BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات F*ck me hard Daddy

 

نویسنده KIM_ACHA
کاپل ویکوک/کوکوی _ یونمین
ژانر کمدی، فلاف، اسمات، ددی کینک، ورس
محدودیت سنی +16

  

🎶Music of shot🎶

🎵CLICK🎵

    

برشی از داستان:

_ووویییی چقد نانازههههه! هیونگگگ،بده بغلم! بدههههه! بده دیگ هیونگ!! 

@عی بابا.. :/ گفتم مودب باشین...

 برو به خرس گندت بگو بده بهت..

مال اون بزرگتر و خوش مزه ترم هس... :/

    

❣️✨DOWNLOAD✨❣️

 

  

 805_vpfe.png 

۲۶ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mooni
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۴۲

بیشتر ویکوکه یا کوکوی؟

RM. kiute.ARMY

ویکوک*^*
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۷ ارديبهشت ۱۷:۴۱

این نویسده گللللل چقدر خوبههههه اول اومدم فیک جدیدشو بخونمم چشمم ب این جیگر خورد تصمیم گرفتم اینو بخونم بعد اون😂😂 خیلیییییی نویسنده خوبیهههههه 😂😂 خدا جمع کنه منو (بلند بگو ایشالا)😂😂

RM. kiute.ARMY

خدا اگه بدونه با من در ارتباطی کلا این سایت رو از زندگی ساقط میکنه😂😂😂
AGUST_MIN
۰۳ تیر ۱۷:۴۴

جررر من را سخت لعنت کن پدررر وایی پارههه

زدمش بیو شادممم😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

شاد هم اکنون به افق پیوست😂
Kim mahsa
۱۵ ارديبهشت ۰۵:۱۶

هعب ددی همه فیک های سایت خوندم هم فول فیک ها هم فیک های پارتی ولی جالبیش اینجاس ک الا اسم هیچکدومشونو حفظ نیستم هعببب

فق بخاطر اینکه انگلیسیه ددییییی لطفااا پیلیز فارسی هم اسمشونو بنویس من یادم بمونه اسماشونو⊙︿⊙

RM. kiute.ARMY

فارسی؟
الان میدونی فارسی این رو بنویسم چی میشه؟
میشه:
من را سخت لعنت کن پدر😂
Shiny
۱۱ بهمن ۰۱:۱۳

چجوری باید خوند

RM. kiute.ARMY

دانلود کن فدات شم*^*
Fargol
۱۹ دی ۲۲:۵۲

سلاممممم من برگشتممممم واییییی چند وقته نیومدممممممم واییییییییییییییی من رفتم خودمو با وانشاتا خفه کنمممممممم راستی ددی منو یادته؟

RM. kiute.ARMY

فرگولی (فرگل) جون من خوش برگشتیT^T
YUKU
۰۱ دی ۰۹:۵۲

میسیییییییی میسی اچا شی

لاب یو

 

بوس ب کلت ددولی

 

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل*^*
Kim_Acha
۲۷ آذر ۰۹:۵۳

YUKU shii..

 

نه عزیزم نمیشناسم کیم میچا رو :')

ریدرهای عزیز و گل سایت، بوس براتون..💜

مرسی بابت نظرات قشنگتون.. 🙂

در پناه بنگتن:) 

RM. kiute.ARMY

YUKU shii
name sweet
۲۵ آذر ۱۲:۰۴

های ددی 

میگم میشه یک شباهت بین خودت و مونی بگی ؟ 😔😔

من دلم برای ددمونی تنگ شدههههه

RM. kiute.ARMY

شباهت؟
فامیلی هامون یکیه😂
معتاد فیک ویکوک
۲۴ آذر ۱۹:۵۷

ددی یه راه ارتباطی با اس اچ اس میدی؟ واقعا قسمت اسمات فیکمو دارم به ... میدم😐😐😐

RM. kiute.ARMY

https://shsss.blog.ir/
بیا لابم*^*
Mobina ❤
۲۴ آذر ۱۱:۳۴

اسما ؟ اسمت کیبوردم عضیتم می کنه

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
آیم کوک .-_-.ولم کنین رد دادم...به به خاطر فیکا shs هس، برین با اون صبت کنین
۲۳ آذر ۱۴:۲۵

خب نویسنده اجازه میده به احتمال زیاد، میشه ازش بپرسی؟، یعنی فکر نکنم کامنت ها رو جواب بده ، ولی بهش توی پی وی واتپد پیام میدی؟^-^

RM. kiute.ARMY

چشT^T
معتاد فیک ویکوک
۲۳ آذر ۱۳:۴۳

نمیدونم چرا تو این پوستر قیافه ته به ددی های خلافکار سادیستی میخوره😎😍😍هلاک پوسترش شدم😋😋😋😋

قیافه کوک هم به بیبی های اب زیرکاه که اول مظلوم نشون میدن ولی از درون ....😈😈😈

قشنگ دارم به ریل بودن ویکوک ایمان میارم 😁😁😁😁😁😁😂

ددی واسه فیکم یه کسی رو میخوام که اسماتشو بنویسه . هر چی خودم مینویسم گند در میاد 😐کسی رو معرفی میکنی؟

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂😂😂
والا استاد اسمات اس اچ اس:">
Mobina ❤
۲۳ آذر ۱۰:۵۱

پاپا صحر خیز شدی افتاب از کدوم طرف در اومده

پاپا دار عررر میزنمjuice werld girl رو گوس دادی قلبم لرزید پاپا اسماآ بگو ببینم ایم صورت خوشگل و بهشتی اسمش چیه ؟

RM. kiute.ARMY

همیشه سجر خیزم😂
اسما؟
Mobina ❤
۲۳ آذر ۰۹:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پاپا بنظرت این که دوست پسر پیدا کنی عیب نی اخه یکی از دوستام تو تلگرام داشت دوست پسر پیدا میکرد تلگرام نشود میداد اونم میدید خیلیم زشتو بی ادب بودن هیچی مثل بی تی اس. از نظر پسر خوشگل نی با این که خودم داداش دارم ولی بی تی اسو ترجیع میدم یدونش ۱۶ سالش بود رابطه می خواست  من تو دلم گفتم بچه تو اول بگو تاحالا *** شدی رابطه ام میخوای پاپا میگم چیزه میدونی بیب...ب.ه به اون 

چ..ی...زره نیاز دارم (وی در خجالت اب می شود)

RM. kiute.ARMY

خوب بستگی به طرف مقابل داره همه بد نیستم دارلینگ*^*
ایگو خجالت نکش لاوم میگم که اینجور چیزا عادیه😂 فقط باید خودت رو سرگرم کنی تا از سرت بپره
😎
۲۲ آذر ۱۵:۵۷

راستی ددی منو تو باهم هم رشته ایم😍😍😍 پارسال که فهمیدم کم مونده بود دور استادیوم آزادی رو بدوئم واهاییییییییییی💃💃💃 آها آها بیا وسط 

RM. kiute.ARMY

اما خودمونیم ها...تجربی امدنمان بهر چه بود فدات شم؟😂
YUKU
۲۲ آذر ۱۲:۰۰

من در سدد یافتن یک عدد اشنا از سایتمم

و خو حقیقتا انسان های با استعدادی که همچین اسماتی نوشتن میکنند اولین بار

نشون میده کارما بچه

خیلی خوب بوووووووووددددددد

فایتینگ اچا شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

بوس کلت ددولی

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل فدات شم*^*
YUKU
۲۲ آذر ۱۱:۵۷

اچاشی یک عدد سوال پرسم؟

میچا رو میشناسی؟ دوهتور کیم میچا

 

گر دوست داشیتی بجواب لاو اگر نه اوکیه

 

RM. kiute.ARMY

وای گاد چه کیوت آچا و میچاT^T
آیم کوک .-_-.ولم کنین رد دادم...به به خاطر فیکا shs هس، برین با اون صبت کنین
۲۲ آذر ۱۱:۰۴

نو..من شیرموز میخوام..

آب قند چیه

آقا

میشه فیک

Take my soul

خیلی خیلی معروف و قشنگههههه

میشه تروخدا اینجا آپ کنی؟

من حقیقتا نمیتونم دیگه برم واتپد

واسه همین 

میشه اینجا هم آپش کنی؟

توی اینترنت بزن

فیک take my soul 

برات میاره،

میشه

میشه

میشه؟🥺🥺

ددی نه نگیاااا🥺🥺

RM. kiute.ARMY

اخه باید نویسنده اجازه بده فدات شمT^T
YUKU
۲۲ آذر ۰۹:۵۴

هه

فاک می هارد ددی

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

هارد یونووو هاردددددددددد

هارد هارد هارد

اکو میشه

هارد ارد رد دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

 

هیهیهیهی

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر😂
😎
۲۱ آذر ۲۲:۱۰

Error 404😎

مغز مشترک مورد نظر در حال ارور دادن است لطفا بعدا امتحان فرمایید 

                     با تشکر ستاد مبارزه باسینگلی

                   هیچکس تنها نیست سینگل اول

اولا که سلام میکنم خدمت ادامین عزیز ونویسنده گرامی فرارسیدن ایام امتحانات و جر خوردگی دانش آموزان رو هم تسلیت عرض میکنم(البته که من فارق التحصیلم واسه همین نمک میپاشم رو زخمتون😈)

دوما که واقعا قلمت عالیه خیلی دوسش داشتم و کلی باهاش سافت شدم😍 به امید روزایی که با سلامتی و صلح و شادی تو دنیایی بدون کرونا و بدون استرس منتظر فیک های بیشتری ازت باشیم و این نوع فیکا بازم ادامه دار باشه💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

منم فارغ التحصیلم😂 یاح یاح یاح
ان شا الله ...مرسی کامنت فدات شم خیلی انرژی مثبت داشت*^*
Kim_Acha
۲۱ آذر ۱۷:۰۳

یس ددی،پوسترش واقن بد آموزی داره... 😎💔😂

آیم سو ساری :') 

RM. kiute.ARMY

دشمنت ساری این چه حرفیه دورت بگردم؟:|
آرمی
۲۱ آذر ۱۵:۱۷

ددی میشه لطفا یه بیو از خودت بدی 

موخام باهات بیشتر آشنا شم 💗💗💗💗

سایتتون هم عالییی محشررر

RM. kiute.ARMY

بنده ددی کیوت میباشم 18 ساله*0*
محشر که تویی جیگر*-*
Kim Miya
۲۱ آذر ۱۰:۰۶

وای دقیقن ددی 

نمیدونم چهره ددی طور تهیونگ رو باور کنم یا رفتار کیوتش چرا انقد تضاد دارن اینا

RM. kiute.ARMY

خدا بزرگه سویچ میزنیم😂
Dark lady
۲۱ آذر ۰۹:۳۲

تروخدا منو دق ندید :(

من هنوز جوونم :(

آرزو دارم :(

یعنی چی که اسمشم کراشه:/

چرا پوسترش عر داره؟:/

 چرا ؟؟؟چرااا؟؟؟؟؟؟ چرااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یاح یاح یاح
*خنده های شیطانی مثلا:|*
Kim_Acha
۲۰ آذر ۲۱:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**************************************************************

 

********

************************************************************

 

اهنگش:☝️

 

آنیوهاسیووو مونی و ددی قشنگم :)💜

 

عا چشم :>

 کاور و موسیقی داشت، ظاهلا نیومده :'(

مونی لاوم مقدمش اینه :

 

 

_ووویییی چقد نانازههههه! هیونگگگ،بده بغلم! بدههههه! بده دیگ هیونگ!! 

@عی بابا.. :/ گفتم مودب باشین...

 برو به خرس گندت بگو بده بهت..

مال اون بزرگتر و خوش مزه ترم هس... :/

 

 

 

 

فت تُنَم تایپ مَن مُشتِل داشته :'(((

ببشید...

 

خسته نباشید ددی جون و مونی زحمتکش💜🙂

RM. kiute.ARMY

ای من فدای کیوتیت برم قشنگ منT^T
کلی خسته نباشی فدات شم*^*
فقط یه چیزی...
پوسترش یکم بد آموزی داره سانسورش هم بخوام بکنم ضایع است:">
رحمته فدات شم عزیزدل منیT^T
vmin shiper
۲۰ آذر ۱۹:۰۴

قشنگ بود**

هعییی ددیییییی امتحانامون حضوری شدددد💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭

و مطمئنم به غیر از زبان و انشا (یه کمم ادبیات) بقیشو خوام رید🙂☺

نو متر لایف گز آن🙂☺🤗

RM. kiute.ARMY

الان باید آهنگ نور مایند پخش بشه😂
ای دونت گو ا شت ای دونت گیو ا فاک😂
آرمی
۲۰ آذر ۱۴:۴۳

من تازه به این سایت اومدم ممنون که منحرفمون کردییینننن😸😸

من ناراحتم چون فرست نشدم😫😫

خدااااااااااااااااااا

کاش ددی رو میشناختم 😭😭😭😭

سایتتون عالی خیلی بهم خوش میگذره 

این فیک هم عالییییییی تنک یوووووپ

سارانگههههههههه 

RM. kiute.ARMY

گردن ما ننداز ما گناه داریم😂
الان میشناسی دیگه*^*
عالی بودن از خودته فدات شمT^T
بوراهههههههههه*0*
Kim Miya
۲۰ آذر ۱۳:۵۲

ورس بسی جاذاب و مودی 

ولی کوکوی بیشتر دوص(خودم خودمو درک نمیکنم ددی ، کوک کوچیک تره ولی لامصب کنار ته ی ددی واقعیه😑)

البته بماند ک از اسماتای کوکوی بیشتر از ویکوک خوشم میاد

RM. kiute.ARMY

من کلا همه چی دوست😂
تهیونگ از نظر چهره و استایل یه ددیه و کوک از نظر هیکل یه ددی...ارمی بد بخت هم هی ترک بخوره😂
AZIN :)
۲۰ آذر ۱۲:۱۷

ددی

خوبی؟ 

امتحان حضوری دادم

ریاضی

بد نبود....

البته تا الان

الان که این لعنتی رو دیدم 

دیگه امتحان مهم نیست:))))))))

RM. kiute.ARMY

ریاضی...حضوری...
مرگه مرگ:">
باز خداروشکر خوب دادیT^T
kai kit kat
۲۰ آذر ۱۲:۱۴

و ممنون و خداقوت :)

همچنان بوراهه

RM. kiute.ARMY

نادوووووو بوراهههههT^T
kai kit kat
۲۰ آذر ۱۲:۱۴

جییییییییییغ
شماااااااااا
حتی نمیییییییییتووونید تصور کنید که بااا دیدننن این پوسترر و اسممشششش چه لبخند بزرگی زدممم
چقد به همچین شاتی نیازمند بودیمممم
همموون
دوراااان رهایی از غم و غصه های سد اند و انگست به پایاااان میرسههههههههههه


پلی کردن انواع بندری ها

RM. kiute.ARMY

منم بیام در بندری زدنت همکاری کنمT^T
Army°°♡
۲۰ آذر ۱۰:۲۱

هولی شتتتتت.عجب چیزی بوددددد.دمت گرم بابا...حال کردیم‌‌...بازم اسمات بنویس...برای اینکار ساخته شدی...دستت طلا...ماچ رو لپت💛💫💋

#KIM_ACHA

 

 

~

RM. kiute.ARMY

جووونز*^*
Paniz⁷
۲۰ آذر ۰۹:۴۰

چقد زیبا بود..:>

کلا به نظرم اگه یه وانشات ژانر اسماته نباید کلش اسمات باشه..

یعنی مثلا از ۲۰ صفحه ۱۰صفحش اسمات باشه و این  وانشات دقیقا اینجوری بود:>

 

کیم اچا شی از همون وانشات اول قلمت قشنگ بود..

و خب اینم بسی زیبا بود..

اینکه سر کلاس دینی هم خوندم بهم چسبید😂💔

RM. kiute.ARMY

درسته منم موافقم یه داستان پشتش باشه*^*
چه کلاس هم خوندی به به😂
Vkook. Darya
۲۰ آذر ۰۹:۲۹

جذاب بود 🙂🙂

بعد کلی وقت وانشات اسمات خوندم خیلی هم جذاب بود اصن مرگگگ 

از پوستر و اسمش معلوم بور چی در انتظاره 🙂🚶‍♂️... 

RM. kiute.ARMY

عوووووووووووفففف...
صلوات بفرستین یکم فضا عوض شه😂
آیم کوک .-_-.ولم کنین رد دادم...به به خاطر فیکا shs هس، برین با اون صبت کنین
۲۰ آذر ۰۹:۰۸

واااااییییییی عرررر،،،، مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ.،،،،،،، گاددددددددددددددد کیلللللللللللللللللللللل مییییییییییییییییییییی ،، لا لا لا لااااااااااااااا......اهم....رد دادم....خب...کجا بودممم.آها...به نام خداوند متعال...اینجانب از تمامی کسانی که راهشان را در این راه فداییدند و کشته مرده شدند ، طلب آمرزش می طلبم و از امام(استغفرالله) میخواهم که آنان و اینان... اکبر و کبری....اهم..که، آنان و اینان را در بهشت بگذرد دا در تخت خود هم فیک خوانده و جام خود را کوفت بکنند.اوکی...حالا کجا بودیم؟،،،،،،لطف کنیم وانشات یونمین و ویکوک بیشتر بیزارین،،،،مثلا این جا خواستم با ادب باشم،،،،مثلا......مثلا...دقت کنا.... مثلا....

RM. kiute.ARMY

فکر کنم حالت بده دخترم اب قند میقولی؟😂
Aras
۲۰ آذر ۰۸:۴۶

دلم خواست بخونمش ،-،

RM. kiute.ARMY

خوندن داره شدیدا:")
Mobina ❤
۱۹ آذر ۲۳:۵۹

مثل چی خوابم میاد ولی هنوز با چسمای خمار تو سایت می چرخم  وقت امیدوارم کسی بلند نسه بدبخت شم چندبار تاخالت اینطوری کردم ولی تو پاییز خطرش بیشتر چپن ممکن مامانم شربت عسل بخوان(•-•) بابا بره دستشوی داداشمم اب بخواد بعد اتاقه منم گیر اوردن هروقت حسلشون سر میره میان یه سرک تو اتاق من میکشن بعد میرن.

مسئله اینه که فردا مدرسه دارم نمی خوام برم میخوام یه کاری بکنم نرم مرضم شو مشکل نداره خوش بحالتون از مدرسه خلاص شدید

RM. kiute.ARMY

ام خوب بگم کاش مدرسه میرفتم:") آدم پشت کنکور میمونه به هزار روش مختلف روانی میشه😂
تو هم زود بخواب قشنگم تو سن رشدیT^T
Yuta😈
۱۹ آذر ۲۳:۴۹

خلاصه در یک کلمه

"فاک"

RM. kiute.ARMY

بعله:">
Kim Miya
۱۹ آذر ۲۳:۳۰

اوکی دد 

فاک می هارد ددی 🤤

ازینا ک ورسه 

عرر جای بیبی ددی عوض میشه 

ددی نظرت چیه ورس شیم🤣🤣🤣🤣(میا رد دادیا ، شما عین پدر دخترید😑💔)

 

 

ولی این دیقن چیزیه ک من دوص دارم

RM. kiute.ARMY

من عاشق ورسم

منم*-*
Mobina ❤
۱۹ آذر ۲۳:۲۹

نصفه شبی چه خبرتونه به اندازه کافی هورنیم

RM. kiute.ARMY

یاح یاح😎
Hamta ...
۱۹ آذر ۲۳:۲۸

فرست؟😂

RM. kiute.ARMY

نکن همچین😂
Crazy
۱۹ آذر ۲۳:۲۵

من چی بگم دیگه از اسمش و کاورش و ژانرش و کاپلش معلومه مرررررررررگگگگگگگگگ منه  

عووووف اصلا هربار کاورشو میبینم شق روحی میکنم 😂

RM. kiute.ARMY

خدا بزرگه😂 گلنار هارو بیارم
Meli ^-^
۱۹ آذر ۲۳:۱۹

من اوکیم...

آره اوکیم....

ددی کینک تهکوک هققققققققققققق

تچلبمطتجطبخیجهیحعشح۵شح۵شحقعسحهقحسهحسهحس۶حقشحشقعحقشحشقعحشقعحشقعحقشعشحقعشحقعش۸ق۵حشقعشحقعحعشقحشثع

RM. kiute.ARMY

:"> من دارم نمیتونم..
Kooki
۱۹ آذر ۲۳:۱۹

فرست؟؟

RM. kiute.ARMY

دختر خوبی باش😂
yekta@exo-bts
۱۹ آذر ۲۳:۰۶

اسم و عکس دیوونم کرد

چه کنیم ددی

راهی بجز خواندن و جلو جلو زدن صحنات خش دار کار دیگه ای از ما بر می آید؟

بابا برییییییییییم بخونییییییم

نوسندی دستت دود نکنه

RM. kiute.ARMY

اصلا لبخند از لب هام کنار نمیره😂
سارن .ته ته
۱۹ آذر ۲۲:۵۱

فرصت؟ یونو؟

RM. kiute.ARMY

نگو. یونو؟😂
آرمی
۱۹ آذر ۲۲:۰۳

بگید من برای اولین بار فرستت شدم خدااااا عررر😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هق نچ:">
آرمی
۱۹ آذر ۲۱:۵۹

فرستتتتتتت

RM. kiute.ARMY

چی بگم من اخه😂
Bahi
۱۹ آذر ۲۰:۴۹

 اومده ؟ 

Mooni🌜

چی؟ 😂
•𝒑𝒂𝒓𝒌 𝒅𝒂𝒚𝒂𝒏𝒂•
۱۹ آذر ۲۰:۴۶

فرست لایک

Mooni🌜

به به😂❤
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان