BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات New fantasy

007_t93n.jpg

 

نویسنده BLACKDEVIL
کاپل کوکوی
ژانر اسمات . رومنس
محدودیت سنی +18

    

برشی از داستان:

_ یه فانتزی جذاب توی رینگ.

ته بهت زده به همسر دیووونش نگاه میکرد

+یاا...فقط کافیه یکیشون ما دوتا رو توی اون پوزیشن ببینه...نه این کار جداا ریسکش بالاست!میتونیم بریم خونه

+چرا که نه!!جذابیتش به همینه بیب....اما اگه خیلی نگرانی میتونیم چندتا قانون کوچیک بذاریم تا از اتفاقات احتمالی که میتونه بیافته جلوگیری کنیم.

   

✨💢DOWNLOAD💢✨

    

805_vpfe.png

۲۱ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لولو=هولووو
۱۸ تیر ۲۰:۵۹

چرا نویسنده فعالیت نداره دیگه؟؟؟این مال سال پیشههههه💔💔💔💔💔💔💔💔 

من فقط برای همین نویسنده اومدم ولی الان چیزی نیستتتتتتتتتتتتتت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

فدات شم بزن روی آرشیو:">
.
۰۲ تیر ۱۶:۵۱

عههههههههههههههه

عررررررررررر

وااااااااااهاااااااااو ╰(*°▽°*)╯

من اینو واتپد خونده بودم اما گمش کرده بودمممممممم🥲

این همونهههههه

خشخخشخشخشخشخشخشخش💪🏻

چقد ذوق کردمممممم

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووووونT^T
Honey
۲۳ ارديبهشت ۲۲:۲۱

چطوری باید دانلودش کنم

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/

بیا قشنگم آموزش دانلود
Kimia
۲۲ ارديبهشت ۱۳:۳۹

عالی

RM. kiute.ARMY

پرتقالی!
Kiiten
۲۹ اسفند ۱۵:۰۳

زیادی عالی بود>>>>

RM. kiute.ARMY

فدایت:">
هانیه
۲۲ اسفند ۱۰:۲۵

سلام خیلی قشنگ بود نویسنده خسته نباشی خیلییی باحال بود 

عاشخ اسماتس شدمممم فقط یه چیزی ادمین میشه اسم چندتا فیک و وانشات پزشکی قشنگ رو بهم بکی؟

 

 

RM. kiute.ARMY

والا اگه پزشکی بخوای بیمارستان ضربان قلب پیشنهاد منه:">
خوندیش؟

ستایش
۱۲ اسفند ۱۲:۰۷

میدونید چند وقته نبودم...هققققق 

منسمسنسمنسمس

دلم برای همتون تنگ شدهههه

اصن منو یادتون هست هق اشک

🐇✨💜😢🍯🌑

RM. kiute.ARMY

اون ایموجی های کیوتت چی میگه آخه جوجهT^T
asal te
۱۰ اسفند ۱۷:۰۴

نویسنده جواب داده به کامنتممممممم...من تازه دیدمممممممم

حتما بده...قلمت خیلی قشنگه (مخصوصا اسمات🙂😂)

منتظر کارای قشنگتم Blackdevil:)

RM. kiute.ARMY

بعله بعله شک نکن*^*
Blackdevil
۰۸ اسفند ۱۱:۴۰

asal te.    خوشحالم که دوستش داشتی لاولییی.  یه دو سه تا کار توی وب خودم گذاشتم که توی قسمت دوستان ما blackdevilهست‌ اما فعلا دارم روی چندتا چیز کار میکنم تموم که شد میدم به اونی تا گذاشته بشه

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

asal te
asal te
۰۷ اسفند ۱۵:۲۷

برخلاف بقیه کوکوی اسماتا این زیادی به دلم نشست😔😂

نه چسبید نویسنده جان😂

کاملا قشنگ تونستم تصورش کنم

کارای بیشتر نویسنده؟

فیک پارتی؟

فیک فول؟

RM. kiute.ARMY

نه این اولشه😂
BTS tae
۰۶ اسفند ۱۲:۰۴

این فیک خیلی خوب بودددد😍🤩🤩

ولی یه چیزی بگم؟؟مگه اولین بارشون بود که ته انقد اذیت شد؟؟من واقعا تو اینش موندم😐😂😂

RM. kiute.ARMY

روابط گی با ممارست نیستT^T شاید هر چند ماه یکبار باشه
Kim Devil
۰۴ اسفند ۱۲:۴۵

جووون عجب چیزی بوددد 😎😂

امیدوارم بازم نویسنده عزیز برامون بنویسه تا بیشتر با قلمش آشنا شیم🤝🏻

اسماتش هم خوب بود فقط روندش اولش یکم طولش دادن و بعد باز آخرش یهویی تموم شد  ولی از نظر اسمات نویسی و حرفاشون اوکی بود واقعا پسندیدم👌🏻🤝🏻😉😎 

RM. kiute.ARMY

البته*^*
ممنون بیبی!!!
Blackdevil
۰۴ اسفند ۱۰:۳۲

ولی هنوز که همونه قسمت پیوند هارو گفتم 

RM. kiute.ARMY

من الان چک کردم بیب کاملا پست سالمه ک:"(
♧Kim riyan♧
۰۳ اسفند ۲۳:۳۸

جوووون خیلی خوب بود موز میزنم به سلامتیت نویسنده جون 😂🍌

ددی من تقریبا فیک و وانشاتای سایتو درو کردم😂🍌

بخاطر اینکه یه چیزی تو کتم بره و از نویسنده ها چیزی یاد بگیرم و... که منم یه نویسنده خوبی بشم یا حداقل یه تربچه ای توی سایت بشم 😂😂

اره خلاصه که من خیلی امیدوارم 😂😑

ددی تقریبا تو همه کامنتا بهت گفتم آی لاو یو 😂💗

باور کن تا الان حتی یه بارم کسی به خودم اینو نگفته البته به غیر از تو که جوابمو متقابل میدی 😂😂

RM. kiute.ARMY

موز هم گرونه ها😂😂
رحم کن😂
اوه احسنت عزیزدلم!
منم در جواب گفتم ای لاو یوتو😂
باعث افتخارهT^T
kai kit kat
۰۳ اسفند ۱۷:۱۶

این عجب چیزیه پسر
عاره خلاصه
فضای معنوی ویکوک/کوکوی رو سایت برداشته 
ازونجایی که یه مدت مثه قحطی زده ها بودیم...و همش یا سد بود یا نبود اصن
شکلات پرت کنین
*پلی کردن همون مولودیه که ترند شده

RM. kiute.ARMY

چمدون پر طلا؟😂
KOOK 585
۰۳ اسفند ۱۱:۴۳

من هی میخوام اسماتو ترک کنم هی نمیذارید 😐

RM. kiute.ARMY

من جمعه ها کلاس آنلاین برای لوسیفر میزارم😂
viminshiper
۰۳ اسفند ۱۱:۱۳

عررررررر به شدت کراشششششش

RM. kiute.ARMY

سوپر:">
نسیم :)
۰۳ اسفند ۰۹:۱۶

من مطمئنم یه کامنت نسبتا طولانی ب این پست دادم. چرا نمیبینمش؟

RM. kiute.ARMY

بیان است دیگر:">
حتی این چند وقته پنلم فونتش ر/یده بود
Blackdevil
۰۳ اسفند ۰۹:۱۴

آها و اینکه یه چیز دیگه یه چندشاتی هم می‌خوام بدم که به احتمال زیاد فولش کنم نمی‌دونم ولی اگه خواستم پارت پارتی بذارم اول توی وب خودم میذارم بعد پی دی افش رو برات میفرستم ببینی

 

 

RM. kiute.ARMY

چشم بیبی*^*
Blackdevil
۰۳ اسفند ۰۹:۱۰

اونی میشه به جایFanfiction &amp;amp; bangtan بذاری همونblackdevil?مرسیی

و اینکه این وانشات چندروز دیگه با ورژنای مختلف هم میذارم

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم اصلاح شد*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ اسفند ۰۲:۴۲

دانلود ورژن سپ همچین چیزی با یونگی تاپ*

ولی خیلی پرروئم میدونم😌😌😌😌😌😌😌😂

RM. kiute.ARMY

هعی:">
asal te
۰۲ اسفند ۲۲:۰۳

باشه من رفتم بخونم خدافظ

RM. kiute.ARMY

بای بای بیبی*^*
baby mood🧸🔮
۰۲ اسفند ۲۱:۱۲

به چشم برادری به این وانشاته : اوووووووووووووووفففففففففففففففففف جووووووووووووووووووووون

RM. kiute.ARMY

اره خیلی داداش خوبیه:">
♪Kim Miya♪
۰۲ اسفند ۱۶:۰۲

اوکی فاعکککک عالی بودد 

(من اصن اسمات دوص ندرم ، کی گفته اصن؟)

خسته نباشی لابلی❤️❤️❤️💜

RM. kiute.ARMY

اصن اشتباهی کامنت دادی مگه نه؟😂
viminshiper
۰۲ اسفند ۱۵:۳۲

جاذاب به نظر میاد برم بوخونم ببینم چیه

RM. kiute.ARMY

نوش جونت بیبی*^*
salvArmy
۰۲ اسفند ۱۴:۲۴

ددییی .. بنفعته کامنت منو زودتر از همه تایید کنیییییی

میخام فرست شمممممم

برای اولین بار:")

راستی لینک هایدن لاو رو داری ددی  کیوتی ای که اسمش پنج حرفه؟:))

RM. kiute.ARMY

اوه دارلینگ خیلی وقته فرست و سکند دیگه نداریم!

 ساری بیبی ندارمش:(

E.a
۰۲ اسفند ۱۴:۲۲

دد به شدت فاکی اسمات بوددددد🫂

باید برم چشمامو بشورم🫂🥲

RM. kiute.ARMY

صلوات ختم کنید😂
ه
۰۲ اسفند ۱۴:۱۲

مرسی مونی

RM. kiute.ARMY

فدایت بیبی*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان