفند ۲۱:۵۷

یه لحضه استپ.... 

اینو اس اچ اس نوشته... 

نمیشه نخوندش.... 

ولی از این سبک خوشم نمیاد.... 

ولی اس اچ همیشه قشنگ مینویسههههه.... 

الان چه گوهری بخورم؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

حالا یه تن بزن جا باز میکنه💙😔
Kim bora(خیار🥒)
۱۱ اسفند ۱۸:۵۷

عاقا ینی چی؟

نه واقعن ینی چی؟

من اعتراض دارم اصن

دیشب دان کردم الان تازه از توش دراومدم..

عیبابااااا

اوکی ولی بیشتر جاهاش منم از شدت هیجان میلرزیدم!

خیلی گاد بود دد خیلی

کامبک شادی!واییییی

ولی آخرش..هیچکس نمیدونه گرفتن خوابیدن یا ادامه دادن؟(سعی در اسپویل نکردن)

دد من بخدا پامیشم میرم خونه شادی ازش جواب این سوالو میگیرمممم

دد ادرسشو بده!

 

 

ولی یه نکته ای..

اونجاش که رو بانی بدبخت چیز کردن..مگه جئون تازه مسابقه نداده بود؟بعدشم درحال حرکت بود..موتور ماشین داغه لامصببب.و این ینی کاپوتم داغهههههه...عیباباااا

*به خاطر شیطنتاشون داغ شده بود*

عه ناموصن؟

بعدم تو اون هوای سرد..

عیبابا

فیکای شادیو بخاطر همین فانتزی بازیاش دوس دارم

خلاصه بگم که عاقا بنده از دس رفتم

خدافس

 

پ.ن:فردا امتحان فیزیک دارم))))

پ.ن۲:دد گوشیم ع دیشب تاحالا خراب شده!روشن نمیشه:)ولی وقتی اسلام نتونست دست و پای مارو ببنده خراب شدن گوشیم نمیتونه جلومونو بگیره شب امتحان نشینیم فیک بخونیم

پ.ن۳:گشادیم میشه بشینم ایموجی بزارم!

RM. kiute.ARMY

شادی هربار که میاد لولش میره بالا...گمون کنم الان داره هاروارد فن فیکشن رو تدریس میکنه💀

متاسفانه نمیتونم بهت این اطلاعات رو بدم😔 *وقتی ادرس رو نمیدونی ولی میخوای یه گ.وه با کلاس بخوری*

خنک کننده داره😔 اگرنه با اون همه کاری که از موتور میکشن میپوکه
*بخاطر حضور حضار عزیز*
تو اون هوا پس این دما بخاریشونه😔
بعد از خوندن فیک های شادی قشنگ نزدیکیم رو به شیطان رجیم حس میکنم😔

پ.ن:ای بگردمتتتت😭
پ.ن2: شت چرا!!! حافظه اش شاید زیاد شده! حکمت خدارو بینه😔
پ.ن3: فدا سرت😭😂
ناامید برگشته از بیان
۱۱ اسفند ۱۸:۳۱
بالاخرهه کامبک شادییییی
تا این برسه با پینک لاو خودمو خفه کردم
راننده قانونی ای جان
فوق العاده بوددد

RM. kiute.ARMY

الهی بگردم که از جنس های قبل مصرف داشتی😔
ستاد عاشقان اس اچ اس😂
۱۱ اسفند ۱۱:۱۹

گااادددددددد

پ.ن:من سر هر عکسی که تو رمان بود یه ربع طول می‌کشید تا هندلش کنم😭😭😭😭😭🥲🥲🥲🥲

و اینکه

مای بلوبری امگا بود؟

که توی مصاحبه با اس اچ اس بهش اشاره شده بودند

بیزحمت اگه تو سایت هست لینکشو بده🤏🥲❤️

RM. kiute.ARMY

یا الللههههههههههههه!!
پ.ن: میفهمم..میفهمم😔

البته عزیزمT^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/788
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ اسفند ۰۹:۳۱

من الان فقط حال ندارم یه چی درست حسابی تایپ کنم.

ایشالا یه حالی میگیرم الان(با این گرفتم تا یه حدی)

رفتم که رفتمممم

RM. kiute.ARMY

بزار برسونمت تو راه هم برات لایی بکشممم😎💋💋💋💋
فردی که عاشق کوکی
۱۱ اسفند ۰۲:۰۱

ببین کی برگشتههههههههه

اس اچ اس کبیرررررررررررررر

یوهوووووووووووووووووووووووو

من ساعت دو شب درحال قر دادن برا برگشتنش...

اس اچ اس تو همونی ک شب امتحان ریاضیم داشتم فیکشو میخوندم

نکنه الفا دو اومده من هنوز ندیدممممم

وایییییییییی

برم ببینمممممممممممم

یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

فایتینگ اس اچ اسسسسسسس

RM. kiute.ARMY

چون تو شبِ امتحان ریاضی برای فیک شادی جهاد کردی و خوندیش، بیست میشی😔

نه نه اون نیومده🥲

ای جااااان!
E.F
۱۰ اسفند ۲۲:۴۱

چطوری میتونه انقد محشر بنویسه😭😭😭

بعد یکی دو سال هنوز تو ارشیوش پلاسم، قدیمیارو میخونم🥲

RM. kiute.ARMY

آرشیوش محفل اهل دلاست😔
همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
۱۰ اسفند ۱۵:۵۱

وای وای وای ذوق ذوق ذوق~~~

ازینااااا امپقمقنقککقممو خیلی خوشحالم اصلا واووو 

هر وقت این نویسنده یه چی میده بیرون من از کنترل خارج میشم کلا😂😂😂

منتظر کار های جدیدش هم هستم و اینکه بخونمش میام باز نظر بدم م۳۳منقتنققم 

RM. kiute.ARMY

شادی، شادی میاره😔
ای جااااااااان دل!
یه غریبه:/
۱۰ اسفند ۱۵:۰۶

دیگه تا آخر پیامارو مینویسم بعد میفرستم:/

 

چرا یه مادر گربه ای نیست که بریم با هم مست کنیم بعد با فراری منو برگردونه؟؟ ددی جواب دل منو بده

 

 

اونقت دوستای من وقتی مست میشن هرکدوم عین جسد یه جا میکپن.. مستر جئون با فراری از پلیس فرار میکنه...هههعععییییی

 

 

 

منممممم همچین کیسیییی میخواااااااااامممممم

 

 

 

اونوقت ننه بابای من میبینم خوشحالم فک میکنن چه فسق و فجوری انجام دادم...:/

 

 

 

 

فقط تصور کوکی با لبهای غنچه شده میتونه باعث تشنج من بشه....

 

 

 

یه سگی هم نیست که مند ببره کلاب... البته لازمه بگم من در هر شرایطی در گوشه ترین محل سالن میشینم و هرکی بهم نگا بندازه سگ پاچه گیر میشم؟؟؟

 

 

اخخخخخ مچ بودن بدنتون بخوره تو فرق سر داداشم:/

 

 

 

 

چرا رابطه کوک و ته منو یاد رابطه خودمو گربم انداخت؟؟؟؟؟ همین همیشه بغل هم بودنو اینا منظورمه :/

 

 

 

 

وقتی ته کلا کوک رو آز یاد برد و به پی اس چسپید کاملا شخصیت منو بازتاب کرد:/

 

 

 

چرا یکی نیست به من بگه مراقب خودت باش؟؟؟

 

 

 

 

تهیونگا تو فقط قرتی راه برو اوکی؟؟

 

 

 

 

امیدوارم یه روز همینجوری با بعضیا بای بای کنم...

 

 

 

خداییش کیو دارین که مثل شادی اسمات بنویسههههه

 

 

خداییش عالی بود فقط یه مشکل داشت... ایکاش از آرت های هیومن استفاده نمیکردی... خودتون که بهتر میدونید این آرتا چه تاثیری رو فندوم داره من به شخصه قبل از اینکه طرفدار فیک باشم یه آرمیم...نمی دونم چرا شرمنده اما بعد از دیدن فن آرت دلم شکست....

حس بدی گرفتم ...

ددی میدونستی هیومن خود پسرا رو هم تگ میکنه فکر کن دلشون چطوری میشکنه...

فک کنم واقعا فیک شادی بهترین اختتامیه برای فیک خونیم بود شرمندهم اما دیگه دلم نمیکشه بهش معتاد شدم اما حس بعدش خیلی بده دیگه نمیکشم... میام تو بلاگ دلم میشکنه اگه با ددی حرف نزنم اما ....

بای

RM. kiute.ARMY

حله چشاتتتتتت😎

من چون الگوم مسئولینه، پاسخی ندارم😔

جونگکوک جان سلطانه. بالاخره ژن خوب بی تاثیر نیست😔

نهایتا ماچی که از کربلا میان و روبوسی میکنن و یهو لبا میخوره بهم نصیب شه😔

تیپیکال والدین ایرانی بلا استثنا:

از اون دنیا سلام میدم. اینجا همچی درهمه

من وسطاش زنگ میزنم پلیس لو میدم اینجا مواد اوردن😔

خدا از این مچ ها نصیب کنهههههه!!

اهان اهان😔

ای جان😂

چرا هست. همراه اول!

جوووووووووووووون😔 از روی ماها هم راه بره که چ شود!

الهی آمین!

هیچکس!!!!!

بله بله متوجهم:>
نه من هیومن رو نمیشناسم زیاد. در همون حد ارت هاش و کنسلی بودنش.
ولی فقط هیومن نیست...کنسلی اگه هست، باید برای همه باشه...خیلی از ارمی ها با همین کنسل کردن هیومن، بزرگ و معروفش کردن...یعنی یجوری همه رو اتنشن کرد که اینو کنسل کنید.

فدات شم من که همیشه هستمT^T
باهام تو پست هام حرف بزن قربونت برم:>
ته تغاری
۱۰ اسفند ۱۴:۳۱

واقعا خیلی باحال و خفن بود

خیلی زیاد قشنگ بود

و واقعا از خوندنش لذت بردم

واقعا فاکینگ عالی بود

فایتینگ شادی

بازم برامون بنویس 

دوست داریم

RM. kiute.ARMY

شادی شادی!
امید تیم مایی!
ته تغاری
۱۰ اسفند ۱۳:۳۴

هورررااااااا

شادی ایییییییز بک

RM. kiute.ARMY

بک قویییی!
یه غریبه
۱۰ اسفند ۱۲:۱۹

الان یکی جوابگوی ماتحت من باشه که بعد از چشمک جناب جئون از فاصله یک متری به سرامیک خورده:/

RM. kiute.ARMY

برای من به آسفالت قدیمی با سنگ های تیز خورد😔
یه غریبه:/
۱۰ اسفند ۱۲:۱۴

خو الان من دلم دوسپسر خواست که راننده رالی باشه..هعععییییییی

RM. kiute.ARMY

نهایتا یه دوست پسر با شلوار شیش جیب و پژو پارس سفید که تا کف ماشینو خوابونده گیرمون بیاد😔
یه غریبه :/
۱۰ اسفند ۱۲:۰۷

جونگ کوکا...

بیا با اون ماشین تا ناموس تقویت شدت از رو من رد شوووووووووووووووو

RM. kiute.ARMY

از وسط!!!
از وسطمون رد شه!!!
یه غریبه
۱۰ اسفند ۱۲:۰۵

هقققق فقط عکس تههههههههه

وای من چجوری این عکسارو هندل کنممممممم

حعسنعطنعیمازحعیمایحفینلی

RM. kiute.ARMY

به ایمان تقوا عمل صالح😔
یه غریبه
۱۰ اسفند ۱۲:۰۳

هقققق دلم واسه صفحه اول فیک های شادی تنگ شوده بوددددد

 

 

پ.ن هر صفحه رو خوندم ریاکت میدم و اگه ددی مشکل داره میتونه بیاد بیبی شو بزنه 😐😑😐

RM. kiute.ARMY

اصن فیک های شادی هم کانسپت هاش خاصِ خودشه:")

پ.ن: مشکل دارم؟ مشکل دارم؟ تو اینجا داری زحمت میکشی😔
یه غریبه:/
۱۰ اسفند ۱۱:۵۹

وایییییییییییی من برمممم بمیرم یا برم فیک جدید شادی جونمو بخونمممممم 

ددیییییی بلخره دعاهام مستجاب شد احساس میکنم خدا یه نگاهی بهم انداختهههه

بریم واسه فیک حملهههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

خدا با دوربین شکاری بهت نگاه انداخته چون ی جنس ناب هم انداخت دامنمون😔
Kim bora(خیار🥒)
۱۰ اسفند ۱۱:۱۷

یااااا پشمممم مقدسسسسس

ینی چی صب پاشی بیای سایت ببینی شادی کامبک دادهههههه😭

اونم چییی؟هیجان اور..کوکویییی..خدایااااااا

دد یادته بت گفتم بگو رایتر خفنا باهم کامبک ندن..توعم گفتی مث نامزد های انتخابات دارین نهایت تلاشتونو میکنین؟🦖

دد امروز ساعت هشت صب فرصت تبلیغات تموم شددد👍🏻

بهونت واس اینیکی چیهههه؟🌚

کامبک ارویننننن؟؟؟💀😭

طبق معمول میرم بخونم اگ زنده برگشتم نظروم میگم😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

از صبحونه تو تخت توی هتل پلازای نیویورک هم بهتره😔

منظورم انتخابات ریاست جمهوری بود😔

باید زنده بمنی زن!!! بایدددد فیک منو بخونییی!
جاک
۱۰ اسفند ۱۰:۴۸

این فیکو تو کانال اس اچ اس شی خونده بودم و واقعا کیوت و گوگولی بود، تا اینکه به آخرش رسید🌚🌚🌚🌚 فکر می کنم همه دیگه می دونن معرفه کارای اس اچ اس شی چیه، و خب چیزای زیبایی در انتظارتونه😔

لاو یو نویسنده، لاو یو مور ددی🫰

RM. kiute.ARMY

شادی، شعبه ی دیگری ندارد😔

لاو یوووو مور اند موررر😭
sama pordang
۱۰ اسفند ۱۰:۴۵

نمیشه ویکوکشم بنویسی؟
بوخدا ما ویکوک شیپرام دل داریم خیلی کار قوی بود عالییییی 

دد چشات چطوره خوبه زیاد به خودت فشار نیار مراقب خودت باش

RM. kiute.ARMY

ای جان دلمT^T

خوبه فدات شم مرسی که ب فکرمی قربونت برممم😭😭😭😭💜💜💜💜
Stay
۱۰ اسفند ۱۰:۱۱

جیخخخخخخخخ اس اچ اسسسسسسسسسسسسسسس

سلامممممممممممممممممممممممممممم 

وایییییییییییییییی

دیروز نشستم کل صفحه اس اچ اس و چک کردم و بالا پایین کردم فیکی پیدا کنم ازش نخونده باشمممم 

خداا رسوندددد 

عرررر😭😭😭

دیگه نرووو

خواهش میکنم 

لطفاا

RM. kiute.ARMY

دعات زود گرفت فرشته😔
شیر پاکتی
۱۰ اسفند ۰۲:۱۰

زیرو اوکلاک....او هووو ....(اینجاشو نمیدونم چجوری بنویسم به فارسی😂)هپییی،اوهوووو .... هپییی.

حقیقتا این تو ذهنم پلی شد،

دست شما نویسندهی زیبا رو درد نکنه،احساس میکنم برازه تو این ساعت یه اتفاقاتی بیوفته براشون،مثلا یه بوسی،یا مثلا یه چیز بیتشری....😔😔🌚🤝🏻(بعد از خوندم میام میگم داشتم چرت و پرت میگفتم یا درواقع یه پیشگوی لعنتی نابغم که اینجا دارم حیف میشم😂😂😂)

 

RM. kiute.ARMY

به به ارمی اصیل زاده ای😎
عوعوعوعوعوعوعوعو😔 (بی دلیل این پلی شد تو ذهنم)

یا مثلا میرن زیر پتو تسبیح شبرنگ نشون میدن بهم😔
(نوستراداموس خودمی😔)

00:00
۱۰ اسفند ۰۲:۰۶

من ......تیر... خوردم....بدون.. من.... دامه... بدید....

 

RM. kiute.ARMY

نه!!
نه!
نه لعنتی تو باید دووم بیاری😭😭😭😭😭
سیگار یونگی تو هگوم
۱۰ اسفند ۰۲:۰۴

تبریک میگم ،دیگه نمیتونم سیاه و قرمزو یه کا ببینم و یاد این فیک و تهکوک نیوفتم.

🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤

پ.ن²:*زنجیر زدننن*

لبیکک اس اچ اسسسس.

پ.ن³:💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃(دلت میاد هیونگ؟😔🤝🏻)

 

 

RM. kiute.ARMY

ممنون از شادی جان که میخواد کاری کنه با ترکیب رنگ ها هم خاطره داشته باشیم😔

پ.ن3: به نام خدا، بله😔
دلتنگ لایو های کوک
۱۰ اسفند ۰۲:۰۱

میرم در عمود محو میشم،

 

فیک جان،نوشتن شما درد نکنه بابت این  شادی،(ترجمه :شادی جان دست شما درد نکنه بابت نوشتن این فیک)

اشک.

اشک.

اشک.

(خون خون خون،عرق عرق عرق😂😔🤝🏻)

ددی بین کی کامبک دادهههه شادیییییی،هوووووووو،به به،

🥲🥲💃💃💃💃💃💃💃

 

 

 

RM. kiute.ARMY

من در محو، عمود شدم...

واقعا فیک با شادی کردن نوشته زحمت رو نکنه این!

مانی مانی مانی😔😂

بلند بگو یااااا شادیییی😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۵۷

خدایا منو برگردون به زمان یکه هوش مصنوعی نبود(اشاره به کاور زیبای فیک)

تهیونگ موقرمز؟شادی ما برات جوکیم؟احساسات ما جوکن؟

خنده ی من از گریه ام دردناک تر بود😂😂😂😂😔🤝🏻

واقعا کمال تشکر رو دارم از هوش مصنوعی وش ادی جان عزیز ،من مردم،شاید باید دیه منو متقبل شی ها خانومی😂😔🤝🏻

اصن دد بیا وکیل من شو بعد از مردیدنم،بگو تقصیر شادی بوده  و فیکاش و کامبکاش و پوستراش قاتل منم،😂😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

قشنگ بازیچه دست نویسنده های ظالم شدیم...ماهم که اصلا از خدامون نیست😔

شاید! خدا داند😔
خدا نکنهههه دور از جون😔 چشم فقط قبل مبلغ رو باید باهم حساب کنیم😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۵۱

شادی در نمیزنه میاد با تانک....

RM. kiute.ARMY

تانکش از وسطمون رد شد...
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۳۸

شادی شی پرتوان.

شادی شی مهربان.

از شرق تا غرب،همه فدای یه تار موی شادی.

 

 

RM. kiute.ARMY

خدایا خدایا
تا انقلاب شادی
از نهضت تهکوکوی
محافظت بفرما!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۳۲

کجای زندگیتم،یه رهگذر تو خوابت ،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارههه،حرصمووو درمیارههه،اخه دوستتت دارممممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارهههکجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت،یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت،من توی زندگیتم ول ینقشی ندارم اصلا،تو نشنیده گرفتی هر چی‌که شنیدی از من،بود و نبودم انگار دیگه فرقی بزات نداره،این همه بیخیالیت داره حرصمو درمیارهع،حرصموو درمیارههه،اخه دوست دارممم،منه بیچارههه

(جهت حمایت پرشور)

RM. kiute.ARMY

به قران منم این پشت داشتم میرقصیدم!!!!!
چادر رو دور خودم بسته بودم رقص پ.فیوذی میزدممممم!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۲۰

دد دقت کردی ،من در حال جردادن خودم با درخواست یدون سپ،بعد همون احظه زارت شادی کامبک کوکوی داد😂😂😭🥲🥲یعنی عاشق این زمانبندی زیبا شدم

RM. kiute.ARMY

کمال تشکر و قدردانی رو داریم😔😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۱۹

این راننده تاکسی واقعا چه کاره بود؟

 

 

.

 

.

.

قاتل ما بود.......

😔🌚🤝🏻

RM. kiute.ARMY

نوش جونش باشه😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۱۵

شادی در نمیزنه میاد با لگد....

RM. kiute.ARMY

لگدش خورد تو دهنمون...
♪nia♬
۱۰ اسفند ۰۱:۱۵

عالییی بود ❤

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😎
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۰۱:۰۲

لبیییککک یا اس اچ اسسسسسسس.

وای واییی00:00؟؟؟

مرگ مننن؟

شادی کامبک داده؟

خدایا امشب داره بارون رحمت میاددددد.

پ.ن:ددی سو استفادهه؟؟عب نداره عب نداره تو فقط سواستفاده کن،که سواستفاده کردناتم جذابه(مثلا جهت مخ زدن😂😔🤝🏻)

RM. kiute.ARMY

شادی در نزد. اومد با لگد😔

پ.ن: مخ من گه مال توعه خوشگله. بیا بریم سر خونه زندگیمون😔💍
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان